Szerdán nézi meg 1 specialista a váltót, ha szerencsém van, akkor csak a csapágy lóg, ha nem akkor cserélni kell 1-2 fogaskereket a differenciál műben, ha talál hozzá bontott váltóban alkatrészt akkor ez se gáz, csak akkor ha gyárból kell rendelni Viszont lenne 1 olyan kérdésem, mert fogalmam sincs, hogy a 93-as évjáratú 1.4i 306-ost ,,egykaros" vagy ,,kétkaros" váltóval szerelték-e, mert ha drága javítani tudok venni bontottat, csak ahhoz tudnom kéne melyik is kell rá
Ja meg nem igazán ehhez a témához vág, de vmi gepasz van a kulcson a távirányítóval, kicseréltem az elemet de úgy sincs pity-pity, ilyen ketyere beszerezhető utólag, vagy essek neki forrasztóval?
Lehet, hogy csak ismét párosítani kell a járgánnyal. Ez most a gyári kulcs, vagy egy riasztó? Gyárilag ugyanis nincs pity-pity.
Gyári kulcs Tudom, hogy nincs pity-pity, eddig se volt, csak jelképesen értettem
Nekem még nem volt hozzá szerencsém, de nagykönyv szerint:1. gyújtás levesz2. gyújtás ráad, majd azonnal "bezár" gomb megnyomezzel kész is.
leg jobb tudomásom szerint 1 karossal volt szerelve!A difiben összesen 4db fogaskerék van ha már 2db-ot cserélni kellene akkor lehet, hogy jobban jársz egy másik difivel! (és ha már difit cserélsz akkor meg kellene nézni, hogy a féltengelyedel stimmel-e az 1.6-é az jobal erősebb)!
Énis ezen gondolkoztam, hogy valami nagyobb motoros váltóból kéne átpakolni a difit, az úgy strapabírób volna.De nagy eséllyel kap 1 bontott váltót, mert szerintem ennek a váltónak a javítása se lenne olcsóbb, a másik váltót meg csak be kell rakni és kész
Az 1.6 féltengelynek u.annyi a fogszáma mint az 1.4nek?A difi is rámegy a 1.4 váltóra?
Szeva mindenkinek:ma készlett a verda.Öszeraktam ismét szalonképes,de nem az eredeti képe van.A hézagok nem igazán stimelnek.Arégi és az újj lámpa között,van egy kis árnyalatnyi külömbség/világításnál/ez nem gáz a müszakin?Hát rájötem szétkapni könyebb mint öszerakni. :'(
Na gyereke ez nem semmi.Érdemes megnézni.Szerintem k**va jol néz ki!http://www.vezess.hu/magazin/lehet_2_ajtoval_kevesebb/781/
gigamegabrutál!!
Igen, aztán 1-2 hét után kiderül, hogy folyik olaj, recseg x sebesség, és kezdheted elölről. Ezzel a mostani váltóval is így kezdődött, hogy csak be kell tenni... Természetesen a te pénzed, te döntesz, de előbb utóbb elfogynak a bontott váltók. Anno egyszer vettem egy új telefont, aminek volt egy csepp kis gondja, ezért gariban viszzavittem. Kaptam helyette egy másikat, hogy ez biztos ok. 2 hét múlva visszavittem, hogy nem az igazi. Kicserélték. De mikor délután ismét meglátott a szaki, tépte a haját!!! Csak a 4. készülék lett üzemképes. Valószínűleg én fogtam ki az összes selejtet, még szerencse, hogy gari volt rá.
Figyú a szerelő ahova hordom a masinát elég sok váltót szerel,főleg terepeset.Ha tudok valamiben segíteni elkérem az email cimét,és megadom neked.Persze tudom ez nem igazán segítség .
A különböző évjáratok hátsó futóműve mennyire kompatibilis egymással? A '93-as ötajtósomba gondolkoztam, hogy talán kompletten kellene cserélni, ha találnék egy jó állapotút, csak azt nem tudom, van-e méretbeli eltérés az s1-2-3 között. Ha emiatt véletlenül le kéne cserélni azt a pici dobfékemet, hát azon se bánkódnék
Szerintem maximálisan kompatibilis,de majd a többiek többet tudnak mondani!
Szóval:xn xr xt és a többi 1.4, 1.6, 1.8 maga a híd egyforma azzal a kicsi eltérésel, hogy a lengő karon a csonkok külömboznek hosszuságukban az az a kicsi dobos és a nagyobb dobos közt 2cm az eltérés a csonk hosszában!Amin nagy dob van arra gond nélkül fel lehet rakni akár a tárcsa féket is!És vannak a HDI és S16-s gépek aminek 4cm-el szélesebb a hátsó hídjuk de a többi része meg egyezik!remélem érthető és kimeritő volt a válaszom!
Érthető és kimerítő válaszodat köszönöm! A préselés nem gond, megcsinálom a hüvelykujjammal Megnyomom vele a hidraulikus prés gombját Még egy kérdésem lenne: Egy jó állapotú komplett hídért mennyit adjak, hogy azt tudjam mondani nem b@sztak át vele?
magán személy? semenyit mert nem látsz bele!vannak cségek ahol le adod a régit és hozzod az újat amire válal garit
Hát én bontóra gondoltam, de igazad van, abba se látok bele. Azért köszönöm a segítséged, egyre inkább foglalkoztat a dolog
utt probálkoz meg: 06309712111
Olyan kérdésem lenne még, hogy minden autónak van valami gyengéje, a 306 mivel nem büszkélkedhet???
Van erzsébeten egy cég ami a rezso sárkánynak csinálja a hátsó hidakat.Nekik van raktáron felujitott és ha jol emlékszem akkor 110-120000 FT.De adok számot ha érdekel.
Lehetséges, de mivel nem kis pénzről van szó, még meg kell szednem magam De előre is köszi Azt egyébként tudja valaki hogy egész pontosan miből áll a felújítás? Ugye nem csak annyi, hogy felhegesztik a kopást, aztán meg leköszörülik csapágyméretre? Tud valaki valami infót erről?
Ha hegesztani kell akkor már rég rossz.Akkor jobban jársz ha veszel egy bontottat.Amugy van benne oldalanként két tügörgös csapágy egy szimering szerü valami es egy fém gyürü.Jo esetben csak ezeket kell cserélni.Ha kopott a tengely akkor az sokba kerül.Egy tengely 28 ropi kürül van.és kettö kell!!Ha kell tudok szerezni olcson felujitokészletet. 15000.- a két oldal.
Unatkoztam...
grat! egyébként nekem is akkor jutnak ilyenek eszembe amikor unatkozok.. látszik hogy mostanában semmi időm, nem ujjitottam semmit egy ideje..
Annyira nem rossz, hogy szerintem én is meg csinálom csak fehér ledel illetve én szietrikusra csinálom majd meg azaz mind két oldalába rakok!
Nekem is kétoldalas, csak az egyiket kattintottam le. Ha már nekiállsz, arra figyelj, hogy a hátsó ülés közepére fog világítani, mindkét led! Ha máshova szeretnéd, célirányosan kell fúrni a lyukat!
én úgy értettem, hogy egy fogantyú 2 led...illetve le fogom egyenesre csiszolni a led fejét, hogy kicsit jobban szorja a fényt!
Megvettem az új nívópálcát a pug szervízben. Kedvezménnyel 2500Ft volt volt az gyári
hátsóhíd felújjitás 70ropi. http://www.vatera.hu/renault_peugeot_citroen_hatsohid_felujitas_34416635.html
Na mi az? A régi neked se ért bele az olajba? Ez nagggyon elgondolkodtató!