Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4937301 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3300 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:17:57 »

Látom parázs vita alakult ki az auto márkák tekintetében.Azért azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk már nem a fénykorát éli ami annyit jelent ,hogy sajnos probléma minden ilyen kocsival elő fordul aki ezeket nem tudja vagy nem akarja elfogadni az vagy ne vegyen ilyen autot ,vagy vegyen uj autot ,bár azokkal még tőbb a baj a tulzott elektronikai felszereltség miatt. Viszont nem igazán értem azokat sem akik lenézik a másiki auto márkákat ,sokat hallom itt a német auto megbizhatatlanságát ami nem feltétlen igaz ,és felesleges általánositani. Általában mindenkinek az a csucs vagy a szuper amivel éppen jár vagy használ,de azért ne felejtsétek el azt sem ,hogy a német gyártmányok némelyike sokkasl jobban tartja az árát mint a tőbbi más ország beli márka társa ,és nem mindeggyik német auto gyár kényszerül arra ,hogy ugy ontsa az ujjabbnál ujjabb tipusokat a piacon ,mint a mobil világban a Nokia cég aki szarja a különbözö tipusokat mert másképp nem élne meg a piacon.Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felár a hátsó elektromos ablak emelő az azért van mert vannak auto gyártocégek akik meg tehetik azt amit sajnos sok más auto gyárto nem nincs rászorulva arra ,hogy bele pakoljon minden extrát az autojába mert el tudja adni anélkül is ,hogy agyon reklámozza magát,ellenben a legtőbb auto gyárto kénytelen ilyen lépéseket tenni ahhoz ,hogy megtudjon élni a piacon.Sajnos elég nagy baj ,hogy pl az Abs,vagy a légzsák rengeteg gyártonál még feláras extrának számit ,pedig szerintem ezek alap dolgok kellenének ,hogy legyenek hiszen ember életek mulhatnak rajtuk.Minden  auto tipusnak meg vannak a maga hibái ,és ez mindig is igy lesz az meg ,hogy a pug disel motor van más egyéb tipusokban az nem azért van mert annyira meg bizhato ,hanem azért mert az eggyik legolcsobb ,és lleg gazdaságosabb tipusu motor ,bár a hdi motorok meg a jtd motorok már nem biztos de tisztelet a kivételnek.Az pedig ,hogy milyen meg mennyire megbizhato egy adott tipus az nagy mértékben függ attol is ,hogy milyen gazdái voltak vagy vannak ,és hogy mennyire vagy milyen rendszerességgel van karbantartva.Én személy szerint nem vagyok egyik tipusnak sem az elkőtelezetje ,de az biztos ,hogy nem lehet kijelenteni eggyik tipusra sem hogy ez a csucs.  :-! :-!
Persze Gabikám, ez szórol-szóra így van! Én sem azt mondtam, hogy a pug az isten, csak hát amint látod rengeteg olyan ember van(szerelőnek mondják magukat), akinek még soha nem volt francia járgánya, de mindekit le akar róla beszélni! Én erre írtam, hogy nekem volt olasz, német, jártam is olasszal, némettel, franciával, és nem véletlen, hogy az utóbbinál maradtam! Ha a szerelők szemszögéből nézem, akkor azt is mondhatnám, hogy a BMW milyen vacak, mert eltörik benne az első rugó! Azt a pici apróságot persze elfelejtem megemlíteni, hogy 18 éves a bömös, és le van blombálva a szelepfedél, meg a biztosítékdoboz(ezt én javítottam)! Ja és hogy 5 év alatt 2 bömös jött összesen a műhelybe? Csak hát azok az autók nem az én pénztárcámnak valók. Egy szó mint száz, tökéletes autó nincs, de ezt a tisztelt szerelőknek is illene tudniuk.
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3301 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:23:12 »

Látom parázs vita alakult ki az auto márkák tekintetében.Azért azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk már nem a fénykorát éli ami annyit jelent ,hogy sajnos probléma minden ilyen kocsival elő fordul aki ezeket nem tudja vagy nem akarja elfogadni az vagy ne vegyen ilyen autot ,vagy vegyen uj autot ,bár azokkal még tőbb a baj a tulzott elektronikai felszereltség miatt. Viszont nem igazán értem azokat sem akik lenézik a másiki auto márkákat ,sokat hallom itt a német auto megbizhatatlanságát ami nem feltétlen igaz ,és felesleges általánositani. Általában mindenkinek az a csucs vagy a szuper amivel éppen jár vagy használ,de azért ne felejtsétek el azt sem ,hogy a német gyártmányok némelyike sokkasl jobban tartja az árát mint a tőbbi más ország beli márka társa ,és nem mindeggyik német auto gyár kényszerül arra ,hogy ugy ontsa az ujjabbnál ujjabb tipusokat a piacon ,mint a mobil világban a Nokia cég aki szarja a különbözö tipusokat mert másképp nem élne meg a piacon.Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felár a hátsó elektromos ablak emelő az azért van mert vannak auto gyártocégek akik meg tehetik azt amit sajnos sok más auto gyárto nem nincs rászorulva arra ,hogy bele pakoljon minden extrát az autojába mert el tudja adni anélkül is ,hogy agyon reklámozza magát,ellenben a legtőbb auto gyárto kénytelen ilyen lépéseket tenni ahhoz ,hogy megtudjon élni a piacon.Sajnos elég nagy baj ,hogy pl az Abs,vagy a légzsák rengeteg gyártonál még feláras extrának számit ,pedig szerintem ezek alap dolgok kellenének ,hogy legyenek hiszen ember életek mulhatnak rajtuk.Minden  auto tipusnak meg vannak a maga hibái ,és ez mindig is igy lesz az meg ,hogy a pug disel motor van más egyéb tipusokban az nem azért van mert annyira meg bizhato ,hanem azért mert az eggyik legolcsobb ,és lleg gazdaságosabb tipusu motor ,bár a hdi motorok meg a jtd motorok már nem biztos de tisztelet a kivételnek.Az pedig ,hogy milyen meg mennyire megbizhato egy adott tipus az nagy mértékben függ attol is ,hogy milyen gazdái voltak vagy vannak ,és hogy mennyire vagy milyen rendszerességgel van karbantartva.Én személy szerint nem vagyok egyik tipusnak sem az elkőtelezetje ,de az biztos ,hogy nem lehet kijelenteni eggyik tipusra sem hogy ez a csucs.  :-! :-!
Ez egy korekt megfogalmazás, de sajna még mi személyesen nem taliztunk.Szerintem lehet hogy egy egész estés beszélgetésünk,felérne egy jól menő TV-müsoral.Én sem márka hü vagyok,de az alap felszereltségben /hogy mi legyen benne /ebben igazat kell hogy adjak neked.De az igaz hogy mindenkinek a saját baja a legnagyobb!
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3302 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:25:48 »

Ez egy korekt megfogalmazás, de sajna még mi személyesen nem taliztunk.Szerintem lehet hogy egy egész estés beszélgetésünk,felérne egy jól menő TV-müsoral.Én sem márka hü vagyok,de az alap felszereltségben /hogy mi legyen benne /ebben igazat kell hogy adjak neked.De az igaz hogy mindenkinek a saját baja a legnagyobb!
Hát a szerelőkről csak anyit,hogy mindig hülyének nézik a tulajt./mármint a legtőbb.PÉNZ PÉNZ PÉNZ!!!Csak ezt látják4
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3303 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:26:22 »

Ez egy korekt megfogalmazás, de sajna még mi személyesen nem taliztunk.Szerintem lehet hogy egy egész estés beszélgetésünk,felérne egy jól menő TV-müsoral.Én sem márka hü vagyok,de az alap felszereltségben /hogy mi legyen benne /ebben igazat kell hogy adjak neked.De az igaz hogy mindenkinek a saját baja a legnagyobb!

Na ebbe a nagy vitába elmondom tömören a lényeget.
Aki viszonylag szépet akar,az Olaszt,vagy Franciát vett
Aki viszonylag megbízhatót,az Japánt
Aki viszonylag sznob,az meg németet  :D
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3304 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:29:31 »

Na ebbe a nagy vitába elmondom tömören a lényeget.
Aki viszonylag szépet akar,az Olaszt,vagy Franciát vett
Aki viszonylag megbízhatót,az Japánt
Aki viszonylag sznob,az meg németet  :D
:-! :-)) :-!
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3305 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:31:49 »

Persze Gabikám, ez szórol-szóra így van! Én sem azt mondtam, hogy a pug az isten, csak hát amint látod rengeteg olyan ember van(szerelőnek mondják magukat), akinek még soha nem volt francia járgánya, de mindekit le akar róla beszélni! Én erre írtam, hogy nekem volt olasz, német, jártam is olasszal, némettel, franciával, és nem véletlen, hogy az utóbbinál maradtam! Ha a szerelők szemszögéből nézem, akkor azt is mondhatnám, hogy a BMW milyen vacak, mert eltörik benne az első rugó! Azt a pici apróságot persze elfelejtem megemlíteni, hogy 18 éves a bömös, és le van blombálva a szelepfedél, meg a biztosítékdoboz(ezt én javítottam)! Ja és hogy 5 év alatt 2 bömös jött összesen a műhelybe? Csak hát azok az autók nem az én pénztárcámnak valók. Egy szó mint száz, tökéletes autó nincs, de ezt a tisztelt szerelőknek is illene tudniuk.
Tibcsi igazad van ,és a reagálásom nem személy szerint neked szolt ,csak a te mondani valodhoz csatoltam hozzá. A BMW  akkor is Bmw. ;D ;D ;D ;D :-! :-!Ahogy te is mondtad. :-! :-! :-!
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3306 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:40:16 »

A kocsi majdnem behalt kilettcserélve a verműszij + görgők+vízpumpa 52.000ft

"Ma már értem amúgy ismerősöm jó szándékú szavait amit kocsivásárláskor mondott: "Ne vegyél francia autót" már rá is jöttem miért, mert a gatyám rámegy  ;D
[/quote]"

 4 hónapja van meg a kocsim 100.000-et ráköltöttem de nem cserélném el semmiért most 232000 van benne de szuperül mükszi nincs szétt hajtva és rendessen javittatták mikor kellett.Mindegyikben lehet hibát keresni és találni
akár melyik tipust nézzük ez mindenki maga döntse el.
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3307 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:51:17 »

Látom parázs vita alakult ki az auto márkák tekintetében.Azért azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk már nem a fénykorát éli...

Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felár a hátsó elektromos ablak emelő...


Ja, az enyém már nem a fénykorát éli, 2,5 éve van nálam, 14 évesen épp most kezdi az aranykorát  ;)

A mercibe extra a hátsó ablakemelő? Teljesen korrekt. Vagy talán nem hallottátok/olvastátok anno a koda fábija akcióját, hogy "most ajándék extra a kalaptartó" ? Tehát az akció előtt feláras volt. Egy csapott hátú 3/5 ajtós autóban. Ez olyan nonszensz, hogy nem is tudok mit hozzáfűzni.

Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3308 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:52:39 »

A kocsi majdnem behalt kilettcserélve a verműszij + görgők+vízpumpa 52.000ft

"Ma már értem amúgy ismerősöm jó szándékú szavait amit kocsivásárláskor mondott: "Ne vegyél francia autót" már rá is jöttem miért, mert a gatyám rámegy  ;D
"

 4 hónapja van meg a kocsim 100.000-et ráköltöttem de nem cserélném el semmiért most 232000 van benne de szuperül mükszi nincs szétt hajtva és rendessen javittatták mikor kellett.Mindegyikben lehet hibát keresni és találni
akár melyik tipust nézzük ez mindenki maga döntse el.

Mindenki a saját ize szerint veszi a kocsit, de szerintem egy BMW hamarabb kezd majd el rohadni mint egy PEUGEOT!!!


Nem?
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3309 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:53:16 »

Ja, az enyém már nem a fénykorát éli, 2,5 éve van nálam, 14 évesen épp most kezdi az aranykorát  ;)

A mercibe extra a hátsó ablakemelő? Teljesen korrekt. Vagy talán nem hallottátok/olvastátok anno a koda fábija akcióját, hogy "most ajándék extra a kalaptartó" ? Tehát az akció előtt feláras volt. Egy csapott hátú 3/5 ajtós autóban. Ez olyan nonszensz, hogy nem is tudok mit hozzáfűzni.


És ha tudnád, hogy a kotkodába még a hamutartóért is külön kell fizetni!!!!!
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3310 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:54:41 »

A kocsi majdnem behalt kilettcserélve a verműszij + görgők+vízpumpa 52.000ft

"Ma már értem amúgy ismerősöm jó szándékú szavait amit kocsivásárláskor mondott: "Ne vegyél francia autót" már rá is jöttem miért, mert a gatyám rámegy  ;D
"

 4 hónapja van meg a kocsim 100.000-et ráköltöttem de nem cserélném el semmiért most 232000 van benne de szuperül mükszi nincs szétt hajtva és rendessen javittatták mikor kellett.Mindegyikben lehet hibát keresni és találni
akár melyik tipust nézzük ez mindenki maga döntse el.
Örülj neki Bandit mert elöbb utobb sajnos minden kocsira kell költeni ,és inkább előbb mint utobb nem? ;D :-!
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3311 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:54:54 »

Mindenki a saját ize szerint veszi a kocsit, de szerintem egy BMW hamarabb kezd majd el rohadni mint egy PEUGEOT!!!


Nem?

Nem tudom a bömöst mióta galvanizálják. Alapvetően ezen múlik.
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3312 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:56:07 »

Ja, az enyém már nem a fénykorát éli, 2,5 éve van nálam, 14 évesen épp most kezdi az aranykorát  ;)

A mercibe extra a hátsó ablakemelő? Teljesen korrekt. Vagy talán nem hallottátok/olvastátok anno a koda fábija akcióját, hogy "most ajándék extra a kalaptartó" ? Tehát az akció előtt feláras volt. Egy csapott hátú 3/5 ajtós autóban. Ez olyan nonszensz, hogy nem is tudok mit hozzáfűzni.



Erre csak azt tudnám mondani, hogy egy haverom vett egy Suzuki altót vagy 3-4 éve, nincs benne szervó, elektromos ablak, rádó(a klímát nem sorolnám ide)

Pugéknál pedig nem hallottam olyat, hogy az alábbiak közül vmelyik ne lenne benne!!!
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3313 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:56:55 »

Ez már nem kapcsolódik a topic témájához!! >:(
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3314 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:59:05 »

Hellosztok

Bocs gyerekek, nem akartam vitát kirobbantani, ha utálnám a pug-ot nem vettem volna meg, csakhát én pont k*rv* szarul jártam mer sok a bajom vele! Örülnék neki nagyon ha müködne rendesen! Ugyhogy most váltót keresek sajna  :-\
Most megcsináltatom és remélem mostanában nem lesz gondom vele!
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3315 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:59:37 »

Ez már nem kapcsolódik a topic témájához!! >:(

Én kérek elnézést a Köztársaság nevében!!! :P :P :P
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3316 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 20:04:49 »

Hellosztok

Bocs gyerekek, nem akartam vitát kirobbantani, ha utálnám a pug-ot nem vettem volna meg, csakhát én pont k*rv* szarul jártam mer sok a bajom vele! Örülnék neki nagyon ha müködne rendesen! Ugyhogy most váltót keresek sajna  :-\
Most megcsináltatom és remélem mostanában nem lesz gondom vele!

Bontóba kb 25000 re számits remélem nem lessz sokkal drágább
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3317 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 20:08:49 »

Hellosztok

Bocs gyerekek, nem akartam vitát kirobbantani, ha utálnám a pug-ot nem vettem volna meg, csakhát én pont k*rv* szarul jártam mer sok a bajom vele! Örülnék neki nagyon ha müködne rendesen! Ugyhogy most váltót keresek sajna  :-\
Most megcsináltatom és remélem mostanában nem lesz gondom vele!
Ha már dujvárosi vagy földvár sincs messze. Van ott egy kis autósbolt, ahol akár bontott dolgokat is be tudnak szerezni. Ha már voltál ott akkor bocsi, de ha nem szívesen megadom a számukat. Én eddíg csak jól jártam velük bármi kellett.
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3318 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 20:10:23 »

Ha már dujvárosi vagy földvár sincs messze. Van ott egy kis autósbolt, ahol akár bontott dolgokat is be tudnak szerezni. Ha már voltál ott akkor bocsi, de ha nem szívesen megadom a számukat. Én eddíg csak jól jártam velük bármi kellett.

Szia, még nem jártam ott, nagyon nem is tudom, hol vannak helyileg, ha tudnál adni 1 telefonszámot hálás lennék  :)
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3319 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 20:17:05 »

Szia, még nem jártam ott, nagyon nem is tudom, hol vannak helyileg, ha tudnál adni 1 telefonszámot hálás lennék  :)
NRG Autósbolt Dunaföldvár Irinyi János u. 3.
06 75 343 027

A 6-os úttal párhuzamos utca. Ha dujv felől mész, akkor 3. lámpánál jobbra(a szutyokis bejáró), utána rögtön jobbra, és kb 150m-re van a bolt a bal oldalon.

Kapcsolatban vannak pesti bontókkal is tudomásom szerint.
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3320 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 00:14:38 »

NRG Autósbolt Dunaföldvár Irinyi János u. 3.
06 75 343 027

A 6-os úttal párhuzamos utca. Ha dujv felől mész, akkor 3. lámpánál jobbra(a szutyokis bejáró), utána rögtön jobbra, és kb 150m-re van a bolt a bal oldalon.

Kapcsolatban vannak pesti bontókkal is tudomásom szerint.

Köszi az infot  :-!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3321 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 08:09:15 »

Nekem se volt semmi problémám a francia autókkal eddig, de 2 hónapon belül másodszor keresek váltót hozzá és ez kicsit gáz nemde?
Nem lehet, hogy a szerelővel van a gond?
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3322 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 10:13:34 »

Nem lehet, hogy a szerelővel van a gond?

Hello

Ezt, hogy érted? Mi lehet a gond a szerelővel?  ???
Valamit rosszul csinálna vagy mi? Amugy van 1-2 ember aki szerint nem feltétlen új váltós a dolog mert csak csapágyazni kellene meg ilyesmi...
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3323 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 11:20:23 »

És ha tudnád, hogy a kotkodába még a hamutartóért is külön kell fizetni!!!!!
Ezt komolyan mondod?
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3324 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 11:30:47 »

Ezt komolyan mondod?
Egy barátom autóvásárlás előtt összes kereskedést körbejárta, és ő mesélte, hogy mindenért külön kellett volna fizetnie, még a hamutartóért is!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3325 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 11:35:06 »

Hello

Ezt, hogy érted? Mi lehet a gond a szerelővel?  ???
Valamit rosszul csinálna vagy mi? Amugy van 1-2 ember aki szerint nem feltétlen új váltós a dolog mert csak csapágyazni kellene meg ilyesmi...
Persze a csapágyazáshoz is ki, valamint szét kell szedni a váltót. :-\ A pug váltóját nem ismerem, de a Renault váltóban kúpos csapágyak vannak, és azt csak utána kell állítani, ha el kezd lógni. Csapágy hibát viszont 90%-ban zörgő-morgó hang kísér, még ha olajban is fut. Persze vannak kivételek, de a helyedben benéznék másik szerelőhöz is.
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3326 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 11:47:20 »

Hello

Ezt, hogy érted? Mi lehet a gond a szerelővel?  ???
Valamit rosszul csinálna vagy mi? Amugy van 1-2 ember aki szerint nem feltétlen új váltós a dolog mert csak csapágyazni kellene meg ilyesmi...

Hello

Helyileg merre vagy?Mert én itt pesten ismerek egy oreg bácsit aki váltospecialista és nagyon olcson dolgozik.Én is oda vittem a váltomat mert morgott benne valami.Szétszedte és nem volt semmi baja csak a hézagolást csinálta ujra.Simán mondhatta volna hogy szar az egész és ezt meg azt kell benne cserélni.Igy megusztam egy 20-asbol a válto szét összerakást.Mondjuk én magamnak vettem ki a váltot (nem kis sz***s árán).Ez helyileg Pestszentimrén van az üllöi uttol nem messze.
Ha kell a száma szivesen megadom.
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3327 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 11:49:59 »

Na skacok végre megoldott a turbonyomás problémám!!! :-)) :-)) O0
Rá lett az adagolora állitva és most megvan a kivánt 1.3-1.4bar-os nyomás.Megy mint a borom és nem is füstöl!
Megérkezett a lefujoszelepem is végre!
Már csak a turbocsövem készül a PROEX-be de hamarosan az is kész lesz!
Kezd összeállni a paripa. 8) O0
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3328 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:08:27 »

Hello

Helyileg merre vagy?Mert én itt pesten ismerek egy oreg bácsit aki váltospecialista és nagyon olcson dolgozik.Én is oda vittem a váltomat mert morgott benne valami.Szétszedte és nem volt semmi baja csak a hézagolást csinálta ujra.Simán mondhatta volna hogy szar az egész és ezt meg azt kell benne cserélni.Igy megusztam egy 20-asbol a válto szét összerakást.Mondjuk én magamnak vettem ki a váltot (nem kis sz***s árán).Ez helyileg Pestszentimrén van az üllöi uttol nem messze.
Ha kell a száma szivesen megadom.

Hello

Helyileg dunaújvárosban vagyok, a számát ha odaadnád megköszönném, hátha az enyémmel is tud kezdeni valamit, nekem a difi műnél van valami szétmenve, mert lötyög a féltengely fel-le a helyél, állítólag vagy a csapágy vagy vmi fogaskerék a dif. ,műben
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3329 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:09:45 »

Persze a csapágyazáshoz is ki, valamint szét kell szedni a váltót. :-\ A pug váltóját nem ismerem, de a Renault váltóban kúpos csapágyak vannak, és azt csak utána kell állítani, ha el kezd lógni. Csapágy hibát viszont 90%-ban zörgő-morgó hang kísér, még ha olajban is fut. Persze vannak kivételek, de a helyedben benéznék másik szerelőhöz is.

Hát nem igazán zörög a váltó, tolatásnál lehet hallani a kopogást ahogy a féltengely mozog a helyén!
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3330 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:44:16 »

valakinek van e olaj a lavegőszürő azon részén ahol a szelepfedéltö megy egy cső a szürőbe? Mert én mindig látok ott olajat, és ez elmegy egésszen a levegőszürőig. (bár mivel a szürőnél vákumvan így lehet, hogy természetes?)
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

CitroenZx!!!

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3331 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:47:29 »

Helló!
Még mindíg a fékkel foglalkozok és néhány dolgot szeretnék kérdezni/tisztázni:
Tehát semmi átalakítás nékül fel lehet tenni a 247es nyereg helyére a 266ost vagy a nagyobbat?
Azon gondolkodtam még,hogy az abses nyerget fel lehet tenni a nem abses autóra?
ha nekem eredetileg bendixes a nyergem a nagyobb lehet még attól más?
válaszokat előre is köszi!
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3332 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:52:37 »

Helló!
Még mindíg a fékkel foglalkozok és néhány dolgot szeretnék kérdezni/tisztázni:
Tehát semmi átalakítás nékül fel lehet tenni a 247es nyereg helyére a 266ost vagy a nagyobbat?
Azon gondolkodtam még,hogy az abses nyerget fel lehet tenni a nem abses autóra?
ha nekem eredetileg bendixes a nyergem a nagyobb lehet még attól más?
válaszokat előre is köszi!

Elvileg igen, bár mostanában nézegettem a csonkaállványt, ott, ahol az alsó talpas csapszeg belemegy, van egy 266 felirat az öntvényben... nem tudom, ez jelent-e valamit, vagy csak ráértek az öntödések... ;D absnek elöl semmi köze a fékhez, a féltengelyen van a bordázat, a csonkaállványban meg a jeladó. A felfogatás a mérvadó, aztán annyi...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3333 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:58:41 »

valakinek van e olaj a lavegőszürő azon részén ahol a szelepfedéltö megy egy cső a szürőbe? Mert én mindig látok ott olajat, és ez elmegy egésszen a levegőszürőig. (bár mivel a szürőnél vákumvan így lehet, hogy természetes?)

Hello

Nekem is van olaj ott a szelepfedél csőnél, bár nekem 1 ideig nem volt fém bilincs a szelepfedél felöli oldalán a csőnek, nemrég raktam rá egyet!
Nem tudom mi is a feladata, meg a célja annak a csőnek?!
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3334 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 13:16:19 »

absnek elöl semmi köze a fékhez, a féltengelyen van a bordázat, a csonkaállványban meg a jeladó.

Ez tuti? Nem a tárcsa belső részén van egy bordás váll? Amikor cseréltem, akkor is úgy kellett tárcsát keresni, hogy ABS-es legyen...
Vagy csak már rosszul emlékszem....
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3335 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 13:18:39 »

Hello

Nekem is van olaj ott a szelepfedél csőnél, bár nekem 1 ideig nem volt fém bilincs a szelepfedél felöli oldalán a csőnek, nemrég raktam rá egyet!
Nem tudom mi is a feladata, meg a célja annak a csőnek?!

Kartergáz visszavezetés a motor égésterébe...
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3336 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 13:20:57 »

valakinek van e olaj a lavegőszürő azon részén ahol a szelepfedéltö megy egy cső a szürőbe? Mert én mindig látok ott olajat, és ez elmegy egésszen a levegőszürőig. (bár mivel a szürőnél vákumvan így lehet, hogy természetes?)

igen kartergáz.. nekem is olajos ott, a műanyag cső (legalábbis nekem az) el van repedve a szelepfedél csatlakozásánál.. de bárhol meg van repedve, akkor ott jöhet olaj..
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3337 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 13:37:35 »

Hello

Ezt, hogy érted? Mi lehet a gond a szerelővel?  ???
Valamit rosszul csinálna vagy mi? Amugy van 1-2 ember aki szerint nem feltétlen új váltós a dolog mert csak csapágyazni kellene meg ilyesmi...

ha a fél tengely lötyög a helyén (nem előre hátra azaz tengely irányba) akkor nem megfelelő a féltengely vagy a difi! Ezt vagy nem nézte a szerelőd amikor vetted az előző váltót! asszem 2 fajta váltó van és legalább 3 féle féltengely létezik!
hossz átvérő és ricni méret külömbség van szóval ez is eredményezheti a szimeringnél az olaj folyást!

Én most cseréltem féltengelyt ami után gyártott és a boltban kérdezték a méreteket is... illetve nekem is utángyártott féltengely szimeringjeim vannak és nem folyik (kb. 1 hónapja cseréltem) szerdán néztem és nem folyt!!!

Ha az olaj folyás miatt csapágyat akarnak veled cseréltetni akkor ott is probléma van a szak értelemel mert, ott csak a difi csapágya van aminek nem sok köze van hozzá az én tudásom szerint!!!

Ez csak az én szerény véleményem!
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.855
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3338 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 13:41:39 »

Rob volt egy alkatrész jegyzék oldal a féltengely gumi harangokkal és most nem találom nem tudod merre keressem.Olyan rajz formátumú mint a belső világításé.
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3339 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 14:29:54 »

Hát nem igazán zörög a váltó, tolatásnál lehet hallani a kopogást ahogy a féltengely mozog a helyén!
No kéremszépen. A pug váltóban is kúpos csapágy van, tehát szükség esetén utána lehet állítani(bár erre igazábol soha nem volt még szükség), ezért NEM KELL váltót cserélni!! Szerelőt inkább, mert ahogy Rob is említette 3 féle külső átmérőjű féltengely létezik. Lehet, hogy a szerelő bácsi tényleg nem nézte a váltót beszerelés előtt...
Naplózva

CitroenZx!!!

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3340 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 15:32:18 »

Elvileg igen, bár mostanában nézegettem a csonkaállványt, ott, ahol az alsó talpas csapszeg belemegy, van egy 266 felirat az öntvényben... nem tudom, ez jelent-e valamit, vagy csak ráértek az öntödések... ;D absnek elöl semmi köze a fékhez, a féltengelyen van a bordázat, a csonkaállványban meg a jeladó. A felfogatás a mérvadó, aztán annyi...

Ezek szerint senki sem rakorr még 1.4re nagyobb átmérőjű rendszert?
Jesi ugye neked is 1.4ből lett 2.0?Persze akkor cseréltél csonkállványt is meg első futóművet is...ugye?
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3341 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 17:43:56 »

A váltos száma: 0620-939-1509  Nándorfi Antal
www.sebessegvalto.com
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3342 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 18:03:15 »

Köszi mindenkinek a segítséget!
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3343 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 19:49:39 »

Csövi Srácok!Nos ma felemeltük a verdát és kiderült,hogy mégis van némi gond a hátsó futóművel pontosabban a jobb hátsó felfüggesztéssel mert a képen
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu a bekarikázott rész ahol a lengőkar fel van güggesztve az fel-alá jár és ettől van olyan fémes zörgős hangja.Valami ötlet,hogy mit lehet ilyenkor kezdeni vagy,hogy hol lehet szakit találni a probléméhoz?
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3344 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 20:18:58 »

Rob volt egy alkatrész jegyzék oldal a féltengely gumi harangokkal és most nem találom nem tudod merre keressem.Olyan rajz formátumú mint a belső világításé.

már nem emlékszem pontosan hova raktam be de vissza nézed a hozzászólásaimat akkor meg találod vagy meg mondod mi kell és ki keresem a pug adatbázisból és be teszem az árával egyetembe!
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3345 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 20:23:29 »

Csövi Srácok!Nos ma felemeltük a verdát és kiderült,hogy mégis van némi gond a hátsó futóművel pontosabban a jobb hátsó felfüggesztéssel mert a képen
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu a bekarikázott rész ahol a lengőkar fel van güggesztve az fel-alá jár és ettől van olyan fémes zörgős hangja.Valami ötlet,hogy mit lehet ilyenkor kezdeni vagy,hogy hol lehet szakit találni a probléméhoz?

Persze fel lehet ujitattni.Ha szerencséd van és a tengely jo állapotban van (Amit kétlek ha már kotyog) akkor meguszod kb 30-40e pénzböl.A tengely ára 20-30 szintén per darab!!
Én tudok neked szerezni olcson felujitokészletet és tudok egy nagyon jo szerelöt aki megcsinálja.Nagyon korrekt és olcson dolgozik.
Helyileg Pestszentlörincen van.Ha kell megadom a számát.Annyibol jo felujitani hogy akkor tudod nem lesz vele baj 10évig.Én az év elején estem bele.Nekem tengelyt is kellett cserélni.Akkor fizettem 25000.- a szerelésért(Mert visszatérö vagyok :0 :0 ) a tengely volt 40%-os kedvezménnyel a 2db 52000.- plusz még a csapágyjav készlet ami 15000.- ugy hogy én vittem amugy több lenne ha ök adják.
De a bontott se biztos hogy jo állapotban van!Lutri.A rezsoknak ez a gyengéjük!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3346 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 20:30:17 »

Persze fel lehet ujitattni.Ha szerencséd van és a tengely jo állapotban van (Amit kétlek ha már kotyog) akkor meguszod kb 30-40e pénzböl.A tengely ára 20-30 szintén per darab!!
Én tudok neked szerezni olcson felujitokészletet és tudok egy nagyon jo szerelöt aki megcsinálja.Nagyon korrekt és olcson dolgozik.
Helyileg Pestszentlörincen van.Ha kell megadom a számát.Annyibol jo felujitani hogy akkor tudod nem lesz vele baj 10évig.Én az év elején estem bele.Nekem tengelyt is kellett cserélni.Akkor fizettem 25000.- a szerelésért(Mert visszatérö vagyok :0 :0 ) a tengely volt 40%-os kedvezménnyel a 2db 52000.- plusz még a csapágyjav készlet ami 15000.- ugy hogy én vittem amugy több lenne ha ök adják.
De a bontott se biztos hogy jo állapotban van!Lutri.A rezsoknak ez a gyengéjük!

nem csak a pugnak a betegsége!
ezt a hídas rendszert még a wv is használta meg még pár márka...
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3347 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 21:02:40 »

Persze fel lehet ujitattni.Ha szerencséd van és a tengely jo állapotban van (Amit kétlek ha már kotyog) akkor meguszod kb 30-40e pénzböl.A tengely ára 20-30 szintén per darab!!
Én tudok neked szerezni olcson felujitokészletet és tudok egy nagyon jo szerelöt aki megcsinálja.Nagyon korrekt és olcson dolgozik.
Helyileg Pestszentlörincen van.Ha kell megadom a számát.Annyibol jo felujitani hogy akkor tudod nem lesz vele baj 10évig.Én az év elején estem bele.Nekem tengelyt is kellett cserélni.Akkor fizettem 25000.- a szerelésért(Mert visszatérö vagyok :0 :0 ) a tengely volt 40%-os kedvezménnyel a 2db 52000.- plusz még a csapágyjav készlet ami 15000.- ugy hogy én vittem amugy több lenne ha ök adják.
De a bontott se biztos hogy jo állapotban van!Lutri.A rezsoknak ez a gyengéjük!
Köszi a korrekt választ,a javító készlet lehet majd érdekel,a szerelővel csak egy a gond,hogy messze van,de majd eldől,hogy mi lesz,de az tuti,hogy ezt nem lehet sokáig halasztani. _pug
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3348 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 23:14:32 »


Ilyen lett a váltó a faudi fejekkel.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3349 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 09:48:52 »


Ilyen lett a váltó a faudi fejekkel.
Szia a két fejet összekötő rúd gyári?vagy azt te készítetted el valamiből?
És ha tudod a méretezését is írd le hogy aki javítaná annak legyen valami kiinduló pont
Köszi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.441 másodperc alatt készült el 30 lekéréssel.