Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4966258 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3300 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:17:57 »
LĂĄtom parĂĄzs vita alakult ki az auto mĂĄrkĂĄk tekintetĂŠben.AzĂŠrt azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk mĂĄr nem a fĂŠnykorĂĄt ĂŠli ami annyit jelent ,hogy sajnos problĂŠma minden ilyen kocsival elő fordul aki ezeket nem tudja vagy nem akarja elfogadni az vagy ne vegyen ilyen autot ,vagy vegyen uj autot ,bĂĄr azokkal mĂŠg tőbb a baj a tulzott elektronikai felszereltsĂŠg miatt. Viszont nem igazĂĄn ĂŠrtem azokat sem akik lenĂŠzik a mĂĄsiki auto mĂĄrkĂĄkat ,sokat hallom itt a nĂŠmet auto megbizhatatlansĂĄgĂĄt ami nem feltĂŠtlen igaz ,ĂŠs felesleges ĂĄltalĂĄnositani. ÁltalĂĄban mindenkinek az a csucs vagy a szuper amivel ĂŠppen jĂĄr vagy hasznĂĄl,de azĂŠrt ne felejtsĂŠtek el azt sem ,hogy a nĂŠmet gyĂĄrtmĂĄnyok nĂŠmelyike sokkasl jobban tartja az ĂĄrĂĄt mint a tőbbi mĂĄs orszĂĄg beli mĂĄrka tĂĄrsa ,ĂŠs nem mindeggyik nĂŠmet auto gyĂĄr kĂŠnyszerĂźl arra ,hogy ugy ontsa az ujjabbnĂĄl ujjabb tipusokat a piacon ,mint a mobil vilĂĄgban a Nokia cĂŠg aki szarja a kĂźlĂśnbĂśzĂś tipusokat mert mĂĄskĂŠpp nem ĂŠlne meg a piacon.Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felĂĄr a hĂĄtsĂł elektromos ablak emelő az azĂŠrt van mert vannak auto gyĂĄrtocĂŠgek akik meg tehetik azt amit sajnos sok mĂĄs auto gyĂĄrto nem nincs rĂĄszorulva arra ,hogy bele pakoljon minden extrĂĄt az autojĂĄba mert el tudja adni anĂŠlkĂźl is ,hogy agyon reklĂĄmozza magĂĄt,ellenben a legtőbb auto gyĂĄrto kĂŠnytelen ilyen lĂŠpĂŠseket tenni ahhoz ,hogy megtudjon ĂŠlni a piacon.Sajnos elĂŠg nagy baj ,hogy pl az Abs,vagy a lĂŠgzsĂĄk rengeteg gyĂĄrtonĂĄl mĂŠg felĂĄras extrĂĄnak szĂĄmit ,pedig szerintem ezek alap dolgok kellenĂŠnek ,hogy legyenek hiszen ember ĂŠletek mulhatnak rajtuk.Minden  auto tipusnak meg vannak a maga hibĂĄi ,ĂŠs ez mindig is igy lesz az meg ,hogy a pug disel motor van mĂĄs egyĂŠb tipusokban az nem azĂŠrt van mert annyira meg bizhato ,hanem azĂŠrt mert az eggyik legolcsobb ,ĂŠs lleg gazdasĂĄgosabb tipusu motor ,bĂĄr a hdi motorok meg a jtd motorok mĂĄr nem biztos de tisztelet a kivĂŠtelnek.Az pedig ,hogy milyen meg mennyire megbizhato egy adott tipus az nagy mĂŠrtĂŠkben fĂźgg attol is ,hogy milyen gazdĂĄi voltak vagy vannak ,ĂŠs hogy mennyire vagy milyen rendszeressĂŠggel van karbantartva.Én szemĂŠly szerint nem vagyok egyik tipusnak sem az elkőtelezetje ,de az biztos ,hogy nem lehet kijelenteni eggyik tipusra sem hogy ez a csucs.  :-! :-!
Persze Gabikám, ez szórol-szóra így van! Én sem azt mondtam, hogy a pug az isten, csak hát amint látod rengeteg olyan ember van(szerelőnek mondják magukat), akinek még soha nem volt francia járgánya, de mindekit le akar róla beszélni! Én erre írtam, hogy nekem volt olasz, német, jártam is olasszal, némettel, franciával, és nem véletlen, hogy az utóbbinál maradtam! Ha a szerelők szemszögéből nézem, akkor azt is mondhatnám, hogy a BMW milyen vacak, mert eltörik benne az első rugó! Azt a pici apróságot persze elfelejtem megemlíteni, hogy 18 éves a bömös, és le van blombálva a szelepfedél, meg a biztosítékdoboz(ezt én javítottam)! Ja és hogy 5 év alatt 2 bömös jött összesen a műhelybe? Csak hát azok az autók nem az én pénztárcámnak valók. Egy szó mint száz, tökéletes autó nincs, de ezt a tisztelt szerelőknek is illene tudniuk.

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3301 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:23:12 »
LĂĄtom parĂĄzs vita alakult ki az auto mĂĄrkĂĄk tekintetĂŠben.AzĂŠrt azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk mĂĄr nem a fĂŠnykorĂĄt ĂŠli ami annyit jelent ,hogy sajnos problĂŠma minden ilyen kocsival elő fordul aki ezeket nem tudja vagy nem akarja elfogadni az vagy ne vegyen ilyen autot ,vagy vegyen uj autot ,bĂĄr azokkal mĂŠg tőbb a baj a tulzott elektronikai felszereltsĂŠg miatt. Viszont nem igazĂĄn ĂŠrtem azokat sem akik lenĂŠzik a mĂĄsiki auto mĂĄrkĂĄkat ,sokat hallom itt a nĂŠmet auto megbizhatatlansĂĄgĂĄt ami nem feltĂŠtlen igaz ,ĂŠs felesleges ĂĄltalĂĄnositani. ÁltalĂĄban mindenkinek az a csucs vagy a szuper amivel ĂŠppen jĂĄr vagy hasznĂĄl,de azĂŠrt ne felejtsĂŠtek el azt sem ,hogy a nĂŠmet gyĂĄrtmĂĄnyok nĂŠmelyike sokkasl jobban tartja az ĂĄrĂĄt mint a tőbbi mĂĄs orszĂĄg beli mĂĄrka tĂĄrsa ,ĂŠs nem mindeggyik nĂŠmet auto gyĂĄr kĂŠnyszerĂźl arra ,hogy ugy ontsa az ujjabbnĂĄl ujjabb tipusokat a piacon ,mint a mobil vilĂĄgban a Nokia cĂŠg aki szarja a kĂźlĂśnbĂśzĂś tipusokat mert mĂĄskĂŠpp nem ĂŠlne meg a piacon.Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felĂĄr a hĂĄtsĂł elektromos ablak emelő az azĂŠrt van mert vannak auto gyĂĄrtocĂŠgek akik meg tehetik azt amit sajnos sok mĂĄs auto gyĂĄrto nem nincs rĂĄszorulva arra ,hogy bele pakoljon minden extrĂĄt az autojĂĄba mert el tudja adni anĂŠlkĂźl is ,hogy agyon reklĂĄmozza magĂĄt,ellenben a legtőbb auto gyĂĄrto kĂŠnytelen ilyen lĂŠpĂŠseket tenni ahhoz ,hogy megtudjon ĂŠlni a piacon.Sajnos elĂŠg nagy baj ,hogy pl az Abs,vagy a lĂŠgzsĂĄk rengeteg gyĂĄrtonĂĄl mĂŠg felĂĄras extrĂĄnak szĂĄmit ,pedig szerintem ezek alap dolgok kellenĂŠnek ,hogy legyenek hiszen ember ĂŠletek mulhatnak rajtuk.Minden  auto tipusnak meg vannak a maga hibĂĄi ,ĂŠs ez mindig is igy lesz az meg ,hogy a pug disel motor van mĂĄs egyĂŠb tipusokban az nem azĂŠrt van mert annyira meg bizhato ,hanem azĂŠrt mert az eggyik legolcsobb ,ĂŠs lleg gazdasĂĄgosabb tipusu motor ,bĂĄr a hdi motorok meg a jtd motorok mĂĄr nem biztos de tisztelet a kivĂŠtelnek.Az pedig ,hogy milyen meg mennyire megbizhato egy adott tipus az nagy mĂŠrtĂŠkben fĂźgg attol is ,hogy milyen gazdĂĄi voltak vagy vannak ,ĂŠs hogy mennyire vagy milyen rendszeressĂŠggel van karbantartva.Én szemĂŠly szerint nem vagyok egyik tipusnak sem az elkőtelezetje ,de az biztos ,hogy nem lehet kijelenteni eggyik tipusra sem hogy ez a csucs.  :-! :-!
Ez egy korekt megfogalmazás, de sajna még mi személyesen nem taliztunk.Szerintem lehet hogy egy egész estés beszélgetésünk,felérne egy jól menő TV-müsoral.Én sem márka hü vagyok,de az alap felszereltségben /hogy mi legyen benne /ebben igazat kell hogy adjak neked.De az igaz hogy mindenkinek a saját baja a legnagyobb!

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3302 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:25:48 »
Ez egy korekt megfogalmazás, de sajna még mi személyesen nem taliztunk.Szerintem lehet hogy egy egész estés beszélgetésünk,felérne egy jól menő TV-müsoral.Én sem márka hü vagyok,de az alap felszereltségben /hogy mi legyen benne /ebben igazat kell hogy adjak neked.De az igaz hogy mindenkinek a saját baja a legnagyobb!
Hát a szerelőkről csak anyit,hogy mindig hülyének nézik a tulajt./mármint a legtőbb.PÉNZ PÉNZ PÉNZ!!!Csak ezt látják4

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3303 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:26:22 »
Ez egy korekt megfogalmazás, de sajna még mi személyesen nem taliztunk.Szerintem lehet hogy egy egész estés beszélgetésünk,felérne egy jól menő TV-müsoral.Én sem márka hü vagyok,de az alap felszereltségben /hogy mi legyen benne /ebben igazat kell hogy adjak neked.De az igaz hogy mindenkinek a saját baja a legnagyobb!

Na ebbe a nagy vitĂĄba elmondom tĂśmĂśren a lĂŠnyeget.
Aki viszonylag szĂŠpet akar,az Olaszt,vagy FranciĂĄt vett
Aki viszonylag megbĂ­zhatĂłt,az JapĂĄnt
Aki viszonylag sznob,az meg nĂŠmetet  :D

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3304 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:29:31 »
Na ebbe a nagy vitĂĄba elmondom tĂśmĂśren a lĂŠnyeget.
Aki viszonylag szĂŠpet akar,az Olaszt,vagy FranciĂĄt vett
Aki viszonylag megbĂ­zhatĂłt,az JapĂĄnt
Aki viszonylag sznob,az meg nĂŠmetet  :D
:-! :-)) :-!

megla gĂĄbor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3305 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 17:31:49 »
Persze Gabikám, ez szórol-szóra így van! Én sem azt mondtam, hogy a pug az isten, csak hát amint látod rengeteg olyan ember van(szerelőnek mondják magukat), akinek még soha nem volt francia járgánya, de mindekit le akar róla beszélni! Én erre írtam, hogy nekem volt olasz, német, jártam is olasszal, némettel, franciával, és nem véletlen, hogy az utóbbinál maradtam! Ha a szerelők szemszögéből nézem, akkor azt is mondhatnám, hogy a BMW milyen vacak, mert eltörik benne az első rugó! Azt a pici apróságot persze elfelejtem megemlíteni, hogy 18 éves a bömös, és le van blombálva a szelepfedél, meg a biztosítékdoboz(ezt én javítottam)! Ja és hogy 5 év alatt 2 bömös jött összesen a műhelybe? Csak hát azok az autók nem az én pénztárcámnak valók. Egy szó mint száz, tökéletes autó nincs, de ezt a tisztelt szerelőknek is illene tudniuk.
Tibcsi igazad van ,ĂŠs a reagĂĄlĂĄsom nem szemĂŠly szerint neked szolt ,csak a te mondani valodhoz csatoltam hozzĂĄ. A BMW  akkor is Bmw. ;D ;D ;D ;D :-! :-!Ahogy te is mondtad. :-! :-! :-!

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3306 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:40:16 »
A kocsi majdnem behalt kilettcserélve a verműszij + görgők+vízpumpa 52.000ft

"Ma mĂĄr ĂŠrtem amĂşgy ismerősĂśm jĂł szĂĄndĂŠkĂş szavait amit kocsivĂĄsĂĄrlĂĄskor mondott: "Ne vegyĂŠl francia autĂłt" mĂĄr rĂĄ is jĂśttem miĂŠrt, mert a gatyĂĄm rĂĄmegy  ;D
[/quote]"

 4 hĂłnapja van meg a kocsim 100.000-et rĂĄkĂśltĂśttem de nem cserĂŠlnĂŠm el semmiĂŠrt most 232000 van benne de szuperĂźl mĂźkszi nincs szĂŠtt hajtva ĂŠs rendessen javittattĂĄk mikor kellett.Mindegyikben lehet hibĂĄt keresni ĂŠs talĂĄlni
akĂĄr melyik tipust nĂŠzzĂźk ez mindenki maga dĂśntse el.

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3307 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:51:17 »
LĂĄtom parĂĄzs vita alakult ki az auto mĂĄrkĂĄk tekintetĂŠben.AzĂŠrt azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk mĂĄr nem a fĂŠnykorĂĄt ĂŠli...

Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felár a hátsó elektromos ablak emelő...


Ja, az enyĂŠm mĂĄr nem a fĂŠnykorĂĄt ĂŠli, 2,5 ĂŠve van nĂĄlam, 14 ĂŠvesen ĂŠpp most kezdi az aranykorĂĄt  ;)

A mercibe extra a hátsó ablakemelő? Teljesen korrekt. Vagy talán nem hallottátok/olvastátok anno a koda fábija akcióját, hogy "most ajándék extra a kalaptartó" ? Tehát az akció előtt feláras volt. Egy csapott hátú 3/5 ajtós autóban. Ez olyan nonszensz, hogy nem is tudok mit hozzáfűzni.


III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3308 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:52:39 »
A kocsi majdnem behalt kilettcserélve a verműszij + görgők+vízpumpa 52.000ft

"Ma mĂĄr ĂŠrtem amĂşgy ismerősĂśm jĂł szĂĄndĂŠkĂş szavait amit kocsivĂĄsĂĄrlĂĄskor mondott: "Ne vegyĂŠl francia autĂłt" mĂĄr rĂĄ is jĂśttem miĂŠrt, mert a gatyĂĄm rĂĄmegy  ;D
"

 4 hĂłnapja van meg a kocsim 100.000-et rĂĄkĂśltĂśttem de nem cserĂŠlnĂŠm el semmiĂŠrt most 232000 van benne de szuperĂźl mĂźkszi nincs szĂŠtt hajtva ĂŠs rendessen javittattĂĄk mikor kellett.Mindegyikben lehet hibĂĄt keresni ĂŠs talĂĄlni
akĂĄr melyik tipust nĂŠzzĂźk ez mindenki maga dĂśntse el.

Mindenki a sajĂĄt ize szerint veszi a kocsit, de szerintem egy BMW hamarabb kezd majd el rohadni mint egy PEUGEOT!!!


Nem?

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3309 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:53:16 »
Ja, az enyĂŠm mĂĄr nem a fĂŠnykorĂĄt ĂŠli, 2,5 ĂŠve van nĂĄlam, 14 ĂŠvesen ĂŠpp most kezdi az aranykorĂĄt  ;)

A mercibe extra a hátsó ablakemelő? Teljesen korrekt. Vagy talán nem hallottátok/olvastátok anno a koda fábija akcióját, hogy "most ajándék extra a kalaptartó" ? Tehát az akció előtt feláras volt. Egy csapott hátú 3/5 ajtós autóban. Ez olyan nonszensz, hogy nem is tudok mit hozzáfűzni.


És ha tudnád, hogy a kotkodába még a hamutartóért is külön kell fizetni!!!!!

megla gĂĄbor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3310 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:54:41 »
A kocsi majdnem behalt kilettcserélve a verműszij + görgők+vízpumpa 52.000ft

"Ma mĂĄr ĂŠrtem amĂşgy ismerősĂśm jĂł szĂĄndĂŠkĂş szavait amit kocsivĂĄsĂĄrlĂĄskor mondott: "Ne vegyĂŠl francia autĂłt" mĂĄr rĂĄ is jĂśttem miĂŠrt, mert a gatyĂĄm rĂĄmegy  ;D
"

 4 hĂłnapja van meg a kocsim 100.000-et rĂĄkĂśltĂśttem de nem cserĂŠlnĂŠm el semmiĂŠrt most 232000 van benne de szuperĂźl mĂźkszi nincs szĂŠtt hajtva ĂŠs rendessen javittattĂĄk mikor kellett.Mindegyikben lehet hibĂĄt keresni ĂŠs talĂĄlni
akĂĄr melyik tipust nĂŠzzĂźk ez mindenki maga dĂśntse el.
Örülj neki Bandit mert elöbb utobb sajnos minden kocsira kell költeni ,és inkább előbb mint utobb nem? ;D :-!

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3311 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:54:54 »
Mindenki a sajĂĄt ize szerint veszi a kocsit, de szerintem egy BMW hamarabb kezd majd el rohadni mint egy PEUGEOT!!!


Nem?

Nem tudom a bömöst mióta galvanizálják. Alapvetően ezen múlik.

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3312 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:56:07 »
Ja, az enyĂŠm mĂĄr nem a fĂŠnykorĂĄt ĂŠli, 2,5 ĂŠve van nĂĄlam, 14 ĂŠvesen ĂŠpp most kezdi az aranykorĂĄt  ;)

A mercibe extra a hátsó ablakemelő? Teljesen korrekt. Vagy talán nem hallottátok/olvastátok anno a koda fábija akcióját, hogy "most ajándék extra a kalaptartó" ? Tehát az akció előtt feláras volt. Egy csapott hátú 3/5 ajtós autóban. Ez olyan nonszensz, hogy nem is tudok mit hozzáfűzni.



Erre csak azt tudnĂĄm mondani, hogy egy haverom vett egy Suzuki altĂłt vagy 3-4 ĂŠve, nincs benne szervĂł, elektromos ablak, rĂĄdĂł(a klĂ­mĂĄt nem sorolnĂĄm ide)

PugĂŠknĂĄl pedig nem hallottam olyat, hogy az alĂĄbbiak kĂśzĂźl vmelyik ne lenne benne!!!

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3313 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:56:55 »
Ez mĂĄr nem kapcsolĂłdik a topic tĂŠmĂĄjĂĄhoz!! >:(

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3314 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:59:05 »
Hellosztok

Bocs gyerekek, nem akartam vitĂĄt kirobbantani, ha utĂĄlnĂĄm a pug-ot nem vettem volna meg, csakhĂĄt ĂŠn pont k*rv* szarul jĂĄrtam mer sok a bajom vele! ÖrĂźlnĂŠk neki nagyon ha mĂźkĂśdne rendesen! Ugyhogy most vĂĄltĂłt keresek sajna  :-\
Most megcsinĂĄltatom ĂŠs remĂŠlem mostanĂĄban nem lesz gondom vele!

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3315 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 19:59:37 »
Ez mĂĄr nem kapcsolĂłdik a topic tĂŠmĂĄjĂĄhoz!! >:(

Én kérek elnézést a Köztársaság nevében!!! :P :P :P

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3316 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 20:04:49 »
Hellosztok

Bocs gyerekek, nem akartam vitĂĄt kirobbantani, ha utĂĄlnĂĄm a pug-ot nem vettem volna meg, csakhĂĄt ĂŠn pont k*rv* szarul jĂĄrtam mer sok a bajom vele! ÖrĂźlnĂŠk neki nagyon ha mĂźkĂśdne rendesen! Ugyhogy most vĂĄltĂłt keresek sajna  :-\
Most megcsinĂĄltatom ĂŠs remĂŠlem mostanĂĄban nem lesz gondom vele!

BontĂłba kb 25000 re szĂĄmits remĂŠlem nem lessz sokkal drĂĄgĂĄbb

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3317 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 20:08:49 »
Hellosztok

Bocs gyerekek, nem akartam vitĂĄt kirobbantani, ha utĂĄlnĂĄm a pug-ot nem vettem volna meg, csakhĂĄt ĂŠn pont k*rv* szarul jĂĄrtam mer sok a bajom vele! ÖrĂźlnĂŠk neki nagyon ha mĂźkĂśdne rendesen! Ugyhogy most vĂĄltĂłt keresek sajna  :-\
Most megcsinĂĄltatom ĂŠs remĂŠlem mostanĂĄban nem lesz gondom vele!
Ha már dujvárosi vagy földvár sincs messze. Van ott egy kis autósbolt, ahol akár bontott dolgokat is be tudnak szerezni. Ha már voltál ott akkor bocsi, de ha nem szívesen megadom a számukat. Én eddíg csak jól jártam velük bármi kellett.

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3318 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 20:10:23 »
Ha már dujvárosi vagy földvár sincs messze. Van ott egy kis autósbolt, ahol akár bontott dolgokat is be tudnak szerezni. Ha már voltál ott akkor bocsi, de ha nem szívesen megadom a számukat. Én eddíg csak jól jártam velük bármi kellett.

Szia, mĂŠg nem jĂĄrtam ott, nagyon nem is tudom, hol vannak helyileg, ha tudnĂĄl adni 1 telefonszĂĄmot hĂĄlĂĄs lennĂŠk  :)

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3319 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 20:17:05 »
Szia, mĂŠg nem jĂĄrtam ott, nagyon nem is tudom, hol vannak helyileg, ha tudnĂĄl adni 1 telefonszĂĄmot hĂĄlĂĄs lennĂŠk  :)
NRG AutĂłsbolt DunafĂśldvĂĄr Irinyi JĂĄnos u. 3.
06 75 343 027

A 6-os úttal párhuzamos utca. Ha dujv felől mész, akkor 3. lámpánál jobbra(a szutyokis bejáró), utána rögtön jobbra, és kb 150m-re van a bolt a bal oldalon.

Kapcsolatban vannak pesti bontĂłkkal is tudomĂĄsom szerint.

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3320 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 00:14:38 »
NRG AutĂłsbolt DunafĂśldvĂĄr Irinyi JĂĄnos u. 3.
06 75 343 027

A 6-os úttal párhuzamos utca. Ha dujv felől mész, akkor 3. lámpánál jobbra(a szutyokis bejáró), utána rögtön jobbra, és kb 150m-re van a bolt a bal oldalon.

Kapcsolatban vannak pesti bontĂłkkal is tudomĂĄsom szerint.

KĂśszi az infot  :-!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3321 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 08:09:15 »
Nekem se volt semmi problĂŠmĂĄm a francia autĂłkkal eddig, de 2 hĂłnapon belĂźl mĂĄsodszor keresek vĂĄltĂłt hozzĂĄ ĂŠs ez kicsit gĂĄz nemde?
Nem lehet, hogy a szerelővel van a gond?

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3322 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 10:13:34 »
Nem lehet, hogy a szerelővel van a gond?

Hello

Ezt, hogy ĂŠrted? Mi lehet a gond a szerelővel?  ???
Valamit rosszul csinĂĄlna vagy mi? Amugy van 1-2 ember aki szerint nem feltĂŠtlen Ăşj vĂĄltĂłs a dolog mert csak csapĂĄgyazni kellene meg ilyesmi...

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3323 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 11:20:23 »
És ha tudnád, hogy a kotkodába még a hamutartóért is külön kell fizetni!!!!!
Ezt komolyan mondod?

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3324 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 11:30:47 »
Ezt komolyan mondod?
Egy barátom autóvásárlás előtt összes kereskedést körbejárta, és ő mesélte, hogy mindenért külön kellett volna fizetnie, még a hamutartóért is!

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3325 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 11:35:06 »
Hello

Ezt, hogy ĂŠrted? Mi lehet a gond a szerelővel?  ???
Valamit rosszul csinĂĄlna vagy mi? Amugy van 1-2 ember aki szerint nem feltĂŠtlen Ăşj vĂĄltĂłs a dolog mert csak csapĂĄgyazni kellene meg ilyesmi...
Persze a csapágyazáshoz is ki, valamint szét kell szedni a váltót. :-\ A pug váltóját nem ismerem, de a Renault váltóban kúpos csapágyak vannak, és azt csak utána kell állítani, ha el kezd lógni. Csapágy hibát viszont 90%-ban zörgő-morgó hang kísér, még ha olajban is fut. Persze vannak kivételek, de a helyedben benéznék másik szerelőhöz is.

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3326 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 11:47:20 »
Hello

Ezt, hogy ĂŠrted? Mi lehet a gond a szerelővel?  ???
Valamit rosszul csinĂĄlna vagy mi? Amugy van 1-2 ember aki szerint nem feltĂŠtlen Ăşj vĂĄltĂłs a dolog mert csak csapĂĄgyazni kellene meg ilyesmi...

Hello

Helyileg merre vagy?Mert én itt pesten ismerek egy oreg bácsit aki váltospecialista és nagyon olcson dolgozik.Én is oda vittem a váltomat mert morgott benne valami.Szétszedte és nem volt semmi baja csak a hézagolást csinálta ujra.Simán mondhatta volna hogy szar az egész és ezt meg azt kell benne cserélni.Igy megusztam egy 20-asbol a válto szét összerakást.Mondjuk én magamnak vettem ki a váltot (nem kis sz***s árán).Ez helyileg Pestszentimrén van az üllöi uttol nem messze.
Ha kell a szĂĄma szivesen megadom.

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3327 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 11:49:59 »
Na skacok vĂŠgre megoldott a turbonyomĂĄs problĂŠmĂĄm!!! :-)) :-)) O0
RĂĄ lett az adagolora ĂĄllitva ĂŠs most megvan a kivĂĄnt 1.3-1.4bar-os nyomĂĄs.Megy mint a borom ĂŠs nem is fĂźstĂśl!
MegĂŠrkezett a lefujoszelepem is vĂŠgre!
MĂĄr csak a turbocsĂśvem kĂŠszĂźl a PROEX-be de hamarosan az is kĂŠsz lesz!
Kezd ĂśsszeĂĄllni a paripa. 8) O0

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3328 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:08:27 »
Hello

Helyileg merre vagy?Mert én itt pesten ismerek egy oreg bácsit aki váltospecialista és nagyon olcson dolgozik.Én is oda vittem a váltomat mert morgott benne valami.Szétszedte és nem volt semmi baja csak a hézagolást csinálta ujra.Simán mondhatta volna hogy szar az egész és ezt meg azt kell benne cserélni.Igy megusztam egy 20-asbol a válto szét összerakást.Mondjuk én magamnak vettem ki a váltot (nem kis sz***s árán).Ez helyileg Pestszentimrén van az üllöi uttol nem messze.
Ha kell a szĂĄma szivesen megadom.

Hello

Helyileg dunaĂşjvĂĄrosban vagyok, a szĂĄmĂĄt ha odaadnĂĄd megkĂśszĂśnnĂŠm, hĂĄtha az enyĂŠmmel is tud kezdeni valamit, nekem a difi mĹąnĂŠl van valami szĂŠtmenve, mert lĂśtyĂśg a fĂŠltengely fel-le a helyĂŠl, ĂĄllĂ­tĂłlag vagy a csapĂĄgy vagy vmi fogaskerĂŠk a dif. ,mĹąben

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3329 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:09:45 »
Persze a csapágyazáshoz is ki, valamint szét kell szedni a váltót. :-\ A pug váltóját nem ismerem, de a Renault váltóban kúpos csapágyak vannak, és azt csak utána kell állítani, ha el kezd lógni. Csapágy hibát viszont 90%-ban zörgő-morgó hang kísér, még ha olajban is fut. Persze vannak kivételek, de a helyedben benéznék másik szerelőhöz is.

HĂĄt nem igazĂĄn zĂśrĂśg a vĂĄltĂł, tolatĂĄsnĂĄl lehet hallani a kopogĂĄst ahogy a fĂŠltengely mozog a helyĂŠn!

Nem elérhető zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 25
  • :2015 Április, 17, 21:40:24
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3330 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:44:16 »
valakinek van e olaj a lavegőszürő azon részén ahol a szelepfedéltö megy egy cső a szürőbe? Mert én mindig látok ott olajat, és ez elmegy egésszen a levegőszürőig. (bár mivel a szürőnél vákumvan így lehet, hogy természetes?)
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

CitroenZx!!!

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3331 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:47:29 »
HellĂł!
MĂŠg mindĂ­g a fĂŠkkel foglalkozok ĂŠs nĂŠhĂĄny dolgot szeretnĂŠk kĂŠrdezni/tisztĂĄzni:
TehĂĄt semmi ĂĄtalakĂ­tĂĄs nĂŠkĂźl fel lehet tenni a 247es nyereg helyĂŠre a 266ost vagy a nagyobbat?
Azon gondolkodtam mĂŠg,hogy az abses nyerget fel lehet tenni a nem abses autĂłra?
ha nekem eredetileg bendixes a nyergem a nagyobb lehet mĂŠg attĂłl mĂĄs?
válaszokat előre is köszi!

Nem elérhető Jesi

  • FĂźred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.578
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 190
  • :2013 Január, 13, 16:22:52
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3332 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:52:37 »
HellĂł!
MĂŠg mindĂ­g a fĂŠkkel foglalkozok ĂŠs nĂŠhĂĄny dolgot szeretnĂŠk kĂŠrdezni/tisztĂĄzni:
TehĂĄt semmi ĂĄtalakĂ­tĂĄs nĂŠkĂźl fel lehet tenni a 247es nyereg helyĂŠre a 266ost vagy a nagyobbat?
Azon gondolkodtam mĂŠg,hogy az abses nyerget fel lehet tenni a nem abses autĂłra?
ha nekem eredetileg bendixes a nyergem a nagyobb lehet mĂŠg attĂłl mĂĄs?
válaszokat előre is köszi!

Elvileg igen, bĂĄr mostanĂĄban nĂŠzegettem a csonkaĂĄllvĂĄnyt, ott, ahol az alsĂł talpas csapszeg belemegy, van egy 266 felirat az ĂśntvĂŠnyben... nem tudom, ez jelent-e valamit, vagy csak rĂĄĂŠrtek az ĂśntĂśdĂŠsek... ;D absnek elĂśl semmi kĂśze a fĂŠkhez, a fĂŠltengelyen van a bordĂĄzat, a csonkaĂĄllvĂĄnyban meg a jeladĂł. A felfogatĂĄs a mĂŠrvadĂł, aztĂĄn annyi...
2.0T 8v (nem dĂ­zel)= ;D

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3333 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 12:58:41 »
valakinek van e olaj a lavegőszürő azon részén ahol a szelepfedéltö megy egy cső a szürőbe? Mert én mindig látok ott olajat, és ez elmegy egésszen a levegőszürőig. (bár mivel a szürőnél vákumvan így lehet, hogy természetes?)

Hello

Nekem is van olaj ott a szelepfedél csőnél, bár nekem 1 ideig nem volt fém bilincs a szelepfedél felöli oldalán a csőnek, nemrég raktam rá egyet!
Nem tudom mi is a feladata, meg a célja annak a csőnek?!

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3334 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 13:16:19 »
absnek elĂśl semmi kĂśze a fĂŠkhez, a fĂŠltengelyen van a bordĂĄzat, a csonkaĂĄllvĂĄnyban meg a jeladĂł.

Ez tuti? Nem a tárcsa belső részén van egy bordás váll? Amikor cseréltem, akkor is úgy kellett tárcsát keresni, hogy ABS-es legyen...
Vagy csak mĂĄr rosszul emlĂŠkszem....

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3335 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 13:18:39 »
Hello

Nekem is van olaj ott a szelepfedél csőnél, bár nekem 1 ideig nem volt fém bilincs a szelepfedél felöli oldalán a csőnek, nemrég raktam rá egyet!
Nem tudom mi is a feladata, meg a célja annak a csőnek?!

KartergĂĄz visszavezetĂŠs a motor ĂŠgĂŠsterĂŠbe...

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3336 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 13:20:57 »
valakinek van e olaj a lavegőszürő azon részén ahol a szelepfedéltö megy egy cső a szürőbe? Mert én mindig látok ott olajat, és ez elmegy egésszen a levegőszürőig. (bár mivel a szürőnél vákumvan így lehet, hogy természetes?)

igen kartergáz.. nekem is olajos ott, a műanyag cső (legalábbis nekem az) el van repedve a szelepfedél csatlakozásánál.. de bárhol meg van repedve, akkor ott jöhet olaj..

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3337 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 13:37:35 »
Hello

Ezt, hogy ĂŠrted? Mi lehet a gond a szerelővel?  ???
Valamit rosszul csinĂĄlna vagy mi? Amugy van 1-2 ember aki szerint nem feltĂŠtlen Ăşj vĂĄltĂłs a dolog mert csak csapĂĄgyazni kellene meg ilyesmi...

ha a fél tengely lötyög a helyén (nem előre hátra azaz tengely irányba) akkor nem megfelelő a féltengely vagy a difi! Ezt vagy nem nézte a szerelőd amikor vetted az előző váltót! asszem 2 fajta váltó van és legalább 3 féle féltengely létezik!
hossz átvérő és ricni méret külömbség van szóval ez is eredményezheti a szimeringnél az olaj folyást!

Én most cseréltem féltengelyt ami után gyártott és a boltban kérdezték a méreteket is... illetve nekem is utángyártott féltengely szimeringjeim vannak és nem folyik (kb. 1 hónapja cseréltem) szerdán néztem és nem folyt!!!

Ha az olaj folyĂĄs miatt csapĂĄgyat akarnak veled cserĂŠltetni akkor ott is problĂŠma van a szak ĂŠrtelemel mert, ott csak a difi csapĂĄgya van aminek nem sok kĂśze van hozzĂĄ az ĂŠn tudĂĄsom szerint!!!

Ez csak az ĂŠn szerĂŠny vĂŠlemĂŠnyem!

Nem elérhető lajos

  • FĂŠrfi
  • KlubfĂźggő
  • *
  • Hozzászólások: 3.855
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 162
  • :2023 December, 14, 20:36:08
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3338 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 13:41:39 »
Rob volt egy alkatrész jegyzék oldal a féltengely gumi harangokkal és most nem találom nem tudod merre keressem.Olyan rajz formátumú mint a belső világításé.
"Ezt valĂłban ĂŠlmĂŠny...."

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3339 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 14:29:54 »
HĂĄt nem igazĂĄn zĂśrĂśg a vĂĄltĂł, tolatĂĄsnĂĄl lehet hallani a kopogĂĄst ahogy a fĂŠltengely mozog a helyĂŠn!
No kéremszépen. A pug váltóban is kúpos csapágy van, tehát szükség esetén utána lehet állítani(bár erre igazábol soha nem volt még szükség), ezért NEM KELL váltót cserélni!! Szerelőt inkább, mert ahogy Rob is említette 3 féle külső átmérőjű féltengely létezik. Lehet, hogy a szerelő bácsi tényleg nem nézte a váltót beszerelés előtt...

CitroenZx!!!

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3340 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 15:32:18 »
Elvileg igen, bĂĄr mostanĂĄban nĂŠzegettem a csonkaĂĄllvĂĄnyt, ott, ahol az alsĂł talpas csapszeg belemegy, van egy 266 felirat az ĂśntvĂŠnyben... nem tudom, ez jelent-e valamit, vagy csak rĂĄĂŠrtek az ĂśntĂśdĂŠsek... ;D absnek elĂśl semmi kĂśze a fĂŠkhez, a fĂŠltengelyen van a bordĂĄzat, a csonkaĂĄllvĂĄnyban meg a jeladĂł. A felfogatĂĄs a mĂŠrvadĂł, aztĂĄn annyi...

Ezek szerint senki sem rakorr még 1.4re nagyobb átmérőjű rendszert?
Jesi ugye neked is 1.4ből lett 2.0?Persze akkor cseréltél csonkállványt is meg első futóművet is...ugye?

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3341 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 17:43:56 »
A vĂĄltos szĂĄma: 0620-939-1509  NĂĄndorfi Antal
www.sebessegvalto.com

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3342 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 18:03:15 »
KĂśszi mindenkinek a segĂ­tsĂŠget!

Nem elérhető Petya27

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.325
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 14
  • :2013 Szeptember, 10, 08:09:53
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3343 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 19:49:39 »
CsĂśvi SrĂĄcok!Nos ma felemeltĂźk a verdĂĄt ĂŠs kiderĂźlt,hogy mĂŠgis van nĂŠmi gond a hĂĄtsĂł futĂłmĹąvel pontosabban a jobb hĂĄtsĂł felfĂźggesztĂŠssel mert a kĂŠpen
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu a bekarikázott rész ahol a lengőkar fel van güggesztve az fel-alá jár és ettől van olyan fémes zörgős hangja.Valami ötlet,hogy mit lehet ilyenkor kezdeni vagy,hogy hol lehet szakit találni a probléméhoz?
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repĂźlni tud.

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3344 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 20:18:58 »
Rob volt egy alkatrész jegyzék oldal a féltengely gumi harangokkal és most nem találom nem tudod merre keressem.Olyan rajz formátumú mint a belső világításé.

mĂĄr nem emlĂŠkszem pontosan hova raktam be de vissza nĂŠzed a hozzĂĄszĂłlĂĄsaimat akkor meg talĂĄlod vagy meg mondod mi kell ĂŠs ki keresem a pug adatbĂĄzisbĂłl ĂŠs be teszem az ĂĄrĂĄval egyetembe!

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3345 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 20:23:29 »
CsĂśvi SrĂĄcok!Nos ma felemeltĂźk a verdĂĄt ĂŠs kiderĂźlt,hogy mĂŠgis van nĂŠmi gond a hĂĄtsĂł futĂłmĹąvel pontosabban a jobb hĂĄtsĂł felfĂźggesztĂŠssel mert a kĂŠpen
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu a bekarikázott rész ahol a lengőkar fel van güggesztve az fel-alá jár és ettől van olyan fémes zörgős hangja.Valami ötlet,hogy mit lehet ilyenkor kezdeni vagy,hogy hol lehet szakit találni a probléméhoz?

Persze fel lehet ujitattni.Ha szerencsĂŠd van ĂŠs a tengely jo ĂĄllapotban van (Amit kĂŠtlek ha mĂĄr kotyog) akkor meguszod kb 30-40e pĂŠnzbĂśl.A tengely ĂĄra 20-30 szintĂŠn per darab!!
Én tudok neked szerezni olcson felujitokészletet és tudok egy nagyon jo szerelöt aki megcsinálja.Nagyon korrekt és olcson dolgozik.
Helyileg Pestszentlörincen van.Ha kell megadom a számát.Annyibol jo felujitani hogy akkor tudod nem lesz vele baj 10évig.Én az év elején estem bele.Nekem tengelyt is kellett cserélni.Akkor fizettem 25000.- a szerelésért(Mert visszatérö vagyok :0 :0 ) a tengely volt 40%-os kedvezménnyel a 2db 52000.- plusz még a csapágyjav készlet ami 15000.- ugy hogy én vittem amugy több lenne ha ök adják.
De a bontott se biztos hogy jo ĂĄllapotban van!Lutri.A rezsoknak ez a gyengĂŠjĂźk!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3346 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 20:30:17 »
Persze fel lehet ujitattni.Ha szerencsĂŠd van ĂŠs a tengely jo ĂĄllapotban van (Amit kĂŠtlek ha mĂĄr kotyog) akkor meguszod kb 30-40e pĂŠnzbĂśl.A tengely ĂĄra 20-30 szintĂŠn per darab!!
Én tudok neked szerezni olcson felujitokészletet és tudok egy nagyon jo szerelöt aki megcsinálja.Nagyon korrekt és olcson dolgozik.
Helyileg Pestszentlörincen van.Ha kell megadom a számát.Annyibol jo felujitani hogy akkor tudod nem lesz vele baj 10évig.Én az év elején estem bele.Nekem tengelyt is kellett cserélni.Akkor fizettem 25000.- a szerelésért(Mert visszatérö vagyok :0 :0 ) a tengely volt 40%-os kedvezménnyel a 2db 52000.- plusz még a csapágyjav készlet ami 15000.- ugy hogy én vittem amugy több lenne ha ök adják.
De a bontott se biztos hogy jo ĂĄllapotban van!Lutri.A rezsoknak ez a gyengĂŠjĂźk!

nem csak a pugnak a betegsĂŠge!
ezt a hĂ­das rendszert mĂŠg a wv is hasznĂĄlta meg mĂŠg pĂĄr mĂĄrka...

Nem elérhető Petya27

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.325
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 14
  • :2013 Szeptember, 10, 08:09:53
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3347 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 21:02:40 »
Persze fel lehet ujitattni.Ha szerencsĂŠd van ĂŠs a tengely jo ĂĄllapotban van (Amit kĂŠtlek ha mĂĄr kotyog) akkor meguszod kb 30-40e pĂŠnzbĂśl.A tengely ĂĄra 20-30 szintĂŠn per darab!!
Én tudok neked szerezni olcson felujitokészletet és tudok egy nagyon jo szerelöt aki megcsinálja.Nagyon korrekt és olcson dolgozik.
Helyileg Pestszentlörincen van.Ha kell megadom a számát.Annyibol jo felujitani hogy akkor tudod nem lesz vele baj 10évig.Én az év elején estem bele.Nekem tengelyt is kellett cserélni.Akkor fizettem 25000.- a szerelésért(Mert visszatérö vagyok :0 :0 ) a tengely volt 40%-os kedvezménnyel a 2db 52000.- plusz még a csapágyjav készlet ami 15000.- ugy hogy én vittem amugy több lenne ha ök adják.
De a bontott se biztos hogy jo ĂĄllapotban van!Lutri.A rezsoknak ez a gyengĂŠjĂźk!
Köszi a korrekt választ,a javító készlet lehet majd érdekel,a szerelővel csak egy a gond,hogy messze van,de majd eldől,hogy mi lesz,de az tuti,hogy ezt nem lehet sokáig halasztani. _pug
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repĂźlni tud.

Nem elérhető zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 25
  • :2015 Április, 17, 21:40:24
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3348 Dátum: 2007 Augusztus, 31, 23:14:32 »

Ilyen lett a vĂĄltĂł a faudi fejekkel.
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3349 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 09:48:52 »

Ilyen lett a vĂĄltĂł a faudi fejekkel.
Szia a két fejet összekötő rúd gyári?vagy azt te készítetted el valamiből?
És ha tudod a méretezését is írd le hogy aki javítaná annak legyen valami kiinduló pont
KĂśszi

 


Google PageRank