Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4937798 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22450 Dátum: 2010 Január, 25, 22:19:30 »

Igen - egyik mondjuk map gyanús, de jó mind.
Bosch MP3.2

Az mindegy, hogy hány cm3-s
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22451 Dátum: 2010 Január, 25, 22:25:56 »

Az mindegy, hogy hány cm3-s

Ezt most nem annyira értem pirulóssmiley.gif
Naplózva
           
                                            

Szett

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 221
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Dunaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22452 Dátum: 2010 Január, 25, 22:29:50 »

A csere meg lesz csinálva, mert 1-2 db biztosan rossz, csak tudni akartam hogykitudom e mérni, melyik is a rossz.
Veszel egyet, megméred és már van is referencia!
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22453 Dátum: 2010 Január, 25, 22:30:41 »

Ezt most nem annyira értem pirulóssmiley.gif

Bocs. Arra lennék kíváncsi, hogy ha van egy kompjuter az mennyire mindegy, hogy hány cm3 motorhoz megy. Azt tudom, hogy van külömbség de pl az enyém 1,4-s ehez csak az 1,4-sek jók?
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22454 Dátum: 2010 Január, 25, 22:33:05 »

Bocs. Arra lennék kíváncsi, hogy ha van egy kompjuter az mennyire mindegy, hogy hány cm3 motorhoz megy. Azt tudom, hogy van külömbség de pl az enyém 1,4-s ehez csak az 1,4-sek jók?

A legtöbb motorhoz "saját" ecu való.
Magyarán pl. a GTihez más kell, mint az S16-hoz, és ezekhez képest más az XSihez.
Az 1.4 / 1.6 vonlon nem vagyok otthon - de asszem már az alapjárati moci is más, tehát bizti nem csereszabatosak.
Naplózva
           
                                            

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22455 Dátum: 2010 Január, 25, 22:36:46 »

A legtöbb motorhoz "saját" ecu való.
Magyarán pl. a GTihez más kell, mint az S16-hoz, és ezekhez képest más az XSihez.
Az 1.4 / 1.6 vonlon nem vagyok otthon - de asszem már az alapjárati moci is más, tehát bizti nem csereszabatosak.

Hát gondoltam, hogy nem egyszerű. Csak kellesz szereznem egyet próbára.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Szett

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 221
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Dunaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22456 Dátum: 2010 Január, 25, 22:41:05 »

Na visszaszereltem a termosztát (mivel nincs kéznél új, majd csere ofkorsz).

Alapjáraton 100 fokra járattam a motort. Elkezdett testmelegnél kicsivel hidegebb levegőt fújni (régen már 75-80 foknál, nem tudtam a kezem elötte tartani, olyan jó meleget fújt).

Levettem a fűtőradiátor légtelenítő kupakját, kb 2cm magasra tört fel belőle a víz, és nem éppen forrázós hőmérsékletű volt. Nem tudom, hogy ez a nyomás normális-e, a csövek amik a vizet szállítják oda kellemesen melegek voltak, de nem forrók. Max 30-40 fokra tudom tippelni.

Levettem a termosztát feletti légtelenítő kupakot, itt már jóval melegebb víz tört fel kb 3-4 cm magasra, nem is volt könnyű visszatenni a kupakot emiatt, de olyan nehéz se.

Szerintetek ez a nyomás normális?

Utána jártam 3 kört a kocsival itt a ház körül (kb 400m) és visszahült olyan 85-re a 100 fok.

Ja és 10 percig kellett járatnom alapjáraton, hogy megmozduljon a mutató, 20 percig, hogy 90 fokot elérjek. 30 percnél érte el a kb 100 fokot.
A váltólap működik?
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22457 Dátum: 2010 Január, 25, 22:43:38 »

Hát gondoltam, hogy nem egyszerű. Csak kellesz szereznem egyet próbára.

És nincs 1 sem a környéken? Milyen ECU-d van?

Módosítva: 2010 Január, 25, 22:43:59
A váltólap működik?

Tuti, azt barkácsolta meg a minap.
Naplózva
           
                                            

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22458 Dátum: 2010 Január, 25, 22:45:25 »

Nem gondolkodott még senki az E85 átalakítón? Egy ideje rákattantam a témára és elhatároztam, hogy beszerelek egyet. Esetleg valaki más? Mondjuk nincs a közelben kút, fél órát kell autóznom odáig, de még ezzel együtt, meg a pluszfogyasztást rászámolva is bejön az ára egy év alatt...

én gondolkodtam rajta annó a GTi-nél a plusz oktám szám miatt de elborzadtam a 40eFt+bezserelési áron(csak így van gari)! így csak 40-60%-ban keverve használtam!
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22459 Dátum: 2010 Január, 25, 22:48:24 »

És nincs 1 sem a környéken? Milyen ECU-d van?

Módosítva: 2010 Január, 25, 22:43:59
Tuti, azt barkácsolta meg a minap.

Mareeli
http://kepfeltoltes.hu/100125/P2130001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22460 Dátum: 2010 Január, 25, 22:49:54 »

Haver épp most szív a 406-jával,EW moci,  mert felesbe tankolt etanolt és ma töröltem neki hibakódot...
Felesbe keverve csak lambdaszond, katalizátor, kopogás érzékelő hiba lett az autóban, valamint hajnalban -11 ben alig indult el a kocsi..

Most arrol a kütüről van szó amit az injektorrar,lambdára,folytószeéeppotrira,vízhőfokra kell kötni?

nekem enyire nem volt problémás a  406ban!
20L E85 28L 95-s benga ~300Km-re volt elég és iszonyat nehezen indult hidegben de semmi mást nem éreztem tapasztaltam!
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22461 Dátum: 2010 Január, 25, 22:56:40 »

Mareeli
http://kepfeltoltes.hu/100125/P2130001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez az ecu van még ZXben is, sőt, szerintem Xsara / Saxo / 106ban is.
Naplózva
           
                                            

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22462 Dátum: 2010 Január, 25, 23:01:01 »

http://www.e85power.hu/viewpage.php?page_id=3
ha jól számoltam akkor 62eFt a kütyü... (az oldalon lévő kalkulátor szerint)
egyépként menyiért osztogatják?
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22463 Dátum: 2010 Január, 26, 16:03:52 »

ha jól számoltam akkor 62eFt a kütyü... (az oldalon lévő kalkulátor szerint)
egyépként menyiért osztogatják?
Rosszul számoltad. Az a kalkulátor a megtakarítást mutatja, ha tisztán etanollal jársz. Így eldöntheted, hogy megéri, vagy sem. A kütyü ára 34 + áfa és 3 év rá a gari, ami saját beszereléskor is érvényes!
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22464 Dátum: 2010 Január, 26, 19:00:53 »

Ha a középső boxba szeretnék órát tenni akkor a burkolatot is cserélni kell? Vagy elég egy kis fúrás faragás?
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Hoffy

  • Hamutipró
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 65
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.804
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000.04
  • Lakóhely: Ajka
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
  • Fehér oroszlánom
    • Carstyling
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22465 Dátum: 2010 Január, 26, 19:07:15 »

Ha a középső boxba szeretnék órát tenni akkor a burkolatot is cserélni kell? Vagy elég egy kis fúrás faragás?

Az nem lenne olyan szép mint a gyári.Cserélni érdemes.
De ez a te döntésed.
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22466 Dátum: 2010 Január, 26, 19:14:34 »

Az nem lenne olyan szép mint a gyári.Cserélni érdemes.
De ez a te döntésed.

Akkor csere!
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Hoffy

  • Hamutipró
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 65
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.804
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000.04
  • Lakóhely: Ajka
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
  • Fehér oroszlánom
    • Carstyling
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22467 Dátum: 2010 Január, 26, 19:25:07 »

Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22468 Dátum: 2010 Január, 26, 19:49:23 »

Rosszul számoltad. Az a kalkulátor a megtakarítást mutatja, ha tisztán etanollal jársz. Így eldöntheted, hogy megéri, vagy sem. A kütyü ára 34 + áfa és 3 év rá a gari, ami saját beszereléskor is érvényes!

Tibcsi, várjuk a tapasztalatokat :)
Ha jó, veszek, és Neked fizetek a bekötésért  :-!

Módosítva: 1970 Január, 01, 00:59:59
Tibcsi, várjuk a tapasztalatokat :)
Ha jó, veszek, és Neked fizetek a bekötésért  :-!

>>Minek E85, ha mehet vízzel is?<<
Naplózva
           
                                            

tibcsi

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22469 Dátum: 2010 Január, 26, 20:13:39 »

Tibcsi, várjuk a tapasztalatokat :)
Ha jó, veszek, és Neked fizetek a bekötésért  :-!

Módosítva: 1970 Január, 01, 00:59:59
>>Minek E85, ha mehet vízzel is?<<
:-)) :-)) :-))
Ez legalább annyira jó, mint a karácsonyi dvd-visszatekerő akció! ;D
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22470 Dátum: 2010 Január, 26, 20:18:05 »

:-)) :-)) :-))
Ez legalább annyira jó, mint a karácsonyi dvd-visszatekerő akció! ;D

Reméltem, hogy tecc  :-!
Naplózva
           
                                            

tibcsi

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22471 Dátum: 2010 Január, 26, 20:31:17 »

Reméltem, hogy tecc  :-!
Basszus, most néztem csak meg jobban mit is árul ákombákom. Ez mekkora parasztvakítás! Ennek(meg a vevőinek) lövése nincs arról, mi az az elektrolízis. Ugyanabból a tartályból egyszerre hidrogén, meg oxigén egy fűtőszállal? :-)) Komolyan elgondolkodtam, hogy feljelentem!
Naplózva

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22472 Dátum: 2010 Január, 26, 20:41:51 »

Egyszer ha lesz szűkre középkonzol , akkor veszek bele ilyet!
[imgt]http://dreamtuning.hu/images/termekek/AUTOSTYLE/WE_AF088.jpg[/imgt]
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22473 Dátum: 2010 Január, 26, 21:35:31 »

Basszus, most néztem csak meg jobban mit is árul ákombákom. Ez mekkora parasztvakítás! Ennek(meg a vevőinek) lövése nincs arról, mi az az elektrolízis. Ugyanabból a tartályból egyszerre hidrogén, meg oxigén egy fűtőszállal? :-)) Komolyan elgondolkodtam, hogy feljelentem!
:-)) :-))
Az illetőt úgy hívják, hogy MEKK MESTER?  Öööö tévednék? ;D ;D ;D
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22474 Dátum: 2010 Január, 26, 21:45:21 »

Basszus, most néztem csak meg jobban mit is árul ákombákom. Ez mekkora parasztvakítás! Ennek(meg a vevőinek) lövése nincs arról, mi az az elektrolízis. Ugyanabból a tartályból egyszerre hidrogén, meg oxigén egy fűtőszállal? :-)) Komolyan elgondolkodtam, hogy feljelentem!

Azért egy pár vevő biztos lesz
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

fisi306b1.4xn

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22475 Dátum: 2010 Január, 26, 21:48:16 »

Azért egy pár vevő biztos lesz
Na azért van ott egy egész friss hozzászólás a ködösítéssel kapcs.ban.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22476 Dátum: 2010 Január, 26, 21:49:15 »

Rosszul számoltad. Az a kalkulátor a megtakarítást mutatja, ha tisztán etanollal jársz. Így eldöntheted, hogy megéri, vagy sem. A kütyü ára 34 + áfa és 3 év rá a gari, ami saját beszereléskor is érvényes!

hát nekem azt mondta a kalkulátor, hogy 14hónap alatt térül meg a kütyü...
benzin ár 14hó vs. etanol ár 14hó egymásból kivon és már is meg jött a 6xeFt
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22477 Dátum: 2010 Január, 26, 21:53:35 »

Na azért van ott egy egész friss hozzászólás a ködösítéssel kapcs.ban.

Ok, hogy ködösít de akkor is!
Ha pl árulnék olyan hűtőfolyadékot amitől csökken a fogyasztás és nő a teljesítmény arra is lenne vevő. Csak egy jó szöveg kell hozzá.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22478 Dátum: 2010 Január, 26, 21:56:51 »

Ok, hogy ködösít de akkor is!
Ha pl árulnék olyan hűtőfolyadékot amitől csökken a fogyasztás és nő a teljesítmény arra is lenne vevő. Csak egy jó szöveg kell hozzá.
Igaz! ;D
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

Reset

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22479 Dátum: 2010 Január, 26, 22:01:53 »

Termosztát új,
Üzemi hőmérséklet szabályzás normális,
Hűtőközeg van,
Radiátorra menő cső forró,
Radiátorról jövő cső forró,
A csövekben érezhető vízáram van,
A rendszer vízkőoldóval át lett mosva,
A radiátor slaggal vízzel át lett mosva,
A rendszer légtelenítve van,
Fűtés nincs.

(legjobb esetben is huzamosamosabb nagy fordulatú használat után is csak langyos)

Tipp?
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22480 Dátum: 2010 Január, 26, 22:06:11 »

Termosztát új,
Üzemi hőmérséklet szabályzás normális,
Hűtőközeg van,
Radiátorra menő cső forró,
Radiátorról jövő cső forró,
A csövekben érezhető vízáram van,
A rendszer vízkőoldóval át lett mosva,
A radiátor slaggal vízzel át lett mosva,
A rendszer légtelenítve van,
Fűtés nincs.

(legjobb esetben is huzamosamosabb nagy fordulatú használat után is csak langyos)

Tipp?

Amikor mosattad a radiátort akkor a kijövő víz jött rendesen? Arra gondolok, hogy elvan dugulva és csak kevés vizet enged át.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22481 Dátum: 2010 Január, 26, 22:12:04 »

Termosztát új,
Üzemi hőmérséklet szabályzás normális,
Hűtőközeg van,
Radiátorra menő cső forró,
Radiátorról jövő cső forró,
A csövekben érezhető vízáram van,
A rendszer vízkőoldóval át lett mosva,
A radiátor slaggal vízzel át lett mosva,
A rendszer légtelenítve van,
Fűtés nincs.

(legjobb esetben is huzamosamosabb nagy fordulatú használat után is csak langyos)

Tipp?

Megkérdeztem egy szakit, mert hasonló a gondom.
Azt mondta, radiátor csere.
Valami olyasmit magyarázott, hogy a radiátor tetejében van egy Y elág.
Ha a radiátor lamellái felé menő ág blokkolt, a víz simán távozhat a kimenő ágon anélkül, hogy végigmenne a radiátoron.
Kellő fordulat és vízáram mellett persze jut a radiátorba is, de alapjáraton, alacsony fordulaton nem.
Naplózva
           
                                            

Reset

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22482 Dátum: 2010 Január, 26, 22:20:58 »

Amikor mosattad a radiátort akkor a kijövő víz jött rendesen? Arra gondolok, hogy elvan dugulva és csak kevés vizet enged át.

Úgy jött belőle mint ahogy bement.. ugyanolyan sok és ugyanolyan erősen..

Megkérdeztem egy szakit, mert hasonló a gondom.
Azt mondta, radiátor csere.
Valami olyasmit magyarázott, hogy a radiátor tetejében van egy Y elág.
Ha a radiátor lamellái felé menő ág blokkolt, a víz simán távozhat a kimenő ágon anélkül, hogy végigmenne a radiátoron.
Kellő fordulat és vízáram mellett persze jut a radiátorba is, de alapjáraton, alacsony fordulaton nem.

Én is erre tippeltem, de mikor megláttam ezt a képet:

[imgt]http://img.photobucket.com/albums/v81/huw_jones/P1030058.jpg[/imgt]

Úgy gondoltam, hogy egy cső van csak kígyó alakban meghajlítva, aztán itthon kiszereltem egy bontott fűtésboxból a radiátort és láttam, hogy a másik végén meg ezek az U alakú csövek párhuzamosan vannak kötve, tehát valahol valami történt és a 8 hurokból talán 2 vagy 3 kap vizet :\

Azon filózom, hogy valamivel hátha bele tudok nyúlni, hogy megpiszkáljam a dugulást, ha nem akkor radiátor csere, van már 8e-ért új, ami a mai incidens után már kifejezetten sok.  angry
Naplózva

grabbi

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22483 Dátum: 2010 Január, 27, 08:36:09 »

sziasztok  van 1 gondom  az autóm beinditása után furcsa hörgő hangot ad ki a motor.EZ a jelenség a gáz adásakor is ugyan ez a gond.

köszi
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22484 Dátum: 2010 Január, 27, 08:44:25 »

sziasztok  van 1 gondom  az autóm beinditása után furcsa hörgő hangot ad ki a motor.EZ a jelenség a gáz adásakor is ugyan ez a gond.

köszi

Üdv nálunk!
Először is gázadáskor változik a hörgés? Elsősorban a szívóoldalon gondolnék valami hibára fars levegőre.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22485 Dátum: 2010 Január, 27, 11:15:01 »

haliho

olvastam egy cikket a totalcaron, hogy az ingadozó alapjárat általában a gyujtástrafó hibájára vall...hogyan tudom kiszűrni, hogy valóban az e a rossz  ?
Naplózva
Balázs

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22486 Dátum: 2010 Január, 27, 13:39:01 »

Úgy jött belőle mint ahogy bement.. ugyanolyan sok és ugyanolyan erősen..

Én is erre tippeltem, de mikor megláttam ezt a képet:

[imgt]http://img.photobucket.com/albums/v81/huw_jones/P1030058.jpg[/imgt]

Úgy gondoltam, hogy egy cső van csak kígyó alakban meghajlítva, aztán itthon kiszereltem egy bontott fűtésboxból a radiátort és láttam, hogy a másik végén meg ezek az U alakú csövek párhuzamosan vannak kötve, tehát valahol valami történt és a 8 hurokból talán 2 vagy 3 kap vizet :\

Azon filózom, hogy valamivel hátha bele tudok nyúlni, hogy megpiszkáljam a dugulást, ha nem akkor radiátor csere, van már 8e-ért új, ami a mai incidens után már kifejezetten sok.  angry

Nekem is jött kifelé rendesen a víz mégsem volt fűtésem!
Sztem nem fogod tudni semmivel sem megpiszkálni, én kiváncsiságból elvágtam az egyik alsó alu csövet és tele volt vízkő darabokal, meg az olalán is volt, azt pedig nem igazán fogja kihozni onnan semmi!
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22487 Dátum: 2010 Január, 27, 14:25:39 »

Úgy jött belőle mint ahogy bement.. ugyanolyan sok és ugyanolyan erősen..

Én is erre tippeltem, de mikor megláttam ezt a képet:

[imgt]http://img.photobucket.com/albums/v81/huw_jones/P1030058.jpg[/imgt]

Úgy gondoltam, hogy egy cső van csak kígyó alakban meghajlítva, aztán itthon kiszereltem egy bontott fűtésboxból a radiátort és láttam, hogy a másik végén meg ezek az U alakú csövek párhuzamosan vannak kötve, tehát valahol valami történt és a 8 hurokból talán 2 vagy 3 kap vizet :\

Azon filózom, hogy valamivel hátha bele tudok nyúlni, hogy megpiszkáljam a dugulást, ha nem akkor radiátor csere, van már 8e-ért új, ami a mai incidens után már kifejezetten sok.  angry

Ha tényleg dugulás van a radiátorban, ha van a közeledben hűtőjavító az hátha tud mondani valami okosat.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22488 Dátum: 2010 Január, 27, 15:25:00 »

sziasztok  van 1 gondom  az autóm beinditása után furcsa hörgő hangot ad ki a motor.EZ a jelenség a gáz adásakor is ugyan ez a gond.

köszi
Üdv!
1 újabb megyebeli! :-!
Így már 3 an vagyunk! ;D
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

bandit306

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22489 Dátum: 2010 Január, 27, 16:24:24 »

sziasztok  van 1 gondom  az autóm beinditása után furcsa hörgő hangot ad ki a motor.EZ a jelenség a gáz adásakor is ugyan ez a gond.

köszi
És ha bemelegszik akkor is csnálja?
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22490 Dátum: 2010 Január, 27, 16:47:18 »

Üdv!
1 újabb megyebeli! :-!
Így már 3 an vagyunk! ;D

Lassan mi is szervezhetünk egy kisebb talit.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22491 Dátum: 2010 Január, 27, 16:49:17 »

Szevasztok!

Valakinek nincs ismerőse véletlenül,aki hogy úgy mondjam,olcsón tud alufelnit ? :-!

Módosítva: 1970 Január, 01, 00:59:59
Ja és egy kérés lenne:

Ma beszéltem Nick88-al és mondata, hogy valakinek van vmi ketyeréje, ami ha rádugunk a motortérben lévő csatlakozóra ki tud olvasni ezt azt a verdáról...
Ha nem lenne nagy gond el tudná az a valaki hozni a szülinapi talira ?  whistle
Naplózva
Balázs

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22492 Dátum: 2010 Január, 27, 18:46:47 »

Üdv!
1 újabb megyebeli! :-!
Így már 3 an vagyunk! ;D
De jó is lenne! whistle
Gidázhatnánk a többieknek! :-!
Bocsi az OFF ért!
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22493 Dátum: 2010 Január, 27, 18:54:54 »

De jó is lenne! whistle
Gidázhatnánk a többieknek! :-!
Bocsi az OFF ért!
Sztem akár a két szomszédos megyéből is össze lehetne hozni az embereket...
Naplózva

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22494 Dátum: 2010 Január, 27, 18:56:40 »

... ez nem is olyan rossz ötlet! :P
De ezért kapni fogunk, hogy szét OFFoljuk  ezt a részt! :P
De hogy szerelésről is szó legyen, meg lehetne egymással osztani a tapasztalatokat szereléssel kapcsolatban! :-!
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22495 Dátum: 2010 Január, 27, 20:44:58 »

Szevasztok!

Valakinek nincs ismerőse véletlenül,aki hogy úgy mondjam,olcsón tud alufelnit ? :-!

Módosítva: 1970 Január, 01, 00:59:59
Ja és egy kérés lenne:

Ma beszéltem Nick88-al és mondata, hogy valakinek van vmi ketyeréje, ami ha rádugunk a motortérben lévő csatlakozóra ki tud olvasni ezt azt a verdáról...
Ha nem lenne nagy gond el tudná az a valaki hozni a szülinapi talira ?  whistle

Jó alufelnit nem kapsz olcsón :-\  Olcsót meg kapsz a norautoba.

Módosítva: 2010 Január, 27, 20:47:45
Jó alufelnit nem kapsz olcsón :-\  Olcsót meg kapsz a norautoba.

Tévedtem, most ott is drágán adják. Tavaly még volt 9900-ér 14-es, és 11900-ér 15-ös.
Naplózva

zon

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22496 Dátum: 2010 Január, 28, 11:20:09 »

Megtudnátok mondani mi ez és mi a szerepe a motornál?

http://kepfeltoltes.hu/view/100128/DSC02750_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

GiBR

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 114
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.766
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1999.03
  • Lakóhely: Békéscsaba-Győr
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
    • CarDomain
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22497 Dátum: 2010 Január, 28, 11:47:23 »

Megtudnátok mondani mi ez és mi a szerepe a motornál?

http://kepfeltoltes.hu/view/100128/DSC02750_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elsőre EGR-szelepnek tűnik, de nem is tudtam, hogy volt ilyen a 306osokban. Pedig elég gyárinak néz ki
Naplózva

zon

  • Vendég
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22498 Dátum: 2010 Január, 28, 12:00:24 »

Ez gyári kell legyen,én nem babráltam,az autot a németeknél vásároltam a tavaly elött.
Ha jol értem ez a szelep visszavezeti a kipufogógáz 1 részit a szelepekhez hogy melegitse?
Késobb lelépek csinálok még pár foto-t,én ugy emlékszem a vastag tömlön 1 dúgo van,lehet hogy nem is müködik?
Naplózva

GiBR

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 114
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.766
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1999.03
  • Lakóhely: Békéscsaba-Győr
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
    • CarDomain
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #22499 Dátum: 2010 Január, 28, 12:13:12 »

Ez gyári kell legyen,én nem babráltam,az autot a németeknlél vásároltam a tavaly elött.
Ha jol értem ez a szelep visszavezeti a kipufogógáaz 1 részit a szelepekhez hogy melegitse?
Késobb lelépek csinálok még pár foto-t,én ugy emlékszem a vastag tömlön 1 dúgo van,lehet hogy nem is müködik?
Könnyen lehet, gyakran kiiktatják, ha nem működik rendesen...meg egyébként is :P

Nem a szelepek melegítése miatt, annak nem lenne sok értelme. Károsanyagkibocsátás-csökkentési jelentősége van, csökkentse az égés hőfokát.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.458 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.