Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4939607 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3750 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 20:54:13 »

örülök, hogy tudtam segíteni! le is van festve?  :)

Egyenlőre sima fekete... Féltem hogy a sötétkék elüt majd, de szinte észrevehetetlen...
Naplózva

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3751 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 20:55:55 »

és azt, hogy faragod az S1-re?

Alkalom szüli a mestert. Ha fejreállok, akkor is ráteszem, de nekem kell olyan  ;D Vagyis kéne.

Tetszik a pugokon az ezüst oroszlán  _pug
Naplózva

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3752 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 21:00:07 »

Egyenlőre sima fekete... Féltem hogy a sötétkék elüt majd, de szinte észrevehetetlen...

Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3753 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 21:40:10 »

Csövi srácok.Még egyszer megkérdezem,hogy tud-e valaki segíteni az előző kérdésemben??? _pug
Egyszer már fel hoztad ezt atémát amikor szo volt az Iridium gyergyákrol ,és már akkor is megirtam neked ,hogyha nem akarod annyira kivenni a gyertyádat ,hogy meg nézd milyen van benne ,és milyen kell bele akkor menj be valamelyik normálisabb autos boltba ,és meg mondják ,hogy milyen kell bele. Nekem az Iridium előtt NGK volt benne ,és tőkéletesen meg voltam vele elégedve .Ugy hogy ha már lesz adatod arra vonatkozoan ,hogy milyen hőértékü kell bele ,akkor nyugodt szivvel merem ajánlani az NGK-át.De a te buxtárcádat csak te ismered vehetsz bele akár mást is ,de nem drága az Ngk sem. :-! :-!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3754 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 21:53:46 »

Egyszer már fel hoztad ezt atémát amikor szo volt az Iridium gyergyákrol ,és már akkor is megirtam neked ,hogyha nem akarod annyira kivenni a gyertyádat ,hogy meg nézd milyen van benne ,és milyen kell bele akkor menj be valamelyik normálisabb autos boltba ,és meg mondják ,hogy milyen kell bele. Nekem az Iridium előtt NGK volt benne ,és tőkéletesen meg voltam vele elégedve .Ugy hogy ha már lesz adatod arra vonatkozoan ,hogy milyen hőértékü kell bele ,akkor nyugodt szivvel merem ajánlani az NGK-át.De a te buxtárcádat csak te ismered vehetsz bele akár mást is ,de nem drága az Ngk sem. :-! :-!

igy van! bemész egy autóalkatrész boltba, és megmondod hogy p306-hoz szeretnél gyertyát.. az eladó meg ugyis megkérdi a szükséges adatokat! (évjárat, köbcenti, stb-stb..)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3755 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 22:19:05 »

Egyszer már fel hoztad ezt atémát amikor szo volt az Iridium gyergyákrol ,és már akkor is megirtam neked ,hogyha nem akarod annyira kivenni a gyertyádat ,hogy meg nézd milyen van benne ,és milyen kell bele akkor menj be valamelyik normálisabb autos boltba ,és meg mondják ,hogy milyen kell bele. Nekem az Iridium előtt NGK volt benne ,és tőkéletesen meg voltam vele elégedve .Ugy hogy ha már lesz adatod arra vonatkozoan ,hogy milyen hőértékü kell bele ,akkor nyugodt szivvel merem ajánlani az NGK-át.De a te buxtárcádat csak te ismered vehetsz bele akár mást is ,de nem drága az Ngk sem. :-! :-!

a pug service box sem írja a hő értéket!
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3756 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 11:08:04 »

Egyszer már fel hoztad ezt atémát amikor szo volt az Iridium gyergyákrol ,és már akkor is megirtam neked ,hogyha nem akarod annyira kivenni a gyertyádat ,hogy meg nézd milyen van benne ,és milyen kell bele akkor menj be valamelyik normálisabb autos boltba ,és meg mondják ,hogy milyen kell bele. Nekem az Iridium előtt NGK volt benne ,és tőkéletesen meg voltam vele elégedve .Ugy hogy ha már lesz adatod arra vonatkozoan ,hogy milyen hőértékü kell bele ,akkor nyugodt szivvel merem ajánlani az NGK-át.De a te buxtárcádat csak te ismered vehetsz bele akár mást is ,de nem drága az Ngk sem. :-! :-!
Hú tényleg,én hülye ezt már kérdeztem.Ám az Iridium gyertya milyen gyártmány vagy ez a neve?Úgy tudom,hogy NGK-ban is van valami ilyen nevű.Egy srác van itt aki dolgozott az Unix-nál és neki van elég sok kedvezmény és rajta keresztül rendelném meg.Majd felírom neki az autó adatait és arról tudni fogják remélem. :-! Egyébként is NGK-ra gondoltam mert sok jót hallottam róla és az F1-es Ferrariban is az van. ;D ;D ;D _pug :-!
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3757 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 14:07:52 »

Jónéhány napja már,hogy a koszos motorrol volt szó,és akkor mondtam egy "csodaszert",hogy kiderítem a nevét,mert Nálam anno nagyon bevált. Nos,ez közönséges féktisztitó spray volt,és jó gazdagon kell nyomatni.
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3758 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 15:01:25 »

Na megvettem a szélvédőd tiszta ****a zöld szinezett, a tetején van zöld napellenző! Bízom bennetek remélem stimmelni is fog, és rámegy rendesen! Amugy milyen ár körül raknak fel 1 szélvédőt? Én úgy hallottam, hogy a rasztást olyan 10 körül csinálják, meg állítólag új gumi kell körbe a szélvédőhöz, de az csak nem olyan drága, de a legjobb az lenne ha vissza lehetne ezt a gumit rakni!
Naplózva

zimuanda

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3759 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 15:57:57 »

Na megvettem a szélvédőd tiszta ****a zöld szinezett, a tetején van zöld napellenző! Bízom bennetek remélem stimmelni is fog, és rámegy rendesen! Amugy milyen ár körül raknak fel 1 szélvédőt? Én úgy hallottam, hogy a rasztást olyan 10 körül csinálják, meg állítólag új gumi kell körbe a szélvédőhöz, de az csak nem olyan drága, de a legjobb az lenne ha vissza lehetne ezt a gumit rakni!

Ismerős szélvédős szerint kutyaütő az a szélvédős, aki nem tudja a régit visszarakni...
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3760 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 16:44:15 »

Jónéhány napja már,hogy a koszos motorrol volt szó,és akkor mondtam egy "csodaszert",hogy kiderítem a nevét,mert Nálam anno nagyon bevált. Nos,ez közönséges féktisztitó spray volt,és jó gazdagon kell nyomatni.

Dakar!!!

Egyszer összefuthanánk néhány sörre, és akkor nekem is megcsinálhatnánk!!!

Persze ha van hozzá kedved!!!
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3761 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 16:53:19 »

Dakar!!!

Egyszer összefuthanánk néhány sörre, és akkor nekem is megcsinálhatnánk!!!

Persze ha van hozzá kedved!!!

Nem kedvem nincs,hanem időm  ;)
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3762 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 17:02:57 »

Nem kedvem nincs,hanem időm  ;)


Akkor egyedül kell megcsinálnom!

Pedig egy jót sörözhettünk volna!!!

Szóval, akkor te mit ajánlasz?
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3763 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 17:28:53 »

Ismerős szélvédős szerint kutyaütő az a szélvédős, aki nem tudja a régit visszarakni...

Akkor még a gumira se kell költeni, meg tudnád kérdezni a szélvédős ismerősöd, hogy milyen árban cserélnek ki 1 szélvédőt? Viszek szélvédőt csak bekell rakni  ;D
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3764 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 17:38:25 »

Akkor egyedül kell megcsinálnom!

Pedig egy jót sörözhettünk volna!!!

Szóval, akkor te mit ajánlasz?

Én ezt a spray-t ajánlom,de megvétel előtt olvasd el rajta,hogy gumi(vízcső) és műanyag(kábelek) alkatrészekben nem-e tesz kárt,mert Nekem ezzel a motor-váltó alulrol lett lefújva,ott meg csak a fémház van.
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3765 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 18:16:19 »

Én ezt a spray-t ajánlom,de megvétel előtt olvasd el rajta,hogy gumi(vízcső) és műanyag(kábelek) alkatrészekben nem-e tesz kárt,mert Nekem ezzel a motor-váltó alulrol lett lefújva,ott meg csak a fémház van.

Akkor ezt csak színjózan állapotban lehet megvenni!!!

Ok, majd ha rászánom magam, akkor elmegyek és veszek, mert volna mit takarítanom ott!!!
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3766 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 19:11:25 »

Na megvettem a szélvédőd tiszta ****a zöld szinezett, a tetején van zöld napellenző! Bízom bennetek remélem stimmelni is fog, és rámegy rendesen! Amugy milyen ár körül raknak fel 1 szélvédőt? Én úgy hallottam, hogy a rasztást olyan 10 körül csinálják, meg állítólag új gumi kell körbe a szélvédőhöz, de az csak nem olyan drága, de a legjobb az lenne ha vissza lehetne ezt a gumit rakni!
Az én véleményem az hamár egyszer szélvédőt cserélsz ,akkor már ne sajnáld azt kis pluszt ,és tegyél be uj gumit a régi helyett mert az biztos nem fog szivárogni sehol ,mert általában a régiek már picit el ernyednek a naptol is meg az időjárás is ki kezdi őket ,és akkor még nem beszéltünk a nem rendeltetés szerü kiszedésről sem ugyanis nagyon kőnnyen meglehet sérteni a gumit a kiszedésnél.De ez csak az én véleményem a te autod majd te eldőntőd mit teszel. :-! :-! :-!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3767 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 19:40:37 »

Az én véleményem az hamár egyszer szélvédőt cserélsz ,akkor már ne sajnáld azt kis pluszt ,és tegyél be uj gumit a régi helyett mert az biztos nem fog szivárogni sehol ,mert általában a régiek már picit el ernyednek a naptol is meg az időjárás is ki kezdi őket ,és akkor még nem beszéltünk a nem rendeltetés szerü kiszedésről sem ugyanis nagyon kőnnyen meglehet sérteni a gumit a kiszedésnél.De ez csak az én véleményem a te autod majd te eldőntőd mit teszel. :-! :-! :-!

Lehetséges is, hogy újat rakatok bele de amugy mennyi kerül kb a gumi?
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3768 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 19:42:43 »

Hi Mki!
2 éve vettem 97-es XR-es 3 ajtós,1.4-es Peugeot-m!Sajnos tapasztalat híján elég sok problémával kellett később szembesülnöm,de mindezektől függetlenül naon megszerettem az autót!Ha vmi hiba előjött,azt megcsináltattam,de sajna maradt egy fő gondom,a fogyasztás.Stabil 10-10,5 l télen-nyáron városban.Igaz ezzel is megbékéltem egy idő után,főleg mert akárhánymillió szerelő látta,egyik sem tudott vele mit kezdeni.Egyszer saját ötlettől vezérelve egy termosztátcsere után csökkent vagy 1,5 l-rel pár hónapig.Ugyanakkor húzása se nagyon van gyorsításkor.Most az utolsó dolog amire még gondoltam a kuplung,ami esetleg ha nem szorítana teljesen,akkor éppen produkálhatja ezeket a tüneteket.Dolgozik a motor,de nem jön át az erő a kerekekre. (???)
Bármilyen ötletet,tanácsot szívesen fogadok!
Igazából azért kérdezem,mert kb 3 hete belémszántott egy vakegér fék nélkül,és gazdasági totál lett a dolog vége és most el kellene döntenem,hogy eladom így sérülten vagy nekiálljak javíttatni a meglévő problémáira is tekintettel?(nem túl veszélyes,lásd a képet: http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1107_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

THX!

Visszatérve a fogyasztásod elég magas, nekem 1.4 lépcsőshátú van és ma autópályán úgy, hogy 160-nál lassabban nem mentem úgy evett meg 6.5-7 litert kb!
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3769 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 19:57:14 »

Visszatérve a fogyasztásod elég magas, nekem 1.4 lépcsőshátú van és ma autópályán úgy, hogy 160-nál lassabban nem mentem úgy evett meg 6.5-7 litert kb!

Mikori a verdád?

Nekem megette s Szántódi talin oda-vissza, majdnem a fél tankot, durván 300 km-t tettem meg!

8-9 literrel számoltam a fogyasztást, de azt hozzáteszem, hogy 110-130 közöttt mentem!

Nekem 1.4-es motor van a kocsiban 1996.05 havi és XN-es!!!

Mondjuk 3an voltunk, a kocsiban telepakolva..............
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3770 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 20:05:41 »

Mikori a verdád?

Nekem megette s Szántódi talin oda-vissza, majdnem a fél tankot, durván 300 km-t tettem meg!

8-9 literrel számoltam a fogyasztást, de azt hozzáteszem, hogy 110-130 közöttt mentem!

Nekem 1.4-es motor van a kocsiban 1996.05 havi és XN-es!!!

Mondjuk 3an voltunk, a kocsiban telepakolva..............

Nekem 93-as XR, de mi csak 2-en voltunk üresenés akárhogy számolom oda vissza 21-22 liter lett beletankolva, ha azt kiszámolom durván 7 liter a fogyasztás, énis olyan 300 km-t mentem!
Naplózva

zimuanda

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3771 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 20:16:29 »

Akkor még a gumira se kell költeni, meg tudnád kérdezni a szélvédős ismerősöd, hogy milyen árban cserélnek ki 1 szélvédőt? Viszek szélvédőt csak bekell rakni  ;D

A szélvédős olyan szélvédőt, mint amilyen a Tiéd is (gyári Pug, zöld felső sávval, de az egész is alapból zöldített) 32.000 Ft-ért tette be, de már három éve.
Azt tudom, hogy hozott szélvédő esetén jóval magasabb a munkadíj, mintha valaki nála veszi az üveget is, de sajnos számot nem tudok mondani...
zimu
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3772 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 20:49:58 »

Srácok!

Mennyi fagyálló kell az 1.4-es motorba?

Eddig mindig volt nekem utánpótlás, de tavaly elfogyott! :-\
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3773 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 23:35:49 »

Srácok!

Mennyi fagyálló kell az 1.4-es motorba?

Eddig mindig volt nekem utánpótlás, de tavaly elfogyott! :-\

A  hűtőre gondolsz?? ;D A motorba csak benzin kell meg olaj :P
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3774 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 23:40:06 »

A  hűtőre gondolsz?? ;D A motorba csak benzin kell meg olaj :P

Nem vagyok mindig teljesen 100-as, de a hűtőre gondoltam!

Csak oda írtam hogy nekem 1.4-es motor van a verdába!

De ha jól megnézem, tényleg elírtam! :P :P :P
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3775 Dátum: 2007 Szeptember, 29, 23:42:17 »

Nem vagyok mindig teljesen 100-as, de a hűtőre gondoltam!

Csak oda írtam hogy nekem 1.4-es motor van a verdába!

De ha jól megnézem, tényleg elírtam! :P :P :P

Akkor menj el egy benzinkútra és kérd meg a kutas csávót ,hogy mérje meg ,hogy meddig jó.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3776 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 09:25:05 »

Na megvettem a szélvédőd tiszta ****a zöld szinezett, a tetején van zöld napellenző! Bízom bennetek remélem stimmelni is fog, és rámegy rendesen! Amugy milyen ár körül raknak fel 1 szélvédőt? Én úgy hallottam, hogy a rasztást olyan 10 körül csinálják, meg állítólag új gumi kell körbe a szélvédőhöz, de az csak nem olyan drága, de a legjobb az lenne ha vissza lehetne ezt a gumit rakni!

nekem annó 7eFt volt és a gumit nem kell cserélni mert a 306-ban csak disztés! szóval simán ki lehet pattinatani a gumit meg vissza!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3777 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 10:14:32 »

A szélvédős olyan szélvédőt, mint amilyen a Tiéd is (gyári Pug, zöld felső sávval, de az egész is alapból zöldített) 32.000 Ft-ért tette be, de már három éve.
Azt tudom, hogy hozott szélvédő esetén jóval magasabb a munkadíj, mintha valaki nála veszi az üveget is, de sajnos számot nem tudok mondani...
zimu

Az én szélvédőm nem pug-os szélvédő vszeg utángyártott, nem peugeot sekurit-os jelzés van rajta de attól függetlenül tök jó, és 5000FT-ért vettem ami ugyebár nagyon olcsó ár érte, még akkor is ha azt nézzük, hogy használt, mert bontóból vettem, de teljesen karcmentes, mintha új lenne!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3778 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 10:16:42 »

nekem annó 7eFt volt és a gumit nem kell cserélni mert a 306-ban csak disztés! szóval simán ki lehet pattinatani a gumit meg vissza!

Na az nagyon frankó, akkor talán a beszerelést is olcsón megúszom, bár ha teszem azt 10-ért szerelik be a szélvédő akkor is 5000 volt, és 15 ezerbe elég olcsón kijöttem :) Mondjuk ezen énis gondolkoztam, hogy minek szigetelő gumi ha a szélvédő körbe be van ragasztva, akkor a ragasztás már szigetel  ::)
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3779 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 14:25:32 »

A napokban kérdeztem a hozzáértő kollégákat ,hogy milyen szerszám kell a hátsó kerékcsapágy cseréjéhez ,és azt a választ kaptam ,hogy csak Speciális ez mit takar ,hogy speciális esetleg a 10-esimbuszfejü csavarkulcsot, mert éppen kint áll az udvarban a kocsi felemelve ,és én eddig ennyit tudtam belőle kitalálni ,vagy rossz helyen keresem a megoldást .?Az az igazság ,hogy szeretem az automat magam csinálni ,és van néhány szerszámom is hozzá ,és ha lehet akkor inkább én magam cserélném ki a tügörgöket rajta.Lassan muszály lesz kicserélni mert már annyira dől befelé ,hogy hozzáér a müanyag betéthez a kerék  ,és már szinte alig van már valami a müanyag betétből.Fontos lenne a gyors válasz ha egy mod van rá köszi. :-!
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3780 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 15:07:02 »

A napokban kérdeztem a hozzáértő kollégákat ,hogy milyen szerszám kell a hátsó kerékcsapágy cseréjéhez ,és azt a választ kaptam ,hogy csak Speciális ez mit takar ,hogy speciális esetleg a 10-esimbuszfejü csavarkulcsot, mert éppen kint áll az udvarban a kocsi felemelve ,és én eddig ennyit tudtam belőle kitalálni ,vagy rossz helyen keresem a megoldást .?Az az igazság ,hogy szeretem az automat magam csinálni ,és van néhány szerszámom is hozzá ,és ha lehet akkor inkább én magam cserélném ki a tügörgöket rajta.Lassan muszály lesz kicserélni mert már annyira dől befelé ,hogy hozzáér a müanyag betéthez a kerék  ,és már szinte alig van már valami a müanyag betétből.Fontos lenne a gyors válasz ha egy mod van rá köszi. :-Közben most ,hogy alá másztam látom kell hozzá 5-ös imbusz is ,csak még arra nem jöttem rá ,hogy még mi kelhet hozzá.
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3781 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 16:14:06 »

A napokban kérdeztem a hozzáértő kollégákat ,hogy milyen szerszám kell a hátsó kerékcsapágy cseréjéhez ,és azt a választ kaptam ,hogy csak Speciális ez mit takar ,hogy speciális esetleg a 10-esimbuszfejü csavarkulcsot, mert éppen kint áll az udvarban a kocsi felemelve ,és én eddig ennyit tudtam belőle kitalálni ,vagy rossz helyen keresem a megoldást .?Az az igazság ,hogy szeretem az automat magam csinálni ,és van néhány szerszámom is hozzá ,és ha lehet akkor inkább én magam cserélném ki a tügörgöket rajta.Lassan muszály lesz kicserélni mert már annyira dől befelé ,hogy hozzáér a müanyag betéthez a kerék  ,és már szinte alig van már valami a müanyag betétből.Fontos lenne a gyors válasz ha egy mod van rá köszi. :-!
Na most vagy én olvasok rosszul, vagy te keresgélsz rossz helyen. Tudtommal nem a kerékcsapágy, hanem a híd tűgörgője okozza a kerékdőlést! Viszont te állandóan a kerékcsapágyat emlegeted, amit hiába cserélsz ki, nem fog változni semmi, kivéve ha az IS rossz. Előbb pontosítsd szerintem, hogy tulajdonképpen mit is szeretnél.
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3782 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 18:14:15 »

Na most vagy én olvasok rosszul, vagy te keresgélsz rossz helyen. Tudtommal nem a kerékcsapágy, hanem a híd tűgörgője okozza a kerékdőlést! Viszont te állandóan a kerékcsapágyat emlegeted, amit hiába cserélsz ki, nem fog változni semmi, kivéve ha az IS rossz. Előbb pontosítsd szerintem, hogy tulajdonképpen mit is szeretnél.

Én se értettem különösen és ezért se válaszoltam...Kerékcsapágyat már én is cseréltettem és nem kellett hozzá speckó szerszám.Jah és igaz ,hogy a kerékcsapágy nem felelős a kerék dőlésért.
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3783 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 18:31:47 »

Na most vagy én olvasok rosszul, vagy te keresgélsz rossz helyen. Tudtommal nem a kerékcsapágy, hanem a híd tűgörgője okozza a kerékdőlést! Viszont te állandóan a kerékcsapágyat emlegeted, amit hiába cserélsz ki, nem fog változni semmi, kivéve ha az IS rossz. Előbb pontosítsd szerintem, hogy tulajdonképpen mit is szeretnél.
Igazad van Tibcsi a tügőrgőket akarom kicserélni a hidban csak ugy gondoltam hamár neki állok akkor kicserélem a kerékcsapágyakat is ,és mivel eddig a speciális szerszámról szolt a fáma a Jesiék részéről is ezért kérdeztem rá a kerék csapágynál is hátha valami specko szerszám kell hozzá ,de aztán mikor alá másztam láttam ,hogy a kerékcsapágyhoz 10-es imbusz kell,de viszont a tügörgök cseréjéhez nem tudom hogy milyen az az ugy nevezett Speciális szerszám ,és ezért kérdeztem rá hátha meg kapom a választ is valamelyik hozzáértő kollégától. :-! :-!
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3784 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 19:21:22 »

Az ilyen hátsó zárat ,hogy lehet kiszedni??
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3785 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 20:36:06 »

Az ilyen hátsó zárat ,hogy lehet kiszedni??


belűl van 1db csavar és akkor le jön az oroszlán!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3786 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 20:38:57 »



Jesinek lassan meg lessz az összes szerszám hozzá! beszélj vele!
Naplózva

Gege

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3787 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 20:39:17 »

Igazad van Tibcsi a tügőrgőket akarom kicserélni a hidban csak ugy gondoltam hamár neki állok akkor kicserélem a kerékcsapágyakat is ,és mivel eddig a speciális szerszámról szolt a fáma a Jesiék részéről is ezért kérdeztem rá a kerék csapágynál is hátha valami specko szerszám kell hozzá ,de aztán mikor alá másztam láttam ,hogy a kerékcsapágyhoz 10-es imbusz kell,de viszont a tügörgök cseréjéhez nem tudom hogy milyen az az ugy nevezett Speciális szerszám ,és ezért kérdeztem rá hátha meg kapom a választ is valamelyik hozzáértő kollégától. :-! :-!

Szia Gabi!
Ha van időd holnap este 6 után csörögj rám és megbeszéljük!  ;)
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3788 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 20:51:13 »

belűl van 1db csavar és akkor le jön az oroszlán!

Én 2-3 csavart láttam amit ki is csavartam.Lehetséges ,hogy ragasztva is lenne? ???
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3789 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 20:57:03 »

Én 2-3 csavart láttam amit ki is csavartam.Lehetséges ,hogy ragasztva is lenne? ???

Ha minden csavart leszedtél, és akkor sem jön le, akkor elképzelhető!

Van amikor a ragasztó jobban fog, de a fene tudja.......
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3790 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 21:06:49 »

Én 2-3 csavart láttam amit ki is csavartam.Lehetséges ,hogy ragasztva is lenne? ???

ugyan nem szedtem még le ilyet, de sztem inkább vmi stift van még ott, mint ragasztó..
(de azért várj meg vkit, aki tutira tudja..)
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3791 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 21:21:45 »

belűl van 1db csavar és akkor le jön az oroszlán!

Nekem már kellett kiszedni, de karosszériás srác csinálta. Csak csavar rögzíti, de szűk a hely, lassan, óvatosan kell kifordítani a helyéről...
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3792 Dátum: 2007 Szeptember, 30, 21:35:13 »

Nekem már kellett kiszedni, de karosszériás srác csinálta. Csak csavar rögzíti, de szűk a hely, lassan, óvatosan kell kifordítani a helyéről...

Ezt meg se bírtam mozdítani...na majd megpróbálom még egyszer :)
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3793 Dátum: 2007 Október, 01, 06:28:52 »

Igazad van Tibcsi a tügőrgőket akarom kicserélni a hidban csak ugy gondoltam hamár neki állok akkor kicserélem a kerékcsapágyakat is ,és mivel eddig a speciális szerszámról szolt a fáma a Jesiék részéről is ezért kérdeztem rá a kerék csapágynál is hátha valami specko szerszám kell hozzá ,de aztán mikor alá másztam láttam ,hogy a kerékcsapágyhoz 10-es imbusz kell,de viszont a tügörgök cseréjéhez nem tudom hogy milyen az az ugy nevezett Speciális szerszám ,és ezért kérdeztem rá hátha meg kapom a választ is valamelyik hozzáértő kollégától. :-! :-!

Kerékcsapágyhoz 32-es kulcs kell.... légkulcs sem árt hozzá... az abszolút nem gáz. A tűgörgő csere nem egyszerű, ui általában nem a lengőkart+tengelycsonkot nehéz kiszedni, hanem a torziós rugót. Ez bordázott tengellyel van beleütve a lengőkarba. Na ehhez már spéci cucc kell, különben kalapálhatod a lengőkart órákon keresztül... Aztán ha nagy nehezen lejön, valszeg a csapágy már megdolgozta a helyét, frankón kikopott. Erről tettem fel képet a galériába. Tehát fel kell újítani, vagy kicserélni... Ha otthon nekiállsz, és belefutsz egy ilyenbe, pár napot/hetet állni fog a géped... Ezzel számolni kell az otthoni szerelésnél (is)...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3794 Dátum: 2007 Október, 01, 09:45:02 »

Kerékcsapágyhoz 32-es kulcs kell.... légkulcs sem árt hozzá... az abszolút nem gáz. A tűgörgő csere nem egyszerű, ui általában nem a lengőkart+tengelycsonkot nehéz kiszedni, hanem a torziós rugót. Ez bordázott tengellyel van beleütve a lengőkarba. Na ehhez már spéci cucc kell, különben kalapálhatod a lengőkart órákon keresztül... Aztán ha nagy nehezen lejön, valszeg a csapágy már megdolgozta a helyét, frankón kikopott. Erről tettem fel képet a galériába. Tehát fel kell újítani, vagy kicserélni... Ha otthon nekiállsz, és belefutsz egy ilyenbe, pár napot/hetet állni fog a géped... Ezzel számolni kell az otthoni szerelésnél (is)...
Rendben Jesi meg gyöztél akkor inkább rábizom a szerelőmre mert ha valoban szét nyirt estleg mindent a csapágy ,és netalántán cserélni kell valamit akkor a szerelő tudja mi a teendő ,és gyorsan be is szerzi ha kell ,ugy hogy ez a projekt szerelés részemről letudva .Csak gondoltam ha nem olyan bonyolult ,akkor neki ugrok én magam . :-! :-!
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3795 Dátum: 2007 Október, 01, 14:00:20 »

Kicseréltem ma a dudámat a donor autó kürtjére! Mondhatom megérte, erőteljes lett a kicsike hangja! :-!

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3796 Dátum: 2007 Október, 01, 14:08:43 »

Kicseréltem ma a dudámat a donor autó kürtjére! Mondhatom megérte, erőteljes lett a kicsike hangja! :-!

Én meg beszereltem tegnap az új kormányt,de sze teljesen kompatibilis...Az irányjelző nem ugrik vissza autómatiksan.Már kitaláltam ,hogy mi a megoldás ,de arra csak hétvégén kerül sor.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3797 Dátum: 2007 Október, 01, 14:09:40 »

Kicseréltem ma a dudámat a donor autó kürtjére! Mondhatom megérte, erőteljes lett a kicsike hangja! :-!

igen, S2nek elég jó hangja van. hétvégén voltunk lagziban, figyeltek is a népek, amikor nyomtam a kürtöt..  :-))
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3798 Dátum: 2007 Október, 01, 14:11:46 »

igen, S2nek elég jó hangja van. hétvégén voltunk lagziban, figyeltek is a népek, amikor nyomtam a kürtöt..  :-))

Na majd talin megmutatjátok!! :D
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3799 Dátum: 2007 Október, 01, 14:24:42 »

Rendben Jesi meg gyöztél akkor inkább rábizom a szerelőmre mert ha valoban szét nyirt estleg mindent a csapágy ,és netalántán cserélni kell valamit akkor a szerelő tudja mi a teendő ,és gyorsan be is szerzi ha kell ,ugy hogy ez a projekt szerelés részemről letudva .Csak gondoltam ha nem olyan bonyolult ,akkor neki ugrok én magam . :-! :-!

Az a speckó cucc az ugyebár az a kalapács szerüség aminek menetes a vége, és pont fordítva lehet ütni vele nem? Néztem ám a wheeler dealer sorozatot a discovery-n, pont 1 205-ös pözsót csináltak, ugyanilyen összetákolt felfüggesztése van háttúl mint a p306-nak, amugy nemtudom miért építették így a hátsó felfüggesztést, mi baj volt a spirál rugóval meg a lengőkarral?  ;D Bár azt elismerem, hogy a rugózása tiszta lágy, meg kényelmes!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.415 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.