Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4966324 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3700 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 18:13:41 »
Hi Mki!
2 éve vettem 97-es XR-es 3 ajtós,1.4-es Peugeot-m!Sajnos tapasztalat híján elég sok problémával kellett később szembesülnöm,de mindezektől függetlenül naon megszerettem az autót!Ha vmi hiba előjött,azt megcsináltattam,de sajna maradt egy fő gondom,a fogyasztás.Stabil 10-10,5 l télen-nyáron városban.Igaz ezzel is megbékéltem egy idő után,főleg mert akárhánymillió szerelő látta,egyik sem tudott vele mit kezdeni.Egyszer saját ötlettől vezérelve egy termosztátcsere után csökkent vagy 1,5 l-rel pár hónapig.Ugyanakkor húzása se nagyon van gyorsításkor.Most az utolsó dolog amire még gondoltam a kuplung,ami esetleg ha nem szorítana teljesen,akkor éppen produkálhatja ezeket a tüneteket.Dolgozik a motor,de nem jön át az erő a kerekekre. (???)
BĂĄrmilyen Ăśtletet,tanĂĄcsot szĂ­vesen fogadok!
IgazĂĄbĂłl azĂŠrt kĂŠrdezem,mert kb 3 hete belĂŠmszĂĄntott egy vakegĂŠr fĂŠk nĂŠlkĂźl,ĂŠs gazdasĂĄgi totĂĄl lett a dolog vĂŠge ĂŠs most el kellene dĂśntenem,hogy eladom Ă­gy sĂŠrĂźlten vagy nekiĂĄlljak javĂ­ttatni a meglĂŠvő problĂŠmĂĄira is tekintettel?(nem tĂşl veszĂŠlyes,lĂĄsd a kĂŠpet: http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1107_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

THX!

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3701 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 18:30:48 »
Hi Mki!
2 éve vettem 97-es XR-es 3 ajtós,1.4-es Peugeot-m!Sajnos tapasztalat híján elég sok problémával kellett később szembesülnöm,de mindezektől függetlenül naon megszerettem az autót!Ha vmi hiba előjött,azt megcsináltattam,de sajna maradt egy fő gondom,a fogyasztás.Stabil 10-10,5 l télen-nyáron városban.Igaz ezzel is megbékéltem egy idő után,főleg mert akárhánymillió szerelő látta,egyik sem tudott vele mit kezdeni.Egyszer saját ötlettől vezérelve egy termosztátcsere után csökkent vagy 1,5 l-rel pár hónapig.Ugyanakkor húzása se nagyon van gyorsításkor.Most az utolsó dolog amire még gondoltam a kuplung,ami esetleg ha nem szorítana teljesen,akkor éppen produkálhatja ezeket a tüneteket.Dolgozik a motor,de nem jön át az erő a kerekekre. (???)
BĂĄrmilyen Ăśtletet,tanĂĄcsot szĂ­vesen fogadok!
IgazĂĄbĂłl azĂŠrt kĂŠrdezem,mert kb 3 hete belĂŠmszĂĄntott egy vakegĂŠr fĂŠk nĂŠlkĂźl,ĂŠs gazdasĂĄgi totĂĄl lett a dolog vĂŠge ĂŠs most el kellene dĂśntenem,hogy eladom Ă­gy sĂŠrĂźlten vagy nekiĂĄlljak javĂ­tatni a meglĂŠvő problĂŠmĂĄira is tekintettel?(nem tĂşl veszĂŠlyes,lĂĄsd a kĂŠpet: http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1107_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

THX!

NehĂŠz kĂŠrdĂŠs. Ha szĂ­vedre hallgatsz megtartod. Ha az eszedre,akkor keresel mĂĄsikat,most,hogy mĂĄr a tipushibĂĄkat is ismered,tudod,hogy mit kell alaposan ĂĄtnĂŠzni.

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3702 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 18:43:32 »
Hi Mki!
2 éve vettem 97-es XR-es 3 ajtós,1.4-es Peugeot-m!Sajnos tapasztalat híján elég sok problémával kellett később szembesülnöm,de mindezektől függetlenül naon megszerettem az autót!Ha vmi hiba előjött,azt megcsináltattam,de sajna maradt egy fő gondom,a fogyasztás.Stabil 10-10,5 l télen-nyáron városban.Igaz ezzel is megbékéltem egy idő után,főleg mert akárhánymillió szerelő látta,egyik sem tudott vele mit kezdeni.Egyszer saját ötlettől vezérelve egy termosztátcsere után csökkent vagy 1,5 l-rel pár hónapig.Ugyanakkor húzása se nagyon van gyorsításkor.Most az utolsó dolog amire még gondoltam a kuplung,ami esetleg ha nem szorítana teljesen,akkor éppen produkálhatja ezeket a tüneteket.Dolgozik a motor,de nem jön át az erő a kerekekre. (???)
BĂĄrmilyen Ăśtletet,tanĂĄcsot szĂ­vesen fogadok!
IgazĂĄbĂłl azĂŠrt kĂŠrdezem,mert kb 3 hete belĂŠmszĂĄntott egy vakegĂŠr fĂŠk nĂŠlkĂźl,ĂŠs gazdasĂĄgi totĂĄl lett a dolog vĂŠge ĂŠs most el kellene dĂśntenem,hogy eladom Ă­gy sĂŠrĂźlten vagy nekiĂĄlljak javĂ­ttatni a meglĂŠvő problĂŠmĂĄira is tekintettel?(nem tĂşl veszĂŠlyes,lĂĄsd a kĂŠpet: http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1107_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

THX!

Szia!

A fogyasztĂĄsra talĂĄn a lamda szonda vagy az IAT szernzor cserĂŠt javasolnĂĄm!

A törésre meg csak anyit tudok mondani, hogy gondold végi, hogy mennyit kapsz a biztitől és abból merre tudsz el indulni sajna igy a kocsit 150-200eFt-nél nagyon többért nem lehet eladni...
Viszont ha a megmentĂŠsĂŠn filozol akkor Nick88 pont bont el (borult) egy ilyenb szinĹą kocsit amin a csomi ajtĂł asszem nem sĂŠrĂźl illetve a hĂĄtfalĂĄt le tudja vĂĄgni akkor azt is ĂĄt lehet rakni!
Vagy ĂŠn tudok adni neked egy sĂŠrĂźlĂŠs mentes csomi ajtĂłt illetve 5ajtĂłsbĂłl a hĂĄtsĂł rĂŠszĂŠt amit szerintem Ăśssze tudja dolgozni a lakatos (ha kell akkor a komplet ****ĂŠt oda adom)
akĂĄr azt is lehet csinĂĄlni, hogy ki jĂśn a lakatos ĂŠs meg mondja hol vĂĄgjam... (ĂĄrban meg megy egyezĂźnk mert lassan szĂŠt lesz vĂĄgva ĂŠs megy a mĂŠhbe)
Üdv
Rob

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3703 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 19:05:46 »
Szia!

A fogyasztĂĄsra talĂĄn a lamda szonda vagy az IAT szernzor cserĂŠt javasolnĂĄm!

A törésre meg csak anyit tudok mondani, hogy gondold végi, hogy mennyit kapsz a biztitől és abból merre tudsz el indulni sajna igy a kocsit 150-200eFt-nél nagyon többért nem lehet eladni...
Viszont ha a megmentĂŠsĂŠn filozol akkor Nick88 pont bont el (borult) egy ilyenb szinĹą kocsit amin a csomi ajtĂł asszem nem sĂŠrĂźl illetve a hĂĄtfalĂĄt le tudja vĂĄgni akkor azt is ĂĄt lehet rakni!
Vagy ĂŠn tudok adni neked egy sĂŠrĂźlĂŠs mentes csomi ajtĂłt illetve 5ajtĂłsbĂłl a hĂĄtsĂł rĂŠszĂŠt amit szerintem Ăśssze tudja dolgozni a lakatos (ha kell akkor a komplet ****ĂŠt oda adom)
akĂĄr azt is lehet csinĂĄlni, hogy ki jĂśn a lakatos ĂŠs meg mondja hol vĂĄgjam... (ĂĄrban meg megy egyezĂźnk mert lassan szĂŠt lesz vĂĄgva ĂŠs megy a mĂŠhbe)
Üdv
Rob

A lambda szondával kezdtem... :) Az IAT szenzorról még nem is hallottam,de rákérdezek mindenképp ugyanis a helyzet a következő: A biztosító 640 000 Ft-ra állapította meg a kárértéket,ebből 60 000 Ft-ot vonnak le,mert ennyit ajánlott érte a biztosító bontója,tehát 580 000 Ft marad,amiből 150 000 az enyém a többi még hitel.Tehát kérni fogok most egy árajánlatot a javításra mindenképp,aztán meglátom.Én is egyébként ilyen 200 körüli magasságban gondolkoztam az eladásban,de a cserélendő alkatrészektől függően 250-körül javítható is lenne azt mondták olyanok,akik láttak már autót! :)

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3704 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 19:53:17 »
A lambda szondával kezdtem... :) Az IAT szenzorról még nem is hallottam,de rákérdezek mindenképp ugyanis a helyzet a következő: A biztosító 640 000 Ft-ra állapította meg a kárértéket,ebből 60 000 Ft-ot vonnak le,mert ennyit ajánlott érte a biztosító bontója,tehát 580 000 Ft marad,amiből 150 000 az enyém a többi még hitel.Tehát kérni fogok most egy árajánlatot a javításra mindenképp,aztán meglátom.Én is egyébként ilyen 200 körüli magasságban gondolkoztam az eladásban,de a cserélendő alkatrészektől függően 250-körül javítható is lenne azt mondták olyanok,akik láttak már autót! :)

ezt 250-ből??  :o a lĂĄtottak alapjĂĄn (csomitartĂł, hĂĄtsĂł fal) megvan az 100-bĂłl sztem..

sőt, visszanézve a képeket, a csomitartót is lehet kalapálni, ha nem nyomta el nagyon..

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3705 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 20:15:25 »
A lambda szondával kezdtem... :) Az IAT szenzorról még nem is hallottam,de rákérdezek mindenképp ugyanis a helyzet a következő: A biztosító 640 000 Ft-ra állapította meg a kárértéket,ebből 60 000 Ft-ot vonnak le,mert ennyit ajánlott érte a biztosító bontója,tehát 580 000 Ft marad,amiből 150 000 az enyém a többi még hitel.Tehát kérni fogok most egy árajánlatot a javításra mindenképp,aztán meglátom.Én is egyébként ilyen 200 körüli magasságban gondolkoztam az eladásban,de a cserélendő alkatrészektől függően 250-körül javítható is lenne azt mondták olyanok,akik láttak már autót! :)

Az IAT szenzor = légtőmeg mérő PUG modra!

A ha a váz is roppant akkor 250 nem lesz elég! Tapasztalatból mondom... tetőn lettek horpadások?
nekem olyan 400eFT az amlĂŠkeim... igaz ebben az eleje is benne volt men pĂĄr aprosĂĄg:

vĂŠtlen okozo:


enyĂŠm:



verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3706 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 22:50:28 »
ezt 250-ből??  :o a lĂĄtottak alapjĂĄn (csomitartĂł, hĂĄtsĂł fal) megvan az 100-bĂłl sztem..

sőt, visszanézve a képeket, a csomitartót is lehet kalapálni, ha nem nyomta el nagyon..

Igen,én is ebben bízok,de ide csak ezt a néhány képet tettem be...ezenkívül mivel nekinyomott az előttem állónak a hűtőrács is oda...és az ütközés erejére jellemző,hogy pl a vezetőülés is kiszakadt a helyéről.De elrettentésképp ime az Opel szerviz hivatalos árajánlata a biztosítónak: 780.000 Ft- (A helyi Peugeot-ban nem bízok meg) Persze nem is az Opelbe viszem,ha javítás lesz a vége.

Rozsahegyir!

Hát egyenlőre ezek a sérülések az ismertek.Remélem,hogy több nincs!

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3707 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 23:27:38 »
A lambda szondával kezdtem... :) Az IAT szenzorról még nem is hallottam,de rákérdezek mindenképp ugyanis a helyzet a következő: A biztosító 640 000 Ft-ra állapította meg a kárértéket,ebből 60 000 Ft-ot vonnak le,mert ennyit ajánlott érte a biztosító bontója,tehát 580 000 Ft marad,amiből 150 000 az enyém a többi még hitel.Tehát kérni fogok most egy árajánlatot a javításra mindenképp,aztán meglátom.Én is egyébként ilyen 200 körüli magasságban gondolkoztam az eladásban,de a cserélendő alkatrészektől függően 250-körül javítható is lenne azt mondták olyanok,akik láttak már autót! :)

Hali!!!

Melyik biztosĂ­tĂłnĂĄl van a vĂŠtkes fĂŠl???

Én is hasonlĂłan jĂĄrtam, nekem 620.000 lett a kĂĄr 200.000 ft-ot adott volna  abiztosĂ­tĂł, vĂŠgĂźl a biztosĂ­tĂł ĂĄltal elkĂźldĂśtt szervĂ­zben megcsinĂĄltĂĄk nekem az egĂŠsz autĂłt!!!

GTK-bĂłl, egy szuper autĂłt csinĂĄltak!!!

Ha gondolod, akkor utánaérdeklődök a műhelynek!!!

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3708 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 23:32:25 »
Igen,én is ebben bízok,de ide csak ezt a néhány képet tettem be...ezenkívül mivel nekinyomott az előttem állónak a hűtőrács is oda...és az ütközés erejére jellemző,hogy pl a vezetőülés is kiszakadt a helyéről.De elrettentésképp ime az Opel szerviz hivatalos árajánlata a biztosítónak: 780.000 Ft- (A helyi Peugeot-ban nem bízok meg) Persze nem is az Opelbe viszem,ha javítás lesz a vége.

Rozsahegyir!

Hát egyenlőre ezek a sérülések az ismertek.Remélem,hogy több nincs!

Nem akarlak elkeserĂ­teni, de ĂŠn is azt hittem hogy alig tĂśrt Ăśssze!!!

AztĂĄn mikor lebontottĂĄk, kiderĂźlt ,hogy mĂŠg jĂł pĂĄr mĂĄs dolog is sĂŠrĂźlt!!!

Nem elérhető Jesi

  • FĂźred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 3.578
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 190
  • :2013 Január, 13, 16:22:52
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3709 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 06:14:39 »
Bocsesz, az iat az nem az intake air temperature, vagyis a beszĂ­vott levegő hőmĂŠrsĂŠklete???  ???

Lehet, hogy ĂŠn nem tudom jĂłl...
2.0T 8v (nem dĂ­zel)= ;D

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3710 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 07:36:24 »
Bocsesz, az iat az nem az intake air temperature, vagyis a beszĂ­vott levegő hőmĂŠrsĂŠklete???  ???

Lehet, hogy ĂŠn nem tudom jĂłl...

jól tudod! azlrt írtam, hogy légtömeg mérő PUG mondra mert az nincs a kocsiban helyete ez van!

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3711 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 08:18:13 »
KĂśszĂśnĂśk minden vĂĄlaszt...

A vĂŠtkes biztosĂ­tĂłja a K&H.

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3712 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 08:27:53 »
mennyi fĂŠkfolyadĂŠk kell az egĂŠsz rendszerbe kb??

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3713 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 09:12:25 »
mennyi fĂŠkfolyadĂŠk kell az egĂŠsz rendszerbe kb??

komplet cserĂŠvel olyan 6-7dl

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3714 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 09:14:45 »
Akkor hol lehet a gond, ha 2, 3 fokozatban alacsony fordulatnĂĄl kisebb gĂĄzadĂĄsra a motor nem reagĂĄl azonnal?
KĂśszi!
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3715 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 11:18:17 »
KĂśszĂśnĂśk minden vĂĄlaszt...

A vĂŠtkes biztosĂ­tĂłja a K&H.

Ok!

MegprĂłbĂĄlok utĂĄnnanĂŠzni a dolgoknak, hĂĄtha sikerĂźl valamit alkotni!!!

Helyileg merre lax?

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3716 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 12:31:34 »

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3717 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 12:39:07 »
Ok!

MegprĂłbĂĄlok utĂĄnnanĂŠzni a dolgoknak, hĂĄtha sikerĂźl valamit alkotni!!!

Helyileg merre lax?

Szombathely...épp ez a baj...ez egy falu...és mindentől messze van. :(

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3718 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 12:41:30 »
Szombathely...épp ez a baj...ez egy falu...és mindentől messze van. :(

Annyira nem van a kĂśzeledben klub tag: Zimurgy
Ö tud neked infokat adni mi hol van és érdemes el menni!

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3719 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 18:36:37 »
Akkor hol lehet a gond, ha 2, 3 fokozatban alacsony fordulatnĂĄl kisebb gĂĄzadĂĄsra a motor nem reagĂĄl azonnal?
KĂśszi!

A "gond" az,hogy 1,4-es.  :D
KĂŠretik lendĂźletbĂśl autĂłzni,mert nyomatĂŠkbol nem kĂśnnyĹą  ;)

Nem elérhető pirinyo

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.628
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 13
  • :2015 Augusztus, 09, 18:33:07
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3720 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 20:43:37 »
Akkor hol lehet a gond, ha 2, 3 fokozatban alacsony fordulatnĂĄl kisebb gĂĄzadĂĄsra a motor nem reagĂĄl azonnal?
KĂśszi!
FĂźnyĂ­rĂłmotoros 1,4-es.Nem akartam senkit megsĂŠrteni.De csatlakozni tudok Dakar hozzĂĄszĂłlĂĄsĂĄhoz. :-!
"Letiporhatnak,de meg nem győzhetnek,vádolhatnak,de meg nem hazudtolhatnak,elvehetik életed,de nem vehetik el igazságod."

Gege

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3721 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 20:53:07 »
FĂźnyĂ­rĂłmotoros 1,4-es.Nem akartam senkit megsĂŠrteni.De csatlakozni tudok Dakar hozzĂĄszĂłlĂĄsĂĄhoz. :-!
A "gond" az,hogy 1,4-es.  :D
KĂŠretik lendĂźletbĂśl autĂłzni,mert nyomatĂŠkbol nem kĂśnnyĹą  ;)


 :P :P :P :-)) :-))

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3722 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 21:30:44 »
Az enyĂŠm is 1.4-es, de ĂŠn az alacsony fogyasztĂĄs miatt vettem 1.4-est, tanulĂłkĂŠnt elĂŠg ezt is tankolni  :D

Amugy nem ez a lĂŠnyeg, hanem, hogy szombaton megyek a szĂŠlvĂŠdőért, egy p306 5 ajtĂłs 95 ĂŠvjĂĄratĂş szĂŠlvĂŠdője, az enyĂŠm 93 5 ajtĂłs ĂŠs bĂĄrkinak csak motoszkĂĄl a fejĂŠben, vagy dereng valami, hogy nem stimmelhet Ăśssze az kiabĂĄljon lĂŠccives  ;D
Csak azért ez az elővigyázatosság mert eddig akármien alkatrészt kellett venni ehhez a francia csodamasinához, az elsőre tuti, hogy nem stimmelt, mert más széria, más verzió, más hónapban illetve napon gyártották le és ezért nemis stimmel!

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3723 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 21:48:25 »
Az enyĂŠm is 1.4-es, de ĂŠn az alacsony fogyasztĂĄs miatt vettem 1.4-est, tanulĂłkĂŠnt elĂŠg ezt is tankolni  :D

Amugy nem ez a lĂŠnyeg, hanem, hogy szombaton megyek a szĂŠlvĂŠdőért, egy p306 5 ajtĂłs 95 ĂŠvjĂĄratĂş szĂŠlvĂŠdője, az enyĂŠm 93 5 ajtĂłs ĂŠs bĂĄrkinak csak motoszkĂĄl a fejĂŠben, vagy dereng valami, hogy nem stimmelhet Ăśssze az kiabĂĄljon lĂŠccives  ;D
Csak azért ez az elővigyázatosság mert eddig akármien alkatrészt kellett venni ehhez a francia csodamasinához, az elsőre tuti, hogy nem stimmelt, mert más széria, más verzió, más hónapban illetve napon gyártották le és ezért nemis stimmel!

szélvédőben talán nem lesz gond, hiszen azért azon nem variáltak annyira, és a '93-as meg a '95-ös is S1-es..
de beszĂŠld meg vele, hogyha nemjĂł, akkor viszed vissza!

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3724 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 22:11:34 »
Szombathely...épp ez a baj...ez egy falu...és mindentől messze van. :(

Szombathelyen dolgozom, ĂŠs a kĂśzelben lakom... ;)
A csĂĄkĂĄnydoroszlĂłi bontĂłban ĂĄltalĂĄban jĂłk az ĂĄrak, ĂŠs a mĂşltkorĂĄban lĂĄttam ott a TiĂŠddel azonos szĂ­nĹą csomagtĂŠrajtĂłt. A hĂĄtfalat mĂĄr sajna eladta abbĂłl az autĂłbĂłl...
Ha kĂŠred, akkor rĂĄkĂŠrdezek a csmagtĂŠrajtĂłra...

EgyĂŠbkĂŠnt szerintem is okosabb volna mĂĄsik 306-ost keresned, ha korrektĂźl kifizet a biztosĂ­tĂł. Tavaly volt egy pici kĂĄrom, ĂŠs a kĂĄrokozĂłnak is K&H biztosĂ­tĂĄsa volt, ĂŠs szĂŠpen fizettek, semmi gondom nem volt velĂźk.

A fogyasztĂĄsod horror :o
Nekem is 1.4-es háromajtósom van, és sokszor alatta marad a fogyasztásom a 6 liternek... (Most éppen több volt, de érthető, mert bicajokat szállítottam többszáz kilométeren keresztül.
MĂŠg tĂŠlen is jĂłcskĂĄn 900 km-en tĂşl autĂłzok egy tankolĂĄssal. Szerintem van, aki mĂŠg nĂĄlam is gazdasĂĄgosabban tudja kihozni. (Nekem mĂĄr 200.000 km-nĂŠl is tĂśbb van az autĂłmban.)

Nem elérhető Tonyo83

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.434
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 60
  • :2012 Március, 05, 18:56:18
  • Executive
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3725 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 23:34:32 »
Ha neked is 1.8-as mocid lenne akkor lenne reĂĄlis a 10 liter 100-on  :-)) És  csak csatlakozni tudok zimu vĂŠlemĂŠnyĂŠhez lehet jobban jĂĄrsz egy mĂĄsik 306 vĂŠtelĂŠvel.   :-! de csak is 306 jĂśhet szĂłba  :-))
Életem első saját autója és büszke vagyok rá :D
Peugeot 306 XT 1.8i 8V benzinfalĂł

Nem elérhető Petya27

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.325
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 14
  • :2013 Szeptember, 10, 08:09:53
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3726 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 08:09:18 »
Csövi srácok!Az lenne a kérdésem,hogy milyen gyertya való az 1.4-es Pugba,úgy értem,hogy milyen hőértékű?Lehet ezt tudni anélkül,hogy kiszedném a gyertyát?Addig nem akarom kiszedni amíg nincsenek meg az új gyertyák. _pug
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repĂźlni tud.

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3727 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 09:04:24 »
szélvédőben talán nem lesz gond, hiszen azért azon nem variáltak annyira, és a '93-as meg a '95-ös is S1-es..
de beszĂŠld meg vele, hogyha nemjĂł, akkor viszed vissza!

ismeretségben van olyan akinek 94'-be bele pattintoták a 99' utáni eső szenzoros szélvédőt!
így bátran jelentem ki, hogy csak a kabriónak van más szélvédője!

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3728 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 09:44:20 »
ismeretségben van olyan akinek 94'-be bele pattintoták a 99' utáni eső szenzoros szélvédőt!
így bátran jelentem ki, hogy csak a kabriónak van más szélvédője!
Amikor nekem volt szélvédőcsere, aszem nekem is elég volt az mondani, hogy pug 306...
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3729 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 09:52:48 »
A "gond" az,hogy 1,4-es.  :D
KĂŠretik lendĂźletbĂśl autĂłzni,mert nyomatĂŠkbol nem kĂśnnyĹą  ;)

Ennek ĂźrĂślĂśk! JĂł, hogy nem kell cserĂŠlni semmit. Csak az furcsa, hogy ritkĂĄn jelentkezik, de akkor nagyon zavarĂł, hogy gyakorlatilag mintha nem adnĂŠk gĂĄz motorfĂŠkkel lassul az autĂł, pedig nyomom ĂŠs a gĂĄzt.
Egyébbként próbálok lendületből menni, de nem minden kanyart tudok 50-nel venni, mert van szembeforgalom! ;D
Ja nekem ez van ezt kell szeretnem, ĂŠs szeretem is! Kezit csĂłkolom!  ;D ;D :-)) :-!
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető Nick88

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.662
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 166
  • :2022 Január, 03, 16:05:29
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3730 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 11:31:03 »
Reggelre megszĂĄradt a ragasztĂł! FelkerĂźlt a hĂĄtsĂł szĂĄrnyacskĂĄm a gĂŠpre!

Az eső már meg is mosta, bár nem kérte senki! :-! ;D

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3731 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 11:41:25 »
....mert eddig akármien alkatrészt kellett venni ehhez a francia csodamasinához, az elsőre tuti, hogy nem stimmelt, mert más széria, más verzió, más hónapban illetve napon gyártották le és ezért nemis stimmel!

Mint minden nyugati autĂłgyĂĄrtĂł, a PUG is folyamatosan fejleszt, ezĂŠrt nem mindegy....

EnnĂŠl tudtommal csak a japĂĄnok rosszabbak, ahol mĂŠg sĹąrĹąbben mĂłdosĂ­tgattak, legjobb meg a keletnĂŠmet autĂłgyĂĄrtĂĄs volt, ahol Ăşgy 20-30 ĂŠv volt egy modell ciklusideje.... ;)

Csak nem ezt sĂ­rod vissza...??? ;)

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3732 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 11:46:58 »
Mint minden nyugati autĂłgyĂĄrtĂł, a PUG is folyamatosan fejleszt, ezĂŠrt nem mindegy....

EnnĂŠl tudtommal csak a japĂĄnok rosszabbak, ahol mĂŠg sĹąrĹąbben mĂłdosĂ­tgattak, legjobb meg a keletnĂŠmet autĂłgyĂĄrtĂĄs volt, ahol Ăşgy 20-30 ĂŠv volt egy modell ciklusideje.... ;)

Csak nem ezt sĂ­rod vissza...??? ;)


a bogĂĄr korszakban ez igaz volt, hogy a legkisebb kocsitĂłl a legnagyobbig szinte minde alkatrĂŠsz egyforma volt...

De az 1-s golf mĂĄr nem sokban volt egyforma alkatrĂŠszileg a 2golfal!

illetve akkor modosĂşl egy tipusban az alkatrĂŠsz ha a bosch nem tudja szĂĄllitani az alkatrĂŠszt akkor a valeot vagy akĂĄrmi mĂĄst rak bele ott meg persze, hogy nincs egyformasĂĄg mert akkor csak 1 gyĂĄrtĂł lenne a vilĂĄgon!!!!

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3733 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 12:01:42 »
Reggelre megszĂĄradt a ragasztĂł! FelkerĂźlt a hĂĄtsĂł szĂĄrnyacskĂĄm a gĂŠpre!

Az eső már meg is mosta, bár nem kérte senki! :-! ;D

kĂŠpet! milyen ragaccsal tetted fel? szinre lett fĂşjva??

Nem elérhető Nick88

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.662
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 166
  • :2022 Január, 03, 16:05:29
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3734 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 12:06:01 »
kĂŠpet! milyen ragaccsal tetted fel? szinre lett fĂşjva??

Oksa lesz az is, csak esik az eső. Színre van fújva term. Szélvédőragasztóval ugrott fel!

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3735 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 14:21:20 »
a bogĂĄr korszakban ez igaz volt, hogy a legkisebb kocsitĂłl a legnagyobbig szinte minde alkatrĂŠsz egyforma volt...

De az 1-s golf mĂĄr nem sokban volt egyforma alkatrĂŠszileg a 2golfal!

illetve akkor modosĂşl egy tipusban az alkatrĂŠsz ha a bosch nem tudja szĂĄllitani az alkatrĂŠszt akkor a valeot vagy akĂĄrmi mĂĄst rak bele ott meg persze, hogy nincs egyformasĂĄg mert akkor csak 1 gyĂĄrtĂł lenne a vilĂĄgon!!!!

OkĂŠ remĂŠlem jĂł lesz viszek mĂŠrőszalagot ĂŠs mĂŠrek  ;D
Amugy 1 ismerősĂśmnek az 1-es golfjĂĄban GTI, 3-as golf GTI vĂĄltĂł van, ugyhogy azĂŠrt a golf mĂŠgsem variĂĄlĂłdott annyit  ;)

Nem elérhető lajos

  • FĂŠrfi
  • KlubfĂźggő
  • *
  • Hozzászólások: 3.855
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 162
  • :2023 December, 14, 20:36:08
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3736 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 14:43:33 »
Kicsi problémának tűnő jelenség volt. A helyzet az hogy szakadóesőbe ahol mélyebb volt a viz csúnya búgó hang meg rászkódás jött az elejéből de ez akkor is meg jelent amikor motorfékkel lassítottam. Tud erről valaki valamit?
"Ezt valĂłban ĂŠlmĂŠny...."

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3737 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 15:46:51 »
Szombathelyen dolgozom, ĂŠs a kĂśzelben lakom... ;)
A csĂĄkĂĄnydoroszlĂłi bontĂłban ĂĄltalĂĄban jĂłk az ĂĄrak, ĂŠs a mĂşltkorĂĄban lĂĄttam ott a TiĂŠddel azonos szĂ­nĹą csomagtĂŠrajtĂłt. A hĂĄtfalat mĂĄr sajna eladta abbĂłl az autĂłbĂłl...
Ha kĂŠred, akkor rĂĄkĂŠrdezek a csmagtĂŠrajtĂłra...

EgyĂŠbkĂŠnt szerintem is okosabb volna mĂĄsik 306-ost keresned, ha korrektĂźl kifizet a biztosĂ­tĂł. Tavaly volt egy pici kĂĄrom, ĂŠs a kĂĄrokozĂłnak is K&H biztosĂ­tĂĄsa volt, ĂŠs szĂŠpen fizettek, semmi gondom nem volt velĂźk.

A fogyasztĂĄsod horror :o
Nekem is 1.4-es háromajtósom van, és sokszor alatta marad a fogyasztásom a 6 liternek... (Most éppen több volt, de érthető, mert bicajokat szállítottam többszáz kilométeren keresztül.
MĂŠg tĂŠlen is jĂłcskĂĄn 900 km-en tĂşl autĂłzok egy tankolĂĄssal. Szerintem van, aki mĂŠg nĂĄlam is gazdasĂĄgosabban tudja kihozni. (Nekem mĂĄr 200.000 km-nĂŠl is tĂśbb van az autĂłmban.)

Akkor hello fĂśldi! :)

A gondom nem is a bontĂł tĂŠmĂĄban volt eddig sem ,hanem a szerelĂŠst illetően...komolyan mondom,ha 20 mĂĄsok ĂĄltal ajĂĄnlott "kivĂĄlĂł" szerelő nem lĂĄtta a kocsit akkor egy sem...a legnagyobb hĂźlesĂŠgeket meg ĂŠpp a Peugeot-ban mondtĂĄk rĂĄ.(BĂĄr akkor mĂŠg egĂŠsz mĂĄs(fĂŠk)problĂŠmĂĄkra.) AzĂŠrt ha rĂĄ tudsz kĂŠrdezni a csomagtĂŠrajtĂłra,akkor tedd meg,bĂĄr mĂŠg mindig nem bĂ­rtuk eldĂśnteni mi legyen vele,-mĂĄrmint javĂ­tĂĄs vagy szabadulĂĄs.Sőt akĂĄr azt is megkĂŠrdezhetnĂŠd akĂĄr erős tĂĄjĂŠkoztatĂł jelleggel,hogy nem-e ĂŠrdekelnĂŠ a kocsi egĂŠszben.Az első hsz-emben lĂĄthattad a fő sĂŠrĂźlĂŠseket ĂŠs paramĂŠtereket is nagyjĂĄbĂłl leĂ­rtam.EzenkĂ­vĂźl teljesen friss mĹąszaki  ĂŠs zĂśldkĂĄrtya van a kocsin,zsĂ­r Ăşj kipufogĂł,vadi Ăşj akksi...szĂłval kĂśltĂśttem rĂĄ rendesen.200-250e kĂśrĂźl asszem gondolkodĂĄs nĂŠlkĂźl odaadnĂĄm,(persze azĂŠrt csalĂĄdi egyetĂŠrtĂŠs szĂźksĂŠgeltetik a dologhoz),200 alatt pedig erősen kĂŠne gondolkodnom rajta,de ki tudja mi lesz a vĂŠge...

Előre is kösz a segítséget!!!

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3738 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 16:13:19 »
Na a mai nap folyamĂĄn felugrott a lĂśkĂśs a kocsi elejĂŠre... vĂŠgre kĂŠsz  :-!

KĂśszi a lĂśkĂśst mĂŠg 1x Rob... Ăşgy kijavĂ­tottĂĄk, lĂĄtni sem lehet a repedĂŠst... ĂŠs megĂşsztam 2k- bĂłl.  _pug

Nem elérhető Nick88

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.662
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 166
  • :2022 Január, 03, 16:05:29
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3739 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 17:14:46 »
kĂŠpet! milyen ragaccsal tetted fel? szinre lett fĂşjva??

Kérésedre, derült időben hirtelen lefényképezős! ;D


Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3740 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 17:24:09 »
Kérésedre, derült időben hirtelen lefényképezős! ;D



ohh, thx! it's cool!  :-! :-! _pug :D

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3741 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:08:40 »
Kérésedre, derült időben hirtelen lefényképezős! ;D



Nagyon szĂŠp lett !!! :o :o Ilyen nekem is kell...

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3742 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:14:03 »
Sziasztok!

Első dĂ­szrĂĄcsra valĂł oroszlĂĄnja nincs valakinek felesleges? A szĂŠp fĂŠnyes, 97 utĂĄni  _pug kĂŠne...

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3743 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:27:29 »
FĂźnyĂ­rĂłmotoros 1,4-es.Nem akartam senkit megsĂŠrteni.De csatlakozni tudok Dakar hozzĂĄszĂłlĂĄsĂĄhoz. :-!

Mondjuk ameddig 4700ft a kötelezőm, 7 lityi a fogyi,és 180 körül van vége,addig totál mindegy milyen mocim van. :D

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3744 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:30:11 »
Na a mai nap folyamĂĄn felugrott a lĂśkĂśs a kocsi elejĂŠre... vĂŠgre kĂŠsz  :-!

KĂśszi a lĂśkĂśst mĂŠg 1x Rob... Ăşgy kijavĂ­tottĂĄk, lĂĄtni sem lehet a repedĂŠst... ĂŠs megĂşsztam 2k- bĂłl.  _pug

ĂśrĂźlĂśk, hogy tudtam segĂ­teni! le is van festve?  :)

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3745 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:31:26 »
Sziasztok!

Első dĂ­szrĂĄcsra valĂł oroszlĂĄnja nincs valakinek felesleges? A szĂŠp fĂŠnyes, 97 utĂĄni  _pug kĂŠne...

ĂŠs azt, hogy faragod az S1-re?

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3746 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:33:06 »
Kérésedre, derült időben hirtelen lefényképezős! ;D



ĂŠs jĂłl fogja a ragasztĂł?
Zimunak jĂł volt ez az Ăśtlete, hogy ne kelljen meg fĂşrni az Ăźveget...
A szĂ­n teljesen stimmel? kicsit sĂśtĂŠtebnek tĂźnikĂ­

Nem elérhető Petya27

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.325
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 14
  • :2013 Szeptember, 10, 08:09:53
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3747 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:37:08 »
Csövi srácok!Az lenne a kérdésem,hogy milyen gyertya való az 1.4-es Pugba,úgy értem,hogy milyen hőértékű?Lehet ezt tudni anélkül,hogy kiszedném a gyertyát?Addig nem akarom kiszedni amíg nincsenek meg az új gyertyák. _pug
Csövi srácok.Még egyszer megkérdezem,hogy tud-e valaki segíteni az előző kérdésemben??? _pug
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repĂźlni tud.

Nem elérhető lajos

  • FĂŠrfi
  • KlubfĂźggő
  • *
  • Hozzászólások: 3.855
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 162
  • :2023 December, 14, 20:36:08
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3748 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 19:47:49 »
Kicsi problémának tűnő jelenség volt. A helyzet az hogy szakadóesőbe ahol mélyebb volt a viz csúnya búgó hang meg rászkódás jött az elejéből de ez akkor is meg jelent amikor motorfékkel lassítottam. Tud erről valaki valamit?
"Ezt valĂłban ĂŠlmĂŠny...."

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3749 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 20:35:46 »
Csövi srácok.Még egyszer megkérdezem,hogy tud-e valaki segíteni az előző kérdésemben??? _pug

passz valszeg azĂŠrt nem vĂĄlaszoltak...

De szerintem vegyĂŠl bele gyĂĄrit!

 


Google PageRank