Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 681   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 3148351 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3700 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 18:13:41 »

Hi Mki!
2 éve vettem 97-es XR-es 3 ajtós,1.4-es Peugeot-m!Sajnos tapasztalat híján elég sok problémával kellett később szembesülnöm,de mindezektől függetlenül naon megszerettem az autót!Ha vmi hiba előjött,azt megcsináltattam,de sajna maradt egy fő gondom,a fogyasztás.Stabil 10-10,5 l télen-nyáron városban.Igaz ezzel is megbékéltem egy idő után,főleg mert akárhánymillió szerelő látta,egyik sem tudott vele mit kezdeni.Egyszer saját ötlettől vezérelve egy termosztátcsere után csökkent vagy 1,5 l-rel pár hónapig.Ugyanakkor húzása se nagyon van gyorsításkor.Most az utolsó dolog amire még gondoltam a kuplung,ami esetleg ha nem szorítana teljesen,akkor éppen produkálhatja ezeket a tüneteket.Dolgozik a motor,de nem jön át az erő a kerekekre. (???)
Bármilyen ötletet,tanácsot szívesen fogadok!
Igazából azért kérdezem,mert kb 3 hete belémszántott egy vakegér fék nélkül,és gazdasági totál lett a dolog vége és most el kellene döntenem,hogy eladom így sérülten vagy nekiálljak javíttatni a meglévő problémáira is tekintettel?(nem túl veszélyes,lásd a képet: http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1107_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

THX!
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3701 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 18:30:48 »

Hi Mki!
2 éve vettem 97-es XR-es 3 ajtós,1.4-es Peugeot-m!Sajnos tapasztalat híján elég sok problémával kellett később szembesülnöm,de mindezektől függetlenül naon megszerettem az autót!Ha vmi hiba előjött,azt megcsináltattam,de sajna maradt egy fő gondom,a fogyasztás.Stabil 10-10,5 l télen-nyáron városban.Igaz ezzel is megbékéltem egy idő után,főleg mert akárhánymillió szerelő látta,egyik sem tudott vele mit kezdeni.Egyszer saját ötlettől vezérelve egy termosztátcsere után csökkent vagy 1,5 l-rel pár hónapig.Ugyanakkor húzása se nagyon van gyorsításkor.Most az utolsó dolog amire még gondoltam a kuplung,ami esetleg ha nem szorítana teljesen,akkor éppen produkálhatja ezeket a tüneteket.Dolgozik a motor,de nem jön át az erő a kerekekre. (???)
Bármilyen ötletet,tanácsot szívesen fogadok!
Igazából azért kérdezem,mert kb 3 hete belémszántott egy vakegér fék nélkül,és gazdasági totál lett a dolog vége és most el kellene döntenem,hogy eladom így sérülten vagy nekiálljak javítatni a meglévő problémáira is tekintettel?(nem túl veszélyes,lásd a képet: http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1107_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

THX!

Nehéz kérdés. Ha szívedre hallgatsz megtartod. Ha az eszedre,akkor keresel másikat,most,hogy már a tipushibákat is ismered,tudod,hogy mit kell alaposan átnézni.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3702 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 18:43:32 »

Hi Mki!
2 éve vettem 97-es XR-es 3 ajtós,1.4-es Peugeot-m!Sajnos tapasztalat híján elég sok problémával kellett később szembesülnöm,de mindezektől függetlenül naon megszerettem az autót!Ha vmi hiba előjött,azt megcsináltattam,de sajna maradt egy fő gondom,a fogyasztás.Stabil 10-10,5 l télen-nyáron városban.Igaz ezzel is megbékéltem egy idő után,főleg mert akárhánymillió szerelő látta,egyik sem tudott vele mit kezdeni.Egyszer saját ötlettől vezérelve egy termosztátcsere után csökkent vagy 1,5 l-rel pár hónapig.Ugyanakkor húzása se nagyon van gyorsításkor.Most az utolsó dolog amire még gondoltam a kuplung,ami esetleg ha nem szorítana teljesen,akkor éppen produkálhatja ezeket a tüneteket.Dolgozik a motor,de nem jön át az erő a kerekekre. (???)
Bármilyen ötletet,tanácsot szívesen fogadok!
Igazából azért kérdezem,mert kb 3 hete belémszántott egy vakegér fék nélkül,és gazdasági totál lett a dolog vége és most el kellene döntenem,hogy eladom így sérülten vagy nekiálljak javíttatni a meglévő problémáira is tekintettel?(nem túl veszélyes,lásd a képet: http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg   http://kepfeltoltes.hu/070926/HPIM1107_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

THX!

Szia!

A fogyasztásra talán a lamda szonda vagy az IAT szernzor cserét javasolnám!

A törésre meg csak anyit tudok mondani, hogy gondold végi, hogy mennyit kapsz a biztitől és abból merre tudsz el indulni sajna igy a kocsit 150-200eFt-nél nagyon többért nem lehet eladni...
Viszont ha a megmentésén filozol akkor Nick88 pont bont el (borult) egy ilyenb szinű kocsit amin a csomi ajtó asszem nem sérül illetve a hátfalát le tudja vágni akkor azt is át lehet rakni!
Vagy én tudok adni neked egy sérülés mentes csomi ajtót illetve 5ajtósból a hátsó részét amit szerintem össze tudja dolgozni a lakatos (ha kell akkor a komplet ****ét oda adom)
akár azt is lehet csinálni, hogy ki jön a lakatos és meg mondja hol vágjam... (árban meg megy egyezünk mert lassan szét lesz vágva és megy a méhbe)
Üdv
Rob
Naplózva

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3703 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 19:05:46 »

Szia!

A fogyasztásra talán a lamda szonda vagy az IAT szernzor cserét javasolnám!

A törésre meg csak anyit tudok mondani, hogy gondold végi, hogy mennyit kapsz a biztitől és abból merre tudsz el indulni sajna igy a kocsit 150-200eFt-nél nagyon többért nem lehet eladni...
Viszont ha a megmentésén filozol akkor Nick88 pont bont el (borult) egy ilyenb szinű kocsit amin a csomi ajtó asszem nem sérül illetve a hátfalát le tudja vágni akkor azt is át lehet rakni!
Vagy én tudok adni neked egy sérülés mentes csomi ajtót illetve 5ajtósból a hátsó részét amit szerintem össze tudja dolgozni a lakatos (ha kell akkor a komplet ****ét oda adom)
akár azt is lehet csinálni, hogy ki jön a lakatos és meg mondja hol vágjam... (árban meg megy egyezünk mert lassan szét lesz vágva és megy a méhbe)
Üdv
Rob

A lambda szondával kezdtem... :) Az IAT szenzorról még nem is hallottam,de rákérdezek mindenképp ugyanis a helyzet a következő: A biztosító 640 000 Ft-ra állapította meg a kárértéket,ebből 60 000 Ft-ot vonnak le,mert ennyit ajánlott érte a biztosító bontója,tehát 580 000 Ft marad,amiből 150 000 az enyém a többi még hitel.Tehát kérni fogok most egy árajánlatot a javításra mindenképp,aztán meglátom.Én is egyébként ilyen 200 körüli magasságban gondolkoztam az eladásban,de a cserélendő alkatrészektől függően 250-körül javítható is lenne azt mondták olyanok,akik láttak már autót! :)
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3704 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 19:53:17 »

A lambda szondával kezdtem... :) Az IAT szenzorról még nem is hallottam,de rákérdezek mindenképp ugyanis a helyzet a következő: A biztosító 640 000 Ft-ra állapította meg a kárértéket,ebből 60 000 Ft-ot vonnak le,mert ennyit ajánlott érte a biztosító bontója,tehát 580 000 Ft marad,amiből 150 000 az enyém a többi még hitel.Tehát kérni fogok most egy árajánlatot a javításra mindenképp,aztán meglátom.Én is egyébként ilyen 200 körüli magasságban gondolkoztam az eladásban,de a cserélendő alkatrészektől függően 250-körül javítható is lenne azt mondták olyanok,akik láttak már autót! :)

ezt 250-ből??  :o a látottak alapján (csomitartó, hátsó fal) megvan az 100-ból sztem..

sőt, visszanézve a képeket, a csomitartót is lehet kalapálni, ha nem nyomta el nagyon..
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3705 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 20:15:25 »

A lambda szondával kezdtem... :) Az IAT szenzorról még nem is hallottam,de rákérdezek mindenképp ugyanis a helyzet a következő: A biztosító 640 000 Ft-ra állapította meg a kárértéket,ebből 60 000 Ft-ot vonnak le,mert ennyit ajánlott érte a biztosító bontója,tehát 580 000 Ft marad,amiből 150 000 az enyém a többi még hitel.Tehát kérni fogok most egy árajánlatot a javításra mindenképp,aztán meglátom.Én is egyébként ilyen 200 körüli magasságban gondolkoztam az eladásban,de a cserélendő alkatrészektől függően 250-körül javítható is lenne azt mondták olyanok,akik láttak már autót! :)

Az IAT szenzor = légtőmeg mérő PUG modra!

A ha a váz is roppant akkor 250 nem lesz elég! Tapasztalatból mondom... tetőn lettek horpadások?
nekem olyan 400eFT az amlékeim... igaz ebben az eleje is benne volt men pár aproság:

vétlen okozo:


enyém:


Naplózva

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3706 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 22:50:28 »

ezt 250-ből??  :o a látottak alapján (csomitartó, hátsó fal) megvan az 100-ból sztem..

sőt, visszanézve a képeket, a csomitartót is lehet kalapálni, ha nem nyomta el nagyon..

Igen,én is ebben bízok,de ide csak ezt a néhány képet tettem be...ezenkívül mivel nekinyomott az előttem állónak a hűtőrács is oda...és az ütközés erejére jellemző,hogy pl a vezetőülés is kiszakadt a helyéről.De elrettentésképp ime az Opel szerviz hivatalos árajánlata a biztosítónak: 780.000 Ft- (A helyi Peugeot-ban nem bízok meg) Persze nem is az Opelbe viszem,ha javítás lesz a vége.

Rozsahegyir!

Hát egyenlőre ezek a sérülések az ismertek.Remélem,hogy több nincs!
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3707 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 23:27:38 »

A lambda szondával kezdtem... :) Az IAT szenzorról még nem is hallottam,de rákérdezek mindenképp ugyanis a helyzet a következő: A biztosító 640 000 Ft-ra állapította meg a kárértéket,ebből 60 000 Ft-ot vonnak le,mert ennyit ajánlott érte a biztosító bontója,tehát 580 000 Ft marad,amiből 150 000 az enyém a többi még hitel.Tehát kérni fogok most egy árajánlatot a javításra mindenképp,aztán meglátom.Én is egyébként ilyen 200 körüli magasságban gondolkoztam az eladásban,de a cserélendő alkatrészektől függően 250-körül javítható is lenne azt mondták olyanok,akik láttak már autót! :)

Hali!!!

Melyik biztosítónál van a vétkes fél???

Én is hasonlóan jártam, nekem 620.000 lett a kár 200.000 ft-ot adott volna  abiztosító, végül a biztosító által elküldött szervízben megcsinálták nekem az egész autót!!!

GTK-ból, egy szuper autót csináltak!!!

Ha gondolod, akkor utánaérdeklődök a műhelynek!!!
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3708 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 23:32:25 »

Igen,én is ebben bízok,de ide csak ezt a néhány képet tettem be...ezenkívül mivel nekinyomott az előttem állónak a hűtőrács is oda...és az ütközés erejére jellemző,hogy pl a vezetőülés is kiszakadt a helyéről.De elrettentésképp ime az Opel szerviz hivatalos árajánlata a biztosítónak: 780.000 Ft- (A helyi Peugeot-ban nem bízok meg) Persze nem is az Opelbe viszem,ha javítás lesz a vége.

Rozsahegyir!

Hát egyenlőre ezek a sérülések az ismertek.Remélem,hogy több nincs!

Nem akarlak elkeseríteni, de én is azt hittem hogy alig tört össze!!!

Aztán mikor lebontották, kiderült ,hogy még jó pár más dolog is sérült!!!
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3709 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 06:14:39 »

Bocsesz, az iat az nem az intake air temperature, vagyis a beszívott levegő hőmérséklete???  ???

Lehet, hogy én nem tudom jól...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3710 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 07:36:24 »

Bocsesz, az iat az nem az intake air temperature, vagyis a beszívott levegő hőmérséklete???  ???

Lehet, hogy én nem tudom jól...

jól tudod! azlrt írtam, hogy légtömeg mérő PUG mondra mert az nincs a kocsiban helyete ez van!
Naplózva

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3711 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 08:18:13 »

Köszönök minden választ...

A vétkes biztosítója a K&H.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3712 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 08:27:53 »

mennyi fékfolyadék kell az egész rendszerbe kb??
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3713 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 09:12:25 »

mennyi fékfolyadék kell az egész rendszerbe kb??

komplet cserével olyan 6-7dl
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3714 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 09:14:45 »

Akkor hol lehet a gond, ha 2, 3 fokozatban alacsony fordulatnál kisebb gázadásra a motor nem reagál azonnal?
Köszi!
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3715 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 11:18:17 »

Köszönök minden választ...

A vétkes biztosítója a K&H.

Ok!

Megpróbálok utánnanézni a dolgoknak, hátha sikerül valamit alkotni!!!

Helyileg merre lax?
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3716 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 12:31:34 »

Naplózva

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3717 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 12:39:07 »

Ok!

Megpróbálok utánnanézni a dolgoknak, hátha sikerül valamit alkotni!!!

Helyileg merre lax?

Szombathely...épp ez a baj...ez egy falu...és mindentől messze van. :(
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3718 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 12:41:30 »

Szombathely...épp ez a baj...ez egy falu...és mindentől messze van. :(

Annyira nem van a közeledben klub tag: Zimurgy
Ö tud neked infokat adni mi hol van és érdemes el menni!
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3719 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 18:36:37 »

Akkor hol lehet a gond, ha 2, 3 fokozatban alacsony fordulatnál kisebb gázadásra a motor nem reagál azonnal?
Köszi!

A "gond" az,hogy 1,4-es.  :D
Kéretik lendületböl autózni,mert nyomatékbol nem könnyű  ;)
Naplózva

pirinyo

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 13
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.628
  • Autó színe: MOKQ
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Veszprémvarsány
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3720 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 20:43:37 »

Akkor hol lehet a gond, ha 2, 3 fokozatban alacsony fordulatnál kisebb gázadásra a motor nem reagál azonnal?
Köszi!
Fünyírómotoros 1,4-es.Nem akartam senkit megsérteni.De csatlakozni tudok Dakar hozzászólásához. :-!
Naplózva
"Letiporhatnak,de meg nem győzhetnek,vádolhatnak,de meg nem hazudtolhatnak,elvehetik életed,de nem vehetik el igazságod."

Gege

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3721 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 20:53:07 »

Fünyírómotoros 1,4-es.Nem akartam senkit megsérteni.De csatlakozni tudok Dakar hozzászólásához. :-!
A "gond" az,hogy 1,4-es.  :D
Kéretik lendületböl autózni,mert nyomatékbol nem könnyű  ;)


 :P :P :P :-)) :-))
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3722 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 21:30:44 »

Az enyém is 1.4-es, de én az alacsony fogyasztás miatt vettem 1.4-est, tanulóként elég ezt is tankolni  :D

Amugy nem ez a lényeg, hanem, hogy szombaton megyek a szélvédőért, egy p306 5 ajtós 95 évjáratú szélvédője, az enyém 93 5 ajtós és bárkinak csak motoszkál a fejében, vagy dereng valami, hogy nem stimmelhet össze az kiabáljon léccives  ;D
Csak azért ez az elővigyázatosság mert eddig akármien alkatrészt kellett venni ehhez a francia csodamasinához, az elsőre tuti, hogy nem stimmelt, mert más széria, más verzió, más hónapban illetve napon gyártották le és ezért nemis stimmel!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3723 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 21:48:25 »

Az enyém is 1.4-es, de én az alacsony fogyasztás miatt vettem 1.4-est, tanulóként elég ezt is tankolni  :D

Amugy nem ez a lényeg, hanem, hogy szombaton megyek a szélvédőért, egy p306 5 ajtós 95 évjáratú szélvédője, az enyém 93 5 ajtós és bárkinak csak motoszkál a fejében, vagy dereng valami, hogy nem stimmelhet össze az kiabáljon léccives  ;D
Csak azért ez az elővigyázatosság mert eddig akármien alkatrészt kellett venni ehhez a francia csodamasinához, az elsőre tuti, hogy nem stimmelt, mert más széria, más verzió, más hónapban illetve napon gyártották le és ezért nemis stimmel!

szélvédőben talán nem lesz gond, hiszen azért azon nem variáltak annyira, és a '93-as meg a '95-ös is S1-es..
de beszéld meg vele, hogyha nemjó, akkor viszed vissza!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 335
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.529
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3724 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 22:11:34 »

Szombathely...épp ez a baj...ez egy falu...és mindentől messze van. :(

Szombathelyen dolgozom, és a közelben lakom... ;)
A csákánydoroszlói bontóban általában jók az árak, és a múltkorában láttam ott a Tiéddel azonos színű csomagtérajtót. A hátfalat már sajna eladta abból az autóból...
Ha kéred, akkor rákérdezek a csmagtérajtóra...

Egyébként szerintem is okosabb volna másik 306-ost keresned, ha korrektül kifizet a biztosító. Tavaly volt egy pici károm, és a károkozónak is K&H biztosítása volt, és szépen fizettek, semmi gondom nem volt velük.

A fogyasztásod horror :o
Nekem is 1.4-es háromajtósom van, és sokszor alatta marad a fogyasztásom a 6 liternek... (Most éppen több volt, de érthető, mert bicajokat szállítottam többszáz kilométeren keresztül.
Még télen is jócskán 900 km-en túl autózok egy tankolással. Szerintem van, aki még nálam is gazdaságosabban tudja kihozni. (Nekem már 200.000 km-nél is több van az autómban.)
Naplózva

Tonyo83

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 60
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.434
  • Autó színe: Saxon kék
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: BP
  • Motor: 1.8
  • Típus: 5 ajtós
  • Executive
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3725 Dátum: 2007 Szeptember, 27, 23:34:32 »

Ha neked is 1.8-as mocid lenne akkor lenne reális a 10 liter 100-on  :-)) És  csak csatlakozni tudok zimu véleményéhez lehet jobban jársz egy másik 306 vételével.   :-! de csak is 306 jöhet szóba  :-))
Naplózva
Életem első saját autója és büszke vagyok rá :D
Peugeot 306 XT 1.8i 8V benzinfaló

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3726 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 08:09:18 »

Csövi srácok!Az lenne a kérdésem,hogy milyen gyertya való az 1.4-es Pugba,úgy értem,hogy milyen hőértékű?Lehet ezt tudni anélkül,hogy kiszedném a gyertyát?Addig nem akarom kiszedni amíg nincsenek meg az új gyertyák. _pug
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3727 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 09:04:24 »

szélvédőben talán nem lesz gond, hiszen azért azon nem variáltak annyira, és a '93-as meg a '95-ös is S1-es..
de beszéld meg vele, hogyha nemjó, akkor viszed vissza!

ismeretségben van olyan akinek 94'-be bele pattintoták a 99' utáni eső szenzoros szélvédőt!
így bátran jelentem ki, hogy csak a kabriónak van más szélvédője!
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3728 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 09:44:20 »

ismeretségben van olyan akinek 94'-be bele pattintoták a 99' utáni eső szenzoros szélvédőt!
így bátran jelentem ki, hogy csak a kabriónak van más szélvédője!
Amikor nekem volt szélvédőcsere, aszem nekem is elég volt az mondani, hogy pug 306...
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3729 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 09:52:48 »

A "gond" az,hogy 1,4-es.  :D
Kéretik lendületböl autózni,mert nyomatékbol nem könnyű  ;)

Ennek ürölök! Jó, hogy nem kell cserélni semmit. Csak az furcsa, hogy ritkán jelentkezik, de akkor nagyon zavaró, hogy gyakorlatilag mintha nem adnék gáz motorfékkel lassul az autó, pedig nyomom és a gázt.
Egyébbként próbálok lendületből menni, de nem minden kanyart tudok 50-nel venni, mert van szembeforgalom! ;D
Ja nekem ez van ezt kell szeretnem, és szeretem is! Kezit csókolom!  ;D ;D :-)) :-!
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3730 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 11:31:03 »

Reggelre megszáradt a ragasztó! Felkerült a hátsó szárnyacskám a gépre!

Az eső már meg is mosta, bár nem kérte senki! :-! ;D

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3731 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 11:41:25 »

....mert eddig akármien alkatrészt kellett venni ehhez a francia csodamasinához, az elsőre tuti, hogy nem stimmelt, mert más széria, más verzió, más hónapban illetve napon gyártották le és ezért nemis stimmel!

Mint minden nyugati autógyártó, a PUG is folyamatosan fejleszt, ezért nem mindegy....

Ennél tudtommal csak a japánok rosszabbak, ahol még sűrűbben módosítgattak, legjobb meg a keletnémet autógyártás volt, ahol úgy 20-30 év volt egy modell ciklusideje.... ;)

Csak nem ezt sírod vissza...??? ;)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3732 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 11:46:58 »

Mint minden nyugati autógyártó, a PUG is folyamatosan fejleszt, ezért nem mindegy....

Ennél tudtommal csak a japánok rosszabbak, ahol még sűrűbben módosítgattak, legjobb meg a keletnémet autógyártás volt, ahol úgy 20-30 év volt egy modell ciklusideje.... ;)

Csak nem ezt sírod vissza...??? ;)


a bogár korszakban ez igaz volt, hogy a legkisebb kocsitól a legnagyobbig szinte minde alkatrész egyforma volt...

De az 1-s golf már nem sokban volt egyforma alkatrészileg a 2golfal!

illetve akkor modosúl egy tipusban az alkatrész ha a bosch nem tudja szállitani az alkatrészt akkor a valeot vagy akármi mást rak bele ott meg persze, hogy nincs egyformaság mert akkor csak 1 gyártó lenne a világon!!!!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3733 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 12:01:42 »

Reggelre megszáradt a ragasztó! Felkerült a hátsó szárnyacskám a gépre!

Az eső már meg is mosta, bár nem kérte senki! :-! ;D

képet! milyen ragaccsal tetted fel? szinre lett fújva??
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3734 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 12:06:01 »

képet! milyen ragaccsal tetted fel? szinre lett fújva??

Oksa lesz az is, csak esik az eső. Színre van fújva term. Szélvédőragasztóval ugrott fel!

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3735 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 14:21:20 »

a bogár korszakban ez igaz volt, hogy a legkisebb kocsitól a legnagyobbig szinte minde alkatrész egyforma volt...

De az 1-s golf már nem sokban volt egyforma alkatrészileg a 2golfal!

illetve akkor modosúl egy tipusban az alkatrész ha a bosch nem tudja szállitani az alkatrészt akkor a valeot vagy akármi mást rak bele ott meg persze, hogy nincs egyformaság mert akkor csak 1 gyártó lenne a világon!!!!

Oké remélem jó lesz viszek mérőszalagot és mérek  ;D
Amugy 1 ismerősömnek az 1-es golfjában GTI, 3-as golf GTI váltó van, ugyhogy azért a golf mégsem variálódott annyit  ;)
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.851
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3736 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 14:43:33 »

Kicsi problémának tűnő jelenség volt. A helyzet az hogy szakadóesőbe ahol mélyebb volt a viz csúnya búgó hang meg rászkódás jött az elejéből de ez akkor is meg jelent amikor motorfékkel lassítottam. Tud erről valaki valamit?
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

verse

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3737 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 15:46:51 »

Szombathelyen dolgozom, és a közelben lakom... ;)
A csákánydoroszlói bontóban általában jók az árak, és a múltkorában láttam ott a Tiéddel azonos színű csomagtérajtót. A hátfalat már sajna eladta abból az autóból...
Ha kéred, akkor rákérdezek a csmagtérajtóra...

Egyébként szerintem is okosabb volna másik 306-ost keresned, ha korrektül kifizet a biztosító. Tavaly volt egy pici károm, és a károkozónak is K&H biztosítása volt, és szépen fizettek, semmi gondom nem volt velük.

A fogyasztásod horror :o
Nekem is 1.4-es háromajtósom van, és sokszor alatta marad a fogyasztásom a 6 liternek... (Most éppen több volt, de érthető, mert bicajokat szállítottam többszáz kilométeren keresztül.
Még télen is jócskán 900 km-en túl autózok egy tankolással. Szerintem van, aki még nálam is gazdaságosabban tudja kihozni. (Nekem már 200.000 km-nél is több van az autómban.)

Akkor hello földi! :)

A gondom nem is a bontó témában volt eddig sem ,hanem a szerelést illetően...komolyan mondom,ha 20 mások által ajánlott "kiváló" szerelő nem látta a kocsit akkor egy sem...a legnagyobb hüleségeket meg épp a Peugeot-ban mondták rá.(Bár akkor még egész más(fék)problémákra.) Azért ha rá tudsz kérdezni a csomagtérajtóra,akkor tedd meg,bár még mindig nem bírtuk eldönteni mi legyen vele,-mármint javítás vagy szabadulás.Sőt akár azt is megkérdezhetnéd akár erős tájékoztató jelleggel,hogy nem-e érdekelné a kocsi egészben.Az első hsz-emben láthattad a fő sérüléseket és paramétereket is nagyjából leírtam.Ezenkívül teljesen friss műszaki  és zöldkártya van a kocsin,zsír új kipufogó,vadi új akksi...szóval költöttem rá rendesen.200-250e körül asszem gondolkodás nélkül odaadnám,(persze azért családi egyetértés szükségeltetik a dologhoz),200 alatt pedig erősen kéne gondolkodnom rajta,de ki tudja mi lesz a vége...

Előre is kösz a segítséget!!!
Naplózva

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3738 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 16:13:19 »

Na a mai nap folyamán felugrott a lökös a kocsi elejére... végre kész  :-!

Köszi a lököst még 1x Rob... úgy kijavították, látni sem lehet a repedést... és megúsztam 2k- ból.  _pug
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3739 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 17:14:46 »

képet! milyen ragaccsal tetted fel? szinre lett fújva??

Kérésedre, derült időben hirtelen lefényképezős! ;D

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3740 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 17:24:09 »

Kérésedre, derült időben hirtelen lefényképezős! ;D



ohh, thx! it's cool!  :-! :-! _pug :D
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3741 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:08:40 »

Kérésedre, derült időben hirtelen lefényképezős! ;D



Nagyon szép lett !!! :o :o Ilyen nekem is kell...
Naplózva

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3742 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:14:03 »

Sziasztok!

Első díszrácsra való oroszlánja nincs valakinek felesleges? A szép fényes, 97 utáni  _pug kéne...
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3743 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:27:29 »

Fünyírómotoros 1,4-es.Nem akartam senkit megsérteni.De csatlakozni tudok Dakar hozzászólásához. :-!

Mondjuk ameddig 4700ft a kötelezőm, 7 lityi a fogyi,és 180 körül van vége,addig totál mindegy milyen mocim van. :D
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3744 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:30:11 »

Na a mai nap folyamán felugrott a lökös a kocsi elejére... végre kész  :-!

Köszi a lököst még 1x Rob... úgy kijavították, látni sem lehet a repedést... és megúsztam 2k- ból.  _pug

örülök, hogy tudtam segíteni! le is van festve?  :)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3745 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:31:26 »

Sziasztok!

Első díszrácsra való oroszlánja nincs valakinek felesleges? A szép fényes, 97 utáni  _pug kéne...

és azt, hogy faragod az S1-re?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3746 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:33:06 »

Kérésedre, derült időben hirtelen lefényképezős! ;D



és jól fogja a ragasztó?
Zimunak jó volt ez az ötlete, hogy ne kelljen meg fúrni az üveget...
A szín teljesen stimmel? kicsit sötétebnek tünikí
Naplózva

Petya27

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.325
  • Autó színe: Fehér
  • Lakóhely: Mónosbél
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3747 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 18:37:08 »

Csövi srácok!Az lenne a kérdésem,hogy milyen gyertya való az 1.4-es Pugba,úgy értem,hogy milyen hőértékű?Lehet ezt tudni anélkül,hogy kiszedném a gyertyát?Addig nem akarom kiszedni amíg nincsenek meg az új gyertyák. _pug
Csövi srácok.Még egyszer megkérdezem,hogy tud-e valaki segíteni az előző kérdésemben??? _pug
Naplózva
Ne vezess gyorsabban mint ahogy az angyalod repülni tud.

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.851
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3748 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 19:47:49 »

Kicsi problémának tűnő jelenség volt. A helyzet az hogy szakadóesőbe ahol mélyebb volt a viz csúnya búgó hang meg rászkódás jött az elejéből de ez akkor is meg jelent amikor motorfékkel lassítottam. Tud erről valaki valamit?
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3749 Dátum: 2007 Szeptember, 28, 20:35:46 »

Csövi srácok.Még egyszer megkérdezem,hogy tud-e valaki segíteni az előző kérdésemben??? _pug

passz valszeg azért nem válaszoltak...

De szerintem vegyél bele gyárit!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 681   Fel
 


Az oldal 0.483 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.