Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4966304 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3650 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 16:05:51 »
Ezek szerint nem jĂłl ĂŠrtelmeztem amit Ă­rtĂĄl,ĂŠn azt hittem ,hogy a vĂŠgĂŠn a csĂśvet kell heggeszteni...Na mind1.IsmĂŠt igazad volt ;D holnap viszem kipufogĂł szervizbe ĂŠs megcsinĂĄltatom.

 ;)

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3651 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 16:07:15 »
miĂŠrt is nem lehet javĂ­tani?

Létezik hűtő lamela fésű megy csipesz! :) én a suliban jó pár dobált hűtőt raktam rendbe ezzel a két eszközel!
Ez így van lehet javítani a hűtőt de ha nem vagy biztos a dologban, az is megoldás hogy Brigéciol al befújod a hűtőt és kb 15 20 perc után simán összenyomott végü slaggal nekilátsz kimosni az is elég neki ami a csapbol jön nyomás.( tapasztalat) csak a motor felől kell mosni.

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3652 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 16:12:38 »
Ez így van lehet javítani a hűtőt de ha nem vagy biztos a dologban, az is megoldás hogy Brigéciol al befújod a hűtőt és kb 15 20 perc után simán összenyomott végü slaggal nekilátsz kimosni az is elég neki ami a csapbol jön nyomás.( tapasztalat) csak a motor felől kell mosni.

de ha már mindenképp a hűtő tisztitásra adja valaki a fejét akkor ha már lúd legyen kövér alapon vegye ki és belülről is mossa át lehetőleg vízkő oldóval, főleg ha még sose tette meg és használt kocsiról van szó, ki tudja milyen viz volt benne amig meg nem vetted. Utána meg lehetőleg kerülni a csapvízzel való feltöltést.

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3653 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 18:17:21 »
de ha már mindenképp a hűtő tisztitásra adja valaki a fejét akkor ha már lúd legyen kövér alapon vegye ki és belülről is mossa át lehetőleg vízkő oldóval, főleg ha még sose tette meg és használt kocsiról van szó, ki tudja milyen viz volt benne amig meg nem vetted. Utána meg lehetőleg kerülni a csapvízzel való feltöltést.
De ha nem akarod kivenni a hűtőt akkor triso is megteszi a belsőtisztítására 0.5kg feloldva fagyálóba és beleönteni a hűtőbe egykét nap és csere a fagyálló a hütő meg tiszta lessz meg a motorbol is kiszedi a koszt.

Nem elérhető Nick88

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.662
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 166
  • :2022 Január, 03, 16:05:29
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3654 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 19:28:49 »
Ezek szerint nem jĂłl ĂŠrtelmeztem amit Ă­rtĂĄl,ĂŠn azt hittem ,hogy a vĂŠgĂŠn a csĂśvet kell heggeszteni...Na mind1.IsmĂŠt igazad volt ;D holnap viszem kipufogĂł szervizbe ĂŠs megcsinĂĄltatom.


Micsoda, simĂĄn rĂĄment! ElbĂ­zza magĂĄt! :-)) ;D

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3655 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 22:21:37 »
A kuplung mitől lehet kemény, az érdekesség, hogy tök puhára belett állítva és magától bekeményedett!

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3656 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 22:28:52 »
Ez így van lehet javítani a hűtőt de ha nem vagy biztos a dologban, az is megoldás hogy Brigéciol al befújod a hűtőt és kb 15 20 perc után simán összenyomott végü slaggal nekilátsz kimosni az is elég neki ami a csapbol jön nyomás.( tapasztalat) csak a motor felől kell mosni.
Hopp-hopp, én nem azt írtam, hogy az én hűtőmet kell cserélni, csak láttam már érdekes dolgokat. Ezek szerint csak lusta volt a hűtős javítani a lamellákat, na de mindegy. Egyébként ami engem illet, én Brigéciol és gázolaj keverékével szoktam körbepacsálni a motorteret, majd 15-20perc után ezt megismétle, és csak a következö 10 perc elteltével simá slaggal leveretem. A végeredmény a tiszta felület. Ennél több csak akkor kell, ha sokéves, vastagon felrakódott ratyi van az alkatrészeken.
 Ami pedig az alkatrĂŠszek beĂĄzĂĄsĂĄt illeti, azok gyĂĄrilag frĂśccsenő vĂ­znek ellenĂĄllnak, akĂĄr motorhĂĄztető nĂŠlkĂźl is autĂłkĂĄzhatnĂĄl szakadĂł esőben. A motortĂŠrbe egyĂŠbkĂŠnt is kerĂźl vĂ­z ha esik az eső, de mivel meleg minden, gyorsan le is szĂĄrad. Ezt vĂŠletlenĂźl onnan tudom, mert a macskĂĄimnak az volt a szokĂĄsa, hogy feljĂĄrtak a motortĂŠrbe melegedni, ĂŠs tiszta kosz, sĂĄr lett minden. De miutĂĄn megtettem egy pesti kanyart, majdenm az Ăśsszes kosz eltĂĄvozott magĂĄtĂłl... No de a gőzborotva magas nyomĂĄsĂş vĂ­zsugarĂĄra nem nagyon vannak az alkatrĂŠszek felkĂŠszĂ­tve. Ha viszont ĂŠsszel, messziről mosod, akkor meg miĂŠrt nem jĂł, a sima slag? ???  :-!

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3657 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 22:40:19 »
Hopp-hopp, én nem azt írtam, hogy az én hűtőmet kell cserélni, csak láttam már érdekes dolgokat. Ezek szerint csak lusta volt a hűtős javítani a lamellákat, na de mindegy. Egyébként ami engem illet, én Brigéciol és gázolaj keverékével szoktam körbepacsálni a motorteret, majd 15-20perc után ezt megismétle, és csak a következö 10 perc elteltével simá slaggal leveretem. A végeredmény a tiszta felület. Ennél több csak akkor kell, ha sokéves, vastagon felrakódott ratyi van az alkatrészeken.

Tesa!!!

Ezekszerint, ha a teáltalad kotyvasztott tuning cuccot használjuk, akkor nem kell elmenni gőzborotvás helyre?

Nekem nincs otthon gőzborotvám, csak a közeli benzinkúton!!!


 Ami pedig az alkatrĂŠszek beĂĄzĂĄsĂĄt illeti, azok gyĂĄrilag frĂśccsenő vĂ­znek ellenĂĄllnak, akĂĄr motorhĂĄztető nĂŠlkĂźl is autĂłkĂĄzhatnĂĄl szakadĂł esőben. A motortĂŠrbe egyĂŠbkĂŠnt is kerĂźl vĂ­z ha esik az eső, de mivel meleg minden, gyorsan le is szĂĄrad. Ezt vĂŠletlenĂźl onnan tudom, mert a macskĂĄimnak az volt a szokĂĄsa, hogy feljĂĄrtak a motortĂŠrbe melegedni, ĂŠs tiszta kosz, sĂĄr lett minden. De miutĂĄn megtettem egy pesti kanyart, majdenm az Ăśsszes kosz eltĂĄvozott magĂĄtĂłl... No de a gőzborotva magas nyomĂĄsĂş vĂ­zsugarĂĄra nem nagyon vannak az alkatrĂŠszek felkĂŠszĂ­tve. Ha viszont ĂŠsszel, messziről mosod, akkor meg miĂŠrt nem jĂł, a sima slag? ???  :-!

Ebben is igazad van!!!

Ja, ĂŠs mivel locsolod kĂśrbe a motorteret?

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3658 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 22:49:53 »
Tesa!!!

Ezekszerint, ha a teáltalad kotyvasztott tuning cuccot használjuk, akkor nem kell elmenni gőzborotvás helyre?

Nekem nincs otthon gőzborotvám, csak a közeli benzinkúton!!!

Ebben is igazad van!!!

Ja, ĂŠs mivel locsolod kĂśrbe a motorteret?
Vannak ezek a szĂłrĂłfejes ablaktisztĂ­tĂłk, az is megteszi bőven. Csak annyi a lĂŠnyeg, hogy el kell tallĂĄni, meddĂ­g hagyod "dolgozni" a folyadĂŠkot. Ha korĂĄn mosod le, akkor ottmarad a szmĂśtyi, ha kĂŠsőn, akkor meg rĂĄszĂĄrad. Én pont ezĂŠrt szoktam 2 alkalommal pacsĂĄlni, ha nagyon koszos, mert a 2. pacsĂĄlĂĄs alkalmĂĄval mĂĄr lĂĄtod mit hozott le. Ha nagyon vastag a kosz, akkor egy csavarhĂşzĂłval meg szoktam "lazĂ­tani" kicsit. EgyĂŠbkĂŠnt neked biztos eleget mond, hogy egy olyan Kamazt, amibe heti 20L motorolajat locsoltunk, 5litykĂł keverĂŠkket ĂşjjĂĄ lehetett varĂĄzsolni! Igaz ugyan, hogy azt mĂĄr permetezővel szĂłrtuk!  ;D ;D ;D

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3659 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 23:01:49 »
Vannak ezek a szĂłrĂłfejes ablaktisztĂ­tĂłk, az is megteszi bőven. Csak annyi a lĂŠnyeg, hogy el kell tallĂĄni, meddĂ­g hagyod "dolgozni" a folyadĂŠkot. Ha korĂĄn mosod le, akkor ottmarad a szmĂśtyi, ha kĂŠsőn, akkor meg rĂĄszĂĄrad. Én pont ezĂŠrt szoktam 2 alkalommal pacsĂĄlni, ha nagyon koszos, mert a 2. pacsĂĄlĂĄs alkalmĂĄval mĂĄr lĂĄtod mit hozott le. Ha nagyon vastag a kosz, akkor egy csavarhĂşzĂłval meg szoktam "lazĂ­tani" kicsit. EgyĂŠbkĂŠnt neked biztos eleget mond, hogy egy olyan Kamazt, amibe heti 20L motorolajat locsoltunk, 5litykĂł keverĂŠkket ĂşjjĂĄ lehetett varĂĄzsolni! Igaz ugyan, hogy azt mĂĄr permetezővel szĂłrtuk!  ;D ;D ;D

Az kemĂŠny!!!

De a KAMA3 azĂŠrt elment mĂŠg akkor is, amikor mĂĄr mĂĄs gĂŠpek nem!!!

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3660 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 23:03:29 »
Az kemĂŠny!!!

De a KAMA3 azĂŠrt elment mĂŠg akkor is, amikor mĂĄr mĂĄs gĂŠpek nem!!!
Jaja, ĂŠs ez egy terepes daru volt!!! TudnĂĄk rĂłla mesĂŠlni...

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3661 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 23:21:07 »
Jaja, ĂŠs ez egy terepes daru volt!!! TudnĂĄk rĂłla mesĂŠlni...

Akkor a talin mesĂŠlhetsz...

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3662 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 00:53:54 »
Ha viszont ĂŠsszel, messziről mosod, akkor meg miĂŠrt nem jĂł, a sima slag? ???  :-!

azt irtam hogy bizonyos helyeken kell ĂŠsszel ĂŠs bizonyos helyeken meg jobb ha kĂśzelről, pl ott ahol nincs finom mechanika vagy elektromos csatlakozĂĄs. tovĂĄbbĂĄ a frĂśccsenő vĂ­znek ellen ĂĄll, meg mindenfĂŠlĂŠnek, csak a frĂśccsenő lefolyik, az a viz ami meg befolyt valahova az maximum kiszĂĄrad. de ĂŠrtelemszerĂźen a gőzborotvĂĄt nem fogom 45 fokban a radiĂĄtor lemezeinkek tartani oldalrĂłl  :P

na mind1 a lĂŠnyeg hogy a vegyszeres akĂĄrmilyen keverĂŠkes leoldĂłs megoldĂĄs a legjobb az biztos, de utĂĄna az ĂśblitĂŠst mindenki tegye ugy ahogy jĂłnak lĂĄtja.

kicsit off: Isuzu meg reklĂĄm meg anyĂĄmkinja de ezt a reklĂĄmot olyan jĂłl megcsinĂĄltĂĄk hogy csak nĂŠzek, 1980-ban mĂŠg nem volt grafikus renderelĂŠs mint manapsĂĄg, ĂŠrdemes megnĂŠzni: http://www.glumbert.com/media/japanese-car

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3663 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 09:04:58 »
azt irtam hogy bizonyos helyeken kell ĂŠsszel ĂŠs bizonyos helyeken meg jobb ha kĂśzelről, pl ott ahol nincs finom mechanika vagy elektromos csatlakozĂĄs. tovĂĄbbĂĄ a frĂśccsenő vĂ­znek ellen ĂĄll, meg mindenfĂŠlĂŠnek, csak a frĂśccsenő lefolyik, az a viz ami meg befolyt valahova az maximum kiszĂĄrad. de ĂŠrtelemszerĂźen a gőzborotvĂĄt nem fogom 45 fokban a radiĂĄtor lemezeinkek tartani oldalrĂłl  :P


Ezzel teljesen egyetértek, de ha veszed a fáradtságot, és felemeled a mocidról a paplant, akkor nemnagyon találsz olyan helyet, amiért érdemes lenne beindítani azt a bizonyos gőzborotvát! Csatlakozó csatlakozó hátán, csövek erdeje, és csupa-csupa finom alkatrész. Értem én, hogy a nagyobb víznyomás tisztább felületet eredményez, de hiába pacsekolod a váltódat nagynyomással, onnan azért erősen spriccel e víz szanaszét, és az még mindíg nagynyomású...
Egy szĂł mint szĂĄz, mindeki Ăşgy mossa, ahogy akarja, de ĂŠn a magam rĂŠszĂŠről a gőzborotvĂĄt biztosan kihagyom!  :-!

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3664 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 09:54:53 »
A kuplung mitől lehet kemény, az érdekesség, hogy tök puhára belett állítva és magától bekeményedett!
A kinyomĂłcsapĂĄgy tengelyĂŠhez(amit a bowden mozgat ĂŠs megy bele a vĂĄltĂłba) nyomj egy kis WD40-et. MĂĄs baja nem szokott lenni, csak szorulni kezd.

Nem elérhető zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 25
  • :2015 Április, 17, 21:40:24
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3665 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 10:04:47 »
A kuplung mitől lehet kemény, az érdekesség, hogy tök puhára belett állítva és magától bekeményedett!

Nekem a bowden volt szĂĄraz.
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3666 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 12:37:17 »
Nya azĂŠrt tud rozsdĂĄsodni is a pezsĂł, a jobb kĂźszĂśb 1. kerĂŠk felĂśli rĂŠszĂŠn elĂŠggĂŠ megadta magĂĄt, meglett emelve azt lotty  ;D Ugyhogy lehet majd hegesztgetni, egy 15cm-es hosszĂşsĂĄgban a kĂźlső kĂźszĂśb megvan rohadva, a belső kĂźszĂśb meg olyan 5-10cm-en, a bal oldali hosszmerevĂ­tőről nem is beszĂŠlve mert a vĂĄltĂł szerelĂŠsnĂŠl fogta magĂĄt azt beszakadt!
TermĂŠszetesen a kĂźszĂśb nem lesz kicserĂŠlve, hanem ki lesz foltozva ez a kĂźszĂśb! Annyit mĂĄr nem ĂŠr nekem ez a fos, hogy 1 kĂźszĂśbĂśt is vegyek rĂĄ, mĂŠg valami baja lesz ĂŠs beletolom a dunĂĄba azt veszek 20 ezerĂŠrt 1 szakadt 1-es golfot!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3667 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 12:53:23 »
Nya azĂŠrt tud rozsdĂĄsodni is a pezsĂł, a jobb kĂźszĂśb 1. kerĂŠk felĂśli rĂŠszĂŠn elĂŠggĂŠ megadta magĂĄt, meglett emelve azt lotty  ;D Ugyhogy lehet majd hegesztgetni, egy 15cm-es hosszĂşsĂĄgban a kĂźlső kĂźszĂśb megvan rohadva, a belső kĂźszĂśb meg olyan 5-10cm-en, a bal oldali hosszmerevĂ­tőről nem is beszĂŠlve mert a vĂĄltĂł szerelĂŠsnĂŠl fogta magĂĄt azt beszakadt!
TermĂŠszetesen a kĂźszĂśb nem lesz kicserĂŠlve, hanem ki lesz foltozva ez a kĂźszĂśb! Annyit mĂĄr nem ĂŠr nekem ez a fos, hogy 1 kĂźszĂśbĂśt is vegyek rĂĄ, mĂŠg valami baja lesz ĂŠs beletolom a dunĂĄba azt veszek 20 ezerĂŠrt 1 szakadt 1-es golfot!
:-[ :-[ :-[

nekem 93-s ĂŠs ezeken a helyeken nem rohad!!!
1helyen volt de az meg lett csinĂĄlva, most meg a csominĂĄl rozsdĂĄsodik de ott volt flexelve meg heggesztve...

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3668 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 12:55:10 »
:-[ :-[ :-[

nekem 93-s ĂŠs ezeken a helyeken nem rohad!!!
1helyen volt de az meg lett csinĂĄlva, most meg a csominĂĄl rozsdĂĄsodik de ott volt flexelve meg heggesztve...

Az enyém is 93-as, a csominál nekem is kezdett rohadni de ott urrá lettem rajta 1 kis rozsda átalakítóval, nekem se látszott 1-általán a rohadás a hosszmerevítőn, csak amikor meglett emelve akkor derült ki, a küszöböt meg ma vettem észre, mert dobta le az alvázvédőt és alatta megvolt rohadva! Az elején még gondoltam, hogy rozsda átalakítóval meg gittel megoldom csak aztán a 2 centis lyukból lett 15centis!

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3669 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 12:56:34 »
Az enyém 94-es, a csominál nekem is kezdett rohadni de ott urrá lettem rajta 1 kis rozsda átalakítóval, nekem se látszott 1-általán a rohadás a hosszmerevítőn, csak amikor meglett emelve akkor derült ki, a küszöböt meg ma vettem észre, mert dobta le az alvázvédőt és alatta megvolt rohadva!

Banyek...nincs szerencsĂŠd azzal az autĂłval. :-\

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3670 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 12:57:55 »
Banyek...nincs szerencsĂŠd azzal az autĂłval. :-\

HĂĄt qrvĂĄra nincs  ;D Csak szopok vele! Most 20-as kulcsal fogtam ĂŠs vĂŠgigvertem az aljĂĄt mĂĄshol nem akart beszakadni meg fĂŠmes hangja volt, csak tudni kĂŠne karosszĂŠriĂĄs milyen ĂĄrban dolgozik, hosszmerevitő + kĂźszĂśbfoltozĂĄst mennyiĂŠrt vĂĄllalhat  ???

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3671 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 13:07:43 »
Banyek...nincs szerencsĂŠd azzal az autĂłval. :-\

MĂĄr vĂĄrom a motorjĂĄval mikor lesz gĂĄz mert az mĂŠg nem rosszalkodott! kop-kop-kop!!! Most kezdem felfogni miĂŠrt is mondogatta a szerelőm, hogy "MiĂŠrt kellett ezt a sz*rt megvenni?" Gondoltam csak előítĂŠletei vannak a kocsirĂłl de ahogy elnĂŠzem nem alaptalanok!  :'( (ezt nem Ăşgy ĂŠrtem, hogy fikĂĄznĂĄm az autĂłt, csak legkĂśzelebb hallgatok a szerelőmre, mondjuk neki csak jĂł mert meggazdagodik ebből az autĂłbĂłl  ;D)
Amugy ha valaki a tagok kĂśzĂźl karosszĂŠriĂĄs vagy konyĂ­t hozzĂĄ az lĂŠcci mondjon nekem 1 tipp ĂĄrat, hogy ezĂŠrt a javĂ­tĂĄsĂŠrt mennyit szoktak elkĂŠrni!?!?

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3672 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 17:35:58 »
MegigazĂ­tottĂĄk a kipufogĂłmat. ;D


Nem elérhető Nick88

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.662
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 166
  • :2022 Január, 03, 16:05:29
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3673 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 17:38:18 »
MegigazĂ­tottĂĄk a kipufogĂłmat. ;D



Na ugye hogy jĂł lett! ;)

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3674 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 18:04:07 »
MegigazĂ­tottĂĄk a kipufogĂłmat. ;D


na igy mĂĄr sokkal jobban ĂĄll!  :-! _pug

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3675 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 19:56:06 »
Az S1-esembe be tudom rakni a VDO km órát (fordulatszám mérős) mert az enyémba jaegar van és az gagyi :)

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3676 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 20:02:38 »
Az S1-esembe be tudom rakni a VDO km órát (fordulatszám mérős) mert az enyémba jaegar van és az gagyi :)

Be lehet rakni,én is megcsináltam,csak ki kell cserélni.Újabb órát is rakhatsz bele de azt át kell vezetékelni és az kb 10Ft.

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3677 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 20:12:08 »
Be lehet rakni,én is megcsináltam,csak ki kell cserélni.Újabb órát is rakhatsz bele de azt át kell vezetékelni és az kb 10Ft.

HĂĄt ĂŠn nem tudom mennyire Ăşj az Ăłra, de ĂŠpp ezt akarnĂĄm elkerĂźlni, hogy a szĂĄmbĂłl is forrasztĂł ĂŠs cin lĂłgjon :)
http://www.vatera.hu/peugeot_306_muszerfal_36018117.html
De most nĂŠzem, hogy diesel-esĂŠ vagy az nem szĂĄmĂ­t?

KĂĄdas NĂĄndor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3678 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 20:15:55 »
HĂĄt ĂŠn nem tudom mennyire Ăşj az Ăłra, de ĂŠpp ezt akarnĂĄm elkerĂźlni, hogy a szĂĄmbĂłl is forrasztĂł ĂŠs cin lĂłgjon :)
http://www.vatera.hu/peugeot_306_muszerfal_36018117.html
De most nĂŠzem, hogy diesel-esĂŠ vagy az nem szĂĄmĂ­t?

HĂĄt nem tom ,hogy van-e kĂźlĂśnbsĂŠg a benzines ĂŠs a dizel Ăłra kĂśzĂśtt,de amit belinkeltĂŠl az s2/s3-as.Ha ilyenbe gonfolkozol akkor Nick is ĂĄrul egyet:
http://kepfeltoltes.hu/070924/DSCF1225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem elérhető Nick88

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.662
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 166
  • :2022 Január, 03, 16:05:29
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3679 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 20:20:12 »
HĂĄt ĂŠn nem tudom mennyire Ăşj az Ăłra, de ĂŠpp ezt akarnĂĄm elkerĂźlni, hogy a szĂĄmbĂłl is forrasztĂł ĂŠs cin lĂłgjon :)
http://www.vatera.hu/peugeot_306_muszerfal_36018117.html
De most nĂŠzem, hogy diesel-esĂŠ vagy az nem szĂĄmĂ­t?

EnnyiĂŠrt ĂŠn is tudok ĂŠs ez benzinesĂŠ tutira!
VDO (digi Km ĂłrĂĄs)KM Ăłra:
8.000,-

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3680 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 20:45:24 »
EnnyiĂŠrt ĂŠn is tudok ĂŠs ez benzinesĂŠ tutira!
VDO (digi Km ĂłrĂĄs)KM Ăłra:
8.000,-


Majd kellhet csak elĂśbb hegeszteni kell a kocsi aljĂĄt  ;D Meg a vĂĄjt szemeim jĂłl lĂĄtjĂĄk a repedĂŠst a plexin az rpm jelző elĂśtt?  ;D BĂĄr az a legkevesebb! Ilyenek, hogy km szĂĄmlĂĄlĂł digitĂĄlis, az mĂźkĂśdne, ha az enyĂŠmbe bekĂśtnĂŠm? Meg a csatlakozĂłk stimmelnĂŠnek?

lacimano

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3681 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 21:27:28 »
Tudtok nekem abban segíteni, hogy ma leengedett ablaknál éreztem az elégetetlen üzemanyagot és a csomagtartóban lévő fehér táskámon finom korom volt. Megnéztem a kipufogót, de nincs rajt látható lyuk vagy egyéb dolog, és turáztatva és agyon húzatva sem füstöl... ja tagok között megnézhetitek az autót. A segítséget előre is kösz

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3682 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 05:51:30 »
Az enyém is 93-as, a csominál nekem is kezdett rohadni de ott urrá lettem rajta 1 kis rozsda átalakítóval, nekem se látszott 1-általán a rohadás a hosszmerevítőn, csak amikor meglett emelve akkor derült ki, a küszöböt meg ma vettem észre, mert dobta le az alvázvédőt és alatta megvolt rohadva! Az elején még gondoltam, hogy rozsda átalakítóval meg gittel megoldom csak aztán a 2 centis lyukból lett 15centis!

Az lehet oka a küszöb rozsdásodásának, hogy az autóm a jobb oldalán volt sérülve, valami marha a parkolóbal beparkolt, és kapott az enyém is, sérült 1 picit a jobb első ajtó és a küszöb de az nagyon picit, de pont a sérülés alatt kezdte ki a rozsda, szerelőm szerint ez lehet az oka!
A hossz merevĂ­tőnĂŠl meg az lehet az ok, hogy ott emelgettĂŠk ĂŠs talĂĄn megsĂŠrĂźlhetett az alvĂĄzvĂŠdelem, van itt mindennek oka csak meg kell talĂĄlni!  ;D

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3683 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 09:38:00 »
Majd kellhet csak elĂśbb hegeszteni kell a kocsi aljĂĄt  ;D Meg a vĂĄjt szemeim jĂłl lĂĄtjĂĄk a repedĂŠst a plexin az rpm jelző elĂśtt?  ;D BĂĄr az a legkevesebb! Ilyenek, hogy km szĂĄmlĂĄlĂł digitĂĄlis, az mĂźkĂśdne, ha az enyĂŠmbe bekĂśtnĂŠm? Meg a csatlakozĂłk stimmelnĂŠnek?
Ahogy NĂĄndi is Ă­rta, ĂĄt kellene veztĂŠkelned. Az, hogy jaeger vagy vdo nem szĂĄmĂ­t, csak az, hogy ugyanahoz a szĂŠriĂĄhoz kĂŠszĂźljĂśn.
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3684 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 09:44:47 »
Az lehet oka a küszöb rozsdásodásának, hogy az autóm a jobb oldalán volt sérülve, valami marha a parkolóbal beparkolt, és kapott az enyém is, sérült 1 picit a jobb első ajtó és a küszöb de az nagyon picit, de pont a sérülés alatt kezdte ki a rozsda, szerelőm szerint ez lehet az oka!
A hossz merevĂ­tőnĂŠl meg az lehet az ok, hogy ott emelgettĂŠk ĂŠs talĂĄn megsĂŠrĂźlhetett az alvĂĄzvĂŠdelem, van itt mindennek oka csak meg kell talĂĄlni!  ;D
Igen ugyanis valószínüleg megsérült akkor a védőréteg a lemezen és elkezdett rozsdásodni
Jolmondta a szerelőd.

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3685 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 10:21:47 »
Tudtok nekem abban segíteni, hogy ma leengedett ablaknál éreztem az elégetetlen üzemanyagot és a csomagtartóban lévő fehér táskámon finom korom volt. Megnéztem a kipufogót, de nincs rajt látható lyuk vagy egyéb dolog, és turáztatva és agyon húzatva sem füstöl... ja tagok között megnézhetitek az autót. A segítséget előre is kösz

lehet, hogy gyertyĂĄkat kellene cserĂŠlned... de csak egy tipp!
a kipuff meg akĂĄr a tĹąz karikĂĄnĂĄl is ki fujhat!

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3686 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 12:58:18 »
de ha már mindenképp a hűtő tisztitásra adja valaki a fejét akkor ha már lúd legyen kövér alapon vegye ki és belülről is mossa át lehetőleg vízkő oldóval, főleg ha még sose tette meg és használt kocsiról van szó, ki tudja milyen viz volt benne amig meg nem vetted. Utána meg lehetőleg kerülni a csapvízzel való feltöltést.

Igen ám, de a vízkőlerakódás jótékony hatású is lehet!
Egy ilyen akció után előfordulhat, hogy orrán-száján folyik a hűtő, pedig eddig semmi baja nem volt, mert a vízkő eltömítette a repedéseket/lyukakat.

Én azt javaslom, csak akkor adj neki vízkőoldót, ha már semmi nem használ a túlmelegedés ellen!

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3687 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 13:51:43 »
Sziasztok!
Megtudná nekem valaki mondani, hogy a fűtőradiátor cseréje hogyan zajlik? Klíma nincs!
Ki kell venni a mĹąszerfalat, vagy egyszerĂźbb?
Ugyanis nagyon Ăşgy nĂŠz ki, hogy az kell majd cserĂŠlnem! A vizem 85 fokos, meleg van 1-es fokozaton, aztĂĄn ha feljebb veszem a ventit akkor lehĹąlik, gondolom kevĂŠs a felĂźlet.
Volt mĂĄr valakinek hasonlĂł problĂĄmĂĄja???

Előre is köszi. Üdv: Erik.

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3688 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 15:18:16 »
Sziasztok!
Megtudná nekem valaki mondani, hogy a fűtőradiátor cseréje hogyan zajlik? Klíma nincs!
Ki kell venni a mĹąszerfalat, vagy egyszerĂźbb?
Ugyanis nagyon Ăşgy nĂŠz ki, hogy az kell majd cserĂŠlnem! A vizem 85 fokos, meleg van 1-es fokozaton, aztĂĄn ha feljebb veszem a ventit akkor lehĹąlik, gondolom kevĂŠs a felĂźlet.
Volt mĂĄr valakinek hasonlĂł problĂĄmĂĄja???

Előre is köszi. Üdv: Erik.
szia!

nem lehet, hogy levegős?
ki kell venni a mfalat!

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3689 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 15:25:47 »
óóóóóóóóó!

Az nagyon... nagy szívás! Ugyhogy előtte szerintem még megpróbálunk mindent!

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3690 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 15:40:18 »
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy a hosszmerevítőt, ott a motornál az első emelési pontnál szerintetek lehet foltozni? Tehát nem kell szétvágni 1 másik autot és abból az idomot kiszedni?

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3691 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 15:45:40 »
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy a hosszmerevítőt, ott a motornál az első emelési pontnál szerintetek lehet foltozni? Tehát nem kell szétvágni 1 másik autot és abból az idomot kiszedni?

NEM tudom nekem is meg volt roppanva de ĂŠn ki kalapĂĄltam ĂŠs le kezeltem kivĂźl belĹąl!

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3692 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 20:11:18 »
NEM tudom nekem is meg volt roppanva de ĂŠn ki kalapĂĄltam ĂŠs le kezeltem kivĂźl belĹąl!

HĂĄt nekem vszinĂźleg nem lett kezelve ĂŠs azĂŠrt kezdett rozsdĂĄsodni, remĂŠlem, hogy meg lehet Ăşgy csinĂĄlni, hogy kivĂĄgjuk ami megrohadt, ĂŠs kipĂłtĂłljuk sima lemezzel, olyan formĂĄra hajtogatva!
Ja amúgy még 1 kérdés, a 95 évjáratú p306 szélvédője megegyezik a 93 évjáratú szélvédőjével?

Nem elérhető Dakar 306

  • FĂźred-Team
  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 6.724
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 219
  • :2011 Június, 21, 09:32:00
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3693 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 20:15:11 »
HĂĄt nekem vszinĂźleg nem lett kezelve ĂŠs azĂŠrt kezdett rozsdĂĄsodni, remĂŠlem, hogy meg lehet Ăşgy csinĂĄlni, hogy kivĂĄgjuk ami megrohadt, ĂŠs kipĂłtĂłljuk sima lemezzel, olyan formĂĄra hajtogatva!
Ja amúgy még 1 kérdés, a 95 évjáratú p306 szélvédője megegyezik a 93 évjáratú szélvédőjével?

Csak a cabrió szélvédője más,a többinek tudtommal mind egyforma méretü.

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3694 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 20:58:00 »
Csak a cabrió szélvédője más,a többinek tudtommal mind egyforma méretü.

Mert most tudok jĂł ĂĄran csak 95 ĂŠvjĂĄratĂş szĂŠlvĂŠdője volt, az enyĂŠm meg 93-as remĂŠlem stimmel, a vĂĄltĂł is ugyan ez volt, ĂŠs azse stimmelt, de azĂŠrt a szĂŠlvĂŠdő mĂŠretĂŠn csak nem variĂĄltak  :D

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3695 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 21:02:28 »
EnnyiĂŠrt ĂŠn is tudok ĂŠs ez benzinesĂŠ tutira!
VDO (digi Km ĂłrĂĄs)KM Ăłra:
8.000,-


Amugy ha nem vagyok tĂşl kivĂĄncsi, miĂŠrt bontod szĂŠt szerencsĂŠtlen pezsĂłt?  ;)

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3696 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 21:22:11 »
Amugy ha nem vagyok tĂşl kivĂĄncsi, miĂŠrt bontod szĂŠt szerencsĂŠtlen pezsĂłt?  ;)

2oldalĂĄn volt a kocsi aztĂĄn a tetejĂŠn landolt...

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3697 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 08:23:32 »
2oldalĂĄn volt a kocsi aztĂĄn a tetejĂŠn landolt...

SzegĂŠny kocsi :(

Nem elérhető Nick88

  • V.I.P
  • CsalĂĄdtag
  • **
  • Hozzászólások: 5.662
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 166
  • :2022 Január, 03, 16:05:29
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3698 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 12:07:04 »
Akartam is kérdezni! Mi újság a toronymerevítő legyártásának ügyébe????

AztĂĄn nehogy csak 1 db kĂŠszĂźljĂśn mert durcĂĄs leszek!!!!!!!!!!! >:( :-!

Nem elérhető Rozsahegyir

  • AdminisztrĂĄtor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Hozzászólások: 20.758
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 343
  • :2023 December, 18, 18:06:42
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3699 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 13:22:30 »
Akartam is kérdezni! Mi újság a toronymerevítő legyártásának ügyébe????

AztĂĄn nehogy csak 1 db kĂŠszĂźljĂśn mert durcĂĄs leszek!!!!!!!!!!! >:( :-!

mĂŠg sajna semmi mert az emberem kicsit havazik ĂŠs mĂŠg vasĂĄrnap is 10-12ĂłrĂĄkat melĂłzik!
De amint van valami kĂśzzĂŠ teszem!

 


Google PageRank