Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 677   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2554651 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3650 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 16:05:51 »

Ezek szerint nem jól értelmeztem amit írtál,én azt hittem ,hogy a végén a csövet kell heggeszteni...Na mind1.Ismét igazad volt ;D holnap viszem kipufogó szervizbe és megcsináltatom.

 ;)
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3651 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 16:07:15 »

miért is nem lehet javítani?

Létezik hűtő lamela fésű megy csipesz! :) én a suliban jó pár dobált hűtőt raktam rendbe ezzel a két eszközel!
Ez így van lehet javítani a hűtőt de ha nem vagy biztos a dologban, az is megoldás hogy Brigéciol al befújod a hűtőt és kb 15 20 perc után simán összenyomott végü slaggal nekilátsz kimosni az is elég neki ami a csapbol jön nyomás.( tapasztalat) csak a motor felől kell mosni.
Naplózva

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3652 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 16:12:38 »

Ez így van lehet javítani a hűtőt de ha nem vagy biztos a dologban, az is megoldás hogy Brigéciol al befújod a hűtőt és kb 15 20 perc után simán összenyomott végü slaggal nekilátsz kimosni az is elég neki ami a csapbol jön nyomás.( tapasztalat) csak a motor felől kell mosni.

de ha már mindenképp a hűtő tisztitásra adja valaki a fejét akkor ha már lúd legyen kövér alapon vegye ki és belülről is mossa át lehetőleg vízkő oldóval, főleg ha még sose tette meg és használt kocsiról van szó, ki tudja milyen viz volt benne amig meg nem vetted. Utána meg lehetőleg kerülni a csapvízzel való feltöltést.
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3653 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 18:17:21 »

de ha már mindenképp a hűtő tisztitásra adja valaki a fejét akkor ha már lúd legyen kövér alapon vegye ki és belülről is mossa át lehetőleg vízkő oldóval, főleg ha még sose tette meg és használt kocsiról van szó, ki tudja milyen viz volt benne amig meg nem vetted. Utána meg lehetőleg kerülni a csapvízzel való feltöltést.
De ha nem akarod kivenni a hűtőt akkor triso is megteszi a belsőtisztítására 0.5kg feloldva fagyálóba és beleönteni a hűtőbe egykét nap és csere a fagyálló a hütő meg tiszta lessz meg a motorbol is kiszedi a koszt.
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3654 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 19:28:49 »

Ezek szerint nem jól értelmeztem amit írtál,én azt hittem ,hogy a végén a csövet kell heggeszteni...Na mind1.Ismét igazad volt ;D holnap viszem kipufogó szervizbe és megcsináltatom.


Micsoda, simán ráment! Elbízza magát! :-)) ;D

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3655 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 22:21:37 »

A kuplung mitől lehet kemény, az érdekesség, hogy tök puhára belett állítva és magától bekeményedett!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3656 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 22:28:52 »

Ez így van lehet javítani a hűtőt de ha nem vagy biztos a dologban, az is megoldás hogy Brigéciol al befújod a hűtőt és kb 15 20 perc után simán összenyomott végü slaggal nekilátsz kimosni az is elég neki ami a csapbol jön nyomás.( tapasztalat) csak a motor felől kell mosni.
Hopp-hopp, én nem azt írtam, hogy az én hűtőmet kell cserélni, csak láttam már érdekes dolgokat. Ezek szerint csak lusta volt a hűtős javítani a lamellákat, na de mindegy. Egyébként ami engem illet, én Brigéciol és gázolaj keverékével szoktam körbepacsálni a motorteret, majd 15-20perc után ezt megismétle, és csak a következö 10 perc elteltével simá slaggal leveretem. A végeredmény a tiszta felület. Ennél több csak akkor kell, ha sokéves, vastagon felrakódott ratyi van az alkatrészeken.
 Ami pedig az alkatrészek beázását illeti, azok gyárilag fröccsenő víznek ellenállnak, akár motorháztető nélkül is autókázhatnál szakadó esőben. A motortérbe egyébként is kerül víz ha esik az eső, de mivel meleg minden, gyorsan le is szárad. Ezt véletlenül onnan tudom, mert a macskáimnak az volt a szokása, hogy feljártak a motortérbe melegedni, és tiszta kosz, sár lett minden. De miután megtettem egy pesti kanyart, majdenm az összes kosz eltávozott magától... No de a gőzborotva magas nyomású vízsugarára nem nagyon vannak az alkatrészek felkészítve. Ha viszont ésszel, messziről mosod, akkor meg miért nem jó, a sima slag? ???  :-!
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3657 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 22:40:19 »

Hopp-hopp, én nem azt írtam, hogy az én hűtőmet kell cserélni, csak láttam már érdekes dolgokat. Ezek szerint csak lusta volt a hűtős javítani a lamellákat, na de mindegy. Egyébként ami engem illet, én Brigéciol és gázolaj keverékével szoktam körbepacsálni a motorteret, majd 15-20perc után ezt megismétle, és csak a következö 10 perc elteltével simá slaggal leveretem. A végeredmény a tiszta felület. Ennél több csak akkor kell, ha sokéves, vastagon felrakódott ratyi van az alkatrészeken.

Tesa!!!

Ezekszerint, ha a teáltalad kotyvasztott tuning cuccot használjuk, akkor nem kell elmenni gőzborotvás helyre?

Nekem nincs otthon gőzborotvám, csak a közeli benzinkúton!!!


 Ami pedig az alkatrészek beázását illeti, azok gyárilag fröccsenő víznek ellenállnak, akár motorháztető nélkül is autókázhatnál szakadó esőben. A motortérbe egyébként is kerül víz ha esik az eső, de mivel meleg minden, gyorsan le is szárad. Ezt véletlenül onnan tudom, mert a macskáimnak az volt a szokása, hogy feljártak a motortérbe melegedni, és tiszta kosz, sár lett minden. De miután megtettem egy pesti kanyart, majdenm az összes kosz eltávozott magától... No de a gőzborotva magas nyomású vízsugarára nem nagyon vannak az alkatrészek felkészítve. Ha viszont ésszel, messziről mosod, akkor meg miért nem jó, a sima slag? ???  :-!

Ebben is igazad van!!!

Ja, és mivel locsolod körbe a motorteret?
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3658 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 22:49:53 »

Tesa!!!

Ezekszerint, ha a teáltalad kotyvasztott tuning cuccot használjuk, akkor nem kell elmenni gőzborotvás helyre?

Nekem nincs otthon gőzborotvám, csak a közeli benzinkúton!!!

Ebben is igazad van!!!

Ja, és mivel locsolod körbe a motorteret?
Vannak ezek a szórófejes ablaktisztítók, az is megteszi bőven. Csak annyi a lényeg, hogy el kell talláni, meddíg hagyod "dolgozni" a folyadékot. Ha korán mosod le, akkor ottmarad a szmötyi, ha későn, akkor meg rászárad. Én pont ezért szoktam 2 alkalommal pacsálni, ha nagyon koszos, mert a 2. pacsálás alkalmával már látod mit hozott le. Ha nagyon vastag a kosz, akkor egy csavarhúzóval meg szoktam "lazítani" kicsit. Egyébként neked biztos eleget mond, hogy egy olyan Kamazt, amibe heti 20L motorolajat locsoltunk, 5litykó keverékket újjá lehetett varázsolni! Igaz ugyan, hogy azt már permetezővel szórtuk!  ;D ;D ;D
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3659 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 23:01:49 »

Vannak ezek a szórófejes ablaktisztítók, az is megteszi bőven. Csak annyi a lényeg, hogy el kell talláni, meddíg hagyod "dolgozni" a folyadékot. Ha korán mosod le, akkor ottmarad a szmötyi, ha későn, akkor meg rászárad. Én pont ezért szoktam 2 alkalommal pacsálni, ha nagyon koszos, mert a 2. pacsálás alkalmával már látod mit hozott le. Ha nagyon vastag a kosz, akkor egy csavarhúzóval meg szoktam "lazítani" kicsit. Egyébként neked biztos eleget mond, hogy egy olyan Kamazt, amibe heti 20L motorolajat locsoltunk, 5litykó keverékket újjá lehetett varázsolni! Igaz ugyan, hogy azt már permetezővel szórtuk!  ;D ;D ;D

Az kemény!!!

De a KAMA3 azért elment még akkor is, amikor már más gépek nem!!!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3660 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 23:03:29 »

Az kemény!!!

De a KAMA3 azért elment még akkor is, amikor már más gépek nem!!!
Jaja, és ez egy terepes daru volt!!! Tudnák róla mesélni...
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3661 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 23:21:07 »

Jaja, és ez egy terepes daru volt!!! Tudnák róla mesélni...

Akkor a talin mesélhetsz...
Naplózva

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3662 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 00:53:54 »

Ha viszont ésszel, messziről mosod, akkor meg miért nem jó, a sima slag? ???  :-!

azt irtam hogy bizonyos helyeken kell ésszel és bizonyos helyeken meg jobb ha közelről, pl ott ahol nincs finom mechanika vagy elektromos csatlakozás. továbbá a fröccsenő víznek ellen áll, meg mindenfélének, csak a fröccsenő lefolyik, az a viz ami meg befolyt valahova az maximum kiszárad. de értelemszerüen a gőzborotvát nem fogom 45 fokban a radiátor lemezeinkek tartani oldalról  :P

na mind1 a lényeg hogy a vegyszeres akármilyen keverékes leoldós megoldás a legjobb az biztos, de utána az öblitést mindenki tegye ugy ahogy jónak látja.

kicsit off: Isuzu meg reklám meg anyámkinja de ezt a reklámot olyan jól megcsinálták hogy csak nézek, 1980-ban még nem volt grafikus renderelés mint manapság, érdemes megnézni: http://www.glumbert.com/media/japanese-car
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3663 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 09:04:58 »

azt irtam hogy bizonyos helyeken kell ésszel és bizonyos helyeken meg jobb ha közelről, pl ott ahol nincs finom mechanika vagy elektromos csatlakozás. továbbá a fröccsenő víznek ellen áll, meg mindenfélének, csak a fröccsenő lefolyik, az a viz ami meg befolyt valahova az maximum kiszárad. de értelemszerüen a gőzborotvát nem fogom 45 fokban a radiátor lemezeinkek tartani oldalról  :P


Ezzel teljesen egyetértek, de ha veszed a fáradtságot, és felemeled a mocidról a paplant, akkor nemnagyon találsz olyan helyet, amiért érdemes lenne beindítani azt a bizonyos gőzborotvát! Csatlakozó csatlakozó hátán, csövek erdeje, és csupa-csupa finom alkatrész. Értem én, hogy a nagyobb víznyomás tisztább felületet eredményez, de hiába pacsekolod a váltódat nagynyomással, onnan azért erősen spriccel e víz szanaszét, és az még mindíg nagynyomású...
Egy szó mint száz, mindeki úgy mossa, ahogy akarja, de én a magam részéről a gőzborotvát biztosan kihagyom!  :-!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3664 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 09:54:53 »

A kuplung mitől lehet kemény, az érdekesség, hogy tök puhára belett állítva és magától bekeményedett!
A kinyomócsapágy tengelyéhez(amit a bowden mozgat és megy bele a váltóba) nyomj egy kis WD40-et. Más baja nem szokott lenni, csak szorulni kezd.
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3665 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 10:04:47 »

A kuplung mitől lehet kemény, az érdekesség, hogy tök puhára belett állítva és magától bekeményedett!

Nekem a bowden volt száraz.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3666 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 12:37:17 »

Nya azért tud rozsdásodni is a pezsó, a jobb küszöb 1. kerék felöli részén eléggé megadta magát, meglett emelve azt lotty  ;D Ugyhogy lehet majd hegesztgetni, egy 15cm-es hosszúságban a külső küszöb megvan rohadva, a belső küszöb meg olyan 5-10cm-en, a bal oldali hosszmerevítőről nem is beszélve mert a váltó szerelésnél fogta magát azt beszakadt!
Természetesen a küszöb nem lesz kicserélve, hanem ki lesz foltozva ez a küszöb! Annyit már nem ér nekem ez a fos, hogy 1 küszöböt is vegyek rá, még valami baja lesz és beletolom a dunába azt veszek 20 ezerért 1 szakadt 1-es golfot!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3667 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 12:53:23 »

Nya azért tud rozsdásodni is a pezsó, a jobb küszöb 1. kerék felöli részén eléggé megadta magát, meglett emelve azt lotty  ;D Ugyhogy lehet majd hegesztgetni, egy 15cm-es hosszúságban a külső küszöb megvan rohadva, a belső küszöb meg olyan 5-10cm-en, a bal oldali hosszmerevítőről nem is beszélve mert a váltó szerelésnél fogta magát azt beszakadt!
Természetesen a küszöb nem lesz kicserélve, hanem ki lesz foltozva ez a küszöb! Annyit már nem ér nekem ez a fos, hogy 1 küszöböt is vegyek rá, még valami baja lesz és beletolom a dunába azt veszek 20 ezerért 1 szakadt 1-es golfot!
:-[ :-[ :-[

nekem 93-s és ezeken a helyeken nem rohad!!!
1helyen volt de az meg lett csinálva, most meg a csominál rozsdásodik de ott volt flexelve meg heggesztve...
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3668 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 12:55:10 »

:-[ :-[ :-[

nekem 93-s és ezeken a helyeken nem rohad!!!
1helyen volt de az meg lett csinálva, most meg a csominál rozsdásodik de ott volt flexelve meg heggesztve...

Az enyém is 93-as, a csominál nekem is kezdett rohadni de ott urrá lettem rajta 1 kis rozsda átalakítóval, nekem se látszott 1-általán a rohadás a hosszmerevítőn, csak amikor meglett emelve akkor derült ki, a küszöböt meg ma vettem észre, mert dobta le az alvázvédőt és alatta megvolt rohadva! Az elején még gondoltam, hogy rozsda átalakítóval meg gittel megoldom csak aztán a 2 centis lyukból lett 15centis!
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3669 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 12:56:34 »

Az enyém 94-es, a csominál nekem is kezdett rohadni de ott urrá lettem rajta 1 kis rozsda átalakítóval, nekem se látszott 1-általán a rohadás a hosszmerevítőn, csak amikor meglett emelve akkor derült ki, a küszöböt meg ma vettem észre, mert dobta le az alvázvédőt és alatta megvolt rohadva!

Banyek...nincs szerencséd azzal az autóval. :-\
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3670 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 12:57:55 »

Banyek...nincs szerencséd azzal az autóval. :-\

Hát qrvára nincs  ;D Csak szopok vele! Most 20-as kulcsal fogtam és végigvertem az alját máshol nem akart beszakadni meg fémes hangja volt, csak tudni kéne karosszériás milyen árban dolgozik, hosszmerevitő + küszöbfoltozást mennyiért vállalhat  ???
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3671 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 13:07:43 »

Banyek...nincs szerencséd azzal az autóval. :-\

Már várom a motorjával mikor lesz gáz mert az még nem rosszalkodott! kop-kop-kop!!! Most kezdem felfogni miért is mondogatta a szerelőm, hogy "Miért kellett ezt a sz*rt megvenni?" Gondoltam csak előítéletei vannak a kocsiról de ahogy elnézem nem alaptalanok!  :'( (ezt nem úgy értem, hogy fikáznám az autót, csak legközelebb hallgatok a szerelőmre, mondjuk neki csak jó mert meggazdagodik ebből az autóból  ;D)
Amugy ha valaki a tagok közül karosszériás vagy konyít hozzá az lécci mondjon nekem 1 tipp árat, hogy ezért a javításért mennyit szoktak elkérni!?!?
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3672 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 17:35:58 »

Megigazították a kipufogómat. ;D

Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3673 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 17:38:18 »

Megigazították a kipufogómat. ;D



Na ugye hogy jó lett! ;)

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3674 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 18:04:07 »

Megigazították a kipufogómat. ;D


na igy már sokkal jobban áll!  :-! _pug
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3675 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 19:56:06 »

Az S1-esembe be tudom rakni a VDO km órát (fordulatszám mérős) mert az enyémba jaegar van és az gagyi :)
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3676 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 20:02:38 »

Az S1-esembe be tudom rakni a VDO km órát (fordulatszám mérős) mert az enyémba jaegar van és az gagyi :)

Be lehet rakni,én is megcsináltam,csak ki kell cserélni.Újabb órát is rakhatsz bele de azt át kell vezetékelni és az kb 10Ft.
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3677 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 20:12:08 »

Be lehet rakni,én is megcsináltam,csak ki kell cserélni.Újabb órát is rakhatsz bele de azt át kell vezetékelni és az kb 10Ft.

Hát én nem tudom mennyire új az óra, de épp ezt akarnám elkerülni, hogy a számból is forrasztó és cin lógjon :)
http://www.vatera.hu/peugeot_306_muszerfal_36018117.html
De most nézem, hogy diesel-esé vagy az nem számít?
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3678 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 20:15:55 »

Hát én nem tudom mennyire új az óra, de épp ezt akarnám elkerülni, hogy a számból is forrasztó és cin lógjon :)
http://www.vatera.hu/peugeot_306_muszerfal_36018117.html
De most nézem, hogy diesel-esé vagy az nem számít?

Hát nem tom ,hogy van-e különbség a benzines és a dizel óra között,de amit belinkeltél az s2/s3-as.Ha ilyenbe gonfolkozol akkor Nick is árul egyet:
http://kepfeltoltes.hu/070924/DSCF1225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3679 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 20:20:12 »

Hát én nem tudom mennyire új az óra, de épp ezt akarnám elkerülni, hogy a számból is forrasztó és cin lógjon :)
http://www.vatera.hu/peugeot_306_muszerfal_36018117.html
De most nézem, hogy diesel-esé vagy az nem számít?

Ennyiért én is tudok és ez benzinesé tutira!
VDO (digi Km órás)KM óra:
8.000,-

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3680 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 20:45:24 »

Ennyiért én is tudok és ez benzinesé tutira!
VDO (digi Km órás)KM óra:
8.000,-


Majd kellhet csak elöbb hegeszteni kell a kocsi alját  ;D Meg a vájt szemeim jól látják a repedést a plexin az rpm jelző elött?  ;D Bár az a legkevesebb! Ilyenek, hogy km számláló digitális, az müködne, ha az enyémbe bekötném? Meg a csatlakozók stimmelnének?
Naplózva

lacimano

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3681 Dátum: 2007 Szeptember, 24, 21:27:28 »

Tudtok nekem abban segíteni, hogy ma leengedett ablaknál éreztem az elégetetlen üzemanyagot és a csomagtartóban lévő fehér táskámon finom korom volt. Megnéztem a kipufogót, de nincs rajt látható lyuk vagy egyéb dolog, és turáztatva és agyon húzatva sem füstöl... ja tagok között megnézhetitek az autót. A segítséget előre is kösz
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3682 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 05:51:30 »

Az enyém is 93-as, a csominál nekem is kezdett rohadni de ott urrá lettem rajta 1 kis rozsda átalakítóval, nekem se látszott 1-általán a rohadás a hosszmerevítőn, csak amikor meglett emelve akkor derült ki, a küszöböt meg ma vettem észre, mert dobta le az alvázvédőt és alatta megvolt rohadva! Az elején még gondoltam, hogy rozsda átalakítóval meg gittel megoldom csak aztán a 2 centis lyukból lett 15centis!

Az lehet oka a küszöb rozsdásodásának, hogy az autóm a jobb oldalán volt sérülve, valami marha a parkolóbal beparkolt, és kapott az enyém is, sérült 1 picit a jobb első ajtó és a küszöb de az nagyon picit, de pont a sérülés alatt kezdte ki a rozsda, szerelőm szerint ez lehet az oka!
A hossz merevítőnél meg az lehet az ok, hogy ott emelgették és talán megsérülhetett az alvázvédelem, van itt mindennek oka csak meg kell találni!  ;D
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3683 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 09:38:00 »

Majd kellhet csak elöbb hegeszteni kell a kocsi alját  ;D Meg a vájt szemeim jól látják a repedést a plexin az rpm jelző elött?  ;D Bár az a legkevesebb! Ilyenek, hogy km számláló digitális, az müködne, ha az enyémbe bekötném? Meg a csatlakozók stimmelnének?
Ahogy Nándi is írta, át kellene veztékelned. Az, hogy jaeger vagy vdo nem számít, csak az, hogy ugyanahoz a szériához készüljön.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3684 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 09:44:47 »

Az lehet oka a küszöb rozsdásodásának, hogy az autóm a jobb oldalán volt sérülve, valami marha a parkolóbal beparkolt, és kapott az enyém is, sérült 1 picit a jobb első ajtó és a küszöb de az nagyon picit, de pont a sérülés alatt kezdte ki a rozsda, szerelőm szerint ez lehet az oka!
A hossz merevítőnél meg az lehet az ok, hogy ott emelgették és talán megsérülhetett az alvázvédelem, van itt mindennek oka csak meg kell találni!  ;D
Igen ugyanis valószínüleg megsérült akkor a védőréteg a lemezen és elkezdett rozsdásodni
Jolmondta a szerelőd.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3685 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 10:21:47 »

Tudtok nekem abban segíteni, hogy ma leengedett ablaknál éreztem az elégetetlen üzemanyagot és a csomagtartóban lévő fehér táskámon finom korom volt. Megnéztem a kipufogót, de nincs rajt látható lyuk vagy egyéb dolog, és turáztatva és agyon húzatva sem füstöl... ja tagok között megnézhetitek az autót. A segítséget előre is kösz

lehet, hogy gyertyákat kellene cserélned... de csak egy tipp!
a kipuff meg akár a tűz karikánál is ki fujhat!
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3686 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 12:58:18 »

de ha már mindenképp a hűtő tisztitásra adja valaki a fejét akkor ha már lúd legyen kövér alapon vegye ki és belülről is mossa át lehetőleg vízkő oldóval, főleg ha még sose tette meg és használt kocsiról van szó, ki tudja milyen viz volt benne amig meg nem vetted. Utána meg lehetőleg kerülni a csapvízzel való feltöltést.

Igen ám, de a vízkőlerakódás jótékony hatású is lehet!
Egy ilyen akció után előfordulhat, hogy orrán-száján folyik a hűtő, pedig eddig semmi baja nem volt, mert a vízkő eltömítette a repedéseket/lyukakat.

Én azt javaslom, csak akkor adj neki vízkőoldót, ha már semmi nem használ a túlmelegedés ellen!
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.770
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3687 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 13:51:43 »

Sziasztok!
Megtudná nekem valaki mondani, hogy a fűtőradiátor cseréje hogyan zajlik? Klíma nincs!
Ki kell venni a műszerfalat, vagy egyszerübb?
Ugyanis nagyon úgy néz ki, hogy az kell majd cserélnem! A vizem 85 fokos, meleg van 1-es fokozaton, aztán ha feljebb veszem a ventit akkor lehűlik, gondolom kevés a felület.
Volt már valakinek hasonló problámája???

Előre is köszi. Üdv: Erik.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3688 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 15:18:16 »

Sziasztok!
Megtudná nekem valaki mondani, hogy a fűtőradiátor cseréje hogyan zajlik? Klíma nincs!
Ki kell venni a műszerfalat, vagy egyszerübb?
Ugyanis nagyon úgy néz ki, hogy az kell majd cserélnem! A vizem 85 fokos, meleg van 1-es fokozaton, aztán ha feljebb veszem a ventit akkor lehűlik, gondolom kevés a felület.
Volt már valakinek hasonló problámája???

Előre is köszi. Üdv: Erik.
szia!

nem lehet, hogy levegős?
ki kell venni a mfalat!
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.770
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3689 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 15:25:47 »

óóóóóóóóó!

Az nagyon... nagy szívás! Ugyhogy előtte szerintem még megpróbálunk mindent!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3690 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 15:40:18 »

Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy a hosszmerevítőt, ott a motornál az első emelési pontnál szerintetek lehet foltozni? Tehát nem kell szétvágni 1 másik autot és abból az idomot kiszedni?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3691 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 15:45:40 »

Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy a hosszmerevítőt, ott a motornál az első emelési pontnál szerintetek lehet foltozni? Tehát nem kell szétvágni 1 másik autot és abból az idomot kiszedni?

NEM tudom nekem is meg volt roppanva de én ki kalapáltam és le kezeltem kivül belűl!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3692 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 20:11:18 »

NEM tudom nekem is meg volt roppanva de én ki kalapáltam és le kezeltem kivül belűl!

Hát nekem vszinüleg nem lett kezelve és azért kezdett rozsdásodni, remélem, hogy meg lehet úgy csinálni, hogy kivágjuk ami megrohadt, és kipótóljuk sima lemezzel, olyan formára hajtogatva!
Ja amúgy még 1 kérdés, a 95 évjáratú p306 szélvédője megegyezik a 93 évjáratú szélvédőjével?
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3693 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 20:15:11 »

Hát nekem vszinüleg nem lett kezelve és azért kezdett rozsdásodni, remélem, hogy meg lehet úgy csinálni, hogy kivágjuk ami megrohadt, és kipótóljuk sima lemezzel, olyan formára hajtogatva!
Ja amúgy még 1 kérdés, a 95 évjáratú p306 szélvédője megegyezik a 93 évjáratú szélvédőjével?

Csak a cabrió szélvédője más,a többinek tudtommal mind egyforma méretü.
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3694 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 20:58:00 »

Csak a cabrió szélvédője más,a többinek tudtommal mind egyforma méretü.

Mert most tudok jó áran csak 95 évjáratú szélvédője volt, az enyém meg 93-as remélem stimmel, a váltó is ugyan ez volt, és azse stimmelt, de azért a szélvédő méretén csak nem variáltak  :D
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3695 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 21:02:28 »

Ennyiért én is tudok és ez benzinesé tutira!
VDO (digi Km órás)KM óra:
8.000,-


Amugy ha nem vagyok túl kiváncsi, miért bontod szét szerencsétlen pezsót?  ;)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3696 Dátum: 2007 Szeptember, 25, 21:22:11 »

Amugy ha nem vagyok túl kiváncsi, miért bontod szét szerencsétlen pezsót?  ;)

2oldalán volt a kocsi aztán a tetején landolt...
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3697 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 08:23:32 »

2oldalán volt a kocsi aztán a tetején landolt...

Szegény kocsi :(
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3698 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 12:07:04 »

Akartam is kérdezni! Mi újság a toronymerevítő legyártásának ügyébe????

Aztán nehogy csak 1 db készüljön mert durcás leszek!!!!!!!!!!! >:( :-!

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3699 Dátum: 2007 Szeptember, 26, 13:22:30 »

Akartam is kérdezni! Mi újság a toronymerevítő legyártásának ügyébe????

Aztán nehogy csak 1 db készüljön mert durcás leszek!!!!!!!!!!! >:( :-!

még sajna semmi mert az emberem kicsit havazik és még vasárnap is 10-12órákat melózik!
De amint van valami közzé teszem!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 677   Fel
 


Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.