Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 677   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2554652 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Guruka

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3600 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 14:58:39 »

csavarokat meg húzzni...

Nem az illesztések felől jön a hang, hanem a műszerfal közepe körülről, vagy lehet, hogy van olyan csavar amiről nem tudok. :)
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3601 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 15:39:44 »

Nem az illesztések felől jön a hang, hanem a műszerfal közepe körülről, vagy lehet, hogy van olyan csavar amiről nem tudok. :)

sztem tuti van olyan..  ;D :-))
Naplózva

Guruka

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3602 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 16:08:33 »

csavarokat meg húzzni...

Nem az illesztések felől jön a hang, hanem a műszerfal közepe körülről, vagy lehet, hogy van olyan csavar amiről nem tudok. :)
sztem tuti van olyan..  ;D :-))

A hétvégén átnézem, mert most nincs zene az autóban és elég idegesítő.
Naplózva

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3603 Dátum: 2007 Szeptember, 21, 18:55:01 »

Jeladó nincs hozzá,csak az órát árulom.
http://www.vatera.hu/peugeot_306_km_ora_35351640.html
Az ár irányár ;)

na mind1 akkor majd kivariálom, de erre a műszerfalra mindenképp vevő lennék ha még meglesz kb 1-2 hét mulva is csak most sajna még ennyi keret se áll rendelkezésre nameg a kötelező is kijött  :-\

merre lakolsz?
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3604 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 01:20:14 »

Csak egy javaslat, nem akarok ellenreklámot csinálni senkinek, de a MOL olajat én nem javaslom.
Sztem megérdemel ennél jobbat is az az autó.
A gyári (talán Esso) hajtóműolaj (2 liter) 4000,-Ft alatt van márkakereskedésben...

Hello

Most nem érdemel jobbat mert gonosz volt  ;D Amugy majd a következő olajcserénél, 30 ezer km után majd esso-t kap, a motorban is esso van csak most perpill ez az olaj volt kéznél a szerelőnél ugyhogy ezt kapta!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3605 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 01:24:27 »

Amugy a dolog happy end-el zárult, a váltó be lett rakva, be is stimmelt rendesen, nincs is semmi baja neki, nem zajos 1-ik sebesség se, minden sebességet szépen reccsenés nélkül bevesz, és ami feltünt, hogy nagyon pontos! Bár ez sztem a jó szerelőknek köszönhető, a kuplungom is beállították, most nagyon puha és kényelmes lett! Mostantól hozzájuk hordom a kocsit mert jó áron nagyon jól összerakják az autót :)))
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3606 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 01:30:49 »

Tesák!!!

Mi van akkor ha én az 1.4-es motort mondjuk 2.0-ra szeretném cserélni?

Van enek valami papirmunkai folyamata?

Mert nem nagyon szeretnék több biztosítást fizetni, de jó lenne egy nagyobb moci a "Tűzgólyóba"!!!
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3607 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 02:11:43 »

Ami a sedan tipusú gk-ra jó hátsó lökős, az nagyon elütne az 5 ajtós változatétól?

A galériában van egy fehér Sedan, és teccik a hátsó lökőse!!!

Kérdés!!!

Hogy állna, egy hasonló lökős egy  5ajtós gépen?
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3608 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 08:19:28 »

Tesák!!!

Mi van akkor ha én az 1.4-es motort mondjuk 2.0-ra szeretném cserélni?

Van enek valami papirmunkai folyamata?

Mert nem nagyon szeretnék több biztosítást fizetni, de jó lenne egy nagyobb moci a "Tűzgólyóba"!!!

nemsok, csak új forgalmi (+illeték), műszaki, zöldkártya, plusz moci, és a munkadíj.. tisztára megéri..  :-! :-))
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3609 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 08:46:46 »

na mind1 akkor majd kivariálom, de erre a műszerfalra mindenképp vevő lennék ha még meglesz kb 1-2 hét mulva is csak most sajna még ennyi keret se áll rendelkezésre nameg a kötelező is kijött  :-\

merre lakolsz?

Nem kell kapkodni,szerintem meg lesz még 1-2 hét múlva is ;) Amúgy Szegeden lakok ,de postán keresztül minden megoldható.
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3610 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 09:16:11 »

Tesák!!!

Mi van akkor ha én az 1.4-es motort mondjuk 2.0-ra szeretném cserélni?

Van enek valami papirmunkai folyamata?

Mert nem nagyon szeretnék több biztosítást fizetni, de jó lenne egy nagyobb moci a "Tűzgólyóba"!!!

Egyszer az én fejemben is motoszkált ez a gondolat, de hamar elfelejtettem. A papírmunka kb. annyi mint a motor! Nem számolva azt a pár hetet(hónapot), amit a KF szöszmötöl rajta.
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3611 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 09:21:23 »

nemsok, csak új forgalmi (+illeték), műszaki, zöldkártya, plusz moci, és a munkadíj.. tisztára megéri..  :-! :-))

Így már akkor inkább nem nagyon izgat!!!

Kár, hogy csak úgy nem lehet kicserélni a Mocit!!!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3612 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 09:49:48 »

Amugy a dolog happy end-el zárult, a váltó be lett rakva, be is stimmelt rendesen, nincs is semmi baja neki, nem zajos 1-ik sebesség se, minden sebességet szépen reccsenés nélkül bevesz, és ami feltünt, hogy nagyon pontos! Bár ez sztem a jó szerelőknek köszönhető, a kuplungom is beállították, most nagyon puha és kényelmes lett! Mostantól hozzájuk hordom a kocsit mert jó áron nagyon jól összerakják az autót :)))
Azt el mered árulni, ki ez a korrekt szerelő? Nincs kizárva, hogy egyszer nekem is szükségem lehet rá...
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3613 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 10:54:46 »

Tesák!!!

Mi van akkor ha én az 1.4-es motort mondjuk 2.0-ra szeretném cserélni?

Van enek valami papirmunkai folyamata?

Mert nem nagyon szeretnék több biztosítást fizetni, de jó lenne egy nagyobb moci a "Tűzgólyóba"!!!
Erre a kérdésedre pontos választ kapsz Jesi kollégától ő már ezeken tul van.Én a helyedben elfelejteném ezt a dolgot mert ahoz hogy ezt mind meg valositsd sok pénz ,jó szaki ,és nem csak a motor cseréből áll a mutatvány ,ott már elektronika ,futomü stb,stb a papir munkáról nem beszélve amihez kell egy hivatalos átalakitási engedély mert ,az igaz ,hogy tipus azonos motort raksz bele ,de nagyobb a teljesitménye ,és ehhez szinte ugyanugy kell átépiteni a kocsit mint ahogy az kigőrdült a szalagrol ,értve a fékrendszertől kezdve a többi okosságik. Az átalakitási engedély sem kevés pénz ,és nagyon szigoru feltételekkel adják csak meg. Viszont ha minden áron Xsi motor az álmod akkor vegyél egyet kmpletten minden tartozékával ,és cseréld ki persze nem hivatalosan ,csak müszakira tedd vissza a kis brutál 1.4-es erő forrásodat,azt hali. :-! :-!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3614 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 11:00:19 »

Erre a kérdésedre pontos választ kapsz Jesi kollégától ő már ezeken tul van.Én a helyedben elfelejteném ezt a dolgot mert ahoz hogy ezt mind meg valositsd sok pénz ,jó szaki ,és nem csak a motor cseréből áll a mutatvány ,ott már elektronika ,futomü stb,stb a papir munkáról nem beszélve amihez kell egy hivatalos átalakitási engedély mert ,az igaz ,hogy tipus azonos motort raksz bele ,de nagyobb a teljesitménye ,és ehhez szinte ugyanugy kell átépiteni a kocsit mint ahogy az kigőrdült a szalagrol ,értve a fékrendszertől kezdve a többi okosságik. Az átalakitási engedély sem kevés pénz ,és nagyon szigoru feltételekkel adják csak meg. Viszont ha minden áron Xsi motor az álmod akkor vegyél egyet kmpletten minden tartozékával ,és cseréld ki persze nem hivatalosan ,csak müszakira tedd vissza a kis brutál 1.4-es erő forrásodat,azt hali. :-! :-!

arról nem is beszélve, hogy ha már egyszer "új" motort épít be az ember, akkor egy kisebb nagygenerál is ráfér az ujdonsültre...  :D
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3615 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 11:29:26 »

Azt el mered árulni, ki ez a korrekt szerelő? Nincs kizárva, hogy egyszer nekem is szükségem lehet rá...

Elárulhatom, de dunaújvárosi, nemtudom te hova valósi vagy  8)
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3616 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 11:44:36 »

Elárulhatom, de dunaújvárosi, nemtudom te hova valósi vagy  8)
Hát nem túl komoly a távolság mezőfalváig.  :-!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3617 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 13:50:12 »

nemsok, csak új forgalmi (+illeték), műszaki, zöldkártya, plusz moci, és a munkadíj.. tisztára megéri..  :-! :-))

állitólag: plusz regadó külömbözet!
de szerintem meg csak akkor ha nem magyar a moci...
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3618 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 18:12:38 »

Na ma szépen le mostam a motort a kocsiban...

Azóta meg hol 2henger megy holt 3-m! :(
Remélem reggelre ki szárad és mehetek a dolgomra...
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3619 Dátum: 2007 Szeptember, 22, 20:50:18 »

Na ma szépen le mostam a motort a kocsiban...

Azóta meg hol 2henger megy holt 3-m! :(
Remélem reggelre ki szárad és mehetek a dolgomra...

Az nekem is ráférne, de kérdés, hogy mit károsítok, illetve mit nem!!!
Naplózva

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3620 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 05:43:29 »

Az nekem is ráférne, de kérdés, hogy mit károsítok, illetve mit nem!!!

erre én is kiváncsi vagyok, de sztem 1) ha eleve hideg akkor tul nagy baj nem lehet ha 2) nem folyik be a viz elektromos alkatrészekhez 3) utána hamar meg tudod szárítani. ja és ha slag helyett gőzborotvát használsz az jobb, a nagyobb nyomás könnyebben leviszi a redvát, a slaggal meg szép lassan megtelik minden zeg-zug ahol csatlakozások vannak érintkezők, meg persze befolyik oda is ahova lehet pár pillanat alatt nem folyna ha a gőzborotválnád, főle hogy az eleve porlasztott víz. de ez csak tipp :>
szoljatok ha hülyeséget beszélek  ;D
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3621 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 08:24:56 »

erre én is kiváncsi vagyok, de sztem 1) ha eleve hideg akkor tul nagy baj nem lehet ha 2) nem folyik be a viz elektromos alkatrészekhez 3) utána hamar meg tudod szárítani. ja és ha slag helyett gőzborotvát használsz az jobb, a nagyobb nyomás könnyebben leviszi a redvát, a slaggal meg szép lassan megtelik minden zeg-zug ahol csatlakozások vannak érintkezők, meg persze befolyik oda is ahova lehet pár pillanat alatt nem folyna ha a gőzborotválnád, főle hogy az eleve porlasztott víz. de ez csak tipp :>
szoljatok ha hülyeséget beszélek  ;D

jól beszélsz!

Ma probáltam meg be inditani és szépen járt mind a 4 henger! szóval baja nem lesz max 1napig nem lehet használni!!!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3622 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 09:26:26 »

erre én is kiváncsi vagyok, de sztem 1) ha eleve hideg akkor tul nagy baj nem lehet ha 2) nem folyik be a viz elektromos alkatrészekhez 3) utána hamar meg tudod szárítani. ja és ha slag helyett gőzborotvát használsz az jobb, a nagyobb nyomás könnyebben leviszi a redvát, a slaggal meg szép lassan megtelik minden zeg-zug ahol csatlakozások vannak érintkezők, meg persze befolyik oda is ahova lehet pár pillanat alatt nem folyna ha a gőzborotválnád, főle hogy az eleve porlasztott víz. de ez csak tipp :>
szoljatok ha hülyeséget beszélek  ;D

igy-igy.. ha precizebb akarsz lenni, akkor veszel egy virágpermetezőt, meg egy flakon brigéciolt.. körbe"permetezed" vele a mocit, majd hagyod egy kicsit, had hasson a cucc, majd gőzborotva..  :-!
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3623 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 10:01:48 »

Tegnap beszélgettem édesapámmal és keményen le akart beszélni arról,hogy beszereljem légzsákkal a kormány ,mert így is képes felrobbani...Ismer valaki olyan szakember aki ezzel foglalkozik?? Megpróbáljak kiszedni belőle a légzsákot vagy jobban járok ha eladom az egészet?
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3624 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 10:20:03 »

Tegnap beszélgettem édesapámmal és keményen le akart beszélni arról,hogy beszereljem légzsákkal a kormány ,mert így is képes felrobbani...Ismer valaki olyan szakember aki ezzel foglalkozik?? Megpróbáljak kiszedni belőle a légzsákot vagy jobban járok ha eladom az egészet?
Hát volt már olyan, akinek a képébe robbant, de ott az agya betegedett meg, az hozta működésbe. Ha csak úgy magától be tudna indulni, senki sem lenne biztonságban!!! Ha nem kezded el kalapálni, vagy elektromosan vezérelegetni, akkor nyugodtan kiszerelheted belőle(eladni ugyan nem nagyon lehet, mert ha valakinek elszólja magát, ott a kormányt is cserélni kell), de ha bennehagyod, akkor sem fog történni semmi. Én biztosan nem vacakolnák vele 1 percet sem, főleg, hogy előttem is van egy. :-!
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3625 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 10:23:40 »

Hát volt már olyan, akinek a képébe robbant, de ott az agya betegedett meg, az hozta működésbe. Ha csak úgy magától be tudna indulni, senki sem lenne biztonságban!!! Ha nem kezded el kalapálni, vagy elektromosan vezérelegetni, akkor nyugodtan kiszerelheted belőle(eladni ugyan nem nagyon lehet, mert ha valakinek elszólja magát, ott a kormányt is cserélni kell), de ha bennehagyod, akkor sem fog történni semmi. Én biztosan nem vacakolnák vele 1 percet sem, főleg, hogy előttem is van egy. :-!

Persze,én is erre gondoltam.Előtted azért van,mert az autódban gyárilag van benne. Az enyémben sose volt és csak azért vettem meg ,mert egy újabb gyári kormányra vágytam.
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3626 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 10:26:59 »

Persze,én is erre gondoltam.Előtted azért van,mert az autódban gyárilag van benne. Az enyémben sose volt és csak azért vettem meg ,mert egy újabb gyári kormányra vágytam.
Igen ez így van, de neked is gyári kormányod van(lesz), gyári légzsákkal, és nekem sem durran a képembe, tehát neked sem fog... Ráadásul ha abból szép piros tetővasalt járműböl származik esetleg, akkor még ütésre sem robban!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3627 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 11:23:29 »

Persze,én is erre gondoltam.Előtted azért van,mert az autódban gyárilag van benne. Az enyémben sose volt és csak azért vettem meg ,mert egy újabb gyári kormányra vágytam.

nem kap áramot akkor mi inditja meg benne a piroteknikát?
szerintem ha nem kap áramot akkor akár egy tank is át mehete rajta akkor sem fog fel robbani benne a cucc!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3628 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 11:24:24 »

Tegnap beszélgettem édesapámmal és keményen le akart beszélni arról,hogy beszereljem légzsákkal a kormány ,mert így is képes felrobbani...Ismer valaki olyan szakember aki ezzel foglalkozik?? Megpróbáljak kiszedni belőle a légzsákot vagy jobban járok ha eladom az egészet?

hát sztem nyugodtan tedd be, nem fog az kidurranni, de ha biztosra akarsz menni, beszélj egy szakemberrel! Kiszedni meg ki tudnád, de csak a kormány középső takaró elemmel együtt (amin az oroszlán is van), legalábbis igy láttam 1-2 helyen..

nem kap áramot akkor mi inditja meg benne a piroteknikát?
szerintem ha nem kap áramot akkor akár egy tank is át mehete rajta akkor sem fog fel robbani benne a cucc!
pontosan..
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3629 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 11:36:03 »

Na ma szépen le mostam a motort a kocsiban...

Azóta meg hol 2henger megy holt 3-m! :(
Remélem reggelre ki szárad és mehetek a dolgomra...

Nekem is le kellene pucolnom a motort mert a hengerfejtömítésem szar volt, és verte az olajat, most csupa olaj takony az egész, és rongyal lehetetlen lepucolni mert nem férek be a kis zegzugokba! A váltóm is le kéne pucolni mert most amikor meg lett töltve, ment mellé is mert olyan pici a töltőnyílás, hogy a mesterlövész se találna bene pontosan, de ha meg tölcsért faragunk bele akkor nem megy le az olaj mert a levegő nem tud hol kijönni!!!
Szóval várom a mosási javaslatokat amivel nem juttatom vissza a kocsit megint a félhalálba  ;D
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3630 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 11:42:37 »

igy-igy.. ha precizebb akarsz lenni, akkor veszel egy virágpermetezőt, meg egy flakon brigéciolt.. körbe"permetezed" vele a mocit, majd hagyod egy kicsit, had hasson a cucc, majd gőzborotva..  :-!
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3631 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 11:43:29 »

Van egy spray,rákérdezek majd a nevére. Nekem alul azzal pucolták a motort-váltót.
Döbbenetes,de ráfújták,és kész,nyom nélkül tünt el minden redva,egy ujjal hozá nem nyúltak,nem dörzsölgették,meg semmi.
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3632 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 12:44:23 »

erre én is kiváncsi vagyok, de sztem 1) ha eleve hideg akkor tul nagy baj nem lehet ha 2) nem folyik be a viz elektromos alkatrészekhez 3) utána hamar meg tudod szárítani. ja és ha slag helyett gőzborotvát használsz az jobb, a nagyobb nyomás könnyebben leviszi a redvát, a slaggal meg szép lassan megtelik minden zeg-zug ahol csatlakozások vannak érintkezők, meg persze befolyik oda is ahova lehet pár pillanat alatt nem folyna ha a gőzborotválnád, főle hogy az eleve porlasztott víz. de ez csak tipp :>
szoljatok ha hülyeséget beszélek  ;D

Én is gőzborotvára gondoltam, és nem itthoni mosásra!!!

Szerintem nem hülyeség amit mondasz!!!
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3633 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 12:53:10 »

Van egy spray,rákérdezek majd a nevére. Nekem alul azzal pucolták a motort-váltót.
Döbbenetes,de ráfújták,és kész,nyom nélkül tünt el minden redva,egy ujjal hozá nem nyúltak,nem dörzsölgették,meg semmi.

Ha ez így van, akkor engem is érdekelne!!!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3634 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 12:54:13 »

Én is gőzborotvára gondoltam, és nem itthoni mosásra!!!

Szerintem nem hülyeség amit mondasz!!!
A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annál viszont nagy a víznyomás! És hát én már láttam olyan sebesség-jeladót, amit gőzborotvás mosás után cserélni kellett, és olyan hűtőt is, aminek a lamelláit összehajtogatta az előbb említett berendezés. Természetes a hűtő sem volt javítható...  :-\
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3635 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 12:58:51 »

Van egy spray,rákérdezek majd a nevére. Nekem alul azzal pucolták a motort-váltót.
Döbbenetes,de ráfújták,és kész,nyom nélkül tünt el minden redva,egy ujjal hozá nem nyúltak,nem dörzsölgették,meg semmi.

Igen ez a spray engem is nagyon érdekelne :)
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3636 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 13:01:58 »

A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annál viszont nagy a víznyomás! És hát én már láttam olyan sebesség-jeladót, amit gőzborotvás mosás után cserélni kellett, és olyan hűtőt is, aminek a lamelláit összehajtogatta az előbb említett berendezés. Természetes a hűtő sem volt javítható...  :-\

Én a gőzborotvát azért hanyagolnám, mert tele van elektromos cuccal a motortél aminek mint jól tudjuk árt a víz, és nincs kedvem véletlenün sem cserélni az ECU-t mert 1 zárlattól tönkremegy
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3637 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 13:02:04 »

A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annál viszont nagy a víznyomás! És hát én már láttam olyan sebesség-jeladót, amit gőzborotvás mosás után cserélni kellett, és olyan hűtőt is, aminek a lamelláit összehajtogatta az előbb említett berendezés. Természetes a hűtő sem volt javítható...  :-\

Csak az a kérdés,miként használod. Nekem gőzborotvával (is) csinálták a teljes motortér mosást,semmiben nem esett kár,minden működik azóta is. Egy szalonnázó kés is lehet halálos fegyver,ha ****kalap kezébe kerül...
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3638 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 13:06:30 »

A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annál viszont nagy a víznyomás! És hát én már láttam olyan sebesség-jeladót, amit gőzborotvás mosás után cserélni kellett, és olyan hűtőt is, aminek a lamelláit összehajtogatta az előbb említett berendezés. Természetes a hűtő sem volt javítható...  :-\

Akkor mit javasolsz tesa?

Nekem ki kéne mosni a motorteret, mert nagyon koszos, és jobb lenne ha tiszta lenne!
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3639 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 13:11:24 »

Csak az a kérdés,miként használod. Nekem gőzborotvával (is) csinálták a teljes motortér mosást,semmiben nem esett kár,minden működik azóta is. Egy szalonnázó kés is lehet halálos fegyver,ha ****kalap kezébe kerül...


Naja!!!

Ha ügyesen csinálod, akkor nem lehet baj!!!
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3640 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 14:14:26 »

Íme a tegnap vásárolt cuccok:

REMUS sportkipufogó:
még egy kicsit igazítani kell rajta,mert nagyon lent van.



Hátsó ajtóba való gyári központi motor:


Kormány:


Kormány mögötti burkolat:


Gyári pótféklámpa:


s2/s2 oldalkárpit tartó fülek:
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3641 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 14:20:31 »

Na ma szépen le mostam a motort a kocsiban...

Azóta meg hol 2henger megy holt 3-m! :(
Remélem reggelre ki szárad és mehetek a dolgomra...
Hát ha jól vissza gondoltok nekem is volt egy szivásom az alvázmosásosakcioval.Nekem a vizhöfok jeladó szívatott meg, eggy csepp viz miatt.Hát azóta nincs alvázmosás.A motorteret pedig pucoválom kézzel.De én is jelentkeznék a spray-re.
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3642 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 14:42:28 »

Hát ha jól vissza gondoltok nekem is volt egy szivásom az alvázmosásosakcioval.Nekem a vizhöfok jeladó szívatott meg, eggy csepp viz miatt.Hát azóta nincs alvázmosás.A motorteret pedig pucoválom kézzel.De én is jelentkeznék a spray-re.

Ígyvan, ezért nem merek vízzel belenyulni!
Amugy a kormányművem is olyan dzsuvás, hogy mindenki azt kérdezni, hogy folyik a szervó olajad? Pedig egyáltalán nem engedi az olajat, csak sztem még életében nem lett lepucolva és azért olyan amilyen!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3643 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 14:48:34 »

Ígyvan, ezért nem merek vízzel belenyulni!
Amugy a kormányművem is olyan dzsuvás, hogy mindenki azt kérdezni, hogy folyik a szervó olajad? Pedig egyáltalán nem engedi az olajat, csak sztem még életében nem lett lepucolva és azért olyan amilyen!

lehet igazatok van, én nyugodt szívvel megcsináltam a lejjebb leírt módon, és ezután is meg fogom..
Naplózva

Antony

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3644 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 15:33:24 »

Üdv mkinek :)
Naplózva

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3645 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 15:42:43 »

A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annál viszont nagy a víznyomás! És hát én már láttam olyan sebesség-jeladót, amit gőzborotvás mosás után cserélni kellett, és olyan hűtőt is, aminek a lamelláit összehajtogatta az előbb említett berendezés. Természetes a hűtő sem volt javítható...  :-\

értelemszerüem mindent lehet csak ésszel, alapvető, hogy nem fogom 5 centiről ráengedni a finom alkatrészre azt az x bar nyomást amig a motorblokk nyugodtan kaphatja 3 centiről is ha kell. Csak tudni kell mi hol van, és hol mit lehet.

btw én tisztítottam a hűtő lamelláit is gőzborotvával, két dologra kell figyelni: tisztes távolságból, és merőlegesen a lamellákra.

Én a gőzborotvát azért hanyagolnám, mert tele van elektromos cuccal a motortél aminek mint jól tudjuk árt a víz, és nincs kedvem véletlenün sem cserélni az ECU-t mert 1 zárlattól tönkremegy

12V-os feszültségen nincs olyan kicsi ellenállása a víznek, hogy akkora áram folyhasson rajta ami akár egy tranzisztort is hazavághatna az ECU-ban lévő IC-kben de még máshol se. Attol nem kell félni, hogy zárlat lesz mert azt biztos, hogy nem lesz. Csalakozásokon kialakulhat átmeneti ellenállás amíg nedves, ez okozhat érdekes dolgokat, mint pl csak 2 hengeressé redukálja a kocsit a megdszáradás idejéig, de elmúlik. Amugyis az ECU-d csak akkor mehet tönkre ha egyenesen bele folyik a víz, hála az egének a háza vízhatlan. A dunába is ugorhatsz a kocsiva, ha kihúzzák és kiszárad semmi baja nem lesz. Legalábbis az ECU-nak ;D
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3646 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 15:53:49 »

Nekem is le kellene pucolnom a motort mert a hengerfejtömítésem szar volt, és verte az olajat, most csupa olaj takony az egész, és rongyal lehetetlen lepucolni mert nem férek be a kis zegzugokba! A váltóm is le kéne pucolni mert most amikor meg lett töltve, ment mellé is mert olyan pici a töltőnyílás, hogy a mesterlövész se találna bene pontosan, de ha meg tölcsért faragunk bele akkor nem megy le az olaj mert a levegő nem tud hol kijönni!!!
Szóval várom a mosási javaslatokat amivel nem juttatom vissza a kocsit megint a félhalálba  ;D

simán neki eshetsz csak a computer és trafót probáld kerülni!

Nekem is csak azért okozot gondot mert a 6mm-s gyertya pipába feragtam bele a 8mm-t így be tudot folyni a víz!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3647 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 15:56:57 »

A gőzborotva nagyon divatos lett, de azt elfelejtitek, hogy annál viszont nagy a víznyomás! És hát én már láttam olyan sebesség-jeladót, amit gőzborotvás mosás után cserélni kellett, és olyan hűtőt is, aminek a lamelláit összehajtogatta az előbb említett berendezés. Természetes a hűtő sem volt javítható...  :-\

miért is nem lehet javítani?

Létezik hűtő lamela fésű megy csipesz! :) én a suliban jó pár dobált hűtőt raktam rendbe ezzel a két eszközel!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3648 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 15:59:16 »

Íme a tegnap vásárolt cuccok:

REMUS sportkipufogó:
még egy kicsit igazítani kell rajta,mert nagyon lent van.




na kellet flexelni meg heggeszteni?
ha jól nézem akkor vagy 10cm kellene feljeb rakni?
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3649 Dátum: 2007 Szeptember, 23, 16:02:55 »

na kellet flexelni meg heggeszteni?
ha jól nézem akkor vagy 10cm kellene feljeb rakni?

Ezek szerint nem jól értelmeztem amit írtál,én azt hittem ,hogy a végén a csövet kell heggeszteni...Na mind1.Ismét igazad volt ;D holnap viszem kipufogó szervizbe és megcsináltatom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 677   Fel
 


Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.