Nándi ez fel mehetne a klub oldalra....
Rob,ezt honnan szerezted? 406-ról nincs hasonló infó....?
Nándi ez fel mehetne a klub oldalra....Model Engine Code Year ECU System Pwr/Weight Torque Output 306 1.1i TU1M (HDZ) 1997 - 2000 Magnetti Marelli FDG6 60 @ 6200 306 1.4i TU3MZ (KDX) 1993 - 1997 Mono - Motronic MA3.0 75 @ 5800 306 1.4i TU3MCZ (KDX) 1994 - 1997 Magnetti Marelli FDG6 75 @ 5800 306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1996 - 2001 Motronic MP7.3 75 @ 5500 306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP 75 @ 5500 306 1.4i TU3JP (KFX) 1998 - 2001 Sagem SL96 75 @ 5500 306 1.6i TU5JP/Z (NFZ) 1993 - 1997 Motronic MP5.1/7.2 90 @ 5600 306 1.6i TU5JP/L3 (NFZ) 1997 - 2001 Motronic MP5.2 88 @ 5600 306 1.8i cabrio XU7JP/Z (LFZ) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P 103 @ 6000 306 1.8i cabrio XU7JPL/Z (LFZ) 1993 - 1997 Motronic MP5.1 103 @ 6000 306 1.8i XU7JP/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 8P1A 103 @ 6000 306 1.8i 16v XU7JP4/L3 1997 - 2001 Sagem SL96 112 @ 5500 306 2.0i cabrio XU10J2CL/Z (RFX) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P 121 @ 5750 306 2.0i 16v XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1997 Motronic MP3.2 152 @ 6500 306 2.0i S16 XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1996 Motronic MP3.2 152 @ 6500 306 2.0i 16v XU10J4R/L3 1997 - 2001 Motronic MP5.2 132 @ 5500 306 Rallye XU10J4RS/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP 167 @ 6500 306 2.0i GTi-6 XU10J4RS/L3 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP 167 @ 6500
Rendicsek,és hová kerüljön?
OFF: ON
Elektomos gondod van igen. Én már megjártam vele.A hátsó ülés alatt van a benzin szint mérő. 2 műanyag fedőt találsz, az egyik alatt az AC van, a másik alatt a szintjelző. (S1 ben legalábbis).Csati lehúz, szintjelző kiteket -> kisebb nagyobb erőlködés árán ki is jön.A benzin szint jelző két részből áll. Egy állórész, ami lényegében egy poti. Felgőzölt fém érzékelő felülete van. Azzal nem hiszem hogy gond van.A mozgó rész, amin a "mutató" van, egy hajlékony réz vezettékkel van hozzácsatolva a csatlakozóhoz, nekem az volt szakadt. Benzin mennyiségtől függően hol hozzáért, hol nem... Nekem pl 20-25 liter alatt üres tankot mutatott. (A mozgó rész a brenya mennyiségétől függően más más feszt. vesz le a potiról, és a műszer ez alapján mutat)Megforrasztottam, és már kész is. Tavaj nyár óta működik is gond nélkül.Valami hasonló gond lehet nálad is szerintem.
Sziasztok,lenne egy problémám. Teljes hülyeséget mutat a benzin szintmérőm.Azt már megszoktam, hogy van tűrése lassabban áll be az értekekre stb...De most már másodszor van az, hogy teli tankolásnál 15 literig megy fel, de több 10 km után is. Azután fél tanknál már el kezd villágítani a lámpa. Multkor (tudtam, hogy hüllyeséget mutat), de világító lámpánál teletnakoltam az autót, és alig 30 liter ment bele, a mutató felkúszott 15 literre. A következő 300 km alatt nem is volt hajlandó feljebb mennit, sőt most 310km-mel már megint villágít az üres a tank lámpa...Valakinek van valami ötlete? Lehet elektromos gond?Köszi!
Nálam is világít, de csak azért mert nincs benne benga!!! Amúgy mennyit lehet elmenni kb, ha világít a lámpa?
HelloVettem váltót, ha minden igaz jó is, egy 1.6-os pözsóé volt, de azt mondták, hogy gond nélkül rámegy az 1.4-es motorra, szerintetek? A számozás is stimmel az enyémmel, csak a szám végén eb61 helyett eb88 van!?!?!?!Viszont legalább az 1.6-osénak a difi művét nem tudja szétküldeni az 1.4-es motor ez jó
Következő a kérdésem szerelő kollégák. A hátsó tügőrgős kerékcsapágyat szerintetek ki tudom ,én is cserélni ,vagy inkább vigyem szerelőhőz. Ezt azért kérdezem ,hogy kell-e hozzá valamilyen speciális szerszám ami esetleg csak a szerelőknek van .A válaszokat előre is köszönöm.
Tudtommal ha világit a lámpa általában 50km-ert tudsz vele megtenni még biztonságosan ,persze nem ugy ,hogy 160-nal repesztesz,és nem a csucs forgalom kellős közepén a nagy dugoban, tehát normál uton 80,as tempoval kb 50 km meg tehető biztonságosan .Csak akkor van gáz ha csal a mutatod mint mondjuk kispiros kollégánál csak nem felfelé hanem lefelé,mert akkor lehet ,hogy csak 15 km -ert teszel meg és megáll a kocsid.
én az S1 km csoportal el mentem még 120-130km-t...most meg az S3 órával meg nem merek 10-20km-nél többet menni (egyszer már be kellet tólni a kútra a kicsikét szerencsére csak pár méter kellet)!
Köszi! Megnézem!
Tapasztalatok olcsó gertyákról:-NGK V-elektródás: 3200 egy garnitúra. Nagyon klafa kb 15000 km-ig >-Bosch SuperPlus: ittrium elektódás (nem iridium), most 3700 a unixtrade-nél. Ma pakoltam be. 2500-as fordulatig teljesen normális, aztán mintha bekapcsolna a nitró, leszabályzásig úgy megy mint az állat! Kettesbe 100 fölött szabályoz, és 140 után könyörög a négyesért ('93 1.4 XR)! Bitang jó, de hogy meddig bírja az még kérdéses.Ettől függetlenül lassan ideje lesz bekukucskálnom a hengerfej alá (még 50km és 236 000 ), mint ahogy a kuzinom teszi most a hatéves oktávjával...
El kell keserítselek, de a gyertyának semmi köze nincs a leszabályozáshoz! Ráadásul a KM órád is csal egy cseppet, ha 100 fölött tudsz menni 2.-ban, ugyanis váltótol függően ez az érték 90, vagy 95 lehet 1.4-es motornál.
helloFiuk hogy lehet a féltengelyt szétszedni?Kidurrant az egyik gumi rajta de nem akarom megint féltengelyeshez vinni.
háháháMegszívtam, a féltengelyek tehermentesítői 2mm-el vastagabbak az én 1.4-es motoromhoz, mint az 1.6-éhoz! Na ebben hol a logika? A váltó mm pontosan felmegy a motorra, rá is illik tökéletesen, de a féltengelyek nem stimmelnek ami felettébmód vicces, a váltó 95-ös 1.6 306-é volt, az enyém 93-as 1.4 306!Na mind1 holnap megyek vissza szekszárdra, és a féltengelyeket elcsereberéljük!
hát nem iriggyellek cimbora az utobbi időben eléggé rád jár a rud, de fel a fejjel most már közel a cél.
Igen, kell hozzá pár spéci eszköz... én legyártottam magamnak ezeket, csak még nem volt időm kipróbálni a sajátomon. Jobban jársz, ha elviszed egy szakihoz.
Na szétszedtem, szerencsére - sajnos nekem nem ilyen gondom van. Nálan az a gond, hogy az "úszót" kézzel is nehéz mozgatni, és már a fémkeretnél egy kicsit meg is van kopva. Az érintkezővel nincs gond, szépen felment fullra meg üresre is kézzel mozgatva, igaz kell hozzá némi erő. Azt nem értem, hogy egyszere mitől kezdhet el ennyire "szorulni". Lehet ezzel valamit kezdeni vagy cserélni kell. Gondolom az, hogy kezd kopni az úszó nem jól jel, de azt nem hiszem, hogy a kopott rész miatt nem elég nehéz, hogy a benzin mozgassa.Ja és van valami szakszerű módja, hogy hogyan lehet kivenni a benzinszintmérőt, mert mi rövid próbálkozások után eléggé nekiestünk, és ugye lesz egy kör még, mert ez így nem jó....
csak az AC pumpával egyetembe jön ki...
Kiszedni kiszedtem, mert ugye rájöttem, hogy szorul, de van valami célszerszám, vagy speckó módszer, hogy hogyan lehet kiszedni? Vagy ha lesz másik, akkor is essek neki brutálból?
Hát ja, csak épp remélem, hogy van olyan féltengely a bontóba aminek stimmel a a fogszám a kerékagyba, és belefér a váltóba!Az érdekesség az, hogy a differenciál mű felöli féltengely csatlakozás elméletileg ugyan olyan mindegyiknél (papiron) és csak a kerékagy oldali fogaskeréknél változhat a fogszám!
Na most segített a bontós srác, és felhajtottunk szekszárdon egy peugeot 306 1.4i váltót, a féltengelyem belement, ha minden igaz a helyére is felstimmel
Épp ideje már,hogy balszerencsés vesszőfutásod end-el záruljon!
Csak ne szóljuk el a féltengely már stimt de hogy a motorra felmegy-e az holnap derül ki, meg hogy a váltó hibátlan-e azis Bár hibát nem nagyon leltünk rajta, picit zajos a lükverc fokozat de az elméletileg mindig zajosabb a többinél a plussz fogaskerék miatt, meg ráadásul nincs olaj a ketyerében mert ugye nincsenek a tengelyek a helyükön, majd holnap kap 2 littyó (mert ugyebár az autofitt 2006 program szerint annyi köll neki, ha vki máshogy tudja szoljon) friss mol 80w90-es hajtóműolajat, azt 1 szava nem lehet!
üdv beléteklenne pár kérdésem hátha remélem mindre kapok választelőszöris: a kilóméteróra spirálja az egy egészet fordul amikor a kerék is egy egészet fordul? vagy más arányban forognak?másodszor: középkonzolt hogy lehet kibontani? állitolag mögötte van a klima vezérlője és arra jöttem rá hogy nem nedves időben, hanem hidegben megnyekken, szeretnék kicsit körülnézni benne.harmadszor: nincs-e valakinek eladó fordulatszám mérője?negyedszer: ki tudja hogy az abs hol/milyen módszerrel méri a kerekek gördülését, illetve hol/hogyan csatlakozik be a fékrendszerbe, továbbá építhető-e be olyan kocsiba amiben gyárilag nincs, viszont ha egy bontottbol kiszerele akkor esélyes-e hogy beépíthető vagy csillió darabra kell ezért szednem a kicsikét? (esetleg láttatok/hallottatok-e olyanról aki csinált már ilyet?)előre is köszi
Szerintem nézd meg a Fridcar honlapján,lehet hogy tudnak mondani egy korekt árat.Név:Petruha László-06-1-239-0-495,hivatkozz a klubra.Nagyon segítőkészek.És van még egy szerelő ott Pesten 06-1-787-60-49 valamilyen László,ö egy spéci szívattyú szerelő.Nekem telefonon levezényelte a szívatyú cserét kérés nélkül.Persze öt is a Petruha Laci ajánlotta.Hát prosza szekerce!!!!!!
Nekem van egy fordulatszám mérős km órám ami eladó.
1, a váltóbolt áttételezve jön ki!2, az alsó fele ahol a ködlámpa szivar gyulytó meg ezek vannak az le patintod és ott lesz 2csavar, illetve ha ki veszed a rádiot akkor ott belül a 2 oldalán lesz 1-1 asszem 6anya 3, nándi árúl egyet emlékeim szerint4, nem éri meg utolag be szerelni mert a futomüvet is le kell hozzá cserélni elöl hátúl, meg komputer csere ha ezek meg vannak akkor már nem nagy mutatvány a ketyerét be iktatni a rendszerbe!
gondolom abból csak maga a fordulatszám mérő nem eladó ugye? A komplett cuccot mennyiért szórod?aham, nem tudod véletlen hogy az az áttétel az mekkora? vagy pl hogy a kilóméter számlálo hány spirálfordulat után számol 100m-t?köszi a válaszokat!
Sziasztok!Elkezdett zörgő, nyikorgó hangot kiadni a műszerfalam, mit lehet ilyenkor csinálni?Üdv,Guruka!