Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 675   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2416388 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3450 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 16:42:43 »

Mennyi benyóhoz kell egy flaska injektor tisztitó rakni ?

Változó, amit én használok, egy tank benzinhez csak egy FELES! biztos valami szuperkoncentrátum  ;D
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3451 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 16:43:31 »

Hellosztok

Eléggé gázos a váltó megcsinálni vszeg nem lehet mert 2-3cm-es kimozgása van a féltengelynek, vszeg szétment.
Menek Szekszárd mellé 30-ért váltó

Nem tudjátok véletlenül, hogy a 93-as kdx-es motorkódú 1.4i peugeot 306-ban 1 vahy 2 karos váltó van?  ;D
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3452 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 16:59:39 »

Hellosztok

Eléggé gázos a váltó megcsinálni vszeg nem lehet mert 2-3cm-es kimozgása van a féltengelynek, vszeg szétment.
Menek Szekszárd mellé 30-ért váltó

csak szólok, hogy a szekszárd melletti bontó egy ideje már bent van szekszárdon!   ;)
amúgy te hová valósi vagy?
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3453 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 17:52:35 »

csak szólok, hogy a szekszárd melletti bontó egy ideje már bent van szekszárdon!   ;)
amúgy te hová valósi vagy?

Szia

Dunaújvárosi vagyok de amúgy harc-on van a bontó, most beszéltem vele telefonon  ;D
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3454 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 17:55:25 »

Szia

Dunaújvárosi vagyok de amúgy harc-on van a bontó, most beszéltem vele telefonon  ;D

jahh, azthittem a szexárdira gondolsz, mert az régebben a városon kívül volt..  ;)
bocs az offért..
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3455 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 17:56:03 »

jahh, azthittem a szexárdira gondolsz, mert az régebben a városon kívül volt..  ;)
bocs az offért..

Belefér, na 1 vagy 2 karú a váltó?  ;D
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3456 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 19:25:04 »

Belefér, na 1 vagy 2 karú a váltó?  ;D

tudomásom szerint 1! ha jó tudom akkor csak a 2000 utániba raktak 2 karut
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3457 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 19:59:12 »

Sziasztok!

Tundna valaki segíteni nekem abban a Peugeotomban/306 1.6 2001 sedan/a motornál lévő tartókar aminek egyik csavarja egy gumigombán van a másik három csavar pedig a motort fogja a belső harmadik csavarnál etört ez az aluminium felfogató vagy motortartó nemtudom pontosan mi a neve?Elöszőr is azt szeretném kérdezni hogy ennek pontosan mi a neve és ilyent hol tudnék olcsón beszerezni!Sűrgős lenne!

köszönettel aki tud segíteni üdv:zooleeb

Ezt az indexes forumrol másoltam ide,valaki segítsen már neki,ha tud. Köszcsi
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3458 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 20:54:25 »

tudomásom szerint 1! ha jó tudom akkor csak a 2000 utániba raktak 2 karut


Ahha, köszi az infot :)
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3459 Dátum: 2007 Szeptember, 08, 09:37:30 »

Kispiros!

Gratula az aoutodhoz! Az első szélvédőmosó megoldásodrol tudnál irni valamit, hogyan oldottad meg, nekem a gyári, vezető előtti mindig bedugul. Ezzel a megoldással  hátha ki tudnám küszöbölni. Köszi
Naplózva
FunTom

topdon

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3460 Dátum: 2007 Szeptember, 08, 18:51:29 »

Üdv All!

Ha valakinek már volt hasonló esete, akkor mondhatna nekem egy kb. árat hogy mennyibe terheli meg a pénztárcát 306-oson a bölcső, és a 4 első szilent cseréje? (4 szilent : 2 lengőkar)

Leginkább a munkadíj érdekelne, az alkatrészek már be vannak szerezve.

Előre is köszönöm!

A válaszok jöhetnek a topdon@freemail.hu-ra is, de itt is figyelni fogom!

Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3461 Dátum: 2007 Szeptember, 08, 19:11:18 »

Ma voltam a békéscsabai bontóban ahol a napokban bontottak el egy 306-ost. Megvettem belőle egy csomó cuccot:
-sport ülés
-oldal kárpit ,ez sajnos elektomos ablakemelső ezért még barkácsolni kell ,hogy fel lehessen tenni,a kapcsolók benne vannak.
-törött tükrömhöz kaptam alkatrészt
-és ajándéka kaptam egy védőkupakot a csomagtartóhoz.

Az üléseket 1 órája raktam be,hááát nagyon kemény,mintha új autóm lenne. ;D
Lépeket majd holnap este tudok mutatni.
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3462 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 00:57:11 »

http://peugeot.mainspot.net/engines.shtml
INNEN MEGTUDHATSZ DOLGOKAT AZ AUTÓDROL
nem Magyar de kilehet hámozni
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3463 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 09:39:13 »

Ma voltam a békéscsabai bontóban ahol a napokban bontottak el egy 306-ost. Megvettem belőle egy csomó cuccot:
-sport ülés
-oldal kárpit ,ez sajnos elektomos ablakemelső ezért még barkácsolni kell ,hogy fel lehessen tenni,a kapcsolók benne vannak.
-törött tükrömhöz kaptam alkatrészt
-és ajándéka kaptam egy védőkupakot a csomagtartóhoz.

Az üléseket 1 órája raktam be,hááát nagyon kemény,mintha új autóm lenne. ;D
Lépeket majd holnap este tudok mutatni.

Sorry,de csak mobillal tudtam elfotózni:

Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3464 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 09:41:40 »

Sorry,de csak mobillal tudtam elfotózni:


S2-3 ajtó kárpit...  ;D ;D ;D

kell vagy fél nap ha te akarod át rakni az ablak emelő csatikat!
valahol meg van még, hogy kell csinálni(ha nem találom akkor Zimu tud segíteni)!

 
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3465 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 09:54:54 »

S2-3 ajtó kárpit...  ;D ;D ;D

kell vagy fél nap ha te akarod át rakni az ablak emelő csatikat!
valahol meg van még, hogy kell csinálni(ha nem találom akkor Zimu tud segíteni)!

 

Egy darabig nem kerül be mert az én autómban nincs elektromos ablakemelő.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3466 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 12:19:10 »

Sorry,de csak mobillal tudtam elfotózni:


elég jó állapotban vannak így elsőre, és szépek is!!  :-!
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3467 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 13:23:58 »

elég jó állapotban vannak így elsőre, és szépek is!!  :-!

Ahogy mondod!!!

Amúgy nehéz átkárpitozni a kocsit?

Én szeretném pirosra az egészet, de csak ahol szövet van!!!

A többi marad fekete!!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3468 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 15:22:27 »

Valaki el tudná árulni nekem, hogy az ABS milyen sebességnél kapcsol ki? Általában működik, nagyokat tudok fékezni, és rendesen "rugdalja" a pedált, de ma egy kicsit nagyobb tempóval érkeztem egy esős, mocskos körforgóba, és majdnem a korláton álltam meg, mert az első kerekek megálltak, és csak csúsztam egyenesen tovább! A következő körforgónál szándékosan voltam gyorsabb, és szintén csuszikáltam! Viszont ahogy felgyorsítok, szintén működik ABS rendesen... No erre varrjatok gombot!!!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3469 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 15:54:21 »

Valaki el tudná árulni nekem, hogy az ABS milyen sebességnél kapcsol ki? Általában működik, nagyokat tudok fékezni, és rendesen "rugdalja" a pedált, de ma egy kicsit nagyobb tempóval érkeztem egy esős, mocskos körforgóba, és majdnem a korláton álltam meg, mert az első kerekek megálltak, és csak csúsztam egyenesen tovább! A következő körforgónál szándékosan voltam gyorsabb, és szintén csuszikáltam! Viszont ahogy felgyorsítok, szintén működik ABS rendesen... No erre varrjatok gombot!!!

hmm, érdekes... én meg sokszor azthiszem, hogy egyáltalán nincs ABS a kocsimban, mert olyan ritkán "dadogott" még a pedál a lábam alatt, pedig volt rá példa, hogy nagyot fékeztem (de blokkolni azért mé sose blokkoltak a kerekek..) viszont télen, hóban-fagyban tudja a dolgát, plusz egy szerelő szerint is jól működik..
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3470 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 16:10:20 »

hmm, érdekes... én meg sokszor azthiszem, hogy egyáltalán nincs ABS a kocsimban, mert olyan ritkán "dadogott" még a pedál a lábam alatt, pedig volt rá példa, hogy nagyot fékeztem (de blokkolni azért mé sose blokkoltak a kerekek..) viszont télen, hóban-fagyban tudja a dolgát, plusz egy szerelő szerint is jól működik..

Hát ezaz! Ez is szépen működik(eddíg is jártam abs-vel szerelt járgánnyal, de ez finomabban működik), de valahol hallottam, hogy pld a 206-os olyan 30km/h körül kikapcsolja abs-t, hogy állni is tudjál, ne csak lassulni. Ha ez is ilyen, akkor viszont jó volna tudni, mire számíthatok(egy kukás diesel opelt tanítottam közlekedni, mikor történt az eset, de jár arra sok szutyoki is  :-))).
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3471 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 16:21:55 »

Valaki el tudná árulni nekem, hogy az ABS milyen sebességnél kapcsol ki? Általában működik, nagyokat tudok fékezni, és rendesen "rugdalja" a pedált, de ma egy kicsit nagyobb tempóval érkeztem egy esős, mocskos körforgóba, és majdnem a korláton álltam meg, mert az első kerekek megálltak, és csak csúsztam egyenesen tovább! A következő körforgónál szándékosan voltam gyorsabb, és szintén csuszikáltam! Viszont ahogy felgyorsítok, szintén működik ABS rendesen... No erre varrjatok gombot!!!
Tibcsi barátom ez a jelenség nem olyan ritka ,egy párszor már én is tapasztaltam hasonló jelenséget igaz nem pugbamn hanem bömbivel. Ott például rendszeresen elcsusztam vele az uton főleg nagy temponál 180-210 km/h körül ,és ez a hatás egészen 170-ig tartott onnantol már fogott rendesen a fék .Volt olyan ,hogy reggel elindultam Pestre ,és mikor jöttem hazafelé Pécs előtt ut burkolat javitás volt ami abbol állt ,hogy felszorták kaviccsal .és bizony meg kellett rendesen kapaszkodnom mikor 220-rol probáltam elfordulni a kanyarban ,és visszarugott a pedál olyat majd letőrt a lábam ,ráadásul csusztak a kerekek a kavicson .Akor jöttem rá ,hogy az ABs sem minden esetben jó dolog .Egyébbként télen csak sokszor annak köszönhettem azt ,hogy nem estem le az utról ,hogy összkerekes volt a vas ,mert rendszeresen megcsusztam vele fékezésnél a havas csuszos uton .Az Abs is elveszti a tapadását csuszos nyálkás uton ,mert nincs amin blokkolni tudja a rendszer,és aki azt mondja hogy abs-es autot nem lehet megcsusztatni ilyen esetekben az hazudik mert bizony hogy meg lehet föleg télen észre sem veszed ,és már bent vAgy az árokban  vagy a padkán.Azt hogy milyen sebességnél kapcsol be azt én sem tudom ,de komoly temponál oda kell rá figyelni az biztos mert nem egy élet biztositás. :-! :-! ;D
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3472 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 16:55:27 »

Tibcsi barátom ez a jelenség nem olyan ritka ,egy párszor már én is tapasztaltam hasonló jelenséget igaz nem pugbamn hanem bömbivel. Ott például rendszeresen elcsusztam vele az uton főleg nagy temponál 180-210 km/h körül ,és ez a hatás egészen 170-ig tartott onnantol már fogott rendesen a fék .Volt olyan ,hogy reggel elindultam Pestre ,és mikor jöttem hazafelé Pécs előtt ut burkolat javitás volt ami abbol állt ,hogy felszorták kaviccsal .és bizony meg kellett rendesen kapaszkodnom mikor 220-rol probáltam elfordulni a kanyarban ,és visszarugott a pedál olyat majd letőrt a lábam ,ráadásul csusztak a kerekek a kavicson .Akor jöttem rá ,hogy az ABs sem minden esetben jó dolog .Egyébbként télen csak sokszor annak köszönhettem azt ,hogy nem estem le az utról ,hogy összkerekes volt a vas ,mert rendszeresen megcsusztam vele fékezésnél a havas csuszos uton .Az Abs is elveszti a tapadását csuszos nyálkás uton ,mert nincs amin blokkolni tudja a rendszer,és aki azt mondja hogy abs-es autot nem lehet megcsusztatni ilyen esetekben az hazudik mert bizony hogy meg lehet föleg télen észre sem veszed ,és már bent vAgy az árokban  vagy a padkán.Azt hogy milyen sebességnél kapcsol be azt én sem tudom ,de komoly temponál oda kell rá figyelni az biztos mert nem egy élet biztositás. :-! :-! ;D
Köszi az "odafigyelést", de ezt a témát már elég jól ismerem(anno picit krosszoztam 2. osztályban  ;)). :-! Tudom, hogy az abs nem fog megvédeni, mindössze segít kicsit, ez a dolga. De most sem mentem 50-nél gyorsabban, csak a körforgó, az körforgó és el kellett volna fordulnom, amit meg is tettem, de csúnyán sodródva, mert mikor fékezni akartam, blokkoltak az első kerek, és csak a szerencsén múlott, hogy elfordultam! Azért lenne jó tudni, hogy ez normális vagy sem, mert ha nem, akkor körül kell nézzek a kerekek tájékán.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3473 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 17:11:31 »

Köszi az "odafigyelést", de ezt a témát már elég jól ismerem(anno picit krosszoztam 2. osztályban  ;)). :-! Tudom, hogy az abs nem fog megvédeni, mindössze segít kicsit, ez a dolga. De most sem mentem 50-nél gyorsabban, csak a körforgó, az körforgó és el kellett volna fordulnom, amit meg is tettem, de csúnyán sodródva, mert mikor fékezni akartam, blokkoltak az első kerek, és csak a szerencsén múlott, hogy elfordultam! Azért lenne jó tudni, hogy ez normális vagy sem, mert ha nem, akkor körül kell nézzek a kerekek tájékán.

ezért kell picit megültetni, plusz széles-peres gumik, és máris nincsenek ilyen gondok..  :-)) :-))
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3474 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 18:29:17 »

ezért kell picit megültetni, plusz széles-peres gumik, és máris nincsenek ilyen gondok..  :-)) :-))
Bár az ültetés nem segít semmit a kimaradozó abs-en, a széles gumi pedig kimondottan hátrány esős úton, de azért igazad van! :-!  _pug
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3475 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 19:27:44 »

Bár az ültetés nem segít semmit a kimaradozó abs-en, a széles gumi pedig kimondottan hátrány esős úton, de azért igazad van! :-!  _pug
Valoszinünek tartom ,hogy egyrészt a vizes nyálkás út volt az egyik oka a meg csuszásnak ,a másik meg talán a hirtelen sulypont eltolodás ami a hirtelen kanyarvételnek köszönhető .Ugy hogy szerintem semmi baja nincs az ABS-ednek egyszerüen megcsuszott a csuszos uton a nem megfelelő tapadás miatt. :-! _pug ;D ;D
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3476 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 19:29:37 »

Valoszinünek tartom ,hogy egyrészt a vizes nyálkás út volt az egyik oka a meg csuszásnak ,a másik meg talán a hirtelen sulypont eltolodás ami a hirtelen kanyarvételnek köszönhető .Ugy hogy szerintem semmi baja nincs az ABS-ednek egyszerüen megcsuszott a csuszos uton a nem megfelelő tapadás miatt. :-! _pug ;D ;D Különben is az első kerék meghajtásu kocsik hajlamosak az ugy nevezett orr eltolásra hirtelen kormány mozdulatra ,de szerintem ezzel te is tisztában vagy. ;D :-! _pug
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3477 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 19:51:28 »

Valoszinünek tartom ,hogy egyrészt a vizes nyálkás út volt az egyik oka a meg csuszásnak ,a másik meg talán a hirtelen sulypont eltolodás ami a hirtelen kanyarvételnek köszönhető .Ugy hogy szerintem semmi baja nincs az ABS-ednek egyszerüen megcsuszott a csuszos uton a nem megfelelő tapadás miatt. :-! _pug ;D ;D
Azt hiszem elbeszélünk egymás mellett. Mielőtt behajtasz egy körforgóba(én legalább is így szoktam), akkor egy kicsit balra huzódsz, hogy minél kevesebbet kelljen tekergetni azt kerek izét ott középen, és miután bent vagy, csak akkor kezdesz balra kanyarodni. Nos én még "egyenesen" mentem, nem kanyarodtam, mindössze lassítani szerettem volna, hogy sikerüljön a kanyarvétel, mikor is elkezdte egyenesen tolni az elejét(blokkolt a 2 első guriga)neki a korlátnak. Csak atózért fordult el, mert elengedtem a féket, és csak ez után tekertem a kormányt. Kicsit levert a víz, de megijedni csak utólag szoktam...
Remélem így már világos a "kórtörténet".
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3478 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 20:00:45 »

Azt hiszem elbeszélünk egymás mellett. Mielőtt behajtasz egy körforgóba(én legalább is így szoktam), akkor egy kicsit balra huzódsz, hogy minél kevesebbet kelljen tekergetni azt kerek izét ott középen, és miután bent vagy, csak akkor kezdesz balra kanyarodni. Nos én még "egyenesen" mentem, nem kanyarodtam, mindössze lassítani szerettem volna, hogy sikerüljön a kanyarvétel, mikor is elkezdte egyenesen tolni az elejét(blokkolt a 2 első guriga)neki a korlátnak. Csak atózért fordult el, mert elengedtem a féket, és csak ez után tekertem a kormányt. Kicsit levert a víz, de megijedni csak utólag szoktam...
Remélem így már világos a "kórtörténet".
Értem én hogy mit irsz csak én ezt ugy képzeltem el ,hogy beestél a """körforgoba""" ahogy te mondanád, kb 50-nel és igy tőrtént a malőr veled .igy már viszont valoban érdekes az ABS-ed mert ez nem szokványos dolog ,ha ezt eddig nem csinálta akkor lehet hogy nem árt alá nézned a kerekek alá ahogy te mondanád.Remélem rájössz a probléma okára ,és rendbe tudod rakni. :-! :-! ;D
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3479 Dátum: 2007 Szeptember, 09, 20:23:21 »

Bár az ültetés nem segít semmit a kimaradozó abs-en, a széles gumi pedig kimondottan hátrány esős úton, de azért igazad van! :-!  _pug

jó igaz, mondjuk nem esős felületre gondoltam amikor írtam.. :D
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 85
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.983
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3480 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:01:00 »

Kispiros!

Gratula az aoutodhoz! Az első szélvédőmosó megoldásodrol tudnál irni valamit, hogyan oldottad meg, nekem a gyári, vezető előtti mindig bedugul. Ezzel a megoldással  hátha ki tudnám küszöbölni. Köszi
Ööööö, nem tudom, mire gondolsz. A gyári spriccelős cucc van nekem is, pucolgatni kell nekem is rendesen.
Az ablaktörlőlapátnak van ilyen hülye felfogatása, de az csak sima lapát...
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3481 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:09:09 »

Ööööö, nem tudom, mire gondolsz. A gyári spriccelős cucc van nekem is, pucolgatni kell nekem is rendesen.
Az ablaktörlőlapátnak van ilyen hülye felfogatása, de az csak sima lapát...

Azthittem, a lapáthoz van vezetve az ablakmosó, és nem spricnis.. lehet hogy mégis vak vagyok  _pug
Naplózva
FunTom

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 85
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.983
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3482 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:10:28 »

Azthittem, a lapáthoz van vezetve az ablakmosó, és nem spricnis.. lehet hogy mégis vak vagyok  _pug
Sajna nem, az csak nagy ormótlan felgogatású lapát...
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3483 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:15:38 »

Sajna nem, az csak nagy ormótlan felgogatású lapát...
Pedig 1 bluetooth-os spricni jo lenne a lapátokra. akkor nem kellene félóránként pucolgatni. :'(
Naplózva
FunTom

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3484 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:30:28 »

Pedig 1 bluetooth-os spricni jo lenne a lapátokra. akkor nem kellene félóránként pucolgatni. :'(

azt a meg oldást tudod adaptálni a 405-ből!
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3485 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 11:52:53 »

A hétvégén megtörtént a hátsó hid javitás. A bal oldalon a külső tűgörgő volt összetörve de nagyon, már belemart a tengelybe is. Ezért a tengelyt leesztergáltam tisztára és bronz persely ment bele. A multkor rosszul írtam a féltengely gumiharang árát. A jó ár (legalább is én ennyiért vettem) 560ft/db de ehez nincs zsír sem bilincs.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3486 Dátum: 2007 Szeptember, 10, 22:07:01 »



Tonyo Nem tudok szerezni neked jav készletet.Letiltották sajna :-\
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3487 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 15:11:35 »

Azthittem, a lapáthoz van vezetve az ablakmosó, és nem spricnis.. lehet hogy mégis vak vagyok  _pug

Én a Corában vettem múltkor 405-re való jó kis francia lapátokat (1000,-/pár), amihez adtak külön egy 10-15 cm-es toldatot, amit a lapátra felszerelve vagy 4 helyen löki a vizet az ablakra lapátonként.

Ha átalakítanád ilyenre, szívesen odaadom....
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3488 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 16:17:33 »

Én a Corában vettem múltkor 405-re való jó kis francia lapátokat (1000,-/pár), amihez adtak külön egy 10-15 cm-es toldatot, amit a lapátra felszerelve vagy 4 helyen löki a vizet az ablakra lapátonként.

Ha átalakítanád ilyenre, szívesen odaadom....
ez azt jelenti, hogy mind a 2 lapatra van? Nem is lenne rossz. Mennyi az annyi?
Naplózva
FunTom

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3489 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 16:30:38 »

ez azt jelenti, hogy mind a 2 lapatra van? Nem is lenne rossz. Mennyi az annyi?

Igen, mind a kettőre.
Semennyi. Én leszedtem, mert nekem csak a lapát kellett...
Köv. talira elviszem, ha kéred....
Naplózva

Dakar 306

  • Füred-Team
  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 219
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6.724
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Maglód
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3490 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 18:36:21 »

A hétvégén megtörtént a hátsó hid javitás. A bal oldalon a külső tűgörgő volt összetörve de nagyon, már belemart a tengelybe is. Ezért a tengelyt leesztergáltam tisztára és bronz persely ment bele. A multkor rosszul írtam a féltengely gumiharang árát. A jó ár (legalább is én ennyiért vettem) 560ft/db de ehez nincs zsír sem bilincs.

mennyibe fájt a dolog??
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3491 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 21:52:58 »

Igen, mind a kettőre.
Semennyi. Én leszedtem, mert nekem csak a lapát kellett...
Köv. talira elviszem, ha kéred....
jó a promocio, szoval menjek a köv talira... :-)) _pug
Naplózva
FunTom

Tonyo83

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 60
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.434
  • Autó színe: Saxon kék
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: BP
  • Motor: 1.8
  • Típus: 5 ajtós
  • Executive
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3492 Dátum: 2007 Szeptember, 11, 22:21:32 »


Tonyo Nem tudok szerezni neked jav készletet.Letiltották sajna :-\

Thx hogy megnézted! Sebaj majd megrendeli a szerelőm. Előbb utóbb úgy is meg kell csinálni a rudazatot.  :-!
Naplózva
Életem első saját autója és büszke vagyok rá :D
Peugeot 306 XT 1.8i 8V benzinfaló

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3493 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 11:38:46 »

mennyibe fájt a dolog??

Tulajdon képpen semenyibe. Mivel bronzpersely ment bele. Bronzom volt, szakmámból kifolyólag (esztergályos) megcsináltam magamnak mindent.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3494 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 14:55:28 »

Most vettem:







1622Ft volt a 2db remélem teljesen helyetesíti az utastérben a villanyt...
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3495 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 15:29:50 »

Rossz voltam és vettem 1622Ft ért 2db LED-et...





Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.761
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3496 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 16:11:14 »

"Az Abs is elveszti a tapadását csuszos nyálkás uton ,mert nincs amin blokkolni tudja a rendszer,és aki azt mondja hogy abs-es autot nem lehet megcsusztatni ilyen esetekben az hazudik mert bizony hogy meg lehet föleg télen észre sem veszed ,és már bent vAgy az árokban  vagy a padkán.Azt hogy milyen sebességnél kapcsol be azt én sem tudom ,de komoly temponál oda kell rá figyelni az biztos mert nem egy élet biztositás."

Hát aki azt hiszi, hogy ABS-el nem lehet megcsúszni az nagyon-nagy tévedésben van és keveri az ESP-vel a menetstabilizáló rendszerrel, az ABS-nek az a dolga, hogy vészfékezés közben is tudj kormányozni!!! Ezért van az, hogy amikor satuzna nem satuzik hanem pulzál.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3497 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 16:30:53 »

Rossz voltam és vettem 1622Ft ért 2db LED-et...



ez kemény, 1W-os led?!  :o ebay-en lelted?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3498 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 16:40:01 »

ez kemény, 1W-os led?!  :o ebay-en lelted?

jaja ausztrál ebay-on!
már ki is csengetem és ha meg jön akkor nyilatkozok!
én az elsö hátsó utastér lámpába szánom...
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3499 Dátum: 2007 Szeptember, 12, 18:33:19 »

Sziasztok

Valaki nem tudja, hogy kell a kuplung holtjátékán állítani? :)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 675   Fel
 


Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.