Szerelés és Tuning > Szerelés és Tuning

Szerelés és Tuning

<< < (6822/6822)

zimurgy:

--- Idézetet írta: Mersault - 2022 Szeptember, 15, 18:30:38 ---Uh, ez durva. Mármint a felszereltség és a hozzá tartozó árszint. Valószínűleg úgy okoskodhattak a Peugeot hazai importőrei, hogy ennél magasabb felszereltség a 2000-es évek elejének Magyarországán egyszerűen nem eladható abban az alsó-középkategóriás terepen, ahol a 306-os minden eséllyel indult (tipikusan az Opellel, VW-nel, Forddal összehasonlítva). Nekem Mistral felszereltség volt, az szerintem az első ülésfűtéssel volt "több" az általad felárral értett felsoroltoknak (És most gondolj bele, ugyanekkor, 2001-ben az OFF Lexus IS200-as alapára kb. 10.000.000 Ft volt, a jobban felszerelt 11m Ft. Brutális, nem? A durva az, hogy a Lexus persze több szinttel más kategória, na de NEM négyszer jobb vagy élvezetesebb szerintem, mint a 306-os, ezt bátran állíthatom. Ma a legdrágább belőle kb. 2-2,5 m Ft).

--- ---

Az is finom ár, amit írtál, az OFF Lexus...

Amúgy a Mistral a Saint-Tropez-hez képest az ülésfűtésen kívül (tudtommal) még a plüss-ülésekkel tartalmaz többet.

Mersault:

--- Idézetet írta: zimurgy - 2022 Szeptember, 19, 09:49:41 ---Az is finom ár, amit írtál, az OFF Lexus...

Amúgy a Mistral a Saint-Tropez-hez képest az ülésfűtésen kívül (tudtommal) még a plüss-ülésekkel tartalmaz többet.

--- ---

Lehetséges, imádtam a plüsst, ez szerintem az egyik legszerethetőbb tulajdonsága volt a 306-osnak (és számos más francia autónak korábban). Ami hiányzott nekem: ABS és örültem volna egy olajhőfok / olajszint mérőnek is. (Az OFF IS200 is finom műszer, tudja azt, amit a 306-os, de azt kell mondanom, hogy alsó-középkategóriás autót tekintve szerintem nem sok élvezetesebb típus volt akkor (és azóta sem)). Ha a motor/hajtáslánc és a futómű tartósságával nem lett volna probléma, akkor az Alfa 147-est lehetne egyedül említeni (stílus, vezethetőség, plüss, kényelem stb-stb).

krissz306:

--- Idézetet írta: Mersault - 2022 Szeptember, 19, 18:02:00 ---Lehetséges, imádtam a plüsst, ez szerintem az egyik legszerethetőbb tulajdonsága volt a 306-osnak (és számos más francia autónak korábban). Ami hiányzott nekem: ABS és örültem volna egy olajhőfok / olajszint mérőnek is. (Az OFF IS200 is finom műszer, tudja azt, amit a 306-os, de azt kell mondanom, hogy alsó-középkategóriás autót tekintve szerintem nem sok élvezetesebb típus volt akkor (és azóta sem)). Ha a motor/hajtáslánc és a futómű tartósságával nem lett volna probléma, akkor az Alfa 147-est lehetne egyedül említeni (stílus, vezethetőség, plüss, kényelem stb-stb).

--- ---

A 2005 előtti Alfa 147 formája eszméletlenül tetszik nekem. Ami lehorgasztja a lelkesedésemet, az a fogyasztása. Az alap 105 lovas benzines benyal 8,5 litert a spritmonitor.de szerint. Ilyen benzinárak mellett maradok az én jó kis 1.4-es 306-osomnál, ami 6 liternél ritkán kér többet.  _pug

Mersault:

--- Idézetet írta: krissz306 - 2022 Szeptember, 30, 16:45:54 ---A 2005 előtti Alfa 147 formája eszméletlenül tetszik nekem. Ami lehorgasztja a lelkesedésemet, az a fogyasztása. Az alap 105 lovas benzines benyal 8,5 litert a spritmonitor.de szerint. Ilyen benzinárak mellett maradok az én jó kis 1.4-es 306-osomnál, ami 6 liternél ritkán kér többet.  _pug

--- ---

A tesómnak volt egy háromajtós 1.6-os, de a 120 lovas, ami bár kicsit erősebb, de azért nem ajánlott, mert van benne vezérlésmódosító, amit rendszeresen (kb. 50e-60e km-enként) cserélendő. Nagyon élvezetes, szerethető, ízig-vérig európai, emberközpontú autó, de egy Alfa Romeo hangulatát nem is kell méltatni. Nem volt vele semmi baj az égvilágon. (Utána lett egy GTV 2.0 JTS, na, azzal már akadtak gondok, most csak a durva olajfogyasztás jut eszembe, de annak ezer oka lehet, pl. a gondatlan előző tulajtól a konstrukciós hibáig bármi.) Az első futóműve a 147-esnek egy álom, tényleg más kategória egy 147-eshez képest, a kormánya is direktebb, mégiscsak egy újabb konstrukció. És mégis... átülve szegény, megboldogult, azóta állítólag újra összerakott 306-osomba, nem volt rossz élmény vezetni újra.  _pug

krissz306:
Üdv!
A legutóbbi hideg reggeleken indításnál valami reszelő hang hallatszik a motortérből. Egy pillanatig hallom, amíg beindul a motor, utána abbamarad.
Csak hideg időjárásban (2-3 °C alatt), és hideg motorindításnál jelentkezik.

Ez mi lehet?

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[*] Előző oldal