Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 681   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 3291610 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3400 Dátum: 2007 Szeptember, 05, 10:31:22 »

A műanyag fogantyú eltört...

Nekem az olajteknő tömítés miatt nem ért bele az olajba :) De a hosszabb pálca sem :(

Ma vezér szij + feszitő görgö + bal féltengely kihajtásnál szimering csere+féltengelycsuklo gumiharang csere.

Jó kis móka lesz. Szerencsére már túl vagyok ezeken. A gumiharang megvan már? Mert a pug harangot nekem 5000-ért akarták hozni, majd kiderült hogy valamelyik astra (asszem F) harangja jó, és csak 2400 pénz!
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.853
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3401 Dátum: 2007 Szeptember, 05, 14:44:41 »

Nekem az olajteknő tömítés miatt nem ért bele az olajba :) De a hosszabb pálca sem :(

Jó kis móka lesz. Szerencsére már túl vagyok ezeken. A gumiharang megvan már? Mert a pug harangot nekem 5000-ért akarták hozni, majd kiderült hogy valamelyik astra (asszem F) harangja jó, és csak 2400 pénz!

Gyorsan ment a dolog és mivel ezt adtam fel javitásba igx csak ezt csinálták meg. Neked volt vizszivattyú cseréd is?
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3402 Dátum: 2007 Szeptember, 05, 15:54:19 »

Nekem az olajteknő tömítés miatt nem ért bele az olajba :) De a hosszabb pálca sem :(

Jó kis móka lesz. Szerencsére már túl vagyok ezeken. A gumiharang megvan már? Mert a pug harangot nekem 5000-ért akarták hozni, majd kiderült hogy valamelyik astra (asszem F) harangja jó, és csak 2400 pénz!

Nekem is esedékes egy gumiharang csere. Ahol én kérdeztem ott mondtak eggyet 2000ft-ért, igaz ehez nem adnak zsirt, sem bilincset. Nem tudom, hogy mennyire kisipari, állitolag olasz.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3403 Dátum: 2007 Szeptember, 05, 18:05:27 »

Gyorsan ment a dolog és mivel ezt adtam fel javitásba igx csak ezt csinálták meg. Neked volt vizszivattyú cseréd is?

Arra nekem nem volt szükség. De a lényeg akkor, hogy szerencsére hamar harckész vagy  :)

Nekem is esedékes egy gumiharang csere. Ahol én kérdeztem ott mondtak eggyet 2000ft-ért, igaz ehez nem adnak zsirt, sem bilincset. Nem tudom, hogy mennyire kisipari, állitolag olasz.

Nekem az az astra nem tudom hogy gyári v u.gy. volt, de a két bilincs meg egy zacskó zsír mellékelve volt, és 2500-at kértek darabjáért. Az 5000 ft-os pugost azért küldettem vissza, mert csak a harang volt benne.
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3404 Dátum: 2007 Szeptember, 05, 20:39:23 »

A gumiharang megvan már? Mert a pug harangot nekem 5000-ért akarták hozni, majd kiderült hogy valamelyik astra (asszem F) harangja jó, és csak 2400 pénz!


Én szerelőnél csináltatom, 1000 Ft alatt szokott lenni a gumiharang és egész sokáig birja. legutobb kiszurta valami, azért kellett lecserélnem. Unix alkatrész listábol dolgozik, ha jolemléxem, és univerzálisat tesz fel.
Naplózva
FunTom

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.853
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3405 Dátum: 2007 Szeptember, 05, 20:45:11 »

Arra nekem nem volt szükség. De a lényeg akkor, hogy szerencsére hamar harckész vagy  :)

Nekem az az astra nem tudom hogy gyári v u.gy. volt, de a két bilincs meg egy zacskó zsír mellékelve volt, és 2500-at kértek darabjáért. Az 5000 ft-os pugost azért küldettem vissza, mert csak a harang volt benne.

Nekem se cseréltek viz szivattyut csak emlitette, hogy van valami kicsapódás a tangelyen.
Lehet nem tesz neki jót hogy nem cserélem le a fagyálót nyárára.
Gumiharang nekem kicsit spec mert van belöl három kis p*cs aminek a helye a fém házon meg van.2500 körül volt zsirral bilincsekkel.
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3406 Dátum: 2007 Szeptember, 05, 22:22:49 »

Nándi bent van már az óra???
Milyen ???
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3407 Dátum: 2007 Szeptember, 05, 22:28:16 »

Ma vezér szij + feszitő görgö + bal féltengely kihajtásnál szimering csere+féltengelycsuklo gumiharang csere.

Szia Lajos mennyi km nél lett cserélve a vezérműszij?
mert én 113.000nél cseréltettem és a vizpumpát is cseréltettem (9000ft volt) igy 100.000 ig megint nem lessz gondom. amit meg kiszereltek vízpumpát, ahogy néztem még használható.
Ui. a fagyálló nemokoz gondot nyáron sem inkább hagyd benne vagy ha régi akkor cseréld le de netegyél bele vizet az nem az igazi.
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.853
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3408 Dátum: 2007 Szeptember, 05, 22:34:33 »

Szia Lajos mennyi km nél lett cserélve a vezérműszij?
mert én 113.000nél cseréltettem és a vizpumpát is cseréltettem (9000ft volt) igy 100.000 ig megint nem lessz gondom. amit meg kiszereltek vízpumpát, ahogy néztem még használható.
100.000 Km-nél leszek a hétvégén. A szerelő azt mondta, hogy 5-6 évenként illene szijjat cserélni meg mivel az enyém törött volt akkor sem ártott volna mert mikor a moci megállt kaphatott rendesen, mondjuk én nem láttam még a szijjon semmi különlegeset bár a feszitő mintha lógna egy icipicit.
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3409 Dátum: 2007 Szeptember, 05, 23:28:34 »

Szia Lajos mennyi km nél lett cserélve a vezérműszij?
mert én 113.000nél cseréltettem és a vizpumpát is cseréltettem (9000ft volt) igy 100.000 ig megint nem lessz gondom. amit meg kiszereltek vízpumpát, ahogy néztem még használható.
Ui. a fagyálló nemokoz gondot nyáron sem inkább hagyd benne vagy ha régi akkor cseréld le de netegyél bele vizet az nem az igazi.

vizpumpát azért szokás ilyenkor cserélni, mert lehet, hogy szíjcsere után 100 km-rel megadja magát, és akkor csak ujabb szíjcserével hajtható végre a vizpumpa csere..
lehet hogy elment volna még 100ezret, de lehet csak 1-et, ezt nem lehet kiszámítani, ez ilyen..  ::)
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3410 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 06:42:15 »

Nándi bent van már az óra???
Milyen ???

Ahan,tegnap beszereltem.Csak annyit tudok mondani ,hogy ég füld a különbség!!A jaeger órával menet közben egy kicsit mozgolódott a km óra mutató.Itt tökéletese,szép!!

Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3411 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 08:56:04 »

Ahan,tegnap beszereltem.Csak annyit tudok mondani ,hogy ég füld a különbség!!A jaeger órával menet közben egy kicsit mozgolódott a km óra mutató.Itt tökéletese,szép!!


grat hozzá, szép! mostmár csak a kékítés van hátra..  ;D
mennyi km van benne?
a jobboldali bajuszkapcsoló tövében lévő kör alakú szivacs akármit nem tetted vissza a kormányburkolat alá..  :-)) :-)) :-))
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3412 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 09:03:20 »


a jobboldali bajuszkapcsoló tövében lévő kör alakú szivacs akármit nem tetted vissza a kormányburkolat alá..  :-)) :-)) :-))
Na ezt a megfigyelőképességet nevezem!!! Még élek nem vettem volna észre!  :-!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3413 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 09:10:52 »

Nekem se cseréltek viz szivattyut csak emlitette, hogy van valami kicsapódás a tangelyen.
Lehet nem tesz neki jót hogy nem cserélem le a fagyálót nyárára.
Gumiharang nekem kicsit spec mert van belöl három kis p*cs aminek a helye a fém házon meg van.2500 körül volt zsirral bilincsekkel.

ezekbe a kocsikba télen nyáron fagyálo kell, hogy legyen!!!
1, magasabb a forrás pontja
2, a fagyáló ad kenést a pumpának
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.784
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3414 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 09:36:17 »

Hali!
Valaki nem szedte még szét a középkonzolt?
Gyári rádió is van benne és a kérdésem az lenne, hogy mit kell először kiszedni???
A többi részt már szedtem szét, de ezt még nem.
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3415 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 09:47:41 »

grat hozzá, szép! mostmár csak a kékítés van hátra..  ;D
mennyi km van benne?
a jobboldali bajuszkapcsoló tövében lévő kör alakú szivacs akármit nem tetted vissza a kormányburkolat alá..  :-)) :-)) :-))

Jaja,lehet,hogy azt majd megcsináljuk ketten egy szekszárdi kirándulás keretében ;D ;D
124e Km van benne.A szervízkönyv alapján pont akkor volt utoljára szervízben ;D
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3416 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 09:53:29 »

Hali!
Valaki nem szedte még szét a középkonzolt?
Gyári rádió is van benne és a kérdésem az lenne, hogy mit kell először kiszedni???
A többi részt már szedtem szét, de ezt még nem.

A ködlámpa kapcsolós rész,vagy ezt:

oldalról lapos fejú csavarhúzóval kipattintod.Majd lecsavarozod az órát és lehúzod a csatiról. Mellett látsz még két csillagfejű csavart azt is szedd ki. A gyári rádió nem tom ,hogy van beszerelve,gondolom annak is van valamilyen kiszedő szettje.Ha sikerül kiszedni akkor nyúlj be a rádió helyére és mindkét oldalon találsz egy 8-as anyát,azt is csavard le és egyszerűen kipattintható az egész.
Remélem érthetően magyaráztam ;D
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3417 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 10:15:10 »

Ahan,tegnap beszereltem.Csak annyit tudok mondani ,hogy ég füld a különbség!!A jaeger órával menet közben egy kicsit mozgolódott a km óra mutató.Itt tökéletese,szép!!


Lassan Nándi tiszta XSi-s lesz a Pugod belseje ,sportosabb lett igy az órád nem? ;D ;D
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3418 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 10:18:01 »

Lassan Nándi tiszta XSi-s lesz a Pugod belseje ,sportosabb lett igy az órád nem? ;D ;D
Nagyon baba az XSI óra ;D Most már csak a motor hiányzik ;D
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3419 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 10:51:39 »

Nagyon baba az XSI óra ;D Most már csak a motor hiányzik ;D
Jajj, de szép az az óra!!! ;)
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

FZé

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3420 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 12:12:50 »

Hali !
Kis segitséget kérnék.
Szelepszár szimmeringes az autóm.Átlalában ennek a javitása mennyibe szokott kerülni?
Illetve tudtok e egy megbizható embert aki felujit hengerfejet?
előre is kösz
FZ
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3421 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 12:30:11 »

Nagyon baba az XSI óra ;D Most már csak a motor hiányzik ;D
Hidd el nem csak az XSi óra a baba hanem az XSi motor is,lassan csak össze hozod majd azt is ,végülis a felnid is Xsi ,az órád is ,csak a motor van vissza ,a futómü ,no meg az Xsi fékrendszer ,és már kész is a Pugod. ;D :-)) :-!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3422 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 12:32:39 »

Tibcsi ha ennyire rá érsz meg csinálhatod nekem is ezeket a dolgokat no meg a müszerfal vágitását kékesiteni ,és igy nekem is meg lesz. ;D ;D ;D
Amint itt lessz az autód, részemről rendben! Az árfolyamot meg megbeszéljük. :-)) :-)) :-))
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3423 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 12:34:19 »

Amint itt lessz az autód, részemről rendben! Az árfolyamot meg megbeszéljük. :-)) :-)) :-))
Na persze. :-)) :-))
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3424 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 12:39:56 »

Hali !
Kis segitséget kérnék.
Szelepszár szimmeringes az autóm.Átlalában ennek a javitása mennyibe szokott kerülni?
Illetve tudtok e egy megbizható embert aki felujit hengerfejet?
előre is kösz
FZ

Szia!

Pont most csináltata meg FunTom kollega és neki 13eFt volt a szimering csere!
Naplózva

FZé

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3425 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 12:41:56 »

Thx.
meginformálom.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3426 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 13:10:35 »

Na meg jött ma a led sorom:


lusta voltam el forgatni...

90cm hosszu és 3eFt volt...
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3427 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 13:22:22 »

Na meg jött ma a led sorom:


lusta voltam el forgatni...

90cm hosszu és 3eFt volt...

nem rossz!  :-!
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3428 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 14:13:04 »

Szia!

Pont most csináltata meg FunTom kollega és neki 13eFt volt a szimering csere!

ebben a munkadijban volt olajcsere és ékszijcsere is.
az anyag ktg elenyésző (1000 Ft alatt a 8 szimmering összesen)
Naplózva
FunTom

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3429 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 14:27:10 »

ebben a munkadijban volt olajcsere és ékszijcsere is.
az anyag ktg elenyésző (1000 Ft alatt a 8 szimmering összesen)

Hali!

Meg tudnád nekem kérdezni, hogy mennyi lenne a meló díja a szelepszár szimering cserének?
vihetem-e én az alkatrészeket (szimering meg hengerfej csavarokat) illetve meg is várhatóm (időben mennyi lenne?)??
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3430 Dátum: 2007 Szeptember, 06, 21:42:22 »

Hali!

Meg tudnád nekem kérdezni, hogy mennyi lenne a meló díja a szelepszár szimering cserének?
vihetem-e én az alkatrészeket (szimering meg hengerfej csavarokat) illetve meg is várhatóm (időben mennyi lenne?)??

holnap rákérdezek.
tehát ha jol értem, anyagot nem kell rendelnie, csak a munka lenne. és csak szelepszárszimering csere.
Naplózva
FunTom

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3431 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 00:14:10 »

holnap rákérdezek.
tehát ha jol értem, anyagot nem kell rendelnie, csak a munka lenne. és csak szelepszárszimering csere.


igen jól érted!
meg venném a szimeringet meg a csavart én!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3432 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 00:16:36 »

Unatkoztam...


na az egyi oldalt én is meg csináltam!
megint lusta voltam be forgatni...


Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3433 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 06:17:43 »

Úgy látom, a tisztelt klubtársaknak rengeteg idejük akad raktáron... ;D :-! de legalább hasznosan töltitek el... :-!
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.853
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3434 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 08:48:20 »

na az egyi oldalt én is meg csináltam!
megint lusta voltam be forgatni...



Ezek milyen ledek? Ha netén én is valamihasonlóba kezdenék.
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.853
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3435 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 08:52:56 »

Használtok-e injektor tisztító adalékot a benzinbe és ha igen akkor milyet?
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3436 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 09:09:02 »

Használtok-e injektor tisztító adalékot a benzinbe és ha igen akkor milyet?
Hali, sztem igen, mert pl shell 95vpower-ben amikor megkérdeztem, hogy ez mitől vpower, akkor azt mondták, hogy van benne pl injektor tisztító adalék....
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3437 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 09:15:24 »

na az egyi oldalt én is meg csináltam!
megint lusta voltam be forgatni...



Örülök, hogy vannak azért nekem is ragálykeltő dolgaim. :-)) :-)) :-)) Én is berakom a 2. ledet a kapaszkodókba kicsit megdöntve, és ez egész üléssort be fogom világítani vele!  _pug
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3438 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 09:21:08 »

Ezek milyen ledek? Ha netén én is valamihasonlóba kezdenék.

sima mezei nagy fényerejü fehér led ami le van csiszolva teljesen, hogy nem logjon ki...
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3439 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 09:22:48 »

sima mezei nagy fényerejü fehér led ami le van csiszolva teljesen, hogy nem logjon ki...

jó lett, majd talin sötétben lefigyeljük! meg a Tibcsiét is!
én már kezdem unni az enyémet, most valami variáláson töröm a fejem..  ;D
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3440 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 09:23:31 »

Használtok-e injektor tisztító adalékot a benzinbe és ha igen akkor milyet?

1évben egyszer szoktam bele tolni...
ósön vagy teszkó gazdaságosat!
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3441 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 12:22:01 »

Na meg jött ma a led sorom:


lusta voltam el forgatni...

90cm hosszu és 3eFt volt...

Klafa! Nyitásra kapcsolódik fel? (Elforgathattad volna!) :-!

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.853
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3442 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 13:30:55 »

Mennyi benyóhoz kell egy flaska injektor tisztitó rakni ?
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3443 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 13:37:23 »

Rob!

ment pü _pug
Naplózva
FunTom

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3444 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 13:39:21 »

Mennyi benyóhoz kell egy flaska injektor tisztitó rakni ?

rá van ezekre irva, hogy hogy kell adagolni..
amúgy általában ilyen adalékokból, egy flakon egy tank benyához..
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.853
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3445 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 13:47:53 »

rá van ezekre irva, hogy hogy kell adagolni..
amúgy általában ilyen adalékokból, egy flakon egy tank benyához..
Akkor ez álltalában. Egyébként kőszí:
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3446 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 15:10:50 »

Hali, sztem igen, mert pl shell 95vpower-ben amikor megkérdeztem, hogy ez mitől vpower, akkor azt mondták, hogy van benne pl injektor tisztító adalék....


Tényleg ezt nyomod bele?
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3447 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 15:39:42 »

Tényleg ezt nyomod bele?
Mikor mit  ;)
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3448 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 16:15:33 »

Mennyi benyóhoz kell egy flaska injektor tisztitó rakni ?

30-50L
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3449 Dátum: 2007 Szeptember, 07, 16:42:08 »

Hellosztok

Eléggé gázos a váltó megcsinálni vszeg nem lehet mert 2-3cm-es kimozgása van a féltengelynek, vszeg szétment.
Menek Szekszárd mellé 30-ért váltó
Naplózva
Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 681   Fel
 


Az oldal 0.477 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.