Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4966289 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33800 Dátum: 2018 December, 01, 16:12:38 »
Sziasztok!

Érdekelne, hogy az 1.6-os NFT motor (TU5JP) vajon hidrotőkés-e vagy sem?

KĂśszi

tudtommal nem az...

Nem elérhető kiko

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 December, 01, 18:34:11
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33801 Dátum: 2018 December, 01, 17:24:39 »
Sziasztok!

Lenne egy kis problĂŠmĂĄm az 1996-os,ferdehĂĄtĂş 306-osommal... Az lenne a baja hogy a jobb hĂĄtsĂł kerĂŠk "terpeszt",de nincs semmi csapĂĄgyhangja,bal hĂĄtsĂł kerĂŠk nincs megdĂślve....Mi lehet itt a hibĂĄs?
Válaszokat előre is köszönöm

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33802 Dátum: 2018 December, 01, 19:31:31 »
Üdv Mindenkinek!
 Peugeot 306-os 2002-es ĂŠvjĂĄratĂş 1.6-os benzinesben ĂśnindĂ­tĂł gondjaim vannak. Csak szerelővasas kocogtatĂĄs utĂĄn lĂŠp mĹąkĂśdĂŠsbe az ĂśnindĂ­tĂł. Gondolom a behĂşzĂłtekercs sz@rakodik. NFT, TU5 JP motoros. A kiszerelĂŠsĂŠről kĂŠrnĂŠk tanĂĄcsot.

violino

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33803 Dátum: 2018 December, 01, 19:38:15 »
Sziasztok!

Lenne egy kis problĂŠmĂĄm az 1996-os,ferdehĂĄtĂş 306-osommal... Az lenne a baja hogy a jobb hĂĄtsĂł kerĂŠk "terpeszt",de nincs semmi csapĂĄgyhangja,bal hĂĄtsĂł kerĂŠk nincs megdĂślve....Mi lehet itt a hibĂĄs?
Válaszokat előre is köszönöm

Üdv!

Szerintem ez egy idő elteltĂŠvel "termĂŠszetes jelensĂŠg" a Peugeot 306-nĂĄl. Nekem is beĂźtĂśtt ez a jelensĂŠg. GyĂłgymĂłdot a kĂśzelben megtalĂĄlod, nem messze Tőled Szihalmon a telepĂźlĂŠs vĂŠgĂŠn a 3-as Ăşt  Miskolc felĂŠ kivezetőjĂŠnĂŠl. TelefonszĂĄmot tudok adni.

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33804 Dátum: 2018 December, 01, 20:41:42 »
tudtommal nem az...

KĂśszi! Akkor ez jĂł hĂ­r, ugye? (Nem kell tisztĂ­tani, foglalkozni vele...)

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33805 Dátum: 2018 December, 02, 09:37:44 »
Üdv Mindenkinek!
 Peugeot 306-os 2002-es ĂŠvjĂĄratĂş 1.6-os benzinesben ĂśnindĂ­tĂł gondjaim vannak. Csak szerelővasas kocogtatĂĄs utĂĄn lĂŠp mĹąkĂśdĂŠsbe az ĂśnindĂ­tĂł. Gondolom a behĂşzĂłtekercs sz@rakodik. NFT, TU5 JP motoros. A kiszerelĂŠsĂŠről kĂŠrnĂŠk tanĂĄcsot.

violino

Két vezeték megy az indítómotorra, ezeket úgy-ahogy látni is, csavarkulcs kell csak a levételükhöz. A váltóházhoz három csavar fogja, ebből egyik ellentétes irányú a többivel. Egyiket nem látni, csak kitapintani lehet alul, de az egész ki-be szerelés házilag is vállalható munka, végig felülről behajolva, tehát alulról nem kell semmit tenni.

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33806 Dátum: 2018 December, 02, 10:08:50 »
Két vezeték megy az indítómotorra, ezeket úgy-ahogy látni is, csavarkulcs kell csak a levételükhöz. A váltóházhoz három csavar fogja, ebből egyik ellentétes irányú a többivel. Egyiket nem látni, csak kitapintani lehet alul, de az egész ki-be szerelés házilag is vállalható munka, végig felülről behajolva, tehát alulról nem kell semmit tenni.

Szia, nagyon kĂśszĂśnĂśm!
Ahogy leĂ­rtad ez is elĂŠg "franciĂĄs" hozzĂĄfĂŠrĂŠsĹą.:-} Az ellentĂŠtes irĂĄny gondolom nem a menetre ĂŠrtendő, hanem a felfogatĂĄs helyĂŠre. 

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33807 Dátum: 2018 December, 02, 17:07:09 »
Szia, nagyon kĂśszĂśnĂśm!
Ahogy leírtad ez is elég "franciás" hozzáférésű.:-} Az ellentétes irány gondolom nem a menetre értendő, hanem a felfogatás helyére.

Igen-igen. Jobbmenetes az összes csavar természetesen. Már évekkel ezelőtt volt, hogy ilyet szereltem, szóval nem nagyon frissek az emlékeim. Mintha két csavar a váltóházba lenne behajtva, egy pedig szemből az indítómotorba... Emlékeim szerint 13-as dugókulcs kellett csak. De elég jól adja magát...

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33808 Dátum: 2018 December, 02, 18:43:31 »
Igen-igen. Jobbmenetes az összes csavar természetesen. Már évekkel ezelőtt volt, hogy ilyet szereltem, szóval nem nagyon frissek az emlékeim. Mintha két csavar a váltóházba lenne behajtva, egy pedig szemből az indítómotorba... Emlékeim szerint 13-as dugókulcs kellett csak. De elég jól adja magát...
Rosszabbra szĂĄmĂ­tottam a kiszerelĂŠsre valĂł tekintettel. Az egyik szĂŠnkefe csumĂĄra elkopott a mĂĄsik mĂŠg bőven jĂł hosszĂşsĂĄgĂş. Szerintem az az erős rugĂł, ami leszorĂ­tja a szĂŠnkefĂŠket tĂşl erősen nyomja  a kommutĂĄtorhoz.

Nem elérhető bocios

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 25
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Január, 01, 22:36:07
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33809 Dátum: 2019 Január, 01, 22:12:16 »
Sziasztok!

Eloszor is BUEK.

Volt mar korabban hasonlo, de nem talaltam ra valaszt.
A kerdesem az lenne, hogy 306 Cabriolet 1.6 (88LE) -bol mikent tudok par loerot kicsikarni?
Konkret javaslatok erdekelnenek. Sport legszuro (melyiket erdemes), masik kipufogo rendszer (melyiket erdemes?).
Esetleg elerheto valamilyen hazilag is beszerelheto chiptuning?

Sajnos a gep sokat all kint, telen is, nyaron is, hoban-viharban.
Uj vagyok ezen a teren, nehany karbantartasi javaslatnak nagyon orulnek.

KĂśszĂśnĂśm!

Nem elérhető mumus

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 55
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 4
  • :2019 Január, 19, 16:53:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33810 Dátum: 2019 Január, 15, 23:32:51 »
Sziasztok!

Elfogyott minden Ăśtletem, ezĂŠrt segĂ­tsĂŠgĂŠrt kiĂĄltok.
Egy hete megadta magát az oroszlán. 1.4 (TU3JP, KFX). Előtte is döglendezett. Úgy tűnt alapjáraton, mint ha 3 hengerezne, de gyújtókábeleket lehuzigálva kiderült, hogy mind a 4 megy. Elmúlt a jelenség, de egy hete normális alapjárat ellenére fordulaton torpangatott, egyre erőtlenebb lett. Hármas fölé nem lehett kapcsolni, mert padlógázon sem volt semmi ereje. Félreálltam, leállítottam és azóta be sem indul. Hazahúztuk.
Valahol évekkel ezelőtti kommentben olvastam hasonló hibajelenséget. Egyikben a holtpontira gyanakodtak, másikban a kettős relére.

Gyújtókábeleket kimértem, mind 10kOhmos. Gyertyákat megpucoltam. 5 fokban a hőmérséklet jeladóm 4,7kOhmos. Szerintem ez megfelelő. Holtponti jeladóra gondoltam. Ki is cseréltem, de semmi változás. 20-30 s indítózás alatt van, hogy csak néha hallani egy munkaütemet, néha meg mintha majdnem beindulna, de kulcsot elengedve leáll. Próbáltam már eretnekként 20 ml benzint bespriccelni a fojtószelep mögé, de még hidegindítót is kapott. Hiába, nincs észrevehető változás. Így feltételezem, hogy gyújtásoldalon (is) biztosan van gond.
 ???
Cserélném én a kettős relét is, vagy a trafót, de vaktában végigvásárolni az alkatrészüzlet fél készletét meglehetősen költséges. Még holnap megpróbálom kimérni a trafót. Ha valakinek a kocka alakú trafója van, nem ami közvetlen a gyertyákra pattan, segítene ellenállást mérni referenciaként a sajátján?
A felső kĂŠt gyertyakĂĄbel kimenő csatlakozĂłja kĂśzĂśtt fogok mĂŠrni. Hogy nem szakadt-e az a szekunder tekercs. Ha ugyanezt megteszem az alsĂł kĂŠt kĂĄbel kimeneten, nyilvĂĄn azonos ĂŠrtĂŠket kell kapnom. Csak mĂŠg nem tudom, hogy mennyinek kell lenni. Illetve a nĂŠgypĂłlusĂş bemenő csati lĂĄbait is kimĂŠrem. Ott "-" "-"  "+" "+" a kiosztĂĄs a kĂŠt kĂźlĂśn primer tekercsre.

Ha van egyĂŠb Ăśtletetek, szĂłljatok lĂŠgyszi! Napi hasznĂĄlatban lenne az autĂł, a kĂślcsĂśnkocsi meg nem tarthat ĂśrĂśkkĂŠ.

KĂśszĂśnĂśm a segĂ­tsĂŠget.

Nem elérhető mumus

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 55
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 4
  • :2019 Január, 19, 16:53:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33811 Dátum: 2019 Január, 16, 23:50:08 »
AzĂŠrt valami mĂŠgis tĂśrtĂŠnt...

Bontóban vettem kettősrelét. Mondjuk tök fölöslegesen. Ma meló után kihurcolkodtam szerelmeskedni a géphez. Mielőtt még bármibe is fogtam volna, megnyomtam az inerciagombot. Csakúgy minek. De az kattant. Ez meglepett. Utána indítóztam, hátha csoda törpénik. Hát nem beindult? Mondjuk semmi logikai kapcsolat nincs az eddigi hibajelenségekkel. Ha az inkapocs old, akkor még csak nem is köhög, prüszköl a motor, hiszen nincs miből. De mindegy, ez az oroszlány szeszélyes, bármit tudhat és annak az ellenkezőjét is.

Mivel dĂźhĂśng a motor, elmentem gyertyĂĄkĂŠrt, had melegedjen addig is. Azt sosem ĂĄrt cserĂŠlni. LĂŠvĂŠn,h cca 50e km-t dolgoztak csak nĂĄlam. Ki tudja a tĂśbbit. Most nyalogatom sebeimet kĂŠt ĂĄllĂĄs utĂĄn.

Holnap dicsexem, vagy panaszkodok. De Ăşgy ĂŠrzem, haladok.  _pug

Nem elérhető mumus

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 55
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 4
  • :2019 Január, 19, 16:53:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33812 Dátum: 2019 Január, 18, 21:58:31 »
Nos az autó megy, de a régi gyertyák színéből úgy vélem, hogy szegény a keverék. Talán ezért is torpangat.

A fojtószelep fölött, az alapjárati motorral szemben van egy hőmérséklet érzékelő. Nem tudja valaki kimérni, hogy a sajátján milyen ellenállás értéket mutat? Nekem 5 fokban 7,6 Ohm, 36 fokosan meg 6,7 Ohm. Szerintem kicsi a különbség...
 hmm

Nem elérhető Sali

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.366
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 19
  • :2019 Március, 06, 14:34:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33813 Dátum: 2019 Február, 22, 13:33:11 »
Sziasztok, lenne egy nagyobb gondom egy kis segĂ­tsĂŠg kellene a hozzĂĄĂŠrtőktől, hogy merre induljak. A delikvens egy '96-os 1.6 (TU5JP) 3 ajtĂłs modell, egyik pillanatrĂłl a mĂĄsikra nem hajlandĂł beindulni. MindenfĂŠle előzetes problĂŠma vagy jelensĂŠg nĂŠlkĂźl tĂśkĂŠletes mĹąkĂśdĂŠs sorĂĄn egy leĂĄllĂ­tĂĄs utĂĄn nem tudjuk beindĂ­tani. Tekeri az ĂśnindĂ­tĂł rendesen a motort, ez az ami biztos. Valamilyen nagyobb elektromos hibĂĄra, vagy Ăźzemanyag ellĂĄtĂĄsi hibĂĄra tudok csak gondolni. Az indĂ­tĂłzĂĄs sorĂĄn semmi jelĂŠt nem adja, hogy beindulna, ĂŠrtem ez alatt hogy rĂŠszben sem gyĂşjt be egyik hengernĂŠl sem mĂŠg minimĂĄlisan sem. TriviĂĄlis dolgok nyilvĂĄn kizĂĄrva, gyĂşjtĂłkĂĄbelek ok, aksi ok, benzin van az autĂłban :) Amennyiben elektromos lenne a hiba, a gyĂşjtĂĄs rendszernek van olyan kĂśzponti  eleme aminek hibĂĄja ilyen problĂŠmĂĄt generĂĄl? (korĂĄbban nem ĂĄlltak le hengerek kĂźlĂśn vagy ilyesmi ezĂŠrt gondolom, hogy valami kĂśzponti gond lehet) Üzemanyag ellĂĄtĂĄsnĂĄl, lehet ilyen gond a befecskendezőnĂŠl, ami miatt egyik henger sem kapna naftĂĄt? A legjobban a tankon lĂŠvő szivattyĂşra gyanakodnĂŠk, annak rĂŠgĂłta volt mĂĄr nĂŠmi hangja is de előzőleg semmilyen hibĂĄt nem tapasztaltunk. Azt hogy tudnĂĄm ellenőrizni egyszerĹąen, hogy mĹąkĂśdik e?

Köszi előre is a tanácsokat
kĂśnnyĹą annak, akinek nem nehĂŠz...

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33814 Dátum: 2019 Február, 24, 16:50:30 »
Sziasztok, lenne egy nagyobb gondom egy kis segĂ­tsĂŠg kellene a hozzĂĄĂŠrtőktől, hogy merre induljak. A delikvens egy '96-os 1.6 (TU5JP) 3 ajtĂłs modell, egyik pillanatrĂłl a mĂĄsikra nem hajlandĂł beindulni. MindenfĂŠle előzetes problĂŠma vagy jelensĂŠg nĂŠlkĂźl tĂśkĂŠletes mĹąkĂśdĂŠs sorĂĄn egy leĂĄllĂ­tĂĄs utĂĄn nem tudjuk beindĂ­tani. Tekeri az ĂśnindĂ­tĂł rendesen a motort, ez az ami biztos. Valamilyen nagyobb elektromos hibĂĄra, vagy Ăźzemanyag ellĂĄtĂĄsi hibĂĄra tudok csak gondolni. Az indĂ­tĂłzĂĄs sorĂĄn semmi jelĂŠt nem adja, hogy beindulna, ĂŠrtem ez alatt hogy rĂŠszben sem gyĂşjt be egyik hengernĂŠl sem mĂŠg minimĂĄlisan sem. TriviĂĄlis dolgok nyilvĂĄn kizĂĄrva, gyĂşjtĂłkĂĄbelek ok, aksi ok, benzin van az autĂłban :) Amennyiben elektromos lenne a hiba, a gyĂşjtĂĄs rendszernek van olyan kĂśzponti  eleme aminek hibĂĄja ilyen problĂŠmĂĄt generĂĄl? (korĂĄbban nem ĂĄlltak le hengerek kĂźlĂśn vagy ilyesmi ezĂŠrt gondolom, hogy valami kĂśzponti gond lehet) Üzemanyag ellĂĄtĂĄsnĂĄl, lehet ilyen gond a befecskendezőnĂŠl, ami miatt egyik henger sem kapna naftĂĄt? A legjobban a tankon lĂŠvő szivattyĂşra gyanakodnĂŠk, annak rĂŠgĂłta volt mĂĄr nĂŠmi hangja is de előzőleg semmilyen hibĂĄt nem tapasztaltunk. Azt hogy tudnĂĄm ellenőrizni egyszerĹąen, hogy mĹąkĂśdik e?

Köszi előre is a tanácsokat

Elsőként a kettősrelét és az inerciakapcsolót javaslom, hogy ellenőrizd.

Nem elérhető Sali

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.366
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 19
  • :2019 Március, 06, 14:34:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33815 Dátum: 2019 Február, 25, 10:17:44 »
Elsőként a kettősrelét és az inerciakapcsolót javaslom, hogy ellenőrizd.

tudnál segíteni, hogy merre találom őket?
kĂśnnyĹą annak, akinek nem nehĂŠz...

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33816 Dátum: 2019 Február, 26, 16:58:01 »
tudnál segíteni, hogy merre találom őket?

Az inerciakapcsoló egy piros gomb tulajdonképpen, a vezetőoldali teleszkóp-torony belső oldalán szokott lenni. A feladata az, hogy ütközés esetén leállítsa az üzemanyag-ellátást. a kiugrik valamiért, csak be kell újra nyomni.
A kettősrelé lát el tápfeszültséggel minden fontos motorikus egységet, az akkudoboz hátoldalán, az ECU mellett, a tűzfalnál van felszerelve, tolózáras csatlakozó megy rá.

Nem elérhető Sali

  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.366
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 19
  • :2019 Március, 06, 14:34:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33817 Dátum: 2019 Február, 28, 09:37:19 »
Az inerciakapcsoló egy piros gomb tulajdonképpen, a vezetőoldali teleszkóp-torony belső oldalán szokott lenni. A feladata az, hogy ütközés esetén leállítsa az üzemanyag-ellátást. a kiugrik valamiért, csak be kell újra nyomni.
A kettősrelé lát el tápfeszültséggel minden fontos motorikus egységet, az akkudoboz hátoldalán, az ECU mellett, a tűzfalnál van felszerelve, tolózáras csatlakozó megy rá.

KĂśszĂśnĂśm szĂŠpen! InerciakapcsolĂł Ăşgy nĂŠz ki nincs az autĂłban, volt mĂĄr korĂĄbban balesetem, lehet kiszedtĂŠk az ĂşjjĂĄĂŠpĂ­tĂŠsnĂŠl. KettősrelĂŠ esetĂŠben nekem nincs akkudobozom, lehet, hogy az ECU dobozĂĄnak a hĂĄtuljĂĄra van felszerelve? ilyen barna szĂ­nĹą.... 
kĂśnnyĹą annak, akinek nem nehĂŠz...

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33818 Dátum: 2019 Március, 01, 09:15:37 »
Köszönöm szépen! Inerciakapcsoló úgy néz ki nincs az autóban, volt már korábban balesetem, lehet kiszedték az újjáépítésnél. Kettősrelé esetében nekem nincs akkudobozom, lehet, hogy az ECU dobozának a hátuljára van felszerelve? ilyen barna színű....

Igen, inerciakapcsolĂł nem minden S1-es 306-osban van.
Ha nincs akkudoboz, akkor is az ECU-tartĂł hĂĄtuljĂĄn van, barna szĂ­nĹą, pontosan!

Nem elérhető jocĂł vezĂŠr

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 97
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2024 Március, 15, 21:54:03
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33819 Dátum: 2019 Március, 06, 17:56:26 »
Sziasztok.
Van egy 306 S3 1,6 benzines kombi. Van egy bontás alatt évő ugyancsak 306 kombi, de 2.0 Hdi motorú.A kérdésem hogy a HDI motorra szerelt váltót át lehet rakni a benzinesbe. Úgy halottam hogy igen. Minden stimmelni fog a csatlakozásnál, a kuplungnál? Az áttételek miatt gondolom gyorsabb lesz? A km mutatót mennyire befolyásolja? És persze érdemes energiát pazarolni rá?
KĂśszi a vĂĄlaszokat.

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33820 Dátum: 2019 Március, 10, 16:34:24 »
Sziasztok.
Van egy 306 S3 1,6 benzines kombi. Van egy bontás alatt évő ugyancsak 306 kombi, de 2.0 Hdi motorú.A kérdésem hogy a HDI motorra szerelt váltót át lehet rakni a benzinesbe. Úgy halottam hogy igen. Minden stimmelni fog a csatlakozásnál, a kuplungnál? Az áttételek miatt gondolom gyorsabb lesz? A km mutatót mennyire befolyásolja? És persze érdemes energiát pazarolni rá?
KĂśszi a vĂĄlaszokat.

Szia!

Az 1,4 ĂŠs 1,6 vĂĄltĂłja teljesen mĂĄs, mint a HDI ĂŠs a tĂśbbi nagyobb benzines vĂĄltĂł.

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33821 Dátum: 2019 Március, 15, 08:54:02 »
Sziasztok segĂ­tsègre lenne szĹągsègem 306 osom Ăśnindioja  megadta magĂĄt szènkefèket kicserèltem vissza raktam de most nincs szikrĂĄm ĂśninditĂł csak teker valki tapasztalt hasonlĂłt? Valami relè megadhatta magĂĄt? ÖninditĂłra a kèt vezetèket raktam vissza ès az ĂĄtmenő csavarra a 3 db testkĂĄbelt lègszĹąrőn kivĹąl ès az ĂśninditĂłn kĂ­vĹąl mĂĄst nem szereltem ki!

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33822 Dátum: 2019 Március, 15, 18:47:19 »
Sziasztok ma odáig jutottunk kimèrtűk az összes relèt átnèztűk az összes biztositèkot a kettős relè kívètelèvel minden okès....
Mivel az ac sem mŹkÜdÜtt ezèrt arra is rånèztŹnk a teteje megvan repedve kimèrni nem tudtuk ugyh ezt cserèlem.
Amire gondoltunk mèg hogy mivel 2 napig nem volt benne az aku lehet az imo megbolondult ès csak igazåból ezèrt nem kap szikråt meg nem Źzemel az ac pumpa.
De igazából nincs sok őtletem mert ilyet nem tapasztaltam mèg egyik autónál sem.

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33823 Dátum: 2019 Március, 16, 13:07:23 »
Sziasztok na az tuti mostmár hogy a kettősrelè okozza a problèmát!
Ami problèma nem lehet kapni hozzå :( ..
Az enyèm a 03 722 es kapcsolåsú ès sajna sem bontoban sem pedig az autos boltban nem tudtak adni ilyet!

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33824 Dátum: 2019 Március, 16, 21:44:16 »
Sziasztok na az tuti mostmár hogy a kettősrelè okozza a problèmát!
Ami problèma nem lehet kapni hozzå :( ..
Az enyèm a 03 722 es kapcsolåsú ès sajna sem bontoban sem pedig az autos boltban nem tudtak adni ilyet!

Nekem az a sejtésem, hogy sok fajta PSA-autó kettősreléje jó lehet ide, nem csak 306-osoké.

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33825 Dátum: 2019 Március, 16, 22:32:49 »
Szia kiprobĂĄltuk citroenèvel be is indult de mivel mĂĄs kapcsolĂĄs nem ĂĄlt le az autĂł kulcsot ki tudtam szedni !  ;D
Sebessèg fèkkel ålt meg...Fiat puntóè is igy nèz ki de mås kiosztås az is be sem indult vele.A peugeot 107 is hasonló de az sem ugyan ilyen nem szeretnèk tÜbb fèlèvel probålkozni keresek olyat mint az enyèmben volt eredetileg nem tudom az agyåt ez mennyire tudja haza vågni nem szeretnèm tesztelni...

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33826 Dátum: 2019 Március, 17, 16:25:28 »
Szia kiprobĂĄltuk citroenèvel be is indult de mivel mĂĄs kapcsolĂĄs nem ĂĄlt le az autĂł kulcsot ki tudtam szedni !  ;D
Sebessèg fèkkel ålt meg...Fiat puntóè is igy nèz ki de mås kiosztås az is be sem indult vele.A peugeot 107 is hasonló de az sem ugyan ilyen nem szeretnèk tÜbb fèlèvel probålkozni keresek olyat mint az enyèmben volt eredetileg nem tudom az agyåt ez mennyire tudja haza vågni nem szeretnèm tesztelni...
Hello. Inkább Xsara vagy 206-ből nézz.

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33827 Dátum: 2019 Március, 17, 21:42:22 »
Holnap megyek megnèzek egy måsik bontot meg az autos boltba is benèzek mit intèztek.
Remèlem megoldodik hamarosan mert a måsik kocsitól mår elszoktam :)
A legnagyobb baj hogy nem sok alkatrèsz van itt a bontokban a 306 hoz mikor kormånykardånt cserèltem azt is nehèz volt beszerezni autos boltba is mindig tÜbszÜr kell vissza menni mivel ezer fèle alkatrèszel gyårtottåk .
AlvĂĄzszĂĄm motorszĂĄm szerint rendelem az alkatrèszt csak a szerelès napjĂĄn derĹąl ĂĄltalĂĄban ki  hogy nem ez valĂł bele.
Pl a fèkmunkahenger is szerelès napjån kellet elmennem venni måsikat mivel darabokban volt az autó ès nem azt kaptam hozzå mint ami bele való lett volna persze igy 2 x annyiba is kerŹlt minha kedvezmènyes åron elÜre be tudtam volna szerezni.Van egy olyan èrzèsem hogy ezzel is igy jårok.
Amugy meg ez a problèma règota fent ált ma beszèltem a volt tulajal ő azt mondta volt párszor hogy ott èjszakázott az autó a melóhelyèn aztán másnap elindult,kíváncsiságból vissza is tettem a kettős relèt de nem indul a benzin szívatyú ugyh nekem nincs ilyen szerencsèm.;)

Nem elérhető BĂĄn JĂłzsef

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 96
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 Január, 29, 11:58:54
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33828 Dátum: 2019 Március, 18, 21:28:11 »
Üdv! Hogy tudom megvĂĄltoztatni az indĂ­tĂł kĂłdot? Azt a 4 jegyĹą szĂĄmot. SegĂ­tene valaki? KĂśszĂśnĂśm előre is!  _pug

Nem elérhető Frankye

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 59
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2021 Augusztus, 24, 05:52:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33829 Dátum: 2019 Március, 19, 06:27:42 »
...
A legnagyobb baj hogy nem sok alkatrèsz van itt a bontokban a 306 hoz mikor kormånykardånt cserèltem azt is nehèz volt beszerezni autos boltba is mindig tÜbszÜr kell vissza menni mivel ezer fèle alkatrèszel gyårtottåk .
AlvĂĄzszĂĄm motorszĂĄm szerint rendelem az alkatrèszt csak a szerelès napjĂĄn derĹąl ĂĄltalĂĄban ki  hogy nem ez valĂł bele....
Én ugyan így jártam az enyémmel, a jobb oldali féltengelynél. Amikor megvettem az autót, már nagyon kopogott kanyarban. A szerelő megnézte, megrendelte a féltengelyt, majd amikor megjött, akkor derült ki, hogy nem azonos a típus, pedig Ő is alváz- és motorszám alapján rendelte... Szerencsére visszavették Tőle.
VigyĂĄzz, az oroszlĂĄn harap!

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33830 Dátum: 2019 Március, 19, 13:41:15 »
Üdv! Hogy tudom megvĂĄltoztatni az indĂ­tĂł kĂłdot? Azt a 4 jegyĹą szĂĄmot. SegĂ­tene valaki? KĂśszĂśnĂśm előre is!  _pug

A neten van hozzĂĄ leĂ­rĂĄs.
pĂŠldĂĄul ezt talĂĄltam:

SzemĂŠlyes kĂłd megvĂĄltoztatĂĄsa:

-gyĂşjtĂĄs be
-,kĂłdot beĂźtni, zĂśld vilĂĄgĂ­t
-C-t megnyomni, csipogĂĄst kell hallani
-beĂźtni az Ăşj kĂłdot
-ismĂŠt C-t megnyomni, a zĂśld 4-et villan
-gyĂşjtĂĄs ki
-kinyitni és becsukni a vezető oldali ajtót
-30 s-t vĂĄrni, a piros 10 s-ig vilĂĄgĂ­t utĂĄna villog
-gyĂşjtĂĄs be, Ăşj kĂłdot beĂźtni, piros ki zĂśld be, az Ăşj kĂłd ĂŠl!


Mindenesetre szerintem ennyi idős autóknál a legegyszerűbb járó motornál lehúzni a kódpad csatiját, és soha többé nem fog kérni kódot...

Nem elérhető BĂĄn JĂłzsef

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 96
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 Január, 29, 11:58:54
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33831 Dátum: 2019 Március, 19, 14:41:50 »
A neten van hozzĂĄ leĂ­rĂĄs.
pĂŠldĂĄul ezt talĂĄltam:

SzemĂŠlyes kĂłd megvĂĄltoztatĂĄsa:

-gyĂşjtĂĄs be
-,kĂłdot beĂźtni, zĂśld vilĂĄgĂ­t
-C-t megnyomni, csipogĂĄst kell hallani
-beĂźtni az Ăşj kĂłdot
-ismĂŠt C-t megnyomni, a zĂśld 4-et villan
-gyĂşjtĂĄs ki
-kinyitni és becsukni a vezető oldali ajtót
-30 s-t vĂĄrni, a piros 10 s-ig vilĂĄgĂ­t utĂĄna villog
-gyĂşjtĂĄs be, Ăşj kĂłdot beĂźtni, piros ki zĂśld be, az Ăşj kĂłd ĂŠl!


Mindenesetre szerintem ennyi idős autóknál a legegyszerűbb járó motornál lehúzni a kódpad csatiját, és soha többé nem fog kérni kódot...


Nagyon szĂŠpen kĂśszĂśnĂśm!   _pug

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33832 Dátum: 2019 Március, 19, 23:07:22 »
Én ugyan így jártam az enyémmel, a jobb oldali féltengelynél. Amikor megvettem az autót, már nagyon kopogott kanyarban. A szerelő megnézte, megrendelte a féltengelyt, majd amikor megjött, akkor derült ki, hogy nem azonos a típus, pedig Ő is alváz- és motorszám alapján rendelte... Szerencsére visszavették Tőle.
Szerencsère a fèltengelyel  nincs mèg baj de eltudom kèpzelni milyen lesz ha megèli nĂĄllam!Ma bele barkĂĄcsoltam a bontoban szerzett kettős relèt a gyĂĄri 22 e ft lett volna utĂĄngyĂĄrtott 8 de ha nem jĂł nem tudtĂĄk volna vissza venni ugyh szerencsère talĂĄltam egy ilyen autot a bontoban igaz repedt volt  de szilĂł ès mĹąanyaglemezzel megbarkĂĄcsoltam...Kővetkező projekt a fèk lesz rajta, vettem rĂĄ Ăşj fèktĂĄrcsĂĄt, betèteket,egyik oldalra Ăşj munkahengert, az elsőbĂśl  beletőrt lègtelenitő csavart kibarkĂĄcsoltam mindjĂĄrt nem a tĹązfalon fogott a fèk. A kèzifèk is fogott ezutĂĄn, az első fèkbetèt beszerzèse kĹąlĂśn ĂśrĂśm volt mert nem a gyĂĄri fèknyereg van rajta ...Persze autosboltban nem tudtĂĄk megmondani betètről hogy milyen ugyhogy tolomèrő ès google kèpnèzegetès utĂĄn rĂĄtalĂĄltam...Ezek utĂĄn jĂśtt a fekete leves lĹąktet a fèk tĂĄrcsa le mĹąhelyben kiĂłrĂĄz persze 0,05 mm Ĺątèse volt csak az semmi de ha mĂĄr ott volt 0-ĂĄsra szabĂĄlyoztuk.Persze a problèma megmaradt egyik kerèk kicsit csapĂĄgyas volt ugyh a csapĂĄgyakat is lecserèltem ha mĂĄr am is ki kellet szedni a lengèscsillapitokat hozzĂĄ kicserèltem azokat is, meg akkor mĂĄr a toronycsapĂĄgyat is.A problèma ugyan ugy megmaradt a fèkkel.Maradt gyenge lĂĄncszem a bal hĂĄtsĂł munkahenger vagy a főfèk munkahenger esetleg valamelyik szilent de akkor mĂĄr lengőkarostĂşl.Kőzben behalt az ĂśnindĂ­tĂł kicserèltem benne a szènkefèket ,bedőglőtt a kettős relè...OlcsĂłn vettem az autĂłt de lassan eljutok vele 150-200 e ft alkatrèsz kĂśltsègre ami ezen bedőgĂślhet be is dĂśglik.Akkor mèg a kĂśzpontizĂĄrat is megkell csinĂĄljam egyik ajtoba szorul nèha zĂĄr nèha nem.3 hĂłnapja van nĂĄllam az autĂł akkor mondtĂĄk a haverok francia autĂłt nem szabad megvenni nem fogadtam meg mostmĂĄr kicsit bĂĄnom.12 èvig hasznĂĄltam egy suzukit sosem volt semmi baja pedig az a vonohorgĂĄval sokszor teherautĂłkènt funkciĂłnĂĄlt.Decembertől ĂĄlt mostanĂĄig akkut feltőltőttem pĂścre indult! Kicsit csalodott vagyok a 306-ban azt gondoltam hogy ez valami legenda csak hogy ennyire betegesek de nagyon ugy tĹąnik ez a valĂłsĂĄg.

Nem elérhető Frankye

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 59
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2021 Augusztus, 24, 05:52:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33833 Dátum: 2019 Március, 20, 07:33:05 »
Kicsit csalodott vagyok a 306-ban azt gondoltam hogy ez valami legenda csak hogy ennyire betegesek de nagyon ugy tĹąnik ez a valĂłsĂĄg.
Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy ez nem egy mai gyártmány! Egy 20 éves autótól, még ha az előző tulajdonosa óvta is, mint egy ékszert, akkor sem várható el, hogy úgy muzsikáljon, mint új korában. Ha pedig nem is vigyáztak rá, nem szervizelték rendszeresen, akkor nincs min csodálkozni, hogy betegeskedik.
Az enyémet tavaly augusztusban vettem, akkor már tudtam a féltengely-gondról, meg még néhány apróságról (gyújtáskulccsal nem lehet önindítózni, csak egy külön gombbal, a központi zár távirányítója a kulcson nem működött, és hasonlók). Az első és legfontosabb persze a féltengely volt, azt megcsinálta a szerelő, most a fékrendszer van soron, meg az alapjárati motor, mert idő közben az is elkezdett ökörködni: hol nincs alapjárat, hol meg túlpörög. (Talán elkoszolódott, vagy falsot szív, ma ment a szerelőhöz.)
Ahhoz képest, hogy bizony idén 20 esztendős a kicsike, igazából nem rossz jószág. "Kicsit" ütött-kopott, de nagyobb baj nincs vele. A hibáival együtt én elégedett vagyok vele.
VigyĂĄzz, az oroszlĂĄn harap!

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33834 Dátum: 2019 Március, 20, 10:12:03 »
Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy ez nem egy mai gyártmány! Egy 20 éves autótól, még ha az előző tulajdonosa óvta is, mint egy ékszert, akkor sem várható el, hogy úgy muzsikáljon, mint új korában. Ha pedig nem is vigyáztak rá, nem szervizelték rendszeresen, akkor nincs min csodálkozni, hogy betegeskedik.
Az enyémet tavaly augusztusban vettem, akkor már tudtam a féltengely-gondról, meg még néhány apróságról (gyújtáskulccsal nem lehet önindítózni, csak egy külön gombbal, a központi zár távirányítója a kulcson nem működött, és hasonlók). Az első és legfontosabb persze a féltengely volt, azt megcsinálta a szerelő, most a fékrendszer van soron, meg az alapjárati motor, mert idő közben az is elkezdett ökörködni: hol nincs alapjárat, hol meg túlpörög. (Talán elkoszolódott, vagy falsot szív, ma ment a szerelőhöz.)
Ahhoz képest, hogy bizony idén 20 esztendős a kicsike, igazából nem rossz jószág. "Kicsit" ütött-kopott, de nagyobb baj nincs vele. A hibáival együtt én elégedett vagyok vele.
Bårcsak èn is elmondhatnåm ugyanezt de sajnos ott mèg nem tartok talån ha megy pår hónapot ugy is hogy csak benzint kell bele tankolni akkor elègedett leszek kènyelemben valóban jó ezt szeretem benne.
Távírányitoval ezzen sem zárodik a központi nyitni pedig nèha nyit nèha nem.Ami kèrdèsem lenne hogy ha járo motornál leveszem a + kibirja az elektronika? Generatort szeretnèm ellenőrizni ha nem akkor más megoldást keresek de ez volna a leg egyszerűbb modja.

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33835 Dátum: 2019 Március, 20, 18:02:44 »
Nah vagy a generátorom purcant ki vagy pedig ezt is a relè vezèrli a töltèst is ès nem jó a relè nem tudom de mostmár tènyleg elegem van ebből a vasból!

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33836 Dátum: 2019 Március, 20, 18:36:59 »
Nah vagy a generátorom purcant ki vagy pedig ezt is a relè vezèrli a töltèst is ès nem jó a relè nem tudom de mostmár tènyleg elegem van ebből a vasból!

Szia

Általában nem az autó tehet róla,hogy az előző tulaj hanyag volt és nem foglalkozott vele.Amit ő nem költött rá a karbantartására azt majd neked kell! Feltéve ha nem ártott vele annyit,hogy már mindegy legyen...(gondolok itt a megfelelő minőségű és időközönként cserélendő motorolajra többek-közt).
Lehet az autĂł NĂŠmet,JapĂĄn,Olasz vagy bĂĄrmilyen gyĂĄrtmĂĄnyĂş,ha nem foglalkoznak vele akkor mind tĂśnkremegy előbb vagy utĂłbb.  whistle

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33837 Dátum: 2019 Március, 20, 20:19:33 »
Szia

Általában nem az autó tehet róla,hogy az előző tulaj hanyag volt és nem foglalkozott vele.Amit ő nem költött rá a karbantartására azt majd neked kell! Feltéve ha nem ártott vele annyit,hogy már mindegy legyen...(gondolok itt a megfelelő minőségű és időközönként cserélendő motorolajra többek-közt).
Lehet az autĂł NĂŠmet,JapĂĄn,Olasz vagy bĂĄrmilyen gyĂĄrtmĂĄnyĂş,ha nem foglalkoznak vele akkor mind tĂśnkremegy előbb vagy utĂłbb.  whistle
Elviszem autovillamosĂĄgishoz nem cserèlgetek tĂśbb alkatrèszt vaktĂĄban mèrje ki mi a baja az imot kĂśsse ki a fenèbe egyik inditĂĄsnĂĄl vilĂĄgit folyamatosan a zĂśld mĂĄskor kialszik.Nèzze ĂĄt mi a hiba ha ezt tudom inkĂĄbb dombon ĂĄllok meg ès nem cserèlek Ăśninditot  :) csak vicc volt. IgazĂĄbĂłl ez règota fenĂĄllĂł problèma elĂśző tulaj mondta nèha nem indult el neki csak hĂşzĂĄsra az okĂĄt nem talĂĄltĂĄk meg.A motorja fellett Ăşjitva 2 ève azzal nincs gond minden mĂĄssal van .. 
Mindegy beszèlek a Petivel kösse gèpre nèzzűk meg jelez e hibát.Igazából azt sem èrtem mièrt nem jelzí a műszerfalon a töltès hiányát.A generátor nem valószínű hogy meghibásodott ezt abbol gondolom hogy a citroen relèvel volt töltès ha csak attól nem purcant ki arra tudok mèg gondolni hogy ez a relè sem jó vagy a csatlakozó èrintkezői nem megfelelöen èrintkeznek.De ezt majd csak a villamosági vizsgálatnál derűl ki ugyh egyenlöre parkol.Aztán meglátjuk mi lesz a sorsa lenne mèg rajta mit csinálni .

Nem elérhető Frankye

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 59
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2021 Augusztus, 24, 05:52:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33838 Dátum: 2019 Március, 21, 06:58:00 »
Általában nem az autó tehet róla,hogy az előző tulaj hanyag volt és nem foglalkozott vele.Amit ő nem költött rá a karbantartására azt majd neked kell! Feltéve ha nem ártott vele annyit,hogy már mindegy legyen...(gondolok itt a megfelelő minőségű és időközönként cserélendő motorolajra többek-közt).
Lehet az autĂł NĂŠmet,JapĂĄn,Olasz vagy bĂĄrmilyen gyĂĄrtmĂĄnyĂş,ha nem foglalkoznak vele akkor mind tĂśnkremegy előbb vagy utĂłbb.  whistle
Ez így igaz! Az a tapasztalatom egyébként, hogy a francia és olasz autók jellemzője az elektromos megbízhatatlanság (nem feltétlenül és mindig rossz az adott részegység). A német autóknál inkább a mechanikus jellegű gondok jönnek elő. A távol keleti autókkal nincs tapasztalatom.
De tény, hogy minden autóra kell költeni. Ha egy kisebb hibát nem orvosolnak időben, az később hatványozottan bosszulja meg magát, és a végén sokkal (sokszorosan) többe fog kerülni a javítás.
VigyĂĄzz, az oroszlĂĄn harap!

Nem elérhető krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2023 Február, 21, 19:38:31
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33839 Dátum: 2019 Március, 23, 20:50:47 »
Üdv!
Közvetlenül az első lámpák alatt található kis keskeny karosszéria elemek(pontos nevüket nem tudom) rögzítése hogyan néz ki?
A jobb oldali mĂĄr elĂŠggĂŠ lĂśtyĂśg, nem szeretnĂŠm ha menet kĂśzben elveszne.

KĂśszi!

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33840 Dátum: 2019 Március, 24, 09:44:05 »
Üdv!
Közvetlenül az első lámpák alatt található kis keskeny karosszéria elemek(pontos nevüket nem tudom) rögzítése hogyan néz ki?
A jobb oldali mĂĄr elĂŠggĂŠ lĂśtyĂśg, nem szeretnĂŠm ha menet kĂśzben elveszne.

KĂśszi!

Szia

https://alkatreszek.hu/kh5513_998_la

A kis beakadĂł karmok szeretnek eltĂśrni,a lĂśtyĂśgĂŠs attĂłl is lehet.
Nekem pl. a sárvédőív felőli részén volt egy műanyag rögzítő ami el volt törve:
https://auto-spinka.pl/en_GB/p/C60712-Clip-grille-Peugeot-306-781326/1882

Itt pedig egy robbantott ĂĄbra cikkszĂĄmokkal:
http://public.servicebox.peugeot.com/docapvAP/affiche.do?ref=N5D778A01A&refaff=N5D%207%2078A01A&idFct=FCT0101

Ăźdv: KrisztiĂĄn

Nem elérhető Laci0915

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2023 Április, 05, 12:12:32
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33841 Dátum: 2019 Március, 28, 07:23:04 »
Sziasztok,S3-as 1.4-es benzines alany generátor úgy néz ki,megadja magát,valószínű,hogy csapágyas,csúnya visító hangja van.Végső esetben kiszedem,csapágycsere,de ha lenne valakinek bontott,vagy felújított,vevő lennék rá.Persze jó lenne Tiszaújváros környékén,de nem ez a fő szempont. Üdv,N.L.

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33842 Dátum: 2019 Március, 28, 22:53:42 »
Ĺ°dv !
Valaki szedte már ki a kodpad feletti szivargyujtó foglalatát? Kompletten kellene mivel nem műkődik ès nem biztositèk van kiolvadva.

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33843 Dátum: 2019 Március, 30, 14:37:40 »
Ĺ°dv !
Valaki szedte már ki a kodpad feletti szivargyujtó foglalatát? Kompletten kellene mivel nem műkődik ès nem biztositèk van kiolvadva.

Trükkös a kivétele: Valahogy próbáld a narancs-színű gyűrűt fixen megtartani, és egy negyed (azt hiszem, hogy bal) fordulattal a belsejét elfordítani. Ezt követően a belső rész kicsúsztatható hátrafelé, de nagy türelmet igényel...

Nem elérhető iytum

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Április, 03, 05:21:03
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33844 Dátum: 2019 Március, 31, 06:53:56 »
Sziasztok...
P 306 Break 1.8 16V LFY
A hűtő ventilátor nem indul el automatikusan.
Mind a három hőgomba cserélve lett. A bitron még nem.
Ha lehĂşzom a barna csatlakozĂłt akkor megy a ventilĂĄtor.
ValakinĂŠl valami Ăśtlet?
Előre is köszönöm.
PĂŠter

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33845 Dátum: 2019 Március, 31, 12:45:22 »
Trükkös a kivétele: Valahogy próbáld a narancs-színű gyűrűt fixen megtartani, és egy negyed (azt hiszem, hogy bal) fordulattal a belsejét elfordítani. Ezt követően a belső rész kicsúsztatható hátrafelé, de nagy türelmet igényel...
Köszi megoldottam! Műszerfalhoz rögzitette 2 csavar, lejött egyben az egèsz konzol. Kis csavarhuzoval a fèm alá nyultam,ezek után előrefele kicsuszott az egèsz.

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33846 Dátum: 2019 Április, 20, 09:04:40 »
Sziasztok!

Tudna valaki ajánlani egy konkrét márkát és típust hátsó ablaktörlő kar+lapátból? A mostani nem jó, mert nem teljes felületen tisztít, csak kb. a fele szélességben. Szerintem maga a kar nem jó, mert nem szorítja rá a hátsó ablakra a gumit. Köszönöm! (ferdehátú S3-as a gép)

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33847 Dátum: 2019 Április, 23, 19:47:06 »
Sziasztok!

Tudna valaki ajánlani egy konkrét márkát és típust hátsó ablaktörlő kar+lapátból? A mostani nem jó, mert nem teljes felületen tisztít, csak kb. a fele szélességben. Szerintem maga a kar nem jó, mert nem szorítja rá a hátsó ablakra a gumit. Köszönöm! (ferdehátú S3-as a gép)

A helyedben nem elsősorban kart cserélnék, csak inkább egy feszesebb rugót keresnék. Anno próbálkoztam 51 cm-es lapáttal én is hátul, hogy még a harmadik féklámpánál is töröljön, de nem vált be, a gyári mérethez visszatértem...

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33848 Dátum: 2019 Április, 30, 12:34:28 »
Sziasztok
Kisautom igy a 4-ik nállam tőltőtt hónapjában újabb hibát produkált jobb oldali hatsó kerèk dölèsnek indult.
Szóval mostmår ez is fel lett újítva csak èrdekeskèp mondom fèk visszapumpålås ezzel meg is szŹnt!
2 óra alatt megvolt nem egy nagy dråma csapågyak ès tengelyek cserèlye utåna azèrt jóval magasabban is åll a håtulja.
Bízom benne a kÜvetkezÜ 2-3 èvre ezzel a futómŹ letudva.

Nem elérhető Jampy

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 December, 11, 20:04:48
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33849 Dátum: 2019 Május, 22, 21:15:10 »
Sziasztok nah elèrkeztĹąnk egy Ăşjabb problèmĂĄhoz :(  volt kèt luk a bĂślcsĂś elĂśtt elvittem kasznishoz...Ma mentem èrte centrĂĄl Ăśssze vissza nyit elektromos ablak nem mĹąkĂśdik.Elmentem vele egy elektromos szakihoz mint kiderĹąlt karoszèriĂĄs bĂĄcsi Ăśssze ègette a vezetèk kĂśteget a jobb kĹąszĂśbtĂśl a kesztyĹątartĂłig,mèg az a mĂĄk a kocsi nem gyulladt ki! Ugyh Hètvègèn kĂĄbelkĂśtegcsere ha nem kell a srĂĄcnak kibontania az egèsz mĹąszerfalat hozzĂĄ.Azt tudja valaki a kesztyĹątartot kĹąlĂśn ki lehet e szedni mert akkor kiszednèm ès helyszinen fĂłrassza be odĂĄig azt a 30 cm darabot ami kiègett.

 


Google PageRank