Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 675 676 [677] 678 679 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4935976 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33800 Dátum: 2018 December, 01, 16:12:38 »

Sziasztok!

Érdekelne, hogy az 1.6-os NFT motor (TU5JP) vajon hidrotőkés-e vagy sem?

Köszi

tudtommal nem az...
Naplózva

kiko

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Lakóhely: Eger
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33801 Dátum: 2018 December, 01, 17:24:39 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám az 1996-os,ferdehátú 306-osommal... Az lenne a baja hogy a jobb hátsó kerék "terpeszt",de nincs semmi csapágyhangja,bal hátsó kerék nincs megdölve....Mi lehet itt a hibás?
Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 182
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33802 Dátum: 2018 December, 01, 19:31:31 »

Üdv Mindenkinek!
 Peugeot 306-os 2002-es évjáratú 1.6-os benzinesben önindító gondjaim vannak. Csak szerelővasas kocogtatás után lép működésbe az önindító. Gondolom a behúzótekercs sz@rakodik. NFT, TU5 JP motoros. A kiszereléséről kérnék tanácsot.

violino
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 182
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33803 Dátum: 2018 December, 01, 19:38:15 »

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám az 1996-os,ferdehátú 306-osommal... Az lenne a baja hogy a jobb hátsó kerék "terpeszt",de nincs semmi csapágyhangja,bal hátsó kerék nincs megdölve....Mi lehet itt a hibás?
Válaszokat előre is köszönöm

Üdv!

Szerintem ez egy idő elteltével "természetes jelenség" a Peugeot 306-nál. Nekem is beütött ez a jelenség. Gyógymódot a közelben megtalálod, nem messze Tőled Szihalmon a település végén a 3-as út  Miskolc felé kivezetőjénél. Telefonszámot tudok adni.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33804 Dátum: 2018 December, 01, 20:41:42 »

tudtommal nem az...

Köszi! Akkor ez jó hír, ugye? (Nem kell tisztítani, foglalkozni vele...)
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33805 Dátum: 2018 December, 02, 09:37:44 »

Üdv Mindenkinek!
 Peugeot 306-os 2002-es évjáratú 1.6-os benzinesben önindító gondjaim vannak. Csak szerelővasas kocogtatás után lép működésbe az önindító. Gondolom a behúzótekercs sz@rakodik. NFT, TU5 JP motoros. A kiszereléséről kérnék tanácsot.

violino

Két vezeték megy az indítómotorra, ezeket úgy-ahogy látni is, csavarkulcs kell csak a levételükhöz. A váltóházhoz három csavar fogja, ebből egyik ellentétes irányú a többivel. Egyiket nem látni, csak kitapintani lehet alul, de az egész ki-be szerelés házilag is vállalható munka, végig felülről behajolva, tehát alulról nem kell semmit tenni.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 182
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33806 Dátum: 2018 December, 02, 10:08:50 »

Két vezeték megy az indítómotorra, ezeket úgy-ahogy látni is, csavarkulcs kell csak a levételükhöz. A váltóházhoz három csavar fogja, ebből egyik ellentétes irányú a többivel. Egyiket nem látni, csak kitapintani lehet alul, de az egész ki-be szerelés házilag is vállalható munka, végig felülről behajolva, tehát alulról nem kell semmit tenni.

Szia, nagyon köszönöm!
Ahogy leírtad ez is elég "franciás" hozzáférésű.:-} Az ellentétes irány gondolom nem a menetre értendő, hanem a felfogatás helyére. 
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33807 Dátum: 2018 December, 02, 17:07:09 »

Szia, nagyon köszönöm!
Ahogy leírtad ez is elég "franciás" hozzáférésű.:-} Az ellentétes irány gondolom nem a menetre értendő, hanem a felfogatás helyére.

Igen-igen. Jobbmenetes az összes csavar természetesen. Már évekkel ezelőtt volt, hogy ilyet szereltem, szóval nem nagyon frissek az emlékeim. Mintha két csavar a váltóházba lenne behajtva, egy pedig szemből az indítómotorba... Emlékeim szerint 13-as dugókulcs kellett csak. De elég jól adja magát...
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 182
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33808 Dátum: 2018 December, 02, 18:43:31 »

Igen-igen. Jobbmenetes az összes csavar természetesen. Már évekkel ezelőtt volt, hogy ilyet szereltem, szóval nem nagyon frissek az emlékeim. Mintha két csavar a váltóházba lenne behajtva, egy pedig szemből az indítómotorba... Emlékeim szerint 13-as dugókulcs kellett csak. De elég jól adja magát...
Rosszabbra számítottam a kiszerelésre való tekintettel. Az egyik szénkefe csumára elkopott a másik még bőven jó hosszúságú. Szerintem az az erős rugó, ami leszorítja a szénkeféket túl erősen nyomja  a kommutátorhoz.
Naplózva

bocios

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 25
  • Lakóhely: Tatabanya
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33809 Dátum: 2019 Január, 01, 22:12:16 »

Sziasztok!

Eloszor is BUEK.

Volt mar korabban hasonlo, de nem talaltam ra valaszt.
A kerdesem az lenne, hogy 306 Cabriolet 1.6 (88LE) -bol mikent tudok par loerot kicsikarni?
Konkret javaslatok erdekelnenek. Sport legszuro (melyiket erdemes), masik kipufogo rendszer (melyiket erdemes?).
Esetleg elerheto valamilyen hazilag is beszerelheto chiptuning?

Sajnos a gep sokat all kint, telen is, nyaron is, hoban-viharban.
Uj vagyok ezen a teren, nehany karbantartasi javaslatnak nagyon orulnek.

Köszönöm!
Naplózva

mumus

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 55
  • Autó színe: sötétzöld
  • Évjárat: 1997, 1
  • Kor: 43
  • Lakóhely: Felsőgöd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33810 Dátum: 2019 Január, 15, 23:32:51 »

Sziasztok!

Elfogyott minden ötletem, ezért segítségért kiáltok.
Egy hete megadta magát az oroszlán. 1.4 (TU3JP, KFX). Előtte is döglendezett. Úgy tűnt alapjáraton, mint ha 3 hengerezne, de gyújtókábeleket lehuzigálva kiderült, hogy mind a 4 megy. Elmúlt a jelenség, de egy hete normális alapjárat ellenére fordulaton torpangatott, egyre erőtlenebb lett. Hármas fölé nem lehett kapcsolni, mert padlógázon sem volt semmi ereje. Félreálltam, leállítottam és azóta be sem indul. Hazahúztuk.
Valahol évekkel ezelőtti kommentben olvastam hasonló hibajelenséget. Egyikben a holtpontira gyanakodtak, másikban a kettős relére.

Gyújtókábeleket kimértem, mind 10kOhmos. Gyertyákat megpucoltam. 5 fokban a hőmérséklet jeladóm 4,7kOhmos. Szerintem ez megfelelő. Holtponti jeladóra gondoltam. Ki is cseréltem, de semmi változás. 20-30 s indítózás alatt van, hogy csak néha hallani egy munkaütemet, néha meg mintha majdnem beindulna, de kulcsot elengedve leáll. Próbáltam már eretnekként 20 ml benzint bespriccelni a fojtószelep mögé, de még hidegindítót is kapott. Hiába, nincs észrevehető változás. Így feltételezem, hogy gyújtásoldalon (is) biztosan van gond.
 ???
Cserélném én a kettős relét is, vagy a trafót, de vaktában végigvásárolni az alkatrészüzlet fél készletét meglehetősen költséges. Még holnap megpróbálom kimérni a trafót. Ha valakinek a kocka alakú trafója van, nem ami közvetlen a gyertyákra pattan, segítene ellenállást mérni referenciaként a sajátján?
A felső két gyertyakábel kimenő csatlakozója között fogok mérni. Hogy nem szakadt-e az a szekunder tekercs. Ha ugyanezt megteszem az alsó két kábel kimeneten, nyilván azonos értéket kell kapnom. Csak még nem tudom, hogy mennyinek kell lenni. Illetve a négypólusú bemenő csati lábait is kimérem. Ott "-" "-"  "+" "+" a kiosztás a két külön primer tekercsre.

Ha van egyéb ötletetek, szóljatok légyszi! Napi használatban lenne az autó, a kölcsönkocsi meg nem tarthat örökké.

Köszönöm a segítséget.
Naplózva

mumus

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 55
  • Autó színe: sötétzöld
  • Évjárat: 1997, 1
  • Kor: 43
  • Lakóhely: Felsőgöd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33811 Dátum: 2019 Január, 16, 23:50:08 »

Azért valami mégis történt...

Bontóban vettem kettősrelét. Mondjuk tök fölöslegesen. Ma meló után kihurcolkodtam szerelmeskedni a géphez. Mielőtt még bármibe is fogtam volna, megnyomtam az inerciagombot. Csakúgy minek. De az kattant. Ez meglepett. Utána indítóztam, hátha csoda törpénik. Hát nem beindult? Mondjuk semmi logikai kapcsolat nincs az eddigi hibajelenségekkel. Ha az inkapocs old, akkor még csak nem is köhög, prüszköl a motor, hiszen nincs miből. De mindegy, ez az oroszlány szeszélyes, bármit tudhat és annak az ellenkezőjét is.

Mivel dühöng a motor, elmentem gyertyákért, had melegedjen addig is. Azt sosem árt cserélni. Lévén,h cca 50e km-t dolgoztak csak nálam. Ki tudja a többit. Most nyalogatom sebeimet két állás után.

Holnap dicsexem, vagy panaszkodok. De úgy érzem, haladok.  _pug
Naplózva

mumus

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 55
  • Autó színe: sötétzöld
  • Évjárat: 1997, 1
  • Kor: 43
  • Lakóhely: Felsőgöd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33812 Dátum: 2019 Január, 18, 21:58:31 »

Nos az autó megy, de a régi gyertyák színéből úgy vélem, hogy szegény a keverék. Talán ezért is torpangat.

A fojtószelep fölött, az alapjárati motorral szemben van egy hőmérséklet érzékelő. Nem tudja valaki kimérni, hogy a sajátján milyen ellenállás értéket mutat? Nekem 5 fokban 7,6 Ohm, 36 fokosan meg 6,7 Ohm. Szerintem kicsi a különbség...
 hmm
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33813 Dátum: 2019 Február, 22, 13:33:11 »

Sziasztok, lenne egy nagyobb gondom egy kis segítség kellene a hozzáértőktől, hogy merre induljak. A delikvens egy '96-os 1.6 (TU5JP) 3 ajtós modell, egyik pillanatról a másikra nem hajlandó beindulni. Mindenféle előzetes probléma vagy jelenség nélkül tökéletes működés során egy leállítás után nem tudjuk beindítani. Tekeri az önindító rendesen a motort, ez az ami biztos. Valamilyen nagyobb elektromos hibára, vagy üzemanyag ellátási hibára tudok csak gondolni. Az indítózás során semmi jelét nem adja, hogy beindulna, értem ez alatt hogy részben sem gyújt be egyik hengernél sem még minimálisan sem. Triviális dolgok nyilván kizárva, gyújtókábelek ok, aksi ok, benzin van az autóban :) Amennyiben elektromos lenne a hiba, a gyújtás rendszernek van olyan központi  eleme aminek hibája ilyen problémát generál? (korábban nem álltak le hengerek külön vagy ilyesmi ezért gondolom, hogy valami központi gond lehet) Üzemanyag ellátásnál, lehet ilyen gond a befecskendezőnél, ami miatt egyik henger sem kapna naftát? A legjobban a tankon lévő szivattyúra gyanakodnék, annak régóta volt már némi hangja is de előzőleg semmilyen hibát nem tapasztaltunk. Azt hogy tudnám ellenőrizni egyszerűen, hogy működik e?

Köszi előre is a tanácsokat
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33814 Dátum: 2019 Február, 24, 16:50:30 »

Sziasztok, lenne egy nagyobb gondom egy kis segítség kellene a hozzáértőktől, hogy merre induljak. A delikvens egy '96-os 1.6 (TU5JP) 3 ajtós modell, egyik pillanatról a másikra nem hajlandó beindulni. Mindenféle előzetes probléma vagy jelenség nélkül tökéletes működés során egy leállítás után nem tudjuk beindítani. Tekeri az önindító rendesen a motort, ez az ami biztos. Valamilyen nagyobb elektromos hibára, vagy üzemanyag ellátási hibára tudok csak gondolni. Az indítózás során semmi jelét nem adja, hogy beindulna, értem ez alatt hogy részben sem gyújt be egyik hengernél sem még minimálisan sem. Triviális dolgok nyilván kizárva, gyújtókábelek ok, aksi ok, benzin van az autóban :) Amennyiben elektromos lenne a hiba, a gyújtás rendszernek van olyan központi  eleme aminek hibája ilyen problémát generál? (korábban nem álltak le hengerek külön vagy ilyesmi ezért gondolom, hogy valami központi gond lehet) Üzemanyag ellátásnál, lehet ilyen gond a befecskendezőnél, ami miatt egyik henger sem kapna naftát? A legjobban a tankon lévő szivattyúra gyanakodnék, annak régóta volt már némi hangja is de előzőleg semmilyen hibát nem tapasztaltunk. Azt hogy tudnám ellenőrizni egyszerűen, hogy működik e?

Köszi előre is a tanácsokat

Elsőként a kettősrelét és az inerciakapcsolót javaslom, hogy ellenőrizd.
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33815 Dátum: 2019 Február, 25, 10:17:44 »

Elsőként a kettősrelét és az inerciakapcsolót javaslom, hogy ellenőrizd.

tudnál segíteni, hogy merre találom őket?
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33816 Dátum: 2019 Február, 26, 16:58:01 »

tudnál segíteni, hogy merre találom őket?

Az inerciakapcsoló egy piros gomb tulajdonképpen, a vezetőoldali teleszkóp-torony belső oldalán szokott lenni. A feladata az, hogy ütközés esetén leállítsa az üzemanyag-ellátást. a kiugrik valamiért, csak be kell újra nyomni.
A kettősrelé lát el tápfeszültséggel minden fontos motorikus egységet, az akkudoboz hátoldalán, az ECU mellett, a tűzfalnál van felszerelve, tolózáras csatlakozó megy rá.
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33817 Dátum: 2019 Február, 28, 09:37:19 »

Az inerciakapcsoló egy piros gomb tulajdonképpen, a vezetőoldali teleszkóp-torony belső oldalán szokott lenni. A feladata az, hogy ütközés esetén leállítsa az üzemanyag-ellátást. a kiugrik valamiért, csak be kell újra nyomni.
A kettősrelé lát el tápfeszültséggel minden fontos motorikus egységet, az akkudoboz hátoldalán, az ECU mellett, a tűzfalnál van felszerelve, tolózáras csatlakozó megy rá.

Köszönöm szépen! Inerciakapcsoló úgy néz ki nincs az autóban, volt már korábban balesetem, lehet kiszedték az újjáépítésnél. Kettősrelé esetében nekem nincs akkudobozom, lehet, hogy az ECU dobozának a hátuljára van felszerelve? ilyen barna színű.... 
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33818 Dátum: 2019 Március, 01, 09:15:37 »

Köszönöm szépen! Inerciakapcsoló úgy néz ki nincs az autóban, volt már korábban balesetem, lehet kiszedték az újjáépítésnél. Kettősrelé esetében nekem nincs akkudobozom, lehet, hogy az ECU dobozának a hátuljára van felszerelve? ilyen barna színű....

Igen, inerciakapcsoló nem minden S1-es 306-osban van.
Ha nincs akkudoboz, akkor is az ECU-tartó hátulján van, barna színű, pontosan!
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33819 Dátum: 2019 Március, 06, 17:56:26 »

Sziasztok.
Van egy 306 S3 1,6 benzines kombi. Van egy bontás alatt évő ugyancsak 306 kombi, de 2.0 Hdi motorú.A kérdésem hogy a HDI motorra szerelt váltót át lehet rakni a benzinesbe. Úgy halottam hogy igen. Minden stimmelni fog a csatlakozásnál, a kuplungnál? Az áttételek miatt gondolom gyorsabb lesz? A km mutatót mennyire befolyásolja? És persze érdemes energiát pazarolni rá?
Köszi a válaszokat.
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33820 Dátum: 2019 Március, 10, 16:34:24 »

Sziasztok.
Van egy 306 S3 1,6 benzines kombi. Van egy bontás alatt évő ugyancsak 306 kombi, de 2.0 Hdi motorú.A kérdésem hogy a HDI motorra szerelt váltót át lehet rakni a benzinesbe. Úgy halottam hogy igen. Minden stimmelni fog a csatlakozásnál, a kuplungnál? Az áttételek miatt gondolom gyorsabb lesz? A km mutatót mennyire befolyásolja? És persze érdemes energiát pazarolni rá?
Köszi a válaszokat.

Szia!

Az 1,4 és 1,6 váltója teljesen más, mint a HDI és a többi nagyobb benzines váltó.
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33821 Dátum: 2019 Március, 15, 08:54:02 »

Sziasztok segítsègre lenne szűgsègem 306 osom önindioja  megadta magát szènkefèket kicserèltem vissza raktam de most nincs szikrám öninditó csak teker valki tapasztalt hasonlót? Valami relè megadhatta magát? Öninditóra a kèt vezetèket raktam vissza ès az átmenő csavarra a 3 db testkábelt lègszűrőn kivűl ès az öninditón kívűl mást nem szereltem ki!
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33822 Dátum: 2019 Március, 15, 18:47:19 »

Sziasztok ma odáig jutottunk kimèrtűk az összes relèt átnèztűk az összes biztositèkot a kettős relè kívètelèvel minden okès....
Mivel az ac sem működött ezèrt arra is ránèztűnk a teteje megvan repedve kimèrni nem tudtuk ugyh ezt cserèlem.
Amire gondoltunk mèg hogy mivel 2 napig nem volt benne az aku lehet az imo megbolondult ès csak igazából ezèrt nem kap szikrát meg nem űzemel az ac pumpa.
De igazából nincs sok őtletem mert ilyet nem tapasztaltam mèg egyik autónál sem.
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33823 Dátum: 2019 Március, 16, 13:07:23 »

Sziasztok na az tuti mostmár hogy a kettősrelè okozza a problèmát!
Ami problèma nem lehet kapni hozzá :( ..
Az enyèm a 03 722 es kapcsolású ès sajna sem bontoban sem pedig az autos boltban nem tudtak adni ilyet!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33824 Dátum: 2019 Március, 16, 21:44:16 »

Sziasztok na az tuti mostmár hogy a kettősrelè okozza a problèmát!
Ami problèma nem lehet kapni hozzá :( ..
Az enyèm a 03 722 es kapcsolású ès sajna sem bontoban sem pedig az autos boltban nem tudtak adni ilyet!

Nekem az a sejtésem, hogy sok fajta PSA-autó kettősreléje jó lehet ide, nem csak 306-osoké.
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33825 Dátum: 2019 Március, 16, 22:32:49 »

Szia kiprobáltuk citroenèvel be is indult de mivel más kapcsolás nem ált le az autó kulcsot ki tudtam szedni !  ;D
Sebessèg fèkkel ált meg...Fiat puntóè is igy nèz ki de más kiosztás az is be sem indult vele.A peugeot 107 is hasonló de az sem ugyan ilyen nem szeretnèk több fèlèvel probálkozni keresek olyat mint az enyèmben volt eredetileg nem tudom az agyát ez mennyire tudja haza vágni nem szeretnèm tesztelni...
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33826 Dátum: 2019 Március, 17, 16:25:28 »

Szia kiprobáltuk citroenèvel be is indult de mivel más kapcsolás nem ált le az autó kulcsot ki tudtam szedni !  ;D
Sebessèg fèkkel ált meg...Fiat puntóè is igy nèz ki de más kiosztás az is be sem indult vele.A peugeot 107 is hasonló de az sem ugyan ilyen nem szeretnèk több fèlèvel probálkozni keresek olyat mint az enyèmben volt eredetileg nem tudom az agyát ez mennyire tudja haza vágni nem szeretnèm tesztelni...
Hello. Inkább Xsara vagy 206-ből nézz.
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33827 Dátum: 2019 Március, 17, 21:42:22 »

Holnap megyek megnèzek egy másik bontot meg az autos boltba is benèzek mit intèztek.
Remèlem megoldodik hamarosan mert a másik kocsitól már elszoktam :)
A legnagyobb baj hogy nem sok alkatrèsz van itt a bontokban a 306 hoz mikor kormánykardánt cserèltem azt is nehèz volt beszerezni autos boltba is mindig töbször kell vissza menni mivel ezer fèle alkatrèszel gyártották .
Alvázszám motorszám szerint rendelem az alkatrèszt csak a szerelès napján derűl általában ki  hogy nem ez való bele.
Pl a fèkmunkahenger is szerelès napján kellet elmennem venni másikat mivel darabokban volt az autó ès nem azt kaptam hozzá mint ami bele való lett volna persze igy 2 x annyiba is kerűlt minha kedvezmènyes áron elöre be tudtam volna szerezni.Van egy olyan èrzèsem hogy ezzel is igy járok.
Amugy meg ez a problèma règota fent ált ma beszèltem a volt tulajal ő azt mondta volt párszor hogy ott èjszakázott az autó a melóhelyèn aztán másnap elindult,kíváncsiságból vissza is tettem a kettős relèt de nem indul a benzin szívatyú ugyh nekem nincs ilyen szerencsèm.;)
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 96
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33828 Dátum: 2019 Március, 18, 21:28:11 »

Üdv! Hogy tudom megváltoztatni az indító kódot? Azt a 4 jegyű számot. Segítene valaki? Köszönöm előre is!  _pug
Naplózva

Frankye

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 59
  • Autó színe: Világoskék (metál)
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 50
  • Lakóhely: Tápiószecső
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33829 Dátum: 2019 Március, 19, 06:27:42 »

...
A legnagyobb baj hogy nem sok alkatrèsz van itt a bontokban a 306 hoz mikor kormánykardánt cserèltem azt is nehèz volt beszerezni autos boltba is mindig töbször kell vissza menni mivel ezer fèle alkatrèszel gyártották .
Alvázszám motorszám szerint rendelem az alkatrèszt csak a szerelès napján derűl általában ki  hogy nem ez való bele....
Én ugyan így jártam az enyémmel, a jobb oldali féltengelynél. Amikor megvettem az autót, már nagyon kopogott kanyarban. A szerelő megnézte, megrendelte a féltengelyt, majd amikor megjött, akkor derült ki, hogy nem azonos a típus, pedig Ő is alváz- és motorszám alapján rendelte... Szerencsére visszavették Tőle.
Naplózva
Vigyázz, az oroszlán harap!

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33830 Dátum: 2019 Március, 19, 13:41:15 »

Üdv! Hogy tudom megváltoztatni az indító kódot? Azt a 4 jegyű számot. Segítene valaki? Köszönöm előre is!  _pug

A neten van hozzá leírás.
például ezt találtam:

Személyes kód megváltoztatása:

-gyújtás be
-,kódot beütni, zöld világít
-C-t megnyomni, csipogást kell hallani
-beütni az új kódot
-ismét C-t megnyomni, a zöld 4-et villan
-gyújtás ki
-kinyitni és becsukni a vezető oldali ajtót
-30 s-t várni, a piros 10 s-ig világít utána villog
-gyújtás be, új kódot beütni, piros ki zöld be, az új kód él!


Mindenesetre szerintem ennyi idős autóknál a legegyszerűbb járó motornál lehúzni a kódpad csatiját, és soha többé nem fog kérni kódot...
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 96
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33831 Dátum: 2019 Március, 19, 14:41:50 »

A neten van hozzá leírás.
például ezt találtam:

Személyes kód megváltoztatása:

-gyújtás be
-,kódot beütni, zöld világít
-C-t megnyomni, csipogást kell hallani
-beütni az új kódot
-ismét C-t megnyomni, a zöld 4-et villan
-gyújtás ki
-kinyitni és becsukni a vezető oldali ajtót
-30 s-t várni, a piros 10 s-ig világít utána villog
-gyújtás be, új kódot beütni, piros ki zöld be, az új kód él!


Mindenesetre szerintem ennyi idős autóknál a legegyszerűbb járó motornál lehúzni a kódpad csatiját, és soha többé nem fog kérni kódot...


Nagyon szépen köszönöm!   _pug
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33832 Dátum: 2019 Március, 19, 23:07:22 »

Én ugyan így jártam az enyémmel, a jobb oldali féltengelynél. Amikor megvettem az autót, már nagyon kopogott kanyarban. A szerelő megnézte, megrendelte a féltengelyt, majd amikor megjött, akkor derült ki, hogy nem azonos a típus, pedig Ő is alváz- és motorszám alapján rendelte... Szerencsére visszavették Tőle.
Szerencsère a fèltengelyel  nincs mèg baj de eltudom kèpzelni milyen lesz ha megèli nállam!Ma bele barkácsoltam a bontoban szerzett kettős relèt a gyári 22 e ft lett volna utángyártott 8 de ha nem jó nem tudták volna vissza venni ugyh szerencsère találtam egy ilyen autot a bontoban igaz repedt volt  de sziló ès műanyaglemezzel megbarkácsoltam...Kővetkező projekt a fèk lesz rajta, vettem rá új fèktárcsát, betèteket,egyik oldalra új munkahengert, az elsőböl  beletőrt lègtelenitő csavart kibarkácsoltam mindjárt nem a tűzfalon fogott a fèk. A kèzifèk is fogott ezután, az első fèkbetèt beszerzèse kűlön öröm volt mert nem a gyári fèknyereg van rajta ...Persze autosboltban nem tudták megmondani betètről hogy milyen ugyhogy tolomèrő ès google kèpnèzegetès után rátaláltam...Ezek után jött a fekete leves lűktet a fèk tárcsa le műhelyben kióráz persze 0,05 mm űtèse volt csak az semmi de ha már ott volt 0-ásra szabályoztuk.Persze a problèma megmaradt egyik kerèk kicsit csapágyas volt ugyh a csapágyakat is lecserèltem ha már am is ki kellet szedni a lengèscsillapitokat hozzá kicserèltem azokat is, meg akkor már a toronycsapágyat is.A problèma ugyan ugy megmaradt a fèkkel.Maradt gyenge láncszem a bal hátsó munkahenger vagy a főfèk munkahenger esetleg valamelyik szilent de akkor már lengőkarostúl.Kőzben behalt az önindító kicserèltem benne a szènkefèket ,bedőglőtt a kettős relè...Olcsón vettem az autót de lassan eljutok vele 150-200 e ft alkatrèsz költsègre ami ezen bedőgölhet be is döglik.Akkor mèg a központizárat is megkell csináljam egyik ajtoba szorul nèha zár nèha nem.3 hónapja van nállam az autó akkor mondták a haverok francia autót nem szabad megvenni nem fogadtam meg mostmár kicsit bánom.12 èvig használtam egy suzukit sosem volt semmi baja pedig az a vonohorgával sokszor teherautókènt funkciónált.Decembertől ált mostanáig akkut feltőltőttem pöcre indult! Kicsit csalodott vagyok a 306-ban azt gondoltam hogy ez valami legenda csak hogy ennyire betegesek de nagyon ugy tűnik ez a valóság.
Naplózva

Frankye

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 59
  • Autó színe: Világoskék (metál)
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 50
  • Lakóhely: Tápiószecső
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33833 Dátum: 2019 Március, 20, 07:33:05 »

Kicsit csalodott vagyok a 306-ban azt gondoltam hogy ez valami legenda csak hogy ennyire betegesek de nagyon ugy tűnik ez a valóság.
Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy ez nem egy mai gyártmány! Egy 20 éves autótól, még ha az előző tulajdonosa óvta is, mint egy ékszert, akkor sem várható el, hogy úgy muzsikáljon, mint új korában. Ha pedig nem is vigyáztak rá, nem szervizelték rendszeresen, akkor nincs min csodálkozni, hogy betegeskedik.
Az enyémet tavaly augusztusban vettem, akkor már tudtam a féltengely-gondról, meg még néhány apróságról (gyújtáskulccsal nem lehet önindítózni, csak egy külön gombbal, a központi zár távirányítója a kulcson nem működött, és hasonlók). Az első és legfontosabb persze a féltengely volt, azt megcsinálta a szerelő, most a fékrendszer van soron, meg az alapjárati motor, mert idő közben az is elkezdett ökörködni: hol nincs alapjárat, hol meg túlpörög. (Talán elkoszolódott, vagy falsot szív, ma ment a szerelőhöz.)
Ahhoz képest, hogy bizony idén 20 esztendős a kicsike, igazából nem rossz jószág. "Kicsit" ütött-kopott, de nagyobb baj nincs vele. A hibáival együtt én elégedett vagyok vele.
Naplózva
Vigyázz, az oroszlán harap!

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33834 Dátum: 2019 Március, 20, 10:12:03 »

Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy ez nem egy mai gyártmány! Egy 20 éves autótól, még ha az előző tulajdonosa óvta is, mint egy ékszert, akkor sem várható el, hogy úgy muzsikáljon, mint új korában. Ha pedig nem is vigyáztak rá, nem szervizelték rendszeresen, akkor nincs min csodálkozni, hogy betegeskedik.
Az enyémet tavaly augusztusban vettem, akkor már tudtam a féltengely-gondról, meg még néhány apróságról (gyújtáskulccsal nem lehet önindítózni, csak egy külön gombbal, a központi zár távirányítója a kulcson nem működött, és hasonlók). Az első és legfontosabb persze a féltengely volt, azt megcsinálta a szerelő, most a fékrendszer van soron, meg az alapjárati motor, mert idő közben az is elkezdett ökörködni: hol nincs alapjárat, hol meg túlpörög. (Talán elkoszolódott, vagy falsot szív, ma ment a szerelőhöz.)
Ahhoz képest, hogy bizony idén 20 esztendős a kicsike, igazából nem rossz jószág. "Kicsit" ütött-kopott, de nagyobb baj nincs vele. A hibáival együtt én elégedett vagyok vele.
Bárcsak èn is elmondhatnám ugyanezt de sajnos ott mèg nem tartok talán ha megy pár hónapot ugy is hogy csak benzint kell bele tankolni akkor elègedett leszek kènyelemben valóban jó ezt szeretem benne.
Távírányitoval ezzen sem zárodik a központi nyitni pedig nèha nyit nèha nem.Ami kèrdèsem lenne hogy ha járo motornál leveszem a + kibirja az elektronika? Generatort szeretnèm ellenőrizni ha nem akkor más megoldást keresek de ez volna a leg egyszerűbb modja.
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33835 Dátum: 2019 Március, 20, 18:02:44 »

Nah vagy a generátorom purcant ki vagy pedig ezt is a relè vezèrli a töltèst is ès nem jó a relè nem tudom de mostmár tènyleg elegem van ebből a vasból!
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33836 Dátum: 2019 Március, 20, 18:36:59 »

Nah vagy a generátorom purcant ki vagy pedig ezt is a relè vezèrli a töltèst is ès nem jó a relè nem tudom de mostmár tènyleg elegem van ebből a vasból!

Szia

Általában nem az autó tehet róla,hogy az előző tulaj hanyag volt és nem foglalkozott vele.Amit ő nem költött rá a karbantartására azt majd neked kell! Feltéve ha nem ártott vele annyit,hogy már mindegy legyen...(gondolok itt a megfelelő minőségű és időközönként cserélendő motorolajra többek-közt).
Lehet az autó Német,Japán,Olasz vagy bármilyen gyártmányú,ha nem foglalkoznak vele akkor mind tönkremegy előbb vagy utóbb.  whistle
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33837 Dátum: 2019 Március, 20, 20:19:33 »

Szia

Általában nem az autó tehet róla,hogy az előző tulaj hanyag volt és nem foglalkozott vele.Amit ő nem költött rá a karbantartására azt majd neked kell! Feltéve ha nem ártott vele annyit,hogy már mindegy legyen...(gondolok itt a megfelelő minőségű és időközönként cserélendő motorolajra többek-közt).
Lehet az autó Német,Japán,Olasz vagy bármilyen gyártmányú,ha nem foglalkoznak vele akkor mind tönkremegy előbb vagy utóbb.  whistle
Elviszem autovillamoságishoz nem cserèlgetek több alkatrèszt vaktában mèrje ki mi a baja az imot kösse ki a fenèbe egyik inditásnál világit folyamatosan a zöld máskor kialszik.Nèzze át mi a hiba ha ezt tudom inkább dombon állok meg ès nem cserèlek öninditot  :) csak vicc volt. Igazából ez règota fenálló problèma elöző tulaj mondta nèha nem indult el neki csak húzásra az okát nem találták meg.A motorja fellett újitva 2 ève azzal nincs gond minden mással van .. 
Mindegy beszèlek a Petivel kösse gèpre nèzzűk meg jelez e hibát.Igazából azt sem èrtem mièrt nem jelzí a műszerfalon a töltès hiányát.A generátor nem valószínű hogy meghibásodott ezt abbol gondolom hogy a citroen relèvel volt töltès ha csak attól nem purcant ki arra tudok mèg gondolni hogy ez a relè sem jó vagy a csatlakozó èrintkezői nem megfelelöen èrintkeznek.De ezt majd csak a villamosági vizsgálatnál derűl ki ugyh egyenlöre parkol.Aztán meglátjuk mi lesz a sorsa lenne mèg rajta mit csinálni .
Naplózva

Frankye

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 59
  • Autó színe: Világoskék (metál)
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 50
  • Lakóhely: Tápiószecső
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33838 Dátum: 2019 Március, 21, 06:58:00 »

Általában nem az autó tehet róla,hogy az előző tulaj hanyag volt és nem foglalkozott vele.Amit ő nem költött rá a karbantartására azt majd neked kell! Feltéve ha nem ártott vele annyit,hogy már mindegy legyen...(gondolok itt a megfelelő minőségű és időközönként cserélendő motorolajra többek-közt).
Lehet az autó Német,Japán,Olasz vagy bármilyen gyártmányú,ha nem foglalkoznak vele akkor mind tönkremegy előbb vagy utóbb.  whistle
Ez így igaz! Az a tapasztalatom egyébként, hogy a francia és olasz autók jellemzője az elektromos megbízhatatlanság (nem feltétlenül és mindig rossz az adott részegység). A német autóknál inkább a mechanikus jellegű gondok jönnek elő. A távol keleti autókkal nincs tapasztalatom.
De tény, hogy minden autóra kell költeni. Ha egy kisebb hibát nem orvosolnak időben, az később hatványozottan bosszulja meg magát, és a végén sokkal (sokszorosan) többe fog kerülni a javítás.
Naplózva
Vigyázz, az oroszlán harap!

krissz306

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 72
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Csengőd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33839 Dátum: 2019 Március, 23, 20:50:47 »

Üdv!
Közvetlenül az első lámpák alatt található kis keskeny karosszéria elemek(pontos nevüket nem tudom) rögzítése hogyan néz ki?
A jobb oldali már eléggé lötyög, nem szeretném ha menet közben elveszne.

Köszi!
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33840 Dátum: 2019 Március, 24, 09:44:05 »

Üdv!
Közvetlenül az első lámpák alatt található kis keskeny karosszéria elemek(pontos nevüket nem tudom) rögzítése hogyan néz ki?
A jobb oldali már eléggé lötyög, nem szeretném ha menet közben elveszne.

Köszi!

Szia

https://alkatreszek.hu/kh5513_998_la

A kis beakadó karmok szeretnek eltörni,a lötyögés attól is lehet.
Nekem pl. a sárvédőív felőli részén volt egy műanyag rögzítő ami el volt törve:
https://auto-spinka.pl/en_GB/p/C60712-Clip-grille-Peugeot-306-781326/1882

Itt pedig egy robbantott ábra cikkszámokkal:
http://public.servicebox.peugeot.com/docapvAP/affiche.do?ref=N5D778A01A&refaff=N5D%207%2078A01A&idFct=FCT0101

üdv: Krisztián
Naplózva

Laci0915

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 61
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 2000.10
  • Lakóhely: Tiszaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33841 Dátum: 2019 Március, 28, 07:23:04 »

Sziasztok,S3-as 1.4-es benzines alany generátor úgy néz ki,megadja magát,valószínű,hogy csapágyas,csúnya visító hangja van.Végső esetben kiszedem,csapágycsere,de ha lenne valakinek bontott,vagy felújított,vevő lennék rá.Persze jó lenne Tiszaújváros környékén,de nem ez a fő szempont. Üdv,N.L.
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33842 Dátum: 2019 Március, 28, 22:53:42 »

Űdv !
Valaki szedte már ki a kodpad feletti szivargyujtó foglalatát? Kompletten kellene mivel nem műkődik ès nem biztositèk van kiolvadva.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33843 Dátum: 2019 Március, 30, 14:37:40 »

Űdv !
Valaki szedte már ki a kodpad feletti szivargyujtó foglalatát? Kompletten kellene mivel nem műkődik ès nem biztositèk van kiolvadva.

Trükkös a kivétele: Valahogy próbáld a narancs-színű gyűrűt fixen megtartani, és egy negyed (azt hiszem, hogy bal) fordulattal a belsejét elfordítani. Ezt követően a belső rész kicsúsztatható hátrafelé, de nagy türelmet igényel...
Naplózva

iytum

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 47
  • Lakóhely: Esztergom
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33844 Dátum: 2019 Március, 31, 06:53:56 »

Sziasztok...
P 306 Break 1.8 16V LFY
A hűtő ventilátor nem indul el automatikusan.
Mind a három hőgomba cserélve lett. A bitron még nem.
Ha lehúzom a barna csatlakozót akkor megy a ventilátor.
Valakinél valami ötlet?
Előre is köszönöm.
Péter
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33845 Dátum: 2019 Március, 31, 12:45:22 »

Trükkös a kivétele: Valahogy próbáld a narancs-színű gyűrűt fixen megtartani, és egy negyed (azt hiszem, hogy bal) fordulattal a belsejét elfordítani. Ezt követően a belső rész kicsúsztatható hátrafelé, de nagy türelmet igényel...
Köszi megoldottam! Műszerfalhoz rögzitette 2 csavar, lejött egyben az egèsz konzol. Kis csavarhuzoval a fèm alá nyultam,ezek után előrefele kicsuszott az egèsz.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33846 Dátum: 2019 Április, 20, 09:04:40 »

Sziasztok!

Tudna valaki ajánlani egy konkrét márkát és típust hátsó ablaktörlő kar+lapátból? A mostani nem jó, mert nem teljes felületen tisztít, csak kb. a fele szélességben. Szerintem maga a kar nem jó, mert nem szorítja rá a hátsó ablakra a gumit. Köszönöm! (ferdehátú S3-as a gép)
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33847 Dátum: 2019 Április, 23, 19:47:06 »

Sziasztok!

Tudna valaki ajánlani egy konkrét márkát és típust hátsó ablaktörlő kar+lapátból? A mostani nem jó, mert nem teljes felületen tisztít, csak kb. a fele szélességben. Szerintem maga a kar nem jó, mert nem szorítja rá a hátsó ablakra a gumit. Köszönöm! (ferdehátú S3-as a gép)

A helyedben nem elsősorban kart cserélnék, csak inkább egy feszesebb rugót keresnék. Anno próbálkoztam 51 cm-es lapáttal én is hátul, hogy még a harmadik féklámpánál is töröljön, de nem vált be, a gyári mérethez visszatértem...
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33848 Dátum: 2019 Április, 30, 12:34:28 »

Sziasztok
Kisautom igy a 4-ik nállam tőltőtt hónapjában újabb hibát produkált jobb oldali hatsó kerèk dölèsnek indult.
Szóval mostmár ez is fel lett újítva csak èrdekeskèp mondom fèk visszapumpálás ezzel meg is szűnt!
2 óra alatt megvolt nem egy nagy dráma csapágyak ès tengelyek cserèlye utána azèrt jóval magasabban is áll a hátulja.
Bízom benne a következö 2-3 èvre ezzel a futómű letudva.
Naplózva

Jampy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 29
  • Autó színe: fehèr
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 39
  • Lakóhely: budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33849 Dátum: 2019 Május, 22, 21:15:10 »

Sziasztok nah elèrkeztűnk egy újabb problèmához :(  volt kèt luk a bölcsö elött elvittem kasznishoz...Ma mentem èrte centrál össze vissza nyit elektromos ablak nem működik.Elmentem vele egy elektromos szakihoz mint kiderűlt karoszèriás bácsi össze ègette a vezetèk köteget a jobb kűszöbtöl a kesztyűtartóig,mèg az a mák a kocsi nem gyulladt ki! Ugyh Hètvègèn kábelkötegcsere ha nem kell a srácnak kibontania az egèsz műszerfalat hozzá.Azt tudja valaki a kesztyűtartot kűlön ki lehet e szedni mert akkor kiszednèm ès helyszinen fórassza be odáig azt a 30 cm darabot ami kiègett.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 675 676 [677] 678 679 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.446 másodperc alatt készült el 31 lekéréssel.