Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 672 673 [674] 675 676   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2430814 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 263
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kecskemét
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33650 Dátum: 2018 Január, 24, 15:41:10 »

Sziasztok!
Segítséget kérek:
vettem egy hónapja egy 15 éves, s3-as 1.4-es kombit 220 000 km-rel.
Egy hét után kivillant és azóta is folyamatosan világít a narancs színű motor öndiagnosztika lámpa. :o
Az alapjárat jó, autó megy, 2000 km-t mentünk vele, semmi extra hiba nem volt érzékelhető eddig.
Hol kezdjem a hibakeresést, avagy?
Üdv.
 _pug

Szia

Először próbáld meg,hogy leveszed az akku sarut kb 10-15 percre.Elvileg törli a hibát,utána újra "betanulja" az értékeket (alapjárat,érzékelők diagnosztikája...).Ha nem jön újra vissza a hibajelzés akkor nincs gond "csak" bennmaradt egy rossz hibakód.  whistle
Ha ismét jelentkezik,akkor célszerű lenne diaggal ránézni mit ír hibának.Túl sok olyan érzékelő van ami miatt jelezhet (lambdaszondák,MAP szenzor,légtömegmérő...stb.)

üdv: Krisztián
Naplózva

Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 102
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1996,05
  • Lakóhely: Győr
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33651 Dátum: 2018 Január, 24, 22:05:29 »

Még annyit a témához, hogy a kesztyűtartó alatti (barna és piros) csatlakozóknál találkoztam már durván összeégett érintkezőkkel, én ott kezdeném a hibakeresést, ráadásul könnyű ehhez a hozzáférés is. 2000 augusztusában egészen más fajta csatlakozó-párokra váltottak, de szerintem a ti autótok még korábbi fajta S3-as. (Jól sejtem, hogy ez egy bordó XT sedan, elektromos ablakokkal és hátsó ablaktörlővel?)

Köszönöm a tippeket #zimurgy #krisztián. Adom az infókat a szerelőnek.
igen, jól sejted :) Esetleg ismered az autót, vagy csak a hirdetését láttad?
anyumnál van már a kocsi, ezért nem tudom megmondani jelenleg a pontos évjáratot (én 2000/6-ra emléxek első forgalomba helyezésnek).
Naplózva
1996 306 Roland Garros

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 327
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.403
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33652 Dátum: 2018 Január, 25, 08:09:20 »

Köszönöm a tippeket #zimurgy #krisztián. Adom az infókat a szerelőnek.
igen, jól sejted :) Esetleg ismered az autót, vagy csak a hirdetését láttad?
anyumnál van már a kocsi, ezért nem tudom megmondani jelenleg a pontos évjáratot (én 2000/6-ra emléxek első forgalomba helyezésnek).

Nem, az autót egyáltalán nem ismerem, csak összeraktam a képet: egy nap után eltűnt a hirdetés a hahu-ról, és ráadásul Győrben hirdették.
Képeken nagyon szépen nézett ki, és igen korrekt felszereltségű...
A fekete koptatócsíkot nem értettem az első-hátsó lökhárítókon: eddig úgy tudtam, hogy S3 esetén csak cabrionál van.
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33653 Dátum: 2018 Január, 25, 13:33:56 »

köszi Krisztián . Úgy tettem ahogy írtad de  sajnos  ::)maradt minden ugyanúgy. a saru visszatétele után,gyújtás, még vártam indítás előtt 15 percet, így kellett? üdv
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 263
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kecskemét
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33654 Dátum: 2018 Január, 25, 14:34:34 »

köszi Krisztián . Úgy tettem ahogy írtad de  sajnos  ::)maradt minden ugyanúgy. a saru visszatétele után,gyújtás, még vártam indítás előtt 15 percet, így kellett? üdv

Szia
Sajnos akkor valami jelenleg is hibás/hibásan működik  ???
Az akkumulátorról mindkét saru levesz (elvileg elég lenne a -negatívot,de az a biztos ha mindkettő le van véve) kb 10-15 perc várakozás után vissza lehet rakni az akkura a sarukat és lehet indítani a kocsit.Ilyenkor "elfelejti" az addig beállított/szabályozott értékeket és a gyári alapbeállításra áll vissza,ezért 1-2 percig lehet hogy "furcsán" fog járni a motor mire mindent beállít (természetesen hosszabb táv és használat után egyre pontosabban beállítja az értékeket).
Ha ez nem segít és a hibajel marad (mint jelenleg ebben az esetben) akkor a diagnosztika lenne a legegyszerűbb és leggyorsabb módja kideríteni a hiba okát.Ha nincs lehetőség erre (Peugeot szalonban/szervízben kb 6-7EFt-ért kiolvassák a hibatárolót) akkor egyesével is ki lehet szűrni a hibás érzékelőt (bár nem biztos hogy gyors és pontos ez a módszer,de egy próbát megér  whistle )
1.Ha az alapjárat jó,nem dadog és beáll rendesen akkor a fojtószelep érzékelő és az alapjárati motor (elvileg) jó.
2.Ha a fogyasztás nem túl optimális (sokat fogyaszt) akkor lehet a légtömegmérő (MAP szenzor) vagy a két lambdaszonda közül az egyik vagy mindkettő. Ki lehet mérni az értékeit és az alapján megmérni hogy megfelelően működnek-e,vagy járó motornál lehúzni sorban a csatlakozókat és figyelni hogy történik-e változás az alapjáratban (ha nem akkor lehet hogy az a hibás érzékelő,ha igen akkor elvileg működik).
3.Olvastam már olyat is,hogy a vízhőfok jeladó ment tönkre és az okozott galibát (van olyan jeladó amin 2 jelérték megy,az egyik a műszerfal hőmérőjének adja a jelet a másik pedig egyenesen az ECU-ba) érdemes erre is ránézni.
4.Az is lehet,hogy minden érzékelő jó és működik csak valahol kábelszakadás/érintkezési hiba van.A csatlakozókat és a kábeleket ellenőrizni és kontakt spray-vel nem árt megtisztítani.
A forgás-jeladóval nem lehet gond,mert az nélkül be sem indulna.
Más egyéb nem jut eszembe egyenlőre  ???
Remélem sikerül kideríteni hogy mi okozza a hibát,majd oszd meg velünk is az észrevételeidet hogy hasonló esetben ezzel is több infó álljon rendelkezésünkre  :-!
Üdv: Krisztián
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33655 Dátum: 2018 Január, 25, 16:34:07 »

Szervusztok!
Mikor tankolok, és letekerek a tanksapkát, mintha vákum lenne a tankban, szívja be a levegőt :)
Gondolom, ez nem jó, de hol keressem a baj okát? Esetleg fúrjak a sapkára egy pici lyukat?
Köszönöm előre is a segítséget!  _pug
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 123
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Szerelés és Tuning
« Válasz #33656 Dátum: 2018 Január, 26, 18:39:17 »

A motortérben találsz egy üzemanyag tank levegőztető szelepet!
Ha az autóval szemben állsz akkor bal oldalon a tűzfalnál kell lennie!
Ott keresd a hibát először!

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 123
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Szerelés és Tuning
« Válasz #33657 Dátum: 2018 Január, 26, 18:44:04 »

Szevasztok!
Szelephézag beállítás előtt állok!
Esetleg van aki el tudmá magyarázni a folyamatot, vagy egy leírást linkelni?
Melyik hengernél kell kezdeni,és melyik szeleppel.........
A méretet azt tudom!
Ezen a leíráson nem igazodom el!
Előre is köszönöm!

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 171
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33658 Dátum: 2018 Január, 27, 18:38:17 »

Szevasztok!
Szelephézag beállítás előtt állok!
Esetleg van aki el tudmá magyarázni a folyamatot, vagy egy leírást linkelni?
Melyik hengernél kell kezdeni,és melyik szeleppel.........
A méretet azt tudom!
Ezen a leíráson nem igazodom el!
Előre is köszönöm!

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Szia!
Ez a link segíthet:
 https://www.youtube.com/watch?v=oL3fjkN8t6E
Peugeot 206-os 1,4-es,  de a motor szelepállítási mechanizmusa azonos a tiéddel.
A lényeg az, hogy a Te általad belinkelt beállításnál a kipufogó szelepek teljes nyitásánál lehet állítani az adott henger kipufogó illetve szívó szelepét.
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 123
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Szerelés és Tuning
« Válasz #33659 Dátum: 2018 Január, 27, 19:12:07 »

Igen ezt a videót én is néztem!
De köszönöm szépen!
Holnap állok neki..........
Remélem nem lesz gond! :-)

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33660 Dátum: 2018 Január, 29, 09:21:38 »

Sziasztok!  Segitseget kernek ,hogy 1.4 s3-as benzinesemen világít,- ::) kb 1500 km óta-  az motor ondiag lámpa,de működésben nem észleltek változást.Azonban miota nálam van  a vizhofok a vizhomero szerint 70-75 fok körüli,meleget fúj de nem forrot,kényelmesen.Krisztián írta a map,  legtomegmero,vizhofok jeladó,kabelcsatl is lehet...(sarukat már próbáltam,legszurot kifujattam,vizpumpa tetején lévő csokit levéve indul a ventilátor, de a lámpa világít továbbra is...
Hol vannak ezek a motortrben,illetve a kabelcsatiknal vagy hol érdemes keresni a kontaktot? Vagy ne is foglalkoztam vele? :-\
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 123
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Szerelés és Tuning
« Válasz #33661 Dátum: 2018 Január, 29, 09:34:52 »

A hűtőben van elegendő víz?

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33662 Dátum: 2018 Január, 29, 09:55:02 »

szia bandita 1981

a min szint körül volt öntöttem hozzá...de nem változott  a helyzet...
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 123
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Szerelés és Tuning
« Válasz #33663 Dátum: 2018 Január, 30, 06:28:49 »

Léhet hogy légteleniteni kellene,mert levegős a rendszered!

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33664 Dátum: 2018 Január, 31, 06:18:08 »

Szia!
Mar mentem 300km-t vele, nem legtelenit le automatikusan?
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 123
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Szerelés és Tuning
« Válasz #33665 Dátum: 2018 Január, 31, 07:08:41 »

Nem!A tűzfalnál megy be 2 cső a fűtöradiátorhoz,és annak a tetején van egy menetes kumak!
És a fengerfej jobb oldalán a termosztátnál ott is a tetején van egy légtelenitő csavar!
De vigyázz üzemmeleg motornál!

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33666 Dátum: 2018 Január, 31, 08:42:46 »

Ok, azt gondoltam kidolgozza a buborekot... Ok probalom feltornaztatni a vizet 75 fölé.. Köszönöm  az ujabb tippet...
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 271
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33667 Dátum: 2018 Január, 31, 18:22:05 »

Ok, azt gondoltam kidolgozza a buborekot... Ok probalom feltornaztatni a vizet 75 fölé.. Köszönöm  az ujabb tippet...

Vízhőfok gondra általában a termosztát csere a megoldás. Visszajelző lámpa eloltásának a legcélravezetőbb módja a műszeres diagnosztikai vizsgálat. Hibakód kiolvasás illetve élőadatok alapján végzett problémafeltárás.
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33668 Dátum: 2018 Február, 01, 22:13:10 »

Hello!  "élő adatok alapjan vegzett"  ez mit jelent?  Basszus.... A termosztat cserére nem is gondoltam.... Köszi
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 271
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33669 Dátum: 2018 Február, 02, 15:23:02 »

Hello!  "élő adatok alapjan vegzett"  ez mit jelent?  Basszus.... A termosztat cserére nem is gondoltam.... Köszi

Diagnosztikai programmal lehet vizsgálni a motor járása közben a bizonyos szenzorok adta jeleket.
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33670 Dátum: 2018 Február, 03, 21:32:15 »

sziasztok!
Segítséget kérnék ... ma délután a BAH csomópontnál mesébe illően egyszercsak az  addig szépen forgó motor elkezdett először csak gázadásra rángatni, dadogni a motor - s3-as,1.4 benzin,kfw motorkód,-, 2 óra állás után szépen indult,hidegen nem volt érzékelhető majd miután hazaindultunk  kb 40 km után újra akadozni , motro chek visszajelző folyamatosból villogni kezdett,romlott a helyzet??? ,s oly a tünet mintha egy henger ki-kimaradna  blingdriveingsmiley mire letelt a 40 km már alapjáraton is akadozott,kb 650-750között hullámzott a fordulat, nehezen vette a gázadást.(.katalizátor mit szól a kimaradozó gyujtáshoz... hol férek a gyertyákhoz?)  Kibírja a szervízig kb 30 km, vagy ne kísérletezzek....mi a tanácsotok? ???
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 123
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Szerelés és Tuning
« Válasz #33671 Dátum: 2018 Február, 03, 21:42:00 »

Az a helyzet hogy elég sok lehet a probléma!
Gyertya,gyujtótrafó,gyujtókábel,üzemanyagszürő,üzemanyagszivatyú,légszürö.........
Tudni kéne ezek a dolgok mikor voltak (e) cserélve!?
De persze mindenek előtt rákéne tenni gépre hibakódot olvasni!

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33672 Dátum: 2018 Február, 03, 21:59:26 »

szia! kibírja még szerinted a szervízig az utat kb 30 km, vagy otthagy esetleg? fabian van legközelebb, de az húzós árban úgy hallottam...dehát...
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 123
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Szerelés és Tuning
« Válasz #33673 Dátum: 2018 Február, 03, 22:02:40 »

Amiket soroltam volt valami cserélve?


Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33674 Dátum: 2018 Február, 03, 22:09:07 »

szia !  légszűrőt kifújattam, csak 7 hete van nálam a kocsi,(eddig csak a víz hőfok  nem ment fe l80 fölé csak városban dugóban,egyébként 70-75 körül járt bár fűtött ,fütögetett,próbáltam légteleníteni a radiátor bevezetésnél,ahűtő tetején lévő müa dugó csap szilozva, szalagozva volt át kellett tömítenem..ennyi történt...)
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33675 Dátum: 2018 Február, 03, 22:19:42 »

szia! peu fabianról van szervíz tapasztalata valakinek, oly jó mint az ára?székesfehérvár környékén esetleg másik szerelő diaggal?
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 123
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Szerelés és Tuning
« Válasz #33676 Dátum: 2018 Február, 03, 22:21:29 »

Akkor mindenképp vid el szerelöhöz!
Aztán ráteszi a diagnoztika olvasot!
Alap dolgok autó vásárlás után légszürö, üzemanyagszürő, olaj,olajszürö, vezérlés csere!
Ez az én véleményem......
De te tudod..... 

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33677 Dátum: 2018 Február, 03, 22:34:51 »

szia bandita 1981!

az eladó hitelesnek tűnt megkíméltként szervizeltnek hirdetett az autó,nem volt kozmetikázva,szerinte minden időben cserélve volt, olaj,vezérlés,szűrök,a szerviz lámpa még 15000-t 'engedne' bár nem tudom ez mit jelent igazából a km órában. 
szerinted érdemes a netről venni OBD hibakiolvasót ,15 e körül láttam, ez 2-3 kiolvasás ára?
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 123
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Szerelés és Tuning
« Válasz #33678 Dátum: 2018 Február, 03, 22:47:14 »

A km visszaszámlálot a következő szervizelésig azt te saját magad be tudod állítani!
Az eladó azt mond amit te hallani akarsz!
Te nem igy tennél?
Ha a vezérműszíj elszakad akkor sokkal nagyobb baj lehet mint egy vezérléscsete!
Egy vezérléscserét 20-25 e. meguszol,egy motorfelújitás a 3-4x is lehet

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33679 Dátum: 2018 Február, 03, 22:52:31 »

köszönöm bandita1981.

háát én bevallom az autó hibáit,bizalmat veszteni nem jó dolog.
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 263
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kecskemét
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33680 Dátum: 2018 Február, 04, 09:09:17 »

sziasztok!
Segítséget kérnék ... ma délután a BAH csomópontnál mesébe illően egyszercsak az  addig szépen forgó motor elkezdett először csak gázadásra rángatni, dadogni a motor - s3-as,1.4 benzin,kfw motorkód,-, 2 óra állás után szépen indult,hidegen nem volt érzékelhető majd miután hazaindultunk  kb 40 km után újra akadozni , motro chek visszajelző folyamatosból villogni kezdett,romlott a helyzet??? ,s oly a tünet mintha egy henger ki-kimaradna  blingdriveingsmiley mire letelt a 40 km már alapjáraton is akadozott,kb 650-750között hullámzott a fordulat, nehezen vette a gázadást.(.katalizátor mit szól a kimaradozó gyujtáshoz... hol férek a gyertyákhoz?)  Kibírja a szervízig kb 30 km, vagy ne kísérletezzek....mi a tanácsotok? ???

Szia
Igy elsőre én a gyújtótrafóra gyanakodnék,ha a tekercsben szakadás van előfordul hogy akkor rosszabbodik a helyzet mikor melegszik (a hőtágulás miatt egyre kevésbé érintkezik).De az is előfordulhat,hogy az egyik injektor nem működik rendesen.Biztosra csak egy diagnosztika után lehet mondani... Az hogy kibír-e 30km utat további (vagy nagyobb) hiba nélkül,szerintem senki nem garantálja.Ha a trafó rossza,akkor az tud meglepetést okozni (legrosszabb esetben képes kinyírni az ECU-t is...).
Ha van rá lehetőséged,akkor inkább vontassátok el a szervízig abból nem lesz további gondod.
üdv:Krisztián
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33681 Dátum: 2018 Február, 04, 22:04:12 »

köszi  krisztian.     Ha tudok vmit jelzem. (Ma kellett menjek vele a korabbi volt talan csak gZadasra torpant egy kicsit, de  ma egesz szepen ment, tan  rapszodikus cseppet ez a kocsi....  a check lampa persze folyamatosan vilagitott).. diag lesz most mar. ...
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33682 Dátum: 2018 Február, 07, 22:19:50 »

Sziasztok, check lámpa ügyben  diag volt. A szerelo szerint minden rossz,amit szenzor mérhet. .  Kiutotte, majd lampa nem vilagitott, most minden ok,menj vele-mondá.  213 km birt ki, ma este ujra felvillant  folyamatossn világít a lampa...de haza hozott... 
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.761
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33683 Dátum: 2018 Február, 08, 12:31:00 »

Sziasztok!
Van valakinek magyar nyelvű kezelésije s1-hez? Ha igen, meg tudná nézni az indítókulcs programozásának a menetét, mert találtam már több leírást a neten, de egyikkel sem lett jó, ami pedig s1 kezelésim van az pedig német nyelvű, 1 gombos kulcsom van.
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 263
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kecskemét
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33684 Dátum: 2018 Február, 08, 13:05:37 »

Sziasztok!
Van valakinek magyar nyelvű kezelésije s1-hez? Ha igen, meg tudná nézni az indítókulcs programozásának a menetét, mert találtam már több leírást a neten, de egyikkel sem lett jó, ami pedig s1 kezelésim van az pedig német nyelvű, 1 gombos kulcsom van.

Szia
Amit találtam a kulcs programozásával kapcsolatban a kezelési dokumentációban:
"Automata szinkronizálás
- Adjuk rá a gyújtást (gyújtáskulcs az
M helyzetben)
- Vegyük le a gyújtást és 4 percnyi
időtartamon belül reteszeljük a
gépjárművet a távirányító segítsé-
gével («A» nyomógomb).
A távirányító újból működőképes."

Üdv:Krisztián
Naplózva

Bricsa07

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 27
  • Lakóhely: Érd
  • Motor: 1.6 - 100LE
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33685 Dátum: 2018 Február, 08, 15:16:57 »

Sziasztok.. Jelenlegi problémám az lenne hogy nem igazán akar fűteni az autó. (S2 1.6 sedan). A mai nap átmostam a fűtőradiátort.. A fűtőventilátor felől kiporszívóztam.. Volt benne némi falevél illetve kosz. A fűtöcsövek szépen átforrósodnak.. Termosztát 1 hete lett cserélve Mi lehet a gond? Köszi


Fűtőcsövek is ma lettek cserélve.. Sikerült eltörnöm a régit....
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.761
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33686 Dátum: 2018 Február, 08, 18:39:09 »

Szia
Amit találtam a kulcs programozásával kapcsolatban a kezelési dokumentációban:
"Automata szinkronizálás
- Adjuk rá a gyújtást (gyújtáskulcs az
M helyzetben)
- Vegyük le a gyújtást és 4 percnyi
időtartamon belül reteszeljük a
gépjárművet a távirányító segítsé-
gével («A» nyomógomb).
A távirányító újból működőképes."

Üdv:Krisztián

Köszi! Megnézem ezzel is.
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33687 Dátum: 2018 Február, 09, 10:51:03 »

szia Kolin!   
kulcsügyben nekem van s1 kezelésim magyar. végig bogarásztam de csak ' központi zár ill riasztó használatát' találtam meg benne.valamint a központi zár távvezérlőjének programozását. ha ezek közül gondoltál vmelyikre  szólj,s küldöm...
 a kulcsról 2 gombos van benne a képen( egyik nagyobb a műa rész közepétől jobbra körülhatárolva a kisebb pedig a kulcskarika lyuk mellett kicsit balra,kevésbé körülhatárolt a kép szerint)  ill a gomb nélküli, a kulcs alatti szöveg" kulcsok lehetővé teszik a vez old első ajtó és a csomagtérajtó reteszelését oldását.Ha az első ajtók egyike nyitott helyzetben van, akkor a közp zár.nem működik." de itt is a közp zár van nem a kulcs szinkron.
A távirányító szinkronja az s3 kezelési könyve szerint :kézi ill automata.,
az automatát fentebb leírták neked,
a kézi pedig
-vegyük le a gyújtást,
-adjuk rá a gyújtást,
-rögtön a gyújtás  bekapcsolását követően nyomjuk meg az A gombot.
A távirányító újból üzemképes.
 üdv
Naplózva

zsoltkopacz

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 16
  • Lakóhely: Csíkszereda
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33688 Dátum: 2018 Február, 10, 23:20:09 »

Sziasztok.Adott egy Peugeot 306 1.6 (90LE).Versenyzek vele és hát így nálunk minden számít.Esetleg valakinek valami ötlete ,hogy hogyan is tudnám még gyorsabbá,jobbá,stabilabbá tenni?Minden  segítségnek örülnék :)
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33689 Dátum: 2018 Február, 12, 10:05:09 »

Sziasztok! 
Diag gondom megoldodni latszik. 2.  HibaolvSas utan katalizator hiba. 2001*s3-as,1.4,most keresek ilyet a szerelő  szerint egybeepitett, s nem lesz olcsó?  Univerzalis nem igazan jo a tapasztalatai szerint, mi a velemeny a klubban...  gye ge elettartam, A kipufogo csonk elejen helyileg a huto es a müanyag olajszuro fedel kozott,hengeres dobban a szondakkal... Van tobbfele is? Mi a tapasztalatotok?
Udv
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 271
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33690 Dátum: 2018 Február, 13, 19:06:51 »

Sziasztok! 
Diag gondom megoldodni latszik. 2.  HibaolvSas utan katalizator hiba. 2001*s3-as,1.4,most keresek ilyet a szerelő  szerint egybeepitett, s nem lesz olcsó?  Univerzalis nem igazan jo a tapasztalatai szerint, mi a velemeny a klubban...  gye ge elettartam, A kipufogo csonk elejen helyileg a huto es a müanyag olajszuro fedel kozott,hengeres dobban a szondakkal... Van tobbfele is? Mi a tapasztalatotok?
Udv

Attól, hogy a diag azt mondja, hogy katalizátor hiba, nem biztos, hogy az.Lehet lambda szonda vagy keverékképzési hiba is. Érdemes lenne kivizsgálni mielőtt esetleg feleslegesen kicseréled.
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33691 Dátum: 2018 Február, 13, 21:33:17 »

szia sztok!
- köszi a tippet, lehet olcsóbb a szonda mint a katalizator, ráadásul ez a drágább verzió már, ha a diag nem biztos akkor honnan tudhatom, mégis mi a gondja?ki tudja megnézni,milyen módszerrel? ???(vízhőfok alac.
sony 75 körül vidéken , városban  topogva 90 is van, kipufogó gőzöl, de víz nemigen fogy, nem habzik,tél van mondja erre   a szerelő, motor egész szépen megy,nem hullámzik nem akadozik(jelenleg)
.-más; minden kombi utálja? a keresztbordákat az uton pl M1-en keményen  üti az egész bódét,-szinte csillapítás nélkül lenne vagy nagyon peres kerékkel volt ilyen érzésem,de ezen 175/65 14 esek vannak- a sedanom 13 kerekekkel  sokkal lágyabb volt.. vagy csak az enyém ilyen? mi a tapasztalatotok? ::)

üdv ::)


Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 327
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.403
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33692 Dátum: 2018 Február, 14, 07:12:50 »

szia sztok!
- köszi a tippet, lehet olcsóbb a szonda mint a katalizator, ráadásul ez a drágább verzió már, ha a diag nem biztos akkor honnan tudhatom, mégis mi a gondja?ki tudja megnézni,milyen módszerrel? ???(vízhőfok alac.
sony 75 körül vidéken , városban  topogva 90 is van, kipufogó gőzöl, de víz nemigen fogy, nem habzik,tél van mondja erre   a szerelő, motor egész szépen megy,nem hullámzik nem akadozik(jelenleg)
.-más; minden kombi utálja? a keresztbordákat az uton pl M1-en keményen  üti az egész bódét,-szinte csillapítás nélkül lenne vagy nagyon peres kerékkel volt ilyen érzésem,de ezen 175/65 14 esek vannak- a sedanom 13 kerekekkel  sokkal lágyabb volt.. vagy csak az enyém ilyen? mi a tapasztalatotok? ::)

üdv ::)

Nekem is ugyanilyen 1.4 KFW motor van, és csak nagyon ritkán, leginkább dugóban araszolgatáskor megy a hőfok 75 fok fölé. Normál esetben 70-75 fok között van, még nyáron is.
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 70
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33693 Dátum: 2018 Február, 14, 11:13:59 »

köszi. Mi a tipp ha a diag nem 'megfelelő'? illetve a 'szekér rázkódásról' a rugózással kapcsolatban...
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 327
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.403
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33694 Dátum: 2018 Február, 14, 13:40:27 »

köszi. Mi a tipp ha a diag nem 'megfelelő'? illetve a 'szekér rázkódásról' a rugózással kapcsolatban...

Az a baj, hogy például csatlakozó-hibák esetén a diag fals értékeket észlelhet.
Mindenesetre nekem olyan volt jópár évvel ezelőtt, hogy a fogyasztás kezdett nőni. Az első lambdaszondát cseréltem, segített. A gyári diag viszont ezen kívül még más dolgokat is kiírt emlékeim szerint...

Mostanában viszont az fordul elő néha-néha (rendszertelen időközönként, de legtöbbször még nem üzemmeleg motornál) hogy torpanik az autó, nagyjából 1 másodpercre. Gyári diag semmi hibát nem jelez, kontroll-lámpa sem világít. Szóval nálam sem fenékig tejföl.

A futóműre végképp nincs ötletem. Szerencsére mindig jó volt az útfekvése a korábbi 306-osomnak is, és a mostaninak is.
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 271
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33695 Dátum: 2018 Február, 14, 18:06:43 »

köszi. Mi a tipp ha a diag nem 'megfelelő'? illetve a 'szekér rázkódásról' a rugózással kapcsolatban...

A katalizátor helyes működését a két lambdaszonda értéke alapján állapítja meg a motorvezérlő. Ha valamelyik szonda hülyeségeket küld neki, akkor simán írhat ilyen hibát. Ezért kellene a szondák működését megvizsgálni. Ettől függetlenül lehet, hogy tényleg a katalizátor használódott el, de olcsóbb kivizsgáltatni, mint vaktában cserélgetni bármilyen alkatrészt is.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.761
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33696 Dátum: 2018 Február, 20, 14:34:10 »

szia Kolin!   
kulcsügyben nekem van s1 kezelésim magyar. végig bogarásztam de csak ' központi zár ill riasztó használatát' találtam meg benne.valamint a központi zár távvezérlőjének programozását. ha ezek közül gondoltál vmelyikre  szólj,s küldöm...
 a kulcsról 2 gombos van benne a képen( egyik nagyobb a műa rész közepétől jobbra körülhatárolva a kisebb pedig a kulcskarika lyuk mellett kicsit balra,kevésbé körülhatárolt a kép szerint)  ill a gomb nélküli, a kulcs alatti szöveg" kulcsok lehetővé teszik a vez old első ajtó és a csomagtérajtó reteszelését oldását.Ha az első ajtók egyike nyitott helyzetben van, akkor a közp zár.nem működik." de itt is a közp zár van nem a kulcs szinkron.
A távirányító szinkronja az s3 kezelési könyve szerint :kézi ill automata.,
az automatát fentebb leírták neked,
a kézi pedig
-vegyük le a gyújtást,
-adjuk rá a gyújtást,
-rögtön a gyújtás  bekapcsolását követően nyomjuk meg az A gombot.
A távirányító újból üzemképes.
 üdv

Köszi! Közben sikerült megoldanom. A jó elemek mégsem voltak elég jók...
Naplózva

pythone

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 35
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Tiszakanyár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33697 Dátum: 2018 Március, 11, 09:59:04 »

Szaisztok!

Hol találom az autó motorkódját? Mert ami a forgalmiban van leírva abból nem derül ki,hogy kdx vagy milyen más típusú a motorom?
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 171
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33698 Dátum: 2018 Március, 11, 14:40:53 »

Szaisztok!

Hol találom az autó motorkódját? Mert ami a forgalmiban van leírva abból nem derül ki,hogy kdx vagy milyen más típusú a motorom?

Üdv!

A karosszérián található plaketten található számsorok alapján be tudod azonosítani. A következő link segíthet a beazonosításban:


http://www.bba-reman.com/forums/Topic122354.aspx
Naplózva

pythone

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 35
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Tiszakanyár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #33699 Dátum: 2018 Március, 11, 17:40:38 »

Köszönöm szépen! Meg is van!  :-!
Naplózva
 


Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.