Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4965996 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33550 Dátum: 2017 Augusztus, 04, 12:43:38 »
Motorkód benne van az alvázszámban. A te esetedben DJZ-re tippelnék. 306-nál 3 betűből áll.

VF37AD9B ĂŠs egy csomĂł szĂĄm mĂŠg.
Az alkatrész keresőn semmi ilyesmit nem láttam.

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33551 Dátum: 2017 Augusztus, 05, 07:47:26 »
VF37AD9B ĂŠs egy csomĂł szĂĄm mĂŠg.
Az alkatrész keresőn semmi ilyesmit nem láttam.

Akkor a D9B lesz a motorkĂłdod.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33552 Dátum: 2017 Augusztus, 07, 08:49:44 »
Akkor a D9B lesz a motorkĂłdod.

KĂśszĂśnĂśm!

Nem elérhető Olivercsokor98

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Augusztus, 09, 07:58:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33553 Dátum: 2017 Augusztus, 07, 17:26:34 »
Sziasztok egy olyan kerdesem lenne hogy a 306 cabrio 1.8 valtoja jo a 306 cabrio 2.0ra ? Vagy ha valaki tud a 2.0ra valtot azt nagyon meg koszzonem valoszotokat elore is koszonom

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33554 Dátum: 2017 Augusztus, 09, 07:55:29 »
Az 1.4-esnek ABS nĂŠlkĂźl 21 fog van a kerĂŠk felĂśl ĂŠs az ABS-esnek pedig 25 fog.
Az 1.9 D nek pedig 25 fogvan ABS-ell vagy nĂŠlkĂźle.
Vagyis igen lehet eltérés, előbb öszenézném rendesen hogy bisztosan jo legyen utána kezdeném ell felújitani a másikat.

Csak piszkálja valami a "csőrőm"..
Ha a kerék felől eltér a fogszám a féltengelyen, akkor jól gondolom, hogy nincs gond?
Abban az esetben, ha a donor agyĂĄt is ĂĄtrakom..
Elvileg akkor az a kérdés, hogy a váltóba menő végén lehet-e eltérés a fogak számában?

MĂĄsik kĂŠrdĂŠsem, a reggeli "hideg" indĂ­tĂĄs nehĂŠzkes lett.
Beindul, vagyis röffen párat, de leáll. Ha egy hajszálnyi gázt adok viszont egyből indul, de akkor egy kisebb "IFA-s" füstpamacsot ereszt ki.
Mondtak egy olyat, hogy a szivatónál van egy érzékelő, ami hidegben behúzza a szivatót.
(Bocsi, de ezt mĂŠg nem ismerem) Lehet, hogy az ment tĂśnkre, vagy szĂŠt...?
SzĂłval a hosszabb ĂĄllĂĄs utĂĄn, ha lehĹąl a motor, nem akar indulni.
(izzĂ­tĂł sort cserĂŠltĂźnk mĂĄr benne)
KĂśszi, ha valaki ismeri ezt a problĂŠmĂĄt, ĂŠs tud segĂ­teni!

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33555 Dátum: 2017 Augusztus, 09, 17:16:57 »
Csak piszkálja valami a "csőrőm"..
Ha a kerék felől eltér a fogszám a féltengelyen, akkor jól gondolom, hogy nincs gond?
Abban az esetben, ha a donor agyĂĄt is ĂĄtrakom..
Elvileg akkor az a kérdés, hogy a váltóba menő végén lehet-e eltérés a fogak számában?

MĂĄsik kĂŠrdĂŠsem, a reggeli "hideg" indĂ­tĂĄs nehĂŠzkes lett.
Beindul, vagyis röffen párat, de leáll. Ha egy hajszálnyi gázt adok viszont egyből indul, de akkor egy kisebb "IFA-s" füstpamacsot ereszt ki.
Mondtak egy olyat, hogy a szivatónál van egy érzékelő, ami hidegben behúzza a szivatót.
(Bocsi, de ezt mĂŠg nem ismerem) Lehet, hogy az ment tĂśnkre, vagy szĂŠt...?
SzĂłval a hosszabb ĂĄllĂĄs utĂĄn, ha lehĹąl a motor, nem akar indulni.
(izzĂ­tĂł sort cserĂŠltĂźnk mĂĄr benne)
KĂśszi, ha valaki ismeri ezt a problĂŠmĂĄt, ĂŠs tud segĂ­teni!

Diesel vĂĄltĂł fogszĂĄmai megegyeznek. De szerintem a benzinesek is ugyanolyanok. De ez csak tipp.

HidegindĂ­tĂĄsnĂĄl miutĂĄn elalszik az izzĂ­tĂĄs lĂĄmpa, vĂĄrj mĂŠg 5-10 mĂĄsodpercet ĂŠs utĂĄna indĂ­ts! (LĂĄmpa elalvĂĄsa utĂĄn is izzĂ­t mĂŠg tovĂĄbb)

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33556 Dátum: 2017 Augusztus, 10, 08:25:58 »
Diesel vĂĄltĂł fogszĂĄmai megegyeznek. De szerintem a benzinesek is ugyanolyanok. De ez csak tipp.

HidegindĂ­tĂĄsnĂĄl miutĂĄn elalszik az izzĂ­tĂĄs lĂĄmpa, vĂĄrj mĂŠg 5-10 mĂĄsodpercet ĂŠs utĂĄna indĂ­ts! (LĂĄmpa elalvĂĄsa utĂĄn is izzĂ­t mĂŠg tovĂĄbb)

Ezt eddig nem csinálta. Új fícsör.
MĂŠg a hideg tĂŠlben sem. MostanĂĄban meg minden van, csak hideg nem.
De kiprĂłbĂĄlom ezt is, nagyon kĂśszĂśnĂśm a segĂ­tsĂŠget!

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33557 Dátum: 2017 Augusztus, 10, 14:57:08 »
Sziasztok egy olyan kerdesem lenne hogy a 306 cabrio 1.8 valtoja jo a 306 cabrio 2.0ra ? Vagy ha valaki tud a 2.0ra valtot azt nagyon meg koszzonem valoszotokat elore is koszonom

Hali!

Felmegy, de rĂśvidebbek a fokozatai valĂłszĂ­nĹąleg, inkĂĄbb 2.0 vĂĄltĂłt keress, nĂŠzhetsz Citroen XantiĂĄrĂłl is.

Nem elérhető zholee

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 45
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2023 November, 09, 17:29:04
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33558 Dátum: 2017 Augusztus, 11, 15:43:30 »
SrĂĄcok!
Nincs valakinek fotĂłja az S2 csomagtĂŠr ajtĂł (kĂśzpontis) zĂĄrjĂĄrĂłl?
Kiesett/szĂŠtesett/elfelejtettem hogyan volt..
KĂśszi a segĂ­tsĂŠget!

Nem elérhető syntrix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 220
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 4
  • :2019 Május, 28, 17:08:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33559 Dátum: 2017 Augusztus, 13, 19:37:44 »
Hali valakinek esetleg ilyenje?? vagy tipp hogy mivel lehetne atom biztosra csinĂĄlni sajna elfĂĄradt ElĂśzĂś tulaj is szigszalag de az mĂĄr meg se fogja sajna :(
Peugeot 306i 1.8

Nem elérhető syntrix

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 220
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 4
  • :2019 Május, 28, 17:08:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33560 Dátum: 2017 Augusztus, 19, 22:24:05 »
HalihĂł nincs vĂŠltlen valakinek meg hogyan nĂŠz ki a 306 1.8 as 8 szelepes motornak a gĂĄzkarja nem tlaĂĄlom sehol nekem teljesen szĂŠt ugrott ma ĂŠs gĂĄzpedĂĄl is lejebb kerĂźlt mint eddig :)
Peugeot 306i 1.8

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33561 Dátum: 2017 Augusztus, 24, 08:18:43 »
EXEDY kuplungal kapcsolatban vallaki vallami tapasztalat?

Nem elérhető robertobaggi

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 11
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 Február, 27, 07:42:13
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33562 Dátum: 2017 Augusztus, 27, 08:51:20 »
sziasztok. kinek milyen fékpofa van hátul? 306 1.4 1997ÉV.
dobfĂŠkes persze. cserĂŠlni akarom de nemtudom hogy megĂŠrnĂŠ e  ferrodoroztatni.

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33563 Dátum: 2017 Augusztus, 28, 13:25:18 »
EXEDY kuplungal kapcsolatban vallaki vallami tapasztalat?

HaveromĂŠk adtak el, azt mondja nem szokott gond lenni velĂźk.

Nem elérhető Farang

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 8
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2023 Október, 20, 13:49:52
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33564 Dátum: 2017 Augusztus, 28, 13:38:14 »
Sziasztok!
A szervószivattyúm csapágya nagyon süvít. A kérdésem az, hogy szerelhető-e a szivattyú? Ha igen milyen csapágy való bele? Mást mit ajánlott ilyenkor kicserélni a szivattyúban? Szeretném egyből cserélni és nem szétszedés után csapágyért rohangálni. Persze ha más nincs úgy megoldom.
Előre is köszi! _pug

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33565 Dátum: 2017 Augusztus, 29, 11:43:19 »
Sziasztok!
A szervószivattyúm csapágya nagyon süvít. A kérdésem az, hogy szerelhető-e a szivattyú? Ha igen milyen csapágy való bele? Mást mit ajánlott ilyenkor kicserélni a szivattyúban? Szeretném egyből cserélni és nem szétszedés után csapágyért rohangálni. Persze ha más nincs úgy megoldom.
Előre is köszi! _pug

Hello.
CsapĂĄgy ĂŠs szimering. Nem hiszem, hogy valaki meg tudnĂĄ neked mondani a csapĂĄgy mĂŠretĂŠt.

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33566 Dátum: 2017 Augusztus, 29, 12:01:20 »
HaveromĂŠk adtak el, azt mondja nem szokott gond lenni velĂźk.

KĂśszi a vĂĄlaszt remĂŠlem hogy kĂłser lesz. Csere ĂŠrett lett a rĂŠgi Sachs 70 ezer km utĂĄn nem is csoda 70% vĂĄrosi hasznĂĄlat mellet meg plĂĄne  ;D . Tetem fel valami ocĂłt me jĂł lesz az (soha senkinek baja nem volt vele se szerelőnek se kliensnek ismerőseim autĂłiban is vigan futnak) viszont nekem meggyĹąlt a bajom vele kb 30perc vĂĄrosban hasznĂĄlat utĂĄn ha erĂśltetem pl előzĂśk 3500 as fordulat tol elkezd csĂşszni, mit csĂşszni? felpĂśrĂśg a motor 5000re s kampec. MĂĄr volt leszedve ujbĂłl hĂĄtha valami gebasz van de nem volt lelazulva semmi ĂŠs nem is volt olajos sem semmi se innen se onnan.

Viszont erĂśl az EXEDY rĂśl jĂłkat olvastam nameg japĂĄn autok gyĂĄri beszĂĄlitĂłja. (csak nem lehet ganĂŠ)

Nem elérhető rocky.nzoltan

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 16
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2019 December, 26, 21:26:57
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33567 Dátum: 2017 Szeptember, 01, 10:39:42 »
Sziasztok,

ki tud abban nyilatkozni, hogy motorvezérlő programszámok miben különböznek? Tudniillik a gyújtótrafó kinyírta a motorvezérlőmet egy 1.8 benzines 16V (LFY motorkódú) 306-osban, és most felbújtam a netet, de teljesen ugyan olyan vezérlőt (ami még vonalkód számban is azonos) nem talátam. A kocsiban gyárilag SL96-4 programszámú vezérlő volt, amit talátam neten kódoltan, így ha megveszem, első kör az kell hogy legyen, hogy az ember kiüti az immo-t belőle. Viszont talátam SL96-1 programú vezérlőt teljes immo felszereléssel, ami elvileg esélyt adhat arra, hogy ha minden cserélek, elindulhat kódolás nélkül, viszont ugye a programszám más. (mind a kettő LFY motorkódú kocsiban volt csak az SL96-1 egy 406-osban, az SL96-4 egy 306-osban). Okozhat ez olyat, h nem megy a klíma utána, vagy az ABS kocka, vagy valami? Tapasztalata van valakinek?

KĂśszi

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33568 Dátum: 2017 Szeptember, 01, 11:33:28 »
Sziasztok,

ki tud abban nyilatkozni, hogy motorvezérlő programszámok miben különböznek? Tudniillik a gyújtótrafó kinyírta a motorvezérlőmet egy 1.8 benzines 16V (LFY motorkódú) 306-osban, és most felbújtam a netet, de teljesen ugyan olyan vezérlőt (ami még vonalkód számban is azonos) nem talátam. A kocsiban gyárilag SL96-4 programszámú vezérlő volt, amit talátam neten kódoltan, így ha megveszem, első kör az kell hogy legyen, hogy az ember kiüti az immo-t belőle. Viszont talátam SL96-1 programú vezérlőt teljes immo felszereléssel, ami elvileg esélyt adhat arra, hogy ha minden cserélek, elindulhat kódolás nélkül, viszont ugye a programszám más. (mind a kettő LFY motorkódú kocsiban volt csak az SL96-1 egy 406-osban, az SL96-4 egy 306-osban). Okozhat ez olyat, h nem megy a klíma utána, vagy az ABS kocka, vagy valami? Tapasztalata van valakinek?

KĂśszi

Nekem szimpatikusabb megoldásnak tűnik, hogy komplett, még egyben lévő autóból venni motorvezérlőt, immo-t.
Az alĂĄbbi hirdetĂŠs feladĂłja bontott nemrĂŠg 1.8 16V motorral szerelt 306-ost. Lehet, hogy mĂŠg megvan az ECU, immobox.
Vásároltam már tőle, korrekt volt.

https://auto.jofogas.hu/vas/Elado_peugeot_306_tarcsafekszett__67684690.htm

Nem elérhető rocky.nzoltan

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 16
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2019 December, 26, 21:26:57
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33569 Dátum: 2017 Szeptember, 01, 20:07:52 »
Nekem szimpatikusabb megoldásnak tűnik, hogy komplett, még egyben lévő autóból venni motorvezérlőt, immo-t.
Az alĂĄbbi hirdetĂŠs feladĂłja bontott nemrĂŠg 1.8 16V motorral szerelt 306-ost. Lehet, hogy mĂŠg megvan az ECU, immobox.
Vásároltam már tőle, korrekt volt.

https://auto.jofogas.hu/vas/Elado_peugeot_306_tarcsafekszett__67684690.htm

Szia, KĂśszi :D
Bár a konrét két vezérlőt 15 és 25eFt-ért találtam mindennel együtt, szóval nem hiszem h olcsóbbat mondd, de azért megkérdeztem persze. Viszont még mindig nem tudom hogy a program különbsége mit fog okozni esetleg funkcióban...

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33570 Dátum: 2017 Szeptember, 01, 21:34:40 »
Szia, KĂśszi :D
Bár a konrét két vezérlőt 15 és 25eFt-ért találtam mindennel együtt, szóval nem hiszem h olcsóbbat mondd, de azért megkérdeztem persze. Viszont még mindig nem tudom hogy a program különbsége mit fog okozni esetleg funkcióban...

1.8 16v 306-ból én nyugodt szívvel megvenném. Gyakorlatilag szinte kizárt, hogy klíma és ABS nélküli legyen egy ilyen motorral szerelt 306-os. Az ABS egyébként nem is függ a motorvezérlőtől.

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33571 Dátum: 2017 Szeptember, 02, 19:22:27 »
Sziasztok,

ki tud abban nyilatkozni, hogy motorvezérlő programszámok miben különböznek? Tudniillik a gyújtótrafó kinyírta a motorvezérlőmet egy 1.8 benzines 16V (LFY motorkódú) 306-osban, és most felbújtam a netet, de teljesen ugyan olyan vezérlőt (ami még vonalkód számban is azonos) nem talátam. A kocsiban gyárilag SL96-4 programszámú vezérlő volt, amit talátam neten kódoltan, így ha megveszem, első kör az kell hogy legyen, hogy az ember kiüti az immo-t belőle. Viszont talátam SL96-1 programú vezérlőt teljes immo felszereléssel, ami elvileg esélyt adhat arra, hogy ha minden cserélek, elindulhat kódolás nélkül, viszont ugye a programszám más. (mind a kettő LFY motorkódú kocsiban volt csak az SL96-1 egy 406-osban, az SL96-4 egy 306-osban). Okozhat ez olyat, h nem megy a klíma utána, vagy az ABS kocka, vagy valami? Tapasztalata van valakinek?

KĂśszi

Szia.

ABS működését tudtommal nem befolyásolja a motorvezérlő. A klímának is csak annyi dolga van vele, hogy megemeli kicsit az alapjáratot, ha bekapcsolod, de ha esetleg nincs ez a funkció, akkor sem lesz semmi gond. Javaslom, hogy 306-ból vedd meg a hozzá tartozó kulccsal, immóval együtt.

Nem elérhető pjjones

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Szeptember, 03, 17:19:12
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33572 Dátum: 2017 Szeptember, 03, 17:19:12 »
Sziasztok!

3napos erőlködés után eljutottam a teljes összeomlásig:
2000-es évjárat, 1.9 dízel. fűtőradiátorcsere. műszerfal 90%-ban kint, hozzáférek a célterülethez. de! az istennek sem tudom kibontani a szigetelőgumit és a radiátor csonkját a tűzfalból, próbáltam már mindent, de sajnos egyedül elakadtam. van valami trükk erre? nem lenne sürgős, ha nem félnék hogy elfelejtem hogy a műszerfalnak melyik csatlakozója hova megy :D esetleg egy jó, képekkel ellátott dokumentációnak is örülnék, sokat segítene az összeszerelésben.

SzĂŠp estĂŠt nektek! :)

Nem elérhető Petyke79

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Április, 06, 17:57:05
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33573 Dátum: 2017 Szeptember, 03, 19:00:35 »
Sziasztok!

TanĂĄcsot szeretnĂŠk kĂŠrni!!! Van egy 306 xsi-m, szeretnĂŠk rĂĄ egy 16 szelepes hengerfejet (S16), illetve turbĂłt intercoolerrel!!! Van valakinek tapasztalata, hogy milyen cuccokat keressek hozzĂĄ???

VĂĄrom a vĂĄlaszokat!!!

KĂśszi!!!

Nem elérhető dancergabor

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 81
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Szeptember, 27, 17:02:50
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33574 Dátum: 2017 Szeptember, 03, 20:37:58 »
Sziasztok!

3napos erőlködés után eljutottam a teljes összeomlásig:
2000-es évjárat, 1.9 dízel. fűtőradiátorcsere. műszerfal 90%-ban kint, hozzáférek a célterülethez. de! az istennek sem tudom kibontani a szigetelőgumit és a radiátor csonkját a tűzfalból, próbáltam már mindent, de sajnos egyedül elakadtam. van valami trükk erre? nem lenne sürgős, ha nem félnék hogy elfelejtem hogy a műszerfalnak melyik csatlakozója hova megy :D esetleg egy jó, képekkel ellátott dokumentációnak is örülnék, sokat segítene az összeszerelésben.

SzĂŠp estĂŠt nektek! :)
Szia!
Én speciel levágtam a 2 cső végét, mert azok szélesebbek, mint hogy átférjenek. (nekem is felrobbant már az agyam, mire erre az elhatározásra jutottam....)
Az új radiátor műanyag csöveit át lehet dugni a tűzfalon majd, mert ék-szerű kialakítású profil van rajta, szal sztem kihúzni nem igazán lehet, én se tudtam. Én hajszárítóval melegítettem a gumin kicsit és bekentem egy kis zsírral, hogy könnyebben átmenjen, bár télen csináltam, akkor nem volt túl puha a gumi még a garázsban sem :D
Csak a szĂŠles rĂŠszt vĂĄgtam le egy vasfĹąrĂŠsz lappal Ăłvatosan.
Ja ĂŠs ne hagyd le a kis szivacsot az ĂşjrĂłl, mint ahogy ĂŠn is :DD
https://kephost.com/image/BMhB
https://kephost.com/image/BMhT
https://kephost.com/image/BMha

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33575 Dátum: 2017 Szeptember, 03, 22:16:50 »
Sziasztok!

TanĂĄcsot szeretnĂŠk kĂŠrni!!! Van egy 306 xsi-m, szeretnĂŠk rĂĄ egy 16 szelepes hengerfejet (S16), illetve turbĂłt intercoolerrel!!! Van valakinek tapasztalata, hogy milyen cuccokat keressek hozzĂĄ???

VĂĄrom a vĂĄlaszokat!!!

KĂśszi!!!

Szia!

Ezen a linken tudsz tĂĄjĂŠkozĂłdni.

http://www.lynxpowerengineering.co.uk/sc.aspx

ElĂŠg komplikĂĄlt a tĂśrtĂŠnet, de van rĂĄ megoldĂĄs, sok mindent ki kell cserĂŠlni egy turbo kit felrakĂĄsĂĄhoz.

Üdv.: Levente

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33576 Dátum: 2017 Szeptember, 04, 08:28:54 »
Sziasztok!

3napos erőlködés után eljutottam a teljes összeomlásig:
2000-es évjárat, 1.9 dízel. fűtőradiátorcsere. műszerfal 90%-ban kint, hozzáférek a célterülethez. de! az istennek sem tudom kibontani a szigetelőgumit és a radiátor csonkját a tűzfalból, próbáltam már mindent, de sajnos egyedül elakadtam. van valami trükk erre? nem lenne sürgős, ha nem félnék hogy elfelejtem hogy a műszerfalnak melyik csatlakozója hova megy :D esetleg egy jó, képekkel ellátott dokumentációnak is örülnék, sokat segítene az összeszerelésben.

SzĂŠp estĂŠt nektek! :)

Hali!

1 méteres seprűnyéllel (fa) nyomod kintről a két cső között, miközben bentről húzzák, fújjátok be a környéket zsírsprayvel és kimegy simán.

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33577 Dátum: 2017 Szeptember, 04, 08:30:54 »
Sziasztok!

TanĂĄcsot szeretnĂŠk kĂŠrni!!! Van egy 306 xsi-m, szeretnĂŠk rĂĄ egy 16 szelepes hengerfejet (S16), illetve turbĂłt intercoolerrel!!! Van valakinek tapasztalata, hogy milyen cuccokat keressek hozzĂĄ???

VĂĄrom a vĂĄlaszokat!!!

KĂśszi!!!

Hali!
GyĂĄrilag csak a 405 t16-ban van ilyen motor, de az nagyon-nagyon ritka.
Ha olcsón és egyszerűbben akarod Én javasolnám a 406 és Xantia féle 2.0 8V turbós motort, 147 lovas alapból és könnyedén tudsz rajta húzni, és a motort nem kellene átépítened, csak kiveszed, berakod.

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33578 Dátum: 2017 Szeptember, 04, 09:57:59 »
Hali!
GyĂĄrilag csak a 405 t16-ban van ilyen motor, de az nagyon-nagyon ritka.
Ha olcsón és egyszerűbben akarod Én javasolnám a 406 és Xantia féle 2.0 8V turbós motort, 147 lovas alapból és könnyedén tudsz rajta húzni, és a motort nem kellene átépítened, csak kiveszed, berakod.

Igen, ráadásul volt olyan klubtag, aki meg is tette, hogy ( ő 1.4 helyére, már jópár évvel ezelőtt) beépítette a 2.0 TCT motort.
Nagyon megy vele a 306...

Nem elérhető rocky.nzoltan

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 16
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2019 December, 26, 21:26:57
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33579 Dátum: 2017 Szeptember, 05, 09:03:49 »
1.8 16v 306-ból én nyugodt szívvel megvenném. Gyakorlatilag szinte kizárt, hogy klíma és ABS nélküli legyen egy ilyen motorral szerelt 306-os. Az ABS egyébként nem is függ a motorvezérlőtől.

Szisztok, megtalátam és leveleztem is az illetővel, aki sárváron bont 306 1,8 16V-t, de az ő immo központja teljesen más csatival van ellátva, ráadásul az 2 csatlakozós, nekem pedig 1 csatlakozós még. Közben azonban találtam Pug 406 LFY motorvezérlő+immo agyat, és fotók alapján teljesen azonos a 306-oséval (más az immo gyűrű a gyújtáskapcsolón, de az elvileg mindegy, milyen gyűrű van fent, hisz csak jelet vesz). Működhet a 406, 306 központ csere, ha mindkettő LFY motor? Eddigi olvasat alapját tök ugyanaz, de azért erősítsetek meg benne :D

Nem elérhető Pallagitamas

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Október, 02, 07:40:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33580 Dátum: 2017 Szeptember, 07, 17:01:43 »
Sziasztok tudja valaki hogy a lehető legegyszerübb lészen a generátort?

Nem elérhető kapirex

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Április, 29, 09:55:19
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33581 Dátum: 2017 Szeptember, 10, 10:24:47 »
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni cabrio tetővel kapcsolatban?
A problĂŠma a kĂśvetkező: elektromos tető-306 :-)- kĂŠzi nyitĂĄsra sem mĹąkĂśdik. A csomagtĂŠrben lĂŠvő zĂĄrkioldĂł kĂśrbe forog, ezĂŠrt nem nyitja a zĂĄrĂłreteszt. Mivel a csomagtĂŠr felől nem lehet megoldani, lehetsĂŠges az ĂźlĂŠs felől kioldani a reteszt?  Valakinek Ăśtlete, hogy tudnĂĄm kinyitni?

Nem elérhető Gerikereszturi

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Szeptember, 14, 12:11:40
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33582 Dátum: 2017 Szeptember, 13, 20:40:00 »
Sziasztok! Igaz 406 os de szeretnek segitseget kerni mi lehet itt a hiba.... Ma csereltem lengokar szilentet... Ezel nem is volt problema... Keszen van... Viszont azota olyan rosz lett a menet tulajdonsag hogy nem lehet az auotval menni... Feltengely kicsuszott mikor vettem ki a lengokart... De viszaraktam ezert is ertetlen szamomra a jelenseg hogy gaz adasra kb mintha dadogna a kocsi... razza telejesen magat... Es a valtot is razza latni szemmel   2 esbe van de rendesen remeg ... es minden sebessegfokozatban.... Mi lehet a problema ? Kerlek aki ert hozza irjon mert a heten mennem kene vissza ausztria ezert is csereltem gyorsan szilentet de meg roszab lett :( a valaszokat koszonom szepen!

Nem elérhető 306 XN

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 29
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Szeptember, 19, 04:44:12
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33583 Dátum: 2017 Szeptember, 21, 20:43:35 »
Hello.
Hátsó ablaktörlő kar lecserélése könnyen kivitelezhető, vagy hagyjam inkább szakira? (s2,ferdehátú) :angel:

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33584 Dátum: 2017 Szeptember, 21, 20:48:22 »
Hello.
Hátsó ablaktörlő kar lecserélése könnyen kivitelezhető, vagy hagyjam inkább szakira? (s2,ferdehátú) :angel:

Kupak felpattint, anya levesz, majd nagyon óvatosan kar lefeszeget, ennyi. Spiáter, így repedni képes, és rá is tud gyógyulni erősen a tengelyre.

Nem elérhető Pallagitamas

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 6
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Október, 02, 07:40:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33585 Dátum: 2017 Szeptember, 22, 19:24:31 »
Sziasztok egy kis segĂ­tsĂŠg kellene pug 306 hdi Ăźzemanyag szivattyĂş nem kap ĂĄramot inercia kapcsolĂł direktre van kĂśtve ĂŠs mĂŠg Ăşgysem mi lehet mĂŠg vele?

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33586 Dátum: 2017 Szeptember, 23, 14:17:10 »
Üdv Mindenkinek!

Egy aprócska malőr történt. angry
 Elszakadt a motorhĂĄztető nyitĂł bowdenhuzal. Sajnos zĂĄrva maradt, ezĂŠrt nem tudom felnyitni a motorhĂĄztetőt ĂŠs kicserĂŠlni a bowdent.
Tanácsot kérnék: mi tévő legyek?

Nem elérhető Peugeot9

  • Chef bĂĄcsi:)
  • ModerĂĄtor
  • Tag
  • ****
  • Hozzászólások: 935
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 40
  • :2024 Március, 19, 07:04:28
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33587 Dátum: 2017 Szeptember, 24, 10:32:49 »
Üdv Mindenkinek!

Egy aprócska malőr történt. angry
 Elszakadt a motorhĂĄztető nyitĂł bowdenhuzal. Sajnos zĂĄrva maradt, ezĂŠrt nem tudom felnyitni a motorhĂĄztetőt ĂŠs kicserĂŠlni a bowdent.
Tanácsot kérnék: mi tévő legyek?

AlulrĂłl ki lehet nyitni
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33588 Dátum: 2017 Szeptember, 24, 17:57:04 »
Hali!

A benzinesekhez értőktől kérdezném, hogy mitől lehet, hogy 1.4 8V kuplung kinyomására menet közben leáll időnként.

Köszi előre is.

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33589 Dátum: 2017 Szeptember, 24, 18:45:29 »
Hali!

A benzinesekhez értőktől kérdezném, hogy mitől lehet, hogy 1.4 8V kuplung kinyomására menet közben leáll időnként.

Köszi előre is.

Szia

BĂĄr nem ĂŠrtek hozzĂĄ,de szerintem az alapjĂĄrati motor nem mĹąkĂśdik megfelelően.  ???

Üdv:Krisztián

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33590 Dátum: 2017 Szeptember, 26, 11:26:56 »
KĂśszi.

Nem elérhető pirkone

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2020 Január, 21, 12:28:50
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33591 Dátum: 2017 Szeptember, 28, 14:54:13 »
Sziasztok!

Abban kĂŠrem segĂ­tsĂŠgetek, hogy a kĂŠzifĂŠkemen szeretnĂŠk ĂĄllĂ­tani. Hogyan tudom ezt elvĂŠgezni?

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33592 Dátum: 2017 Szeptember, 28, 15:44:36 »
Sziasztok!

Abban kĂŠrem segĂ­tsĂŠgetek, hogy a kĂŠzifĂŠkemen szeretnĂŠk ĂĄllĂ­tani. Hogyan tudom ezt elvĂŠgezni?

Szia

Pont a kézifék javításával foglalkoztam hétfőn,és folytatnom is kell mert hétfőre lesznek meg a szükséges alkatrészek :-)
De a lĂŠnyeg:
Ha fog rendesen mindkét oldal,csak túl "magasra" kell húzni a kart akkor a műanyag középbox alatt van egy állítási lehetőség.Ott egyszerre tudod állítani mindkét bowdent.
Ha csak az egyik oldal fog megfelelően,akkor vagy mechanikailag van megszorulva a dobon belül vagy meg van nyúlva a kézifék bowden.
Esetleg az utĂĄnĂĄllĂ­tĂłja van megszorulva.
Ezt csak Ăşgy tudod meg ha szĂŠtszeded,ĂŠs rendesen megtakarĂ­tod majd megkened a mozgĂł rĂŠszeket.
Hétfőn csinálok képeket majd az enyémről,ha az segít akkor el tudom majd küldeni.

Ăźdv:KrisztiĂĄn

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33593 Dátum: 2017 Szeptember, 29, 19:31:16 »
Sziasztok!

 KĂĄrpitozĂĄssal kapcsolatos fĂłrumot nem talĂĄltam,Ă­gy itt teszem fel a kĂŠrdĂŠsem  ???
Ismer valaki KecskemĂŠten vagy kĂśrnyĂŠkĂŠn jĂłl dolgozĂł, (munkĂĄjĂĄra igĂŠnyes) megbĂ­zhatĂł, kĂĄrpitozĂĄssal foglalkozĂł szemĂŠlyt?
Szinte egyszerre elkezdett leválni a belső kilincs körül a kárpitozás és szeretném megcsináltatni.
Nem ĂŠrtek hozzĂĄ,ĂŠs nem szeretnĂŠm kĂźlĂśnbĂśző ragasztĂł anyaggal Ăśsszekenni mert lehet nagyobb kĂĄrt csinĂĄlnĂŠk...  whistle
Előre is kĂśszi  :-!

Üdv:KrisztiĂĄn  _pug blingdriveingsmiley

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33594 Dátum: 2017 Október, 01, 23:22:18 »
AlulrĂłl ki lehet nyitni

Üdv!
Hogyan? AknĂĄrĂłl?

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33595 Dátum: 2017 Október, 02, 17:43:28 »
Sziasztok!

 KĂĄrpitozĂĄssal kapcsolatos fĂłrumot nem talĂĄltam,Ă­gy itt teszem fel a kĂŠrdĂŠsem  ???
Ismer valaki KecskemĂŠten vagy kĂśrnyĂŠkĂŠn jĂłl dolgozĂł, (munkĂĄjĂĄra igĂŠnyes) megbĂ­zhatĂł, kĂĄrpitozĂĄssal foglalkozĂł szemĂŠlyt?
Szinte egyszerre elkezdett leválni a belső kilincs körül a kárpitozás és szeretném megcsináltatni.
Nem ĂŠrtek hozzĂĄ,ĂŠs nem szeretnĂŠm kĂźlĂśnbĂśző ragasztĂł anyaggal Ăśsszekenni mert lehet nagyobb kĂĄrt csinĂĄlnĂŠk...  whistle
Előre is kĂśszi  :-!

Üdv:KrisztiĂĄn  _pug blingdriveingsmiley

Szia!
Én Bp-n kerestem ugyanerre kĂĄrpitost. Azt hiszem a negyedik volt, akivel megcsinĂĄltattam, az ĂĄltalĂĄnos volt, hogy tőlem kĂŠrtĂŠk, hogy az ajtĂł kĂĄrpitos rĂŠszĂŠt kĂźlĂśn vigyen, van aki ajĂĄnlott hozzĂĄ mĹąanyagost, aki szĂŠtszedi, majd a vĂŠgĂŠn pedig Ăśsszerakja. Akivel csinĂĄltattam az vĂĄllalta ezt is. És volt, hogy az egyik helyen nem is volt olyan kĂĄrpitanyag amit tetszett volna.  Bocs, ez nem nagy segĂ­tsĂŠg.
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33596 Dátum: 2017 Október, 02, 22:58:59 »
Szia!
Én Bp-n kerestem ugyanerre kĂĄrpitost. Azt hiszem a negyedik volt, akivel megcsinĂĄltattam, az ĂĄltalĂĄnos volt, hogy tőlem kĂŠrtĂŠk, hogy az ajtĂł kĂĄrpitos rĂŠszĂŠt kĂźlĂśn vigyen, van aki ajĂĄnlott hozzĂĄ mĹąanyagost, aki szĂŠtszedi, majd a vĂŠgĂŠn pedig Ăśsszerakja. Akivel csinĂĄltattam az vĂĄllalta ezt is. És volt, hogy az egyik helyen nem is volt olyan kĂĄrpitanyag amit tetszett volna.  Bocs, ez nem nagy segĂ­tsĂŠg.

Szia
Minden tapasztalat nagy segĂ­tsĂŠg  :-!
Így legalább tudom mire számíthatok és mire figyeljek.
KĂśszi az infot  :-!

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33597 Dátum: 2017 Október, 05, 07:25:54 »
Hali

Reggel munkába induláskor beröffentem a verdát vettek egy futó pillantást az üzemanyag szintjelzőre ott áll ahol hagytam (pont félig), útközben vettek még egy pillantást rá és lás csodát TELE A TANK aztán mind lestem hogy mi a franc mire beértem munkába egy egységet le eset a szint de még akkor sem ottvan ahol lenie kellene, próbáltam megálítom-újraindítom de semmi úgyan anyit mutatt.

Vallakivel volt mĂĄr hasonlĂł? 

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33598 Dátum: 2017 Október, 07, 22:44:28 »
Hali

Reggel munkába induláskor beröffentem a verdát vettek egy futó pillantást az üzemanyag szintjelzőre ott áll ahol hagytam (pont félig), útközben vettek még egy pillantást rá és lás csodát TELE A TANK aztán mind lestem hogy mi a franc mire beértem munkába egy egységet le eset a szint de még akkor sem ottvan ahol lenie kellene, próbáltam megálítom-újraindítom de semmi úgyan anyit mutatt.

Vallakivel volt mĂĄr hasonlĂł?
Nekem is össze-vissza mutat, de én már beletörődtem. Nem szisszen amikor leveszed a tanksapkát? Nálam régebben az is gond volt. Nem szellőzött megfelelően a tank, így a szintmérő sem mutatott normális értéket.
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető BakonL

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2017 Október, 18, 20:06:05
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #33599 Dátum: 2017 Október, 14, 10:18:34 »
Sziasztok, gondolom már volt milliószor a téma, sajna kevés időm van, valaki le tudna irni
hogyan fĂŠrhetnĂŠk hozzĂĄ a legegyszerĹąbben a fĂŠklĂĄmpa kapcsolĂłhoz? Addig persze, elĂŠrtem, hogy megvan! BiztosĂ­tĂŠkok, hĂĄtsĂł Ăśsszes egĂł jĂł !

 


Google PageRank