Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4925555 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3350 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 12:58:19 »

Szerdán nézi meg 1 specialista a váltót, ha szerencsém van, akkor csak a csapágy lóg, ha nem akkor cserélni kell 1-2 fogaskereket a differenciál műben, ha talál hozzá bontott váltóban alkatrészt akkor ez se gáz, csak akkor ha gyárból kell rendelni 8)

Viszont lenne 1 olyan kérdésem, mert fogalmam sincs, hogy a 93-as évjáratú 1.4i 306-ost ,,egykaros"  vagy ,,kétkaros" váltóval szerelték-e, mert ha drága javítani tudok venni bontottat, csak ahhoz tudnom kéne melyik is kell rá  ???
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3351 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 13:16:04 »

Szerdán nézi meg 1 specialista a váltót, ha szerencsém van, akkor csak a csapágy lóg, ha nem akkor cserélni kell 1-2 fogaskereket a differenciál műben, ha talál hozzá bontott váltóban alkatrészt akkor ez se gáz, csak akkor ha gyárból kell rendelni 8)

Viszont lenne 1 olyan kérdésem, mert fogalmam sincs, hogy a 93-as évjáratú 1.4i 306-ost ,,egykaros"  vagy ,,kétkaros" váltóval szerelték-e, mert ha drága javítani tudok venni bontottat, csak ahhoz tudnom kéne melyik is kell rá  ???

Ja meg nem igazán ehhez a témához vág, de vmi gepasz van a kulcson a távirányítóval, kicseréltem az elemet de úgy sincs pity-pity, ilyen ketyere beszerezhető utólag, vagy essek neki forrasztóval?  :-))
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3352 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 13:20:43 »

Ja meg nem igazán ehhez a témához vág, de vmi gepasz van a kulcson a távirányítóval, kicseréltem az elemet de úgy sincs pity-pity, ilyen ketyere beszerezhető utólag, vagy essek neki forrasztóval?  :-))
Lehet, hogy csak ismét párosítani kell a járgánnyal. Ez most a gyári kulcs, vagy egy riasztó? Gyárilag ugyanis nincs pity-pity. :-))
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3353 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 13:22:45 »

Lehet, hogy csak ismét párosítani kell a járgánnyal. Ez most a gyári kulcs, vagy egy riasztó? Gyárilag ugyanis nincs pity-pity. :-))

Gyári kulcs  :) Tudom, hogy nincs pity-pity, eddig se volt, csak jelképesen értettem  :-))
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3354 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 13:31:16 »

Szerdán nézi meg 1 specialista a váltót, ha szerencsém van, akkor csak a csapágy lóg, ha nem akkor cserélni kell 1-2 fogaskereket a differenciál műben, ha talál hozzá bontott váltóban alkatrészt akkor ez se gáz, csak akkor ha gyárból kell rendelni 8)

Viszont lenne 1 olyan kérdésem, mert fogalmam sincs, hogy a 93-as évjáratú 1.4i 306-ost ,,egykaros"  vagy ,,kétkaros" váltóval szerelték-e, mert ha drága javítani tudok venni bontottat, csak ahhoz tudnom kéne melyik is kell rá  ???

leg jobb tudomásom szerint 1 karossal volt szerelve!
A difiben összesen 4db fogaskerék van ha már 2db-ot cserélni kellene akkor lehet, hogy jobban jársz egy másik difivel!
(és ha már difit cserélsz akkor meg kellene nézni, hogy a féltengelyedel stimmel-e az 1.6-é az jobal erősebb)!
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3355 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 13:55:59 »

Gyári kulcs  :) Tudom, hogy nincs pity-pity, eddig se volt, csak jelképesen értettem  :-))
Nekem még nem volt hozzá szerencsém, de nagykönyv szerint:
1. gyújtás  levesz
2. gyújtás ráad, majd azonnal "bezár" gomb megnyom
ezzel kész is.
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3356 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 13:57:48 »

Nekem még nem volt hozzá szerencsém, de nagykönyv szerint:
1. gyújtás  levesz
2. gyújtás ráad, majd azonnal "bezár" gomb megnyom
ezzel kész is.

Majd kipróbálom, hátha csak ennyi a gondja
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3357 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 13:58:49 »

leg jobb tudomásom szerint 1 karossal volt szerelve!
A difiben összesen 4db fogaskerék van ha már 2db-ot cserélni kellene akkor lehet, hogy jobban jársz egy másik difivel!
(és ha már difit cserélsz akkor meg kellene nézni, hogy a féltengelyedel stimmel-e az 1.6-é az jobal erősebb)!

Énis ezen gondolkoztam, hogy valami nagyobb motoros váltóból kéne átpakolni a difit, az úgy strapabírób volna.
De nagy eséllyel kap 1 bontott váltót, mert szerintem ennek a váltónak a javítása se lenne olcsóbb, a másik váltót meg csak be kell rakni és kész
Naplózva

CitroenZx!!!

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3358 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 14:03:12 »

leg jobb tudomásom szerint 1 karossal volt szerelve!
A difiben összesen 4db fogaskerék van ha már 2db-ot cserélni kellene akkor lehet, hogy jobban jársz egy másik difivel!
(és ha már difit cserélsz akkor meg kellene nézni, hogy a féltengelyedel stimmel-e az 1.6-é az jobal erősebb)!

Az 1.6 féltengelynek u.annyi a fogszáma mint az 1.4nek?A difi is rámegy a 1.4 váltóra?
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3359 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 14:09:42 »

Énis ezen gondolkoztam, hogy valami nagyobb motoros váltóból kéne átpakolni a difit, az úgy strapabírób volna.
De nagy eséllyel kap 1 bontott váltót, mert szerintem ennek a váltónak a javítása se lenne olcsóbb, a másik váltót meg csak be kell rakni és kész
Igen, aztán 1-2 hét után kiderül, hogy folyik olaj, recseg x sebesség, és kezdheted elölről. Ezzel a mostani váltóval is így kezdődött, hogy csak be kell tenni... Természetesen a te pénzed, te döntesz, de előbb utóbb elfogynak a bontott váltók. :-))
 Anno egyszer vettem egy új telefont, aminek volt egy csepp kis gondja, ezért gariban viszzavittem. Kaptam helyette egy másikat, hogy ez biztos ok. 2 hét múlva visszavittem, hogy nem az igazi. Kicserélték. De mikor délután ismét meglátott a szaki, tépte a haját!!! Csak a 4. készülék lett üzemképes. Valószínűleg én fogtam ki az összes selejtet, még szerencse, hogy gari volt rá.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3360 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 18:36:01 »

Az 1.6 féltengelynek u.annyi a fogszáma mint az 1.4nek?A difi is rámegy a 1.4 váltóra?

meg kell nézni...
sajnos nem vagyok lekxikon  ;D ;D ;D

ennyit sikerült ki deritenem hirtelen:

1,4 difi


1,6 difi:
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3361 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 18:37:16 »

Szeva mindenkinek:ma készlett a verda.Öszeraktam ismét szalonképes,de nem az eredeti képe van.A hézagok nem igazán stimelnek.Arégi és az újj lámpa között,van egy kis árnyalatnyi külömbség/világításnál/ez nem gáz a müszakin?Hát rájötem szétkapni könyebb mint öszerakni. :'( _pug
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3362 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 18:42:13 »

Szeva mindenkinek:ma készlett a verda.Öszeraktam ismét szalonképes,de nem az eredeti képe van.A hézagok nem igazán stimelnek.Arégi és az újj lámpa között,van egy kis árnyalatnyi külömbség/világításnál/ez nem gáz a müszakin?Hát rájötem szétkapni könyebb mint öszerakni. :'( _pug
eggyik lámpa új másik nem... műszakin nem nézik!
Örülök hogy újrfa egyben van!
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3363 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 18:43:21 »

Énis ezen gondolkoztam, hogy valami nagyobb motoros váltóból kéne átpakolni a difit, az úgy strapabírób volna.
De nagy eséllyel kap 1 bontott váltót, mert szerintem ennek a váltónak a javítása se lenne olcsóbb, a másik váltót meg csak be kell rakni és kész
Figyú a szerelő ahova hordom a masinát elég sok váltót szerel,főleg terepeset.Ha tudok valamiben segíteni elkérem az email cimét,és megadom neked.Persze tudom ez nem igazán segítség .
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3364 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 18:52:56 »

Na gyereke ez nem semmi.Érdemes megnézni.Szerintem k**va jol néz ki!

http://www.vezess.hu/magazin/lehet_2_ajtoval_kevesebb/781/
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3365 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 19:16:20 »

Na gyereke ez nem semmi.Érdemes megnézni.Szerintem k**va jol néz ki!

http://www.vezess.hu/magazin/lehet_2_ajtoval_kevesebb/781/

gigamegabrutál!!  :-! O0 _pug
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3366 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 19:32:56 »

gigamegabrutál!!  :-! O0 _pug

Lehet hogy nagyon klafa (és az!  :-!), de a fifth gear-ben nagyon elagyabugyálta egy angol nyudíjas bácsika egy catham-mel  >:(
Naplózva

zoli

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 25
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 986
  • Autó színe: Szürke
  • Évjárat: 1997,12
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3367 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 21:16:51 »


Szia a két fejet összekötő rúd gyári?vagy azt te készítetted el valamiből?
És ha tudod a méretezését is írd le hogy aki javítaná annak legyen valami kiinduló pont
Köszi
[/quote]
A fejek M6-os menetü faudifejek. Ezeket M6-os 8.8-as menetesszárral kötöttem össze. Azt, hogy ezeket milye hosszúra vágtam azt már nem tudom. Megmértem a régi fixet és ahoz vágtam le.
Naplózva
Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen!

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3368 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 22:51:28 »

Köszi az infót lehet neki látok én is
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3369 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 23:44:59 »

Igen, aztán 1-2 hét után kiderül, hogy folyik olaj, recseg x sebesség, és kezdheted elölről. Ezzel a mostani váltóval is így kezdődött, hogy csak be kell tenni... Természetesen a te pénzed, te döntesz, de előbb utóbb elfogynak a bontott váltók. :-))
 Anno egyszer vettem egy új telefont, aminek volt egy csepp kis gondja, ezért gariban viszzavittem. Kaptam helyette egy másikat, hogy ez biztos ok. 2 hét múlva visszavittem, hogy nem az igazi. Kicserélték. De mikor délután ismét meglátott a szaki, tépte a haját!!! Csak a 4. készülék lett üzemképes. Valószínűleg én fogtam ki az összes selejtet, még szerencse, hogy gari volt rá.

Ebben is van igazság :)
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3370 Dátum: 2007 Szeptember, 01, 23:47:18 »

Figyú a szerelő ahova hordom a masinát elég sok váltót szerel,főleg terepeset.Ha tudok valamiben segíteni elkérem az email cimét,és megadom neked.Persze tudom ez nem igazán segítség .

Hello

Ilyenkor minden jó tipp segíthet :) Most beszéltem 1 specialistával, nagyon udvarias srác volt, szerdára utána néz nekem, hogy mi mennyibe is kerül és mond 1 árat, hogy mennyiért tudná megcsinálni, bár az ár függ attol is, hogy csak a csapágyon kell állítani, vagy a difi műben kell cserélni valamit!
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.855
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3371 Dátum: 2007 Szeptember, 02, 14:43:57 »

Szia mindenki. Én féltengelyre keresek gumi harangot de nem egyszerűt, hanem azt a fajtát amelyiknek a fém részén van 3 benyomott rész és a gumi részen meg van 3 kis gumi rész ami rácsuszik a fémre. Remélem értitek. Valamint féltengely szimering is érdekelne.
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3372 Dátum: 2007 Szeptember, 02, 21:49:25 »

Na ma voltam Jesi kollegánál, hogy kicsit okositsunk...

Sajnos a 93'-s 5ajtósra nem lehet fel rakni simán a szedán és a kombi hátsó nagy dobfékét!

csak úgy lehet fel rakni a nagyobb dobot, ha a csonkot is cseréli... ami nagy mutatvány mert ki kell préselni és vissza préselni ami ügye nincs mindenki polcás! így egyszerübb ha komplet lengő kart cserél az ember ami már csapágy cserét is jelen ha nincs meg ölve a hídban a cső!
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3373 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 16:55:55 »


A különböző évjáratok hátsó futóműve mennyire kompatibilis egymással? A '93-as ötajtósomba gondolkoztam, hogy talán kompletten kellene cserélni, ha találnék egy jó állapotút, csak azt nem tudom, van-e méretbeli eltérés az s1-2-3 között. Ha emiatt véletlenül le kéne cserélni azt a pici dobfékemet, hát azon se bánkódnék :)
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3374 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 17:03:51 »

A különböző évjáratok hátsó futóműve mennyire kompatibilis egymással? A '93-as ötajtósomba gondolkoztam, hogy talán kompletten kellene cserélni, ha találnék egy jó állapotút, csak azt nem tudom, van-e méretbeli eltérés az s1-2-3 között. Ha emiatt véletlenül le kéne cserélni azt a pici dobfékemet, hát azon se bánkódnék :)


Szerintem maximálisan kompatibilis,de majd a többiek többet tudnak mondani!
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3375 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 18:34:48 »

A különböző évjáratok hátsó futóműve mennyire kompatibilis egymással? A '93-as ötajtósomba gondolkoztam, hogy talán kompletten kellene cserélni, ha találnék egy jó állapotút, csak azt nem tudom, van-e méretbeli eltérés az s1-2-3 között. Ha emiatt véletlenül le kéne cserélni azt a pici dobfékemet, hát azon se bánkódnék :)

A kérdésedre a választ meg találod az előtted hozzászolótol Robtol olvasd el ,és ott a válasz. :-! :-!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3376 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 19:00:55 »

A különböző évjáratok hátsó futóműve mennyire kompatibilis egymással? A '93-as ötajtósomba gondolkoztam, hogy talán kompletten kellene cserélni, ha találnék egy jó állapotút, csak azt nem tudom, van-e méretbeli eltérés az s1-2-3 között. Ha emiatt véletlenül le kéne cserélni azt a pici dobfékemet, hát azon se bánkódnék :)


Szóval:

xn xr xt és a többi 1.4, 1.6, 1.8 maga a híd egyforma azzal a kicsi eltérésel, hogy a lengő karon a csonkok külömboznek hosszuságukban az az a kicsi dobos és a nagyobb dobos közt 2cm az eltérés a csonk hosszában!
Amin nagy dob van arra gond nélkül fel lehet rakni akár a tárcsa féket is!

És vannak a HDI és S16-s gépek aminek 4cm-el szélesebb a hátsó hídjuk de a többi része meg egyezik!

remélem érthető és kimeritő volt a válaszom!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3377 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 19:02:05 »

Szerintem maximálisan kompatibilis,de majd a többiek többet tudnak mondani!

Ülj le 1-es brutusz fiam!  ;D
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3378 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 19:08:19 »

Szóval:

xn xr xt és a többi 1.4, 1.6, 1.8 maga a híd egyforma azzal a kicsi eltérésel, hogy a lengő karon a csonkok külömboznek hosszuságukban az az a kicsi dobos és a nagyobb dobos közt 2cm az eltérés a csonk hosszában!
Amin nagy dob van arra gond nélkül fel lehet rakni akár a tárcsa féket is!

És vannak a HDI és S16-s gépek aminek 4cm-el szélesebb a hátsó hídjuk de a többi része meg egyezik!

remélem érthető és kimeritő volt a válaszom!

Érthető és kimerítő válaszodat köszönöm! :) A préselés nem gond, megcsinálom a hüvelykujjammal :) Megnyomom vele a hidraulikus prés gombját  ;D Még egy kérdésem lenne: Egy jó állapotú komplett hídért mennyit adjak, hogy azt tudjam mondani nem b@sztak át vele?

Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3379 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 19:19:30 »

Érthető és kimerítő válaszodat köszönöm! :) A préselés nem gond, megcsinálom a hüvelykujjammal :) Megnyomom vele a hidraulikus prés gombját  ;D Még egy kérdésem lenne: Egy jó állapotú komplett hídért mennyit adjak, hogy azt tudjam mondani nem b@sztak át vele?



magán személy? semenyit mert nem látsz bele!
vannak cségek ahol le adod a régit és hozzod az újat amire válal garit
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3380 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 19:24:41 »

magán személy? semenyit mert nem látsz bele!
vannak cségek ahol le adod a régit és hozzod az újat amire válal garit


Hát én bontóra gondoltam, de igazad van, abba se látok bele. Azért köszönöm a segítséged, egyre inkább foglalkoztat a dolog :)
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3381 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 20:12:53 »

Hát én bontóra gondoltam, de igazad van, abba se látok bele. Azért köszönöm a segítséged, egyre inkább foglalkoztat a dolog :)


utt probálkoz meg: 06309712111
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3382 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 20:19:54 »

Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3383 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 20:30:48 »

magán személy? semenyit mert nem látsz bele!
vannak cségek ahol le adod a régit és hozzod az újat amire válal garit


Van erzsébeten egy cég ami a rezso sárkánynak csinálja a hátsó hidakat.Nekik van raktáron felujitott és ha jol emlékszem akkor 110-120000 FT.
De adok számot ha érdekel.
Naplózva

Gege

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3384 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 20:56:29 »

Olyan kérdésem lenne még, hogy minden autónak van valami gyengéje, a 306 mivel nem büszkélkedhet???

Háááát...  :) Ha beülsz és mész vele, akkor utána nem tudsz kiszállni..  ;D

Amúgy a "már elcsépelt szöveget" tudom, csak nyomatni... hátsó futóművet nézd vagy nézesd meg!! Amúgy azokra érdemes odafigyelni, amiket bármilyen más használt autó vásárlásánál is megnéznél! (pl. finom illat van -e az autóban  :-)) )
Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3385 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 20:57:41 »

Van erzsébeten egy cég ami a rezso sárkánynak csinálja a hátsó hidakat.Nekik van raktáron felujitott és ha jol emlékszem akkor 110-120000 FT.
De adok számot ha érdekel.

Lehetséges, de mivel nem kis pénzről van szó, még meg kell szednem magam :) De előre is köszi  :-!

Azt egyébként tudja valaki hogy egész pontosan miből áll a felújítás? Ugye nem csak annyi, hogy felhegesztik a kopást, aztán meg leköszörülik csapágyméretre? Tud valaki valami infót erről?
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3386 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 21:23:49 »

Lehetséges, de mivel nem kis pénzről van szó, még meg kell szednem magam :) De előre is köszi  :-!

Azt egyébként tudja valaki hogy egész pontosan miből áll a felújítás? Ugye nem csak annyi, hogy felhegesztik a kopást, aztán meg leköszörülik csapágyméretre? Tud valaki valami infót erről?

Ha hegesztani kell akkor már rég rossz.Akkor jobban jársz ha veszel egy bontottat.
Amugy van benne oldalanként két tügörgös csapágy egy szimering szerü valami es egy fém gyürü.Jo esetben csak ezeket kell cserélni.Ha kopott a tengely akkor az sokba kerül.Egy tengely 28 ropi kürül van.és kettö kell!!
Ha kell tudok szerezni olcson felujitokészletet. 15000.- a két oldal.
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3387 Dátum: 2007 Szeptember, 03, 21:25:19 »

Ha hegesztani kell akkor már rég rossz.Akkor jobban jársz ha veszel egy bontottat.
Amugy van benne oldalanként két tügörgös csapágy egy szimering szerü valami es egy fém gyürü.Jo esetben csak ezeket kell cserélni.Ha kopott a tengely akkor az sokba kerül.Egy tengely 28 ropi kürül van.és kettö kell!!
Ha kell tudok szerezni olcson felujitokészletet. 15000.- a két oldal.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3388 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 11:57:03 »

Unatkoztam...


grat!  :-!
egyébként nekem is akkor jutnak ilyenek eszembe amikor unatkozok..  ;D
látszik hogy mostanában semmi időm, nem ujjitottam semmit egy ideje..  ;D
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3389 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 12:01:25 »

grat!  :-!
egyébként nekem is akkor jutnak ilyenek eszembe amikor unatkozok..  ;D
látszik hogy mostanában semmi időm, nem ujjitottam semmit egy ideje..  ;D
Jujj! Elfeledtem megemlíteni, hogy az alapötlet BOBEEK  _pug kolegától származik! ERmélem nem lesz gond a licence-el...  ;D ;D ;D
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3390 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 12:05:35 »

Igen a villannyal együtt, de mivel előre is szeretnék tenni, valszeg kap egy kapcsolót is, hogy ha kell, "hangulatos" legyen a belső!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3391 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 12:32:03 »

Unatkoztam...


Annyira nem rossz, hogy szerintem én is meg csinálom csak fehér ledel illetve én szietrikusra csinálom majd meg azaz mind két oldalába rakok!

:D
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3392 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 12:47:15 »

Annyira nem rossz, hogy szerintem én is meg csinálom csak fehér ledel illetve én szietrikusra csinálom majd meg azaz mind két oldalába rakok!

:D
Nekem is kétoldalas, csak az egyiket kattintottam le. Ha már nekiállsz, arra figyelj, hogy a hátsó ülés közepére fog világítani, mindkét led! Ha máshova szeretnéd, célirányosan kell fúrni a lyukat!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3393 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 14:40:13 »

Nekem is kétoldalas, csak az egyiket kattintottam le. Ha már nekiállsz, arra figyelj, hogy a hátsó ülés közepére fog világítani, mindkét led! Ha máshova szeretnéd, célirányosan kell fúrni a lyukat!

én úgy értettem, hogy egy fogantyú 2 led...
illetve le fogom egyenesre csiszolni a led fejét, hogy kicsit jobban szorja a fényt!
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3394 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 15:28:19 »

én úgy értettem, hogy egy fogantyú 2 led...
illetve le fogom egyenesre csiszolni a led fejét, hogy kicsit jobban szorja a fényt!

a lecsiszolással majdnem ugyanazt a hatást lehet elérni amúgy, mint a "180fokos" leddel! tapasztalat!  :-!
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3395 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 17:10:20 »

Megvettem az új nívópálcát a pug szervízben. Kedvezménnyel 2500Ft volt volt az gyári :)
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3396 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 17:41:24 »

Naplózva

zool

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3397 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 18:51:50 »

Megvettem az új nívópálcát a pug szervízben. Kedvezménnyel 2500Ft volt volt az gyári :)

Na mi az? A régi neked se ért bele az olajba?   ;D


hátsóhíd felújjitás 70ropi.
http://www.vatera.hu/renault_peugeot_citroen_hatsohid_felujitas_34416635.html


Ez nagggyon elgondolkodtató!
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3398 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 20:22:14 »

Na mi az? A régi neked se ért bele az olajba?   ;D


Ez nagggyon elgondolkodtató!


A műanyag fogantyú eltört...
Naplózva

lajos

  • Férfi
  • Klubfüggő
  • *
  • Népszerűség: 162
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.855
  • Autó színe: "ezüst metál"
  • Évjárat: 1999.10
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3399 Dátum: 2007 Szeptember, 04, 20:56:21 »

Ma vezér szij + feszitő görgö + bal féltengely kihajtásnál szimering csere+féltengelycsuklo gumiharang csere.
Naplózva
"Ezt valóban élmény...."
Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.404 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.