Látom parázs vita alakult ki az auto márkák tekintetében.Azért azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk már nem a fénykorát éli ami annyit jelent ,hogy sajnos probléma minden ilyen kocsival elő fordul aki ezeket nem tudja vagy nem akarja elfogadni az vagy ne vegyen ilyen autot ,vagy vegyen uj autot ,bár azokkal még tőbb a baj a tulzott elektronikai felszereltség miatt. Viszont nem igazán értem azokat sem akik lenézik a másiki auto márkákat ,sokat hallom itt a német auto megbizhatatlanságát ami nem feltétlen igaz ,és felesleges általánositani. Általában mindenkinek az a csucs vagy a szuper amivel éppen jár vagy használ,de azért ne felejtsétek el azt sem ,hogy a német gyártmányok némelyike sokkasl jobban tartja az árát mint a tőbbi más ország beli márka társa ,és nem mindeggyik német auto gyár kényszerül arra ,hogy ugy ontsa az ujjabbnál ujjabb tipusokat a piacon ,mint a mobil világban a Nokia cég aki szarja a különbözö tipusokat mert másképp nem élne meg a piacon.Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felár a hátsó elektromos ablak emelő az azért van mert vannak auto gyártocégek akik meg tehetik azt amit sajnos sok más auto gyárto nem nincs rászorulva arra ,hogy bele pakoljon minden extrát az autojába mert el tudja adni anélkül is ,hogy agyon reklámozza magát,ellenben a legtőbb auto gyárto kénytelen ilyen lépéseket tenni ahhoz ,hogy megtudjon élni a piacon.Sajnos elég nagy baj ,hogy pl az Abs,vagy a légzsák rengeteg gyártonál még feláras extrának számit ,pedig szerintem ezek alap dolgok kellenének ,hogy legyenek hiszen ember életek mulhatnak rajtuk.Minden auto tipusnak meg vannak a maga hibái ,és ez mindig is igy lesz az meg ,hogy a pug disel motor van más egyéb tipusokban az nem azért van mert annyira meg bizhato ,hanem azért mert az eggyik legolcsobb ,és lleg gazdaságosabb tipusu motor ,bár a hdi motorok meg a jtd motorok már nem biztos de tisztelet a kivételnek.Az pedig ,hogy milyen meg mennyire megbizhato egy adott tipus az nagy mértékben függ attol is ,hogy milyen gazdái voltak vagy vannak ,és hogy mennyire vagy milyen rendszerességgel van karbantartva.Én személy szerint nem vagyok egyik tipusnak sem az elkőtelezetje ,de az biztos ,hogy nem lehet kijelenteni eggyik tipusra sem hogy ez a csucs.
Ez egy korekt megfogalmazás, de sajna még mi személyesen nem taliztunk.Szerintem lehet hogy egy egész estés beszélgetésünk,felérne egy jól menő TV-müsoral.Én sem márka hü vagyok,de az alap felszereltségben /hogy mi legyen benne /ebben igazat kell hogy adjak neked.De az igaz hogy mindenkinek a saját baja a legnagyobb!
Na ebbe a nagy vitába elmondom tömören a lényeget.Aki viszonylag szépet akar,az Olaszt,vagy Franciát vettAki viszonylag megbízhatót,az JapántAki viszonylag sznob,az meg németet
Persze Gabikám, ez szórol-szóra így van! Én sem azt mondtam, hogy a pug az isten, csak hát amint látod rengeteg olyan ember van(szerelőnek mondják magukat), akinek még soha nem volt francia járgánya, de mindekit le akar róla beszélni! Én erre írtam, hogy nekem volt olasz, német, jártam is olasszal, némettel, franciával, és nem véletlen, hogy az utóbbinál maradtam! Ha a szerelők szemszögéből nézem, akkor azt is mondhatnám, hogy a BMW milyen vacak, mert eltörik benne az első rugó! Azt a pici apróságot persze elfelejtem megemlíteni, hogy 18 éves a bömös, és le van blombálva a szelepfedél, meg a biztosítékdoboz(ezt én javítottam)! Ja és hogy 5 év alatt 2 bömös jött összesen a műhelybe? Csak hát azok az autók nem az én pénztárcámnak valók. Egy szó mint száz, tökéletes autó nincs, de ezt a tisztelt szerelőknek is illene tudniuk.
Látom parázs vita alakult ki az auto márkák tekintetében.Azért azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk már nem a fénykorát éli...Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felár a hátsó elektromos ablak emelő...
A kocsi majdnem behalt kilettcserélve a verműszij + görgők+vízpumpa 52.000ft"Ma már értem amúgy ismerősöm jó szándékú szavait amit kocsivásárláskor mondott: "Ne vegyél francia autót" már rá is jöttem miért, mert a gatyám rámegy " 4 hónapja van meg a kocsim 100.000-et ráköltöttem de nem cserélném el semmiért most 232000 van benne de szuperül mükszi nincs szétt hajtva és rendessen javittatták mikor kellett.Mindegyikben lehet hibát keresni és találniakár melyik tipust nézzük ez mindenki maga döntse el.
Ja, az enyém már nem a fénykorát éli, 2,5 éve van nálam, 14 évesen épp most kezdi az aranykorát A mercibe extra a hátsó ablakemelő? Teljesen korrekt. Vagy talán nem hallottátok/olvastátok anno a koda fábija akcióját, hogy "most ajándék extra a kalaptartó" ? Tehát az akció előtt feláras volt. Egy csapott hátú 3/5 ajtós autóban. Ez olyan nonszensz, hogy nem is tudok mit hozzáfűzni.
Mindenki a saját ize szerint veszi a kocsit, de szerintem egy BMW hamarabb kezd majd el rohadni mint egy PEUGEOT!!!Nem?
Ez már nem kapcsolódik a topic témájához!! >
HellosztokBocs gyerekek, nem akartam vitát kirobbantani, ha utálnám a pug-ot nem vettem volna meg, csakhát én pont k*rv* szarul jártam mer sok a bajom vele! Örülnék neki nagyon ha müködne rendesen! Ugyhogy most váltót keresek sajna Most megcsináltatom és remélem mostanában nem lesz gondom vele!
Ha már dujvárosi vagy földvár sincs messze. Van ott egy kis autósbolt, ahol akár bontott dolgokat is be tudnak szerezni. Ha már voltál ott akkor bocsi, de ha nem szívesen megadom a számukat. Én eddíg csak jól jártam velük bármi kellett.
Szia, még nem jártam ott, nagyon nem is tudom, hol vannak helyileg, ha tudnál adni 1 telefonszámot hálás lennék
NRG Autósbolt Dunaföldvár Irinyi János u. 3.06 75 343 027A 6-os úttal párhuzamos utca. Ha dujv felől mész, akkor 3. lámpánál jobbra(a szutyokis bejáró), utána rögtön jobbra, és kb 150m-re van a bolt a bal oldalon.Kapcsolatban vannak pesti bontókkal is tudomásom szerint.
Nekem se volt semmi problémám a francia autókkal eddig, de 2 hónapon belül másodszor keresek váltót hozzá és ez kicsit gáz nemde?
Nem lehet, hogy a szerelővel van a gond?
És ha tudnád, hogy a kotkodába még a hamutartóért is külön kell fizetni!!!!!
Ezt komolyan mondod?
HelloEzt, hogy érted? Mi lehet a gond a szerelővel? Valamit rosszul csinálna vagy mi? Amugy van 1-2 ember aki szerint nem feltétlen új váltós a dolog mert csak csapágyazni kellene meg ilyesmi...
HelloHelyileg merre vagy?Mert én itt pesten ismerek egy oreg bácsit aki váltospecialista és nagyon olcson dolgozik.Én is oda vittem a váltomat mert morgott benne valami.Szétszedte és nem volt semmi baja csak a hézagolást csinálta ujra.Simán mondhatta volna hogy szar az egész és ezt meg azt kell benne cserélni.Igy megusztam egy 20-asbol a válto szét összerakást.Mondjuk én magamnak vettem ki a váltot (nem kis sz***s árán).Ez helyileg Pestszentimrén van az üllöi uttol nem messze.Ha kell a száma szivesen megadom.
Persze a csapágyazáshoz is ki, valamint szét kell szedni a váltót. A pug váltóját nem ismerem, de a Renault váltóban kúpos csapágyak vannak, és azt csak utána kell állítani, ha el kezd lógni. Csapágy hibát viszont 90%-ban zörgő-morgó hang kísér, még ha olajban is fut. Persze vannak kivételek, de a helyedben benéznék másik szerelőhöz is.
Helló!Még mindíg a fékkel foglalkozok és néhány dolgot szeretnék kérdezni/tisztázni:Tehát semmi átalakítás nékül fel lehet tenni a 247es nyereg helyére a 266ost vagy a nagyobbat?Azon gondolkodtam még,hogy az abses nyerget fel lehet tenni a nem abses autóra?ha nekem eredetileg bendixes a nyergem a nagyobb lehet még attól más?válaszokat előre is köszi!
valakinek van e olaj a lavegőszürő azon részén ahol a szelepfedéltö megy egy cső a szürőbe? Mert én mindig látok ott olajat, és ez elmegy egésszen a levegőszürőig. (bár mivel a szürőnél vákumvan így lehet, hogy természetes?)
absnek elöl semmi köze a fékhez, a féltengelyen van a bordázat, a csonkaállványban meg a jeladó.
HelloNekem is van olaj ott a szelepfedél csőnél, bár nekem 1 ideig nem volt fém bilincs a szelepfedél felöli oldalán a csőnek, nemrég raktam rá egyet!Nem tudom mi is a feladata, meg a célja annak a csőnek?!
Hát nem igazán zörög a váltó, tolatásnál lehet hallani a kopogást ahogy a féltengely mozog a helyén!
Elvileg igen, bár mostanában nézegettem a csonkaállványt, ott, ahol az alsó talpas csapszeg belemegy, van egy 266 felirat az öntvényben... nem tudom, ez jelent-e valamit, vagy csak ráértek az öntödések... absnek elöl semmi köze a fékhez, a féltengelyen van a bordázat, a csonkaállványban meg a jeladó. A felfogatás a mérvadó, aztán annyi...
Rob volt egy alkatrész jegyzék oldal a féltengely gumi harangokkal és most nem találom nem tudod merre keressem.Olyan rajz formátumú mint a belső világításé.
Csövi Srácok!Nos ma felemeltük a verdát és kiderült,hogy mégis van némi gond a hátsó futóművel pontosabban a jobb hátsó felfüggesztéssel mert a képenA képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu a bekarikázott rész ahol a lengőkar fel van güggesztve az fel-alá jár és ettől van olyan fémes zörgős hangja.Valami ötlet,hogy mit lehet ilyenkor kezdeni vagy,hogy hol lehet szakit találni a probléméhoz?
Persze fel lehet ujitattni.Ha szerencséd van és a tengely jo állapotban van (Amit kétlek ha már kotyog) akkor meguszod kb 30-40e pénzböl.A tengely ára 20-30 szintén per darab!!Én tudok neked szerezni olcson felujitokészletet és tudok egy nagyon jo szerelöt aki megcsinálja.Nagyon korrekt és olcson dolgozik.Helyileg Pestszentlörincen van.Ha kell megadom a számát.Annyibol jo felujitani hogy akkor tudod nem lesz vele baj 10évig.Én az év elején estem bele.Nekem tengelyt is kellett cserélni.Akkor fizettem 25000.- a szerelésért(Mert visszatérö vagyok :0 :0 ) a tengely volt 40%-os kedvezménnyel a 2db 52000.- plusz még a csapágyjav készlet ami 15000.- ugy hogy én vittem amugy több lenne ha ök adják.De a bontott se biztos hogy jo állapotban van!Lutri.A rezsoknak ez a gyengéjük!
Ilyen lett a váltó a faudi fejekkel.