Akkor durván 18000 huf egy 5literes kancsó olaj?
én jóideig a gyári total quartz 7000 10W40-et tettem bele, a 3.2 lityi olyan 10ezer huf volt..
Hány km után érdemes cserélni az olajat?
ez le maradt:
Nem,literes kiszerelésben lehet ezt kapni.Mióta van meg a géped??? Ahogy Dakar írta 10e Km vagy 1 év a normális,de ez függ attól ,hogy milyen olajt veszel.
Én az anyósülés alatti csatit húzom szét,majd dugom össze,és rendre elmúlik tőle a tünet.
Ha már itt tartunk, ki milyen olajat javasol?Lecserélném az olajat!!!
ugy látom, akaratlanul is aktuális letem. ma voltam szerelőnél:1. olajcsere: Aral Blue Tronic 10W-40 szitetikus 3 lityi van számitva, pontosan nem tudom mennyi ment bele, meg az autoban is volt 1 kezdett flakon 3600/flakon (2991+áfa)2. ékszij csere 2200+2100 a két db3. szelepszár szimmering csere 8 db 970 Ft (101+áfa/db. ette az olajat, és mint kiderült a régiek kemények és repedezettek voltak)munkadij 12000összesen 28000 Ftot fizettem, törzsvásárlóként.Ja , már harmadszor tette bele ezt a fajta olajat, és 15000 km mulva kell mennem. 212500nál vagyok most. tehát 227500 körül
Sziasztok!Nem tudja esetleg valaki hogy 306-osba ('94-es) be lehet e szerelni a 406-os kormányát? Az enyémben még a 2-ágú fajta, van azt szeretném lecserélni 4-ágúra és most van jó áron egy 406-os kormány, csak nem tudom meg merjem-e venni.Segítségeteket előre is köszönöm.
Jesi! A nissan feliratot gyorsan el kell távolítani! És tudod stipstop a régi első!
Majd kiderül, ui nem biztos, hogy a 15-ös felni rámegy ezekre a fékekre... Ha nem megy, akkor télre felnivel együtt a féknyerget is vissza kell tenni...A másik pár fékre meg már Bobeekkel bizniszelek... ha Neki nem kell, Tiéd lehet...
Ha jól néztem akkor 309mm-s tárcsa kell hozzá és azzal bizony nem fog fel menni a 15" felni!itt van skyline hátsó fék:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-NISSAN-SKYLINE-R32-GTST-REAR-BRAKE-S13-240SX-180SX_W0QQitemZ150155137346QQihZ005QQcategoryZ33564QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem170 dollárból meg van...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-Skyline-Front-Brakes-GTS-T-240sx-SR20DET-Silvia_W0QQitemZ180144615009QQihZ008QQcategoryZ33564QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItemérdemes a posta költséget meg sasolni...
ki tudja hogy ez a cső mire szolgál?az olajtartály tetejéről megy az alapjárati motor alá az injektorba (?)csakmert pár napja egy hatalmas rést találtam a csövön, és furcsállottam is hogy gyengusz a motor, de nem folyt ki rajta semmi. Aztán ma kicseréltem és azóta megy mint a golyó viszont azt azért tudni szeretném mire szolgál és hogy ártottam-e vele a mocinak hogy igy használtam.
Bálint! Nem is tudtam, hogy a 406-os kupét szerelték 4 dugattyús brembóval, 305*28-as tárcsával...
Úgybiz! V6 De szerintem mondtam! Csak ritka a bontott...
de ha találtok egy bontósoron lévő 406 coupé-t akkor nekem is tessék szólni!
Neked mi kell belőle? A moci? Hű ennek szép a bőre belül! http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1317620&command=ugras&screenwidth=1280
SziasztokRégebben írtam, hogy enged a váltóolaj a bal féltengelynél, ki lett cserélve a féltengely szimering, 1 napig jó is volt, de ma megint elkezdte engedni a váltóolajat, ennek mi lehet az oka?
A szimering gyári vagy utángyártott?
Helló!Hol csináltatad meg? mik a tapasztalatok így pár nap után? 13Eft-ért én is meg csináltatnám szivesen!
HelloFogalmam sincs, de vszinüleg megvan a hiba oka, a féltengelyt ha berakjuk a helyére akkor is mozog le-fel, ha ez nem valami újabb pözsós vonás akkor szét van menve a csapágy és az megint 1 váltócserét jelent aminek borzasztóan örülnék!?!?!?!
Bontott váltót keresek s1-es rezsó 306-hoz, ha valaki épp tud egyett vhonnan az írjon emailt: mccoymsn@hotmail.com Ma már értem amúgy ismerősöm jó szándékú szavait amit kocsivásárláskor mondott: "Ne vegyél francia autót" már rá is jöttem miért, mert a gatyám rámegy
Ez hülyeség!! > A családban legalább 9 francia autó van és 307-nek volt baja az elején... nem tom ,hogy a tiéddel mit művelt az előző gazda...Német autókkal is gond van ha az elöző gazdi szétütötte.
igen, sztem is hülyeség, pedig sokan mondják, hogy igy a francia autó, úgy a francia autók.. minden autónak megvannak a saját hibái, és mindegyikben lehet olyan ami szét van hajtva, vagy akár gyári hibás.. én a 3. francia autót hajtom, és (lekopogom) semmi extra hiba nem jött még elő sose!!
Nekem se volt semmi problémám a francia autókkal eddig, de 2 hónapon belül másodszor keresek váltót hozzá és ez kicsit gáz nemde?
Ezt a megálapításodat nem osztom.A használt autónál mindig vannak és lesznek kiadások.De külömben a német sem olcsó.Én is ha azt számolgatnám hogy már mennyit költöttem rá,nyugodtan fellógathatnám magam.Sajna ebbe az is közrejátszik,hogy gondozta az előző gazda.Biztos csak abban lehetsz,amit te cserélsz vagy javítasz ki.Az hogy milyen az alkatrész amit veszel,a bontotban is benne van a lutri.Vagy bejön vagy nem.Van nekem egy barétom,mellesleg a szerelő akihez hordom a kocsit,ő azt szokta mondogatni:/ha nincs gondod,vegyél autót, vagy nősűlj meg.Majd lessz böven!!!De hidd el együtt érzünk veled és amiben tudunk segítünk,de mi együtt sirunk ,és nevetünk a Peugeottal!!!biztos nehéz napok ezek,de ülj bele és vezesd.EZ NEM FULL NÉMET FA PAD!!!!
Erre csak azt tudom mondani, hogy jópár éve (3-4) az A classe merci dízel verziójában (ami 7milla fölött volt) feláras volt a hátsó villamos ablakemelő! Ez nevetséges!!
A francia autókat lehet szidni, vagy szeretni, de akinek már volt valószínűleg nem vesz mást! Minden autón előfordulnak hibák, egy használt pedig kimondottan lutri. Nekem volt lehetőségem sokféle járgányt kipróbálni(nem saját, csak céges autók voltak), és így van viszonyítási alapom bőven! A német autók általában megbízhatóak, de kemény, kényelmetlen, fárasztó utazást tudnak csak nyújtani, ráadásul ha valami elromlik, az többe kerül, mint a francia. Az olaszok pedig egyszerűen nem tudnak autót gyártani! Az első 2 évben mennek az olasz járgányok, de aztán elkezdenek róluk hullani a műanyag alkatrészek, 100E km után már döglődnek a motorok(ez saját tapasztalat, nem egy autónál), és ami csak lehet elrohad! Ezek fényében el lehet gondolkodni pld azon, hogy egy francia diesel motoron kizárólag azért kellett 650E!!! km után hengerfejet cserélni, mert a szerelő túlhúzta a porlasztót, és az elrepesztette! Persze a jármű azóta is megy, kicsit eszegeti olajat, de ezt már meg lehet neki bocsátani... Mellesleg peugeot motorokat használ nagyon sok más márka is, ami nem biztos, hogy a megbízhatatlanság jele. A legújabb pld az agyonreklámozott szutyoki, aminek a diesel motorját peugeot gyártja.
Hát én olasz után vettem a franciát.Már tőbet költöttem a franciára,de a kényelem, a forma,a kezelhetőség,a stabilítás,a megbizhatóság ,a fogyasztás,a pakolhatóság,NA MEG A 306KLUB feledteti a gondokat.De az olasznál tudnék vitázni,de ott is ki kell fogni.
Látom parázs vita alakult ki az auto márkák tekintetében.Azért azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk már nem a fénykorát éli ami annyit jelent ,hogy sajnos probléma minden ilyen kocsival elő fordul aki ezeket nem tudja vagy nem akarja elfogadni az vagy ne vegyen ilyen autot ,vagy vegyen uj autot ,bár azokkal még tőbb a baj a tulzott elektronikai felszereltség miatt. Viszont nem igazán értem azokat sem akik lenézik a másiki auto márkákat ,sokat hallom itt a német auto megbizhatatlanságát ami nem feltétlen igaz ,és felesleges általánositani. Általában mindenkinek az a csucs vagy a szuper amivel éppen jár vagy használ,de azért ne felejtsétek el azt sem ,hogy a német gyártmányok némelyike sokkasl jobban tartja az árát mint a tőbbi más ország beli márka társa ,és nem mindeggyik német auto gyár kényszerül arra ,hogy ugy ontsa az ujjabbnál ujjabb tipusokat a piacon ,mint a mobil világban a Nokia cég aki szarja a különbözö tipusokat mert másképp nem élne meg a piacon.Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felár a hátsó elektromos ablak emelő az azért van mert vannak auto gyártocégek akik meg tehetik azt amit sajnos sok más auto gyárto nem nincs rászorulva arra ,hogy bele pakoljon minden extrát az autojába mert el tudja adni anélkül is ,hogy agyon reklámozza magát,ellenben a legtőbb auto gyárto kénytelen ilyen lépéseket tenni ahhoz ,hogy megtudjon élni a piacon.Sajnos elég nagy baj ,hogy pl az Abs,vagy a légzsák rengeteg gyártonál még feláras extrának számit ,pedig szerintem ezek alap dolgok kellenének ,hogy legyenek hiszen ember életek mulhatnak rajtuk.Minden auto tipusnak meg vannak a maga hibái ,és ez mindig is igy lesz az meg ,hogy a pug disel motor van más egyéb tipusokban az nem azért van mert annyira meg bizhato ,hanem azért mert az eggyik legolcsobb ,és lleg gazdaságosabb tipusu motor ,bár a hdi motorok meg a jtd motorok már nem biztos de tisztelet a kivételnek.Az pedig ,hogy milyen meg mennyire megbizhato egy adott tipus az nagy mértékben függ attol is ,hogy milyen gazdái voltak vagy vannak ,és hogy mennyire vagy milyen rendszerességgel van karbantartva.Én személy szerint nem vagyok egyik tipusnak sem az elkőtelezetje ,de az biztos ,hogy nem lehet kijelenteni eggyik tipusra sem hogy ez a csucs.