Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 682   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4185121 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3250 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 18:15:52 »

Akkor durván 18000 huf egy 5literes kancsó olaj?

én jóideig a gyári total quartz 7000 10W40-et tettem bele, a 3.2 lityi olyan 10ezer huf volt..
Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3251 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 18:20:53 »

én jóideig a gyári total quartz 7000 10W40-et tettem bele, a 3.2 lityi olyan 10ezer huf volt..

Ha már itt tartunk, ki milyen olajat javasol?

Lecserélném az olajat!!!
Naplózva

bandit306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3252 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 18:41:31 »

Most néztem olajat Global10w40 5800ft 5l ful szintetikus benzinesbe és dieselbe is jó
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3253 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 18:41:59 »

Akkor durván 18000 huf egy 5literes kancsó olaj?

Nem,literes kiszerelésben lehet ezt kapni.
Hány km után érdemes cserélni az olajat?


Mióta van meg a géped??? Ahogy Dakar írta 10e Km vagy 1 év a normális,de ez függ attól ,hogy milyen olajt veszel.
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3255 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 19:26:31 »

Akkor durván 18000 huf egy 5literes kancsó olaj?
Ez attol is fdügg ,hogy milyet veszel meg hogy milyen a viszkozitása. Mondjuk 0w-és olajat ne vegyél mert elég drága ,másrészt te nem vagy az a száguldozos fajta soför (lásd a verdád vége 156km /h ,ezért inkább 5w-és vagy 10w-és olajat vegyél,de szerintem is hallgas Bobeek kollégára ,és a saját szerelőd álltal ajánlott vagy forgalmazott olajat használd inkább. ;D :-!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3256 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 19:29:47 »

ez le maradt:

Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3257 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 19:40:44 »

Naplózva

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3258 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 19:45:44 »

Nem,literes kiszerelésben lehet ezt kapni.
Mióta van meg a géped??? Ahogy Dakar írta 10e Km vagy 1 év a normális,de ez függ attól ,hogy milyen olajt veszel.

4.5 éve, de már volt rajta olajcsere!!!

Alattam 23000 km-t futott a kocsi!!!
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3259 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 20:05:30 »

Jesi! A nissan feliratot gyorsan el kell távolítani! És tudod stipstop a régi első! :-!

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3260 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 20:51:37 »

Én az anyósülés alatti csatit húzom szét,majd dugom össze,és rendre elmúlik tőle a tünet.


Aha! Köszi!!!
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3261 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 20:57:17 »

Ha már itt tartunk, ki milyen olajat javasol?

Lecserélném az olajat!!!

Én Esso-t használok ebben, meg az előző Pug-ban is (Total mellett a PUG másik ajánlott márkája)
Esso Ultron 10w-40: 2.200 - 2.700 Ft literje...
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3262 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 23:44:19 »

ugy látom, akaratlanul is aktuális letem. ma voltam szerelőnél:

1. olajcsere: Aral Blue Tronic 10W-40 szitetikus 3 lityi van számitva, pontosan nem tudom mennyi ment bele, meg az autoban is volt 1 kezdett flakon 3600/flakon (2991+áfa)
2. ékszij csere 2200+2100 a két db
3. szelepszár szimmering csere 8 db 970 Ft (101+áfa/db. ette az olajat, és mint kiderült a régiek kemények és repedezettek voltak)
munkadij 12000

összesen 28000 Ftot fizettem, törzsvásárlóként.

Ja , már harmadszor tette bele ezt a fajta olajat, és 15000 km mulva kell mennem. 212500nál vagyok most. tehát 227500 körül
Naplózva
FunTom

III. Ricardo

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3263 Dátum: 2007 Augusztus, 27, 23:55:27 »

ugy látom, akaratlanul is aktuális letem. ma voltam szerelőnél:

1. olajcsere: Aral Blue Tronic 10W-40 szitetikus 3 lityi van számitva, pontosan nem tudom mennyi ment bele, meg az autoban is volt 1 kezdett flakon 3600/flakon (2991+áfa)
2. ékszij csere 2200+2100 a két db
3. szelepszár szimmering csere 8 db 970 Ft (101+áfa/db. ette az olajat, és mint kiderült a régiek kemények és repedezettek voltak)
munkadij 12000

összesen 28000 Ftot fizettem, törzsvásárlóként.

Ja , már harmadszor tette bele ezt a fajta olajat, és 15000 km mulva kell mennem. 212500nál vagyok most. tehát 227500 körül


Az nagyon zsír!

Nekem is kellene új olaj,mert nem tudom, hogy mikor volt, illene a kicsikének új "vért" adni!!!
Naplózva

Reset

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3264 Dátum: 2007 Augusztus, 28, 00:41:03 »

ki tudja hogy ez a cső mire szolgál?




az olajtartály tetejéről megy az alapjárati motor alá az injektorba (?)

csakmert pár napja egy hatalmas rést találtam a csövön, és furcsállottam is hogy gyengusz a motor, de nem folyt ki rajta semmi. Aztán ma kicseréltem és azóta megy mint a golyó viszont azt azért tudni szeretném mire szolgál és hogy ártottam-e vele a mocinak hogy igy használtam.
Naplózva

Cézy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3265 Dátum: 2007 Augusztus, 28, 13:01:29 »

Sziasztok!

Nem tudja esetleg valaki hogy 306-osba ('94-es) be lehet e szerelni a 406-os kormányát? Az enyémben még a 2-ágú fajta, van azt szeretném lecserélni 4-ágúra és most van jó áron egy 406-os kormány, csak nem tudom meg merjem-e venni.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3266 Dátum: 2007 Augusztus, 28, 13:03:54 »

Sziasztok!

Nem tudja esetleg valaki hogy 306-osba ('94-es) be lehet e szerelni a 406-os kormányát? Az enyémben még a 2-ágú fajta, van azt szeretném lecserélni 4-ágúra és most van jó áron egy 406-os kormány, csak nem tudom meg merjem-e venni.
Segítségeteket előre is köszönöm.

Szerintem jó bele.Nekem is hasonló gondom van és próbálkoztam 307-es kormánnyal,de az sajnos nem volt jó...
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3267 Dátum: 2007 Augusztus, 28, 14:30:41 »

Jesi! A nissan feliratot gyorsan el kell távolítani! És tudod stipstop a régi első! :-!

Majd kiderül, ui nem biztos, hogy a 15-ös felni rámegy ezekre a fékekre... Ha nem megy, akkor télre felnivel együtt a féknyerget is vissza kell tenni...
A másik pár fékre meg már Bobeekkel bizniszelek... ha Neki nem kell, Tiéd lehet... ;)
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3268 Dátum: 2007 Augusztus, 28, 14:49:29 »

Majd kiderül, ui nem biztos, hogy a 15-ös felni rámegy ezekre a fékekre... Ha nem megy, akkor télre felnivel együtt a féknyerget is vissza kell tenni...
A másik pár fékre meg már Bobeekkel bizniszelek... ha Neki nem kell, Tiéd lehet... ;)

Ha jól néztem akkor 309mm-s tárcsa kell hozzá és azzal bizony nem fog fel menni a 15" felni!

itt van skyline hátsó fék:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-NISSAN-SKYLINE-R32-GTST-REAR-BRAKE-S13-240SX-180SX_W0QQitemZ150155137346QQihZ005QQcategoryZ33564QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

170 dollárból meg van...
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3272 Dátum: 2007 Augusztus, 28, 15:40:48 »

ki tudja hogy ez a cső mire szolgál?




az olajtartály tetejéről megy az alapjárati motor alá az injektorba (?)

csakmert pár napja egy hatalmas rést találtam a csövön, és furcsállottam is hogy gyengusz a motor, de nem folyt ki rajta semmi. Aztán ma kicseréltem és azóta megy mint a golyó viszont azt azért tudni szeretném mire szolgál és hogy ártottam-e vele a mocinak hogy igy használtam.
Valoszinüleg valami vákum cső ami nem árt ha fent van mert külőnben ingadozik az alapjárat ,és erőtlen lesz tőle a motor ,persze csak tippelek ,de szerintem ahhoz van kőze. :-!
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3273 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 06:19:14 »

Ezt már én is nézegettem, a cső összeköttetésben van a mellette levő másik kettővel. A vastagabb a kartergáz elvezető, a másik a szívócsőbe megy. Ezek teljesen függetlenek az olajbetöltőtől, meg a szelepfedéltől... csak így sikerült nekik megoldani...
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3274 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 11:15:13 »

Bálint! Nem is tudtam, hogy a 406-os kupét szerelték 4 dugattyús brembóval, 305*28-as tárcsával... :o
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3275 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 11:32:35 »

Bálint! Nem is tudtam, hogy a 406-os kupét szerelték 4 dugattyús brembóval, 305*28-as tárcsával... :o

Úgybiz! V6  :-! De szerintem mondtam! Csak ritka a bontott... O0
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3276 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 11:58:36 »

Úgybiz! V6  :-! De szerintem mondtam! Csak ritka a bontott... O0

de ha találtok egy bontósoron lévő 406 coupé-t akkor nekem is tessék szólni!  :D :-! _pug
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3277 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 12:03:46 »

de ha találtok egy bontósoron lévő 406 coupé-t akkor nekem is tessék szólni!  :D :-! _pug

Neked mi kell belőle? A moci? :-))
Hű ennek szép a bőre belül! :P
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1317620&command=ugras&screenwidth=1280
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3278 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 12:20:22 »

Bálint! Nem is tudtam, hogy a 406-os kupét szerelték 4 dugattyús brembóval, 305*28-as tárcsával... :o

úgy biza és a 607-en meg 4dugatyús berembo volt elől: 309*32mm
hátúl: teli 296*10mm-s
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3279 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 12:29:30 »

Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3280 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 13:31:46 »

Neked mi kell belőle? A moci? :-))
Hű ennek szép a bőre belül! :P
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1317620&command=ugras&screenwidth=1280

hát igen,  szivesen elhallgatnám zene helyett a V6 muzsikáját.. ::)  :-!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3281 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 15:07:58 »

Sziasztok

Régebben írtam, hogy enged a váltóolaj a bal féltengelynél, ki lett cserélve a féltengely szimering, 1 napig jó is volt, de ma megint elkezdte engedni a váltóolajat, ennek mi lehet az oka?
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3282 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 15:37:00 »

Sziasztok

Régebben írtam, hogy enged a váltóolaj a bal féltengelynél, ki lett cserélve a féltengely szimering, 1 napig jó is volt, de ma megint elkezdte engedni a váltóolajat, ennek mi lehet az oka?

A szimering gyári vagy utángyártott?
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3283 Dátum: 2007 Augusztus, 29, 17:38:39 »

A szimering gyári vagy utángyártott?

Hello

Fogalmam sincs, de vszinüleg megvan a hiba oka, a féltengelyt ha berakjuk a helyére akkor is mozog le-fel, ha ez nem valami újabb pözsós vonás akkor szét van menve a csapágy és az megint 1 váltócserét jelent aminek borzasztóan örülnék!?!?!?!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3284 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 07:47:07 »

ugy látom, akaratlanul is aktuális letem. ma voltam szerelőnél:

1. olajcsere: Aral Blue Tronic 10W-40 szitetikus 3 lityi van számitva, pontosan nem tudom mennyi ment bele, meg az autoban is volt 1 kezdett flakon 3600/flakon (2991+áfa)
2. ékszij csere 2200+2100 a két db
3. szelepszár szimmering csere 8 db 970 Ft (101+áfa/db. ette az olajat, és mint kiderült a régiek kemények és repedezettek voltak)
munkadij 12000

összesen 28000 Ftot fizettem, törzsvásárlóként.

Ja , már harmadszor tette bele ezt a fajta olajat, és 15000 km mulva kell mennem. 212500nál vagyok most. tehát 227500 körül


Helló!

Hol csináltatad meg? mik a tapasztalatok így pár nap után? 13Eft-ért én is meg csináltatnám szivesen! :D
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3285 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 08:02:42 »

Helló!

Hol csináltatad meg? mik a tapasztalatok így pár nap után? 13Eft-ért én is meg csináltatnám szivesen! :D

Kosdra hordom az autot (szomszed falu) miota megvan. univerzalis szerelo nem csak azt tudja, hogy radugom a computert es cserelem az alkatreszt, meg elottelevo autot is oda hordtam mar, igy torzsvasarlonak szamitok. meg alvazvedelmet is csinaltak, pedig azzal osszeganyolja az emelojet...
Amit nem irtam le:
- a hengerfejcsavarokat ki kellett szedni, mert a szelepemelo rugok a himbak alatt voltak, es csak igy tudtak kiszedni. Ovatosan csinaltak, hogy ne mozduljon el a hengerfej. miutan visszaraktak, meghuztak, utana kicsit csopogott a hutofolyadek (5 percenkent 1csepp kb) hutotomito folyadekkal megoldottuk. ma reggel mar nem volt folt a kocsi alatt.
- a szelepszarszimeringre meg nem tudook mondani semmit, gondolom 4 nap alatt nem eszik sok olajat :D. ha eszembe jut megnezem reggel az olajszintet, majd 1 honap mulva is. Legutobbi olajcsere ota kb 2,5 liter olajat ontottem utana, ugy hogy a muszer aztmondta ok a szint, de volt hogy a nivopalca nem ert bele az olajba :-/
- az ekszij visitas megszunt, meg zorgott is valami, az sincs mar. a generatorhoz kellett valami csavar, lehet hogy az volt a zorges oka.

Naplózva
FunTom

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3286 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 10:46:22 »

Hello

Fogalmam sincs, de vszinüleg megvan a hiba oka, a féltengelyt ha berakjuk a helyére akkor is mozog le-fel, ha ez nem valami újabb pözsós vonás akkor szét van menve a csapágy és az megint 1 váltócserét jelent aminek borzasztóan örülnék!?!?!?!


Bontott váltót keresek s1-es rezsó 306-hoz, ha valaki épp tud egyett vhonnan az írjon emailt: mccoymsn@hotmail.com

Ma már értem amúgy ismerősöm jó szándékú szavait amit kocsivásárláskor mondott: "Ne vegyél francia autót" már rá is jöttem miért, mert a gatyám rámegy  ;D
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3287 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 11:38:07 »


Bontott váltót keresek s1-es rezsó 306-hoz, ha valaki épp tud egyett vhonnan az írjon emailt: mccoymsn@hotmail.com

Ma már értem amúgy ismerősöm jó szándékú szavait amit kocsivásárláskor mondott: "Ne vegyél francia autót" már rá is jöttem miért, mert a gatyám rámegy  ;D

Ez hülyeség!! >:( A családban legalább 9 francia autó van és 307-nek volt baja az elején... nem tom ,hogy a tiéddel mit művelt az előző gazda...

Német autókkal is gond van ha az elöző gazdi szétütötte.
Naplózva

Bobeek

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3288 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 12:16:20 »

Ez hülyeség!! >:( A családban legalább 9 francia autó van és 307-nek volt baja az elején... nem tom ,hogy a tiéddel mit művelt az előző gazda...

Német autókkal is gond van ha az elöző gazdi szétütötte.

igen, sztem is hülyeség, pedig sokan mondják, hogy igy a francia autó, úgy a francia autók.. minden autónak megvannak a saját hibái, és mindegyikben lehet olyan ami szét van hajtva, vagy akár gyári hibás.. én a 3. francia autót hajtom, és (lekopogom) semmi extra hiba nem jött még elő sose!!
Naplózva

McCoy

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3289 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 12:56:15 »

igen, sztem is hülyeség, pedig sokan mondják, hogy igy a francia autó, úgy a francia autók.. minden autónak megvannak a saját hibái, és mindegyikben lehet olyan ami szét van hajtva, vagy akár gyári hibás.. én a 3. francia autót hajtom, és (lekopogom) semmi extra hiba nem jött még elő sose!!

Nekem se volt semmi problémám a francia autókkal eddig, de 2 hónapon belül másodszor keresek váltót hozzá és ez kicsit gáz nemde?
Naplózva

Kádas Nándor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3290 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 12:59:22 »

Nekem se volt semmi problémám a francia autókkal eddig, de 2 hónapon belül másodszor keresek váltót hozzá és ez kicsit gáz nemde?

Persze ,hogy gáz,de ez akkor részben a te hibád is mivel az első alkalommal rossz váltót vettél...
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3291 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 14:03:36 »

Nekem se volt semmi problémám a francia autókkal eddig, de 2 hónapon belül másodszor keresek váltót hozzá és ez kicsit gáz nemde?

Szerintem örülnének egyes (drágább) német és japán autó tulajdonosok, ha csak ennyi gondjuk lenne, mint nekem volt 10 év pugozás után. És ha megtehetem, a következő is az lesz....
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3292 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 15:39:40 »


Bontott váltót keresek s1-es rezsó 306-hoz, ha valaki épp tud egyett vhonnan az írjon emailt: mccoymsn@hotmail.com

Ma már értem amúgy ismerősöm jó szándékú szavait amit kocsivásárláskor mondott: "Ne vegyél francia autót" már rá is jöttem miért, mert a gatyám rámegy  ;D
Ezt a megálapításodat nem osztom.A használt autónál mindig vannak és lesznek kiadások.De külömben a német sem olcsó.Én is ha azt számolgatnám hogy már mennyit költöttem rá,nyugodtan fellógathatnám magam.Sajna ebbe az is közrejátszik,hogy gondozta az előző gazda.Biztos csak abban lehetsz,amit te cserélsz vagy javítasz ki.Az hogy milyen az alkatrész amit veszel,a bontotban is benne van a lutri.Vagy bejön vagy nem.Van nekem egy barétom,mellesleg a szerelő akihez hordom a kocsit,ő azt szokta mondogatni:/ha nincs gondod,vegyél autót, vagy nősűlj meg.Majd lessz böven!!!De hidd el együtt érzünk veled és amiben tudunk segítünk,de mi együtt sirunk ,és nevetünk a Peugeottal!!!biztos nehéz napok  ezek,de ülj bele és vezesd.EZ NEM FULL NÉMET FA PAD!!!! _pug :-!
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3293 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 15:43:29 »

Ezt a megálapításodat nem osztom.A használt autónál mindig vannak és lesznek kiadások.De külömben a német sem olcsó.Én is ha azt számolgatnám hogy már mennyit költöttem rá,nyugodtan fellógathatnám magam.Sajna ebbe az is közrejátszik,hogy gondozta az előző gazda.Biztos csak abban lehetsz,amit te cserélsz vagy javítasz ki.Az hogy milyen az alkatrész amit veszel,a bontotban is benne van a lutri.Vagy bejön vagy nem.Van nekem egy barétom,mellesleg a szerelő akihez hordom a kocsit,ő azt szokta mondogatni:/ha nincs gondod,vegyél autót, vagy nősűlj meg.Majd lessz böven!!!De hidd el együtt érzünk veled és amiben tudunk segítünk,de mi együtt sirunk ,és nevetünk a Peugeottal!!!biztos nehéz napok  ezek,de ülj bele és vezesd.EZ NEM FULL NÉMET FA PAD!!!! _pug :-!

Erre csak azt tudom mondani, hogy jópár éve (3-4) az A classe merci dízel verziójában (ami 7milla fölött volt) feláras volt a hátsó villamos ablakemelő! Ez nevetséges!! :-))
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3294 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 15:52:10 »

Erre csak azt tudom mondani, hogy jópár éve (3-4) az A classe merci dízel verziójában (ami 7milla fölött volt) feláras volt a hátsó villamos ablakemelő! Ez nevetséges!! :-))
Hát ez tényleg érdekes :Szerintem egyik tipus sem igazán olcsó ma már.Most énis szidjam mert az a darab lemez amit megvettem a kasznihoz 7,200HUF volt.Meg elment a torony csapágyam,szétment a váltógomb,elrohadt a kipufogó rendszer,és még sorolhatnám.
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3295 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 16:05:45 »


A francia autókat lehet szidni, vagy szeretni, de akinek már volt valószínűleg nem vesz mást! Minden autón előfordulnak hibák, egy használt pedig kimondottan lutri. Nekem volt lehetőségem sokféle járgányt kipróbálni(nem saját, csak céges autók voltak), és így van viszonyítási alapom bőven! A német autók általában megbízhatóak, de kemény, kényelmetlen, fárasztó utazást tudnak csak nyújtani, ráadásul ha valami elromlik, az többe kerül, mint a francia. Az olaszok pedig egyszerűen nem tudnak autót gyártani! Az első 2 évben mennek az olasz járgányok, de aztán elkezdenek róluk hullani a műanyag alkatrészek, 100E km után már döglődnek a motorok(ez saját tapasztalat, nem egy autónál), és ami csak lehet elrohad! Ezek fényében el lehet gondolkodni pld azon, hogy egy francia diesel motoron kizárólag azért kellett 650E!!! km után hengerfejet cserélni, mert a szerelő túlhúzta a porlasztót, és az elrepesztette! Persze a jármű azóta is megy, kicsit eszegeti olajat, de ezt már meg lehet neki bocsátani...
Mellesleg peugeot motorokat használ nagyon sok más márka is, ami nem biztos, hogy a megbízhatatlanság jele. A legújabb pld az agyonreklámozott szutyoki, aminek a diesel motorját peugeot gyártja.
Naplózva

Break 306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3296 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 16:15:49 »

A francia autókat lehet szidni, vagy szeretni, de akinek már volt valószínűleg nem vesz mást! Minden autón előfordulnak hibák, egy használt pedig kimondottan lutri. Nekem volt lehetőségem sokféle járgányt kipróbálni(nem saját, csak céges autók voltak), és így van viszonyítási alapom bőven! A német autók általában megbízhatóak, de kemény, kényelmetlen, fárasztó utazást tudnak csak nyújtani, ráadásul ha valami elromlik, az többe kerül, mint a francia. Az olaszok pedig egyszerűen nem tudnak autót gyártani! Az első 2 évben mennek az olasz járgányok, de aztán elkezdenek róluk hullani a műanyag alkatrészek, 100E km után már döglődnek a motorok(ez saját tapasztalat, nem egy autónál), és ami csak lehet elrohad! Ezek fényében el lehet gondolkodni pld azon, hogy egy francia diesel motoron kizárólag azért kellett 650E!!! km után hengerfejet cserélni, mert a szerelő túlhúzta a porlasztót, és az elrepesztette! Persze a jármű azóta is megy, kicsit eszegeti olajat, de ezt már meg lehet neki bocsátani...
Mellesleg peugeot motorokat használ nagyon sok más márka is, ami nem biztos, hogy a megbízhatatlanság jele. A legújabb pld az agyonreklámozott szutyoki, aminek a diesel motorját peugeot gyártja.
Hát én olasz után vettem a franciát.Már tőbet költöttem a franciára,de a kényelem, a forma,a kezelhetőség,a stabilítás,a megbizhatóság ,a fogyasztás,a pakolhatóság,NA MEG A 306KLUB _pug feledteti a gondokat.De az olasznál tudnék vitázni,de ott is ki kell fogni.
Naplózva

tibcsi

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3297 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 16:36:34 »

Hát én olasz után vettem a franciát.Már tőbet költöttem a franciára,de a kényelem, a forma,a kezelhetőség,a stabilítás,a megbizhatóság ,a fogyasztás,a pakolhatóság,NA MEG A 306KLUB _pug feledteti a gondokat.De az olasznál tudnék vitázni,de ott is ki kell fogni.
Nagyon szívesen vitába szállok a az olasz kacatok ellen, de nem biztos, hogy ebben a topicban.
Naplózva

megla gábor

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3298 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 16:49:30 »

Látom parázs vita alakult ki az auto márkák tekintetében.Azért azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk már nem a fénykorát éli ami annyit jelent ,hogy sajnos probléma minden ilyen kocsival elő fordul aki ezeket nem tudja vagy nem akarja elfogadni az vagy ne vegyen ilyen autot ,vagy vegyen uj autot ,bár azokkal még tőbb a baj a tulzott elektronikai felszereltség miatt. Viszont nem igazán értem azokat sem akik lenézik a másiki auto márkákat ,sokat hallom itt a német auto megbizhatatlanságát ami nem feltétlen igaz ,és felesleges általánositani. Általában mindenkinek az a csucs vagy a szuper amivel éppen jár vagy használ,de azért ne felejtsétek el azt sem ,hogy a német gyártmányok némelyike sokkasl jobban tartja az árát mint a tőbbi más ország beli márka társa ,és nem mindeggyik német auto gyár kényszerül arra ,hogy ugy ontsa az ujjabbnál ujjabb tipusokat a piacon ,mint a mobil világban a Nokia cég aki szarja a különbözö tipusokat mert másképp nem élne meg a piacon.Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felár a hátsó elektromos ablak emelő az azért van mert vannak auto gyártocégek akik meg tehetik azt amit sajnos sok más auto gyárto nem nincs rászorulva arra ,hogy bele pakoljon minden extrát az autojába mert el tudja adni anélkül is ,hogy agyon reklámozza magát,ellenben a legtőbb auto gyárto kénytelen ilyen lépéseket tenni ahhoz ,hogy megtudjon élni a piacon.Sajnos elég nagy baj ,hogy pl az Abs,vagy a légzsák rengeteg gyártonál még feláras extrának számit ,pedig szerintem ezek alap dolgok kellenének ,hogy legyenek hiszen ember életek mulhatnak rajtuk.Minden  auto tipusnak meg vannak a maga hibái ,és ez mindig is igy lesz az meg ,hogy a pug disel motor van más egyéb tipusokban az nem azért van mert annyira meg bizhato ,hanem azért mert az eggyik legolcsobb ,és lleg gazdaságosabb tipusu motor ,bár a hdi motorok meg a jtd motorok már nem biztos de tisztelet a kivételnek.Az pedig ,hogy milyen meg mennyire megbizhato egy adott tipus az nagy mértékben függ attol is ,hogy milyen gazdái voltak vagy vannak ,és hogy mennyire vagy milyen rendszerességgel van karbantartva.Én személy szerint nem vagyok egyik tipusnak sem az elkőtelezetje ,de az biztos ,hogy nem lehet kijelenteni eggyik tipusra sem hogy ez a csucs.  :-! :-!
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3299 Dátum: 2007 Augusztus, 30, 16:59:09 »

Látom parázs vita alakult ki az auto márkák tekintetében.Azért azt ne felejtse el senki ,hogy ezek a kocsik amiket mi hajtunk már nem a fénykorát éli ami annyit jelent ,hogy sajnos probléma minden ilyen kocsival elő fordul aki ezeket nem tudja vagy nem akarja elfogadni az vagy ne vegyen ilyen autot ,vagy vegyen uj autot ,bár azokkal még tőbb a baj a tulzott elektronikai felszereltség miatt. Viszont nem igazán értem azokat sem akik lenézik a másiki auto márkákat ,sokat hallom itt a német auto megbizhatatlanságát ami nem feltétlen igaz ,és felesleges általánositani. Általában mindenkinek az a csucs vagy a szuper amivel éppen jár vagy használ,de azért ne felejtsétek el azt sem ,hogy a német gyártmányok némelyike sokkasl jobban tartja az árát mint a tőbbi más ország beli márka társa ,és nem mindeggyik német auto gyár kényszerül arra ,hogy ugy ontsa az ujjabbnál ujjabb tipusokat a piacon ,mint a mobil világban a Nokia cég aki szarja a különbözö tipusokat mert másképp nem élne meg a piacon.Arra meg hogy egy 7 millios Mercedesben felár a hátsó elektromos ablak emelő az azért van mert vannak auto gyártocégek akik meg tehetik azt amit sajnos sok más auto gyárto nem nincs rászorulva arra ,hogy bele pakoljon minden extrát az autojába mert el tudja adni anélkül is ,hogy agyon reklámozza magát,ellenben a legtőbb auto gyárto kénytelen ilyen lépéseket tenni ahhoz ,hogy megtudjon élni a piacon.Sajnos elég nagy baj ,hogy pl az Abs,vagy a légzsák rengeteg gyártonál még feláras extrának számit ,pedig szerintem ezek alap dolgok kellenének ,hogy legyenek hiszen ember életek mulhatnak rajtuk.Minden  auto tipusnak meg vannak a maga hibái ,és ez mindig is igy lesz az meg ,hogy a pug disel motor van más egyéb tipusokban az nem azért van mert annyira meg bizhato ,hanem azért mert az eggyik legolcsobb ,és lleg gazdaságosabb tipusu motor ,bár a hdi motorok meg a jtd motorok már nem biztos de tisztelet a kivételnek.Az pedig ,hogy milyen meg mennyire megbizhato egy adott tipus az nagy mértékben függ attol is ,hogy milyen gazdái voltak vagy vannak ,és hogy mennyire vagy milyen rendszerességgel van karbantartva.Én személy szerint nem vagyok egyik tipusnak sem az elkőtelezetje ,de az biztos ,hogy nem lehet kijelenteni eggyik tipusra sem hogy ez a csucs.  :-! :-!

És a BMW-PUG közös mocikat fejleszt! :-!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 682   Fel
 


Az oldal 0.373 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.