Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserĂŠlni kell

Szerző Téma: SzerelĂŠs ĂŠs Tuning  (Megtekintve 4965850 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32250 Dátum: 2015 Június, 01, 10:21:15 »
Sziasztok
Szeretnek venni egy donort a 2001es 2.0hdi 306omhoz. Egy 1997es 1.9d-t néztem. Főleg a külső elemekre lenne szükségem. Főleg lökhárító, sárvédő ilyesmik. Van a 2 között olyan szintű különbség ami miatt nem lehet felszerelni az enyémet? (Más forma, más rögzítés, szerelés, főleg ilyesmire gondolok.) köszönöm előre is a válaszokat.

Ha már donorautóban gondolkozol, akkor szerintem ugyanúgy HDI volna praktikus, mint amid van is. Ugyanis a ventillátorok vezérlésétől kezdve igen hosszan lehetne sorolni, hogy mi mindenben más, mint a sima TD. A szívódízel meg még több dologban különbözik. 1999 októberében váltotta a HDI a TD-t, tehát ha HDI-t veszel, az csak S3-as lehet, pár hónapig gyártottak S3-as TD-ket is.
A helyedben inkĂĄbb egy trĂŠlerezĂŠs kĂśltsĂŠgĂŠt is bevĂĄllalnĂĄm kicsit tĂĄvolabbrĂłl, de azonos motorral (ĂŠs karosszĂŠria-vĂĄltozattal) szerelt donorautĂłt vĂĄlasztanĂŠk.
Ha mindenben azonos donort keresel, akkor a 2000 október utániak azonosak a tiéddel (légzsákvezérlő, és még pár apróság, amelyek ekkortól változtak).

Nem elérhető lassszika

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2015 Június, 10, 19:08:15
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32251 Dátum: 2015 Június, 02, 05:57:55 »
Okes, kĂśszĂśnĂśm a segĂ­tsĂŠget :)

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32252 Dátum: 2015 Június, 04, 21:17:49 »
Sziasztok!

TartĂłssĂĄg szempontjĂĄbĂłl mi a tapasztalat az 1,8 8 szelepes motorokrĂłl? TĂ­pushibĂĄi vannak esetleg?

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32253 Dátum: 2015 Június, 09, 16:59:37 »
Sziasztok

SegitcsĂŠg kell... sajnos ma a vĂĄltĂłm felmondta a szolgĂĄlatot  :( mĂŠg nem tudom hogy mi van velle pontosan csak anyit hogy a kerekek nem forognak... hogy a vĂĄltĂł a hibĂĄs az bisztos mert nem megy be sebesĂŠgekbe nagyon elkezdet zĂśrĂśgni menet kĂśzben ĂŠs puk egyszercsak blokolt a 2 első kerĂŠk, a kuplung kinyom a motor jĂĄr szĂŠpen.

KĂŠrdĂŠsem hogy kb menyibe mennek a hasznĂĄlt vĂĄltĂłk (3O6 1.6 1994 es ĂŠvjĂĄrat ha joltudom MA tipusu a vĂĄltĂłm, a vĂĄltĂł kar nem bovdenes) vagy jobban megĂŠri szĂŠtszedni ĂŠs szĂŠtnĂŠzni hogy mi a szitu???

Ezt beraktam az Adok-Veszek be is nem tudtam hogy hova irjam pontosan (BOCS)
 _pug

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32254 Dátum: 2015 Június, 09, 18:10:13 »
Sziasztok

SegitcsĂŠg kell... sajnos ma a vĂĄltĂłm felmondta a szolgĂĄlatot  :( mĂŠg nem tudom hogy mi van velle pontosan csak anyit hogy a kerekek nem forognak... hogy a vĂĄltĂł a hibĂĄs az bisztos mert nem megy be sebesĂŠgekbe nagyon elkezdet zĂśrĂśgni menet kĂśzben ĂŠs puk egyszercsak blokolt a 2 első kerĂŠk, a kuplung kinyom a motor jĂĄr szĂŠpen.

KĂŠrdĂŠsem hogy kb menyibe mennek a hasznĂĄlt vĂĄltĂłk (3O6 1.6 1994 es ĂŠvjĂĄrat ha joltudom MA tipusu a vĂĄltĂłm, a vĂĄltĂł kar nem bovdenes) vagy jobban megĂŠri szĂŠtszedni ĂŠs szĂŠtnĂŠzni hogy mi a szitu???

Ezt beraktam az Adok-Veszek be is nem tudtam hogy hova irjam pontosan (BOCS)
 _pug

Szia!

Az 1.4 ĂŠs 1.6 vĂĄltĂł kompatibilis, az a fontos, hogy egykaros legyen. Az Ăşjabbak (s2-s3) nem jĂłk hozzĂĄ.
 Ott mĂŠg a leĂśmlő cső is Ăştban lesz.

Nem elérhető lovika01

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2015 Június, 10, 11:34:56
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32255 Dátum: 2015 Június, 09, 20:21:29 »
Üdv mindenki!
Apum nevében vagyok itt nálatok én egy 205 tulaj vagyok! És egy olyan kérdésünk lenne h 306 s1 az apum autója és sajnos kiágett a hengerfej pakolás minden javítás megtörtént egy olyan kérdésünk lenne h a vezérmű szíjat mennyire kell megfeszíteni? Ezen még kézi állítású van. Vagy esetleg ha valaki tudna egy szervíz könyvet az is nagyon megköszönnénk! Előre is köszönök mindent!

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32256 Dátum: 2015 Június, 09, 20:23:00 »
Ezt jĂł tudni Parizs  :-! de szereintetek meik az olcsobb? szĂŠtkapni ĂŠs megnĂŠzni hogy mi a baja (ezesetben cserĂŠre kerĂźl az Ăśszes csapĂĄgy ĂŠs amire mĂŠg rafĂŠr) vagy ha mĂĄr sebbesĂŠgbe sem megy be akkor semmi ĂŠrtelme? csak simĂĄn csere ĂŠs levan tudva? a munka dijat nem kell belleszĂĄmolni azt hĂĄlistenek megtudom ĂŠn is csinĂĄlni + van is hol  :-!  _pug

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32257 Dátum: 2015 Június, 09, 21:21:11 »
Ezt jĂł tudni Parizs  :-! de szereintetek meik az olcsobb? szĂŠtkapni ĂŠs megnĂŠzni hogy mi a baja (ezesetben cserĂŠre kerĂźl az Ăśszes csapĂĄgy ĂŠs amire mĂŠg rafĂŠr) vagy ha mĂĄr sebbesĂŠgbe sem megy be akkor semmi ĂŠrtelme? csak simĂĄn csere ĂŠs levan tudva? a munka dijat nem kell belleszĂĄmolni azt hĂĄlistenek megtudom ĂŠn is csinĂĄlni + van is hol  :-!  _pug

Ahogy rĂĄnĂŠztem egy aprĂłhĂ­rdetĂŠses oldalra, ott 30-50 kĂśzĂśtt mozognak a bontott vĂĄltĂłk.
RĂĄ kĂŠne kĂŠrdezni egy szakszervĂ­zben, hogy mennyiĂŠrt ĂşjĂ­tjĂĄk fel.
Én úgy tudom, hogy az is legalább ennyi lenne.

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32258 Dátum: 2015 Június, 10, 07:04:23 »
Ahogy rĂĄnĂŠztem egy aprĂłhĂ­rdetĂŠses oldalra, ott 30-50 kĂśzĂśtt mozognak a bontott vĂĄltĂłk.
RĂĄ kĂŠne kĂŠrdezni egy szakszervĂ­zben, hogy mennyiĂŠrt ĂşjĂ­tjĂĄk fel.
Én úgy tudom, hogy az is legalább ennyi lenne.

Tőlem a diesel váltókat 10.000Ft-ért sem veszi meg senki, szóval az 50.000Ft kicsit irreális szerintem. Bár a benzines lehet, hogy keresettebb.

Nem elérhető Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 226
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 22
  • :2018 Február, 01, 08:19:41
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32259 Dátum: 2015 Június, 10, 09:24:32 »
HĂĄt a szervizben valĂł felujitĂĄs van szerintem tobb is mint 5OOOO ugyhogy inkĂĄbb a csere lesz...

Sohadani diesel vĂĄltĂłt talĂĄltam anyit hogy volna egy raklapnyi  ;D de a benzin az mĂĄr ritkĂĄbb

Mindenesetre kĂśszi az infĂłkat mikor eljon a vadĂĄszat ideje kĂŠrdezőskĂśdĂśm majd  _pug

Nem elérhető Lacipapo92

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 36
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Június, 09, 10:21:26
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32260 Dátum: 2015 Június, 10, 21:32:08 »
Sziasztok tudnĂĄtok nekem segĂ­teni kicsit egy 1997-es 1.4 sl-em van szeretnĂŠm kicserĂŠlni rajta a vĂ­zes jĂĄratokat az Ăśsszes vĂ­zes tĂśmlőt mert tavaly eldurrant az eggyik ĂŠs henger fejezĂŠs lett a vĂŠge a felső cső ki van cserĂŠlve de nem tudom mit kell mĂŠg ki cserĂŠlni mert nem Ă­rjĂĄk a kereskedők melyik milyen tĂśmlő stb tudnĂĄtok segĂ­teni pontosan miket kell mĂŠg kicserĂŠlni hĹątő csĂśvek  vagy ami a termosztĂĄt aljjĂĄn van kis cső az melyik csővel van eggyĂźt stb  kĂśszĂśnĂśm előpre is

Nem elérhető houdinii

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2015 Július, 31, 22:48:09
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32261 Dátum: 2015 Június, 10, 23:15:39 »
Sziasztok! Tudom hogy off, de ezt a topikot lattam a legaktivabbnak az elmult honapok soran, amig csak olvasgattam, ezert meg 1x bocsi!! :-X
Ket kerdesem lenne, megpedig, hogy van egy 1.9 TD 98`as autom, viszont szeretnek ra egy 2001-eseken lathato kor alaku kodlapas elso lokharitot, Kompatibilis a 2? Tovabba az is nagyon erdekelne, hogy a szinten ujabb modelleken teljesen attetszo a fenyszoro bura, mig az enyemen barazdalt. Ez esetben a lampatetstek kompatibilisek egymassal, es csak a design valtozott? Elore is koszonom a segitseget, es bocs az offert! ;D whistle

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32262 Dátum: 2015 Június, 11, 09:45:36 »
Sziasztok! Tudom hogy off, de ezt a topikot lattam a legaktivabbnak az elmult honapok soran, amig csak olvasgattam, ezert meg 1x bocsi!! :-X
Ket kerdesem lenne, megpedig, hogy van egy 1.9 TD 98`as autom, viszont szeretnek ra egy 2001-eseken lathato kor alaku kodlapas elso lokharitot, Kompatibilis a 2? Tovabba az is nagyon erdekelne, hogy a szinten ujabb modelleken teljesen attetszo a fenyszoro bura, mig az enyemen barazdalt. Ez esetben a lampatetstek kompatibilisek egymassal, es csak a design valtozott? Elore is koszonom a segitseget, es bocs az offert! ;D whistle

Szia!

Kompatibilis a kettő.

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32263 Dátum: 2015 Június, 11, 11:00:27 »
Sziasztok tudnĂĄtok nekem segĂ­teni kicsit egy 1997-es 1.4 sl-em van szeretnĂŠm kicserĂŠlni rajta a vĂ­zes jĂĄratokat az Ăśsszes vĂ­zes tĂśmlőt mert tavaly eldurrant az eggyik ĂŠs henger fejezĂŠs lett a vĂŠge a felső cső ki van cserĂŠlve de nem tudom mit kell mĂŠg ki cserĂŠlni mert nem Ă­rjĂĄk a kereskedők melyik milyen tĂśmlő stb tudnĂĄtok segĂ­teni pontosan miket kell mĂŠg kicserĂŠlni hĹątő csĂśvek  vagy ami a termosztĂĄt aljjĂĄn van kis cső az melyik csővel van eggyĂźt stb  kĂśszĂśnĂśm előpre is

Szia!

Nem azért durrant el a vízcső, mert hengerfejes volt már az autó és túl nagy volt a nyomás? Az enyém 95-ös, gyári vízcsövekkel és teljesen egészségesek. Ha jól gondolom, akkor a termosztátházról a vékonyabb cső a fűtőradiátorra megy, aminek a tűzfalon van a csatlakozója. Ennek a másik ága a motor hátuljára megy. Van még egy vastagabb, ami a hűtő aljától indul a motor hátuljára.

Nem elérhető suli.j

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 31
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2022 December, 27, 07:46:33
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32264 Dátum: 2015 Június, 11, 17:19:41 »
Sziasztok!   Bal első elektromos ablakban ki jĂĄrtas?
 Az ablak aljĂĄn lĂŠvő lyukban szereplő kis mĹąanyag darab tĂśrt el.A csere folyamata ĂŠrdekelne,mit mi utĂĄn, hogyan,ĂŠs a vĂŠgĂŠn a letisztĂĄzĂĄs ,hogy ne szoruljon.Ne tĂśrjĂśn el mĂŠg egyszer.
kĂśszi.

Nem elérhető Lacipapo92

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 36
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Június, 09, 10:21:26
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32265 Dátum: 2015 Június, 11, 19:16:53 »
Szia soha dani igen henger fejes volt ĂŠs eldurrant mert mindĂŠg meg melegĂ­ti a vĂ­zet 90-95 fokig sőt valamikor majdnem 100-ig is  ĂŠs nem tudom mi lehet a problĂŠma amikor meg csinĂĄltĂĄk a henger fejet nem ment fel 85-90 fokig de most megint kezdi ezzel akarok kĂźlfĂśldre jĂśnni ĂŠs tudom az eggyik vĂ­z tĂśmlő mĂĄr belĂźlről repedezett  ezĂŠrt le akarom cserĂŠlni a tĂśmlőket de a vĂ­z melegedĂŠst nem tudom miĂŠrt van azt mondtĂĄk mert levegős a rendszer le lett lĂŠgtelenĂ­tve Ăşgyan Ăşgy melegĂ­tette sőt a gumi dekninĂŠl felĹąl meg jelent az olaj

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32266 Dátum: 2015 Június, 11, 20:36:45 »
Szia soha dani igen henger fejes volt ĂŠs eldurrant mert mindĂŠg meg melegĂ­ti a vĂ­zet 90-95 fokig sőt valamikor majdnem 100-ig is  ĂŠs nem tudom mi lehet a problĂŠma amikor meg csinĂĄltĂĄk a henger fejet nem ment fel 85-90 fokig de most megint kezdi ezzel akarok kĂźlfĂśldre jĂśnni ĂŠs tudom az eggyik vĂ­z tĂśmlő mĂĄr belĂźlről repedezett  ezĂŠrt le akarom cserĂŠlni a tĂśmlőket de a vĂ­z melegedĂŠst nem tudom miĂŠrt van azt mondtĂĄk mert levegős a rendszer le lett lĂŠgtelenĂ­tve Ăşgyan Ăşgy melegĂ­tette sőt a gumi dekninĂŠl felĹąl meg jelent az olaj

Nem igazán értem, ha 100 fokig felmegy, az még normális lehet, pláne ilyen meleg időben.
Vízcsövekből tudtommal inkább csak gyárit lehet kapni, az nem annyira olcsó, de biztos hogy jó lesz.
Unixban talĂĄltam, nem vĂŠszes ĂĄron, csak jĂł legyen hozzĂĄ.

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32267 Dátum: 2015 Június, 11, 21:27:29 »
Szia soha dani igen henger fejes volt ĂŠs eldurrant mert mindĂŠg meg melegĂ­ti a vĂ­zet 90-95 fokig sőt valamikor majdnem 100-ig is  ĂŠs nem tudom mi lehet a problĂŠma amikor meg csinĂĄltĂĄk a henger fejet nem ment fel 85-90 fokig de most megint kezdi ezzel akarok kĂźlfĂśldre jĂśnni ĂŠs tudom az eggyik vĂ­z tĂśmlő mĂĄr belĂźlről repedezett  ezĂŠrt le akarom cserĂŠlni a tĂśmlőket de a vĂ­z melegedĂŠst nem tudom miĂŠrt van azt mondtĂĄk mert levegős a rendszer le lett lĂŠgtelenĂ­tve Ăşgyan Ăşgy melegĂ­tette sőt a gumi dekninĂŠl felĹąl meg jelent az olaj

Nem hiszem, hogy a vízcső okozhat melegedési problémát. Hacsak nem csapvízzel volt használva és olyan vízköves, hogy nagyban leszűkült a keresztmetszete. (persze akkor már a hűtő is el lenne tömődve) Igaz nem volt még benzinesem, de ha abból indulunk ki, hogy a benzines termosztát 87°C-os nyit, akkor a 90-95°C szerintem teljesen elfogadható. Nekem a diesel 83°C-on áll, de ebben a nagy melegben feljebb kúszik és városban hamar el is éri a 90-et.

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32268 Dátum: 2015 Június, 11, 21:40:09 »
Nem hiszem, hogy a vízcső okozhat melegedési problémát. Hacsak nem csapvízzel volt használva és olyan vízköves, hogy nagyban leszűkült a keresztmetszete. (persze akkor már a hűtő is el lenne tömődve) Igaz nem volt még benzinesem, de ha abból indulunk ki, hogy a benzines termosztát 87°C-os nyit, akkor a 90-95°C szerintem teljesen elfogadható. Nekem a diesel 83°C-on áll, de ebben a nagy melegben feljebb kúszik és városban hamar el is éri a 90-et.

Az 1.4-esnek elvileg 89 fokon nyit a termosztĂĄtja, 110 fokig ha indul a venit, nincs gond.
Persze csak ha fagyállós hűtőfolyadékkal van feltöltve.

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32269 Dátum: 2015 Június, 11, 22:24:06 »
Az 1.4-esnek elvileg 89 fokon nyit a termosztĂĄtja, 110 fokig ha indul a venit, nincs gond.
Persze csak ha fagyállós hűtőfolyadékkal van feltöltve.

Igen, 89°C-on nyit az 1.4 termosztĂĄt (tĂŠlen cserĂŠltem az enyĂŠmben).  :-!
Ebben a melegben nekem is felmegy 100-103°C-ig a mutató vårosi hasznålatban (piros låmpånål vårakozva).
Én is gondoltam arra hogy levegős lehet a rendszer,de visszaolvastam a fĂłrumban ĂŠs tĂśbben Ă­rtĂĄk hogy ez elfogadhatĂł ĂŠs "normĂĄlis" is lehet.  whistle
SzĂłval ĂŠn Ă­gy hagytam ĂŠs eddig mĂŠg nem volt vele gondom.  :-! Max ha nagyon hirtelen "megindul" a mutatĂł akkor bekapcsolom a klĂ­mĂĄt,Ăşgy elindul mindkĂŠt venti max. fordulaton  ;D (igen hamar vissza tudja hĹąteni)

Ăźdv: KrisztiĂĄn

Nem elérhető Lacipapo92

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 36
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Június, 09, 10:21:26
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32270 Dátum: 2015 Június, 22, 20:06:13 »
KĂśszĂśnĂśm szĂŠpen  akkor nem ilyedek meg  de muszĂĄly vok cserĂŠlni a tĂśmlőt mert hosszĂĄba el van repedve max ha 2 millimĂŠter fogja a falĂĄt ĂŠs inkĂĄb rĂĄ szĂĄmon azt a 30-40 ezret mert ezzel jĂĄrtam ki meg akarok is ki jĂĄrni ĂŠs nem hiĂĄnyzik egy el durranĂĄs megint 75 ezer sĂ­kolĂĄs stb stb 

Nem elérhető Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 204
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 5
  • :2023 Február, 25, 07:54:37
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32271 Dátum: 2015 Június, 23, 22:50:53 »
JĂł estĂŠt!

Újabb probléma ütötte fel a fejét, megpróbálom körülírni, hátha tudtok rá mondani valamit.
Sebességfüggő morgást hallat az autó, minden fokozatban, de csak akkor, ha nem nyomom a gázt. Kinyomott kuplunggal, illetve üresben megszűnik vagy halkabb lesz, mert nagyon lassan gurulva halkan azért hallani.
Másik dolog, nem tudom összefügg-e, hogy amikor felengedem a kuplungot, csattanás/kattanás hallható, attól függően milyen óvatosan engedem fel.

VĂĄltĂł/fĂŠltengely/kerĂŠkcsapĂĄgy gond lesz ĂŠn Ăşgy sejtem.
Pug306RG 1.6, 3 ĂŠve mĂşltam 18... (byBelga)... still rollin'

Nem elérhető jocĂł vezĂŠr

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 97
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2024 Március, 15, 21:54:03
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32272 Dátum: 2015 Június, 24, 12:59:06 »
JĂł estĂŠt!

Újabb probléma ütötte fel a fejét, megpróbálom körülírni, hátha tudtok rá mondani valamit.
Sebességfüggő morgást hallat az autó, minden fokozatban, de csak akkor, ha nem nyomom a gázt. Kinyomott kuplunggal, illetve üresben megszűnik vagy halkabb lesz, mert nagyon lassan gurulva halkan azért hallani.
Másik dolog, nem tudom összefügg-e, hogy amikor felengedem a kuplungot, csattanás/kattanás hallható, attól függően milyen óvatosan engedem fel.

VĂĄltĂł/fĂŠltengely/kerĂŠkcsapĂĄgy gond lesz ĂŠn Ăşgy sejtem.

kinyomĂł csapĂĄgy is lehet szerintem

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32273 Dátum: 2015 Június, 26, 21:22:44 »
Sziasztok!

1,6 benzines S1-nél mi okozhatja azt, hogy menet közben váltásnál a fordulatszám csak több másodperc múlva kezd el visszaesni? Ahogy váltanék (kuplung be, gáz elenged) továbbra is olyan fordulaton marad a motor, mint amikor elengedtem a gázt. A másik érdekes dolog, hogy indítás után nem alszik el a check engine lámpa, viszont ha 2000 fordulat fölé megy a motor, akkor azonnal elalszik és nem is gyullad ki többet a következő indításig.

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32274 Dátum: 2015 Június, 26, 23:46:00 »
Sziasztok!

1,6 benzines S1-nél mi okozhatja azt, hogy menet közben váltásnál a fordulatszám csak több másodperc múlva kezd el visszaesni? Ahogy váltanék (kuplung be, gáz elenged) továbbra is olyan fordulaton marad a motor, mint amikor elengedtem a gázt. A másik érdekes dolog, hogy indítás után nem alszik el a check engine lámpa, viszont ha 2000 fordulat fölé megy a motor, akkor azonnal elalszik és nem is gyullad ki többet a következő indításig.

Szia!

ValĂłszĂ­nĹąleg alapjĂĄrati motor, esetleg map szenzor.
Meg kellene diagolni ĂŠs kiderĂźl, miĂŠrt vilĂĄgĂ­t a check engine.

Nem elérhető ekSn

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2015 Július, 31, 12:13:46
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32275 Dátum: 2015 Június, 29, 15:18:39 »
Sziasztok! Sajnos nincs most időm ĂĄtnĂŠzni az egĂŠsz topikot, de biztos volt mĂĄr :) ElőrelĂĄthatĂłlag egy teljes donort sikerĂźl megszereznem ĂŠs az 1.4 8v motoromat cserĂŠnĂŠm 1.6 8v-re. A kĂŠrdĂŠsem az lenne, hogy milyen ĂĄtalakĂ­tĂĄsokkal jĂĄrna egy ilyen mĹąvelet? Van aki mĂĄr hajtott vĂŠgre itt hasonlĂłt? ( nem versenyautĂłt ĂŠpĂ­tek Ă­gy azĂŠrt szĂĄmĂ­tana az idő/munka ĂŠs a beleĂślt pĂŠnz, hogy valĂłjĂĄban megĂŠri-e a kehĂŠs 1.4-et egy picit erősebb 1.6-ra "upgrade-elni"?  ) Nagyon szĂŠpen kĂśszĂśnĂśm!

Nem elérhető Peugeot9

  • Chef bĂĄcsi:)
  • ModerĂĄtor
  • Tag
  • ****
  • Hozzászólások: 935
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 40
  • :2024 Március, 19, 07:04:28
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32276 Dátum: 2015 Június, 29, 15:32:17 »
Sziasztok! Sajnos nincs most időm ĂĄtnĂŠzni az egĂŠsz topikot, de biztos volt mĂĄr :) ElőrelĂĄthatĂłlag egy teljes donort sikerĂźl megszereznem ĂŠs az 1.4 8v motoromat cserĂŠnĂŠm 1.6 8v-re. A kĂŠrdĂŠsem az lenne, hogy milyen ĂĄtalakĂ­tĂĄsokkal jĂĄrna egy ilyen mĹąvelet? Van aki mĂĄr hajtott vĂŠgre itt hasonlĂłt? ( nem versenyautĂłt ĂŠpĂ­tek Ă­gy azĂŠrt szĂĄmĂ­tana az idő/munka ĂŠs a beleĂślt pĂŠnz, hogy valĂłjĂĄban megĂŠri-e a kehĂŠs 1.4-et egy picit erősebb 1.6-ra "upgrade-elni"?  ) Nagyon szĂŠpen kĂśszĂśnĂśm!

Ez engem is ĂŠrdekelne ;D
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Nem elérhető Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 204
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 5
  • :2023 Február, 25, 07:54:37
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32277 Dátum: 2015 Június, 29, 16:33:25 »
JĂł estĂŠt!

Újabb probléma ütötte fel a fejét, megpróbálom körülírni, hátha tudtok rá mondani valamit.
Sebességfüggő morgást hallat az autó, minden fokozatban, de csak akkor, ha nem nyomom a gázt. Kinyomott kuplunggal, illetve üresben megszűnik vagy halkabb lesz, mert nagyon lassan gurulva halkan azért hallani.
Másik dolog, nem tudom összefügg-e, hogy amikor felengedem a kuplungot, csattanás/kattanás hallható, attól függően milyen óvatosan engedem fel.

VĂĄltĂł/fĂŠltengely/kerĂŠkcsapĂĄgy gond lesz ĂŠn Ăşgy sejtem.

HĂĄt sajnos a lehető legrosszabb opciĂł jĂśtt be... :'(  Ăşgyhogy sĂźrgősen keresek 1.6 benzines vĂĄltĂłt...
A leeresztőcsavaron ott figyelt valamelyik fogaskerékről egy fog, meg apró kis fémforgácsok is.
A nyelestengely szimeringnĂŠl meg folyik az olaj szĂŠpen...

És ha már így szét lesz bombázva az eleje, mit érdemes még kicserélni egy füst alatt?
Pug306RG 1.6, 3 ĂŠve mĂşltam 18... (byBelga)... still rollin'

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32278 Dátum: 2015 Június, 30, 08:44:05 »
Sziasztok! Sajnos nincs most időm ĂĄtnĂŠzni az egĂŠsz topikot, de biztos volt mĂĄr :) ElőrelĂĄthatĂłlag egy teljes donort sikerĂźl megszereznem ĂŠs az 1.4 8v motoromat cserĂŠnĂŠm 1.6 8v-re. A kĂŠrdĂŠsem az lenne, hogy milyen ĂĄtalakĂ­tĂĄsokkal jĂĄrna egy ilyen mĹąvelet? Van aki mĂĄr hajtott vĂŠgre itt hasonlĂłt? ( nem versenyautĂłt ĂŠpĂ­tek Ă­gy azĂŠrt szĂĄmĂ­tana az idő/munka ĂŠs a beleĂślt pĂŠnz, hogy valĂłjĂĄban megĂŠri-e a kehĂŠs 1.4-et egy picit erősebb 1.6-ra "upgrade-elni"?  ) Nagyon szĂŠpen kĂśszĂśnĂśm!

Hello!
Érdemes akkor mindent kicserélni. Motor, váltó, vízhűtő. A felfogatások ugyanazok. A kábelköteget össze tudod nézni, hogy ugyanazok a csatik vannak-e. De egyezniük kellene ha mindkettő klímás, vagy mindkettő nem klímás. Féltengelyeket kell még összenézni, de szerintem azok is ugyanazok!


HĂĄt sajnos a lehető legrosszabb opciĂł jĂśtt be... :'(  Ăşgyhogy sĂźrgősen keresek 1.6 benzines vĂĄltĂłt...
A leeresztőcsavaron ott figyelt valamelyik fogaskerékről egy fog, meg apró kis fémforgácsok is.
A nyelestengely szimeringnĂŠl meg folyik az olaj szĂŠpen...

És ha már így szét lesz bombázva az eleje, mit érdemes még kicserélni egy füst alatt?

Hali!
Főtengelyszimering, kuplung állapottól függően. Féltengelyszimeringeket is az "új" váltóban.

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32279 Dátum: 2015 Július, 01, 10:36:23 »
Szia!

ValĂłszĂ­nĹąleg alapjĂĄrati motor, esetleg map szenzor.
Meg kellene diagolni ĂŠs kiderĂźl, miĂŠrt vilĂĄgĂ­t a check engine.

KĂśszĂśnĂśm!

Alapjárati motort próbáltam kitisztítani, de úgy látom, hogy nem szétszerelhető. Szóval marad a diag, aztán talán kiderül mi okozza.

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32280 Dátum: 2015 Július, 01, 12:58:39 »
KĂśszĂśnĂśm!

Alapjárati motort próbáltam kitisztítani, de úgy látom, hogy nem szétszerelhető. Szóval marad a diag, aztán talán kiderül mi okozza.

Nem kell szĂŠtszedni, csak alaposan kiĂśblĂ­teni. Map szenzort is ĂŠs a folytĂłszelephĂĄzat.

Nem elérhető wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 137
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2019 December, 22, 21:30:50
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32281 Dátum: 2015 Július, 06, 20:35:57 »
HellĂł! ĂŠrdeklődĂśm, első csillapĂ­tĂł cserĂŠlnĂŠm a csere darabon egybe van minden, csapĂĄgy rugĂł telĂł, az lenne a kĂŠrdĂŠsem hogy magam is ki tudom e venni a rĂŠgit, ĂŠs mire kell figyelnem előre is kĂśszi 

Nem elérhető mogyoro21

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2016 Október, 29, 15:35:58
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32282 Dátum: 2015 Július, 07, 12:09:01 »
Sziasztok! Segítsetek légyszí', hogy a kocsiban hol találom meg az ablaktörlő relét? Folyamatosan működik az ablaktörlő, de a szakaszos törlés nem megy. Köszi!

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32283 Dátum: 2015 Július, 07, 13:38:49 »
Helló! érdeklődöm, első csillapító cserélném a csere darabon egybe van minden, csapágy rugó teló, az lenne a kérdésem hogy magam is ki tudom e venni a régit, és mire kell figyelnem előre is köszi

Szia!

Nem egy vĂŠszes dolog cserĂŠlni szerintem. Itt egy videĂł, igaz 406-os van benne, de nagyon hasonlĂł. https://www.youtube.com/watch?v=zzrTr15yZMM
Arra figyelj, hogy amikor a jobb oldalt csinálod, a féltengely kicsúszhat a váltóból a nagy erőlködések közepette :D és a váltóolaj folyni fog. Érdemes alárakni egy tálat, vagy nagyon figyelni, hogy ne jöjjön ki.

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32284 Dátum: 2015 Július, 07, 16:29:49 »
Sziasztok! Segítsetek légyszí', hogy a kocsiban hol találom meg az ablaktörlő relét? Folyamatosan működik az ablaktörlő, de a szakaszos törlés nem megy. Köszi!

Ha nem esőérzékelős az ablaktörlőd, akkor az utastéri biztosítéktábla mögött, mélyen bent fogod megtalálni. Kék a relé, és a foglalata is.
Igen gyakori, hogy a relé, vagy a foglalatának néhány érintkezője beég, akkor szoktak efféle hibajelenségek előjönni...

Nem elérhető wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 137
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2019 December, 22, 21:30:50
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32285 Dátum: 2015 Július, 07, 18:14:30 »
Szia!

Nem egy vĂŠszes dolog cserĂŠlni szerintem. Itt egy videĂł, igaz 406-os van benne, de nagyon hasonlĂł. https://www.youtube.com/watch?v=zzrTr15yZMM
Arra figyelj, hogy amikor a jobb oldalt csinálod, a féltengely kicsúszhat a váltóból a nagy erőlködések közepette :D és a váltóolaj folyni fog. Érdemes alárakni egy tálat, vagy nagyon figyelni, hogy ne jöjjön ki.
KĂśszi!

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32286 Dátum: 2015 Július, 09, 15:13:15 »
Szia!

Nem egy vĂŠszes dolog cserĂŠlni szerintem. Itt egy videĂł, igaz 406-os van benne, de nagyon hasonlĂł. https://www.youtube.com/watch?v=zzrTr15yZMM
Arra figyelj, hogy amikor a jobb oldalt csinálod, a féltengely kicsúszhat a váltóból a nagy erőlködések közepette :D és a váltóolaj folyni fog. Érdemes alárakni egy tálat, vagy nagyon figyelni, hogy ne jöjjön ki.

A bal oldalon tud kicsĂşszni...

Nem elérhető blackbird00

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 21
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2015 Július, 16, 05:41:05
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32287 Dátum: 2015 Július, 11, 15:52:49 »
Üdvözlet Mindenkinek!

A kĂŠrdĂŠsem a Diagbox hasznĂĄlatĂĄval kapcsolatos. Van egy kĂŠszlet, de valamiĂŠrt nem ismeri fel az autĂłt. Ez egy 306 1,8 16V, Break, 2000 ĂŠvjĂĄrat.
Sajnos azt sem tudjuk, maga a progi jól müxik e? Az adatforgalmat jelző lámpa villog, az adapteren a zöld világít, de magával az autóval nem veszi fel a kapcsolatot. Win 7-re van telepítve, 7.49 verzió. Kipróbáltuk XP kompatibilis módban is. Az adapterben valami relé kattog.
Ha esetleg hasznĂĄl mĂĄr valaki ilyet, ĂŠs tudna tanĂĄcsot adni, azt megkĂśszĂśnnĂŠm. JĂśhet privĂĄtban is.

Előre is köszi a válaszokat!

Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32288 Dátum: 2015 Július, 11, 16:39:56 »
Üdvözlet Mindenkinek!

A kĂŠrdĂŠsem a Diagbox hasznĂĄlatĂĄval kapcsolatos. Van egy kĂŠszlet, de valamiĂŠrt nem ismeri fel az autĂłt. Ez egy 306 1,8 16V, Break, 2000 ĂŠvjĂĄrat.
Sajnos azt sem tudjuk, maga a progi jól müxik e? Az adatforgalmat jelző lámpa villog, az adapteren a zöld világít, de magával az autóval nem veszi fel a kapcsolatot. Win 7-re van telepítve, 7.49 verzió. Kipróbáltuk XP kompatibilis módban is. Az adapterben valami relé kattog.
Ha esetleg hasznĂĄl mĂĄr valaki ilyet, ĂŠs tudna tanĂĄcsot adni, azt megkĂśszĂśnnĂŠm. JĂśhet privĂĄtban is.

Előre is köszi a válaszokat!

Szia!

Nekem az a tapasztalatom, hogy csak xp-vel mĹąkĂśdik rendesen.
Ami fontos, hogy a tĹązfalon engedĂŠlyezni kell minden adatforgalmat a telepĂ­tĂŠsnĂŠl.

Nem elérhető Egonmester

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 120
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 1
  • :2016 Július, 01, 15:21:52
  • If.
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32289 Dátum: 2015 Július, 11, 20:11:21 »
Szevasztok SrĂĄcok! Bocsi ha Off ĂŠs nem ide kĂŠne Ă­rnom, viszont nem talĂĄltam neki helyet. Ha nagyon rossz helyen jĂĄrok akkor tĂśrĂśljĂŠtek ĂŠs bocsi :p
A lĂŠnyeg, hogy tanĂĄcs kellene, lĂĄtom sokan bontanak kocsit, ĂĄruljĂĄk az alkatrĂŠszeit. Hogyan tudtĂĄtok kivonatni a forgalombĂłl? Vagy milyen papĂ­rok kellenek hozzĂĄ? Csak azĂŠrt kĂŠrdezem mert az enyĂŠm sajna ilyen sorra jutott. Ma mĂĄr be sem indult ĂŠs mĂĄs mĂĄr nem jut az eszembe.

Nem elérhető Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 204
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 5
  • :2023 Február, 25, 07:54:37
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32290 Dátum: 2015 Július, 15, 22:01:30 »
Hali!

Felkerült a bontott váltó, egyelőre úgy néz ki semmi baja, de majd idővel kiderül.
Egy olyan dolgot vettem ĂŠszre, hogy ĂĄllĂł motornĂĄl a 3. ĂŠs 4. sebessĂŠg kĂśzt kapcsolĂĄs mintha fĂŠlĂşton megakadna. Ha 3-Ăźres-3 kapcsolok az meg bemegy simĂĄn, meg a 4-Ăźres-4 is, csak a 3-4 vagy 4-3 akadozik.
Érdekes, hogy menet közbe nem tűnt fel, de leparkolás után még gondoltam végigváltogatok,
és ekkor jött elő ez a dolog.
Ez most Ă­gy normĂĄlis? VĂŠgĂźlis menet kĂśzben jĂłl lehet vĂĄltani ĂŠs ez a lĂŠnyeg.
Pug306RG 1.6, 3 ĂŠve mĂşltam 18... (byBelga)... still rollin'

Nem elérhető Lacipapo92

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 36
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Június, 09, 10:21:26
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32291 Dátum: 2015 Július, 19, 19:23:42 »
Sziasztok sikerĂźlt a vĂ­z tĂśmlő csere ĂĄ-tĂłl z-ig a vĂ­z hőfok is be ĂĄllt az Ăşj hĹątőfolyadĂŠkkal viszont van egy olyan problĂŠmĂĄm hogy nekem is nĂŠha csattan a vĂĄltĂĄsnĂĄl valami viszont nekem egy ĂŠve volt teljes kuplung szett cserĂŠlve kinyomĂł csapĂĄggyal egyĂźtt Ăźresbe volt olyan be indĂ­tottam a kocsit ĂŠs elĂŠggĂŠ recseget kinyomtam a kuplungot ĂŠs meg szĹąnt ez mi lehet illetve mĂŠg egy bajom volna a jobb hĂĄtsĂł fĂŠkem szĂŠt eset sikerĂźlt vissza rakni stb de viszont ahogy lĂĄttam a munka henger kcisit olajos volt ĂŠrdemes kicserĂŠlni ne jĂĄrjak Ă­gy tĂśbbet vagy maradhat nyugodtan a fĂŠk pofa rendbe van mert tavaly cserĂŠltem  kĂśszĂśnĂśm előre is a segĂ­tsĂŠget ;)
 _pug blingdriveingsmiley

Nem elérhető Kolin

  • V.I.P
  • KlubfĂźggő
  • **
  • Hozzászólások: 2.785
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 149
  • :2023 Július, 14, 09:51:29
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32292 Dátum: 2015 Július, 20, 08:22:51 »
Sziasztok sikerĂźlt a vĂ­z tĂśmlő csere ĂĄ-tĂłl z-ig a vĂ­z hőfok is be ĂĄllt az Ăşj hĹątőfolyadĂŠkkal viszont van egy olyan problĂŠmĂĄm hogy nekem is nĂŠha csattan a vĂĄltĂĄsnĂĄl valami viszont nekem egy ĂŠve volt teljes kuplung szett cserĂŠlve kinyomĂł csapĂĄggyal egyĂźtt Ăźresbe volt olyan be indĂ­tottam a kocsit ĂŠs elĂŠggĂŠ recseget kinyomtam a kuplungot ĂŠs meg szĹąnt ez mi lehet illetve mĂŠg egy bajom volna a jobb hĂĄtsĂł fĂŠkem szĂŠt eset sikerĂźlt vissza rakni stb de viszont ahogy lĂĄttam a munka henger kcisit olajos volt ĂŠrdemes kicserĂŠlni ne jĂĄrjak Ă­gy tĂśbbet vagy maradhat nyugodtan a fĂŠk pofa rendbe van mert tavaly cserĂŠltem  kĂśszĂśnĂśm előre is a segĂ­tsĂŠget ;)
 _pug blingdriveingsmiley

Hello.
A fĂŠkmunkahengert ki kell cserĂŠlni ha olajos!

Nem elérhető btomi87

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 118
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 4
  • :2016 Május, 31, 11:49:17
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32293 Dátum: 2015 Július, 21, 15:12:09 »
HellĂł!
SzĂŠtment a vĂĄltĂł a PĂśzsibe :(
Egyesbe indultam nagy csattanás, kivágta üresbe aztán látom folyik a váltó olaj az útra. Vontatásnál is végig recsegett kattogot attól függően milyen gyorsan mentünk, így gondolom a diffi adta meg magát.
KĂŠrdĂŠs hogy melyik tipusok vĂĄltĂłja jĂł bele?
Annyit tudok hogy a 306 1.4-1.6 (1.1?) meg a xsara. 206-os 1.1, 1.4, 1.6 jĂł hozzĂĄ?
1.4 KFX 98'

Nem elérhető kispiros

  • NĂŠgyes
  • V.I.P
  • MĂĄniĂĄkus
  • **
  • Hozzászólások: 1.986
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 86
  • :2022 Június, 24, 08:40:38
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32294 Dátum: 2015 Július, 23, 11:07:11 »
HellĂł!
SzĂŠtment a vĂĄltĂł a PĂśzsibe :(
Egyesbe indultam nagy csattanás, kivágta üresbe aztán látom folyik a váltó olaj az útra. Vontatásnál is végig recsegett kattogot attól függően milyen gyorsan mentünk, így gondolom a diffi adta meg magát.
KĂŠrdĂŠs hogy melyik tipusok vĂĄltĂłja jĂł bele?
Annyit tudok hogy a 306 1.4-1.6 (1.1?) meg a xsara. 206-os 1.1, 1.4, 1.6 jĂł hozzĂĄ?
1.4 KFX 98'
306-bĂłl, XsarabĂłl jĂł lehet az 1.4 1.6 vĂĄltĂł, a 206-t nem tudom. De figyelj oda mert van 1 karos ĂŠs 2 karos vĂĄltĂł is, ami a rudazatot ĂŠrinti.
XN, fapad rulez!
de a vĂŠgĂŠn mĂŠg autĂł lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Nem elérhető btomi87

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 118
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 4
  • :2016 Május, 31, 11:49:17
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32295 Dátum: 2015 Július, 26, 13:25:40 »
306-bĂłl, XsarabĂłl jĂł lehet az 1.4 1.6 vĂĄltĂł, a 206-t nem tudom. De figyelj oda mert van 1 karos ĂŠs 2 karos vĂĄltĂł is, ami a rudazatot ĂŠrinti.

Az 1.6 vĂĄltĂł nem jĂł hozzĂĄ ĂĄllĂ­tĂłlag mert nem egyforma a fĂŠltengely kihajtĂĄs rĂŠsze. Azt mondjĂĄk az 1.1 vagy 1.4 jĂł bele de az 1.1 jĂłval rĂśvidebb vĂĄltĂł. A baj hogy 206 vĂĄltĂłkat talĂĄlok csak de nem tudom jĂł e kihajtĂĄs rĂŠsze.
Ok kĂśszi a karokra figyelek!


Nem elérhető parizs

  • AdminisztrĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • *****
  • Hozzászólások: 2.135
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 200
  • :2018 Június, 13, 13:56:53
  • peugeot_boxer
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32296 Dátum: 2015 Július, 26, 13:39:38 »
Az 1.6 vĂĄltĂł nem jĂł hozzĂĄ ĂĄllĂ­tĂłlag mert nem egyforma a fĂŠltengely kihajtĂĄs rĂŠsze. Azt mondjĂĄk az 1.1 vagy 1.4 jĂł bele de az 1.1 jĂłval rĂśvidebb vĂĄltĂł. A baj hogy 206 vĂĄltĂłkat talĂĄlok csak de nem tudom jĂł e kihajtĂĄs rĂŠsze.
Ok kĂśszi a karokra figyelek!

1.6 is jĂł, csak nem mindegy, hogy egy vagy kĂŠtkaros.

Nem elérhető houdinii

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2015 Július, 31, 22:48:09
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32297 Dátum: 2015 Július, 27, 13:04:00 »
Sziasztok! :)
Mivel tuning nevre is hallgat a topic, ide batorkodnek feltenni par kerdest. Sajnos hetek ota keresgelek, de nem igazan talaltam semmit eddig arrol, hogy PSA td motort hogy huzhatnek feljebb par pacival.  :( `98-as 1.9 XTDT a gep, hal istennek semmi baja ( kop-kop :D )
Az volna a kerdesem, hogy mikent nyerhetnek egy kicsit tobb teljesitmenyt? Persze nem az adagolot szeretnem a garazsban tekergetni, hanem arra lennek kivancsi, hogy a nagyok hogyan csinaljak? Esetleg jo otlet valamirol atmenteni egy nagyobb, vaaltozo geos turbot? Esetleg nagyobb intercoolert? Nyilvan itt mar az adagolot is hozza kellene optimalizalni, ami muszerek nelkul nehezkes. Esetleg mit nyerhetek/veszithetek egy nyitott kipuf. rendszerrel? 90 lovas a masina gyarilag, +20-30 allitolag nem karositana komolyabban a motort, es nem is roviditene le az elettartamat, 140 ezer van a gepben, ami valos, mert a szomszed nenitol vettem, aki elso tulaja a pugnak, es a szomszed varosba vitte a ferje szalonba meg olajcserere is. Ezt azert mondom, mert esszeru kereteken belul szeretnem huzni egy kicsit, es nem tonkreb*szni, ha mar ilyen nagy mazlim volt Marika neni jovoltabol. Mivel erdemes probalkozni? Csoro egyetemista reven nincsenek millak a hatso zsebemben :P
Elore is koszonom a valaszt!
Udv Houdinii

Nem elérhető sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 278
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 26
  • :2024 Március, 08, 07:47:39
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32298 Dátum: 2015 Július, 27, 17:51:37 »
Sziasztok! :)
Mivel tuning nevre is hallgat a topic, ide batorkodnek feltenni par kerdest. Sajnos hetek ota keresgelek, de nem igazan talaltam semmit eddig arrol, hogy PSA td motort hogy huzhatnek feljebb par pacival.  :( `98-as 1.9 XTDT a gep, hal istennek semmi baja ( kop-kop :D )
Az volna a kerdesem, hogy mikent nyerhetnek egy kicsit tobb teljesitmenyt? Persze nem az adagolot szeretnem a garazsban tekergetni, hanem arra lennek kivancsi, hogy a nagyok hogyan csinaljak? Esetleg jo otlet valamirol atmenteni egy nagyobb, vaaltozo geos turbot? Esetleg nagyobb intercoolert? Nyilvan itt mar az adagolot is hozza kellene optimalizalni, ami muszerek nelkul nehezkes. Esetleg mit nyerhetek/veszithetek egy nyitott kipuf. rendszerrel? 90 lovas a masina gyarilag, +20-30 allitolag nem karositana komolyabban a motort, es nem is roviditene le az elettartamat, 140 ezer van a gepben, ami valos, mert a szomszed nenitol vettem, aki elso tulaja a pugnak, es a szomszed varosba vitte a ferje szalonba meg olajcserere is. Ezt azert mondom, mert esszeru kereteken belul szeretnem huzni egy kicsit, es nem tonkreb*szni, ha mar ilyen nagy mazlim volt Marika neni jovoltabol. Mivel erdemes probalkozni? Csoro egyetemista reven nincsenek millak a hatso zsebemben :P
Elore is koszonom a valaszt!
Udv Houdinii

Szia!

Érdemi teljesítménynövekedést első körben az adagoló állításával lehet elérni. Kétféle adagolóval szerelték ezeket: kb 1996-ig Bosch, innen pedig Lucas. A bosch sokkal könnyebben és finomabban tuningolható. A lucassal is lehet játszani, de nehezebb. 120-130Le elérhető a gyári turboval úgy, hogy biztonságos marad az üzemeltetése. Nyitott kipufogórendszer is segít, mert a turbo szabadabban fel tud pörögni.
A vĂĄltozĂł geos turbo is jĂĄrhatĂł Ăşt, ha 130Le-nĂĄl nagyobb teljesĂ­tmĂŠny akarsz, de addig hiĂĄba, amĂ­g nincs bosch adagolĂłd.
Ha tudsz angolul, akkor ajĂĄnlom ezt a fĂłrumot: http://306oc.co.uk/forum/index.php
ElĂŠg sok helyen ki van tĂĄrgyalva a tĂŠma, nekem is innen vannak az ismereteim.

Nem elérhető lacisanyi

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2015 Július, 28, 06:49:36
Re:SzerelĂŠs ĂŠs Tuning
« Válasz #32299 Dátum: 2015 Július, 27, 18:22:18 »
Sziasztok

érdeklődnék nem tudja-e valaki ,hogy a kiegyenlítő tartály alatti hűtőcső csatlakozáshoz milyen tömités kell ill. lehet-e kapni ilyet mert szét kellet szednem de vagy nem volt rajta vagy én nem vettem észre hogy leesett ,de nem találok róla sehol semmit hogy mi kell oda.

 


Google PageRank