Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 635 636 [637] 638 639 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4954056 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31800 Dátum: 2014 November, 13, 14:43:06 »

Sziasztok!

'99-s 1.9D motornál normális, hogy kb 10-15 km után melegszik fel csak üzemi hőmérsékletre? Folyamatos 50-60km/h haladás mellett

Üdv
Sanya

Hello!
Inkább 5 km-nek kellene lennie ilyen időben!
Bár kérdés, hogy az 50-60km/h az városi közlekedés vagy folyamatos 5. fokozat?
Naplózva

suli.j

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 31
  • Autó színe: Metál kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 52
  • Lakóhely: Forráskút
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31801 Dátum: 2014 November, 13, 19:53:09 »

Szia
Vedd figyelembe, hogy akkora a hűtője mint az ifáé.
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31802 Dátum: 2014 November, 13, 20:27:11 »

Üdv!


A múltkori suzukis az incidens során rám hajtotta a balos tükröt, ami ma a kezembe is maradt...
Ha veszek egy alap manuális komplett tükröt, az enyémből át tudom műteni a fűtést és a motorokat?
A tükörház nyakba tört el, amin ki-be lehet hajtani. Visszarakni sehogy se sikerült, gyorskötözővel rögzítettem átmenetileg.
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31803 Dátum: 2014 November, 13, 20:41:05 »

Üdv!


A múltkori suzukis az incidens során rám hajtotta a balos tükröt, ami ma a kezembe is maradt...
Ha veszek egy alap manuális komplett tükröt, az enyémből át tudom műteni a fűtést és a motorokat?
A tükörház nyakba tört el, amin ki-be lehet hajtani. Visszarakni sehogy se sikerült, gyorskötözővel rögzítettem átmenetileg.

Szerintem manuálisba nem rakható.
7800 ft egy új utángyártott elektromos fűthető komplett tükör.
Naplózva

DrSanya

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 163
  • Lakóhely: Tahi
  • Motor: Egyb
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31804 Dátum: 2014 November, 14, 08:02:05 »

Hello!
Inkább 5 km-nek kellene lennie ilyen időben!
Bár kérdés, hogy az 50-60km/h az városi közlekedés vagy folyamatos 5. fokozat?

Hajnali folyamatos 50-60km/h 5. fokozatban
Naplózva
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31805 Dátum: 2014 November, 15, 18:30:37 »

Hajnali folyamatos 50-60km/h 5. fokozatban
Az elég alacsony fordulat, szóval nem kell csodálkozni, hogy nem melegszik fel.
Érdemes lenne 1500-2000 között tartani.
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31806 Dátum: 2014 November, 16, 20:19:25 »

Üdv!


Kész lett az autó, nagyon szépen helyre lett pofozva.
A kérdésem az lenne, hogy Peugeot/306/Garros emblémákat mivel tudnám tartósan rögzíteni?
A kétoldalú ragasztószalag (nem tudom milyen gyártmány) tapasztalatom szerint a nyári meleget nem bírja, egyszerűen elporlad.
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31807 Dátum: 2014 November, 16, 21:23:01 »

Üdv!


Kész lett az autó, nagyon szépen helyre lett pofozva.
A kérdésem az lenne, hogy Peugeot/306/Garros emblémákat mivel tudnám tartósan rögzíteni?
A kétoldalú ragasztószalag (nem tudom milyen gyártmány) tapasztalatom szerint a nyári meleget nem bírja, egyszerűen elporlad.

Olyan speciális (bő 2 mm vastag, és rugalmas) kétoldalú ragasztószalagot próbálj beszerezni, amit a karosszérialakatosok is használnak. Ilyet kaptam egyszer régen valakitől, és már több autóra is ezzel raktam vissza a logókat (a sajátomra is), és bírja a strapát.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31808 Dátum: 2014 November, 16, 21:40:47 »

Üdv!


Kész lett az autó, nagyon szépen helyre lett pofozva.
A kérdésem az lenne, hogy Peugeot/306/Garros emblémákat mivel tudnám tartósan rögzíteni?
A kétoldalú ragasztószalag (nem tudom milyen gyártmány) tapasztalatom szerint a nyári meleget nem bírja, egyszerűen elporlad.

Szia!

Én Tesa kültéri kétoldalúval tettem vissza, és évek óta fent vannak.
Amire figyelni kell, hogy ne hidegben tedd fel, mer akkor kevésbé ragad.

Naplózva

Szabimeister

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 2.0 - 8V
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31809 Dátum: 2014 November, 16, 22:58:56 »

Sziasztok!

A hétvégén végül sikerült kitakarítani az alapjárati motort, volt is benne kosz rendesen.(mint kiderült a múltkor csak a pillangószelepet és környékét suvikszoltam ki.)

Viszont a helyzet nem lett jobb. Mivel leszedtem az akkusarut  az ECU valószínüleg elfelejtette a programot így a helyzet nem, hogy javult hanem romlott. Mennyi idő amíg az ECU magára talál?Eddig  kb. 70 km-t mentem  az  összeszerelés óta,  de az elején fulladozott,és szépen rángatott is.Csak most kezd olyan lenni az autó mint a tisztítás előtt, (az enyhe rángatás gázelvételre illetve az alapjárat ingadozás még fenáll..)Várható, hogy az ECU tovább korrigál?

Köszönöm a válaszokat!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31810 Dátum: 2014 November, 17, 11:17:54 »

Sziasztok!

A hétvégén végül sikerült kitakarítani az alapjárati motort, volt is benne kosz rendesen.(mint kiderült a múltkor csak a pillangószelepet és környékét suvikszoltam ki.)

Viszont a helyzet nem lett jobb. Mivel leszedtem az akkusarut  az ECU valószínüleg elfelejtette a programot így a helyzet nem, hogy javult hanem romlott. Mennyi idő amíg az ECU magára talál?Eddig  kb. 70 km-t mentem  az  összeszerelés óta,  de az elején fulladozott,és szépen rángatott is.Csak most kezd olyan lenni az autó mint a tisztítás előtt, (az enyhe rángatás gázelvételre illetve az alapjárat ingadozás még fenáll..)Várható, hogy az ECU tovább korrigál?

Köszönöm a válaszokat!

Szia!

Ha telefújod a folytószelepházat tisztítóval, akkor fulladni fog egy darabig, amíg ki nem szellőzik rendesen.
Az ecu tudtommal nem felejt, az alapjárati motor működését lehet újratanítani, a következőképp:

- gyujtás ráad ( motor nem jár, csak gyujtás)
- 10 mp padlógáz
- gyujtás levesz teljesen
Naplózva

sohadani

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 278
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Kolontár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31811 Dátum: 2014 November, 17, 12:32:26 »

Sziasztok!

A hétvégén végül sikerült kitakarítani az alapjárati motort, volt is benne kosz rendesen.(mint kiderült a múltkor csak a pillangószelepet és környékét suvikszoltam ki.)

Viszont a helyzet nem lett jobb. Mivel leszedtem az akkusarut  az ECU valószínüleg elfelejtette a programot így a helyzet nem, hogy javult hanem romlott. Mennyi idő amíg az ECU magára talál?Eddig  kb. 70 km-t mentem  az  összeszerelés óta,  de az elején fulladozott,és szépen rángatott is.Csak most kezd olyan lenni az autó mint a tisztítás előtt, (az enyhe rángatás gázelvételre illetve az alapjárat ingadozás még fenáll..)Várható, hogy az ECU tovább korrigál?

Köszönöm a válaszokat!

Szia!

Annyira nem ismerem a benzineseket, de az ECU nem hinném, hogy elfelejt bármit is. Gondolj bele, hogy egy egyszerű lemerülésnél vagy akksi cserénél is újra kéne programozni azt.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31812 Dátum: 2014 November, 17, 15:17:42 »

Sziasztok

Két apró kérdésem lenne a hozzáértőkhöz :)

Az egyik: 306 3 ajtósnak az ajtó illetve az ablak kédergumijai megeggyeznek?
Nem lehet vhol kapni kédergumit külön? Mert nekem pl a vezetőoldali ajtó mögötti ablaknál olyan mintha összébb ment volna a gumi, van egy kis rés és azon gondolkoztam, hogyha külön nem is de mondjuk bontott ajtókédert beszerzek abból pont méretre tudnék szabni egy akkora darabot amekkora az ablak köré kell és akkor eltűnne a 1,5-2cm-es hiány :)

Másik: Mennyire egészséges hogy menet közben a hűtővíz óramutató szerint nem nagyon megy fel 70fok fölé ? Szépen odáig eljut, de onnan nem nagyon akarja feljebb vinni magát. Előtte az opelom olyan 90fok körül volt, azért kérdezem mert lehet h ez így nem feltétlen jó.
Amikor egy helyben áll az autó és járatom akkor felkúszik 90 körül de ott már kapcsol a venillátor, igaz nem hűti vissza 70ig. (óramutató szerint mondom az adatokat)

Vélemények?
Naplózva

Szabimeister

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 2.0 - 8V
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31813 Dátum: 2014 November, 18, 00:39:12 »

Sziasztok

Két apró kérdésem lenne a hozzáértőkhöz :)

Az egyik: 306 3 ajtósnak az ajtó illetve az ablak kédergumijai megeggyeznek?
Nem lehet vhol kapni kédergumit külön? Mert nekem pl a vezetőoldali ajtó mögötti ablaknál olyan mintha összébb ment volna a gumi, van egy kis rés és azon gondolkoztam, hogyha külön nem is de mondjuk bontott ajtókédert beszerzek abból pont méretre tudnék szabni egy akkora darabot amekkora az ablak köré kell és akkor eltűnne a 1,5-2cm-es hiány :)

Másik: Mennyire egészséges hogy menet közben a hűtővíz óramutató szerint nem nagyon megy fel 70fok fölé ? Szépen odáig eljut, de onnan nem nagyon akarja feljebb vinni magát. Előtte az opelom olyan 90fok körül volt, azért kérdezem mert lehet h ez így nem feltétlen jó.
Amikor egy helyben áll az autó és járatom akkor felkúszik 90 körül de ott már kapcsol a venillátor, igaz nem hűti vissza 70ig. (óramutató szerint mondom az adatokat)

Vélemények?

A hőfok kérdéshez hozzászólva, szerintem olyan 87 fok körülre fel kéne futnia a mutatónak, üzemmeleg motornál.(nálam országúton legalábbis ekörül szokott alakulni az érték, városban kicsit magasabb)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31814 Dátum: 2014 November, 18, 00:49:39 »

Sziasztok

Két apró kérdésem lenne a hozzáértőkhöz :)

Az egyik: 306 3 ajtósnak az ajtó illetve az ablak kédergumijai megeggyeznek?
Nem lehet vhol kapni kédergumit külön? Mert nekem pl a vezetőoldali ajtó mögötti ablaknál olyan mintha összébb ment volna a gumi, van egy kis rés és azon gondolkoztam, hogyha külön nem is de mondjuk bontott ajtókédert beszerzek abból pont méretre tudnék szabni egy akkora darabot amekkora az ablak köré kell és akkor eltűnne a 1,5-2cm-es hiány :)

Másik: Mennyire egészséges hogy menet közben a hűtővíz óramutató szerint nem nagyon megy fel 70fok fölé ? Szépen odáig eljut, de onnan nem nagyon akarja feljebb vinni magát. Előtte az opelom olyan 90fok körül volt, azért kérdezem mert lehet h ez így nem feltétlen jó.
Amikor egy helyben áll az autó és járatom akkor felkúszik 90 körül de ott már kapcsol a venillátor, igaz nem hűti vissza 70ig. (óramutató szerint mondom az adatokat)

Vélemények?

Termosztát volt már cserélve?
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31815 Dátum: 2014 November, 18, 05:24:13 »

Termosztát volt már cserélve?

Amióta nálam van azóta biztos nem. Előtte meg nemtudom mikor cserélhettek benne.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31816 Dátum: 2014 November, 18, 07:41:00 »

Amióta nálam van azóta biztos nem. Előtte meg nemtudom mikor cserélhettek benne.

Kb. 2000 ft pl. egy Gates termosztát, szerintem érdemes lenne kipróbálni.
Mondjuk kell még pár liter hűtőfolyadék is és rendesen légteleníteni utána a komplett rendszert.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31817 Dátum: 2014 November, 18, 08:40:47 »

Kb. 2000 ft pl. egy Gates termosztát, szerintem érdemes lenne kipróbálni.
Mondjuk kell még pár liter hűtőfolyadék is és rendesen légteleníteni utána a komplett rendszert.

csere menete mennyire bonyolult ? Nagon  szét kell bontani az autót hozzá. Sajna pugon nem csináltam még és azért kérdezem.  1.4benzin  az enyém
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31818 Dátum: 2014 November, 18, 13:47:38 »

csere menete mennyire bonyolult ? Nagon  szét kell bontani az autót hozzá. Sajna pugon nem csináltam még és azért kérdezem.  1.4benzin  az enyém

Most nézem, hogy két féle termosztátot hoz az 1.4-re. Alvázszám alapján lehetne megmondani, melyik kell bele.
Természetesen más ára van mindkettőnek.
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 96
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31819 Dátum: 2014 November, 18, 16:38:43 »

Szervusztok! Abban kellene segítség, hogy hogyan tudom ellenőrizni, hogy az előző tulajdonos tényleg 10.000 Km-rel ezelőtt cserélte a vezérlést, vagy csak " mondott valamit "? A bordás szíj puha, nem kikeményedett... a hátulján a feliratok teljesen épek... szóval milyen módszer létezik?
Köszönöm előre is !  _pug
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31820 Dátum: 2014 November, 18, 16:50:04 »

Szervusztok! Abban kellene segítség, hogy hogyan tudom ellenőrizni, hogy az előző tulajdonos tényleg 10.000 Km-rel ezelőtt cserélte a vezérlést, vagy csak " mondott valamit "? A bordás szíj puha, nem kikeményedett... a hátulján a feliratok teljesen épek... szóval milyen módszer létezik?
Köszönöm előre is !  _pug

Szia!

A legbiztosabb módszer, ha kicserélteted, az olajjal együtt.
Sokkal olcsóbb, mint egy motorfelújítás.
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 96
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31821 Dátum: 2014 November, 18, 16:58:54 »

Szia!

A legbiztosabb módszer, ha kicserélteted, az olajjal együtt.
Sokkal olcsóbb, mint egy motorfelújítás.

Elég a szíjat? Vagy feszítőt... vízpumpát... S.T.B .... Vagy bízzam a szerelőre ? :)    _pug

Tud itt Budapesten Valaki ajánlani bevált szerelőt? :)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31822 Dátum: 2014 November, 18, 17:23:18 »

Elég a szíjat? Vagy feszítőt... vízpumpát... S.T.B .... Vagy bízzam a szerelőre ? :)    _pug

Tud itt Budapesten Valaki ajánlani bevált szerelőt? :)

Kompletten szerintem.
Ha tudsz, gyere ki pénteken a Lurdyba, ott sok francia autós guru megfordul.
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 96
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31823 Dátum: 2014 November, 18, 19:57:19 »

Kompletten szerintem.
Ha tudsz, gyere ki pénteken a Lurdyba, ott sok francia autós guru megfordul.

Köszönöm, a meghívást :) Kinti parkoló a Lurdy mögött? Hány óra fele szokott lenni ? :)  _pug
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31824 Dátum: 2014 November, 18, 20:17:11 »

Köszönöm, a meghívást :) Kinti parkoló a Lurdy mögött? Hány óra fele szokott lenni ? :)  _pug

A találkozók topikban vannak a részletek, rossz idő esetén a mélygarázsban lesz, de érdemes először fent körbenézni.
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 96
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31825 Dátum: 2014 November, 19, 14:38:55 »

A találkozók topikban vannak a részletek, rossz idő esetén a mélygarázsban lesz, de érdemes először fent körbenézni.

Van remény, hogy a " LETÖLTÉSEK " műkidik majd? Vagy csak nekem nem jó ? :) _pug
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31826 Dátum: 2014 November, 19, 15:01:07 »

Van remény, hogy a " LETÖLTÉSEK " műkidik majd? Vagy csak nekem nem jó ? :) _pug

Mond meg, hogy melyikre van szükséged, ha megvan addígis átküldöm.
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 96
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31827 Dátum: 2014 November, 19, 15:04:40 »

Mond meg, hogy melyikre van szükséged, ha megvan addígis átküldöm.

Tudod, semmilyen használatim nincs a 306-os SL- hez. Így vettem :) Szóval, ha a kezelésit át tudnád küldeni, má tudnék mit bogarászni. Köszönöm!   _pug  e-mail címet írjak? Vagy hogy gondolod? :)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31828 Dátum: 2014 November, 19, 16:21:14 »

Tudod, semmilyen használatim nincs a 306-os SL- hez. Így vettem :) Szóval, ha a kezelésit át tudnád küldeni, má tudnék mit bogarászni. Köszönöm!   _pug  e-mail címet írjak? Vagy hogy gondolod? :)

Elsőkörben ezt nézd át:

http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 96
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31829 Dátum: 2014 November, 19, 21:18:33 »

Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 96
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31830 Dátum: 2014 November, 21, 14:14:32 »

Elsőkörben ezt nézd át:

http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/
A forgalmimban csak alváz szám, és motor szám van. De mindenhol motorkódot kérnek tőlem  :-))  Honnan kell azt kitalálni?  _pug
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31831 Dátum: 2014 November, 21, 16:27:40 »

A forgalmimban csak alváz szám, és motor szám van. De mindenhol motorkódot kérnek tőlem  :-))  Honnan kell azt kitalálni?  _pug

Az alvázszámban van, 3 betű, a főoldalon a Műszaki adatok-ban van egy táblázat, ott ki tudod választani. KDX vagy KFX
Naplózva

Bán József

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 96
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1996
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31832 Dátum: 2014 November, 21, 18:33:30 »

Az alvázszámban van, 3 betű, a főoldalon a Műszaki adatok-ban van egy táblázat, ott ki tudod választani. KDX vagy KFX
KDX KDX ! :D Köszönöm, köszönöm! Szerdán cserélik a komplett vezérlést, olajat szűrőt már cseréltem "Total 9000"-re "5-40" és INA vezérműszíj készlet lesz beépítve. Azt én nem merem egyedül.  _pug
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31833 Dátum: 2014 November, 21, 18:42:43 »

Sziasztok

Úgylátszik megoldódott a motor fűtési gondom. Kicseréltem a termosztátot és mostmár frankón működik a rendszer.

Köszönöm szépen a segítő hozzászólásokat

 _pug
Naplózva

Bitte75

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 13
  • Autó színe: feher
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 39
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31834 Dátum: 2014 November, 22, 08:15:11 »

Sziasztok
Igencsak nagy gonddal fordulok hozzátok segítségért (nekem nagy.) Azt vettem észre hogy az anyósűlésnél áll a víz,megnéztem a hűtővizet hát nuku. szerintem a fűtésem ment szét.A kérdés a következő lenne hogy lehet javítani műszerfal bontás nélkül ha sehogy akkor hogy lehet szétszedni a műszerfalat hogy hozzáférjek? (1 légzsákom van a kormánynál.) Köszi a segítséget előre is.
Ja és még egy mi mehetett szét? belül van gumicső vagy csak a radiátor? (az asszony didereg az autóban és gyanús hogy szétrúgja a hátsóm ha nem lesz gyorsan kész.)

ui.: ha lehet képeket kérhetek a javításhoz mert eléggé vizuális tipus vagyok. Köszi
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31835 Dátum: 2014 November, 22, 13:48:29 »

Sziasztok
Igencsak nagy gonddal fordulok hozzátok segítségért (nekem nagy.) Azt vettem észre hogy az anyósűlésnél áll a víz,megnéztem a hűtővizet hát nuku. szerintem a fűtésem ment szét.A kérdés a következő lenne hogy lehet javítani műszerfal bontás nélkül ha sehogy akkor hogy lehet szétszedni a műszerfalat hogy hozzáférjek? (1 légzsákom van a kormánynál.) Köszi a segítséget előre is.
Ja és még egy mi mehetett szét? belül van gumicső vagy csak a radiátor? (az asszony didereg az autóban és gyanús hogy szétrúgja a hátsóm ha nem lesz gyorsan kész.)

ui.: ha lehet képeket kérhetek a javításhoz mert eléggé vizuális tipus vagyok. Köszi

Szia!

Meg kéne nézni, hogy a bent lévő víz, fagyálló szagú-e és hogy van-e fűtésed.
Mert korántsem biztos, hogy a radiátorból jött.
Naplózva

Bitte75

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 13
  • Autó színe: feher
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 39
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31836 Dátum: 2014 November, 22, 22:30:18 »

Szia!

Meg kéne nézni, hogy a bent lévő víz, fagyálló szagú-e és hogy van-e fűtésed.
Mert korántsem biztos, hogy a radiátorból jött.

Sajnos biztos. (a színe és a szaga is fagyálló) Na meg ennyi víz máshonnan nem is jöhetett volna. :(
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31837 Dátum: 2014 November, 22, 22:40:10 »

Sajnos biztos. (a színe és a szaga is fagyálló) Na meg ennyi víz máshonnan nem is jöhetett volna. :(

Ó dehogynem.
A lényeg, hogy ezek szerint biztos. Sajnos az egész műszerfalat ki kell szedni, hogy a radiátort ki tudd cserélni, mert nagy valószínűséggel az lyukadt ki. Az egyetlen pozitívum, hogy nem túl drága egy új radiátor, viszont érdemes jobb márkát venni belőle, mert külömben hamarosan újra szét lehet szedni az egészet. Ha nem vagy túl járatos a szervízelésben, akkor érdemes hozzáértőre bízni, de ha úgy gondolod megbírkózol vele, készülj rá, hogy két emberes mutatvány.



http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=78999

A vízcsöveket nagyon óvatosan kell lehúzni a radiátorról, mert könnyen törik.
Érdemes egy tartalékot beszerezni szétszedés elött.
Naplózva

suli.j

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 31
  • Autó színe: Metál kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 52
  • Lakóhely: Forráskút
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31838 Dátum: 2014 November, 23, 12:21:21 »

Sziasztok
 Kérdezném hogy mi látható az első és a hátsó ajtó közötti oszlop aljánál kívülről. Valamilyen matrica volt ott de csak helyét látom mert le kaparták.   1,9 break.
Köszi   
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31839 Dátum: 2014 November, 23, 17:43:32 »

Sziasztok
 Kérdezném hogy mi látható az első és a hátsó ajtó közötti oszlop aljánál kívülről. Valamilyen matrica volt ott de csak helyét látom mert le kaparták.   1,9 break.
Köszi   

A gyári méretű gumiabroncsok az adott autóhoz, még javasolt márkák is szerepelnek, aztán az előírt levegőnyomás, továbbá az organizációs szám (melyik évben, hónapban, napon gyártották az autót), a színkód, hirtelenjében ennyi ugrik be. Valamikor 1999-ben, vagy 2000-ben került ide az ORGA-szám, azelőtt az ablaktörlő motor üregénél volt 1998-tól, és azelőtt pedig a vezetőoldali teleszkóptoronyra volt felfestve...
Naplózva

suli.j

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 31
  • Autó színe: Metál kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 52
  • Lakóhely: Forráskút
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31840 Dátum: 2014 November, 23, 19:05:03 »

Köszi szépen Zimu.
A bal első ajtóra van ragasztva hasonló, de engem nagyon érdekelne az eredeti. Remélem egyezik a magyar ragasztás az olasszal. Megállítok egy 1,9 breakot valahol. Azt mondta a gumis hogy gyárilag 13-as gumi lenne rajta. A magyar ragasztás 185 65 r14-et ír.Ez igaz lehet?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31841 Dátum: 2014 November, 23, 19:39:39 »

Köszi szépen Zimu.
A bal első ajtóra van ragasztva hasonló, de engem nagyon érdekelne az eredeti. Remélem egyezik a magyar ragasztás az olasszal. Megállítok egy 1,9 breakot valahol. Azt mondta a gumis hogy gyárilag 13-as gumi lenne rajta. A magyar ragasztás 185 65 r14-et ír.Ez igaz lehet?

1998-ban még létezett 165-ös szélességű 13-as gumival szerelt 306-os, de szerintem 1.9 TD esetén már nem, hanem csakis 14-es. Egy képet tudsz mellékelni az ajtódon lévő matricáról? Illetve nézted a másik két helyen, amelyeket írtam, hogy van-e ORGA-szám? Ha megadod, kalkulátor segítségével szívesen megadom az autód gyártási napját. (Akinek van servicebox, olyan klubtag pedig alighanem fog tudni segíteni az autód pontos gyári kivitelével/felszereltségével kapcsolatban is.)
Naplózva

GyörgyIstvan

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Lakóhely: Miskolc testvérvárosok utja 38
  • Motor: 1.1
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31842 Dátum: 2014 November, 25, 09:55:20 »

Sziasztok tudna valaki küldeni Peugeot 306 kézikönyv 1,1 vagy szerelési útmutatót köszönöm előre is a handzo09@hotmail.com cimre
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31843 Dátum: 2014 November, 25, 14:48:38 »

Sziasztok tudna valaki küldeni Peugeot 306 kézikönyv 1,1 vagy szerelési útmutatót köszönöm előre is a handzo09@hotmail.com cimre

Szia!

Kezelési útmutatót pár hozzászólással korábban láthatsz, de szerelésit szerzői jogi okok miatt itt nem találsz.
Naplózva

russin01

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: ezust
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: erd
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31844 Dátum: 2014 November, 26, 17:15:21 »

sziasztok. meg uj vagyok szeretnek tanacsot kerni.
van egy 306 xt mantana es tegnap leallitottam. ma reggelre leszivtak a benzint hoztam 10 litert
sajnos azota nem indul, pontosabban
-inditom felpörög es le all.
- huzasra nehezen elindul, akkor szepen megy is de ha leallitom utana azonnal indul, de 5 perc utan ujra nem indul.
hol mit ellenörizzek hogy miert nem indul
-es a futömotor sem muködik azota

kerlek ha tudtok segitsetek
elöre is köszönöm
Naplózva

suli.j

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 31
  • Autó színe: Metál kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 52
  • Lakóhely: Forráskút
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31845 Dátum: 2014 November, 26, 19:55:25 »

Szia Zimu.
Lesz majd fénykép a matricáról meg a "helyéről" is csak egy kis időt kérek, hogy világosban érjek haza.
köszi
Naplózva

suli.j

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 31
  • Autó színe: Metál kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 52
  • Lakóhely: Forráskút
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31846 Dátum: 2014 November, 26, 20:07:54 »

Most megnéztem a felfestést a teleszkóptoronynál  egy 6 jegyű szám van,, az ablakmosónál a szélénél, meg annyi van hogy "MONQ"
?
Köszi
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.576
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31847 Dátum: 2014 November, 26, 20:35:23 »

Most megnéztem a felfestést a teleszkóptoronynál  egy 6 jegyű szám van,, az ablakmosónál a szélénél, meg annyi van hogy "MONQ"
?
Köszi

Az MONQ az a színkód (sigma kék)
A hatjegyű szám első négy karaktere lesz az ORGA-szám...
Naplózva

Szabimeister

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 2.0 - 8V
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31848 Dátum: 2014 November, 27, 22:17:27 »

Sziasztok tudna valaki küldeni Peugeot 306 kézikönyv 1,1 vagy szerelési útmutatót köszönöm előre is a handzo09@hotmail.com cimre

Szia!

Keresd a ..... Manual 306-os kiadását. A netről  használtan vagy akár antikváriumból nem nehéz beszerezni, és tényleg az utolsó csavarig minden le van írva benne ami kellhet.(angolul)

Üdv,
Szabi

Naplózva

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31849 Dátum: 2014 November, 28, 21:08:25 »

Köszi szépen Zimu.
A bal első ajtóra van ragasztva hasonló, de engem nagyon érdekelne az eredeti. Remélem egyezik a magyar ragasztás az olasszal. Megállítok egy 1,9 breakot valahol. Azt mondta a gumis hogy gyárilag 13-as gumi lenne rajta. A magyar ragasztás 185 65 r14-et ír.Ez igaz lehet?
helló nekem 99 es 1,4es Break van ezen 185/65 r14" van a cetlin,
Naplózva
Oldalak: 1 ... 635 636 [637] 638 639 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.447 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.