Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 631 632 [633] 634 635 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4943229 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Yoshiesque

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 49
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31600 Dátum: 2014 Augusztus, 27, 15:16:16 »

A lámpák pontosan beleillenek, ahogy Parizs is írta, de a vezetékezésébe eléggé bele kell nyúlni, ugyanis S1-nél a jobb oldali lámpatest belsejében van leágatzatva minden a bal oldali lámpatesthez, emiatt a jobb lámpába megy egy 10- és egy 6-pólusú csati, a balba pedig egy 6- és egy 2-pólusú. S2/3 esetén ez mindkét oldalra 7-pólusú csati, plusz a bal oldalinál marad a 2-pólusú.
Szoktam átalakító adapter-kábeleket készíteni, ha valaki kéri, amivel plug&play. Ha érdekel, keress meg privátban miatta.

Az ajtó alsó élén futó díszlécet ha eltávolítanád, egészen biztosan nyoma maradna, valamint az S3-as-nál lévő ragasztott (gumikéder nélküli) üveg is biztosan más, mint az S1/2-es. Ezen túl S3-nál az ablakmosó fúvóka is felkerült a csomagtérajtó felső élére, emiatt kellene oda lyukat fúrnod, fúvókát szerezned, a tömlőt odavezetned, aztán az ablaktörlő kart is S3-asra cserélned.
Szerintem is vegyél inkább komplett S3-as csomagtérajtót, valószínűleg még úgy is egyszerűbb lesz, ha fényeztetned kell.
Más kérdés, hogy nem gyakori az S3-as csapotthátú 306-os...


Jól hangzik :) A leírtak alapján mindenképpen komplett tető lesz, és ha aktuális, kábel ügyben természetesen megkereslek, jobban hangzik ha olyan ember csinálja aki már jártas benne. Rengeteg mindent kell még csinálni rajta, nyilván nem az az első hogy hogy néz ki, szép lassacskán hátsó híd, bár lekopogom nagyon jól bírja, elöl két talpas, axiál, ültető, stb.. de mielőtt ilyen dolgok eszembe jutnak, inkább felkészülök hogy mit hogy merre. Típusok közötti "csereszavatosságokban" nem vagyok még annyira otthon, szeretek felvilágosulni :p

Köszi köszi!
Naplózva

walcandr

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 7
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.1
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31601 Dátum: 2014 Augusztus, 27, 18:55:59 »

A kinyomó csapágyad tönkrement, én is itt tartok, az enyém éppen nem hullott szét még.... Ha a szerkezet és a tárcsa nem károsodott akkor csak csapágy csere, viszont ha beáll a csapágy akkor tönkreteheti a szerkezetet ha még használják.
Sajnos mint kiderült a csapágynak nincs baja (mármint nem sajnos, mert így talán abból nem kell majd új), viszont a tárcsa gyönyörűen szétesett. Még ha valami márkátlan lett volna, akkor azt mondom, hogy benne van a kockázat, de ez Sachs, nem lenne szabad szétmennie. Egyáltalán lehet valahol normális áron csak tárcsát kapni? Mert nézem unixon is, bárdin is, de 20 alatt nincs normális, és az is sachs.
Egyébként meg mitöl mehet szét egy tárcsa kevesebb, mint 10000 km alatt?
Naplózva

Petike88

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 348
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 99.02.
  • Lakóhely: Tata
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31602 Dátum: 2014 Augusztus, 30, 21:21:22 »

Sziasztok
6coll szëles , et 28as sirocco felni jó 306ra?
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31603 Dátum: 2014 Augusztus, 31, 00:41:38 »

Sziasztok
6coll szëles , et 28as sirocco felni jó 306ra?
Próbálni kellene. Az ET nagynak tűnik, ha még valahogy el is férne beljebb lesz egy picit a kerék. Pogi kellene hozzá. Talán bellabali volt fent, reméljük nyilatkozik, hogy Neki volt-e pogi hozzá.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31604 Dátum: 2014 Szeptember, 04, 18:39:04 »

Üdv!

Múltkor kérdeztem, csak nem kaptam választ és nem tudom hogy nem tudtok segíteni vagy nem láttátok!
Szóval, autószerelő meghallotta a kocsim és azt mondta nem ártana egy szelep állítás!Vagy mit motyogott dörmögő dömötör... Szóval ezen még lehet állítani vagy már hydros? 94 es 1.6 8v!
Valamint hátsó gyári dob van valakinek? 1.6 1.8 benzin vagy 1.9 dízel!?
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31605 Dátum: 2014 Szeptember, 04, 22:00:15 »

Üdv!

Múltkor kérdeztem, csak nem kaptam választ és nem tudom hogy nem tudtok segíteni vagy nem láttátok!
Szóval, autószerelő meghallotta a kocsim és azt mondta nem ártana egy szelep állítás!Vagy mit motyogott dörmögő dömötör... Szóval ezen még lehet állítani vagy már hydros? 94 es 1.6 8v!
Valamint hátsó gyári dob van valakinek? 1.6 1.8 benzin vagy 1.9 dízel!?
Nem értek hozzá, de ha az s3 1.6 lehet/ érdemes szelephézagot állítani, akkor azt mondanám, hogy az 94 1.8-n is lehet.
Bocs, így este benéztem az 1.6 8v -t, 1.8-nak... Így meg egyszerűen, lehet a válasz.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31606 Dátum: 2014 Szeptember, 04, 23:31:24 »

Üdv!

Múltkor kérdeztem, csak nem kaptam választ és nem tudom hogy nem tudtok segíteni vagy nem láttátok!
Szóval, autószerelő meghallotta a kocsim és azt mondta nem ártana egy szelep állítás!Vagy mit motyogott dörmögő dömötör... Szóval ezen még lehet állítani vagy már hydros? 94 es 1.6 8v!
Valamint hátsó gyári dob van valakinek? 1.6 1.8 benzin vagy 1.9 dízel!?

Tudományom szerint 306 benzinesben nincs hidrotőkés, szelephézagot viszont minimum évente érdemes állítani (hideg motornál).
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31607 Dátum: 2014 Szeptember, 05, 16:46:23 »

Köszönöm skacok, végre egy jó hír a vassal kapcsolatban! Szelephézagot még nem állítottam, elég levenni hozzá a szelepfedelet ha jól sejtem! persze, máshogyan hogy állítasz hideg motornál? :D Tudja valaki mennyi az érték? Gondolom a gyárit kell megadni neki ugyan úgy!? Van itthon hézag mérőm meg olyan kis lapocskák is szóval nem okozna gondot!
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31608 Dátum: 2014 Szeptember, 05, 16:47:40 »

Nem értek hozzá, de ha az s3 1.6 lehet/ érdemes szelephézagot állítani, akkor azt mondanám, hogy az 94 1.8-n is lehet.
Bocs, így este benéztem az 1.6 8v -t, 1.8-nak... Így meg egyszerűen, lehet a válasz.

Azt nézhetted be, hogy gyári dobot is keresek és  1.8 dob is jó lenne! Nem gond, köszi neked is!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31609 Dátum: 2014 Szeptember, 05, 22:39:59 »

Köszönöm skacok, végre egy jó hír a vassal kapcsolatban! Szelephézagot még nem állítottam, elég levenni hozzá a szelepfedelet ha jól sejtem! persze, máshogyan hogy állítasz hideg motornál? :D Tudja valaki mennyi az érték? Gondolom a gyárit kell megadni neki ugyan úgy!? Van itthon hézag mérőm meg olyan kis lapocskák is szóval nem okozna gondot!

Amikor leveszed a szelepfedelet, van 2 távtartó, ami mindíg kiesik. Szóval lassan vedd le.
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31610 Dátum: 2014 Szeptember, 06, 09:08:16 »

Üdv.
Valaki tudna nekem segíteni abba, hogy pontosan milyen fékpofa kell a dobfékembe? Nem akarom szétszedni csak ha már itt a cseredarab.
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31611 Dátum: 2014 Szeptember, 06, 17:25:17 »

Üdv.
Valaki tudna nekem segíteni abba, hogy pontosan milyen fékpofa kell a dobfékembe? Nem akarom szétszedni csak ha már itt a cseredarab.
Hááát ,ilyen félköríves! :D Amúgy bárdi oldalán motorkód alapján rá lehet keresni teljesen pontosan! Én is így tettem, csak nekem tárcsa kellene és 2 féle fékrendszerrel szerelték így nem tom melyik jó! De dobnál nem tudom fenn áll e ez a dolog!
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31612 Dátum: 2014 Szeptember, 06, 17:27:17 »

Amikor leveszed a szelepfedelet, van 2 távtartó, ami mindíg kiesik. Szóval lassan vedd le.
Tudom köszi, már múltkor lekaptam kíváncsiságból milyen a motyó alatta! :D Nekem az egyik távtrató hosszában félbe is van törve, de Tomi ****a gyerek így vissza tudtam rakni! De köv leszedésnél megragacsolom!Ám azt nem tom mik az értékek!? Szívó, kipufogó?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31613 Dátum: 2014 Szeptember, 06, 17:59:19 »

Üdv.
Valaki tudna nekem segíteni abba, hogy pontosan milyen fékpofa kell a dobfékembe? Nem akarom szétszedni csak ha már itt a cseredarab.

Hááát ,ilyen félköríves! :D Amúgy bárdi oldalán motorkód alapján rá lehet keresni teljesen pontosan! Én is így tettem, csak nekem tárcsa kellene és 2 féle fékrendszerrel szerelték így nem tom melyik jó! De dobnál nem tudom fenn áll e ez a dolog!

Szerintem ennyire azért nem egyszerű, mert tudomásom szerint 2 féle dobfék rendszer volt.
Vagy fotózd le lebontva a burkolatot, vagy alvázszám alapján service box-ból kikereshető.
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31614 Dátum: 2014 Szeptember, 06, 19:01:32 »

Szerintem ennyire azért nem egyszerű, mert tudomásom szerint 2 féle dobfék rendszer volt.
Vagy fotózd le lebontva a burkolatot, vagy alvázszám alapján service box-ból kikereshető.
Köszi a választ! Ha odajutok lefotózom.
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31615 Dátum: 2014 Szeptember, 10, 13:04:55 »

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy az s3 váltógomb felfogatása olyan mint az s1-e? Szóval bordás, vagy pedig az újabb fajta, amikor van egy műanyag hüvely a váltórúdra húzva!
Naplózva

pythone

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 35
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Tiszakanyár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31616 Dátum: 2014 Szeptember, 10, 13:22:20 »

Sziasztok!

Új vagyok ,itt és tegnap szert tettem egy '96-os évjáratú 1.4 szedán típusú 306-osra. Azonnal problémába ütköztem... Az üléshuzatokat akarom kicserélni és az a problémám akadt, hogy a hátsó üléslap alá is be vannak fűzve szépen a rögzítő szalgok és egyszerűen nem férek hozzá... Hogyan lehet a hátsó üléslapot kiszerelni?
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31617 Dátum: 2014 Szeptember, 10, 14:14:38 »

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy az s3 váltógomb felfogatása olyan mint az s1-e? Szóval bordás, vagy pedig az újabb fajta, amikor van egy műanyag hüvely a váltórúdra húzva!
Az s1 vátórúd vége x alakú, ilyen a x alakú a váltógomb belső profilja is. S2, S3 esetén már van egy műanyag kapszula a váltórúd végén arra szorul rá a gomb, aminek majdnem kerek a belső profilja. S1 rúdon el fog forogni az s3 gomb.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31618 Dátum: 2014 Szeptember, 10, 19:39:05 »

Az s1 vátórúd vége x alakú, ilyen a x alakú a váltógomb belső profilja is. S2, S3 esetén már van egy műanyag kapszula a váltórúd végén arra szorul rá a gomb, aminek majdnem kerek a belső profilja. S1 rúdon el fog forogni az s3 gomb.
Köszi!  ;)
Naplózva

Yoshiesque

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 49
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31619 Dátum: 2014 Szeptember, 13, 12:36:11 »

Szevasztok!

Szeretnék üléseket cserélni az S1-ben (94, 3 ajtó). Találtam cabrioból származó bőr üléseket olcsón. Gondolom az elsők bemennek azzal nem lesz gond. Kérdés hogy a hátsó is kompatibilis lehet? A simánál ugyebár mindkét oldal külön hajtható le, a cabrio viszont egyben van, és nem dönthető (??). Elképzelhető hogy összehozható a kettő?

Köszi!
Y
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31620 Dátum: 2014 Szeptember, 13, 13:17:30 »

Szevasztok!

Szeretnék üléseket cserélni az S1-ben (94, 3 ajtó). Találtam cabrioból származó bőr üléseket olcsón. Gondolom az elsők bemennek azzal nem lesz gond. Kérdés hogy a hátsó is kompatibilis lehet? A simánál ugyebár mindkét oldal külön hajtható le, a cabrio viszont egyben van, és nem dönthető (??). Elképzelhető hogy összehozható a kettő?

Köszi!
Y

Cabrionál jó eséllyel az első sem kompatibilis (a padlómerevítések miatt szűkebb a hely), de hogy a hátsó teljesen más, az biztos...
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31621 Dátum: 2014 Szeptember, 13, 13:27:16 »

Szevasztok!

Szeretnék üléseket cserélni az S1-ben (94, 3 ajtó). Találtam cabrioból származó bőr üléseket olcsón. Gondolom az elsők bemennek azzal nem lesz gond. Kérdés hogy a hátsó is kompatibilis lehet? A simánál ugyebár mindkét oldal külön hajtható le, a cabrio viszont egyben van, és nem dönthető (??). Elképzelhető hogy összehozható a kettő?

Köszi!
Y

Cabrionál jó eséllyel az első sem kompatibilis (a padlómerevítések miatt szűkebb a hely), de hogy a hátsó teljesen más, az biztos...

Szia!

Szerintem sem kompatibilis az első és a hátsó sem.
Naplózva

Yoshiesque

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 49
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31622 Dátum: 2014 Szeptember, 13, 22:17:10 »

Hát ez nem hangzik jól, akkor nem futkorászom utána...

Jó hogy vagytok!

 _pug
Naplózva

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31623 Dátum: 2014 Szeptember, 20, 20:56:16 »

Helló! érdeklődőm hogy honnan férek hozzá az utastér ventilátorához, valoszínüleg be ázott kicsit csikorog néha :)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31624 Dátum: 2014 Szeptember, 20, 21:30:31 »

Helló! érdeklődőm hogy honnan férek hozzá az utastér ventilátorához, valoszínüleg be ázott kicsit csikorog néha :)

Szia!

Ha manuál klímás az autó, akkor lehet a szabályzó koszolódott el, vagy a csatlakozó kontaktos.
A venti az anyós oldali lábtérben van, egy műanyag takaró alatt. Négy csavar tartja, érdemes átnézni.
Így tudsz hozzáférni  ;D :



Néhányszor volt már róla szó.
Naplózva

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31625 Dátum: 2014 Szeptember, 21, 19:28:14 »

köszi meg nézek mindent, de esélyesebb  a ázás mert már egyszer be is ált a venti a tavaly télen, azota meg elég brutál hangja van meg k..vára berázza a műszerfalat nagyobb tempónál. 
Naplózva

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31626 Dátum: 2014 Szeptember, 22, 20:04:09 »

Helló érdeklődöm 99-es klimás 306-osba milyen fagyálló dukál, és mennyi kell bele? meg érdekelne mivel érdemes tisztitani, előre is köszi!
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31627 Dátum: 2014 Szeptember, 22, 20:19:58 »

Sziasztok

Úgylátszik a mostani pár napban ellenem van a pugom :)
Sajna pár napja világít a töltéslámpám, nincs töltésem, szóval nagy valószinűséggel generátorcsere elé nézek.

2 napot állt egyhelyben az autó, most mozogtam vele és észrevettem egy kis olajfolyást.
Megnézegettem a mocit és elsőnek a szervószivattyúra gondoltam h onnan jön de ahol a szervószivattyú van az fölött kezdett el ereszteni kicsit.

ezzel lehet vmit kezdeni vagy komplett hengerfejtömítés kell neki?
Esetleg egy kicsit a hengerfejcsavarokra ráhúzva vagy vmi pasztával kívülről megdolgozva nem lenne jó?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31628 Dátum: 2014 Szeptember, 22, 20:42:32 »

Sziasztok

Úgylátszik a mostani pár napban ellenem van a pugom :)
Sajna pár napja világít a töltéslámpám, nincs töltésem, szóval nagy valószinűséggel generátorcsere elé nézek.

2 napot állt egyhelyben az autó, most mozogtam vele és észrevettem egy kis olajfolyást.
Megnézegettem a mocit és elsőnek a szervószivattyúra gondoltam h onnan jön de ahol a szervószivattyú van az fölött kezdett el ereszteni kicsit.

ezzel lehet vmit kezdeni vagy komplett hengerfejtömítés kell neki?
Esetleg egy kicsit a hengerfejcsavarokra ráhúzva vagy vmi pasztával kívülről megdolgozva nem lenne jó?

Szia,
hengerfejtömítés csere akkor kell, ha eszi is az olajat. Viszont, ha a szelepfedél tömítésnél ereszt, akkor csak azt kell cserélni. A csavarokat adott nyomatékkal kell meghúzni, se többel, se kevesebbel.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31629 Dátum: 2014 Szeptember, 22, 20:51:34 »

Szia,
hengerfejtömítés csere akkor kell, ha eszi is az olajat. Viszont, ha a szelepfedél tömítésnél ereszt, akkor csak azt kell cserélni. A csavarokat adott nyomatékkal kell meghúzni, se többel, se kevesebbel.

Enni nem eszi az olajat, legalábbis nem olyan mértékben h észrevehető legyen.
A szelepfedél tömítés az frankó, viszont ahol szivárog az lejjebb van, a szervószivattyú fölött picivel
Naplózva

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31630 Dátum: 2014 Szeptember, 23, 20:54:15 »

Helló hűtő generál előtt állok, tudnátok ötleteket tanácsokat adni mit hogy csináljak, tisztító szer meg a folyadékok meg vannak csak még neki kellene esnem, előre is köszi 
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31631 Dátum: 2014 Szeptember, 23, 22:49:12 »

Enni nem eszi az olajat, legalábbis nem olyan mértékben h észrevehető legyen.
A szelepfedél tömítés az frankó, viszont ahol szivárog az lejjebb van, a szervószivattyú fölött picivel

Volt már valamikor hf tömítés csere az autón?
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31632 Dátum: 2014 Szeptember, 24, 13:03:41 »

Volt már valamikor hf tömítés csere az autón?

Amióta nálam van (közel 1éve) azóta tuti nem volt, előtte meg sajna nemtudom (98as szóval lehet h volt)
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31633 Dátum: 2014 Szeptember, 24, 16:11:33 »

Sziasztok

Azt megtudná vki mondani ,hogy ugye 2 fajta generátor van (elhelyezkedésileg) 1 ami a tűzfal fele van építve 2 ami a lámpák felé van.

Esetleg a kettő felcserélhető beszerelésileg vagy nem ?

(Nekem a tűzfal felé néz és ha mondjuk olyat vennék ami eredetileg a lámpák felé volt azt be tudom építeni mindenféle gányolás nélkül?)

Illetve egy másik kérdés : vezetőoldali autóból szedett már ki valaki üveget?
Mi a menete, mire kell odafigyelni,  stb stb...
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31634 Dátum: 2014 Szeptember, 24, 21:19:29 »

Sziasztok

Azt megtudná vki mondani ,hogy ugye 2 fajta generátor van (elhelyezkedésileg) 1 ami a tűzfal fele van építve 2 ami a lámpák felé van.

Esetleg a kettő felcserélhető beszerelésileg vagy nem ?

(Nekem a tűzfal felé néz és ha mondjuk olyat vennék ami eredetileg a lámpák felé volt azt be tudom építeni mindenféle gányolás nélkül?)

Illetve egy másik kérdés : vezetőoldali autóból szedett már ki valaki üveget?
Mi a menete, mire kell odafigyelni,  stb stb...

Generátor kérdést passzolom,de ablakot már szedtem ki,először is a kárpitot le kell szedni,majd az ajtó külső részén egy vizlehúzó gumicsík van azt lekapod(csak finoman,mert képes rá hogy elhajoljon).Utána lejjebb engeded az ablakot(ha tekerős ha elektromos),ezután az ajtón van egy kéder ami beleül az ajtóba,azt szépen kijátszod,ezután benyúlsz az ablak alján van egy kis négyzet alakú pöcök ami az emelő szerkezethez szorítja az üveget,azt eltekered egy negyed fordulatot és ki tudod szedni az ablakot.
Legalábbis az én 97 es évjáratú autómon mindig így szedtem ki.sok sikert a szereléshez
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31635 Dátum: 2014 Szeptember, 24, 21:56:30 »

Sziasztok

Azt megtudná vki mondani ,hogy ugye 2 fajta generátor van (elhelyezkedésileg) 1 ami a tűzfal fele van építve 2 ami a lámpák felé van.

Esetleg a kettő felcserélhető beszerelésileg vagy nem ?

(Nekem a tűzfal felé néz és ha mondjuk olyat vennék ami eredetileg a lámpák felé volt azt be tudom építeni mindenféle gányolás nélkül?)

Illetve egy másik kérdés : vezetőoldali autóból szedett már ki valaki üveget?
Mi a menete, mire kell odafigyelni,  stb stb...

Tudmányom szerint kompatibilis, mert átrakható egyik helyről a másikra.
Találtál esetleg generátort? Csak mert emlékeim szerint nekem van egy elfekvőben.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31636 Dátum: 2014 Szeptember, 25, 06:08:50 »

Köszönöm szépen a válaszokat.  Az ablaktémàval kapcsolatban remélem nem lesz probléma.


Parizs: egy fórumtàrs írt h lehet h van csak neki olyan van ami elől helyezkedik el.
Ha van neked is és jó akkor írj rám

Köszi
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31637 Dátum: 2014 Szeptember, 25, 08:18:47 »

Köszönöm szépen a válaszokat.  Az ablaktémàval kapcsolatban remélem nem lesz probléma.


Parizs: egy fórumtàrs írt h lehet h van csak neki olyan van ami elől helyezkedik el.
Ha van neked is és jó akkor írj rám

Köszi

Még másokat is kérdezz meg esetleg generátor-témában, mert hátha mégsem.
Tudomásom szerint XU motoroknál van elöl, TU motoroknál pedig belül. De lehet, hogy rosszul tudom, illetve hogy klímás-e az autó, az a felfogatás módját befolyásolja.

Az ablak-témához:
Peugeot9 kolléga jól írta, de S1-eshez. A te S2-esednél annyi a különbség, hogy a műanyag csúszkát nem egy "kocka" rögzíti az üveghez, hanem egy Ω alakú acélrugó. Ezt nagyon ésszel kell lepattintani - visszahelyezni, mert ha nekiesel erőből, akkor el tudod törni az üvegen átmenő műanyag pöcköt. Szerintem legokosabb kis tükröt használni: így látni lehet, hogy miként is néz ki. Ugyanis az ajtó külső oldala felől van ez rápattintva, tehát ahonnét hozzáférhetsz, csak tapintani lehet, látni nem, ezért okos a kis tükör. Az S1-es megoldás igen sokkal jobb, mint az S2/3...
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31638 Dátum: 2014 Szeptember, 25, 08:36:51 »

Még másokat is kérdezz meg esetleg generátor-témában, mert hátha mégsem.
Tudomásom szerint XU motoroknál van elöl, TU motoroknál pedig belül. De lehet, hogy rosszul tudom, illetve hogy klímás-e az autó, az a felfogatás módját befolyásolja.

Generátor téma TU motor: ha fapad az autó, akkor elől van a generátor, ha van kormányszrervó akkor már az van elől, a generátor hátul, ha van klíma is, akkor az is előre jön, ja és s2-től már széria a szervó, aszem :)
Az adapterek biztos mások, de ugye a mostaniból azok adottak.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31639 Dátum: 2014 Szeptember, 25, 09:03:24 »

Generátor téma TU motor: ha fapad az autó, akkor elől van a generátor, ha van kormányszrervó akkor már az van elől, a generátor hátul, ha van klíma is, akkor az is előre jön, ja és s2-től már széria a szervó, aszem :)
Az adapterek biztos mások, de ugye a mostaniból azok adottak.

Ahogy Kispiros írta, a konzol más csak.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31640 Dátum: 2014 Szeptember, 25, 09:59:54 »

Szuper :) Köszi a segítséget, így már sokkal világosabb a dolog :)

Ablakhoz kapcsolódva remélem nem egy kis pöcök szivat meg (mint általában mindig  ;D )
Naplózva

janek006

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1998 10
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Bonyhádvarasd
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31641 Dátum: 2014 Szeptember, 25, 18:49:03 »

Hali!Adott egy 99-es 1.4es 306.Közeleg a tél meg a hideg idő és sajnos nincs fűtés az autóban!A fűtőradiátorra csatlakozó két vízcső viszont meleg!Mi lehet a probléma?Elszakadhatott a bowden ami a zsalut nyitja zárja?ha igen hogyan tudnám ideiglenesen megcsinálni hogy a zsalu nyitva maradjon?Nincs kedvem a műszerfalat kivenni.
Előre is köszönöm a segítséget :)
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31642 Dátum: 2014 Szeptember, 25, 18:53:39 »

Hali!Adott egy 99-es 1.4es 306.Közeleg a tél meg a hideg idő és sajnos nincs fűtés az autóban!A fűtőradiátorra csatlakozó két vízcső viszont meleg!Mi lehet a probléma?Elszakadhatott a bowden ami a zsalut nyitja zárja?ha igen hogyan tudnám ideiglenesen megcsinálni hogy a zsalu nyitva maradjon?Nincs kedvem a műszerfalat kivenni.
Előre is köszönöm a segítséget :)
Az hogy a két cső meleg, még nem jelent semmit, mert tud a radiátor előtt is keringeni. Ha fújatod a levegőt, és átállítod hidegről melegre, változik valamelyest a fújás hangja? Mert ha igen, akkor nem a lapáttal van a baj...
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31643 Dátum: 2014 Szeptember, 25, 19:59:20 »

Hali!Adott egy 99-es 1.4es 306.Közeleg a tél meg a hideg idő és sajnos nincs fűtés az autóban!A fűtőradiátorra csatlakozó két vízcső viszont meleg!Mi lehet a probléma?Elszakadhatott a bowden ami a zsalut nyitja zárja?ha igen hogyan tudnám ideiglenesen megcsinálni hogy a zsalu nyitva maradjon?Nincs kedvem a műszerfalat kivenni.
Előre is köszönöm a segítséget :)

egyik télen nekem is ez volt:/
légtelenítettem a rendszert egy termosztátot is cseréltem,de végül a fűtőradiátor lett a ludas,esetleg ahol a levegő bemegy az utastérbe van egy kis lapka amin rugók vannak ha ott nem melegszik akkor az is lehet a baj(nem tudom a nevét)bátyámnak az volt a ludas
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Yoshiesque

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 49
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31644 Dátum: 2014 Szeptember, 26, 11:33:42 »

Hali!Adott egy 99-es 1.4es 306.Közeleg a tél meg a hideg idő és sajnos nincs fűtés az autóban!A fűtőradiátorra csatlakozó két vízcső viszont meleg!Mi lehet a probléma?Elszakadhatott a bowden ami a zsalut nyitja zárja?ha igen hogyan tudnám ideiglenesen megcsinálni hogy a zsalu nyitva maradjon?Nincs kedvem a műszerfalat kivenni.
Előre is köszönöm a segítséget :)


Elso korben marcusa tippje, ha nem hallasz hangvaltozast, akkor a futes panelnel kene megnezned a bowdent. Az oraegyseg panelja pattintos, a fekte elolap pedig a radio belso ket oldalan szedheto le 2db anyaval, es mar hozza is fersz a bowden fulekhez. Ha ott minden oke, meg kell nezned a futomotornal is a bowdent es a fulet, ugranod kell egy fejest a jobb 1 muszerfal ala. Ha az is rendben, mehet a legtelenites... A hangvaltozast hallani fogod, hideg fujasnal szellozos hangos levegofujast hallasz, melgnel tompabb, "messzebbrol" jovo hangot kene hallanod...
Naplózva

wippika83

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 137
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31645 Dátum: 2014 Szeptember, 26, 19:37:52 »

Helló hűtő generál előtt állok, tudnátok ötleteket tanácsokat adni mit hogy csináljak, tisztító szer meg a folyadékok meg vannak csak még neki kellene esnem, előre is köszi
Naplózva

Szotyi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 18
  • Lakóhely: Csömör
  • Motor: 1.8
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31646 Dátum: 2014 Szeptember, 26, 20:32:59 »

Sziasztok!

Történt nem rég egy jókora nagy baj, méghozzá az, hogy barbár módra megpróbáltam átfúrni a gyújtáskapcsolót. Az előzmény az, hogy kiálltam a garázsból, lecsutakoltam, majd vissza akartam állni a garázsba. Ekkor történt az, hogy a kulcsot csak félig tudtam behelyezni a gyújtáskapcsolóba. Megprobáltam olajozni de semmi. Kifúrtam, ugyanúgy fogja a kormányzár. Nagyon rossz a helyzet,mert egy alma fa alatt áll a kocsi. Védekezek az almák ellen.
Nagyon szépen köszönöm előre is!
Váctól 15kmre van az auto ha esetleg szerelőt ajánlanátok.
Naplózva
Szotyi

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31647 Dátum: 2014 Szeptember, 26, 20:53:18 »

Sziasztok!

Történt nem rég egy jókora nagy baj, méghozzá az, hogy barbár módra megpróbáltam átfúrni a gyújtáskapcsolót. Az előzmény az, hogy kiálltam a garázsból, lecsutakoltam, majd vissza akartam állni a garázsba. Ekkor történt az, hogy a kulcsot csak félig tudtam behelyezni a gyújtáskapcsolóba. Megprobáltam olajozni de semmi. Kifúrtam, ugyanúgy fogja a kormányzár. Nagyon rossz a helyzet,mert egy alma fa alatt áll a kocsi. Védekezek az almák ellen.
Nagyon szépen köszönöm előre is!
Váctól 15kmre van az auto ha esetleg szerelőt ajánlanátok.

Érdekes javítási módszert találtál ki...
A kormányzár azért fogja, mert az a dolga.
Csak és kizárólag egyetlen pozícióban álló gyújtáskulcs esetén csúsztatható ki a gyújtáskapcsoló.
Szerintem ha még nem totálisan halott a gyújtáskapcsoló, nagyon finom kormánymozgatással elérhető lehet, hogy ebben a kihúzható pozícióban (úgy emlékszem, hogy 0 és kisgyújtás között) miután az egyetlen rögzítőcsavarját kivetted, kicsúsztatható lesz a gyújtáskapcsoló.
Naplózva

elevel

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: piros
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Automata váltó beépítése
« Válasz #31648 Dátum: 2014 Szeptember, 27, 11:09:39 »

Sziasztok!

Családban hozzánk csapódott egy 306-os. 1.4-es benzines. Felmerült az ötlet, hogy ha automata váltós lenne, akkor az asszony használná. Kérdezem ,hogy tudja-e valaki, vagy van-e bármi infója-tapasztalata, hogy az 1.4-est át lehet-e építeni automata váltósra (érdemes-e belekezdeni)? Azt láttam, hogy a 306-os 1.8-as motorral létezett automata váltóval, de ott gondolom más a féltengely, stb...

Várom az infókat! Köszönöm! :-)
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Automata váltó beépítése
« Válasz #31649 Dátum: 2014 Szeptember, 27, 17:15:06 »

Sziasztok!

Családban hozzánk csapódott egy 306-os. 1.4-es benzines. Felmerült az ötlet, hogy ha automata váltós lenne, akkor az asszony használná. Kérdezem ,hogy tudja-e valaki, vagy van-e bármi infója-tapasztalata, hogy az 1.4-est át lehet-e építeni automata váltósra (érdemes-e belekezdeni)? Azt láttam, hogy a 306-os 1.8-as motorral létezett automata váltóval, de ott gondolom más a féltengely, stb...

Várom az infókat! Köszönöm! :-)

1.6-os is létezik automata váltóval (de lehetséges, hogy csak a 99 Le-s változat, amelyet csak 2000 őszétől gyártottak), így meglehet, hogy beépíthető.(Az 1.4-es és az 1.6-os motor meglehetősen hasonló.)
Az 1.8-as XU motor váltója egészen biztosan nem építhető össze az 1.4-es TU motorral.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 631 632 [633] 634 635 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.45 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.