Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4942671 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31500 Dátum: 2014 Július, 17, 22:33:31 »

Normálisan hogyan kell kiszedni?Hát semmiképp ne habozzon a szád, és akkor normálisan szeded ki!  biggrin
Minden nap be kell indíjjam a taligát, mert az akksi igen csak jó állapotban van,1 óra zenehallgatás után lemerül, pedig csak egy 4*45 ös rádióm van!Szóval holnap lemegyek és megnézem egyúttal hogyan lehet NORMÁLISAN kiszedni!Ha törik,akkor...
Nem kértem, hogy törd el..azt sem hogy szétszedd.. Ha valaki tudja hogy kell az segítsen.. ennyi volt a szerény kérésem.. ;)
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31501 Dátum: 2014 Július, 17, 22:36:08 »

Nem kértem, hogy törd el..azt sem hogy szétszedd.. Ha valaki tudja hogy kell az segítsen.. ennyi volt a szerény kérésem.. ;)
De én egy állat vagyok és képes vagyok ilyen dolgot is megtenni, ha úgy vélem ezzel segítek!Ha más nem elmondom, hogy dicsak, eltört ,ne piszkáld! :D
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31502 Dátum: 2014 Július, 18, 06:09:40 »

Nekem gázos volt a PUG, S1-es 1.6-os.
Nálam a fogyasztás 7-8 Liter környékén volt 100km-en.
Maga a gázüzemmel végül is nem volt gond, a rendszerek már elég fejlettek. Nekem Landi Renzo rendszert tettek bele.
Annyi hátránya volt az enyémnél a gázüzemnek, hogy a rendszert csak úgy tudták beállítani, hogy a négy henger egyszerre kapta a gázt, nem felváltva, így amikor átváltott benzinről gázra torpanás volt, gázüzemnél az eleve ingadozó alapjárat hatványozottan mutatkozott, valamint volt torpanás hosszabb motorfék után is, amikor megint nyomni akartam, de a modern szekvenciális rendszert csak így lehetett beleaplikálni.
Hozzáteszem amikor elmentem a szakműhelybe beszerelés céljából, egyből azzal kezdték, hogy megnézték milyen computer van a kocsiban, mert van, amihez a rendszer nem jó... Nekem Bosch volt benne.
Most ugyanez - konkrétan ugyanaz - a gázrendszer van az ASTRA-ban, hibátlanul üzemel, az említett bajok nincsenek

Most az opelnél 6.5-7l a fogyasztás gázból.

Köszi az infokat, nekkem Bosch a számitogépem.... Remélem aziért nem lesz gond
 
Esetleg ha vannak még hasonlótapasztalatok szivesen halgatom őkket _pug
Naplózva

babust

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 58
  • Autó színe: Meggypiros
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31503 Dátum: 2014 Július, 18, 08:29:23 »

Trapézgömböt kellene cseréltetnem, ahhoz keresek alkatrészt. Bárdi Webshopjában a kocsi paramétereinek megadásával kihoz egy csomófélét, egy gond van vele. Van 16 mm-es kónusszal és 18 mm-es kónusszal is. Akkor most melyiket?? Mindegy vagy ha megveszem, lehet, hogy a 2 mm eltérés miatt nem lesz jó?
De mindkettőt ugyanahhoz az autóhoz hozza ki. Peugeot 306 XN, 1.4, benzin, lépcsőshátú, 1998-as gyártás, KFX (TU3JP) motor.

Sürgős volna a válasz, ha tudja valaki a megoldást.
Naplózva
1998 - 1.4 XN - Sedan - KFX (TU3JP) - Sagem SL96

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31504 Dátum: 2014 Július, 18, 08:41:32 »

Trapézgömböt kellene cseréltetnem, ahhoz keresek alkatrészt. Bárdi Webshopjában a kocsi paramétereinek megadásával kihoz egy csomófélét, egy gond van vele. Van 16 mm-es kónusszal és 18 mm-es kónusszal is. Akkor most melyiket?? Mindegy vagy ha megveszem, lehet, hogy a 2 mm eltérés miatt nem lesz jó?
De mindkettőt ugyanahhoz az autóhoz hozza ki. Peugeot 306 XN, 1.4, benzin, lépcsőshátú, 1998-as gyártás, KFX (TU3JP) motor.

Sürgős volna a válasz, ha tudja valaki a megoldást.
Nekem a kutyacsonttal volt ugyan ez ha jól emlékszem!Nem volt mit tennem, lemértem mekkora kell!
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31505 Dátum: 2014 Július, 18, 08:42:54 »

Nagy beruházásra készülök!Lámpa alatti díszlécet készülök venni, kemény 750 ft / db áron!Vadi új, fényezetlen, alapozatlan!Ennyi még belefér a költségvetésbe! :)
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31506 Dátum: 2014 Július, 18, 08:51:33 »

Nagy beruházásra készülök!Lámpa alatti díszlécet készülök venni, kemény 750 ft / db áron!Vadi új, fényezetlen, alapozatlan!Ennyi még belefér a költségvetésbe! :)

Vigyázz, hogy méretpontos legyen! Sok gagyi, a gyárihoz csak kicsit hasonló is kapható...
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31507 Dátum: 2014 Július, 18, 08:57:22 »

Vigyázz, hogy méretpontos legyen! Sok gagyi, a gyárihoz csak kicsit hasonló is kapható...
Mielőtt elhozom, rápróbálom ám...Ha nem oda esnek a csavar lukak vagy nem tudom mik fogják, megköszönöm és otthagyom!De köszi! :)
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31508 Dátum: 2014 Július, 18, 09:23:34 »

Tommy306 al beszélgettem pár sort, és szöget ütött a fejembe a következő dolog!Másik váltó!Neki ugye 1.4 motor van a kocsiban 1.1 váltóval!Na most! 1.6 ra melyik váltó menne fel és működne anélkül,hogy 2 hónap múlva szét esik, mert esetleg nem bírja a motor teljesítményét,Egyértelmű, hogy rövidebb váltóra gondolok, mitől esetleg jobban is harapna a vas, mert a gyári értékek nekem eléggé gyászosak!
Naplózva

Tommy306

  • Szakbarbár
  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 196
  • Autó színe: piros (még...)
  • Évjárat: 1993
  • Kor: 21
  • Lakóhely: Balogunyom
  • Motor: 1.1
  • Típus: 5 ajtós
  • Szakbarbár
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31509 Dátum: 2014 Július, 18, 09:59:03 »

Tommy306 al beszélgettem pár sort, és szöget ütött a fejembe a következő dolog!Másik váltó!Neki ugye 1.4 motor van a kocsiban 1.1 váltóval!Na most! 1.6 ra melyik váltó menne fel és működne anélkül,hogy 2 hónap múlva szét esik, mert esetleg nem bírja a motor teljesítményét,Egyértelmű, hogy rövidebb váltóra gondolok, mitől esetleg jobban is harapna a vas, mert a gyári értékek nekem eléggé gyászosak!

1,6 alatt bírni fogja egy darabig de széthullik, az enyém is nyüszít pedig sokat nem használtam. Tedd alá, próbáld ki. Mondjuk ha olyat akarsz ami nem esik szét és rövid, csináltass bele egy tolós váltót  >:D
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31510 Dátum: 2014 Július, 18, 10:21:48 »

1,6 alatt bírni fogja egy darabig de széthullik, az enyém is nyüszít pedig sokat nem használtam. Tedd alá, próbáld ki. Mondjuk ha olyat akarsz ami nem esik szét és rövid, csináltass bele egy tolós váltót  >:D
A tolós váltó árán 3 másik ilyen kocsit tudnék venni aszem!
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31511 Dátum: 2014 Július, 18, 10:52:06 »

Olyan kérdésem van, hogy a színkódot ezekben a kocsikban hol találom?
Motorszám, alvázszám már megvan!Meg van egy 50 ft os matrica az első torony tetején amin a motorkód egy része van , meg valami KV val kezdődő sorszám meg talán még egy szám!A sok közül valamelyik lenne a színkód?
Más: Valakinél azt olvastam, hogy 1.6 motor van a vasban, és ne keressen benne hidrotőkét, mert nincs!Oldalról szelepet a motor, hogy nincs??
Nekem S1 van 94 es, 1.6 akkor enyében sincs?Leszedtem a szelepfedelet és lehet tekergetni a szelephézagokon azt láttam!Kissé csattog de hidegen, melegen már halkabb!Most akkor mi a hiba?Szelepek, vagy a nem létező hidrotőkék csinálják?
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31512 Dátum: 2014 Július, 18, 10:58:05 »

Olyan kérdésem van, hogy a színkódot ezekben a kocsikban hol találom?
Motorszám, alvázszám már megvan!Meg van egy 50 ft os matrica az első torony tetején amin a motorkód egy része van , meg valami KV val kezdődő sorszám meg talán még egy szám!A sok közül valamelyik lenne a színkód?

A vezetőoldali teleszkóptorony tetejére szokták S1-nél ráfesteni. Négykarakteres kód.
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31513 Dátum: 2014 Július, 18, 11:01:05 »

A vezetőoldali teleszkóptorony tetejére szokták S1-nél ráfesteni. Négykarakteres kód.
Akkor nekem szopóka nyalóka lesz a pontos színkódot kideríteni, mert ott aztán semmi sincs :(
Nem is tudom miért lepődöm meg, csak a dudli van ezzel a kocsival nekem.
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31514 Dátum: 2014 Július, 18, 15:39:18 »

A fény szóró alatti diszlécet úgy tudod kivenni, hogy fogsz egy lapos csavarhúzót, de még jobb ilyen pajszer szerű tárgy csak kicsiben és szépen elkezded alulról,felülről kifeszegetni!Nem patenttal van rögzítve hanem műanyag sínbe csúsznak be ilyen kampó szerű fülek, mik kipattannak!Persze nincs kizárva hogy eltörik!Én ma vettem egy balost, után gyártottat, úgy becuppant a helyére mindenféle átalakítás nélkül, mint a sicc! 750 ft ot megért!Fényezni meg magam fogom.A lényeg, ha óvatosan veszed la a díszlécet, nem fog eltörni!Jaa, a hűtőmaszkon is van egy kis stift vagy mi, arra is rá van pattintva,azt is sima lapos csavarhúzóval csak lepattintod!
Naplózva

osee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Bécs
  • Motor: 1.9D
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31515 Dátum: 2014 Július, 23, 07:41:30 »

Passz, de ha veszel komplett Bosch tömítéskészletet, abban lennie kell ilyennek is.

Szia! Ki csavartam a "szelepet" és nincs ott semmi tömítés. Meg könnyen át lehet fújni rajta. Ez normális? Gyári alkatrész katalógusban nem jelenik meg az ábrán.  ??? Mi tévő legyek? Dugaszoljam le? Vagy az nem jó megoldás, mert ott el kell engedje a nyomást?
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31516 Dátum: 2014 Július, 23, 15:26:51 »

Szia! Ki csavartam a "szelepet" és nincs ott semmi tömítés. Meg könnyen át lehet fújni rajta. Ez normális? Gyári alkatrész katalógusban nem jelenik meg az ábrán.  ??? Mi tévő legyek? Dugaszoljam le? Vagy az nem jó megoldás, mert ott el kell engedje a nyomást?
Nem tudom, nekünk ott folyt, de adagolós megcsinálta...
Naplózva

Tommy306

  • Szakbarbár
  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 196
  • Autó színe: piros (még...)
  • Évjárat: 1993
  • Kor: 21
  • Lakóhely: Balogunyom
  • Motor: 1.1
  • Típus: 5 ajtós
  • Szakbarbár
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31517 Dátum: 2014 Július, 23, 19:18:34 »

Sziasztok olyan problémám van a kocsival, hogy magas fordulaton ledadog, ha pumpálva pörgetem akkor kiforog de akkor is dadog. Okozhatja ezt az elkoszolódott benzinszűrő? Alapból is erőtlen, a gyújtása rendben van, fals levegőt elvileg nem szív sehol. Egy szerelő haverom szerint az autómata szivató nyitott állásban ragadhatott, de ezt nem tartom valószínűnek.

Valakinek volt már ilyen, illetve koszos benzinszűrő milyen tüneteket okoz?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31518 Dátum: 2014 Július, 23, 20:04:22 »

Sziasztok olyan problémám van a kocsival, hogy magas fordulaton ledadog, ha pumpálva pörgetem akkor kiforog de akkor is dadog. Okozhatja ezt az elkoszolódott benzinszűrő? Alapból is erőtlen, a gyújtása rendben van, fals levegőt elvileg nem szív sehol. Egy szerelő haverom szerint az autómata szivató nyitott állásban ragadhatott, de ezt nem tartom valószínűnek.

Valakinek volt már ilyen, illetve koszos benzinszűrő milyen tüneteket okoz?

Szerintem cseréld ki, 1-2.000 Ft-os tételről van szó, én évente cserélem, nem árthat.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31519 Dátum: 2014 Július, 24, 19:09:53 »

Sziasztok

Mennyire bonyolult egy ajtócsere?
Most fényeztetem le az új ajtómat, mert a régit az előző gazdi eléggé leamortizálta
Beszereztem egy s1-es ajtót, mindent szépen át akarok pakolni a saját s2-es ajtómból, ezért kérnék tanácsokat, apróságok amire oda kell figyeljek stb :)
A kárpitot érdekes lesz áttenni mert ugye nem egyeznek a lyukak de mintha vkinek olvastam volna a saját autós történetében , hogy ilyen esetben hogy a legkönnyebb  :)

Ablakot mennyire nehézkes kiszedni?
Naplózva

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31520 Dátum: 2014 Július, 25, 08:44:04 »

Sziasztok

Mennyire bonyolult egy ajtócsere?
Most fényeztetem le az új ajtómat, mert a régit az előző gazdi eléggé leamortizálta
Beszereztem egy s1-es ajtót, mindent szépen át akarok pakolni a saját s2-es ajtómból, ezért kérnék tanácsokat, apróságok amire oda kell figyeljek stb :)
A kárpitot érdekes lesz áttenni mert ugye nem egyeznek a lyukak de mintha vkinek olvastam volna a saját autós történetében , hogy ilyen esetben hogy a legkönnyebb  :)

Ablakot mennyire nehézkes kiszedni?
Szerintem a kárpit cserét nem fogod tudni megúszni, legalábbis ha szeretnél továbbra is elektromos ablakokat meg központi zárat.
Szerintem az s1 és s2 ajtókábele más.
A kárpitcsere az gyakorlatilag abból áll, hogy a az s2 ajtóról le kell fúrnod a távtartókat, majd az s1 ajtón kimatekolni a helyét és fel kell csavaroznod őket. Illetve az s1 kárpitról is le kell fúrni a tükör résznél lévő mozgó csavart. (bár nálam az egyik oldalon fel került a konzol a másik oldalon meg le lett rövidítve a csavar, és az rögzít)
Illetve ha jól sejtem akkor a kábelköteget is ki kell cseréled az s2 kapcsolókhoz.

Az ablakot, ha kiszeded a kédereket és a vízlehúzókat szerintem nem túl nehéz kivenni. Ja s1-nél és s2 ha jól tudom az ablakemelőhöz más módszerrel van rögzítve az ablak. s1-nél egy kis négyzet alakú műanyagot kell elforgatni, s2-nél "rögzítő kapocs" van.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31521 Dátum: 2014 Július, 25, 13:28:07 »

Szerintem a kárpit cserét nem fogod tudni megúszni, legalábbis ha szeretnél továbbra is elektromos ablakokat meg központi zárat.
Szerintem az s1 és s2 ajtókábele más.
A kárpitcsere az gyakorlatilag abból áll, hogy a az s2 ajtóról le kell fúrnod a távtartókat, majd az s1 ajtón kimatekolni a helyét és fel kell csavaroznod őket. Illetve az s1 kárpitról is le kell fúrni a tükör résznél lévő mozgó csavart. (bár nálam az egyik oldalon fel került a konzol a másik oldalon meg le lett rövidítve a csavar, és az rögzít)
Illetve ha jól sejtem akkor a kábelköteget is ki kell cseréled az s2 kapcsolókhoz.

Az ablakot, ha kiszeded a kédereket és a vízlehúzókat szerintem nem túl nehéz kivenni. Ja s1-nél és s2 ha jól tudom az ablakemelőhöz más módszerrel van rögzítve az ablak. s1-nél egy kis négyzet alakú műanyagot kell elforgatni, s2-nél "rögzítő kapocs" van.

Ez egy részletes, jó leírás, még annyit hozzá, hogy természetesen az ajtókábelt is át kell cserélni, az S1-esé határozottan különböző.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31522 Dátum: 2014 Július, 25, 14:43:07 »

Szerintem a kárpit cserét nem fogod tudni megúszni, legalábbis ha szeretnél továbbra is elektromos ablakokat meg központi zárat.
Szerintem az s1 és s2 ajtókábele más.
A kárpitcsere az gyakorlatilag abból áll, hogy a az s2 ajtóról le kell fúrnod a távtartókat, majd az s1 ajtón kimatekolni a helyét és fel kell csavaroznod őket. Illetve az s1 kárpitról is le kell fúrni a tükör résznél lévő mozgó csavart. (bár nálam az egyik oldalon fel került a konzol a másik oldalon meg le lett rövidítve a csavar, és az rögzít)
Illetve ha jól sejtem akkor a kábelköteget is ki kell cseréled az s2 kapcsolókhoz.

Az ablakot, ha kiszeded a kédereket és a vízlehúzókat szerintem nem túl nehéz kivenni. Ja s1-nél és s2 ha jól tudom az ablakemelőhöz más módszerrel van rögzítve az ablak. s1-nél egy kis négyzet alakú műanyagot kell elforgatni, s2-nél "rögzítő kapocs" van.



Köszi a választ.
Ez úgy néz ki hogy van egy csupasz s1 ajtóm amibe átrakok mindent.
Kábelköteget, mindent. Biztos rá megy majd egy nap de meg kell oldani.
Remélem nem lesz komolysbb fennakadás és összehozható lesz     a dolog
Elsőnek elviszem lefújatni az ajtót, ha visszakaptam akkor kezdek neki.
Naplózva

benziner

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: -1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 33
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31523 Dátum: 2014 Július, 25, 20:33:40 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben észrevettem, hogy 45-55-ös tempónál egyenesen haladva vagy nagyon enyhén jobbra fordítva a kormányt folyamatos csikorgást lehet hallani. Főleg most nyáron lehúzott ablaknál igencsak idegesítő...
A kormány teljesen jó, úttartása kifogástalan, szervótartály tele. Valakinek van valami ötlete mi okozhatja ezt a hangot?
Előre is köszi!
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31524 Dátum: 2014 Július, 25, 21:44:01 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben észrevettem, hogy 45-55-ös tempónál egyenesen haladva vagy nagyon enyhén jobbra fordítva a kormányt folyamatos csikorgást lehet hallani. Főleg most nyáron lehúzott ablaknál igencsak idegesítő...
A kormány teljesen jó, úttartása kifogástalan, szervótartály tele. Valakinek van valami ötlete mi okozhatja ezt a hangot?
Előre is köszi!
Detto ez a bajom 1 éve!!!! Jó lenne rájönni mivan.. ;)
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31525 Dátum: 2014 Július, 26, 19:37:20 »

S1~s2 ajtó
Nézegettem az ajtót, talán a kárpittal nem lesz gond, amitől tartok az az elektromos ablak, központi stb átpakolása.
Remélem a felfogatási pontokat nem kell újra fúrni, mert az nem lesz egyszerű :/
Naplózva

timona4

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 66
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1997.11
  • Kor: 33
  • Lakóhely: miskolc
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31526 Dátum: 2014 Július, 27, 11:25:23 »

Üdv Mindenkinek!

Örülök, hogy újra beindult a fórum.

Lenne két kérdésem. Milyen kulcs szükséges a hengerfejcsavarhoz? Milyen minőség a Lincos szerszám?

üdv. lehet már nem aktuális a kérdésed de ha jól emlékszem 13-as torx imbrusz szóval olyan ami rá megy a csavarra nem pedig bele  :) bocs ha már nem aktuális
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31527 Dátum: 2014 Július, 27, 11:56:41 »

Üdv Mindenkinek!

Örülök, hogy újra beindult a fórum.

Lenne két kérdésem. Milyen kulcs szükséges a hengerfejcsavarhoz? Milyen minőség a Lincos szerszám?


Én annak idején,amikor szerszámokat akartam venni, házi használatra, de kifejezetten jó minőséget, a Lincos után is utánanéztem. Állítólag elég jó minőségűek, többféle gépet is gyárt, gumis műhelyeknek is többet között gumizógépet, gondolom strapabíróak. Meg ha jól emlékszem élettartam garanciát vállalnak rá.
Naplózva
Balázs

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31528 Dátum: 2014 Július, 27, 14:04:30 »

Üdv Mindenkinek!

Örülök, hogy újra beindult a fórum.

Lenne két kérdésem. Milyen kulcs szükséges a hengerfejcsavarhoz? Milyen minőség a Lincos szerszám?
De az a kulcs amit veszel, nyomaték kulcs legyen és járj utána milyen nyomatékkal kell meghúzni a hengerfej csavarokat és a meghúzás sorrendje mi, mert ezek az adatok nagyon fontosak!!!
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31529 Dátum: 2014 Augusztus, 01, 15:46:05 »

Sziasztok

Arra lennék kiváncsi, hogy a hűtőben lévő vizet hogy tudom kicserélni illetve kitisztítani a hűtőt?
Legegyszerűbb ha leveszem és magasnyomásúval átmosom, csak azt nem találtam meg h hol tudnám leereszteni a benne lévő vizet.
Sztem még nem volt cserélve és eléggé trutymósnak néz ki.

Visszaszerelés után légtelenítés és ilyesmit azt hogy kell megcsinálni?
(ha vki leírná nekem azt megköszönném, szemben állok a hűtővel akkor merre találom a leeresztő csapot stb)
Desztillált vízből, fagyállóból mennyi kell bele ha fel akarom tölteni?

1.4 benzin, kfx motorkód.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31530 Dátum: 2014 Augusztus, 02, 21:13:21 »


Sziasztok!

Találkozott már valaki olyannal, hogy mikor megy a klíma "gőzölög" a szellőző a műszerfalon?
Nincs szaga, csak látszik valami füst szerű képződmény, ahogy jön a levegő.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31531 Dátum: 2014 Augusztus, 02, 21:28:12 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyannal, hogy mikor megy a klíma "gőzölög" a szellőző a műszerfalon?
Nincs szaga, csak látszik valami füst szerű képződmény, ahogy jön a levegő.

Nem lehet, hogy csak túlontúl hidegre állítottad, és a nagyon hideg levegőből kicsapódó  vízpárát látod?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31532 Dátum: 2014 Augusztus, 02, 21:58:45 »

Nem lehet, hogy csak túlontúl hidegre állítottad, és a nagyon hideg levegőből kicsapódó  vízpárát látod?

Simán lehet, bár 21 fokra van állítva. Ez normális jelenség lehet?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31533 Dátum: 2014 Augusztus, 03, 00:27:40 »

Simán lehet, bár 21 fokra van állítva. Ez normális jelenség lehet?
Nekem is csinál ilyet, ne parázz :D
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31534 Dátum: 2014 Augusztus, 03, 01:18:20 »

Nem lehet, hogy csak túlontúl hidegre állítottad, és a nagyon hideg levegőből kicsapódó  vízpárát látod?

Nekem is csinál ilyet, ne parázz :D

Rendben, köszi szépen.  :-!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31535 Dátum: 2014 Augusztus, 03, 15:27:46 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyannal, hogy mikor megy a klíma "gőzölög" a szellőző a műszerfalon?
Nincs szaga, csak látszik valami füst szerű képződmény, ahogy jön a levegő.

Sajnos a fűtésboxban és az anyós oldali padlón áll a víz, ezért párásodik annyira az autó.
El volt dugulva a kondenzvíz leeresztő cső, kipucoltuk, de még mindíg csöpög a box illsztésénél a víz.
Naplózva

roy28

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: ezüst metál
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Erdőkertes
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31536 Dátum: 2014 Augusztus, 07, 01:51:33 »

Sziasztok,

Nekem kicsit csúszik a kuplungom. Eddig csak 4-5ben, de most már 2-3-ban is. kb 150e-nél volt kuplung cserélve, most meg 300e-nél járok. Tudtok abban segíteni, hogy mit is kell pontosan cseréltetnem s kb mennyi lehet? Jó lenne nem szervízzel csináltatni, mert az horror árban lehet.
Egy másik kérdés, hogy a műszerfalamon elment némi visszajelző fény. Ehhez elgendő csak az órát levennem, s mögötte cserélni az izzót, vagy van vmi más trükk is?

Köszi.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31537 Dátum: 2014 Augusztus, 07, 08:44:18 »

Sziasztok,

Nekem kicsit csúszik a kuplungom. Eddig csak 4-5ben, de most már 2-3-ban is. kb 150e-nél volt kuplung cserélve, most meg 300e-nél járok. Tudtok abban segíteni, hogy mit is kell pontosan cseréltetnem s kb mennyi lehet? Jó lenne nem szervízzel csináltatni, mert az horror árban lehet.
Egy másik kérdés, hogy a műszerfalamon elment némi visszajelző fény. Ehhez elgendő csak az órát levennem, s mögötte cserélni az izzót, vagy van vmi más trükk is?

Köszi.

A műszerfali izzókat magad is tudod cserélni.
Alsó kormányburkolaton a kormányhoz közelebbi két torx csavart ki, a felső kormányburkolatot le, a műszeregység előtti keret 4 torx csavarját ki, keretet ki, műszeregység 3 torx csavarját ki, műszeregységet kicsit előreemelni, elfordítani, mögé begyúlni, és a két 26-pólusú csatlakozó kengyeleit kioldani, csatikat lehúzni. Itt választhatsz: vagy leszereled a kormánykereket, vagy fent hagyod. Szerintem hagyható, és óvatosan, irányba forgatva, mögötte jobb oldalon is kijön. Visszaszerelés fordított sorrendben. 1,2 W-os rizsszem-izzókra lesz szükséged.
Naplózva

Tommy306

  • Szakbarbár
  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 196
  • Autó színe: piros (még...)
  • Évjárat: 1993
  • Kor: 21
  • Lakóhely: Balogunyom
  • Motor: 1.1
  • Típus: 5 ajtós
  • Szakbarbár
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31538 Dátum: 2014 Augusztus, 07, 16:41:37 »

Sziasztok,

Nekem kicsit csúszik a kuplungom. Eddig csak 4-5ben, de most már 2-3-ban is. kb 150e-nél volt kuplung cserélve, most meg 300e-nél járok. Tudtok abban segíteni, hogy mit is kell pontosan cseréltetnem s kb mennyi lehet? Jó lenne nem szervízzel csináltatni, mert az horror árban lehet.
Egy másik kérdés, hogy a műszerfalamon elment némi visszajelző fény. Ehhez elgendő csak az órát levennem, s mögötte cserélni az izzót, vagy van vmi más trükk is?

Köszi.

A kuplungnál megbontás után derül ki mit kell cserélni, de 150k km után szerintem egyben cseréld. Kuplungszett 25-50 ezer forint márkától függetlenül. Szerelők kb 20-25 ezret kérnek érte, de ha számla is kell akkor több. Nem csoda mert nem egy hálás dolog. Ha sosem csináltad szerintem hagyd szakemberre.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31539 Dátum: 2014 Augusztus, 07, 17:35:41 »

A kuplungnál megbontás után derül ki mit kell cserélni, de 150k km után szerintem egyben cseréld. Kuplungszett 25-50 ezer forint márkától függetlenül. Szerelők kb 20-25 ezret kérnek érte, de ha számla is kell akkor több. Nem csoda mert nem egy hálás dolog. Ha sosem csináltad szerintem hagyd szakemberre.

Nekem tavasszal lett Unixos szett berakva, 18e volt a készlet.
Előtte Sachs volt, az 35.000 km után kezdett rendetlenkedni, így most az olcsóbb mellett döntöttem.
Eddíg nincs vele bajom, Kapinak kb 160.000 km óta van bent, ő javasolta.
Naplózva

DrVentura88

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: Sárga
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
306 Cabrio
« Válasz #31540 Dátum: 2014 Augusztus, 11, 16:06:48 »

Sziasztok!

Pár napja boldog 306 tulajdonos vagyok, sikerült hozzájutnom egy nagyon jól karbantartott 1997-es külföldről hozott sárga Cabrio-hoz. Fekete bőrös, légzsákos, 4x elektromos ablakos, kódos indítású, stb. stb.

Nagyon elégedett vagyok vele, egyelőre úgy néz ki mindene működik, de lenne ár észrevételem.

A csomagtartót eddig tudtam nyitni, de ma reggeltől nem. Olyan, mintha a kp. zár nem nyitná. Ha kulccsal próbálom elfordul benne, de nem tudom kinyitni. Ötlet?:)

A bal első ablakot többnyire le tudom engedni és fel is megy, de sokszor csak kerreg és segíteni kell neki. Létezik hozzá olcsón felújító készlet, vagy mechanika?

A kulcsa kopott állapotú és kijár a gombnál a gumi. Lehet hozzá kapni kulcsházat?

A csomiajtó pótféklámpás, de csak fele világít, szoktam mókerálni ilyesmiket, de ha van olcsón működő, akkor inkább nem állnék neki:)

A kódos indítás is tök jó, de hogy lehet rajta kódot cserélni, illetve mennyire szoktak ezek meghibásodni?

Köszönöm előre is a válaszokat, üdvözlettel: Péter
Naplózva

Csedár

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 71
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Lajosmizse
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31541 Dátum: 2014 Augusztus, 11, 16:27:42 »

Sziasztok!
Jó kis nyári 35 fokos lépésben haladós forgalomban azt vettem észre hogy forr a vizem. Kiderült hogy a ventilátor nem ment és azóta sem működik. Maga a ventilátor szokott tönkremenni vagy nézessem át a kábeleket? (amit annyira nem szeretnék mert itt az autóvillamosági szakember 7 000 ft-os órabérbe dolgozik) A csatlakozó rajta van rendesen. Egyéb tippem nincs.

Mit javasoltok? Csere, vagy szánjam rá az átnézésének a költségét?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31542 Dátum: 2014 Augusztus, 11, 17:02:38 »

Sziasztok!
Jó kis nyári 35 fokos lépésben haladós forgalomban azt vettem észre hogy forr a vizem. Kiderült hogy a ventilátor nem ment és azóta sem működik. Maga a ventilátor szokott tönkremenni vagy nézessem át a kábeleket? (amit annyira nem szeretnék mert itt az autóvillamosági szakember 7 000 ft-os órabérbe dolgozik) A csatlakozó rajta van rendesen. Egyéb tippem nincs.

Mit javasoltok? Csere, vagy szánjam rá az átnézésének a költségét?
Klímás az autó? Ha nem akkor lehet ventillátor és kék színű hőgomba hiba, ha igen, akkor több minden.
Naplózva

Csedár

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 71
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Lajosmizse
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31543 Dátum: 2014 Augusztus, 11, 18:35:43 »

Klímás az autó? Ha nem akkor lehet ventillátor és kék színű hőgomba hiba, ha igen, akkor több minden.

Nem klímás. Szerencsére viszont akkor méretű hűtő van benne mint a klímásokban így gond nélkül tudom a legtöbb esetben használni. Viszont jó volna orvosolni a problémát.
Egyébként mi az a kék színű hőgomba? Mi a funkciója és hol található? (bocsánat az amatőr kérdésért, de még van mit tanulnom)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:306 Cabrio
« Válasz #31544 Dátum: 2014 Augusztus, 11, 18:58:56 »

Sziasztok!

Pár napja boldog 306 tulajdonos vagyok, sikerült hozzájutnom egy nagyon jól karbantartott 1997-es külföldről hozott sárga Cabrio-hoz. Fekete bőrös, légzsákos, 4x elektromos ablakos, kódos indítású, stb. stb.

Nagyon elégedett vagyok vele, egyelőre úgy néz ki mindene működik, de lenne ár észrevételem.

A csomagtartót eddig tudtam nyitni, de ma reggeltől nem. Olyan, mintha a kp. zár nem nyitná. Ha kulccsal próbálom elfordul benne, de nem tudom kinyitni. Ötlet?:)

A bal első ablakot többnyire le tudom engedni és fel is megy, de sokszor csak kerreg és segíteni kell neki. Létezik hozzá olcsón felújító készlet, vagy mechanika?

A kulcsa kopott állapotú és kijár a gombnál a gumi. Lehet hozzá kapni kulcsházat?

A csomiajtó pótféklámpás, de csak fele világít, szoktam mókerálni ilyesmiket, de ha van olcsón működő, akkor inkább nem állnék neki:)

A kódos indítás is tök jó, de hogy lehet rajta kódot cserélni, illetve mennyire szoktak ezek meghibásodni?

Köszönöm előre is a válaszokat, üdvözlettel: Péter

Szia!

Gratula az autódhoz!
A csomagtartózár valószínűleg elkoszolódott, pont tegnap este csináltunk egy ugyan ilyen problémával küzdő autót. Tele kell nyomni wd40-nel és a kulcssal hosszú perceken keresztűl finoman mozgatni. Néha beragadnak a lamellák ha nincs kipucolva.

Az ablak bowdeneit fújd be először szilikonnal, sokat segíthet, ha nehezen húzza fel az ablakot.

A kulcsházhoz gombot peugeot szalonban tudsz venni, 1-2000 ft között van.

A kódos immo programozást megtalálod a főoldal tippek trükkök rovatban
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31545 Dátum: 2014 Augusztus, 11, 19:57:29 »

Nem klímás. Szerencsére viszont akkor méretű hűtő van benne mint a klímásokban így gond nélkül tudom a legtöbb esetben használni. Viszont jó volna orvosolni a problémát.
Egyébként mi az a kék színű hőgomba? Mi a funkciója és hol található? (bocsánat az amatőr kérdésért, de még van mit tanulnom)
Akkor vagy a gomba, vagy a venti lehet a hibás. Az autót szemből nézve a kék gomba a hűtő jobb felső sarkában van. Az kapcsolja a ventit, ha a víz eléri a 97 fokot.
Venti hibát úgy tudod tesztelni, hogy ha lehúzod a csatit a gombáról, és a két pólusát egy dróttal összezárod. Ha összezártad, akkor be kell kapcsolnia a ventinek.
Naplózva

DrVentura88

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: Sárga
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:306 Cabrio
« Válasz #31546 Dátum: 2014 Augusztus, 12, 11:02:52 »

Szia!

Gratula az autódhoz!
A csomagtartózár valószínűleg elkoszolódott, pont tegnap este csináltunk egy ugyan ilyen problémával küzdő autót. Tele kell nyomni wd40-nel és a kulcssal hosszú perceken keresztűl finoman mozgatni. Néha beragadnak a lamellák ha nincs kipucolva.

Az ablak bowdeneit fújd be először szilikonnal, sokat segíthet, ha nehezen húzza fel az ablakot.

A kulcsházhoz gombot peugeot szalonban tudsz venni, 1-2000 ft között van.

A kódos immo programozást megtalálod a főoldal tippek trükkök rovatban


Köszönöm. Hétvégén megnézek ezt-azt akkor:) Annyit közben pontosítok, hogy a csomiajtót a kp. zár zárni zárja csak nyitni nem és már kulccsal ki tudom nyitni (nem tudom eddig miért nem sikerült).

Cabrio-hoz amúgy létezik valami robbantott ábrás rajz? Nem mintha szét akarnám dönteni, de ki tudja mikor lehet rá szükségem:)

Köszönöm: Péter
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:306 Cabrio
« Válasz #31547 Dátum: 2014 Augusztus, 12, 13:08:03 »


Köszönöm. Hétvégén megnézek ezt-azt akkor:) Annyit közben pontosítok, hogy a csomiajtót a kp. zár zárni zárja csak nyitni nem és már kulccsal ki tudom nyitni (nem tudom eddig miért nem sikerült).

Cabrio-hoz amúgy létezik valami robbantott ábrás rajz? Nem mintha szét akarnám dönteni, de ki tudja mikor lehet rá szükségem:)

Köszönöm: Péter

Létezik robbantott ábrás rajz, de mindíg csak egy-egy csoportra terjed ki (pl. futómű, karosszéria, elektromos dolgok stb.).
A teljes autóra elég sok oldal lenne, nem tudom, hogy van-e ilyen komplett gyüjtemény, a gyári service box-on kívül.

Naplózva

zolihawk

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Debrecen
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31548 Dátum: 2014 Augusztus, 12, 14:52:20 »

Sziasztok,

Nem tudja valaki, hogy mi a folyamata a hátsó ajtókban a központi zár cseréjének?
Naplózva

Csedár

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 71
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Lajosmizse
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31549 Dátum: 2014 Augusztus, 12, 22:45:25 »

Sziasztok,

Nem tudja valaki, hogy mi a folyamata a hátsó ajtókban a központi zár cseréjének?

Én kb 2 hete cseréltem őket, igaz az első ajtókban, de gondolom attól még a folyamat ugyanaz. Sőt mivel ott eggyel kevesebb helyre kell beakasztani a dolgokat, így azt gondolom hogy még egyszerűbb is.
Amikor a bontóból elhoztam őket azt mondták hogy nem érdemes nekiállnom, mert nagyon macerás. Kb másfél óra alatt megoldottam, úgy hogy ezelőtt sosem láttam még csak képen sem központi zár egységet.
Én így csináltam:
-ajtókárpit le
-torx kulccsal kiszedtem a kívülről hozzáférhető csavarokat
-lehúztam róla a csatlakozót (beletelt egy kis időbe amire rájöttem hogy biztonsági csatlakozó van rajta amit először egy keskeny fejű csavarhúzóval fel kell húzni)
-aztán sorban elkezdtem kiakasztgatni a belső, illetve a külső kilincsről azokat a behúzókarokat(?) (a belső kilincset teljesen le kel szedni hogy ki tudd belőle akasztani a kart)
-ahogy megvoltam az összessel csak ki kellett vennem az ajtó közepén lévő lyukon át
-aztán elkezdtem berakni az "újat". Szerencsére 90 fokban ellehet hajtani a behúzókarokat és így rézsutosan betudtam csúsztatni a helyére.
-ezután csavarokat vissza, visszaakasztottam a karokat (volt amelyikkel vagy fél óráig vacakoltam), ráraktam a csatlakozót és kész.
Azért gondolom hogy a hátsóba egyszerűbb mert a legtöbb bajom azzal a részével volt ahol maga a zárszerkezet illeszkedik rá a központi zár egységre. (bocsánat ha nem fogalmazok túl érthetően de fogalmam sincs a rendes neveiről)

Remélem segített valamit amit leírtam!  :)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.441 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.