Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 683   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 4941909 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31300 Dátum: 2014 Április, 28, 07:54:17 »

Igen, köszönöm szépen a segítséget. Sikerült kiszednem, sajnos a antenna talpánál szivárog a víz.
Be kell szereznem egy másikat amúy is mert az elõzõ tulaj sikeresen beletörte az antennát :p
Visszatételnél majddd kap egy kis szilót és remélhetőleg akkor megszűnik a vízszivárgás is

A szalonban nem drága a gyári talp + antenna.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31301 Dátum: 2014 Április, 28, 10:42:48 »

Egy másik kérdés: szervószivattyú csere folyamatát vki le tudná írni. Milyen olaj kell bele mennyi stb...kell e légteleníteni ?
köszönöm
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31302 Dátum: 2014 Április, 28, 14:44:42 »

Én csak írom rendületlenül a hülyeségemet,egyszer majd csak jön valami reakció!
Amik cserélve lettek : AC pumpa, holtpont jeladó, gyújtás trafó!Ez mind új garanciális termék.És az autó még mindig járóképtelen!Valakinek van 1.6 8v 94 es S1 hez ECU ja?Csak próbára?Mert kezdem azt gondolni a motorvezérlőm hányta össze magát, de ha egy mód van rá nem vennék feleslegesen egyet abból is!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31303 Dátum: 2014 Április, 28, 16:39:26 »

Én csak írom rendületlenül a hülyeségemet,egyszer majd csak jön valami reakció!
Amik cserélve lettek : AC pumpa, holtpont jeladó, gyújtás trafó!Ez mind új garanciális termék.És az autó még mindig járóképtelen!Valakinek van 1.6 8v 94 es S1 hez ECU ja?Csak próbára?Mert kezdem azt gondolni a motorvezérlőm hányta össze magát, de ha egy mód van rá nem vennék feleslegesen egyet abból is!

Átnézted már nagyon gondosan a vezetékezést a motortérben?
Elsősorban a testkábelt az akkutól a váltóházig majd a karosszériára, illetve bal oldalon elöl alul a körcsatlakozókat?
Sok kellemetlenséget tudnak a bizonytalan csatlakozások is okozni...
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31304 Dátum: 2014 Április, 28, 17:19:17 »

Átnézted már nagyon gondosan a vezetékezést a motortérben?
Elsősorban a testkábelt az akkutól a váltóházig majd a karosszériára, illetve bal oldalon elöl alul a körcsatlakozókat?
Sok kellemetlenséget tudnak a bizonytalan csatlakozások is okozni...
Akkusaruk ki is lettek cserélve!De láttad mi a hibajelenségem?
Beindul a kocsi szépen is ketyeg 1000 rpm alapjáraton, de ahogy akarok nyomni egy nagyobb gázt először le akar fulladni majd ha nem figyelek le is áll.Ha nem áll le akkor meg durran akkorát mint állat!Mind e négy gyertya fekete kormos volt.Pillangószelepnél kipucoltam darabokra szedtem ott mindent, semmi változás!Alapjárati motor kipucol, anélkül próbál, semmi változás.Amiket írtam AC,holtpont jeladó,trafó ki lettek cserélve de a hiba továbbra is fenn áll!olvastam valahol egy 306 ról, aminek az ECU volt a baja, de azt nem tudok hirtelen szerezni, meg nincs is rá money!Ezért kéne egy kölcsön, hogy legalább ki tudjam próbálni valóban az rossz e és ha nem tudjak tovább nyomozni!140e ft om álla kocsiban és használhatatlan, ez azért nevetséges már!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31305 Dátum: 2014 Április, 29, 13:39:07 »

Akkusaruk ki is lettek cserélve!De láttad mi a hibajelenségem?
Beindul a kocsi szépen is ketyeg 1000 rpm alapjáraton, de ahogy akarok nyomni egy nagyobb gázt először le akar fulladni majd ha nem figyelek le is áll.Ha nem áll le akkor meg durran akkorát mint állat!Mind e négy gyertya fekete kormos volt.Pillangószelepnél kipucoltam darabokra szedtem ott mindent, semmi változás!Alapjárati motor kipucol, anélkül próbál, semmi változás.Amiket írtam AC,holtpont jeladó,trafó ki lettek cserélve de a hiba továbbra is fenn áll!olvastam valahol egy 306 ról, aminek az ECU volt a baja, de azt nem tudok hirtelen szerezni, meg nincs is rá money!Ezért kéne egy kölcsön, hogy legalább ki tudjam próbálni valóban az rossz e és ha nem tudjak tovább nyomozni!140e ft om álla kocsiban és használhatatlan, ez azért nevetséges már!

Szia,
nekem van egy Bosch 5.2 ecu-m, de az immós.
Nem tudja valaki, hogy a keypad-dal együtt átrakható?
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31306 Dátum: 2014 Április, 29, 14:07:01 »

Szia,
nekem van egy Bosch 5.2 ecu-m, de az immós.
Nem tudja valaki, hogy a keypad-dal együtt átrakható?
Üdv!Sajnos ehhez nem értek!
Az immo neked a kulcsban van?Mert ha igen akkor nagy a valószínűsége, hogy az immo érzékelő a gyújtáskapcsolóban volt.Vagy esetleg valahol a kapcsoló környékén!Találkoztam külön kivezetett érzékelővel, olyannal nem lenne gond, mert simán lehet indítani saját kulcsommal csak az immo érzékelőhöz oda kell tenni a mágnest vagy mi az!De ha a gyújtáskapcsoló/kulcs párosítás van akkor szerintem nem éri meg vele foglalkozni!Bár ha van hozzá gyújtáskapcsolód is...
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31307 Dátum: 2014 Április, 29, 14:29:56 »

Üdv!Sajnos ehhez nem értek!
Az immo neked a kulcsban van?Mert ha igen akkor nagy a valószínűsége, hogy az immo érzékelő a gyújtáskapcsolóban volt.Vagy esetleg valahol a kapcsoló környékén!Találkoztam külön kivezetett érzékelővel, olyannal nem lenne gond, mert simán lehet indítani saját kulcsommal csak az immo érzékelőhöz oda kell tenni a mágnest vagy mi az!De ha a gyújtáskapcsoló/kulcs párosítás van akkor szerintem nem éri meg vele foglalkozni!Bár ha van hozzá gyújtáskapcsolód is...

S1-nél kódos indításgátló van, a váltó elött van egy számlap, azon kell beütni a kódot.
Elméletileg az is megvan, csak az autó nincs jelenleg nálam.
Ha valaki megerősíti, hogy berakható, visszakérem egy próba erejéig.
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31308 Dátum: 2014 Április, 29, 14:34:48 »

S1-nél kódos indításgátló van, a váltó elött van egy számlap, azon kell beütni a kódot.
Elméletileg az is megvan, csak az autó nincs jelenleg nálam.
Ha valaki megerősíti, hogy berakható, visszakérem egy próba erejéig.
Aha.Ezt nem tudtam.
Enyémbe is van indításgátló!Csak nem tudok rájönni mi az látod! :D
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31309 Dátum: 2014 Április, 29, 14:36:03 »

Találtam egy ilyet, hátha valakinek hasznos.
Mint Pl nekem.
http://www.peugeot205klub.hu/cikkek/cikkek.php?mutasd=cikk&id=14
Naplózva

Iberius

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Pezsgő metál ( chianti ) :D
  • Évjárat: 94.09
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31310 Dátum: 2014 Április, 29, 14:38:26 »

S1-nél kódos indításgátló van, a váltó elött van egy számlap, azon kell beütni a kódot.
Elméletileg az is megvan, csak az autó nincs jelenleg nálam.
Ha valaki megerősíti, hogy berakható, visszakérem egy próba erejéig.
Gyújtásmodul, ECU!Ez a két dolog nem lett még kicserélve a kocsiban, és nem is akarom, csak az egyiket!Ezért kellene egy próba erejéig vagy egy gyújtásmodul vagy egy ECU!Persze 1.6 ba való.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31311 Dátum: 2014 Április, 30, 20:56:53 »

Hy all!

Egy kérdés : (lehet h hülyeség de azért megkérdezem :) )
Miért van az vagy inkább mitől van az , hogy ha az anyósoldali ajtómat kinyitom, és kitárom teljesen akkor nem marad nyitva hanem becsukódik, behajtódik ?
Nézegettem, ugye van a két ajtózsanér plusz közötte a kis fém lap. A kasztni felöli oldalon kicseréltem a csavart, mert eléggé lötyögött de ugyan úgy nem marad nyitva az ajtó :p

Esetleg vmi tipp?

Le kéne szednem a kárpítot és megnézni az ajtóban lévő kis fém lap csatlakozását vagy mi ?
Tuti vmi kis egyszerű dolog lehet, de idegesít :D
Naplózva

György-Kitti

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Tura
  • Motor: 2.0 - 8V
  • Típus: 3 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31312 Dátum: 2014 Április, 30, 21:19:02 »

Sziasztok
Tudna nekem valaki segíteni abban,hogy honnan tudnék letölteni szerelési útmutatót 306-os motorjához?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31313 Dátum: 2014 Április, 30, 21:36:19 »

Sziasztok
Tudna nekem valaki segíteni abban,hogy honnan tudnék letölteni szerelési útmutatót 306-os motorjához?

Szia,

itt a fórumon biztos nem találsz, kérdezz ha van olyan, amire kiváncsi vagy.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31314 Dátum: 2014 Május, 01, 20:09:55 »

Sziasztok

Azt honnan lehet tudni, hogy egy adott váltó jó e az én autómba?
Saját 98as 1.4benzin 75paci
Motorszám:   10fs8lpsa2375472
Alvázszám:   vf37kfxe32350502

Ami lenne : 99es 1.4 benzin 75paci
A motor kód: 10FS7U2514317
Alváz kód: VF37AKFXT32530131

Ezek adatok alapján hozzáértőtől kérdezném , hogy szerinte?

Köszi
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31315 Dátum: 2014 Május, 04, 08:55:51 »

Üdv!


A klímaventit a három csavaron kívül tartja még valami? Megpróbáltam kiszerelni, hogy WD-vel befújjam, de nem sikerült, eltörni meg nem akartam... Mozogni már mozgott, de valami még nem engedte... Az alsó kesztyűtartót ki kell venni egyébként?
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31316 Dátum: 2014 Május, 04, 09:07:51 »

Üdv!


A klímaventit a három csavaron kívül tartja még valami? Megpróbáltam kiszerelni, hogy WD-vel befújjam, de nem sikerült, eltörni meg nem akartam... Mozogni már mozgott, de valami még nem engedte... Az alsó kesztyűtartót ki kell venni egyébként?

Az utastéri szellőzőventillátorra gondolsz, ugye?
A kesztyűtartót nem kell kiszerelni (azt normálisan amúgy is csak a műszerfal kiszerelése után lehet). A csatlakozóját ha lehúztad, már csak a három csavar tartja. Feszegetni sem kell, szépen ki kell jönnie. Furcsállom, hogy nálad nem jön...
Ne WD40-nel fújd, hanem zsírspray-vel, az a tartós megoldás.
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31317 Dátum: 2014 Május, 04, 11:36:02 »

Csatlakozóhoz nem nagyon fértem hozzá, így is kicsavarodva feküdtem az anyósülés előtt :) Van azon valami pöcök vagy valamilyen rögzítés, vagy simán lejön? A venti házának aljára van egy kb ujjnyi vastag cső dugva, kb 10 centi, az mi? (inkább nem piszkáltam azt se)
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31318 Dátum: 2014 Május, 04, 11:43:57 »

Csatlakozóhoz nem nagyon fértem hozzá, így is kicsavarodva feküdtem az anyósülés előtt :) Van azon valami pöcök vagy valamilyen rögzítés, vagy simán lejön? A venti házának aljára van egy kb ujjnyi vastag cső dugva, kb 10 centi, az mi? (inkább nem piszkáltam azt se)
Be kell feküdni "normálisan" és hozzáférsz, lejön simán a csati. A csövet is le kell venni, egy műanyag van a végén ami beakad a venti házába, óvatosan mozgatva kiakad.
Naplózva

dzsii

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5
  • Lakóhely: Pécs
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31319 Dátum: 2014 Május, 04, 15:43:48 »

Az utastéri szellőzőventillátorra gondolsz, ugye?
A kesztyűtartót nem kell kiszerelni (azt normálisan amúgy is csak a műszerfal kiszerelése után lehet). A csatlakozóját ha lehúztad, már csak a három csavar tartja. Feszegetni sem kell, szépen ki kell jönnie. Furcsállom, hogy nálad nem jön...
Ne WD40-nel fújd, hanem zsírspray-vel, az a tartós megoldás.

Látjátok, ez nekem sem áll össze. S3-asom van, másoktól is hallottam már, hogy annak simán ki kell jönnie a három csavar kicsavarozása után... nekem rendesen meg kell nyekegtetnem a műszerfalat, hogy ki tudjam szedni.
Naplózva

timona4

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 66
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1997.11
  • Kor: 33
  • Lakóhely: miskolc
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31320 Dátum: 2014 Május, 04, 19:20:06 »

Végre szereztem fordulatszámmérős órát, nyomban meg is csináltam hogy szép legyen  :-! szerintem az lett.




Naplózva

Roland

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Autó színe: Ezüst szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31321 Dátum: 2014 Május, 04, 23:42:07 »

Látjátok, ez nekem sem áll össze. S3-asom van, másoktól is hallottam már, hogy annak simán ki kell jönnie a három csavar kicsavarozása után... nekem rendesen meg kell nyekegtetnem a műszerfalat, hogy ki tudjam szedni.

Alig egy hónapja szedtem ki én is, zsírozás céljából.
Nekem viszonylag könnyen kiszedhető volt. Valóban három csavar tartja, kicsit meg kellett mocorogtatni mert függőlegesen azonnal nem tudtam kiszedni, valamerre mozgattam és hopp, a kezemben is találtam.
A kiszedése nekem nem volt több 5 percnél, első nekifutásra, szűz kézzel.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31322 Dátum: 2014 Május, 05, 00:06:19 »

Végre szereztem fordulatszámmérős órát, nyomban meg is csináltam hogy szép legyen  :-! szerintem az lett.


Nagyon frankó lett !!

Nekem is ez van most tervben, az óra körüli szürke részt kimaszkoltad ?
Régebben gondolkoztam ,hogy esztergáltatok oda fémet, de utána írták hogy ez így egyszerűbb :)

Illetve a mutatóknak akarom a színét pirosra megoldani, milyen izzó kell bele ?
Naplózva

timona4

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 66
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1997.11
  • Kor: 33
  • Lakóhely: miskolc
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31323 Dátum: 2014 Május, 05, 08:26:54 »

Nagyon frankó lett !!

Nekem is ez van most tervben, az óra körüli szürke részt kimaszkoltad ?
Régebben gondolkoztam ,hogy esztergáltatok oda fémet, de utána írták hogy ez így egyszerűbb :)

Illetve a mutatóknak akarom a színét pirosra megoldani, milyen izzó kell bele ?

köszi nekem is tetszik.

ki maszkoltam e az óra körül?  :-)) sok mindennel próbálkoztam már alu szalaggal, festékkel  meg már nem is tudom mivel és végül mi vált be? hiszed vagy nem ciki nem ciki Az aszonynak volt ilyen szem festékje vagy mi ami por alapú és azzal festettem be és bevált nem szürkül be és nem pereg le  :-)) de nekem fekete az óra körüli rész csak a két karikát kellet festeni.

régebben ledeket raktam az égők helyére de azok nem voltak elég egyenletesek most ledszalaggal oldottam meg.
a mutatókat elég nehéz szerintem más szinüre a régi órámnál én is próbálkoztam de csak el rontottam.
csináltam képeket a folyamatról ha érdekel téged vagy mást,
ja és egy potit is raktam rá mert este néha engem zavart a nagy fény  :-!
Naplózva

gatterfighter1

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 720
  • Autó színe: EZÜST
  • Évjárat: 2001.07
  • Lakóhely: Bögöt
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31324 Dátum: 2014 Május, 05, 09:11:16 »

Sziasztok!

Hátsó kerékagy csavarjának meghúzási nyomatékát tudja valaki???
Előre is köszönöm

Üdv
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31325 Dátum: 2014 Május, 05, 09:24:31 »

köszi nekem is tetszik.

ki maszkoltam e az óra körül?  :-)) sok mindennel próbálkoztam már alu szalaggal, festékkel  meg már nem is tudom mivel és végül mi vált be? hiszed vagy nem ciki nem ciki Az aszonynak volt ilyen szem festékje vagy mi ami por alapú és azzal festettem be és bevált nem szürkül be és nem pereg le  :-)) de nekem fekete az óra körüli rész csak a két karikát kellet festeni.

régebben ledeket raktam az égők helyére de azok nem voltak elég egyenletesek most ledszalaggal oldottam meg.
a mutatókat elég nehéz szerintem más szinüre a régi órámnál én is próbálkoztam de csak el rontottam.
csináltam képeket a folyamatról ha érdekel téged vagy mást,
ja és egy potit is raktam rá mert este néha engem zavart a nagy fény  :-!

Nagyon jó lett :) Okos ember feltalálja magát, ez megin bebizonyosodott :)
Megpróbálom a maszkolást lehet, vagy marad egy egyedi ötlet :D
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31326 Dátum: 2014 Május, 05, 09:26:05 »

Nagyon frankó lett !!

Nekem is ez van most tervben, az óra körüli szürke részt kimaszkoltad ?
Régebben gondolkoztam ,hogy esztergáltatok oda fémet, de utána írták hogy ez így egyszerűbb :)

Illetve a mutatóknak akarom a színét pirosra megoldani, milyen izzó kell bele ?

Ha nem tetszik a szürke maszk és a fehér mutatók, akkor talán (ha még megvan) cseréld át a régi S2-es műszeregységed fekete maszkját és a piros mutatóit. Nekem is az a kinézet tetszik, de én mást nem módosítottam.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31327 Dátum: 2014 Május, 05, 14:39:17 »

Ha nem tetszik a szürke maszk és a fehér mutatók, akkor talán (ha még megvan) cseréld át a régi S2-es műszeregységed fekete maszkját és a piros mutatóit. Nekem is az a kinézet tetszik, de én mást nem módosítottam.

Sajna az már nincs meg :/ de ötletnek nem rossz :)

Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31328 Dátum: 2014 Május, 06, 07:48:00 »

OFF:

Sziasztok!

A Klubélet topicban indult egy lista, 306 klubos rendszámkeret rendelésről.
Aki szeretne ilyet, ott feliratkozhat.
Köszi.
p
Naplózva

szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 114
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Veresegyház
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31329 Dátum: 2014 Május, 07, 12:40:00 »

Sziasztok!

Nem működik a tetőablakom, és találtam a neten egyet, ami ugyan 94 - esbe való, de hátha jó lenne nekem is.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek az jó az én 97 - esembe?
Én úgy gondolom, hogy igen, de biztos valamelyikőtök ezt tutira meg tudja mondani.

Levente
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31330 Dátum: 2014 Május, 07, 13:49:53 »

Sziasztok!

Nem működik a tetőablakom, és találtam a neten egyet, ami ugyan 94 - esbe való, de hátha jó lenne nekem is.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek az jó az én 97 - esembe?
Én úgy gondolom, hogy igen, de biztos valamelyikőtök ezt tutira meg tudja mondani.

Levente

Legjobb tudomásom szerint S1-S3-ig végig ugyanaz volt.
Naplózva

technodome

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 189
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pest megye
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31331 Dátum: 2014 Május, 07, 15:26:59 »

Sziasztok

Vki le tudná nekem írni hogy s2-nél hogy kell kicserélni az első lököst?
Bajúszléceket le kell szedni hozzá? Merre vannak a csavarok stb?

Köszönöm
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31332 Dátum: 2014 Május, 07, 16:26:39 »

Sziasztok

Vki le tudná nekem írni hogy s2-nél hogy kell kicserélni az első lököst?
Bajúszléceket le kell szedni hozzá? Merre vannak a csavarok stb?

Köszönöm


Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31333 Dátum: 2014 Május, 07, 21:30:22 »

Üdv!


Érdeklődnék, hogy lambda-szondából egy v. kettő van a 306-osban? Milyen gyártmány ajánlott? Katalizátorból szintén (univerzális?)
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31334 Dátum: 2014 Május, 07, 21:49:57 »

Üdv!


Érdeklődnék, hogy lambda-szondából egy v. kettő van a 306-osban? Milyen gyártmány ajánlott? Katalizátorból szintén (univerzális?)

A tiédben 1 van. Az olcsóbbak max 1-2 évet bírnak, nekem Bosch vált be, viszont az nem olcsó. 
Tudtommal a katalizátorból az univerzálisak nem sokat érnek.
Naplózva

Roland

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Autó színe: Ezüst szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31335 Dátum: 2014 Május, 08, 20:29:40 »

A kuplung pedálom gumi része néha mint ha lötyögne, vagy mozogna, a fene tudja.
Hogy lehet ezt meghúzni, vagy leszedni, hogy megnézzem mi a baja?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31336 Dátum: 2014 Május, 08, 21:45:51 »

A kuplung pedálom gumi része néha mint ha lötyögne, vagy mozogna, a fene tudja.
Hogy lehet ezt meghúzni, vagy leszedni, hogy megnézzem mi a baja?

A pedál borításra gondolsz? Azt alulról felfele tudod lefejteni. Ha esetleg elszakadt,
akkor sajnos mindíg le fog jönni a legrosszabb pillanatokban.
Naplózva

Roland

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Autó színe: Ezüst szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31337 Dátum: 2014 Május, 08, 21:52:09 »

A pedál borításra gondolsz? Azt alulról felfele tudod lefejteni. Ha esetleg elszakadt,
akkor sajnos mindíg le fog jönni a legrosszabb pillanatokban.

Amikor megtaposom a kuplungpedált, érzem, hogy egy picit koppan a borítás rajta. Nem vészes, csak egy icipicit zavaró.
Köszi.  :-!
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31338 Dátum: 2014 Május, 10, 11:16:21 »

A tiédben 1 van. Az olcsóbbak max 1-2 évet bírnak, nekem Bosch vált be, viszont az nem olcsó. 
Tudtommal a katalizátorból az univerzálisak nem sokat érnek.


Servicebox-ban meglestem a lambda-t, kétfélét is hoz: 1628 9W / E144001
Az egyik 32e a másik 26e, kép alapján fix csatlakozós vs szerelhető. Melyiket vegyem?
(alvázszám: VF37ANFZ230951414)
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31339 Dátum: 2014 Május, 10, 18:08:29 »


Servicebox-ban meglestem a lambda-t, kétfélét is hoz: 1628 9W / E144001
Az egyik 32e a másik 26e, kép alapján fix csatlakozós vs szerelhető. Melyiket vegyem?
(alvázszám: VF37ANFZ230951414)

Én a 32.000-est vettem, avval nem volt bajom.
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31340 Dátum: 2014 Május, 13, 18:52:09 »

Sziasztok! SOS szervópumpára lenne szükségem, széthullott a gyári. S1 1.9 TD nem klímás. Ha valakinek van egy fölös jelezze legyen szíves, mert nem nagyon tudom nélkülözni a járgányt. Köszönöm!  f2tommy@gmail.com
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31341 Dátum: 2014 Május, 14, 15:23:27 »

Szerintetek 130mm átmérőjű szíjtárcsás szervópumpa helyett fel merjek tenni 114mm-est? Ugyanis égen földön nincs olyan átmérőjű szíjtárcsás pumpa, mint az enyém. Ha kisebb a szíjtárcsa, egyrészt gondolom magasabb fordulaton fog üzemelni a pumpa, másrészt nem tudom, hogy meg lehet e majd feszíteni normálisan a szíjat. Szerintetek?
Naplózva

Kolin

  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 149
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.785
  • Autó színe: Zöld metál
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Borsod megye
  • Motor: 1.9TD
  • Típus: Sedan
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31342 Dátum: 2014 Május, 15, 11:07:21 »

Szerintetek 130mm átmérőjű szíjtárcsás szervópumpa helyett fel merjek tenni 114mm-est? Ugyanis égen földön nincs olyan átmérőjű szíjtárcsás pumpa, mint az enyém. Ha kisebb a szíjtárcsa, egyrészt gondolom magasabb fordulaton fog üzemelni a pumpa, másrészt nem tudom, hogy meg lehet e majd feszíteni normálisan a szíjat. Szerintetek?
Én nem tenném fel, de amúgy a szívódiesel-é is ugyanaz ami nem klímás, szóval azok között is kereshetsz!
Naplózva

F2Tom

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 145
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.9TD
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31343 Dátum: 2014 Május, 15, 11:30:05 »

Én nem tenném fel, de amúgy a szívódiesel-é is ugyanaz ami nem klímás, szóval azok között is kereshetsz!

Köszi, arra jutottam, hogy pesten felújítják 2 év garanciával egy gagyibb új árában.
Naplózva

Zolika77

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 16
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1999.07
  • Lakóhely: Tolna
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31344 Dátum: 2014 Május, 17, 18:14:11 »

Sziasztok! Tud vlki megbízható pug szerelőt Tolna megyében? Nagyon fontos lenne!! Köszönöm
Naplózva

Roland

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 158
  • Autó színe: Ezüst szürke
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Veszprém
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31345 Dátum: 2014 Május, 17, 22:07:55 »

Illesztett már valaki be visszacsapó szelepet az ablakmosó csőbe?
Eléggé zavaró, hogy jár kábé 1,5et az ablaktörlő, mire odaér a lötyispricc.
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31346 Dátum: 2014 Május, 17, 22:15:27 »

Illesztett már valaki be visszacsapó szelepet az ablakmosó csőbe?
Eléggé zavaró, hogy jár kábé 1,5et az ablaktörlő, mire odaér a lötyispricc.

Ilyet nem építettem be, de a régi 306-omon olyat viszont igen, hogy tudtam csak mosatni is. Tehát először áztattam kicsit, csak utána indítottam a törlést. (Most azért nincs, mert ebben a 306-omban gyári rádió van, és a távvezérlő joystick így nem szabad...)
Naplózva

Perkele

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 204
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1995/12
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Kazincbarcika
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31347 Dátum: 2014 Május, 17, 22:48:30 »

Ilyet nem építettem be, de a régi 306-omon olyat viszont igen, hogy tudtam csak mosatni is. Tehát először áztattam kicsit, csak utána indítottam a törlést. (Most azért nincs, mert ebben a 306-omban gyári rádió van, és a távvezérlő joystick így nem szabad...)
Ez érdekesnek tűnik, bonyolult megcsinálni?
Naplózva
Pug306RG 1.6, 3 éve múltam 18... (byBelga)... still rollin'

Feri

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: metál zöld
  • Évjárat: 1995
  • Lakóhely: Nagymegyer/SK
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31348 Dátum: 2014 Május, 18, 20:38:19 »

Sziasztok!
Én még új vagyok itt a fórumon, egy kérdéssel jönnék felétek. Nem tudom jó topikba-e írok, de az lenne a problémám, hogy nem húz az autó és hideg motorral akadozva megy egész addig amig a viz felnem megy legalább 70 fokra. Mi lehet a probléma?Peugeot 306 1.4b 1995 Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Szerelés és Tuning
« Válasz #31349 Dátum: 2014 Május, 18, 20:55:11 »

Sziasztok!
Én még új vagyok itt a fórumon, egy kérdéssel jönnék felétek. Nem tudom jó topikba-e írok, de az lenne a problémám, hogy nem húz az autó és hideg motorral akadozva megy egész addig amig a viz felnem megy legalább 70 fokra. Mi lehet a probléma?Peugeot 306 1.4b 1995 Előre is köszi a válaszokat!

Szia!

Üdv itt! :)
Lambdaszondát, map szenzort át kellene nézni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 683   Fel
 


Az oldal 0.409 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.