Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szavazás

Tudtad, hogy 4 évente kellene cserélni hűtőfolyadékot?

Igen
Nem
Nem is tudtam, hogy cserélni kell

Oldalak: [1] 2 3 ... 676   Le

Szerző Téma: Szerelés és Tuning  (Megtekintve 2473564 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Peugeot 306 Klub

  • Vendég
Szerelés és Tuning
« Dátum: 2006 Szeptember, 14, 21:09:38 »

...
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #1 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 10:02:53 »

Idézetet írta: "Peugeot 306 Klub"
...


Ti mikor cseréltetek először vezérműszijjat?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #2 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 10:14:43 »

Idézetet írta: "huazannya"
...


Ti mikor cseréltetek először vezérműszijjat?


és 90e-nél mert akkor vette!

de ajánlatos már 90-100nál cserélni! a nagy könyv szerint 120 de hallotam már olyat, hogy nem birta addig!
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #3 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 10:38:58 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
...


Ti mikor cseréltetek először vezérműszijjat?


és 90e-nél mert akkor vette!

de ajánlatos már 90-100nál cserélni! a nagy könyv szerint 120 de hallotam már olyat, hogy nem birta addig!


Köszike! Akkor 67-nél még felesleges, ugye?
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #4 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 10:54:36 »

Idézetet írta: "huazannya"
...


Ti mikor cseréltetek először vezérműszijjat?


és 90e-nél mert akkor vette!

de ajánlatos már 90-100nál cserélni! a nagy könyv szerint 120 de hallotam már olyat, hogy nem birta addig!


Köszike! Akkor 67-nél még felesleges, ugye?


Szerintem 80-nál ráérsz. Nézze meg a szerelő, látszik rajta, amikor már ajánlatos...
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #5 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 10:56:14 »

Idézetet írta: "m-tom"
Szerintem 80-nál ráérsz. Nézze meg a szerelő, látszik rajta, amikor már ajánlatos...


Amikor megvettem megnézettem, és akkor semmi baja nem volt!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #6 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 14:55:13 »

M-Tom meg tudnád nézni, hogy a roncson milyen álapotban van az első fék! Érdeklődnek iránta nagyon!
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #7 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 15:11:00 »

Idézetet írta: "Rozsahegyir"
M-Tom meg tudnád nézni, hogy a roncson milyen álapotban van az első fék! Érdeklődnek iránta nagyon!


Féktárcsa vagy a nyereg? Csak úgy szemre?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #8 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 15:18:28 »

Idézetet írta: "m-tom"
Féktárcsa vagy a nyereg? Csak úgy szemre?


tárcsa és egyébb csak szemre ki van vállasodva vagy nem...
köcci
Naplózva

Gábor306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #9 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 15:45:44 »

Kis motorszám - motor kód táblázat :)

http://www.205gti.com/techchassisnr.htm
Naplózva

Gábor306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #10 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 16:04:22 »

Itt is van pár hasznos technikai infó:

http://www.carsplusplus.com/brand/peugeot_cars.php?page=1
Naplózva

airrob

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #11 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 23:12:07 »

Sziasztok!

Az autóm kezd egy picit felhúzni, úgyhogy hamarosan szerelő látogatás lesz, csak gondoltam előtte megosztom veletek a problémát, hátha láttatok már ilyet.
Panaszok: Menet közben fordulatszám leesik (pedig nyomom a gázt), motor-öndiagnosztika lámpa kigyullad, majd kb 1 másodperc múlva minden helyre áll. Ezt eddig kétszer játszotta el. Idegesítőbb panasz: Nem hideg motorral utolsó kanyar a hazaérkezés előtt és kanyar (közben kuplung lenyomva) lefullad. Elég meglepő volt hirtelen szervórásegítő nélkül kormányozni, mondhatni hirtelen elég gyorsan elszálltam agyilag...
Szerelőm szerint (telefonos segítség): vagy trafó vagy katalizátor, de legvalószínübb, hogy az alapjárati motor baszakszik.
Azt mondta hogy amíg nem világít folyton a visszajelző addig nincs nagy szívás, egyenlőre. De szerintem, ha folyton világítana akkor hívhatnék valakit h húzzon haza.
Másik ezzel lehet összefüggő problémám: Indulásnál pl ma amikor azért még annyira nincs hideg (11-13fok). Motor beindit, fordulatszám helyre áll, tartja, mindaddig amíg valami elektromoshoz nem nyúlok, gondolok itt a lámpára vagy arra h elfordítom a kormányt. Jobb esetben csak lejjeb esik a fordulat és az automata szivató (gondolom) visszateszi, rosszab esetben lefullad.

Akiinek van vagy volt hasonló negatív tapasztalata, esetlegesen részére megfelelő megoldása az kérem ossza meg velem.

Bocs a regényért, előreis köszi,
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #12 Dátum: 2006 Szeptember, 15, 23:34:35 »

Úgy látszik, nem lesz belső hőmérőm egyelőre. Ma voltam elektronikai boltban, ismerősnél. Azt mondta, jo sok féle hőérzékelő van (ellenállás, karakteristika, anyag). Nehéz eltalálni milyen kell nekem. Ugyhogy addig, mig nem tudok gyári hőérzékelőt szerezni, addig csak saccolni fogom a belső hőmérsékletet (vacogok, vagy izzadok  :lol: )
Naplózva
FunTom

airrob

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #13 Dátum: 2006 Szeptember, 16, 11:09:09 »

Sziasztok!

Miután elolvastam az alapjárati motor javításáról szóló tippek-trükköket, most már szinte százas, h nekem is ez a bajom. A panaszok u.azok, már tegnap rá is kérdeztem egy új alpjárati motorra ami 17rugó. Nem tudtok Újpalota viszonylagos közelében egy megbízható autószerelőt aki meg tudná nézni tényleg ez e a baj? Grósz most jött vissza szabiról és nem ér rá, nekem viszont jövőhét végére kéne a kocsi.

Előreis kösz,
Naplózva

péter79

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #14 Dátum: 2006 Szeptember, 16, 11:32:02 »

Idézetet írta: "FunTom"
Úgy látszik, nem lesz belső hőmérőm egyelőre. Ma voltam elektronikai boltban, ismerősnél. Azt mondta, jo sok féle hőérzékelő van (ellenállás, karakteristika, anyag). Nehéz eltalálni milyen kell nekem. Ugyhogy addig, mig nem tudok gyári hőérzékelőt szerezni, addig csak saccolni fogom a belső hőmérsékletet (vacogok, vagy izzadok  :lol: )


Sziasztok

Én kb olyan 1 éve csináltam hőmérőt az autómba. Röviden: NTC(hőmérséklet csökkenésre nő az ellenállása) termisztort kell használni.Elösször is megkell határozni a hőmérő jelleggörbéjét. Elkezdtem ellenállásokat rakosgatni a kivezetésre(azthiszem 500 ohmos-ok voltak) és elkezdtem felírni minden ellenálláshoz a hozzátartozó kijelzett hőmérsékletet. Ebből csináltam egy grafikont és ott megnéztem hogy +25fokhoz( a termisztor ellenállását 25fokon adják meg) milyen ellenállás tartozik. Ha jól emlékszem akkor kb. 2630 ohm volt.

Vettem egy 2,2kohm-os NTC terimsztort és 430 ohmos ellenállást ezeket sorba kötöttem és kész is.:-)
Visszatudod ellenőrizni ha olvadó jégbe mártod elvileg 0 fokot fog mutatni a hőmérő és szerintem ez a lényeg. Lehet hogy +35 foknál már fog csalni pár fokot de az ott már úgyis mindegy.:-)

Az érzékelőt én úgy helyeztem el hogy minnél közelebb legyen a földhöz.

Remélem tudtam segíteni
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #15 Dátum: 2006 Szeptember, 16, 11:58:17 »

Hello

uj megint a forum? egész jo.
A kérdésem az lenne hogy tudja-e valaki hogy a TDIbe milyen turbo van?Esetleg hogy milyen,talpas vagy egybe van a csonkkal?

köszi
Naplózva

Gábor306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #16 Dátum: 2006 Szeptember, 16, 21:13:12 »

Idézetet írta: "Davids"
A kérdésem az lenne hogy tudja-e valaki hogy a TDIbe milyen turbo van?Esetleg hogy milyen,talpas vagy egybe van a csonkkal?


Hali!

Így néz ki a TD turbó! Nekem úgy tűnik, hogy a turbinaház egybe van öntve a leömlővel, mint ahogyan a 2.0 8V turbónál is. A típusa amúgy nagy valószínűséggel Garrett GT1549S, de nem 100%! Rengeteg turbó létezik pözsóéknál... Lista

(http://i24.ebayimg.com/04/i/07/eb/fb/c4_3.JPG)

(http://i6.ebayimg.com/03/i/07/e9/53/1d_3.JPG)
Naplózva

FunTom

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 45
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.287
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993.04
  • Lakóhely: Vác
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #17 Dátum: 2006 Szeptember, 16, 22:54:51 »

Idézetet írta: "péter79"
Vettem egy 2,2kohm-os NTC terimsztort és 430 ohmos ellenállást ezeket sorba kötöttem és kész is.:-)
Visszatudod ellenőrizni ha olvadó jégbe mártod elvileg 0 fokot fog mutatni a hőmérő és szerintem ez a lényeg. Lehet hogy +35 foknál már fog csalni pár fokot de az ott már úgyis mindegy.:-)

Az érzékelőt én úgy helyeztem el hogy minnél közelebb legyen a földhöz.

Remélem tudtam segíteni


Köszi, utána nézek, hogy mit lehet kapni ezekből, és mennyiért, aztán meglátom. De mindenképpen hasznos volt.
Naplózva
FunTom

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #18 Dátum: 2006 Szeptember, 18, 08:17:25 »

Idézetet írta: "Gábor306"
Hali!

Így néz ki a TD turbó! Nekem úgy tűnik, hogy a turbinaház egybe van öntve a leömlővel, mint ahogyan a 2.0 8V turbónál is. A típusa amúgy nagy valószínűséggel Garrett GT1549S, de nem 100%! Rengeteg turbó létezik pözsóéknál... Lista


elszorult a szívem amikor megláttam kicsit! :)
Naplózva

Davids

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #19 Dátum: 2006 Szeptember, 18, 22:16:38 »

Hello

Nincs meg valakinek a 306 os szereld magad könyve digitalizálva?Vagy egy oldalt ahonnan le lehet rántani?
köszi
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #20 Dátum: 2006 Szeptember, 18, 22:40:26 »

Idézetet írta: "Davids"
Hello

Nincs meg valakinek a 306 os szereld magad könyve digitalizálva?Vagy egy oldalt ahonnan le lehet rántani?
köszi


a klub oldalon meg találod a letöltés menü pont alatt!

http://www.peugeot306klub.hu/download.html
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #21 Dátum: 2006 Szeptember, 19, 19:24:02 »

Naplózva

Lsilent

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #22 Dátum: 2006 Szeptember, 20, 07:24:50 »

Hali orulok, hogy ujra mukszik a forum.
Kerdesem a letoltesekben, melyikben talalom az emlitett szereld magad reszt?
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #23 Dátum: 2006 Szeptember, 20, 07:46:11 »

Idézetet írta: "Lsilent"
Hali orulok, hogy ujra mukszik a forum.
Kerdesem a letoltesekben, melyikben talalom az emlitett szereld magad reszt?

http://peugeot306klub.hu/index5.html--> tippek-trükkök ;)
Naplózva

rizsa

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #24 Dátum: 2006 Szeptember, 20, 19:25:48 »

Sziasztok,
szeretnék segítséget kérni. Leszögezem nem én vagyok a legmüszakibb.Szóval az ajtókárpitot szeretném leszedni, de nem tudom mi a módja.Találtam pár csavart,de valószínüleg nem mindet. Ha valaki tudna segíteni ,hogy hol vannak a rögzítő csavarok amelyeket oldani kell, azt megköszönném.A részletekhez annyi,hogy elekrtomos ablakemelő van .

Köszönöm
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #25 Dátum: 2006 Szeptember, 20, 20:57:58 »

Idézetet írta: "rizsa"
Sziasztok,
szeretnék segítséget kérni. Leszögezem nem én vagyok a legmüszakibb.Szóval az ajtókárpitot szeretném leszedni, de nem tudom mi a módja.Találtam pár csavart,de valószínüleg nem mindet. Ha valaki tudna segíteni ,hogy hol vannak a rögzítő csavarok amelyeket oldani kell, azt megköszönném.A részletekhez annyi,hogy elekrtomos ablakemelő van .

Köszönöm


Szióka!

Mindenképpen le kell venned a köyöklőket amit 3 csavar tart!
Magát a kárpitot műanyag "patentok" tartják.
Elől a hangszóró /ha van/ is kivételre kell hogy kerüljön.
Az első ajtó könyöklő nem lesz 1* mert tartja keményen 1 csavar is.

Jó buherálást! :wink:

Lsilent

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #26 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 07:30:02 »

Idézetet írta: Bálint306XSi
http://peugeot306klub.hu/index5.html--> tippek-trükkök ;)


Koszi a segitseget.

Nem tudom ti hogy vagytok vele. De nekem az elso karpitokat 3 csavar fogja. Egyik a tukor alatt van egy dugo azt kell kiszedni, A masik az elektromos ablak vezerlogombok alatt van, a 3. meg a konyoklo alatt talalsz egy lyukat abban van bar nem latszik. Plusz a hangszoro.
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #27 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 08:04:28 »

Idézetet írta: "Lsilent"
Koszi a segitseget.

Nem tudom ti hogy vagytok vele. De nekem az elso karpitokat 3 csavar fogja. Egyik a tukor alatt van egy dugo azt kell kiszedni, A masik az elektromos ablak vezerlogombok alatt van, a 3. meg a konyoklo alatt talalsz egy lyukat abban van bar nem latszik. Plusz a hangszoro.


Nekem is így van! 3 Csavar + a hangszórók, + a patentok + az ajtónyitó kilincs. Utána pikk - pakk lejön!
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #28 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 08:50:12 »

Idézetet írta: "huazannya"
Nekem is így van! 3 Csavar + a hangszórók, + a patentok + az ajtónyitó kilincs. Utána pikk - pakk lejön!


talán azért, mert Nick-nek S1-ese van, a többi nyilatkozó klubtársnak meg S2-es kárpitja.....
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #29 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 08:51:59 »

Idézetet írta: "m-tom"
talán azért, mert Nick-nek S1-ese van, a többi nyilatkozó klubtársnak meg S2-es kárpitja.....


De nekem S3-asom van és abban 3 van. A többiek nevében nem nyilatkozok!
Naplózva

m-tom

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #30 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 09:08:45 »

Idézetet írta: "huazannya"
De nekem S3-asom van és abban 3 van. A többiek nevében nem nyilatkozok!


Ebből a szempontból S2=S3
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #31 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 09:15:01 »

Idézetet írta: "zimurgy"
Gábor:
Sajnos jó két héttel ezelőtt kicsit elaludtam vezetés közben, és elkaptam a jobb első kerékkel egy beton kapubejárót... :(

Durrdefekt lett, az alufelnim is csúnyán kapott, aztán a bölcsőm is elgörbült, plusz némi kormányösszekötő, meg lengőkar...
Végülis a legdrágább az új lengőkar volt, a többi egyesével nem is lett volna drága...


:(

Az vigasztaljon, hogy egy apró kátyut fogtam én is és első számolásra:
gummi 14.500.-
felni görgözése 5.000.-
felni fényezése 8.000.-
stab pálca 10.000.-
trapéz gömbfej 6.000.-
meg egy pár ezres a munkadíj
futómű állitás 5.000.-
---------------------------
durván 52.000.-
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #32 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 09:15:14 »

Idézetet írta: "m-tom"
Ebből a szempontból S2=S3


Valószínű!
Naplózva

Lsilent

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #33 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 16:16:26 »

Hali mki megint csak kerdezek.

Két dolog.
1. elment a világitásom a hutés futés kezelo feluletnel. De csak ott. Mi lehet a gyikja? Hogy lehet a kozep konzolt szetszedni, hogy egyáltalán ahhoz hozza ferje?

2. Nedves, idoben Elofordul valszeg gyujtás kimaradásom. De csak egy kis tartományában a fordulatszamnak. Se alatta se folotte nem rángat. Csak akkor és erezzni hogy nem akar huzni.
Van e, vagy volt e vkinek ilyen? Mit lehet vele kezdeni, vagy mi lehet a valodi oka?
Thx

Ui: Mindig irjátok hugy S1,2,3 mi a kulonbseg, honnan lehet megtudni melyik seria az enyem?
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #34 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 16:27:35 »

Idézetet írta: "Lsilent"
Hali mki megint csak kerdezek.

Két dolog.
1. elment a világitásom a hutés futés kezelo feluletnel. De csak ott. Mi lehet a gyikja? Hogy lehet a kozep konzolt szetszedni, hogy egyáltalán ahhoz hozza ferje?

2. Nedves, idoben Elofordul valszeg gyujtás kimaradásom. De csak egy kis tartományában a fordulatszamnak. Se alatta se folotte nem rángat. Csak akkor és erezzni hogy nem akar huzni.
Van e, vagy volt e vkinek ilyen? Mit lehet vele kezdeni, vagy mi lehet a valodi oka?
Thx

Ui: Mindig irjátok hugy S1,2,3 mi a kulonbseg, honnan lehet megtudni melyik seria az enyem?


Pár izzó van benne(4db) és azok égnek ki. Egy csavarhúzóval lepattintod az előlapot és tovább.... a tippeknél a ledezés alatt megtalálod a szétszerelését! ;)
Naplózva

Nick88

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 166
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.662
  • Autó színe: Silver
  • Évjárat: 2001.08
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Nick's Carstyling Page
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #35 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 20:55:10 »

Idézetet írta: "m-tom"
talán azért, mert Nick-nek S1-ese van, a többi nyilatkozó klubtársnak meg S2-es kárpitja.....


Ha olvastad volna nekem is 3 van! :wink:

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #36 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 21:16:18 »

Idézetet írta: "Lsilent"
Hali mki megint csak kerdezek.

Két dolog.
1. elment a világitásom a hutés futés kezelo feluletnel. De csak ott. Mi lehet a gyikja? Hogy lehet a kozep konzolt szetszedni, hogy egyáltalán ahhoz hozza ferje?

2. Nedves, idoben Elofordul valszeg gyujtás kimaradásom. De csak egy kis tartományában a fordulatszamnak. Se alatta se folotte nem rángat. Csak akkor és erezzni hogy nem akar huzni.
Van e, vagy volt e vkinek ilyen? Mit lehet vele kezdeni, vagy mi lehet a valodi oka?
Thx

Ui: Mindig irjátok hugy S1,2,3 mi a kulonbseg, honnan lehet megtudni melyik seria az enyem?


S1 = 93'-97'
S2 = 97'-99'
S3 = 99'-01'

S1:
http://www.peugeot306klub.hu/kep/tagkep/adam.jpg

S2:
http://www.peugeot306klub.hu/kep/tagkep/apatrick.jpg

S3:
http://www.peugeot306klub.hu/kep/tagkep/ctaxi.jpg
Naplózva

Gábor306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #37 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 23:51:13 »

Idézetet írta: "m-tom"
talán azért, mert Nick-nek S1-ese van, a többi nyilatkozó klubtársnak meg S2-es kárpitja.....


Hogyan győzzelek meg, hogy Neked S3-asod van?! :o

(Költői kérdés volt)
Naplózva

Gábor306

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #38 Dátum: 2006 Szeptember, 21, 23:53:28 »

Valaki(k) mintha 2 literes turbó motrot kerestek volna... :wink:  :wink:

XU10J2TE - 2.0 8V Turbo moci

Kicsit drága, de talán alku képes...
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.757
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #39 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 07:39:00 »

Idézetet írta: "Gábor306"
Valaki(k) mintha 2 literes turbó motrot kerestek volna... :wink:  :wink:

XU10J2TE - 2.0 8V Turbo moci

Kicsit drága, de talán alku képes...


anyira nem mert már a felni meg is tetszett róla és akkor már nem olyan vészes árban lenne a motor!
Naplózva

hegyus

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #40 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 07:40:51 »

Idézetet írta: "Gábor306"
Valaki(k) mintha 2 literes turbó motrot kerestek volna... :wink:  :wink:

XU10J2TE - 2.0 8V Turbo moci

Kicsit drága, de talán alku képes...


Hát igen  a bömös kitudja hozni a 2.0 -böl a 150 pacit ,mig a pug csak turbóval képes erre  :lol:  :lol:  :P

Bocsi de ezt nem lehetet kihagyni.  :)  :twisted:
Naplózva

Jesi

  • Füred-Team (Senior Engineer)
  • V.I.P
  • Klubfüggő
  • **
  • Népszerűség: 190
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.578
  • Autó színe: Diablo Red - MOKQ
  • Évjárat: 1997.07
  • Lakóhely: Balatonfüred
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Break
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #41 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 07:52:44 »

Idézetet írta: "hegyus"
Hát igen  a bömös kitudja hozni a 2.0 -böl a 150 pacit ,mig a pug csak turbóval képes erre  :lol:  :lol:  :P

Bocsi de ezt nem lehetet kihagyni.  :)  :twisted:


Majd csúnyán fogsz kinézni, ha egyszer összeakadsz velem egy lámpánál... :twisted:  :twisted:  :twisted: A múltkor is lehet, hogy Te nem mentél le előlem a pályán... :twisted:  :twisted:  :twisted:
Naplózva
2.0T 8v (nem dízel)= ;D

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #42 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 08:22:21 »

Idézetet írta: "hegyus"
Hát igen  a bömös kitudja hozni a 2.0 -böl a 150 pacit ,mig a pug csak turbóval képes erre  :lol:  :lol:  :P

Bocsi de ezt nem lehetet kihagyni.  :)  :twisted:


Csak a Bömciék több hengert tesznek bele! :D
Naplózva

BerB

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #43 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 10:59:49 »

Nem tudja vmelyikötök, hogy az A oszlopban hová vezeti el a schibedach vizét?
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #44 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 11:23:19 »

Idézetet írta: "BerB"
Nem tudja vmelyikötök, hogy az A oszlopban hová vezeti el a schibedach vizét?


Magyarul írjad, ne külföldiül, mert én pl nem értem mit kérdezel! Az A oszlop nem is vezet el vizet!
Naplózva

hegyus

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #45 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 11:25:08 »

Idézetet írta: "Jesi"
Majd csúnyán fogsz kinézni, ha egyszer összeakadsz velem egy lámpánál... :twisted:  :twisted:  :twisted: A múltkor is lehet, hogy Te nem mentél le előlem a pályán... :twisted:  :twisted:  :twisted:


Akkor most jól nézek ki  :?:   :lol:
Az autópályán lehet ,hogy engem akartál letolni mert gyerekkel 210-nél többel nem szeretek menni  :D  :P  :lol:
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #46 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 11:28:22 »

Idézetet írta: "BerB"
Nem tudja vmelyikötök, hogy az A oszlopban hová vezeti el a schibedach vizét?


Majd bekukkantok a motortérbe, de szerintem arra amerre a szélvédőről folyik le a víz ;)
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #47 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 11:33:16 »

Idézetet írta: "Bálint306XSi"
Majd bekukkantok a motortérbe, de szerintem arra amerre a szélvédőről folyik le a víz ;)


de miről beszéltek?
Naplózva

Bálint306XSi

  • Férfiak
  • Mániákus
  • *
  • Népszerűség: 69
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.750
  • Autó színe: Fekete
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.9PDTDI
  • Típus: Sedan
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #48 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 11:34:20 »

Idézetet írta: "huazannya"
de miről beszéltek?


Tetőablak vízelvezetése!!!
Naplózva

huazannya

  • Vendég
Re: Szerelés és Tuning
« Válasz #49 Dátum: 2006 Szeptember, 22, 12:05:00 »

Idézetet írta: "Bálint306XSi"
Tetőablak vízelvezetése!!!


Áhán! És ezt miért kellett külföldiül? Miért nem inkább roof window, vagy top window? Ezt még talán megértetem volna!
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 ... 676   Fel
 


Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.