Blog > Saját kocsink története
Metzmi Xsara VTS
Metzmi:
Elég rég voltam már a fórumon,
így ezen sztorival összefoglalom,
mi minden történt velem "VTS fronton".
;D
Mint korábban írtam, egy hibalista fel lett állítva a sárga VTS-nél. Az olajat és szűrőket természetesen lecseréltem a vásárlás után. Ezen kívül klímát kellett töltetni és megkapta a roland garros nyári szettjét (mivel ott is projekt van. De ennek részleteit majd a megfelelő blogban).
Sajnos a hibalista felállítása közben észrevettem, hogy a kocsi korábban egy komolyabb baleset után lett helyre állítva. Viszonylag fiatal korában történhetett a baleset, mert a javítás elég szépnek és szakszerűnek tűnik. Tehát nem lehetett olcsó mulatság. A gyári légszűrő rendszert is valamelyik korábbi tulaj direktszűrőre cserélte. Mondanom sem kell, hogy ezt lehetetlen bontottan beszerezni, a citroen szalonban pedig már nem rendelhető. Ezen kívül a kipufogó rendszer sem nevezhető gyári állapotúnak és az autóban több helyen található kisebb/nagyobb,a gyáritól eltérő "módosítás". Használtam hát így a kocsit...
...miközben folyamatosan gondolkoztam, hogyan tudnám minél egyszerűbben és költséghatékonyabban visszaállítani a gyári állapotot. Decemberben jött is a kézenfekvő megoldás: Stuttgart mellett kedvező áron felraktak egy VTS-t a mobile-re. Másnap reggel hívtam a kereskedőt, lebeszéltem vele az adás-vétellel kapcsolatos részletet és már küldtem is érte a trailer-t.
51órával később, ahogy felrakták a németek a hirdetést, 839km (visszaút) megtétele után, Dani placcán állt a donor VTS. ::)
Decembert írunk. Hamarosan kezdődik egy újabb év. Új fogadalmakkal és új lehetőségekkel.
Vártam hát a tavaszt, hogy Sohadani és a donor segítségével minél hamarabb gyári állapotra állítsuk a sárga VTS-t a. De a nagy várakozásban (és a donorral eltöltött pár próbakörnek köszönhetően) megszólalt a lelkiismerem...
"Hééé te! Túúúlságosan jó állapotban van ez a kocsi, ahhoz hogy meggyilkolj egy VTS-t!"-mondogatta.
Nem tágított a fejemből ezen gondolat, így jött a döntés -> A donor VTS forgalomba lesz helyezve. Dani is támogatta a döntést, pedig tudta, hogy ez neki több héten keresztül tartó szereléshez (nevezhetnénk akár szívásnak is :) ) fog vezetni. Próbálja tagadni, de Ő is imádja a VTS-eket. Az ő életének is meghatározó részévé vált, mikor elmentünk 2016.03.21-én megvenni az első VTS-ünket. Szerelmesek lettünk mindketten.
A szerelemnek viszont ára van: nem igazán sikerült költséghatékonyan helyreállítani a sárga gyári állapotát. Sőőőt ;D Cserébe lett 2db VTS-em.
Mivel azonban egy popsival nem tudok két VTS-t megülni (és a pénzt és energiát jelenleg máshova kell összpontosítani), ezért egy időre a sárga VTS kivonatásra kerül.
Metzmi:
VTS fronton nincs nagyon változás.
Sárga
A sok állásnak köszönhetően sajna beállt a hátsó hid jobb oldala. De büszke vagyok rá, minden egyes alkalommal hűségesen indul. Várja a visszatérését (ami sajna nem a közeljövőben fog megvalósulni :-\ )
Kék
"Napi igásló". 1-2 apróságot kellett rajta javitani, ezen kivül szépen teszi a dolgát minden nap :-!
Navigáció
[*] Előző oldal