Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Főoldal
Frum
Súgó
Keresés
Naptár
Galéria
Bejelentkezés
Regisztráció
Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub
»
Blog
»
SajĂĄt kocsink tĂśrtĂŠnete
»
Téma:
Metzmi 306 Roland Garros 1996
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Metzmi 306 Roland Garros 1996 (Megtekintve 19422 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Metzmi 306 Roland Garros 1996
«
Dátum:
2014 December, 16, 20:18:54 »
Sziasztok,
csak rĂśviden egy kis nyitĂłkomment, amit Ăşgy tervezek, hogy alkalomadtĂĄn (szabadidĹ fĂźggvĂŠnyĂŠben) frissĂtgetek.
1993Ăłta csak Peugeotok vannak a csalĂĄdban.
1993-2003 ->Peugeot 505 2,2GTI
2003-2007 ->Peugeot 307 1,4
2004-2007 ->2db Peugeot 206 1.4HDI (cĂŠgautĂłk voltak)
2010- ->Peugeot 206 1.1
2007- ->Peugeot 407 2.2HDI
TermĂŠszetesen mindegyik autĂłt hajtottam ĂŠn is (leginkĂĄbb a 407est
).
Nem volt kĂŠrdĂŠs, hogy ĂŠn is Peugeotra fogom elverni az Ăśsszekuporgatott fizetĂŠsemet. 2012ben vettem is egy 1.6HDi 206ost! Csak javasolni tudom mindenkinek... nincs rĂĄ szĂł, milyen ĂŠlmĂŠnyt tud nyĂşjtani.
A csalĂĄdi kĂśrĂźlmĂŠnyek Ăşgy alakultak, hogy venni kell egy mĂĄsodik autĂłt, hogy "apa ne busszal jĂĄrjon be dolgozni". A mĂŠrce ĂŠppen ezĂŠrt nem volt magasra tĂŠve, mivel kb.300eFT volt erre a mutatvĂĄnyra.
A keresgĂŠlĂŠs kĂśzben talĂĄltam rĂĄ erre 306ra. KissĂŠ lelakott ĂĄllapotban, 1,5ĂŠve mĹąszaki nĂŠlkĂźl, egy helyben ĂĄllt...
Nem tudom miĂŠrt, de meglĂĄttam benne fantĂĄziĂĄt.
KĂŠt kritĂŠriumom volt:
1. Induljon be
2. mĹąkĂśdjĂśn a tetĹablak
A kritĂŠriumok teljesĂźltek! pĂśccre indult (akksi ki volt belĹle vĂŠve), tetĹablak: OK!
Az autĂłnak van pĂĄr hibĂĄja, de amire megvettem, azt teljesĂti; azaz egyenlĹre bevitt munkĂĄba ĂŠs haza is hozott (kopp-kopp
).
SzĂłval a fĂłrumon szerintem elĂŠggĂŠ sokszor fogjĂĄtok majd lĂĄtni a nevemet, mint ĂŠrtetlenkedĹ ĂŠrdeklĹdĹ. ElĹre is bocsĂĄnat, ha evidens kĂŠrdĂŠseket teszek fĂśl. A tapasztalataimat a javĂtgatĂĄsok sorĂĄn igyekszem majd minĂŠl tĂśbbszĂśr, kĂŠpekkel illusztrĂĄlva veletek is megosztani.
Mindezek egyenlĹre csak tervek, a mindennapi munka ĂŠs idĹjĂĄrĂĄs fĂźggvĂŠnye, hogy milyen gyakran fogok majd jelentkezni.
Addig is az elsĹ kĂŠp a kocsirĂłl:
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
«
Válasz #1 Dátum:
2014 December, 21, 18:13:57 »
MiĂłta megvettem az autĂłt, mentem vele kb 1500-1700km-t. Ez idĹ alatt az autĂł olajfogyasztĂĄsa kb. 1liter/1000km... Volt itthon 2-3 deci olaj, azt beletĂśltĂśttem pĂĄr szĂĄz km-el ezelĹtt.
A holnapi projekt, hogy olajbĂłl bevĂĄsĂĄrolok!
Mivel hidegen az autĂł kĂŠkesen fĂźstĂślgĂśtt, ezĂŠrt a szerelĹ ismerĹsĂśm javaslatĂĄra a hĂŠtvĂŠgĂŠn szelepszĂĄr szimeringet cserĂŠltĂźnk. A csere mĂĄr nagyon is ĂŠrett, mert a szimeringek aprĂł darabokra tĂśrtek, mikĂśzben szedtĂźk le Ĺket a szelepszĂĄrrĂłl. BĂzom benne, hogy a cserĂŠnek kĂśszĂśnhetĹen nem csak a kĂŠkes fĂźst, de az olajfogyasztĂĄs is mĂŠrsĂŠklĹdni fog.
ĂsszerakĂĄs kĂśzben a szelephĂŠzagok is be lettek ĂĄllĂtva:
TovĂĄbbi cserĂŠlt alkatrĂŠszek:
- szelepfedĂŠl gumitĂśmĂtĂŠs (szelepfedĂŠl takarĂtĂĄsa)
- lĂŠgszĹąrĹ
- fagyĂĄllĂł hĹątĹfolyadĂŠk
Update: az olajfogyasztĂĄs megszĹąnt
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
«
Válasz #2 Dátum:
2015 Január, 16, 21:02:31 »
Valamikor a napokban viszonylag szĂŠp idĹ volt, ezĂŠrt csinĂĄltam egy pĂĄr kĂŠpet a kocsirĂłl...
...Az Ăşjonnan beszerzett (hasznĂĄlt
) dĂsztĂĄrcsĂĄimmal.
KĂśzben Technodome tĂĄrsunktĂłl sikerĂźlt beszereznem pĂĄr cuccot a kocsiba:
- hĂĄtsĂł ablak gumitĂśmĂtĂŠseket (az enyĂŠmek mĂĄr elĂśregedtek, Ăgy az autĂłmosĂłban szivĂĄrgott be mellette a vĂz). Most, mintha Ăşj lenne
- csomagtĂŠrajtĂł teleszkĂłpokat (eddig nem nyĂlt olyan magasra -nem gyĂĄriak voltak benne- , ĂŠs mindig bevertem a fejemet a szerelĂŠs kĂśzben
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
«
Válasz #3 Dátum:
2015 Február, 22, 18:24:52 »
volt egy kis idĹm hĂŠtvĂŠgĂŠn az autĂłra.
esĹs idĹben nedves szokott lenni a csomagtartĂł hĂĄtulja, a bal oldalon. ezĂŠrt megnĂŠztem a kocsi egyik tĂpusbetegsĂŠgĂŠt, a bal hĂĄtsĂł kerĂŠkjĂĄrat rohadĂĄsĂĄt. a belsĹ borĂtĂĄsok lebontĂĄsa utĂĄn (meglepĹ mĂłdon) csak minimĂĄlis rozsdĂĄt talĂĄltam
mĂŠg korĂĄbban vettem mĹąanyag dobbetĂŠtet, jobbosat ĂŠs balosat is. most vĂŠgre az idĹjĂĄrĂĄs is jĂł volt, ezĂŠrt a baloldalit sikerĂźlt beraknom a helyĂŠre. mivel utĂĄngyĂĄrtottakat vettem, ezĂŠrt persze kellett rajta vĂĄgni,reszelni, de a vĂŠgĂŠn korrekt mĂłdon bement a helyĂŠre. MostantĂłl legalĂĄbb a kerĂŠk nem csapja fel a vizet a doblemez tetejĂŠig.
bĂzom benne, hogy mostantĂłl mĂĄr nem lesz nedves a csomagtartĂłm hĂĄtulja
@sajnos a bizakodĂĄs nem jĂśtt be! a csomagtĂŠr bal hĂĄtulja tovĂĄbbra is nedves, amikor ilyen "szĂŠp" idĹ van, mint az elmĂşlt kĂŠt napban. tovĂĄbb kell keresgĂŠlnem, hol szivĂĄrog be a vĂz...
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
«
Válasz #4 Dátum:
2015 Április, 04, 23:34:13 »
15Ăśs Peugeot Sirocco felnivel is mutatĂłs
BĂĄr a lĂĄtvĂĄnyt:
- egy pogĂĄcsaszett ĂŠs
- egy ĂźltetĂŠs
mĂŠg jobban feldobnĂĄ...
..de ami kĂŠsik, nem mĂşlik
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
«
Válasz #5 Dátum:
2015 Április, 18, 21:27:42 »
SzĂjcserĂŠk egy idĹre letudva!
- VezĂŠrlĂŠs szett (szĂj, pumpa, gĂśrgĹ)
- ĂkszĂj
- SzervĂłszĂj
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
«
Válasz #6 Dátum:
2015 Május, 27, 20:25:57 »
HĂŠtvĂŠgĂŠn vĂŠgre sikerĂźlt kĂŠt fontos dolgot kipipĂĄlnom a hibalistĂĄrĂłl:
1. Nem volt fĹątĂŠs a kocsiban ->
FĹątĹradiĂĄtor csere
2. lyukas volt a vĂzhĹątĹm ->
hĹątĹ csere
EzĂşton is szeretnĂŠm megkĂśszĂśnni
Sohadani
-nak a kĂśzremĹąkĂśdĂŠst!
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
«
Válasz #7 Dátum:
2015 Június, 08, 23:05:44 »
szerk.(2015.06.15):
https://www.youtube.com/watch?v=bXchXiohgYw
szerk.(2015.10.21):
https://www.youtube.com/watch?v=YgsZvxo86WM
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
«
Válasz #8 Dátum:
2015 Július, 07, 21:32:00 »
ismĂŠtelten kipipĂĄlhatok pĂĄr dolgot a bakancslistĂĄmrĂłl:
-
elĂśl-hĂĄtul csĂźccs
a kĂśszĂśnetnyilvĂĄnĂtĂĄs
Sohadani
rĂŠszĂŠre most sem maradhat el
- a mai naptĂłl az
automata klĂma
ismĂŠt problĂŠma nĂŠlkĂźl
mĹąkĂśdik
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
«
Válasz #9 Dátum:
2015 November, 09, 22:14:50 »
ĂtĂśtt a fĂŠktĂĄrcsĂĄm, ĂŠs ha mĂĄr fĂŠktĂĄrcsa csere, akkor miĂŠrt ne cserĂŠljem nagyobbra?
+fĂŠkolaj csere
+motorolaj ĂŠs szĹąrĹ csere
Ăs a kĂśtelezĹ
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
«
Válasz #10 Dátum:
2016 Április, 06, 20:51:13 »
Az elmĂşlt pĂĄr hĂŠten tovĂĄbb szĹąkĂźlt a hibalista:
- az elsĹ futĂłmĹą felĂşjĂtĂĄsa/cserĂŠje
- szilentek, gĂśmbfejek csere
- jobb elsĹ csonkĂĄllvĂĄny csere
- futĂłmĹą beĂĄllĂtĂĄs
(- korĂĄbban a toronycsapĂĄgyak ĂŠs stabilizĂĄtorok cserĂŠje is megvolt)
- ajtĂł- ĂŠs csomagtĂŠr kĂŠdergumi csere
- benzinszĹąrĹ csere
- csomagtĂŠr szigetelĹszivacs csere
- hĂĄtsĂł kipuffrendszer csere
- tetĹantenna csere
- bontott alapjĂĄrati motor ĂŠs gĂĄzpedĂĄl helyzetĂŠrzĂŠkelĹ csere (kicsivel stabilabb lett az alapjĂĄrat)
- pĂłtkerĂŠktarĂł javĂtĂĄsa
- csomagtĂŠrajtĂł rezonancia javĂtĂĄs, alsĂł mĹąanyag dĂszlĂŠc csere
- tetĹablak konzol javĂtĂĄsa
Ăs a kĂśtelezĹ
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
«
Válasz #11 Dátum:
2016 Április, 30, 22:49:20 »
tovĂĄbbi dolgokat pipĂĄlhatok ki a bakancslistĂĄmon:
1. Ouragan + Hankook 205 45 16
2. pĂłtfĂŠklĂĄmpa beszerelĂŠs
3. duplaoptikĂĄs elsĹ fĂŠnyszĂłrĂłk
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
«
Válasz #12 Dátum:
2016 Június, 15, 21:10:23 »
A prio1-es tĂŠtel is kipipĂĄlva a bakancslistĂĄn:
PĂĄr nappal a projekt elkezdĂŠse elĹtt a jobbos fĂŠltengely megadta magĂĄt.
MĂŠg jĂł hogy
Sohadani
-nĂĄl minden 306 alkatrĂŠsz megtalĂĄlhatĂł, Ăgy cserĂŠltĂźk azt is.
Ăs a vĂŠgeredmĂŠny:
Peugeot 306 Roland Garros XSI
to be continued
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
«
Válasz #13 Dátum:
2016 Október, 30, 19:15:52 »
lekerĂźlt a nyĂĄri szett ĂŠs egy kis gĂśrgĹzĂŠs utĂĄn (mert "jĂłfej" eladĂłk is vannak a fb-on...) felkerĂźlt az Ăşj tĂŠli szett
(195 50 15 - Hankook W442)
ĂŠs pĂĄr tovĂĄbbi aprĂłsĂĄg az utĂłbbi idĹbĹl:
- MotorhĂĄztetĹ zajvĂŠdĹ szivacs csere
- Ăşj gyĂĄri sebvĂĄltĂł gomb
- gyĂşjtĂĄskaplcsolĂł + zĂĄrak csere
- olaj + szĹąrĹ + levegĹszĹąrĹ + aktĂv szĂŠnszĹąrĹ (alias pollenszĹąrĹ) csere
- Ăşjabb kĂŠt ĂŠv mĹąszaki
- az ĂśttevĂŠnyi bontĂłban kukĂĄztam egy sosem hasznĂĄlt gyĂĄri 306 autĂłemelĹt
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Metzmi 306 Roland Garros 1996 S16
«
Válasz #14 Dátum:
2017 Április, 06, 13:17:26 »
Roland Garros S16 VTS:
- S16 Motor
- Xsara VTS vĂĄltĂł, bĂślcsĹ, kormĂĄnymĹą, komplett elsĹ-hĂĄtsĂł futĂłmĹą ĂŠs fĂŠkrendszer
De szavak helyett beszĂŠljen ez a videĂł:
https://www.youtube.com/watch?v=C-qdrqvZ3BQ
ĂŠs ez mĂŠg csak a kezdet
hamarosan jelentkezek.
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 S16
«
Válasz #15 Dátum:
2017 Május, 05, 22:09:38 »
Nem szoktam ilyen miatt Ăşj postot nyitni, de gondoltam hĂĄtha valakit ĂŠrdekel mik a benyomĂĄsok az ĂĄtĂŠpĂtĂŠs Ăłta.
Motor
alul nem hĂşz annyira mint egy RFS (Xsara VTS), de cserĂŠbe mĂŠg nagyobbat "rĂĄnt" 4200as fordulat kĂśrnyĂŠkĂŠn, ami egĂŠszen 7000ig kitart. PrĂŠselĹdĂśk az ĂźlĂŠsbe, mint szar a fĹąbe.
Update
/2017.12.21/
: miĂłta megvan a VTS, van "pĂĄrhuzamos" ĂśsszehasonlĂtĂĄsi alapom. ĂrhatnĂŠk regĂŠnyt is, de inkĂĄbb rĂśvid leszek: Az RFS megeszi reggelire az RFY-t.
VĂĄltĂł
Ăśssze sem hasonlĂthatĂł az 1.6 vĂĄltĂłval. hatĂĄrozott, precĂz. RĂşgatĂĄs kĂśzben ĂŠrzi magĂĄt elemĂŠben. Nem kĂŠrdez, veszi a sebessĂŠget mint az ĂĄlom.
FutĂłmĹą
Nem pattog, mint egy Ăźltetett vagy ĂĄllĂthatĂł futĂłmĹą. VTS vs. 1.6(gyĂĄri) -> ĂŠg vs. fĂśld. Az egyiket csak beraktĂĄk a kocsi alĂĄ, a mĂĄsikat meg is terveztĂŠk. HihetetlenĂźl fekszi az utat. KemĂŠny, feszes, kanyarokban igencsak hatĂĄrozott.
FĂŠkrendszer
az 1.6 lassulgat, a VTS fĂŠkez. Nem emlĂthetĹk egy lapon...
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 S16
«
Válasz #16 Dátum:
2017 December, 20, 17:41:26 »
Az utĂłbbi idĹben nem tĂśrtĂŠnt radikĂĄlisabb vĂĄltoztatĂĄs a kocsimon, azaz mĂŠgis: elektromos hĂĄtsĂł ablakaim lettek.
ĂnmagĂĄban mĂŠg nem lenne egy hĂşde kĂźlĂśnleges extra. De a kocsim csak 3ajtĂłs
Ăme a videĂł:
https://www.youtube.com/watch?v=u_meexB4CW8
IsmĂŠtelten
Sohadani
volt a jĂłtevĹ.
JĂł csapat vagyunk mi ketten. Ăn kitalĂĄlom ĂŠs megveszem, Dani pedig gondolkodik ĂŠs Ăśsszerakja
Ezen kĂvĂźl a kocsi ĂŠs az ĂşjdonsĂźlt motorom kapott egy "kisebb" tĂśrĹdĂŠst:
komplett Ăşj gyĂĄri kipufogĂł rendszer a leĂśmlĹtĹl. lambda szonda, katalizĂĄtor, kĂśzĂŠpsĹ ĂŠs hĂĄtsĂł dob
vezĂŠrlĂŠs szett csere, fĹtengely szimeringekkel egyĂźtt
gyĂĄri valeo kuplung szett, kuplungbowden ĂŠs fĂŠltengely szimeringek csere
kopogĂĄsĂŠrzĂŠkelĹ csere
fojtĂłszelep ĂŠs alapjĂĄrati motor tisztĂtva
Ăşj gyĂĄri S16 nĂvĂłpĂĄlca. A rĂŠgi elĂŠggĂŠ viseltes volt
jobb, bal talpasok csere, futĂłmĹą beĂĄllĂtva
S16 klĂmacsĂśvek beszerelve, a rendszer nyomĂĄsprĂłbĂĄzva ĂŠs feltĂśltve
a hidegek (ĂŠs az S16 motor
) bekĂśszĂśntĂŠvel a rĂŠgi akku megadta magĂĄt -> Ăşj Banner akkumulĂĄtor
rejtett hangszĂłrĂłs kalaptartĂł beszerelve
Egy kĂŠp az egyik szintĂŠn fanatikus kollegĂĄmmal:
De vissza a 306hoz:
A kocsi lĂĄbtere nagyobb esĹzĂŠseknĂŠl kisebb-nagyobb mĂŠrtĂŠkben beĂĄzott. Ahogy nĂŠzegettem az ajtĂłnĂĄl talĂĄlt beutat az esĹviz. TĂśbbszĂśri gumikĂŠder csere sem hozott javulĂĄst. KorĂĄbbi szerelĂŠsekbĹl emlĂŠkeztem, hogy az ajtĂł szerelĹnyĂlĂĄsainĂĄl nincs mĂĄr meg (vagy ĂŠppen szĂŠt van cincĂĄlva) a takarĂł/tĂśmĂtĹ borĂtĂĄs. De tĂśbben is biztosra mondtĂĄk, hogy ettĹl bizony simĂĄn balatonnĂĄ vĂĄltozhat a lĂĄbtĂŠr. Vettem hĂĄt direkt erre a cĂŠlra gyĂĄrtott Butil csĂkot (aranyĂĄrban mĂŠrik!!) ĂŠs mezĹgazdasĂĄgi fĂłliĂĄt. ZsĂrtalanĂtĂĄs, butil csĂk felrakĂĄs, fĂłlia mĂŠretre vĂĄgĂĄs ĂŠs egy dĂŠlutĂĄn utĂĄn kĂŠsz lettem a bal ajtĂłval. AzĂłta volt pĂĄr nagyobb esĹ ĂŠs a kocsi szĂĄraz maradt. SzĂłval bizakodĂł vagyok
Ennyi ugrott be az utĂłbbi fĂŠl ĂŠvrĹl.
De jelenleg is vannak teendĹk ĂŠs tervek. Amint vĂŠgeztem velĂźk ĂŠs idĹm ismĂŠtelten engedi, jelentkezek.
Addigis
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Metzmi
V.I.P
Tag
Hozzászólások: 105
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
:2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996
«
Válasz #17 Dátum:
2019 November, 14, 20:51:16 »
Sziasztok,
az utĂłbbi idĹben nem voltam nagyon fĂłrumon. MĂŠg decemberben irtam egy frissitĂŠst, de pĂĄr nap utĂĄn vmiĂŠrt eltĂźnt
na most megprĂłbĂĄlom Ăşjra, de kicsit rĂśvidebben.
Mi is tĂśrtĂŠnt a Garrossal az elmĂşlt 2ĂŠvben?
2018.februĂĄr: Kapott egy alapos lakatolĂĄst
2018.ĂĄprilis: GyĂĄri szinkĂłd alapjĂĄn megkapta a telifĂŠnyt
A lakatolĂĄs elĹtt mĂźszerfalig visszabontottam a kocsi. Elvittem a lakatoshoz, ahol kb.3 hĂłnapot parkolt... (tipp: jĂłl nĂŠzzĂŠtek meg milyen lakatoshoz viszitek a kocsitokat, ha ilyen felĂşjitĂĄst terveztek, mint ĂŠn.) Nagynehezen elkĂŠszĂźlt a kocsival. UtĂĄna irĂĄny a fĂŠnyezĹmĂźhely. Itt minden terv szerint haladt. Egy Ăşj 306 lakkozott karosszĂŠriĂĄt kaptam vissza tĹlĂźk
Hazahoztam a mĂźhelybe a kocsit ĂŠs kb.2hĂŠt alatt Ăśsszeraktam. MiĂŠrt 2hĂŠt? Minden tĂśrĂśtt fĂźlet, klipszet, boritĂĄst, szivacsot, stb. javitottam kĂśzben. Ăs ha mĂĄr 1x teljesen szĂŠt van szedve a kocsi, tĂśrĂśtt ĂŠs rossz alkatrĂŠszekkel nem fogom Ăśsszeszerelni
De a legfĹbb szempont az ĂśsszeszerelĂŠskor a "vizhatlansĂĄg" volt. PorszĂĄraz a kocsi, sehol sem jut be a viz
2018.augusztus: ime a vĂŠgeredmĂŠny
Ăs mĂŠg egy tipp a vĂŠgĂŠre: Ne vĂĄgjatok bele ilyen projektbe, mint ĂŠn..............
Az elmĂşlt 1 ĂŠveben az egyik szemem nevet, a mĂĄsik sir.
-> egyetlen fillĂŠrt ĂŠs percet sem bĂĄntam meg, amit a kocsira kĂśltĂśttem ĂŠs a kocsival tĂśltĂśttem. 90%-ban egy Ăşj 306osom lett a vĂŠgĂŠre (a maradĂŠk 10% az ĂźlĂŠsek restaurĂĄlĂĄsa lesz). A kocsi mĂźszaki ĂŠs az esztĂŠtikai ĂĄllapotĂĄnak harmĂłniĂĄja szavakkal nem kifejezhetĹ. TĂśkĂŠletes.
-> ezen tĂśkĂŠletessĂŠg okozta a "kocsi vĂŠgĂŠt"...A beleĂślt idĹ, energia ĂŠs pĂŠnz hĂĄrmasa ĂŠs persze a tĂśkĂŠletessĂŠg megĂłvĂĄsa ĂŠrdekĂŠben a kocsi a mĂźhelyemben pihen az ĂŠv 362-363napjĂĄn. IdĂŠn kĂŠt "tĂşra" alkalmĂĄval 6-700km-t mentem vele
ezen kivĂźl 1-2havonta megjĂĄratom 5-10-15km erejĂŠig...
Naplózva
1996 306 Roland Garros
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub
»
Blog
»
SajĂĄt kocsink tĂśrtĂŠnete
»
Téma:
Metzmi 306 Roland Garros 1996