Szerző Téma: Metzmi 306 Roland Garros 1996  (Megtekintve 19422 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Metzmi 306 Roland Garros 1996
« Dátum: 2014 December, 16, 20:18:54 »
Sziasztok,

csak röviden egy kis nyitókomment, amit úgy tervezek, hogy alkalomadtán (szabadidő függvényében) frissítgetek.

1993Ăłta csak Peugeotok vannak a csalĂĄdban.
1993-2003 ->Peugeot 505 2,2GTI
2003-2007 ->Peugeot 307 1,4
2004-2007 ->2db Peugeot 206 1.4HDI (cĂŠgautĂłk voltak)
2010-        ->Peugeot 206 1.1
2007-        ->Peugeot 407 2.2HDI
TermĂŠszetesen mindegyik autĂłt hajtottam ĂŠn is (leginkĂĄbb a 407est whistle).

Nem volt kĂŠrdĂŠs, hogy ĂŠn is Peugeotra fogom elverni az Ăśsszekuporgatott fizetĂŠsemet. 2012ben vettem is egy 1.6HDi 206ost! Csak javasolni tudom mindenkinek... nincs rĂĄ szĂł, milyen ĂŠlmĂŠnyt tud nyĂşjtani.

A csalĂĄdi kĂśrĂźlmĂŠnyek Ăşgy alakultak, hogy venni kell egy mĂĄsodik autĂłt, hogy "apa ne busszal jĂĄrjon be dolgozni". A mĂŠrce ĂŠppen ezĂŠrt nem volt magasra tĂŠve, mivel kb.300eFT volt erre a mutatvĂĄnyra.
A keresgĂŠlĂŠs kĂśzben talĂĄltam rĂĄ erre 306ra. KissĂŠ lelakott ĂĄllapotban, 1,5ĂŠve mĹąszaki nĂŠlkĂźl, egy helyben ĂĄllt...
Nem tudom miĂŠrt, de meglĂĄttam benne fantĂĄziĂĄt.
KĂŠt kritĂŠriumom volt:
1. Induljon be
2. működjön a tetőablak :)
A kritériumok teljesültek! pöccre indult (akksi ki volt belőle véve), tetőablak: OK!

Az autónak van pár hibája, de amire megvettem, azt teljesíti; azaz egyenlőre bevitt munkába és haza is hozott (kopp-kopp :) ).
Szóval a fórumon szerintem eléggé sokszor fogjátok majd látni a nevemet, mint értetlenkedő érdeklődő. Előre is bocsánat, ha evidens kérdéseket teszek föl. A tapasztalataimat a javítgatások során igyekszem majd minél többször, képekkel illusztrálva veletek is megosztani.
Mindezek egyenlőre csak tervek, a mindennapi munka és időjárás függvénye, hogy milyen gyakran fogok majd jelentkezni.

Addig is az első kép a kocsiról:
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
« Válasz #1 Dátum: 2014 December, 21, 18:13:57 »
Mióta megvettem az autót, mentem vele kb 1500-1700km-t. Ez idő alatt az autó olajfogyasztása kb. 1liter/1000km... Volt itthon 2-3 deci olaj, azt beletöltöttem pár száz km-el ezelőtt.
A holnapi projekt, hogy olajbĂłl bevĂĄsĂĄrolok!
Mivel hidegen az autó kékesen füstölgött, ezért a szerelő ismerősöm javaslatára a hétvégén szelepszár szimeringet cseréltünk. A csere már nagyon is érett, mert a szimeringek apró darabokra törtek, miközben szedtük le őket a szelepszárról. Bízom benne, hogy a cserének köszönhetően nem csak a kékes füst, de az olajfogyasztás is mérséklődni fog.
Összerakás közben a szelephézagok is be lettek állítva:

TovĂĄbbi cserĂŠlt alkatrĂŠszek:
- szelepfedĂŠl gumitĂśmĂ­tĂŠs (szelepfedĂŠl takarĂ­tĂĄsa)
- légszűrő
- fagyálló hűtőfolyadék

Update: az olajfogyasztĂĄs megszĹąnt  :-!
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
« Válasz #2 Dátum: 2015 Január, 16, 21:02:31 »
Valamikor a napokban viszonylag szép idő volt, ezért csináltam egy pár képet a kocsiról...

...Az Ăşjonnan beszerzett (hasznĂĄlt :) ) dĂ­sztĂĄrcsĂĄimmal.

KĂśzben Technodome tĂĄrsunktĂłl sikerĂźlt beszereznem pĂĄr cuccot a kocsiba:
- hĂĄtsĂł ablak gumitĂśmĂ­tĂŠseket (az enyĂŠmek mĂĄr elĂśregedtek, Ă­gy az autĂłmosĂłban szivĂĄrgott be mellette a vĂ­z). Most, mintha Ăşj lenne :)
- csomagtĂŠrajtĂł teleszkĂłpokat (eddig nem nyĂ­lt olyan magasra -nem gyĂĄriak voltak benne- , ĂŠs mindig bevertem a fejemet a szerelĂŠs kĂśzben  angry
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
« Válasz #3 Dátum: 2015 Február, 22, 18:24:52 »
volt egy kis időm hétvégén az autóra.
esős időben nedves szokott lenni a csomagtartó hátulja, a bal oldalon. ezért megnéztem a kocsi egyik típusbetegségét, a bal hátsó kerékjárat rohadását. a belső borítások lebontása után (meglepő módon) csak minimális rozsdát találtam :)

még korábban vettem műanyag dobbetétet, jobbosat és balosat is. most végre az időjárás is jó volt, ezért a baloldalit sikerült beraknom a helyére. mivel utángyártottakat vettem, ezért persze kellett rajta vágni,reszelni, de a végén korrekt módon bement a helyére. Mostantól legalább a kerék nem csapja fel a vizet a doblemez tetejéig.
bĂ­zom benne, hogy mostantĂłl mĂĄr nem lesz nedves a csomagtartĂłm hĂĄtulja  ::)

@sajnos a bizakodás nem jött be! a csomagtér bal hátulja továbbra is nedves, amikor ilyen "szép" idő van, mint az elmúlt két napban. tovább kell keresgélnem, hol szivárog be a víz...
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
« Válasz #4 Dátum: 2015 Április, 04, 23:34:13 »
15Ăśs Peugeot Sirocco felnivel is mutatĂłs

BĂĄr a lĂĄtvĂĄnyt:
- egy pogĂĄcsaszett ĂŠs
- egy ĂźltetĂŠs
mĂŠg jobban feldobnĂĄ...

..de ami kĂŠsik, nem mĂşlik  ::)
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
« Válasz #5 Dátum: 2015 Április, 18, 21:27:42 »
Szíjcserék egy időre letudva!

- Vezérlés szett (szíj, pumpa, görgő)
- Ékszíj
- SzervĂłszĂ­j
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
« Válasz #6 Dátum: 2015 Május, 27, 20:25:57 »
HĂŠtvĂŠgĂŠn vĂŠgre sikerĂźlt kĂŠt fontos dolgot kipipĂĄlnom a hibalistĂĄrĂłl:

1. Nem volt fűtés a kocsiban -> Fűtőradiátor csere
   

2. lyukas volt a vízhűtőm -> hűtő csere

EzĂşton is szeretnĂŠm megkĂśszĂśnni Sohadani-nak a kĂśzremĹąkĂśdĂŠst!
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
« Válasz #7 Dátum: 2015 Június, 08, 23:05:44 »
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6i
« Válasz #8 Dátum: 2015 Július, 07, 21:32:00 »
ismĂŠtelten kipipĂĄlhatok pĂĄr dolgot a bakancslistĂĄmrĂłl:

- elĂśl-hĂĄtul csĂźccs  ;D
 
  a kĂśszĂśnetnyilvĂĄnĂ­tĂĄs Sohadani rĂŠszĂŠre most sem maradhat el  :-!

- a mai naptĂłl az automata klĂ­ma ismĂŠt problĂŠma nĂŠlkĂźl mĹąkĂśdik whistle
 
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
« Válasz #9 Dátum: 2015 November, 09, 22:14:50 »
ÜtĂśtt a fĂŠktĂĄrcsĂĄm, ĂŠs ha mĂĄr fĂŠktĂĄrcsa csere, akkor miĂŠrt ne cserĂŠljem nagyobbra?  whistle

+fĂŠkolaj csere
+motorolaj és szűrő csere

És a kĂśtelező  :-!
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
« Válasz #10 Dátum: 2016 Április, 06, 20:51:13 »
Az elmĂşlt pĂĄr hĂŠten tovĂĄbb szĹąkĂźlt a hibalista:
- az első futómű felújítása/cseréje
   
   - szilentek, gĂśmbfejek csere
   - jobb első csonkĂĄllvĂĄny csere
   - futĂłmĹą beĂĄllĂ­tĂĄs
  (- korĂĄbban a toronycsapĂĄgyak ĂŠs stabilizĂĄtorok cserĂŠje is megvolt)

- ajtĂł- ĂŠs csomagtĂŠr kĂŠdergumi csere
- benzinszűrő csere
- csomagtér szigetelőszivacs csere
- hĂĄtsĂł kipuffrendszer csere
- tetőantenna csere
- bontott alapjárati motor és gázpedál helyzetérzékelő csere (kicsivel stabilabb lett az alapjárat)
- pĂłtkerĂŠktarĂł javĂ­tĂĄsa
- csomagtĂŠrajtĂł rezonancia javĂ­tĂĄs, alsĂł mĹąanyag dĂ­szlĂŠc csere
- tetőablak konzol javítása

És a kĂśtelező  :-!
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
« Válasz #11 Dátum: 2016 Április, 30, 22:49:20 »
tovĂĄbbi dolgokat pipĂĄlhatok ki a bakancslistĂĄmon:
1. Ouragan + Hankook 205 45 16
   
2. pĂłtfĂŠklĂĄmpa beszerelĂŠs
3. duplaoptikás első fényszórók
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
« Válasz #12 Dátum: 2016 Június, 15, 21:10:23 »
A prio1-es tĂŠtel is kipipĂĄlva a bakancslistĂĄn:

Pár nappal a projekt elkezdése előtt a jobbos féltengely megadta magát.
MĂŠg jĂł hogy Sohadani-nĂĄl minden 306 alkatrĂŠsz megtalĂĄlhatĂł, Ă­gy cserĂŠltĂźk azt is.

És a végeredmény:
Peugeot 306 Roland Garros XSI ;D


to be continued
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 1.6
« Válasz #13 Dátum: 2016 Október, 30, 19:15:52 »
lekerült a nyári szett és egy kis görgőzés után (mert "jófej" eladók is vannak a fb-on...) felkerült az új téli szett
(195 50 15 - Hankook W442)

és pár további apróság az utóbbi időből:
- Motorháztető zajvédő szivacs csere
- Ăşj gyĂĄri sebvĂĄltĂł gomb
- gyĂşjtĂĄskaplcsolĂł + zĂĄrak csere
- olaj + szűrő + levegőszűrő + aktív szénszűrő (alias pollenszűrő) csere
- Ăşjabb kĂŠt ĂŠv mĹąszaki
- az öttevényi bontóban kukáztam egy sosem használt gyári 306 autóemelőt

1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Metzmi 306 Roland Garros 1996 S16
« Válasz #14 Dátum: 2017 Április, 06, 13:17:26 »
Roland Garros S16 VTS:
- S16 Motor
- Xsara VTS váltó, bölcső, kormánymű, komplett első-hátsó futómű és fékrendszer

De szavak helyett beszĂŠljen ez a videĂł:

https://www.youtube.com/watch?v=C-qdrqvZ3BQ

ĂŠs ez mĂŠg csak a kezdet  whistle
hamarosan jelentkezek.
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 S16
« Válasz #15 Dátum: 2017 Május, 05, 22:09:38 »
Nem szoktam ilyen miatt Ăşj postot nyitni, de gondoltam hĂĄtha valakit ĂŠrdekel mik a benyomĂĄsok az ĂĄtĂŠpĂ­tĂŠs Ăłta.
Motor
alul nem húz annyira mint egy RFS (Xsara VTS), de cserébe még nagyobbat "ránt" 4200as fordulat környékén, ami egészen 7000ig kitart. Préselődök az ülésbe, mint szar a fűbe.
Update /2017.12.21/: mióta megvan a VTS, van "párhuzamos" összehasonlítási alapom. Írhatnék regényt is, de inkább rövid leszek: Az RFS megeszi reggelire az RFY-t.
VĂĄltĂł
Ăśssze sem hasonlĂ­thatĂł az 1.6 vĂĄltĂłval. hatĂĄrozott, precĂ­z. RĂşgatĂĄs kĂśzben ĂŠrzi magĂĄt elemĂŠben. Nem kĂŠrdez, veszi a sebessĂŠget mint az ĂĄlom.
FutĂłmĹą
Nem pattog, mint egy Ăźltetett vagy ĂĄllĂ­thatĂł futĂłmĹą. VTS vs. 1.6(gyĂĄri) -> ĂŠg vs. fĂśld. Az egyiket csak beraktĂĄk a kocsi alĂĄ, a mĂĄsikat meg is terveztĂŠk. HihetetlenĂźl fekszi az utat. KemĂŠny, feszes, kanyarokban igencsak hatĂĄrozott.
FĂŠkrendszer
az 1.6 lassulgat, a VTS fékez. Nem említhetők egy lapon...
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996 S16
« Válasz #16 Dátum: 2017 December, 20, 17:41:26 »
Az utóbbi időben nem történt radikálisabb változtatás a kocsimon, azaz mégis: elektromos hátsó ablakaim lettek.
ÖnmagĂĄban mĂŠg nem lenne egy hĂşde kĂźlĂśnleges extra. De a kocsim csak 3ajtĂłs  ;D
Íme a videó:
https://www.youtube.com/watch?v=u_meexB4CW8
Ismételten Sohadani volt a jótevő.
JĂł csapat vagyunk mi ketten. Én kitalĂĄlom ĂŠs megveszem, Dani pedig gondolkodik ĂŠs Ăśsszerakja  whistle

Ezen kívül a kocsi és az újdonsült motorom kapott egy "kisebb" törődést:
  • komplett Ăşj gyĂĄri kipufogĂł rendszer a leĂśmlőtől. lambda szonda, katalizĂĄtor, kĂśzĂŠpső ĂŠs hĂĄtsĂł dob
  • vezĂŠrlĂŠs szett csere, főtengely szimeringekkel egyĂźtt
  • gyĂĄri valeo kuplung szett, kuplungbowden ĂŠs fĂŠltengely szimeringek csere
  • kopogĂĄsĂŠrzĂŠkelő csere
  • fojtĂłszelep ĂŠs alapjĂĄrati motor tisztĂ­tva
  • Ăşj gyĂĄri S16 nĂ­vĂłpĂĄlca. A rĂŠgi elĂŠggĂŠ viseltes volt
  • jobb, bal talpasok csere, futĂłmĹą beĂĄllĂ­tva
  • S16 klĂ­macsĂśvek beszerelve, a rendszer nyomĂĄsprĂłbĂĄzva ĂŠs feltĂśltve
  • a hidegek (ĂŠs az S16 motor :) ) bekĂśszĂśntĂŠvel a rĂŠgi akku megadta magĂĄt -> Ăşj Banner akkumulĂĄtor
  • rejtett hangszĂłrĂłs kalaptartĂł beszerelve
Egy kĂŠp az egyik szintĂŠn fanatikus kollegĂĄmmal:


De vissza a 306hoz:
A kocsi lábtere nagyobb esőzéseknél kisebb-nagyobb mértékben beázott. Ahogy nézegettem az ajtónál talált beutat az esőviz. Többszöri gumikéder csere sem hozott javulást. Korábbi szerelésekből emlékeztem, hogy az ajtó szerelőnyílásainál nincs már meg (vagy éppen szét van cincálva) a takaró/tömítő borítás. De többen is biztosra mondták, hogy ettől bizony simán balatonná változhat a lábtér. Vettem hát direkt erre a célra gyártott Butil csíkot (aranyárban mérik!!) és mezőgazdasági fóliát. Zsírtalanítás, butil csík felrakás, fólia méretre vágás és egy délután után kész lettem a bal ajtóval. Azóta volt pár nagyobb eső és a kocsi száraz maradt. Szóval bizakodó vagyok :)


Ennyi ugrott be az utóbbi fél évről.
De jelenleg is vannak teendők és tervek. Amint végeztem velük és időm ismételten engedi, jelentkezek.

Addigis
 _pug
1996 306 Roland Garros

Nem elérhető Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 105
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2024 Április, 04, 22:47:42
Re:Metzmi 306 Roland Garros 1996
« Válasz #17 Dátum: 2019 November, 14, 20:51:16 »
Sziasztok,
az utĂłbbi időben nem voltam nagyon fĂłrumon. MĂŠg decemberben irtam egy frissitĂŠst, de pĂĄr nap utĂĄn vmiĂŠrt eltĂźnt  ???
na most megprĂłbĂĄlom Ăşjra, de kicsit rĂśvidebben.
Mi is tĂśrtĂŠnt a Garrossal az elmĂşlt 2ĂŠvben?

2018.februĂĄr: Kapott egy alapos lakatolĂĄst



2018.ĂĄprilis: GyĂĄri szinkĂłd alapjĂĄn megkapta a telifĂŠnyt



A lakatolĂĄs előtt mĂźszerfalig visszabontottam a kocsi. Elvittem a lakatoshoz, ahol kb.3 hĂłnapot parkolt... (tipp: jĂłl nĂŠzzĂŠtek meg milyen lakatoshoz viszitek a kocsitokat, ha ilyen felĂşjitĂĄst terveztek, mint ĂŠn.) Nagynehezen elkĂŠszĂźlt a kocsival. UtĂĄna irĂĄny a fĂŠnyezőmĂźhely. Itt minden terv szerint haladt. Egy Ăşj 306 lakkozott karosszĂŠriĂĄt kaptam vissza tőlĂźk  :angel:
Hazahoztam a mĂźhelybe a kocsit ĂŠs kb.2hĂŠt alatt Ăśsszeraktam. MiĂŠrt 2hĂŠt? Minden tĂśrĂśtt fĂźlet, klipszet, boritĂĄst, szivacsot, stb. javitottam kĂśzben. És ha mĂĄr 1x teljesen szĂŠt van szedve a kocsi, tĂśrĂśtt ĂŠs rossz alkatrĂŠszekkel nem fogom Ăśsszeszerelni  ;) De a legfőbb szempont az ĂśsszeszerelĂŠskor a "vizhatlansĂĄg" volt. PorszĂĄraz a kocsi, sehol sem jut be a viz  :-!

2018.augusztus: ime a vĂŠgeredmĂŠny



És még egy tipp a végére: Ne vágjatok bele ilyen projektbe, mint én..............

Az elmĂşlt 1 ĂŠveben az egyik szemem nevet, a mĂĄsik sir.
 ;D -> egyetlen fillĂŠrt ĂŠs percet sem bĂĄntam meg, amit a kocsira kĂśltĂśttem ĂŠs a kocsival tĂśltĂśttem. 90%-ban egy Ăşj 306osom lett a vĂŠgĂŠre (a maradĂŠk 10% az ĂźlĂŠsek restaurĂĄlĂĄsa lesz). A kocsi mĂźszaki ĂŠs az esztĂŠtikai ĂĄllapotĂĄnak harmĂłniĂĄja szavakkal nem kifejezhető. TĂśkĂŠletes.
 :'( -> ezen tĂśkĂŠletessĂŠg okozta a "kocsi vĂŠgĂŠt"...A beleĂślt idő, energia ĂŠs pĂŠnz hĂĄrmasa ĂŠs persze a tĂśkĂŠletessĂŠg megĂłvĂĄsa ĂŠrdekĂŠben a kocsi a mĂźhelyemben pihen az ĂŠv 362-363napjĂĄn. IdĂŠn kĂŠt "tĂşra" alkalmĂĄval 6-700km-t mentem vele  :'( ezen kivĂźl 1-2havonta megjĂĄratom 5-10-15km erejĂŠig...
1996 306 Roland Garros

 


Google PageRank