Blog > Saját kocsink története

Peugeot 306 Break

<< < (2/2)

jocó vezér:
Sziasztok. Nagyon régen írtam a kocsiról, és azóta nagyon sok minden történt vele. Már 5 éve volt egy találkozásom egy őzzel. Kalocsa elött Pestről jövet haza kiugrott két őzbak. Az egyiket még ki tudtam kerülni, de a másikat telibe trafáltam a bal elejével. Lökhárító ,homlokfal, motorháztető, lámpák, sárvédő , visszapillantó tükör. Rendőrség, helyszínelés stb. Egy kis szerencse hogy nem volt kint vadjelző tábla, így az is belekerült a helyszíni jegyzőkönyvbe. Nekem van DAS biztosításom és beszéltem velük hogy lehet e valamire menni ezzel a vadásztársaságnál. Végül is két év huzavona után kaptam 150 ezret, ami a kár felét fedezte, persze csak bontott alkatrészekből. Mindez közben elég rendesen elkezdte enni az olajat. Pestet oda vissza megjárva, egy liter olajat kellett utána töltenem. Így a karosszéria javítás halasztva, a motor felújítás előbbre való volt. Szerelő, hengerfej le szelepek szelepvezető szimeringek sikba csiszolás. És ha már szét van szedve akkor főtengely csapágy és új dugattyú gyűrűk lettek berakva. Szóval koplett motor felújítás azzal a különbséggel hogy nem kellett a blokkot fúrni. A szerelő szerint ez a motor még nem lett szétszedve eredeti alkatrészek voltak benne. ekkor volt az autóban 305 ezer km. És mindez 3 éve 280 ezer Ft került.
Folyt.következik.

jocó vezér:
Szóval a motor felújítva. Össze kell szednem pát fillért hogy a kasznit megcsinálják. Kénytelen voltam elvinni a kocsit műszakira így ahogy van. Még szerencse hogy a srácokat rég ismertem és megcsinálták. A cél a következő vizsga elött karosszériázni. Van rá két évem addig össze jön a lé rá. Potom 250 ezer. Nehéz volt találni olyan műhelyt ahol kasznit javítanak, festenek alvázvédőznek, és megfelelő minőségben elfogadható áron dolgoznak. Találtam is ilyet, így áprilisban elvittem. De ha már csináltatom a bal hátsó sárvédő dobot is kijavíttatom. Érdekes hogy mindenhol van dobvédő csak ott nincs. Keresgélés után a Szakál metálnál találtam. Szét szétszedtem az egész hátulját hogy ezzel is csökkentsem a kiadást. Ez a kialkudott ár része volt.  Végül is 3 hét alatt megcsinálták a kocsit., és el kell mondjam jó munkát végeztek. Hazahoztam összeraktam, és ha már vizsgára megy vonóhorgot is ráraktam.
Most a fűtés radiátort cseréltem. A következő projekt a váltó lesz , mert mikor üres szépen megy, de mikor ráengedem a kuplungot ls a váltó vagy a tárcsa megkapja a terhelés elég hangos lesz. Szerintem valami csapágy lehet.De ha esetleg volt már valakinek hasonló esete vagy tudja mi ez az ne tartsa magába.
Hát ennyi az elmúlt 5 év krónikája.

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[*] Előző oldal