Blog > Saját kocsink története

Peugeot 306 Break

(1/2) > >>

jocó vezér:
Sziasztok!

Új vagyok és nem csak ezen az oldalon, de mint Peugeot tulajdonos is. A kocsi története eléggé kacifántos volt. Már rég néztem autókat és azok között is csak a kombi érdekelt.Számításba vettem az Opelt, a Fordot, és a Peugeot. Rengeteg kocsit néztem ami fényképen nagyon szépnek tűnt, de élőben inkább elsírtam volna magam, mígnem egy pesti kereskedőnél megláttam a 306-t .Az első pillanatban tudtam hogy ez kell nekem. Szép kaszni nem rohadt alváz, szürke kipufogó. Kértem a kereskedőt hadd nézzem meg belülről is. Tiszta kulturált belső, de egy negatív volt hogy dohányos használta. Ez érződött is. Egy kis beszélgetés után kiderült hogy a klima nem működik, az szélvédő már láttam hogy repedt cserére szorul. Kipróbálás után megalkudtunk az árában. Jöhet a papír munka. Forgalmi, törzskönyv, kötelező biztosítás minden rendben volt. Vizsga még 2015 májusig van.Csakhogy a kisördög nem aludt bennem, így egy ismerőst felhívtam hogy nézzen utána a kocsinak nem volt e káresemény rajta. És jött a hideg zuhany! Káresemény nem volt, de a x kerületi önkormányzat kivonta a forgalomból.A kereskedővel közöltem, hogy mi a szitu.Az nem baj attól még megvehetem és vihetem is mert automatikusan visszahelyezik a forgalomba átíráskor, erősködött.Hát az nem így működik hívjuk ide a tulaját. Jött is , és közölte hogy valóban ki volt vonva súlyadó hátralék miatt, de már be van fizetve.Mutatta is a csekket. Elmentünk az önkormányzathoz, ahol uborka szezon volt és  mindenki szabira ment csak aug.11  nyítnak. Ez volt jul 26-n. Újra felutazni pestre, és elmentünk a hivatalba. A nő készséges volt és közölte valóban ki van vonva a forgalomból. Mutatta a tulaj a csekket, mire közölték vele hogy a másik három kocsi után is rendezi a súlyadót azonnal visszahelyezik a 306 a forgalomba, addig nem, és nem is érdekli hogy el akarja adni. Vörös fejjel el ment befizette a 33 ezer hátralékot és vissza helyezték a forgalomba. Akkor most lehet az adás vételit tölteni közöltem.Egy egész napos hercehurca után délután fél 5-kor ültünk az autónkba és indultunk haza. Nem bántam meg .apróbb hibái vannak de azokat szép lassan orvosolni lehet, de azért elfogadok tanácsokat mire figyeljek és mik a Peugeot hibái ami minden kocsinál más.

jocó vezér:
Teli tankal:
Baja-Zalakaros-Baja
Baja-Szeged-Budapest. Itt autópálya 120 tempó
Tankolás Pesten 52 liter elautózva 801 Km.
Nagyon jó átlagfogyasztás 6,5 liter.
 blingdriveingsmiley

jocó vezér:
Vizsga 2017 májusáig!Nem csináltam szinte rajta semmit, és simán átment, bár az első féktárcsák kicsit ütnek, de még jó volt.
Azért olajat, olajszűrőt váltó olajat cseréltem
Km 247835

jocó vezér:
Motor olaj, olajszűrő csere 256489.
És a héten még az első futómúnél bal első talpas gömbcsukló, és mindkét oldali axiál csere lesz, és féltengely porvédő csere.

jocó vezér:
Az lemúlt hetekben volt pár javítás.
Kezdődött hogy néha nem indult a kocsi.Önindító le és szénkefék cserélve.Azóta nincs gond.
Majd elment a töltés, gondolván hogy itt is szénkefe probléma van generátor le. Ekkor derült ki nagyobb a baj, a generátor első hátsó pajzs el van törve.Irány a bontó, és szerencse de kaptam ugyanilyen generátort.Bevizsgáltattam próba padon és beszereltem.Mivel három a magyar igazság kell jönni még egy problémának. Nem is váratott soká rá, mert elfolyt a hűtővizem.Na gondoltam kilyukadt a hűtő, de nem az volt a baj.Eltört a fűtéscső könyök. A boltban rám akartak sózni könyököt csővel együtt potom 18 ezerért. Perkelének köszönhetően ( még egyszer köszi) elküldte a címet honnan lehet csak a könyök részt megrendelni.Másnap már itt is volt.
Húsvét előtti pénteken meg jött a nyuszika aki egy hátsó híd felújítást hozott.Nagyon rá fért mert már karistolta belül a doblemez betétet.
Hídfelújítás után futómű beállítás és a nyári gumik felrakása volt.
Km állása 260500 km

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal