Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szerző Téma: Peugeot 306 Break  (Megtekintve 7873 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 93
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Peugeot 306 Break
« Dátum: 2014 Szeptember, 17, 12:59:52 »

Sziasztok!

Új vagyok és nem csak ezen az oldalon, de mint Peugeot tulajdonos is. A kocsi története eléggé kacifántos volt. Már rég néztem autókat és azok között is csak a kombi érdekelt.Számításba vettem az Opelt, a Fordot, és a Peugeot. Rengeteg kocsit néztem ami fényképen nagyon szépnek tűnt, de élőben inkább elsírtam volna magam, mígnem egy pesti kereskedőnél megláttam a 306-t .Az első pillanatban tudtam hogy ez kell nekem. Szép kaszni nem rohadt alváz, szürke kipufogó. Kértem a kereskedőt hadd nézzem meg belülről is. Tiszta kulturált belső, de egy negatív volt hogy dohányos használta. Ez érződött is. Egy kis beszélgetés után kiderült hogy a klima nem működik, az szélvédő már láttam hogy repedt cserére szorul. Kipróbálás után megalkudtunk az árában. Jöhet a papír munka. Forgalmi, törzskönyv, kötelező biztosítás minden rendben volt. Vizsga még 2015 májusig van.Csakhogy a kisördög nem aludt bennem, így egy ismerőst felhívtam hogy nézzen utána a kocsinak nem volt e káresemény rajta. És jött a hideg zuhany! Káresemény nem volt, de a x kerületi önkormányzat kivonta a forgalomból.A kereskedővel közöltem, hogy mi a szitu.Az nem baj attól még megvehetem és vihetem is mert automatikusan visszahelyezik a forgalomba átíráskor, erősködött.Hát az nem így működik hívjuk ide a tulaját. Jött is , és közölte hogy valóban ki volt vonva súlyadó hátralék miatt, de már be van fizetve.Mutatta is a csekket. Elmentünk az önkormányzathoz, ahol uborka szezon volt és  mindenki szabira ment csak aug.11  nyítnak. Ez volt jul 26-n. Újra felutazni pestre, és elmentünk a hivatalba. A nő készséges volt és közölte valóban ki van vonva a forgalomból. Mutatta a tulaj a csekket, mire közölték vele hogy a másik három kocsi után is rendezi a súlyadót azonnal visszahelyezik a 306 a forgalomba, addig nem, és nem is érdekli hogy el akarja adni. Vörös fejjel el ment befizette a 33 ezer hátralékot és vissza helyezték a forgalomba. Akkor most lehet az adás vételit tölteni közöltem.Egy egész napos hercehurca után délután fél 5-kor ültünk az autónkba és indultunk haza. Nem bántam meg .apróbb hibái vannak de azokat szép lassan orvosolni lehet, de azért elfogadok tanácsokat mire figyeljek és mik a Peugeot hibái ami minden kocsinál más.
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 93
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Peugeot 306 Break
« Válasz #1 Dátum: 2015 Február, 09, 10:10:21 »

Teli tankal:
Baja-Zalakaros-Baja
Baja-Szeged-Budapest. Itt autópálya 120 tempó
Tankolás Pesten 52 liter elautózva 801 Km.
Nagyon jó átlagfogyasztás 6,5 liter.
 blingdriveingsmiley
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 93
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Peugeot 306 Break
« Válasz #2 Dátum: 2015 Május, 15, 08:52:43 »

Vizsga 2017 májusáig!Nem csináltam szinte rajta semmit, és simán átment, bár az első féktárcsák kicsit ütnek, de még jó volt.
Azért olajat, olajszűrőt váltó olajat cseréltem
Km 247835
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 93
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Peugeot 306 Break
« Válasz #3 Dátum: 2015 November, 16, 14:25:27 »

Motor olaj, olajszűrő csere 256489.
És a héten még az első futómúnél bal első talpas gömbcsukló, és mindkét oldali axiál csere lesz, és féltengely porvédő csere.
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 93
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Peugeot 306 Break
« Válasz #4 Dátum: 2016 Április, 01, 09:49:12 »

Az lemúlt hetekben volt pár javítás.
Kezdődött hogy néha nem indult a kocsi.Önindító le és szénkefék cserélve.Azóta nincs gond.
Majd elment a töltés, gondolván hogy itt is szénkefe probléma van generátor le. Ekkor derült ki nagyobb a baj, a generátor első hátsó pajzs el van törve.Irány a bontó, és szerencse de kaptam ugyanilyen generátort.Bevizsgáltattam próba padon és beszereltem.Mivel három a magyar igazság kell jönni még egy problémának. Nem is váratott soká rá, mert elfolyt a hűtővizem.Na gondoltam kilyukadt a hűtő, de nem az volt a baj.Eltört a fűtéscső könyök. A boltban rám akartak sózni könyököt csővel együtt potom 18 ezerért. Perkelének köszönhetően ( még egyszer köszi) elküldte a címet honnan lehet csak a könyök részt megrendelni.Másnap már itt is volt.
Húsvét előtti pénteken meg jött a nyuszika aki egy hátsó híd felújítást hozott.Nagyon rá fért mert már karistolta belül a doblemez betétet.
Hídfelújítás után futómű beállítás és a nyári gumik felrakása volt.
Km állása 260500 km
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 93
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Peugeot 306 Break
« Válasz #5 Dátum: 2022 Január, 13, 11:27:03 »

Sziasztok. Nagyon régen írtam a kocsiról, és azóta nagyon sok minden történt vele. Már 5 éve volt egy találkozásom egy őzzel. Kalocsa elött Pestről jövet haza kiugrott két őzbak. Az egyiket még ki tudtam kerülni, de a másikat telibe trafáltam a bal elejével. Lökhárító ,homlokfal, motorháztető, lámpák, sárvédő , visszapillantó tükör. Rendőrség, helyszínelés stb. Egy kis szerencse hogy nem volt kint vadjelző tábla, így az is belekerült a helyszíni jegyzőkönyvbe. Nekem van DAS biztosításom és beszéltem velük hogy lehet e valamire menni ezzel a vadásztársaságnál. Végül is két év huzavona után kaptam 150 ezret, ami a kár felét fedezte, persze csak bontott alkatrészekből. Mindez közben elég rendesen elkezdte enni az olajat. Pestet oda vissza megjárva, egy liter olajat kellett utána töltenem. Így a karosszéria javítás halasztva, a motor felújítás előbbre való volt. Szerelő, hengerfej le szelepek szelepvezető szimeringek sikba csiszolás. És ha már szét van szedve akkor főtengely csapágy és új dugattyú gyűrűk lettek berakva. Szóval koplett motor felújítás azzal a különbséggel hogy nem kellett a blokkot fúrni. A szerelő szerint ez a motor még nem lett szétszedve eredeti alkatrészek voltak benne. ekkor volt az autóban 305 ezer km. És mindez 3 éve 280 ezer Ft került.
Folyt.következik.
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 93
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Peugeot 306 Break
« Válasz #6 Dátum: 2022 Január, 18, 11:46:00 »

Szóval a motor felújítva. Össze kell szednem pát fillért hogy a kasznit megcsinálják. Kénytelen voltam elvinni a kocsit műszakira így ahogy van. Még szerencse hogy a srácokat rég ismertem és megcsinálták. A cél a következő vizsga elött karosszériázni. Van rá két évem addig össze jön a lé rá. Potom 250 ezer. Nehéz volt találni olyan műhelyt ahol kasznit javítanak, festenek alvázvédőznek, és megfelelő minőségben elfogadható áron dolgoznak. Találtam is ilyet, így áprilisban elvittem. De ha már csináltatom a bal hátsó sárvédő dobot is kijavíttatom. Érdekes hogy mindenhol van dobvédő csak ott nincs. Keresgélés után a Szakál metálnál találtam. Szét szétszedtem az egész hátulját hogy ezzel is csökkentsem a kiadást. Ez a kialkudott ár része volt.  Végül is 3 hét alatt megcsinálták a kocsit., és el kell mondjam jó munkát végeztek. Hazahoztam összeraktam, és ha már vizsgára megy vonóhorgot is ráraktam.
Most a fűtés radiátort cseréltem. A következő projekt a váltó lesz , mert mikor üres szépen megy, de mikor ráengedem a kuplungot ls a váltó vagy a tárcsa megkapja a terhelés elég hangos lesz. Szerintem valami csapágy lehet.De ha esetleg volt már valakinek hasonló esete vagy tudja mi ez az ne tartsa magába.
Hát ennyi az elmúlt 5 év krónikája.
Naplózva
 


Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.