Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szerző Téma: Lock Peugeot 306 Roland Garros 1.6 benzin 1995  (Megtekintve 2352 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Lock

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 23
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
Lock Peugeot 306 Roland Garros 1.6 benzin 1995
« Dátum: 2014 Június, 11, 12:58:59 »

Két és fél éve került hozzám eme szép és viszonylag ritka példány. Előéletéről annyit lehet tudni, hogy egy osztrák cég tulajdonában volt néhány évig, majd a cég tulajdonosa vette meg és használta, végül autószerelő ismerősöm hozta el tőle és ajánlotta nekem. Így 19 évesen 180.000 Km  körül van benne, már ha lehet hinni az órának. A szépen vezetett osztrák szervizkönyve alapján reális az aktuális állás, persze az sem szentírás. Az autón mióta nálam van, egy gázbovden csere, akksi csere és pár apróság lett javítva általam, illetve 2014 januárjában egy komolyabb átvizsgálás után az első futóművön lett valami csukló cserélve, valamint a vezérműszíj/lánc(?) lett cserélve.
Korához képest szerintem jó állapotban van, és célom, hogy ezt a gyári állapotot mindenféle tuning és egyéb nem visszaalakítható módosítás nélkül megtartsam. Amit már cseréltem rajta az a gyári rádió és a hangszórók, de eltettem az eredetit, még javítható állapotban vannak, ha esetleg egyszer még vissza szeretném tenni. Ami bele került az egy Pioneer 4500 Bluetooth-os kihangosítós rádió, alapvetően a kihangosító miatt, de a zene is szépen szól belőle, nem panaszkodom. http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DEH-4500BT/page.html Plusz 4db Pioneer (középkategóriás) hangszóró.

Sérülések:
A Lurdy-parkolóban sikerült valakinek nem jól beparkolni az autóm mellé, így a bal hátuljánál a kerékjárati ív 2-cm-en enyhén deformált, de a festék ép maradt, illetve a felnin is lett némi guminyom. Persze mire észrevettem, emberünk sehol, névjegykártya/betétlap sehol. No comment. Javítani igazából így szerintem felesleges, nem komoly sérülés, csak bosszantó.
Egyik nap a Közlekedési Múzeum parkolójában állt az autó, és valami idióta betörte a bal hátsó üveget valószínűleg csak viccből. Erről bővebben majd később, érdekes ügy lett belőle. Javítása folyamatban.

Amit szeretnék cserélni/javítani:
Első fényszórók valószínűleg még a gyáriak, eléggé kopott a foncsor az üvegen, így cserés. A két ködlámpa rendben működik, de néha az egyik bepárásodik belül, ezt jó lenne orvosolni.
A beömlő levegő hőfok-állítója néha viccelődik, és bármilyen állás mellett képes forró levegőt nyomni. Általában 1-2 végállásba tekerés utána helyreáll, de nyáron azért ez is picit bosszantó.
Mivel az autóhoz nem kaptam a központi zárhoz távirányítót, ezt egy új riasztó beszerelésével ezt is orvosolnám.
Az ablak fóliázáson gondolkodom még. Ellene szól, hogy nem tetszik a sötét üveg és a sötét belső. Mellette, hogy jobban védi a naptól a bőr üléseket, és a benne ülőket, illetve az üveg törésekor nem szilánkosodik.
Naplózva

Lock

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 23
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
Naplózva
 


Az oldal 0.248 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.