Szerző Téma: Peugeot 306 GTI szlevi  (Megtekintve 12826 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Peugeot 306 GTI szlevi
« Dátum: 2014 Május, 28, 01:42:03 »
Sziasztok!

Megkésve bár, de törve nem elkezdem írni a kocsi történetét, majd meglátom meddig jutok! Sokat morfondíroztam, hogy milyen autót vegyek a polo után, két dolgot biztosan tudtam, hogy nem akarok sokért venni, és valami erősebb kell, mint amilyen a polo volt. Úgy voltam vele, hogy inkább a kocsira költöm a maradék pénz egy részét, de valami szerethető legyen.
Ekkor mĂŠg nem tudtam, hogy ez egy Peugeot 306 GTI lesz. Volt mĂĄr peugeotom, egy 206 - os, de az nagyon rĂŠgen volt.
Eladtam a polot és nem nagyon akartam várni, mert kocsi nélkül nem nagyon tudok létezni, ezért keresgéltem, igazából nem tudom, hogy akadtam rá erre a kocsira, de ráakadtam. Megvettem és már az csoda volt, hogy mikor a srác megmutatta, mit tud nem esett ki a helyéről a motor(a motortartó gumibakot annyira szét lehetett már feszíteni, hogy befért közé több újjam). Az autó nagyon ment, én is kipróbáltam, de csak finoman mentem vele, soha nem hajtottam meg egyből egy ismeretlen autót, mert nem lehet tudni egyből, hogy milyenek a reakciói.
Volt már sok autóm (kb. 20), ennél jóval erősebb is, de akkor is, nem kell az első úton leamortizálni. Első utam egy szervizbe vezetett, ahol felmérték, hogy mi a gond a kocsival. Volt lista rendesen, elkezdtem megcsináltatni, így utólag jobb lett volna, ha a mostani szerelőmhöz viszem egyből, mert ugyanannyi pénzért több mindent megcsinált volna.
Esztétikailag is voltak vele gondok, de nekem az első a műszaki megbízhatóság, mert menni szeretnék vele.

Az autót 2013.09.11 - én vásároltam 140.536 kilométerrel, az előző tulajnál 10 évig volt, az utóbbi években nem nagyon használta.

Zimu megnézte nekem az ORGA szám alapján a gyártási időpontot, és 1 nappal készült a szülinapom előtt.
(Na jó, azért pár évvel idősebb vagyok az autónál. :))

LeĂ­rom a paramĂŠtereit, de tudom sokan tudjĂĄk, 2000 cm3 16V, 163 LE, 6 sebessĂŠges vĂĄltĂł.

Lekérdeztem Peugeot szalonban az alvázszám alapján, és ott azt mondták, hogy ez gyárilag 180 LE, ezt majd egyszer megnézetem egy hozzáértővel.

Az eddig elvĂŠgzett szerelĂŠsek az autĂłn, a teljessĂŠg Ă­gĂŠnye nĂŠlkĂźl:

         -Első kĂśrben kapott 4 Ăşj tĂĄrcsĂĄt betĂŠtekkel egyĂźtt,
         -olajcsere, 141.284 km
         -vezĂŠrlĂŠs csere, 142.113 km
         -fĹątĂŠs szerelĂŠs kb. 142.700 km
         -főtengely hĂĄtsĂł szimering, olajteknő tĂśmĂ­tĂŠs, nyomatĂŠktĂĄmasz, 144.747 km
         -ablaktĂśrlő lapĂĄtok, kĂŠt első lĂĄmpa kb. 147.800 km
         -első futĂłmĹą szerelĂŠs(gĂśmbcsuklĂłk, gumiharang, stabilizĂĄtor rudak) 149.500 km
         -generĂĄtor javĂ­tĂĄs, kettős relĂŠ cserĂŠje kb. 149.800 km
         -olajcsere, hĂĄtsĂł futĂłmĹą felĂşjĂ­tĂĄs, gyertyacsere 152.800 km
         -lĂśkhĂĄrĂ­tĂł javĂ­tĂĄs, 1 db. gyĂşjtĂłtrafĂł csere 153.000 km
         -vezĂŠrmĹątĂĄrcsa, ĂŠkszĂ­j csere 153.437 km
         -tetőablak csere (mĹąkĂśdik, kirĂĄly  ::))
         
Jelenleg 155.500 km van az autóban, meg vagyok vele elégedve, kicsit sok volt a műszaki probléma, de ezt bevállaltam, mikor megvettem. Van még egy-két műszaki apróság, amit javítattni szeretnék, de most jön majd az esztétikai felújítás. A fórumon sok hasznos infót kaptam, a klub nagy Öregjei sokat segítettek, tanácsaikkal, ezt köszönöm nekik.
Az autót elég sokat használom, tehát teljesen reális, hogy nagyon sok hiba előjött, mivel az előző tulaj alig használta az utóbbi években, ahogy írtam is. Néhány dolgot jómagam is meg tudtam oldani, de többségében hozzáértőkre bíztam a szerelést. Azt nem gondoltam volna, hogy bizonyos alkatrészeket már nem lehet rendelni, ez eléggé megnehezíti a dolgokat, ha pedig van, akkor csak horror árban.

Az autĂł fogyasztĂĄsa az eddig megtett kilomĂŠterek alapjĂĄn 9 liter. Ez jĂłnak mondhatĂł, ahogy megyek vele. Ahol lehet ĂŠs van kedvem, ott nyomom neki, ha kell pianĂłban megyek.

Ha a jövőben lesznek fejlemények, akkor majd megosztom veletek!

Levente         

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #1 Dátum: 2014 Június, 23, 21:46:43 »
Ma vettem hozzá egy gyújtó trafót, mert megint bedöglött az egyik. Eddig kettőt kellett cserélnem, most kettő sagem, és kettő valeo van benne. Kiváncsi vagyok, hogy meddig bírják még a sagemek.
FelkĂŠszĂźlve arra, hogy majd megint tĂśnkre fog menni az egyik, vettem egyet tartalĂŠkba.

Km: 156600

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #2 Dátum: 2014 Július, 07, 22:47:37 »
Egy hónapja megrendeltem Angliából az új ködlámpákat, és egy Peugeot GTI 6 pólót. Végre megjöttek, most hozta meg egy ismerős ismerőse.
A ködlámpákat valószínű, hogy fényezés után fogom beszerelni. Úgy néz ki, hogy teljes fényezést kap az autó, de még gondolkozom rajta.

Km:157485

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #3 Dátum: 2014 Augusztus, 15, 19:12:59 »
A mĂşltkor fel akartam tĂśltetni a klimĂĄt gĂĄzzal, de ez nem sikerĂźlt, mivel egy hatalmas nagy lyuk volt rajta, ezt megcsinĂĄltattam, ma lett kĂŠsz.

Úgy néz ki, most kb.2 hétig még parkol az autó, mert mikor szerelték a klímát, kiderült, hogy a jobb oldali nyúlványnál (ami a hűtőhöz van közelebb, az a rész) van egy kicsii hézag. A probléma könnyen orvosolható, nem egy nagy valami, meg kell hegeszteni, csak aki csinálja holnap megy szabira, és csak szeptemberben lesz. :(

MĂŠg az alĂĄbbi dolgokat cserĂŠltem ki rajta, illetve vettem hozzĂĄ:

Kuplung bovden csere, 4 darab nyåri gumi, futómŹållítås.

A négy újabb guminak köszönhetően a fogyasztás csökkent.

Km: 159700

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #4 Dátum: 2014 Szeptember, 19, 15:13:30 »
kb. 2 hete lett kész az autóm, tegnap még feltöltötték gázzal, tökéletes lett, nem szivárog. Egy probléma adódott, hogy nem megy a klímakompresszor, ha bekapcsolom a klímát, a visszajelző lámpája az világít.
Adtunk neki direktbe áramot, és jött be rendesen a hideg levegő :), tehát nem a kompresszor a rossz.

Garanciálisan kicseréltettem az első féktárcsákat, és betéteket, mert már szétrázta a kocsit, megmérték a fékhatást, és az is nagyon gáz volt. Most ATE tárcsa, és betét került bele. Össze sem lehet hasonlítani az előzővel, olyan mintha egy új kocsit kaptam volna vissza. Valószínű, hogy a hátsót is kicseréltetem, mert az is elég gáz, a mérés ezt mutatta.

Km: 160512

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #5 Dátum: 2014 Október, 08, 15:53:32 »
Tegnap megvettem a 4. gyújtótrafót is, ezt még azelőtt kicserélem, hogy elromlana a 4. a kocsiban.

A múltkor úgy jártam, hogy elindultam a melóhelyemről apámhoz, és közben néha, néha lefulladt a kocsi a dugóban. Hát ez meg mi lehet(ekkor még a gyújtótrafóra nem gyanakodtam, mert a többi nem így ment tönkre) gondoltam? Megyek át a Blahán a Keleti felől, és hát hol áll meg, na hol, természetesen a dupla villamos sín kellős közepén. Vészvillogó bekapcsol, kiszállok, éppen kezdem letolni az útról, mikor elindul a keresztirányú forgalom. Persze senki nem segítene, de dudálni azt tudnak. Gondolhatnák, hogy nem egy új sportot találtam ki, "csúcsforgalomban kocsit tolni a sínekről".
Letoltam. PrĂłbĂĄltam beindĂ­tani, de nem sikerĂźlt, vĂĄrtam ĂŠs kĂśzben telefonĂĄltam, hogy ki tudna kimenteni innen. 10 percenkĂŠnt prĂłbĂĄlkoztam az indĂ­tĂĄssal, de egy darabig semmi, aztĂĄn elindult, de csak hĂĄrom hengerrel. Mondom magamban, ez mĂĄr jĂł jel, ilyen tapasztalĂĄsom mĂĄr volt, akkor ez gyĂşjtĂłtrafĂł lesz. Visszamentem a melĂłhelyemre, hazavonatoztam, magamhoz vettem a trafĂłt, aztĂĄn mĂĄsnap reggel bevonatoztam, ĂŠs a parkolĂłban kb. 10 perc alatt kicserĂŠltem.
AzĂłta tĂśkĂŠletesen mĹąkĂśdik.

Ma reggel kicserĂŠltĂŠk a hĂĄtsĂł fĂŠktĂĄrcsĂĄimat ĂŠs fĂŠkbetĂŠteimet, garanciĂĄlisan, hĂĄtra is ATE kerĂźlt.

Km: 161800


Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #6 Dátum: 2014 Október, 27, 20:02:44 »
Ma lecserélték az olajat, és a szűrőket.

Km: 163318

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #7 Dátum: 2015 Április, 20, 11:38:53 »
Régen írtam, hogy mi van az autóval. Az utóbbi időben nem sok mindent csináltattam rajta, élveztem a korábban elvégzett karbantatások áldását. Nem kellett az autóra költeni. Lassan itt lesz az ideje, hogy megint olajat cseréljek benne. Egy kis statisztika, azoknak, akik azt kedvelik. Biztos sokan ismerik a My Cars androidos alkalmazást, abban vezetem mennyit költöttem az autóra, ebből írtam nektek egy kis ízelítőt, hogy milyen adatok nyerhetők ki belőle. Nagyon jó kis alkalmazás, nagyon durván szembesít azzal, hogy mennyi megy el a kocsira.

AmiĂłta megvettem az autĂłt:

31500 Km - t mentem vele,

9,09 az ĂĄtlag fogyasztĂĄsa,

2894 liter benzint tankoltam bele,

73x tankoltam bele,

388,5 Ft az ĂĄtlagos Ăźzemanyag literenkĂŠnti ĂĄra

1115259 Ft - t kĂśltĂśttem benzinre

Km: 172080

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #8 Dátum: 2015 Június, 03, 11:09:42 »
Az autó levizsgázott 2 évre, hátsó gátlókat kellett hozzá cserélnem és két kormányösszekötő gömbfejet. A múlt hónap közepén lecseréltettem az olajat is.

Zalakaroson voltam tĂśbb napot ĂŠs ĂĄtvittem Zimunak az autĂłt, hogy egy rĂŠgi problĂŠmĂĄt prĂłbĂĄljon meg orvosolni. Zimu profi, ezĂŠrt ez sikerĂźlt (kĂśszĂśnĂśm) is neki. AzĂłta tĂśkĂŠletesen mĹąkĂśdnek a ventilĂĄtoraim mind alacsony fokozatban, mind pedig gyors fokozatban. MĂŠg aprĂłsĂĄgokat is megcsinĂĄlt, mint hĂĄtsĂł szĂĄrny fĂŠklĂĄmpa csatlakozĂł, bal oldali elektromos tĂźkĂśr ĂĄllĂ­tĂł.

A zalakarosi tĂşra alkalmĂĄval 8,24 l/100 km fogyasztĂĄst mĂŠrtem. Ez szerintem egĂŠsz jĂł. Egyszer majd kivĂĄncsi leszek, hogy mennyit fog fogyasztani, ha szinte az egĂŠsz tank benzint az autĂłpĂĄlyĂĄn ĂŠgetem el.

Km: 174500

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #9 Dátum: 2018 Január, 06, 23:06:08 »
Sziasztok!

Sok idő eltelt, miĂłta nem Ă­rtam a kocsirĂłl, ezĂŠrt is Ă­rok, meg azĂŠrt is, mert itt a fĂłrumozĂłk kĂśzĂźl volt valaki, aki mondta, hogy Ă­rjak, mert szereti olvasni, hogy kinek mi tĂśrtĂŠnt a kocsijĂĄval, ezzel ĂŠn is Ă­gy vagyok, jĂł olvasni/lĂĄtni, hogy ki hol tart.  _pug

Nagyon sok minden tĂśrtĂŠnt a kocsival:

2015.09: vettem egy olaj-jeladót az olajhőmérséklet mérő műszerhez, ami mint utólag kiderült felesleges volt, mert a műszerhez adtak jeladót is.

2015.11: 184000 km olajcsere

2016.03: Voltmérő és olajhőmérséklet mérő műszerek beszereltetése

2016.05: jobb fĂŠltengely csere, mint kiderĂźlt a HDI fĂŠltengelye belemegy a GTI fĂŠltengely helyĂŠre

2016.06: 196000 km olajcsere, itt sajnos túlmentem a 10.000 km – s csereperióduson

2016.06: első lökhárító-javítás, hátsószárny ragasztása

2016.06: ebben a hĂłnapban kislĂĄnyommal NĂŠmetorszĂĄgba mentĂźnk ĂŠs a hazafelĂŠ tartĂł Ăşton tĂśnkrement a kilomĂŠterĂłra. Az elejĂŠn csak ugrĂĄlt fĂśl-le, aztĂĄn teljesen megadta magĂĄt. Sajnos elĂŠg hosszadalmas volt a javĂ­tĂĄsa, mert nem nagyon tudtam vele foglalkozni, ĂŠs a szerelőnĂŠl a nyĂĄron nem is tudtam ott hagyni. Ez lett volna az az Ăşt, ahol kb. 1 tank benzint mentem volna vele egyszerre, tehĂĄt kiderĂźlt volna, hogy mennyit fogyaszt autĂłpĂĄlyĂĄn.  :)

2016.11: visszatérő probléma miatt megint el kellett végezni a generátorjavítást. Ezért került bele voltmérő, abból látom, hogy tölt – e az akksi.

2017.02: kipufogó felfüggesztés javítás. Ez nem volt annyira fontos, de zavart, hogy bizonyos fordulaton a motor felöl egy erős ciripelő hang jön, viszont a fordulatot elhagyva a ciripelés megszűnt. Néztem, hogy mi lehet az, de nem találtam, mivel aknám nincs ezért nem tudtam alánézni sem. Aztán már kínomban belerúgtam a kipufogó végébe is, hogy hátha valami kipufogó felfüggesztési probléma, és talált, a leömlőknél van egy csavar és egy rugó, az kezdett meghalni, korrodált volt.

2017.05: 207000 km olajcsere ĂŠs vizsga kĂŠt ĂŠvre, ha Ă­gy haladunk lassan OT –s rendszĂĄmom is lehet.  :)

2017.07: első futómű és kormánymű felújítás. Hosszabb használat után ez egy húzósabb összeg volt, de már szükség volt rá.

folyt.kĂśv (nem fĂŠrt ki egybe)

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #10 Dátum: 2018 Január, 06, 23:07:02 »
a folytatĂĄs

2017.08: sebesség jeladó szerelése a szereldmagad.hu – l saját kezűleg. Ez jó volt ezt is kipróbáltam, mármint a szereldmagad.hu –t.
AzĂŠrt dĂśntĂśttem amellett, hogy mindenkĂŠppen kicserĂŠlem a jeladĂłt, mert korĂĄbban beleraktunk egy hasznĂĄltat, de attĂłl nem javult meg.
Vettem egy Valeot, ami elvileg a gyĂĄri. 

Előzmény:
mĂĄr korĂĄbban kiszereltem a teljes mĹąszert ĂŠs elvittem egy kilomĂŠterĂłrĂĄshoz, ahol megĂĄllapĂ­totta, hogy teljesen rendben van, nem az Ăłracsoport a hibĂĄs.  Az egyik hĂŠtvĂŠgĂŠn bedurrant az agyam, hogy nem igaz, hogy nem kiderĂ­thető, hogy miĂŠrt nem megy a kilomĂŠterĂłrĂĄm. Megtudtam, hogy merre megy a vezetĂŠk, ezĂŠrt elkezdtem lebontani a bal oldali sĂĄrvĂŠdőt ĂŠs ĂŠrdekes dolgokat talĂĄltam a burkolat alatt a vezetĂŠkeknĂŠl, csatlakozĂĄsoknĂĄl, homok, sĂĄr, levelek, dĂśglĂśtt bogarak. Újra bandĂĄzsoltam az egĂŠszet, ha mĂĄr szĂŠtszedtem.  :)
Sajnos ezek utĂĄn sem ment a kilomĂŠterĂłrĂĄm.

Ha kinagyĂ­tjĂĄtok, akkor ott a bogĂĄr. :)

http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170821_131750.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170820_175504.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170820_191222.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170822_174021.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170822_174358.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170821_190652.jpg
http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170822_151948.jpg

VisszatĂŠrve a jeladĂł szerelĂŠshez:
mikor vĂŠgeztem a szerelĂŠssel kicsit izgatott voltam, mert elvileg azonnal mĹąkĂśdnie kellett volna a kilomĂŠterĂłrĂĄnak. HĂĄt sajnos nem Ă­gy volt, a kĂĄlvĂĄriĂĄmnak ezzel mĂŠg nem volt vĂŠge. UtolsĂł lehetősĂŠgkĂŠnt az egyik hĂŠtvĂŠgĂŠn megint kiszedtem a teljes Ăłracsoportot ĂŠs kiderĂźlt, hogy az egyik csatlakozĂł a kilomĂŠterĂłrĂĄn belĂźl nem jĂłl csatlakozott. ValĂłszĂ­nĹąleg ĂŠn raktam rosszul vissza. Ez egy 3 tĂźskĂŠből ĂĄllĂł csatlakozĂł, amiből az egyik tĂźske nem ment rendesen vissza a helyĂŠre. Összeraktam az egĂŠszet ĂŠs vĂŠgre mĹąkĂśdĂśtt a kilomĂŠterĂłra, ez volt a hiba. Előállt az a helyzet, ami ritka manapsĂĄg, ĂŠn előre fogom tekertetni az ĂłrĂĄt  :) kb. 14.000 km –l, hogy a valĂłs kĂŠpet mutassa. AmiĂłta megĂĄllt az Ăłra, Ă­rtam, hogy mikor, hovĂĄ ĂŠs mennyi kilomĂŠtert tettem meg az autĂłval, mĂŠg mindig megvan a papĂ­r.  :)

2017.09: Koni lengéscsillapítók beszerelése előre. Sajnos a régiek közül az egyik már folyt, a felújítás pedig annyiba került volna, mint a Koni, és ennek még a csillapítása is nagyobb kb. 30 % - kal.

http://www.anubisz.hu/Peugeot_306_GTI/IMG_20170910_134800.jpg

2018.01: Bőrkormány beszerelése, végre, a régi már nagyon ocsmány volt.

Erre az ĂŠvre az alĂĄbbi terveim vannak az autĂłval:

1.   olajhőmĂŠrsĂŠklet mĂŠrő, volt mĂŠrő JĂŠzuskĂĄtĂłl (Piros, a barĂĄtnőm neve Piros, nem a mĹąszer szĂ­ne) :) beszerelĂŠse, a rĂŠgi bedĂśglĂśtt ĂŠs kĂŠt mĂĄsik tĂ­pust vettem, vĂŠgre felrakom az „A” oszlopra is őket.

2.   FĂŠnyezĂŠs tovĂĄbbi intĂŠzĂŠse, mĂĄr kĂŠrtem ajĂĄnlatokat, de nem igazĂĄn akarjĂĄk elvĂĄllalni a bal- ĂŠs jobb-hĂĄtsĂł sĂĄrvĂŠdő miatt, mert le kell csiszolni az egĂŠszet. (Ha valaki tud fĂŠnyezőt ajĂĄnlani, azt megkĂśszĂśnĂśm)

3.   visszapillantĂł tĂźkrĂśk rendbetĂŠtele

4.   Metzmi meglĂĄtogatĂĄsa, mĂĄr tavaly is Ăşgy volt, hogy megyek.  :)

Üdv, Levente

Nem elérhető szlevi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2018 Augusztus, 13, 10:24:24
Re:Peugeot 306 GTI szlevi
« Válasz #11 Dátum: 2018 Június, 06, 08:13:08 »
Sziasztok!

Kuplung szettett kellet cserĂŠlni, azĂłta az autĂł sokkal jobban hĂşz, gyorsabban reagĂĄl a gĂĄzadĂĄsra, elĂŠg gatya ĂĄllapotban volt mĂĄr.
Vizcső cseréje, ami a tűzfalba megy bele a radiátorhoz, csak gyári van horror áron.
Sajnos a sebességmérő megint bedöglött, kicseréltük a csatlakozót, ami a váltóba megy, de még így sem működik, elég idegesítő, hogy megint nem mutat semmit a kilométeróra.
Lassan időszerű lesz egy olajcsere és a vezérlést is ki kell cseréltessem, mert amióta megvan (idén lesz 5 éve) kb. 100.000 km - t mentem vele.

Üdv, Levente

 


Google PageRank