Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szerző Téma: 306 cabrio  (Megtekintve 1784 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

zsendovics

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 14
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 32
  • Lakóhely: Tinnye
  • Motor: 2.0 - 8V
  • Típus: 5 ajtós
Naplózva

zsendovics

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 14
  • Autó színe: bordó
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 32
  • Lakóhely: Tinnye
  • Motor: 2.0 - 8V
  • Típus: 5 ajtós
Re:306 cabrio
« Válasz #1 Dátum: 2013 Október, 21, 18:47:14 »

az előző posztban kicsit a közepébe vágtam. most missza az elejére röviden.

január körül vettem egy bordó cabriót. szép is, jó is nyáron hajtottam is, most lassan elmenne pihenni.
Igen ám, de találtam a h.a.hu -n egy eladó szintén bordót, kemény tetővel. a kocsit nem akartem, de a tetőt igen. jogos a kérdés, hogy ugyan minek, mert a kemény tető télre való, én meg nem szeretném télen használni. Van másik.
Felhívtam a tulajt, ajánlottam neki egy összeget a tetőért. belement.
de akkor már a tesómnak mutattam az autót, és ő is beleszeretett. elmentünk a tetőért, és ajánlottunk egy összeget a kocsira is. a tulaj ebbe már nem ment bele. Mondván, ha a tetőt elviszem, a kocsi már szépen el fog menni azon az áron amit ő szeretne érte. Mondjuk ebben volt valami. Így alku nélkül elhoztuk a kocsit és a tetőt. de külön. nekem lett keménytetőm, a tesómnak lett cabriója.

voltak/vannak kisebb nagyobb hibák az új kocsin, de ki az aki mást vár?
a leg idegesítőbb, a bizonytalan alapjárat (volt),  és hogy néha spontán nem indult az autó. pl tankolás után a benzinkúton, vagy bevásárlás után a parkolóban. na ez elég ciki tud lenni

voltak ötletek, hogy lehet alapjárati motor  (96.000 csak gyári van) gyertya ,  gyujtás meg kismillió egyéb dolog.
találtunk némi olajat a kartergáz lecsapató lamellákban, és sajnos azok mögött is valamelyik szenzorban.. ne ez se jó hír. ki lett pucolva az alapjárati motor is , és ettől megoldódott a probléma. Egészen másnapig, amikor ujra hullámzó alapjárat. pontosabban nem is annyira hullámzó, mint felpörgő. Ja igen! a computer nem akart kommunikálni a a szerelő barátom gépével + a problémát sem volt hajlandó produkálni amikor kellett volna. ezért próbálkoztunk volna a két autó közti alkatrész cserélgetéssel, de a 98/99 es 1.6 os motorok nem egyformák.

szerelő cimborám egyik este eljött érte, hogy akkor haza viszi, másnap játszik vele. megállt cigiért, és onnantól nem indult be.. (VÉGRE! produkálja a hibát. bár ennek ő talán nem örült ennyire)
vontathatta haza.

másnap sokadik próbálkozásra a computer hajlandó volt ráállni a rendszerre, és sikerült is érdemi információt kiszedni belőle: a meleg motor a computer szerint -11C° fokos volt. kűdte bele a benzint, túldúsított, ettől felpörgött, illetve időnként el sem indult.


megoldás: motorhőmérséklet jeladó csere, és minden rendben azóta! (300km telt el)
megjegyzem, az alapjárat nem sima, de csak 900-950 között mozog. valszeg az alapjárati motort (ami kiszedve, megrázva zörög) tényleg nem ártana kicserélni, de ez az ingadozás nem ér 96.000Ftot. ja! a 306 szedánomba (2.0) az alapjárati motor 23.000Ft volt. 

van még pár apróság, de azok már csak engem zavarnak:
a váltókarnak elég nagy a holtjátéka, az ülések sínje kopott, ezért mozog, a kormány habját megette az idő, 2 helyen (küszüb, és hátsó sárvédő) 1-1 cm2 rozsda, nem gyári váltó gomb.

tesóm szeretett volna kék műszerfal világítást, de ezt nem tudtuk elérhető áron megoldani
ha valakinek van ötlete erre azt szivesen veszem!

Naplózva
 


Az oldal 0.263 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.