Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szerző Téma: Peugeot 306 Break XN 1.4  (Megtekintve 2909 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Viktor92

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Óceán kék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 20
  • Lakóhely: Mezőfalva
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Peugeot 306 Break XN 1.4
« Dátum: 2013 Május, 06, 20:45:39 »

Felujjított hátsó híd + kis emelés. Kuplung szett csere, Hengerfej tömítés+ szelepszár szimering csere, jobb első kerékcsapágy csere, stabilizátor bekötők csere, hátsó lengéscsillapítók csere, most vettem rá az alufelnit +csavarokat. apróbb belső optikai tuningok. jó hangrendszer. Mindez saját javítás, nagyon sok  sok munka ,de MEGÉRTE. most van benne 163 ezer km. 98 ezer km-el vettük 2008-ban egy kereskedésbe. A legnehezebb a hátsó híd szétszedés volt, berágott nem volt már benne semmi tűgörgős csapágy csak rozsda, most 1éve már a híd javításnak nem bronzpersely van hanem metamit műanyag perselyek. Egy teljes délelőttöt ütöttem 5 kliós samu kalapáccsal mire szétjött a hátsó híd. midnen hónapban zsírzom a zsírzógombokon. Eddig jó Lekopogom..... Napi 50km megyek vele. Saját tapasztalat az összes vele egykorú 1.4-es és pár 1.6-os Renault simán odaveri teljesítményben. Megvagyok vele elégedve ha szervizben úgy csináltatom mindezt akkor egy vagyon lett volna de mivel autószervizben vagyok karosszéria lakatos. és az autószerelés is közel van hozzám ezért nem volt hatalmas összeg.
Naplózva
 


Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.