Sziasztok!
És Kék nevében is Sziasztok. Egy már biztos, a lelke.
2008-ban egy külvárosi kereskedőnél találkoztunk, akkor még viszonylag egyben is volt, 600-ra tartották, Toledo GT 16V lett, 430-ért. Idén ismét előkerültek a 306 hirdetések, és teljesen gyanútlanul mentem a nepperhez. Kék XSi, "as is" állapotban, 150.
Hazajött, aztán elkezdtünk ismerkedni. Rengeteget zabált, map szenzor cső vissza. Leugrott a kormányműről a váltórudazat, gyári grafitos persely hiány pótolva.
Hibalista (főleg magamnak):
első lengéscsillapítók
toronycsapágyak + toronygumik
jobb első hátsó szilent csavarja ma eltört. : )
jobb első kerékagycsapágy
kipufogó
fűtésszabályzás (olyan, mintha be lenne ragadva Auto-ba, eddig reagált állításra, de feldugva csak alapjáraton megy, a hőmérsékletet a meleg skálában nem állítja, stepper motor jó. (klímás)
műszeregység, vízhőfokot nem mérünk.
sebességjeladó: jeladó valószínűleg jó, a kihajtásban a kis fogaskerék el van nyalva rendesen, és a HAL felé nem továbbítja a forgást, amibe a spirál is csatlakozik, a végén kéne lennie valami müanyagnak amivel csatlakozik a jeladóba szerintem, holnap PUG szerviz, és megnézzük gépben.
Robinak ezúton is köszönöm a Diagot, a szemfelnyitást. Ha valaki ismeri a kis Kék összehányt, baloldalánlakatolt, petróleumozottolajú, szelepfedélnél olajat kinyomó, elnyalt 3as henger gyertyájú, recsegő múltjának további érdekes színfoltját megköszönöm a támpontokat, merre nyúljak, merre ne. A spontán kieső csavarok a kedvenceim.
Jóéjt