Blog > Saját kocsink története
kispiros 1993 XN
kispiros:
Na úgy gondolom rájöttem, hogy miért volt az elmúlt időszak sok problémája, besértődött az autó, hogy nincs róla semmi írva. Nos mivel úgy tűnik összeáll az autó, nehogy probléma legyen belőle írok róla.
Az autó 2004 októberében kerül hozzánk. Szép kis piros autó, úgy emlékszem a gyerekeim nevezték el kispirosnak, de ez már nagyon régen volt. Igazi alapváltozat, de az eltöltött idő alatt megszerettük.
Itt már a lehetőleg eseménytelen jövőt szeretném követni, olyan online szervizkönyvként. Megspékélve kb minden forinttal amit az autóra költök. Remélem unalmas lesz.
De ugye, mint minden lelkes tulaj én is szeretném tuningolni az autót, szóval akinek van, vagy tud gyári XSi ködlámpát, azt még keresek az autóhoz. Akár 1 darabot is!
Ja és, hogy legyenek képek:
A hirdetésben
Itt már a miénk
kispiros:
Amikor elhoztam az autót még világos volt, viszont sötétben egyre tisztábban látszott, hogy nem látszik az óraegység jobb oldala. Szóval jön az első költség bejegyzés, 10 db Tungsram rizsszem izzó 850 HUF. Az óraegység szabaddá tétele simán ment, de az óra csak nem akart kiforogni, szóval Lurdys szerelés lett belőle meghitt utcafénynél. Itt szeretném megköszönni a jelenlévők segítségét!
kispiros:
Sajnos esély volt rá, hogy gondok lesznek az akksimmal. Szerencsére tegnap be lett indítva az autó és elindult, pedig, már majdnem 2 hete tettem le. Remélem nem lesz baj ezután sem az akksival.
kispiros:
Na tegnap kissé veszélybe kerül a mostani tali. Az autó ugyanis az éjszakát egy biatorbágyi áruház parkolójába töltötte, ahonnan mi busszal jöttünk haza. A diagnózis egyszerű volt, nem indult az autó. A motor egyet ráfordult, de be is fulladt utána. Ma meglátogattuk Robival az autót egy diag kíséretével. A diag "szerencsére?" nem mutatott semmit. Na egy rövidebb szenvedés után arra jutottunk, hogy ugyan van még benzin az autóban, de valószínűleg a pumpa nem tudja rendesen felszívni a naftát. Így 1450 Ft ráfordítással beszerzésre került a benzinkúton egy kanna, illetve némi benzin. Ez sikeresen megoldotta a problémát. Jelenlegi konklúzió, nem szabad negyed alá esni a tank mutatóját. Hosszútávú megoldás jelenleg kigondolás alatt.
Illetve megvolt az első telitankolás a megújulás után. Kíváncsi vagyok mi tud majd az autó produkálni.
km állás: 163384
Köszi Rob a szerelést :-!
kispiros:
Még az egy napos hétvége alatt felkerültek mindkét járgányra a téli kerekek.
Az autót mivel hosszabb útra indultam tele is tankoltam, így lenne elsőre egy fogyasztási adat, de a tank szellőzése még mindig nem az igazi, bár most már nem szörcsög amikor leveszem a tanksapkát, de a pisztolyt már 5 liter után kilőtte, szóval elég nehéz volt tankolni, és csak érzésre ment, igaz abban már van rutinom. Minden esetre 27x km-re sikerült épphogy 20 liter alatt tankolnom, ez 7,1 körül fogyasztás, amiben azért volt 100 km országutazás is. A többi bp-i városi közlekedés/ dugózás. Egyébként ahogy autópályán viselkedik az autó az tetszik. Lett ereje, lehet vele fékezés után 100-ról 130-ig gyorsulni. Jó érzés 8)
Navigáció
[#] Következő oldal