Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szerző Téma: kispiros 1993 XN  (Megtekintve 16555 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
kispiros 1993 XN
« Dátum: 2012 Szeptember, 26, 09:00:01 »

Na úgy gondolom rájöttem, hogy miért volt az elmúlt időszak sok problémája, besértődött az autó, hogy nincs róla semmi írva. Nos mivel úgy tűnik összeáll az autó, nehogy probléma legyen belőle írok róla.
Az autó 2004 októberében kerül hozzánk. Szép kis piros autó, úgy emlékszem a gyerekeim nevezték el kispirosnak, de ez már nagyon régen volt. Igazi alapváltozat, de az eltöltött idő alatt megszerettük.
Itt már a lehetőleg eseménytelen jövőt szeretném követni, olyan online szervizkönyvként. Megspékélve kb minden forinttal amit az autóra költök. Remélem unalmas lesz.
De ugye, mint minden lelkes tulaj én is szeretném tuningolni az autót, szóval akinek van, vagy tud gyári XSi ködlámpát, azt még keresek az autóhoz. Akár 1 darabot is!
Ja és, hogy legyenek képek:
A hirdetésben

Itt már a miénk

Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #1 Dátum: 2012 Szeptember, 27, 08:31:40 »

Amikor elhoztam az autót még világos volt, viszont sötétben egyre tisztábban látszott, hogy nem látszik az óraegység jobb oldala. Szóval jön az első költség bejegyzés, 10 db Tungsram rizsszem izzó 850 HUF. Az óraegység szabaddá tétele simán ment, de az óra csak nem akart kiforogni, szóval Lurdys szerelés lett belőle meghitt utcafénynél. Itt szeretném megköszönni a jelenlévők segítségét!
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #2 Dátum: 2012 Október, 12, 14:17:35 »

Sajnos esély volt rá, hogy gondok lesznek az akksimmal. Szerencsére tegnap be lett indítva az autó és elindult, pedig, már majdnem 2 hete tettem le. Remélem nem lesz baj ezután sem az akksival.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #3 Dátum: 2012 Október, 21, 22:30:22 »

Na tegnap kissé veszélybe kerül a mostani tali. Az autó ugyanis az éjszakát egy biatorbágyi áruház parkolójába töltötte, ahonnan mi busszal jöttünk haza. A diagnózis egyszerű volt, nem indult az autó. A motor egyet ráfordult, de be is fulladt utána. Ma meglátogattuk Robival az autót egy diag kíséretével. A diag "szerencsére?" nem mutatott semmit. Na egy rövidebb szenvedés után arra jutottunk, hogy ugyan van még benzin az autóban, de valószínűleg a pumpa nem tudja rendesen felszívni a naftát. Így 1450 Ft ráfordítással beszerzésre került a benzinkúton egy kanna, illetve némi benzin. Ez sikeresen megoldotta a problémát. Jelenlegi konklúzió, nem szabad negyed alá esni a tank mutatóját. Hosszútávú megoldás jelenleg kigondolás alatt.
Illetve megvolt az első telitankolás a megújulás után. Kíváncsi vagyok mi tud majd az autó produkálni.
km állás: 163384

Köszi Rob a szerelést  :-!
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #4 Dátum: 2012 Október, 31, 23:16:16 »

Még az egy napos hétvége alatt felkerültek mindkét járgányra a téli kerekek.
Az autót mivel hosszabb útra indultam tele is tankoltam, így lenne elsőre egy fogyasztási adat, de a tank szellőzése még mindig nem az igazi, bár most már nem szörcsög amikor leveszem a tanksapkát, de a pisztolyt már 5 liter után kilőtte, szóval elég nehéz volt tankolni, és csak érzésre ment, igaz abban már van rutinom. Minden esetre 27x km-re sikerült épphogy 20 liter alatt tankolnom, ez 7,1 körül fogyasztás, amiben azért volt 100 km országutazás is. A többi bp-i városi közlekedés/ dugózás. Egyébként ahogy autópályán viselkedik az autó az tetszik. Lett ereje, lehet vele fékezés után 100-ról 130-ig gyorsulni. Jó érzés  8)
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #5 Dátum: 2012 November, 05, 16:51:44 »

Na megint költöttem az autóra. Vettem 150 Ft-ért sárga fóliát, és a szememnek barátibbá tettem a fejegységet. Sötétben már tetszik, majd megnézem világosban mennyire lett csúnya.

Köszi Bally a tippeket!
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #6 Dátum: 2012 December, 03, 00:28:42 »

Az utóbbi időben nem volt unalmas az autózás. Szerdán sikerült megint nem elindulni parkolóba megállás után 3 perccel. Szerencsére csak a benzinpumpa nem tudod benzin szívni, szóval 5 liter kannás benzin után pöcc-röf lett megint. Hétvégén szerencsére kiderült a turpisság, remélhetőleg ezután nem lesz több gond a pumpával. Kösz a szerelést Rob és Némo  :-!
Nagy örömre, jött megint némi bosszankodás, a tecso parkolóba már csak begurulni tudtam, mert az autó nem húzott 1500 felett. A motortérben látszott, hogy a benzin mindenfele spriccolt. Szerencsére Rob segítségemre sietett, és összerakta a szétesett injektorokat. Ezúttal is nagy köszönet a szerelésért, ami ebben a csodás időben este volt a tecso parkolóban. Kösz Rob  :-!
Mondjuk ettől unalmasabb blogot terveztem, de ez van. _pug
kmóra állás 164807

Ja és kapott 2 új valeo lapátot (normált, nem flexit) az autó, mert a régi gumija már tönkrement.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #7 Dátum: 2012 December, 23, 20:33:52 »

Na megint kissé elkenődött lettem. A mai nap is megáll a kis drágaszág, ez ebben a hónapban már a második eset. Ráadásul a fogyasztás is horror lesz, mert az előző megállás után beletoltam 15 litert, és most megint megállt, a napi számláló pedig még 600 km alatt van...
Szóval valami nagyon nem kerek. Már a tanknak(?) a jeladójáról megint lehúztam a csatit, amit a múltkor a tescos parkolós szerelésnél visszaraktunk, mert a rossz szellőzés miatt talán rossz jelet ad. Hátha ez is beleszól a dolgokba. Viszont a megállásokon ez nem segít.
Ugye a másik drágaszág már lassan egy hónapja nem hajlandó indulni.

De azért mindenki nagyon Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!

A gépsárkányt meg feltolom a hahu-ra egy szatyor szaloncukorért meg egy marék szotyiért vihető.

kmóra állás: 165381
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #8 Dátum: 2013 Január, 13, 21:56:23 »

A pumpaügy még nincs megoldva, viszont a fogyasztás normalizálódik, lehet, hogy az a csati a ludas.
Ami viszont történt, a rádió ugyan maradt sárga, de már nem fólia adja a színt, hanem led, szóval már fényben is szép színű, visszakerültek az s1 gyári oldalindexek illetve bekerültek a ködlámpák a szúrófények helyett. Sajna van még valami kontakthibája, szóval még meg kell nézni megint.

kmóra állás: 166226
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #9 Dátum: 2013 Február, 10, 13:41:58 »

Ma visszafiatalodott az autó egy picit  :D A régi óraegységgel küzdöttem, néha nem akart sebességet mutatni, de egy-két határozott ütés megoldotta. Viszont szereztem egy pót órát, csak ki akartam várni amíg a két óra ugyanannyit mutat. Ez most tali után történt meg, 166703 km-ből lett 166705 km. Ami változott, hogy a fordulatszám mutató kicsit máshogy áll, ezért most kicsit magasabb fordulatszámokat mutat, azt nem tudom, vajon melyik óra csal.

kmóra állás: 166734
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #10 Dátum: 2013 Március, 02, 23:30:00 »

Az autó egyelőre megy. Viszont tegnap este indítás után hirtelen a fűtéskonzollal levettem a lámpa fényét, ami úgy is maradt. Szóval ma bekerült egy pár új H4 izzó, illetve megigazításra kerültek a ködlámpák is.

kmóra állás: 166957
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #11 Dátum: 2013 Március, 22, 11:31:28 »

Az autó még mindig megy  ;D Most már láttam felvillanni az alacsony üzemanyag szintjelzőt, viszont "csak" 51 litert tudtam tankolni, de nem mertem többet menni, mert féltem, hogy megint kannázni kell, és most nem volt a sétálgatáshoz megfelelő idő. A fogyasztás viszont még mindig nem olyan amilyet szeretnék, nem tudom, hogy a tank szellőzésnek, vagy annak a cserélt szelepnek van-e köze hozzá. Lehet, hogy most megint a szabályzó nélkül fogok autózni. Furcsa, lehet, hogy én is máshogy vezetek, de s1 alapból zárt, és s2 alapból nyitott szabályzóval is rosszabb a fogyasztás, mint nélküle. Igaz az s1-s estén, pont akkor voltak gondok az autóval, és most is csak pár száz km-t mentem így.

kmóra állás: 167256
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #12 Dátum: 2013 Május, 13, 09:22:46 »

Hétvégén nagyot fordult a világ, és remélem így is marad. A hétvége úgy kezdődött, hogy volt 2 szar állapotú autóm, most remélhetőleg van 2 használható.  Abban bíztam, hogy pug rendbetehető, és úgy néz ki rendbe is lett téve, ráadásul a gyújtótrafót sem kell cseréni. Viszont ki lett pucolva az egész motor, ki lett cserélve a hengerfej tömítés és a kerékcsapágy. Remélhetőleg a régóta vergődő Saxo baja is meglett, bár nem volt tervezve a szerelése, de a mivel éppen a műhelynél (is) adta meg magát megint, így csak meg lett gyógyítva. Jó érzés megint úgy beleülni, hogy nem kell rettegni, hogy vajon elindul-e.
Nagy köszönet a szerelésért Kapinak Robinak és Némónak!

kmóra állás: 168999
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #13 Dátum: 2013 Május, 17, 08:35:55 »

A tegnapi nap további 2 évvel hosszabbodott a gépsárkány forgalmi alkalmassága.
Mivel mezei vizsgán volt, ezért egyelőre maradt a piros matrica. Ha jön a mérés alapú besorolás akkor remélem megkapom a jobb besorolást, addig marad az évjárat alapú piros.

kmóra állás: 169072
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #14 Dátum: 2013 Június, 30, 12:48:13 »

Na megint nem volt eseménymentes időszakom.
Már nem is tudom miért, de belevágtam, hogy legyen 2 karos TU váltóm  :)
Az tiszta volt, hogy nem lesz egyszerű, de, hogy ha más is ilyenen gondolkozik, akkor tisztába legyen a dolgokkal, leírom.
Kell ugye váltó, váltórudazat, nálam bölcső is, mert a 2 karos váltónak van egy gömbcsuklója a bölcsőn, ami nálam az 1 karoshoz nem volt, illetve kipufogó oldali leömlő, hogy elférjen az új rudazat mellett.
A leömlővel voltak kis galibák, de amikor az megvolt, akkor jöttek a következő problémák. Az eredeti kipufogó rendszer kisebb átmérőjű, mint a leömlőé. Ezt meg lehetett oldani egy másik katalizátor beszerelésével.
Aztán amikor a váltót feltöltöttük olajjal, akkor derült ki a következő probléma, mégiscsak más a féltengely. A régi féltengelynek a difi oldala hosszabb volt, ezért nem tömített rendesen. Ezért kellett egy megfelelő difi oldali féltengely.
Kb ennyi  ;D
Nagyon köszönöm Robnak és Némónak a szerelést!

Illetve még nagy köszönettel tartozok Zimunak is, aki szerzett nekem hátsó elektromos ablakemelő szerkezetet, illetve nem kis nehézségek árán be is szerelte. Az egyik fő probléma volt a kapcsolók vezetékelése, szerelése, mert a gyári helyére, a könyöklő helyére nem lehetett tenni.
Köszi Zimu!

kmóra állás: 170231
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #15 Dátum: 2013 Augusztus, 04, 19:55:57 »

Sajnos felülírtam a bejegyzés, most emlékezettből próbálom leírni, hogy mi lehetett benne.
Sikerült az utóbbi 10 napban majd 1200 km-t megtenni. Kezdem elhinni, hogy tud az autó 7 liter alatt fogyasztani. Az eddigi legjobb fogyasztás 6.6 liter volt, autópálya és autóút keveréke.
Köszönöm a Szántódi szervezést és főzést mindenkinek.
Elkészültek az ablakemelő kapcsolók, szerintem szépek lettek.

kmóra állás: 172144
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #16 Dátum: 2013 Október, 08, 23:24:03 »

Még mindig volt némi probléma az autóval, de halad az kész állapot felé, amit félek sosem fog bekövetkezni.
Most az volt a gond, hogy hirtelen gyorsításokkor megcsúszott a kuplung. De nem a kuplung volt a fő ludas, hanem a nyelestengely szimering engedte az olajat a kuplungtárcsára. Emellett javításra került az lámpa visszajelző kapcsoló, mert szeretett csendbe maradni.
Viszont eltelt 2 év az akksi szokás szerint megadta magát. Viszont az autó ki lett méricskélve, nem szívja alapból az akksit, így nem tudom miért csinálja ki a gépsárkány 2 évente az akksikat.
Megjavításra került az ülésfűtés is, aminek széttört a vezérlő egysége, de szerencsére meg lehetett menteni. És bekerült meg a hátsó ablakokhoz is a komfort modul.

kmóra állás: 174308
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #17 Dátum: 2013 Október, 27, 18:21:49 »

Most 10 nap alatt sikerült megint majdnem 1500 km-t megtenni. Az autó megy nem volt semmi gond.
A kuplungon ugyan kell még egy kicsit állítani, meg talán a kipufogón is, de talán most csak ennyi.
Ja és igaz főleg autópályán, ott 130-s tempóval, fél úton klímázva sikerült 7.1 - 7.2 körüli fogyasztást produkálnom. Kezdem úgy érezni, hogy megérte végigcsinálni.

kmóra állás: 175875
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #18 Dátum: 2013 Október, 28, 20:53:44 »

Felkerültek a téli kerekek, remélem beválnak.

kmóra állás: 175878
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #19 Dátum: 2013 November, 19, 21:55:10 »

Egyik szemem sír a másik nevet.
+ Úgy néz ki a benzinpumpa egész jól működik, mert sikerült majdnem 56 liter tankolnom az autóba, úgy, hogy saját lábon álltam be a kútra. Bár, előtte egy iskola előtt egy rézsűn parkoltam, ami balra lejtett, ott nem akart indulni, de utána letoltam sík szakaszra, 5 méterrel arrébb, ott már pöcc-röff, majd egy másik parkolóban is indult. Utána már nem akartam próbálkozni, és tankoltam, de addigra már több, mint 10 km ment az autóba világító sárga lámpával.
- Viszont a városi fogyasztás nem olyan amint szeretnék, viszont lehet, hogy amit szeretnék olyat bpi, városi közlekedésben nem is tudna az autó.

Remélem hétvégén a kuplung problémám is meg fog oldódni.

kmóra állás: 176319
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #20 Dátum: 2014 Február, 05, 13:53:47 »

Az autó megy, pedig elég húzós hónapon vagyunk túl, kb 2000 km szaladt bele a verdában, főleg pályán. De legalább most elég jó lett a fogyasztásom, autópálya, főút kombinációban tud 7 liter alatt az autó, pálya kis város kombinációban is el volt 7.2 körül.
A pár apróság még továbbra is hátra van, remélem hamarosan rendben lesznek azok is.

Viszont, a Saxoval defektet kaptam. A gumis szerint lehet egy ellenségem, mert 3, aprófejű szög állt ki a bal hátsó kerékből. De teljesen merőlegesen bele voltak állva a gumiba  :(
De legalább ez volt a baj, és nem a felnimizériám folytatódott tovább.

pug kmóra állás: 179294
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #21 Dátum: 2014 Február, 24, 12:15:27 »

Nem sok minden történt mostanában, most nem is kellett sokat tekernem, ebben a hónapban alig több, mint 500 km szaladt bele az autóba. Az olajcsere már nagyon érik, mert május ugyan még arrébb van, de már 10e km felett vagyok.
És nagy köszönet Bellabalinak, akitől kaptam egy klubos rendszámtábla keretet, mivel az enyém eltört.
Nagyon szépen köszönöm!


kmóra állás: 179826
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #22 Dátum: 2014 Május, 03, 22:34:34 »

Sajnos megint nem kerek minden.
Meg van az olaj és szűrőcsere, most kicsit kevesebb, mint 1 év alatt belement az autóba a 10ekm. Sajnos mozgalmas év volt a tavalyi.
Sor kerül egy kuplung cserére is, mert az előző tárcsa nagyon rázta a pedál. A mostani meg nem 100-s, de majd a szakértőkkel meg fogom vitatni, hogy most mi van.
Sajnos az agárdi taliról hazafelé el kezdett rángatni az autó, majd a check engine is felvillant. Diag szerint a 2 és 3 henger gyújtásával van gond, de hogy mi az még rejtély, de remélem hamarosan hozzá tudunk fogni a megoldásnak. Első körben a motortér kábelkötege lett átvizsgálva, volt valami kontakt hiba, de nem az volt a gond, mert még mindig rángat.
Köszi Rob a szerelést, és Párizs a diagot!
Ja és végre felkerültek a nyári kerekek is.
 
kmóra állás: 180522
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #23 Dátum: 2014 Május, 17, 16:43:12 »

Az előbb lett kicserélve a gyújtótrafóm, ami sagem volt, és a gyertyáim, amik gyári GM-k voltak. Valószínűleg a gyújtótrafó haldoklása okozta a rángatást. Eddig a haza út alatt nem volt semmi probléma, és kissé életerősebbnek is tűnik a kisoroszlán. Remélem így is marad.
Köszi a szerelést és alkatrészeket és polírozást Rob és Kapi, köszi a diagot Párizs.

kmóra állás: 180712
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #24 Dátum: 2014 Május, 26, 10:08:16 »

Sikerült a jobb hátsó ablaknak beesnie. Pont akkor amikor a lányom hazajött 1 hét után, pont akkor amikor másnap reggel menni kell, szóval a legjobbkor.
Szerencsére a műanyag pöcökről csak leesett a zárókapocs, nem pedig a pöcök tört szét, mint anno az anyós oldalon. így vállalható időn belül sikerült összerakni holdvilágnál az ablakot.

kmóra állás: 180752
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #25 Dátum: 2014 Június, 28, 22:41:35 »

Na sikerült megint szétesnie az injektor hídnak, és szép kis benzincsíkot húzni. Egy gyors orvosolás közben a szakértő szemek kiszúrták, hogy nem megfelelőek az injektor rögzítő karmok. Köszi Kapi és Robi. Szerencsére ezek már be is kerültek.
Aztán sikerül egy kiváló budapesti villamossínes kereszteződésben leszakadnia a kesztyűtartónak. Szerencsére Párizs "fejből" megmondta a kellő cikkszámot. Köszönöm! Ez is ki lett cserélve.
Illetve a vezetőoldali kárpit egyik leszakadt bolhája is ki lett cserélve.

kmóra állás: 180928
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #26 Dátum: 2014 Augusztus, 18, 15:50:20 »

Köszönhetően laszlo klubtársnak szert tettem egy szett csipogós belső háromszögű elektromos tükörre.
Ezek a múlt hét folyamán bekerültek az autóba. A Saxoban már tapasztaltam, hogy milyen jó dolog a fűtött tükör most már a 306-ban is fel vagyok készülve a hidegre. A csipogók is adtak némi pluszt a hangzáshoz.

kmóra állás: 182083
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #27 Dátum: 2014 Szeptember, 22, 09:57:09 »

Az elmúlt időszakban nem nagyon használtam az autót, de azért így is megerősödött vagy 10 LE-t, legalább  ;D
Sikerült megcsináltatni a visszapillantóra a dizájnmatricát, azóta érezhetően jobban húz a vas  :-!
Kép majd lesz.

kmóra állás: 182123


OFF: sikerült egy modern fed.kompos benzines autóval párszor megtennem azt az utat amit néha a Saxoval nyomok, iskola oda-vissza, és a 7.5 átlagfogyasztású autó ezen a távon hasonló horror értékeket adott, mint a Saxo, volt ott 11,5 -től 13.2 is, pedig az óvatosan ment, a Saxoval meg néha sietek is. Szóval lehet nem is lenne horror ott sem a fogyasztás, ha normálisan lenne használva.
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #28 Dátum: 2014 November, 02, 21:04:22 »

Na megint előjött az akksi mizériám. Megint nem akart indulni jó 1 hét állás után. A fejegység is csinált nagyon furcsa dolgokat már mostanság, szóval úgy döntötte, hogy átnézetem az autót, és mint lehetséges elektromos hibaforrás (???) lecserélem a fejegységet is.
A méricskélés eredménye az lett, hogy bármi lett próbálva, riasztóval, riasztó nélkül, fejegységgel (új), fejegység nélkül, az autó áramfelvétele mindenféle kombinációban jó pár próba után sem volt soha 50 mA felett.
Szóval marad a remény, hogy most már minden rendben lesz. Akksi fel lett töltve és várom mi lesz.

Ja és felkerültek ma a téli kerekek.

kmóra állás: 182458
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer

kispiros

  • Négyes
  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 86
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.986
  • Autó színe: peros, olyan lemanszos (PEKB/P3KB lemans/ vallelunga red)
  • Évjárat: 1993.06
  • Kor: 36
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
  • S1 fanatic! XN, oszt?
    • http://www.306klub.hu/tagok/kispiros.html
Re:kispiros 1993 XN
« Válasz #29 Dátum: 2015 Január, 08, 09:29:52 »

Természetesen nem javult meg az autó, megint nem volt hajlandó elindulni.
Bikázás után a generátor tölti az akksit, mert pár km után újra tudom indítani, és még akár 2 nap múlva is, de utána megint se kép se hang.
Hallgatva az okosok tanácsára elvittem generátoroshoz az autót. A szaki már hangra megmondta, hogy nem lesz jó, kimérte és nem volt jó.
Szóval felújíttattam. Meglássuk mi lesz. Az már látszik, hogy most jobban tölt, megmértük, szóval most újra bízok benne, hogy rendben lesz az autó.
Az idő majd eldönti.
Már csak a hidat kellene valamikor rend rakatni.

kmóra állás: 182822
Naplózva
XN, fapad rulez!
de a végén még autó lesz belőle... XL :D de lehet nem :(
Espoo-wer
 


Az oldal 0.269 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.