Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Főoldal
Frum
Súgó
Keresés
Naptár
Galéria
Bejelentkezés
Regisztráció
Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub
»
Blog
»
SajĂĄt kocsink tĂśrtĂŠnete
»
Téma:
Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Bally - Xsara 1.8 16V VTS (Megtekintve 18969 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Dátum:
2012 Március, 11, 22:59:56 »
Mint azt sokan mĂĄr tudjĂĄtok, eladtam az S16-ot.
SokfĂŠle kocsit nĂŠztem, ĂŠlĹben is, nemcsak a HaHu-n.
Ritka xar a felhozatal, ha konkrĂŠtabb az elkĂŠpzelĂŠsed...
Ăs akkor magukrĂłl a kocsikrĂłl mĂŠg nem is szĂłltam...
Ăgyhogy nagyon megĂśrĂźltem, mikor ezt a XsarĂĄt talĂĄltam ĂŠs beszĂŠltem a tulajjal.
Szolnoki volt a gĂŠp, ĂŠs el is mentem megnĂŠzni (mĂĄsik XsarĂĄval, stilszerĹąen
)
4k HUF-bĂłl kijĂśtt az Ăşt...
NormĂĄlis emberektĹl vĂŠgĂźl egy szerintem normĂĄlis kocsit sikerĂźlt vennem.
Nem alkudtam az ĂĄrbĂłl, csak kĂŠrtem hozzĂĄ a tĂŠli ĂŠs nyĂĄri kerekeket is, gumikkal.
Na meg hogy hozzĂĄk nekem fel... belementek, ĂŠs Ăgy meg is vettem.
Az autĂł persze nem hibĂĄtlan, de ha csak ennyi baja lesz a kĂśvetkezĹ 4 ĂŠvben, Ăśssze is tehetem a kezem
JĂĄrt hozzĂĄ kĂŠt kulcs, 2 riasztĂł kapcsolĂł, vĂĄltĂłzĂĄr, csomagtĂŠrhĂĄlĂł, CD vĂĄltĂł, gyĂĄri kormĂĄnytĂĄvos magnĂł, Remus hĂĄtsĂł dob... meg egy szinte 0-kmes felĂşjĂtott hĂd! Ăs a vezĂŠrlĂŠst is cserĂŠltĂŠk novemberben...
A hibĂĄkat is kĂśnnyĹą volt ĂśsszeĂrni
- riasztĂł nem mĹąkĂśdĂśtt (Ăşj elemek + smirgli - ĂŠs mĂĄr mĹąkĂśdnek)
- mĹąszerfali izzĂłkbĂłl 1-2 nem ĂŠg
- check engine (hibakiolvasĂĄs: hĹątĹkĂśzeg ĂŠrzĂŠkelĹ nem jĂł)
- olajszint jeladĂł (Rob mondta meg, hogy miĂŠrt nincs vĂŠgĂĄllĂĄsa)
- benzinszint jeladĂł elĂŠg pontatlan (de ez lehet, hogy konstrukciĂłs dolog)
- cicereg a bal elsĹ kerĂŠk/fĂŠk (Rob csinĂĄlta meg, betĂŠt be volt rothadva - TNX!)
- bal elsĹ helyzetjelzĹ nem ĂŠg (izzĂłcsere)
- jobb elsĹ kĂśdfĂŠny nem ĂŠg (izzĂłcsere - TNX Rob!)
- bal elsĹ lengĂŠscsillapĂtĂł ereszti az olajat (Rob nĂŠzte)
- balos fĂŠltengely szimering cserĂŠs
- szervĂł kapcsolĂł O gyĹąrĹą szivĂĄrog
- valamiĂŠrt a fĂŠnyszĂłrĂłk magassĂĄga nem ĂĄllĂtĂłdik... egyik sem
- ĂźlĂŠsek kĂĄrpitja kicsit igĂŠnybevett
- elsĹ balos kartĂĄmasz levĂĄlt valamelyest.
HĂĄt ennyi.
JĂśvĹ hĂŠten hozok bele egy full bĹr belsĹt...
Ăs majd kĂŠpek is lesznek...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #1 Dátum:
2012 Március, 13, 18:24:19 »
Ma vĂŠgĂźl a nevemre vettem a jĂśvevĂŠnyt.
Ărdekes, hogy kb. 8 perc volt idĹpontra ĂŠrkezve... semmi csekk vagy ilyesmi, kĂĄrtyĂĄs fizetĂŠs... na ĂŠs a non plus ultra: az okmĂĄnyiroda / polgĂĄrmesteri hivatal parkolĂłja ingyenes!
MĂĄsik Xsara volt ampervadĂĄsznĂĄl, 3 kĂĄbel volt szakadt az ajtóåtvezetĹben...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #2 Dátum:
2012 Március, 14, 17:13:27 »
Megvettem a bĹr belsĹt. SzintĂŠn VTS-bĹl.
OldallĂŠgzsĂĄkos, ĂźlĂŠsfĹątĂŠses, szinte karcmentes.
OldalkĂĄrpitokkal, mindennel... ja meg a szivargyĂşjtĂłs panel is, mert azon van az ĂźlĂŠsfĹątĂŠs kapcsolĂłja.
Ăs legkĂśzelebb, ha szĂdom errefelĂŠ az utakat, csak eszembe jut Gyermely, TarjĂĄn... jujj...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #3 Dátum:
2012 Március, 15, 19:03:48 »
Ma megkĹązdĂśttem a belsĹ cserĂŠjĂŠvel.
Hol van a 306 egyszerĹąsĂŠge...
Majd' 5 ĂłrĂĄm ment rĂĄ.
Ugyanis az ĹvfeszĂtĹ kĂĄbelei ĂĄt voltak forrasztva - tehĂĄt ĂźlĂŠs ki, de vagy vĂĄgom a drĂłtot, vagy in szitu szedem le az ĹvfeszĂtĹket... na meg vissza is helyben. Brrrr.
Jah meg ez nem VTS belsĹ... Exclusive csak. Nem annyira kagylĂłk... sĹt...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #4 Dátum:
2012 Március, 27, 09:56:02 »
Tegnap egy jĂł kis kĂśr vĂŠgĂŠn megvettem a nyĂĄri felniket, amik Laser-ek lettek.
Csak 4 ĂŠrintett szemĂŠly volt az adĂĄsvĂŠtelben
Holnap kerĂźlnek fĂśl, a rĂŠgi Kumho-immal egyĂźtt.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #5 Dátum:
2012 Március, 28, 22:37:48 »
Laser-ek felkerĂźltek a Xsara-ra, meg a Kumho-k is.
A felnik jĂłl mennek a kocsihoz.
Viszont a 195/60R15 gumik jobban kitĂśltenĂŠk a nagy dobokat
Majd mĂĄskor...
Addig is az elsĹ kĂŠp:
Viszont megnĂŠztem a hĂĄtsĂł fĂŠkeim. HĂĄt.. a tĂĄrcsĂĄk csereĂŠrettek...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #6 Dátum:
2012 Június, 17, 12:23:34 »
ZimutĂłl (TNX!) kaptam egy pug gyĂĄri magnĂłt, mert az enyĂŠm nem lĂĄtta a cd tĂĄrat.
Na ez megoldĂłdott - 1:1 kompatibilis a kettĹ.
KormĂĄnytĂĄv is mĹąxik vele.
ĂrrĂĄ csak a vilĂĄgĂtĂĄson kell lenni, mert a zĂśldtĹl elĂźt a borostyĂĄn.
Addig is kicserĂŠltem a kĂŠt nyĂĄkot, na meg az LCD-t is, mert azok is ellentĂŠtesen mĹąkĂśdnek.
Tegnap meg jĂłl rĂĄm ijesztett a mĹąszerfal.
SĂpolĂĄs, stop, (!) - gyakran, de csak rĂśvid idĹkre.
HazaĂŠrve megnĂŠztem ĂŠs konstatĂĄltam, hogy a fĂŠkfolyadĂŠk elĂŠg alacsony szinten ĂĄll.
UtĂĄntĂśltĂśttem, ennyi volt a baja. Meg gondolom a fĂŠkek cserĂŠje a kĂźszĂśbĂśn ĂĄll.
MĂĄr ami a hĂĄtsĂł traktust illeti.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #7 Dátum:
2012 Szeptember, 03, 09:46:39 »
I'm back
NyĂĄr elmĂşlt, esemĂŠnytelenĂźl, csak az elsĹ fĂŠkbetĂŠteket kellett kicserĂŠlnem - szopĂĄs, hogy csak egyfĂŠle volt hozzĂĄ kaphatĂł, valami "Starline" - tĂśbb is lett volna, csak a formĂĄjuk nem stimmelt
Lassan olajcsere, meg szerintem kormĂĄnyĂśsszekĂśtĹ, a hĂĄtsĂł fĂŠkcsĂśveken lĂĄtok ĂśregedĂŠsi jeleket valamint a hĂdtartĂł bakok szĂłlnak, hogy lassan ideje cserĂŠlni Ĺket.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #8 Dátum:
2012 Október, 29, 20:25:15 »
ElĂŠg unalmas kocsi ez
Reggel 3 broadside-olĂĄs utĂĄn visszakanyarodtam haza, ĂŠs lecserĂŠltem a nyĂĄri szettet.
MĂŠg 1500 km az olajcserĂŠig.
FĂŠkcicergĂŠs megszĹąnt, de cserĂŠbe valami koppan, amit jobb hĂĄtulrĂłl hallok, de pĂĄrom szerint a jobb elsĹ kerĂŠk felĹl jĂśn. Furi, mert kutyacsontokat nemrĂŠg cserĂŠltem. Elbaxtam volna?
A fehĂŠr mĂŠg uncsibb... a nagy bĂźdĂśs semmi, mindez 19 hĂłnap alatt (leszĂĄmĂtva a kezdeti dolgokat, amiket orvosolni kellett)...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #9 Dátum:
2012 November, 02, 23:19:49 »
Ma kicsit rĂĄmhozta a frĂĄszt a VTS...
Kerestem a jobb elsĹ kerĂŠk felĹli kopogĂĄs okĂĄt ĂŠs gondoltam megnĂŠzem a torony(csapĂĄgy) tartĂł csavarokat. Az egyiket kĂŠzzel is tudtam tekerni... Gondoltam meghĂşzom.
Na ja.
Nem vĂŠletlen ment kĂŠzzel, ugyanis menet csak a csavaron volt.
EszkĂśzĂśk ĂŠs anyagok hiĂĄnyĂĄban addig tĂşrtam a pincĂŠt, mĂg talĂĄltam egy csavart ami kicsit vastagabb ĂŠs nem sokkal hosszabb. TalĂĄltam is 3 fĂŠlĂŠt, egyet mĂŠg a CivicembĹl, egyet az ĂźlĂŠsekhez hasznĂĄltakbĂłl ĂŠs egyet a bringĂĄm alkatrĂŠszei kĂśzĂśtt.
Mondanom sem kell, az utĂłbbi lett jĂł. Kicsit elĂźt, mert ez imbuszos kĂśzepĹą, de most elĂŠg stabilan meg tudtam hĂşzni. De nem hiszem, hogy ez volt az ok. Mivel a stabpĂĄlcĂĄt mĂĄr cserĂŠltem idĂŠn, valĂłszĂnĹą az alsĂł talpas lesz. De azt itthon nem tudom kicserĂŠlni, nem fĂŠrek a kocsi alĂĄ. Meg nem is tudom, 16 vagy 18 mm-es.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #10 Dátum:
2012 November, 10, 20:54:35 »
Ma kicserĂŠltettem a gĂśmbfejet. Nem ez volt a kopogĂĄs egyedĂźli oka. Kicsit tanĂĄcstalan vagyok, hogy mi lehet a gond.
- stabpĂĄlca cserĂŠlve
- gĂśmbfej cserĂŠlve
- rugĂł nem tĂśrĂśtt
- a gĂłlaylĂĄbtartĂł csavarjai megnĂŠzve (mondjuk az egyik gyanĂşs)
- lengĂŠscsillapĂtĂł bemĂŠrve, 60%-os
...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #11 Dátum:
2012 November, 16, 20:09:56 »
LĂĄtni ĂŠs lĂĄtszani kampĂĄny: rendszĂĄmtĂĄbla vilĂĄgĂtĂĄs kĂŠt izzĂłja rossz volt.
KicserĂŠltem, de, hogy hozzĂĄfĂŠrjek, le kellett venni a rendszĂĄmtĂĄblĂĄt.
Persze a bĂşrĂĄk eltĂśrtek a fĂźleknĂŠl, de pillanatragasztĂł + "sĂźtĂŠs" megoldotta.
Az egyik nem vilĂĄgĂtott tovĂĄbbra sem, oxidĂĄlĂłdott volt a csati. PucolĂĄs utĂĄn ez is OK.
A rendszĂĄmtĂĄbla keret rĂśgzĂtĹ csavarjai persze nem akartak visszamenni, nem fogtak semmit, kettĹ mĂĄsikat kellett bĂĄnyĂĄszni.
2 izzĂł miatt...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #12 Dátum:
2012 November, 20, 14:54:45 »
Tegnap (vĂŠgĂźlis, ĂŠjfĂŠl elĹtt pĂĄr perccel) kicserĂŠlĹdtek a lengĂŠscsillapĂtĂłk, toronyszilentek meg a toronycsapĂĄgyak (
KĂśszi Rob, Nemo!
)
Ugyan a P szilent meg a trapĂŠzszilent mĂŠg cserĂŠs, de lĂŠnyegesen kevesebb kopogĂĄs jĂśn a kerĂŠk felĹl.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #13 Dátum:
2012 November, 30, 16:27:07 »
RĂĄszĂĄntam pĂĄr ĂłrĂĄt az aknĂĄban, hogy megnĂŠzzem, mi a helyzet a megmaradt "kopogĂĄssal", olajfolyĂĄssal.
Hm.
KormĂĄnymĹą szervĂłduggatyĂşja kotyog kicsit, ĂŠs picit kĂśnnyes.
Ăs hĂĄt a hengerfejtĂśmĂtĂŠs alĂłl jĂśn az olaj, ahogy sejtettem - de ehhez most nincs kedvem...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #14 Dátum:
2012 December, 06, 20:39:24 »
Ma tovĂĄbbgondoltam ezt a kopogĂĄs dolgot.
Az is lehet, hogy a stabrĂşd szilentjei szĂłlnak.
Nem tudok alĂĄmenni, ellenĹrizni
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #15 Dátum:
2012 December, 11, 18:04:14 »
Ma szĂvtam is, meg nem is.
SB-bĹl kinĂŠztem az alkatrĂŠszt, meg is rendeltem (19mm belsĹ ĂĄtmĂŠrĹvel hozta VIN alapjĂĄn az SB az "alagĂştszilentet").
MegjĂśtt ĂŠs ma nekiestem a mĹątĂŠtnek.
A bal(!) oldallal kezdtem (mert ehhez nem kell varĂĄzsolni a garĂĄzsban, igaz, hogy a jobb oldal kopogott). Viszonylag gyorsan lejĂśtt. ĂsszemĂŠrtem az Ăşjjal. Nem stimmelt a mĂŠret.
SzitkozĂłdĂĄs, telefonĂĄlĂĄs, csĂźtĂśrtĂśkre megjĂśn a cseredarab, 20mm.
OK, visszarakom a rĂŠgit. Gondoltam
Mert ahogy lejĂśtt, na Ăşgy vissza nem akart menni.
ZsĂr, olaj, WD40 - vĂŠgĂźl siker.
Vissza minden a helyĂŠre, majd folyt kĂśv. Mentem a dolgomra, ĂŠs azt vettem ĂŠszre, hogy hm, nem kopog semmi... prĂłbĂĄltam direkt elĹcsalni a hangot (eddig ez nem volt nehĂŠz...
), de nem, nem akar koppanni... errĹl nem tudok mit gondolni... Ăśtlet?
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #16 Dátum:
2012 December, 13, 11:38:49 »
Nos akkor, hivatalos: no more kopogĂĄs
Hogy a szilentek voltak-e a ludasak, vagy valahol, valamilyen csavar nem volt elĂŠggĂŠ meghĂşzva: nem tudom.
Mindenesetre szilentcsere + szĂŠtszedĂŠs-ĂśsszerakĂĄs eredmĂŠnyekĂŠppen nincs tĂśbb kopogĂĄs. MĂĄrmint ez a fajta
To do list:
- HF olajfolyĂĄs megszĂźntetĂŠse
- hĂĄtsĂł fĂŠktĂĄrcsa + fĂŠkbetĂŠt csere
- talĂĄn egy virtuĂĄlis CD tĂĄrat mĂŠg megĂŠrdemel...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #17 Dátum:
2013 Február, 17, 11:36:06 »
Egy Ăşjabb bejegyzĂŠs.
MostansĂĄg 2-3 napi vĂĄltĂĄsban hasznĂĄlom hol a fehĂŠret, hol a feketĂŠt.
Nincs egy ĂŠv kĂśztĂźk, egyik 112 LE, mĂĄsik 109, egyik I-es, mĂĄsik II-es...
De kĂŠt nagyon mĂĄs autĂł.
A fekete sokkal emberibb - ez mĂŠg bĂŠkebeli XU
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #18 Dátum:
2013 December, 31, 00:14:44 »
Most aztĂĄn tĂŠnyleg rĂŠg jĂĄrtam erre...
OktĂłber Ăłta nem Veresen dolgozom, hanem BicskĂŠn - ĂŠs tovĂĄbbra is gĂśdĂśllĹi vagyok.
MagyarĂĄn napi 2x99 km-t (vagy 2x1 ĂłrĂĄt) megyek a XsarĂĄval.
Persze nem a "zabĂĄlĂłs" 1.8-al, hanem az 1.6 16V-vel.
5.7 liter a fogyi, ami azĂŠrt erĹsen elfogadhatĂł.
Ăgyhogy lĂŠnyegĂŠben a TU lett az enyĂŠm.
Idei termĂŠs (1.6 16V):
- balos ablakemelĹ mĹąanyag vezetĹje eltĂśrt
- az olajleeresztĹ csavar ĂśrĂśkĂśs menetet kapott
- megrepedt a tĹązfalra menĹ vĂzcsĹ csonkja
- kinyĂrĂłdott mindkĂŠt fĂŠltengely
- irĂĄnyjelzĹ kapcsolĂł ĂśnĂĄllĂł ĂŠletre kapott
- letĂśrtem a mĂĄsodik ĂźlĂŠsdĂśntĹ kart is...
EkĂśzben a VTS:
- kormĂĄnyĂĄtvezetĹ kĂĄbel meghalt
- akksi kakukk
Nem is akarok mĂĄs izgalmakat - ennyi mĂŠg manage-elhetĹ volt
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #19 Dátum:
2014 Január, 02, 12:20:11 »
ĂlĂŠst Xsara I-hez persze talĂĄlok, de II-eshez? Nem... Illetve nem Coupe-hoz... :-(
Az oldallĂŠgzsĂĄknak mĂĄs a kĂĄbelezĂŠse, II-esen van egy testkĂĄbel mĂŠg... Ăgy nem merek I-est berakni.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #20 Dátum:
2014 Január, 09, 20:16:56 »
A minap az M1-en gyorsĂtĂĄskor meg-megtorpant a II-es.
Vettem MAP tisztĂtóót ĂŠs szĂŠpen kipucoltam a MAP szenzort ĂŠs a pillangĂłt.
TorpanĂĄs megszĹąnt ĂŠs az idĹkĂśzben elĹjĂśtt CEL is kialudt.
Egy kis ĂśrĂśm ebben a kĂśdĂśs idĹben :-)
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #21 Dátum:
2014 Január, 11, 13:30:21 »
Ma gondoltam, ha olyan jĂł lett a II-esen elvĂŠgzett tisztĂtĂĄs, nekieshetnĂŠk az I-esnek is.
Haha.
Ezen a MAP... benzinhĂd le, pillangĂł le, sok-sok kĂĄbel le, szĂvĂłsor le... na ĂŠs akkor mĂĄr hozzĂĄ is lehet fĂŠrni.
Na nem.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #22 Dátum:
2014 Január, 15, 20:04:44 »
VTS levizsgĂĄzott - KPM vizsgaĂĄllomĂĄson, tehĂĄt vagy jĂł minden, vagy nem voltak elĂŠg alaposak :-D
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #23 Dátum:
2014 Január, 18, 12:42:13 »
Tegnap nekiestem a fehĂŠrnek, hogy megtalĂĄljam pĂĄr zĂśrgĂŠs okĂĄt a hĂĄtsĂł traktusnĂĄl.
PĂłtkereket is levettem - legnagyobb meglepetĂŠsemre a csavar nem volt berohadva, pedig 4 ĂŠve nem piszkĂĄltam...
ĂlĂŠsek csavarjai nem voltak meghĂşzva, az emelĹ zĂśrgĂśtt, a tĂĄmlĂĄnak szabad mozgĂĄsa volt...
Majd ma kiderĂźl, megyek Pestre - ĂŠs hĂĄt az utak ott majd kihozzĂĄk, hogy sikerrel jĂĄrtam-e
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #24 Dátum:
2014 Február, 20, 12:18:52 »
Tegnap jĂĄrtam Kakasdon, AndorĂŠknĂĄl.
Lett egy felĂşjĂtott hidam a fehĂŠr alatt... az elĹzĹ ĂŠlt 189264 km-t.
A hĂdtest mĂŠg jĂł volt szerencsĂŠre, Ăgy "csak" 78e ft volt - egy bak is elment.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #25 Dátum:
2014 Március, 02, 13:21:42 »
TalĂĄltam ĂźlĂŠseket mindkĂŠt XsarĂĄba. A VTS-ĂŠ mĂŠg vĂĄrat magĂĄra (igaz, fĂłrumtĂĄrs?
)
De a fehĂŠrbe addig is mĂĄr elkezdtem berakni egy mĂĄsik szettet.
A lĂŠgzsĂĄk + feszĂtĹ bekĂśtĂŠs kicsit mĂłkĂĄs, mert Ăşgy nĂŠz ki, hogy bĂĄr a kĂŠt ĂŠrpĂĄr megkĂźlĂśnbĂśztethetĹ, pĂĄron belĂźl mĂĄr nem annyira.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #26 Dátum:
2014 Március, 10, 22:51:14 »
MindkĂŠt gĂŠp levizsgĂĄzott... szĂŠp kis elĹ-tavasz...
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #27 Dátum:
2015 Január, 02, 01:11:21 »
MĂŠg mindig megy, mindkettĹ.
A II-esbe mĂĄr 230e km tekeredett bele, hiĂĄba, napi ~200 km nem kevĂŠs. Viszont ez Waze-en is meglĂĄtszik :-)
PĂĄr nyĹąg volt, pl. trafĂłsor ĂŠs hĹątĹ csere. Na meg kiĂŠgett az egyetlen helyzetjelzĹm :-D
Viszont le kell venni a lĂśkĂśst ĂŠs kivenni a pilĂĄcsokat, hogy ki tudjam cserĂŠlni. Vagy el kell vinnem valami nĹgyĂłgyĂĄszhoz...
I-es mĂŠg csak 196e-nĂŠl jĂĄr. Ott lambdĂĄt kĂŠne cserĂŠlni - de ez nem ĂŠppen egyszerĹą 14 ĂŠv utĂĄn.
Egy tĹązkarika is megadta magĂĄt, ĂŠs a csere ugyan sima volt, mĂŠgis maradt utĂłrengĂŠs. A kipuf most bever vagy a bĂślcsĹbe, vagy az alvĂĄzba :-(
Itt mĂŠg rĂĄ kĂŠne nĂŠznem az antenna erĹsĂtĹjĂŠre, kezdenek xarok lenni az adĂłk a rĂĄdiĂłn.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #28 Dátum:
2015 Január, 22, 20:10:13 »
FehĂŠr:
232e km, tegnap lettek cserĂŠlve a stabpĂĄlcĂĄk, alsĂł talpasok ĂŠs a lengĹkar hĂĄtsĂł szilentjei.
Robi ĂśrĂśmĂŠre ezek mĂŠg a gyĂĄriak voltak. Csavarokkal egyĂźtt...
Nameg elsĹ betĂŠtek + tĂĄrcsĂĄk.
LevezetĂŠskĂŠnt pedig a termosztĂĄt.
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #29 Dátum:
2015 Február, 06, 23:25:20 »
Ma a fehĂŠr (Xsara II) Ăşjra kĂŠt chevronnal bĂr a hĹątĹmaszkon!
Nem semmi, hogy 2 ĂŠv alatt sikerĂźlt csak talĂĄlnom olyan hĹątĹmaszkot, amin az emblĂŠma hiĂĄnytalanul megvan....
Ăs kb. aranyĂĄrban van, mikor van.
Az, hogy a szĂn is stimmeljen, sci-fi...
De Ăgy tisztĂĄbb, szĂĄrazabb az ĂŠrzĂŠs :-D
Lassan a fedcomp is felĂŠled, remĂŠnyeim szerint mĂĄr csak a bajuszkapcsolĂł van hĂĄtra a lapozĂł gombbal ĂŠs vĂŠge!
Megvan a kĂźszĂśbvĂŠdĹ is... az Ăşj fĂŠnyszĂłrĂłk is... mĂĄr csak 1-2 dolog ĂŠs kĂŠsz.
TehĂĄt eladom XD
Naplózva
Bally
V.I.P
CsalĂĄdtag
Hozzászólások: 5.599
NĂŠpszerĹąsĂŠg: 186
:2015 Április, 19, 20:47:22
XU7JP4(RS Wannabe)
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
«
Válasz #30 Dátum:
2015 Április, 19, 20:47:22 »
FehĂŠrke kĂśzben szĂŠpen csendben belecsĂşszott a 2. vezĂŠrlĂŠs-cserĂŠbe. Azaz 1-2e km ĂŠs aktuĂĄlis.
Persze a fedcomp dolog mĂŠg nem jĂśtt Ăśssze, nem csak egy bajuszkapcsolĂł hiĂĄnyzik, mĂŠg egy vezetĂŠket is kispĂłroltak a BSI ĂŠs a kapcsolĂł kĂśzĂśtt.
RemĂŠlem csak ennyi.
Ja meg teljes futĂłmĹą felĂşjĂtĂĄs. MĂŠg kell: alagĂşt szilent, kormĂĄnyĂśsszekĂśtĹ ĂŠs a hĂdtartĂłk. A kopogĂĄs ĹrjĂt meg 1x....
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub
»
Blog
»
SajĂĄt kocsink tĂśrtĂŠnete
»
Téma:
Bally - Xsara 1.8 16V VTS