Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 ... 7 8 [9]   Le

Szerző Téma: Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák  (Megtekintve 203770 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 190
  • Autó színe: Moonstone blue
  • Évjárat: 2006.11
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Peugeot Klub
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #400 Dátum: 2017 Június, 06, 10:13:58 »

Köszi a választ!

Megpróbálkozom vele, de a fékpumpálásra történő reagálása az alapjáratnak nem  a rozsdásodás miatt lehet.

Szia!

Nem lehet, hogy valami a pedálok rögzítésénél van összeakadva?
Nekem a fék és a kuplungnál volt gond: senki se értette, hogy miért fékezek minden váltásnál.
Naplózva

violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 182
  • Évjárat: 2002.07
  • Lakóhely: Jász-Nagykun -Szolnok
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #401 Dátum: 2017 Június, 09, 22:14:21 »

Szia!

Nem lehet, hogy valami a pedálok rögzítésénél van összeakadva?
Nekem a fék és a kuplungnál volt gond: senki se értette, hogy miért fékezek minden váltásnál.

Szia!

Nálad mi okozta az összeakadást? Hogy volt kapcsolatban a gázbovden a fékkel és  a kuplunggal?
Naplózva

Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 6
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 190
  • Autó színe: Moonstone blue
  • Évjárat: 2006.11
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
    • Peugeot Klub
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #402 Dátum: 2017 Június, 18, 21:58:51 »

Szia!

Nálad mi okozta az összeakadást? Hogy volt kapcsolatban a gázbovden a fékkel és  a kuplunggal?

Igazából ahhoz a részhez nem nyúltunk, csak ki lett cserélve a kuplung-bovden és elmúlt.
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 124
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #403 Dátum: 2017 Szeptember, 04, 21:33:12 »

Szevasztok!
97' 1,4 Pugom van és az alapjárati motort szeretném cserélni,mert idegesítő az ingadozás!
Már 2 autósboltban voltam,vagy 5 motort probáltam de mind hiába,mert 4000 felugrot a fordulat!Esetleg valaki tudna segiteni hogy hol,és milyet vegyek?
B32/01 Magnert Marelli VDO

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

dunaygergo

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4
  • Autó színe: ezüstmetál
  • Évjárat: 1999,5
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #404 Dátum: 2017 Szeptember, 28, 12:54:56 »

Sziasztok!

Van egy 1.4-es '99-es 306-om, és az utóbbi időben azt tapasztaltam hogy alapjárat közben elég gyakran égéskimaradás van, nem egyenletes a járása. Az alapjárati fordulatszámot (~800 rpm bemelegedett motornál) tudja tartani rendesen, viszont nagyon minimálisan ugrál a fordulatszám (visszaesik) - nyilván az égéskimaradás miatt. További probléma, hogy ha elveszem a gázt (pl. váltás előtt) durrog, és ugyanezt csinálja néha motorfék-üzemben is a 2000 rpm körüli tartományban. A gázreakció teljesen rendben van, rész- és teljes terheléskor is szépen jár olyankor a motor és elég erő is van benne.
Valakinek van esetleg ötlete hogy mi okozhatja ezt a jelenséget? A MAP szenzor jelét az alapjárat szabályozáshoz felhasználja az ECU? A lambda-szondát cseréltem már, változás nem történt.
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #405 Dátum: 2017 Szeptember, 28, 15:56:25 »

Sziasztok!

Van egy 1.4-es '99-es 306-om, és az utóbbi időben azt tapasztaltam hogy alapjárat közben elég gyakran égéskimaradás van, nem egyenletes a járása. Az alapjárati fordulatszámot (~800 rpm bemelegedett motornál) tudja tartani rendesen, viszont nagyon minimálisan ugrál a fordulatszám (visszaesik) - nyilván az égéskimaradás miatt. További probléma, hogy ha elveszem a gázt (pl. váltás előtt) durrog, és ugyanezt csinálja néha motorfék-üzemben is a 2000 rpm körüli tartományban. A gázreakció teljesen rendben van, rész- és teljes terheléskor is szépen jár olyankor a motor és elég erő is van benne.
Valakinek van esetleg ötlete hogy mi okozhatja ezt a jelenséget? A MAP szenzor jelét az alapjárat szabályozáshoz felhasználja az ECU? A lambda-szondát cseréltem már, változás nem történt.

Szia

Nekem is voltak alapjárati problémák,de nem ilyen jelenséget produkált.Ingadozott alapjáraton,de menetközben nem volt vele baj.Ezt az Injektorok tömítésének hibája miatt csinálta.Csere után azzal nem volt gond,helyreállt rendesen.De hogy szebb legyen a dolog,az egyik injektor volt hogy beragadt...Így az nem nyitott,nem kapott anyagot az egyik henger és csinált érdekes dolgokat :-(
Van róla video a youtubeon Peugeot 306 alapjárat probléma néven.
Mind a 4 injektort kicseréltem és azóta nincs probléma :-)
Az ECU ezeket figyeli alapjárat beállításához:
-MAP szenzor -Víz hőmérséklet -Lambdaszonda érték és ha jól emlékszem akkor a folytószelep állás értékét.
Remélem sikerül megoldani a problémát :-)

üdv: Krisztián
Naplózva

lavi94

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #406 Dátum: 2018 Január, 25, 21:32:14 »

Sziasztok!
1998 1.6 8V , NFZ Motronic 5.2 es rendszer
Nekem is bekövetkezett az alapjárati gond. :D
Elöször csak menetközben kuplung kinyomásnál leállt.
Üzemmeleg motornál is a mutatón látszik az ingadozás.
Mostanába beindulni is csak gázadással szokott,ilyenkor ha beindul s elengedem a gázt akkor szinte vagy 500 as alapjárattal ketyeg miközben majd leáll. Aztán felpörgetem s megjavul. Amiket leírtatok mindent megcsináltam.
Kábelhiba , test hiba leellenőriztem nincs sehol.
Cserélve lett :
Lambdaszonda, vízgomba, alapjáratszab., sebeség jeladó, fojtószelep állás érz.,
Sehol nem szív falsot . vákumcsövek rendben.
Map szenzor okozhatja ezt ? Mert már a ECUn kívül csak azt nem cserèltem.
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #407 Dátum: 2018 Január, 26, 17:30:49 »

Sziasztok!
1998 1.6 8V , NFZ Motronic 5.2 es rendszer
Nekem is bekövetkezett az alapjárati gond. :D
Elöször csak menetközben kuplung kinyomásnál leállt.
Üzemmeleg motornál is a mutatón látszik az ingadozás.
Mostanába beindulni is csak gázadással szokott,ilyenkor ha beindul s elengedem a gázt akkor szinte vagy 500 as alapjárattal ketyeg miközben majd leáll. Aztán felpörgetem s megjavul. Amiket leírtatok mindent megcsináltam.
Kábelhiba , test hiba leellenőriztem nincs sehol.
Cserélve lett :
Lambdaszonda, vízgomba, alapjáratszab., sebeség jeladó, fojtószelep állás érz.,
Sehol nem szív falsot . vákumcsövek rendben.
Map szenzor okozhatja ezt ? Mert már a ECUn kívül csak azt nem cserèltem.
Előre is köszönöm a segítséget!

Sajnos Sagem SL96 esetán ez relatíve gyakori.
Volt már klubtag, akinek meg tudták javítani, nem kellett ECU-t cserélnie.
Bár előfordulhat, hogy mára olyannyira leesett az ECU+immo+kulcsok ára, hogy olcsóbb botottat venni, mint javíttatni.
Naplózva

lavi94

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #408 Dátum: 2018 Január, 29, 21:48:50 »

Sajnos Sagem SL96 esetán ez relatíve gyakori.
Volt már klubtag, akinek meg tudták javítani, nem kellett ECU-t cserélnie.
Bár előfordulhat, hogy mára olyannyira leesett az ECU+immo+kulcsok ára, hogy olcsóbb botottat venni, mint javíttatni.
Akkor ezekből következtetve nagy valószínűséggel ECUt kell cserélnem. Esetleg nem tudod a klubtag nevét?  Köszönöm a választ.
Naplózva

Palicz Gergő

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 12
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 29
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #409 Dátum: 2018 Március, 27, 19:49:25 »

Üdv mindenkinek!

Én még teljesen új vagyok az oldalon. de az autóm már megvan 5 éve. 1.4 benzin break. Lenne egy probléma vele. Mégpedig hogy télen de csak télen előjön nála hogy ha beindítom akkor az alapjárat felmegy az egekbe.(3000 környéke) volt lambda-szonda cserélve 4éve. a másik ami ehhez köthető hogy váltásnál leesik a fordulat 8-600ra. tudnátok ebben segíteni? Előre is köszönöm
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 124
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #410 Dátum: 2018 Március, 27, 19:55:58 »

Légszűrő csere volt?
Alapjárati motor tisztítás?

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

Palicz Gergő

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 12
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 29
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #411 Dátum: 2018 Március, 27, 20:01:58 »

alapjárati motor volt anno tisztítva. szűrő is. ma jött az új tikkje. menetközbe leáll  :P
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 124
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #412 Dátum: 2018 Március, 27, 20:04:57 »

És a leállás váltásnál,mikor a kuplungot benyomod akkor csinálja?

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

Palicz Gergő

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 12
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 29
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #413 Dátum: 2018 Március, 27, 20:08:22 »

igen akkor áll le amikor kuplung van. leesik a fordulat és annyi a világnak.
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 124
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #414 Dátum: 2018 Március, 27, 20:40:44 »

Hát........
Map szenzor is lehet........
Meg esetleg valamelyik hőgomba.......
A hőgombát te is le tudod ellenőrizni!
Elinditod reggel az autót,és egyeséve lehúzod a hőgombárol a csatit!
1 van a hűtőn,és 2 a hengerfejnél a termoszttát körül!
Amelyiknél a magas alapjárat visszaáll az kell kicserélni!
Ezt sem árt áttanulmányozni! http://cloud.tapatalk.com/s/5aba8ff126ae3/HELLA_Catalogue.pdf

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről

Naplózva

Palicz Gergő

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 12
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 29
  • Lakóhely: Nyíregyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #415 Dátum: 2018 Március, 28, 10:42:59 »

Kösz a seítséget. na megnéztem. a hűtőnél volt valami utólagos relé berakva de semmi nem volt rákötve. mindez sorkapocsba megkötve  :-\ szval leszedtem a relét. és újrakötöttem. de a hiba még fent áll. ma még tovább keresem a hibát
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #416 Dátum: 2018 Május, 05, 19:29:04 »

Sziasztok!

Kéne egy kis (SOS) segítség... Még soha nem volt ilyen. Indítózás után az alapjárat felmegy 4000-re. Utána több próbálkozás után is ugyanennyi, néha felmegy 4500-ra is. Mi lehet a gond? Az alapjárati motor (VDO) kb. 1 éve lett cserélve. Lehetséges, hogy koszos lett ennyi idő alatt? Ezt kell kipucolni, ugye? WD40 jó rá? Az immobilizer lehet esetleg hibás?

Köszönöm előre is!
Naplózva

zimurgy

  • Moderátor
  • Klubfüggő
  • ****
  • Népszerűség: 337
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.575
  • Autó színe: Pezsgőmetál
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 41
  • Lakóhely: Rádóckölked - Szombathely
  • Motor: 1.4
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #417 Dátum: 2018 Május, 07, 16:03:03 »

Sziasztok!

Kéne egy kis (SOS) segítség... Még soha nem volt ilyen. Indítózás után az alapjárat felmegy 4000-re. Utána több próbálkozás után is ugyanennyi, néha felmegy 4500-ra is. Mi lehet a gond? Az alapjárati motor (VDO) kb. 1 éve lett cserélve. Lehetséges, hogy koszos lett ennyi idő alatt? Ezt kell kipucolni, ugye? WD40 jó rá? Az immobilizer lehet esetleg hibás?

Köszönöm előre is!

Immot nem tudom elképzelni hibaoknak.
Tisztítani jobb a WD40-nél a féktisztító.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #418 Dátum: 2018 Május, 07, 20:42:40 »

Immot nem tudom elképzelni hibaoknak.
Tisztítani jobb a WD40-nél a féktisztító.

Köszi a választ! Meglátjuk, szerdán megy az autó szervizbe... Szólni fogok, hogy féktisztítót használjanak, ha lehet. Fura tényleg, mert 1 éve lett cserélve az alapjárati motor, egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy ennyi idő alatt bekoszolódna. Nem is használjuk sokat az autót, és főleg autópályán megy. Na mindegy... Az immo (ill. az utólagos riasztó) különben tud érdekes meglepetéseket okozni, más típusnál legalábbis tapasztaltam fura elektromos anomáliákat.
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #419 Dátum: 2018 Május, 09, 23:18:06 »

Immot nem tudom elképzelni hibaoknak.
Tisztítani jobb a WD40-nél a féktisztító.

Ma elvittem az autót szervizbe. Kiderült: "fennakadt" az alapjárat, az alapjárati motorral volt/van a gond. Semmi előjele nem volt az egésznek, abszolút vigyázok az autóra, minden törődést megkap. A durva az, hogy ez egy gyári VDO (made in Germany!), kb. 1 éve lett cserélve. No comment, ennyit erről. Megpiszkálták, ki sem kellett tisztítani, lehúzták róla a stekkert, most így jó, de persze ez csak átmeneti, nem végleges megoldás. Talán garanciás még, ki kell cserélni. Azért ez tanulságos szerintem, így bízzon az ember a gyári VDO-ban...
Naplózva

juli98

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Lakóhely: Bükkmogyorósd
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #420 Dátum: 2018 Május, 13, 15:09:37 »

hello mindenki, egy keressel ordulok hozzátok! van egy peugeot 106 1124 kobcentis 1999 evjaratu autom es kellene egy kep hozza ami tartalmazza a motor kapcsolasi rajzot, az autohoz nem kaptam javitasi konyvet es nem akarom eldobni vagy eladni se mert a szivemhez nott az auto, kerlek titeket segitsetek, elore is koszonom
Naplózva

tibor

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: Metálkék
  • Évjárat: 1999.02
  • Kor: 50
  • Lakóhely: Milejszeg
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #421 Dátum: 2018 Június, 11, 00:22:16 »

Sziasztok! Már több hozzászólást is láttam a fórumon az alapjárati problémával kapcsolatban, viszont nem tudom, hogy mihez kezdjek. Bevallom nem értek sokat az autószereléshez, ezért kérem a segítségeteket. Hidegen az alapjárat vagy nincs vagy nagyon alacsonyan ingadozik, vagy le is áll és gázadással újra kell indítani. Melegen vagy 1400 vagy 1800 és 2000 között áll. Ráadásul, 2018.06.09-én Budapestről hazafelé az M0 autóúton több kilométeren keresztül elkezdett rángatózni 100-120 km/h között és csak akkor szűnt meg, ha több gázt adtam neki. Ha csökkent a sebesség, újra ezt csinálta. De mindezt csak akkor , ha tartani akartam a sebességet. Az autószerelő számítógépe szerint alapjárat szabályzó rendszer hiba. Ő szerinte alapjárati motor. Szerviz diagnosztika (Citroen, Zalaegerszegen nincs peugeot szerviz) szerint, szívócső nyomás érzékelő, amit ki is cseréltünk, de nem változott semmi. Mivel a hozzászólásokból ítélve, itt még nagyon sok minden lehetséges, ti mivel kezdenétek, ami szerintetek a legvalószínűbb? Várom a mielőbbi válaszotokat.
Köszönettel, Tibor
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #422 Dátum: 2019 November, 17, 19:02:14 »

tSziasztok!

Mostanában csinálja azt az autó, hogy hidegen beindítva a motort, felmegy a (hidegjárati) alapjárat kereken 1500 fordulat/percre, kb. 20-30 másodpercig, utána visszamegy 1000 körülire.

Ez összefüggésben lehet a téli hideggel? Normális ez egyáltalán? Mennyi a normális értéke a hideg üzemnek? Nem olyan 1200 körül?
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #423 Dátum: 2019 November, 19, 14:52:44 »

tSziasztok!

Mostanában csinálja azt az autó, hogy hidegen beindítva a motort, felmegy a (hidegjárati) alapjárat kereken 1500 fordulat/percre, kb. 20-30 másodpercig, utána visszamegy 1000 körülire.

Ez összefüggésben lehet a téli hideggel? Normális ez egyáltalán? Mennyi a normális értéke a hideg üzemnek? Nem olyan 1200 körül?

Valaki esetleg?
Naplózva

krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 306
  • Autó színe: Astor szürke
  • Évjárat: 2001/9
  • Lakóhely: Kiskunfélegyháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #424 Dátum: 2019 November, 19, 17:10:57 »

Valaki esetleg?

Szia

Nekem régebben csinált hasonlót,annyi különbséggel hogy kb 2000 fordulatig ment fel indításkor majd onnan állt be 1200re.
Én akkor alapjárati motort és MAP szenzort cseréltem (nem ezért a jelenség miatt,hanem azért mert néha kuplung kinyomásra leállt a motor) azóta nem jelentkezett hasonló.Érdemes megpróbálni a cserét vagy tisztítást hátha segít  ???

üdv:Krisztián
Naplózva

Mersault

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 296
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #425 Dátum: 2019 November, 19, 17:21:23 »

Szia

Nekem régebben csinált hasonlót,annyi különbséggel hogy kb 2000 fordulatig ment fel indításkor majd onnan állt be 1200re.
Én akkor alapjárati motort és MAP szenzort cseréltem (nem ezért a jelenség miatt,hanem azért mert néha kuplung kinyomásra leállt a motor) azóta nem jelentkezett hasonló.Érdemes megpróbálni a cserét vagy tisztítást hátha segít  ???

üdv:Krisztián

Szia Krisztián!

Köszi a választ. Fura, mert az alapjárati cserélve lett (VDO-ra), tisztítva is nemrég, nem hinném. Az is lehet simán, hogy ez normális jelenség, nem is tart sokáig, csak kíváncsi vagyok, más is tapasztalt hasonlót-e...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 [9]   Fel
 


Az oldal 0.354 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.