Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 9   Le

Szerző Téma: Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák  (Megtekintve 177585 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #50 Dátum: 2012 Március, 09, 15:23:03 »

robival kell beszélni, neki van diag-ja
de tul sokat az sem mutat ki, ezeknek még nem olyan fejlett a computere, mint az ujabbaknak.De egy próbát megér.

enyémet diagolták ajkán
azt mondták h rendben van

Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #51 Dátum: 2012 Március, 09, 15:25:04 »

enyémet diagolták ajkán
azt mondták h rendben van

erről beszéltem...  biggrin
talán nem akkora drágaság ez a kis kütyü, én most megrendeltem, hétfőn átveszem, kedden tudok próbát csinálni élesbe és elmondom jobb lett-e
Naplózva
Balázs

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #52 Dátum: 2012 Március, 09, 15:27:45 »

erről beszéltem...  biggrin
talán nem akkora drágaság ez a kis kütyü, én most megrendeltem, hétfőn átveszem, kedden tudok próbát csinálni élesbe és elmondom jobb lett-e

na azt megköszönném,és azt könnyű kicserélni?
nekem karbis a motorom,
amúgy neked is ezt csinálja a kocsid?hogy váltassz és nem m,egy le az alapjárat?meg van h felpörög?
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #53 Dátum: 2012 Március, 09, 15:29:43 »

na azt megköszönném,és azt könnyű kicserélni?
nekem karbis a motorom,
amúgy neked is ezt csinálja a kocsid?hogy váltassz és nem m,egy le az alapjárat?meg van h felpörög?
Karbis? Ez biztos? :D
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #54 Dátum: 2012 Március, 09, 15:31:57 »

na azt megköszönném,és azt könnyű kicserélni?
nekem karbis a motorom,
amúgy neked is ezt csinálja a kocsid?hogy váltassz és nem m,egy le az alapjárat?meg van h felpörög?

1. tuti nem karbis a kocsit, hacsak nem vmi jóféle veterán blokk van benne. Ez nem scirocco  whistle
2. nekem mást csinál, leállogat, le fel ingadozik az alapjárat, de váltásnál nekem is csinálja, hogy nem megy vissza rendesen..
Naplózva
Balázs

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #55 Dátum: 2012 Március, 09, 15:37:22 »

Ez akkor mi???? ???

Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #56 Dátum: 2012 Március, 09, 15:38:11 »

Ez akkor mi???? ???


Központi vagy hengerenkénti befecskendezéses.
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #57 Dátum: 2012 Március, 09, 15:40:07 »

Központi vagy hengerenkénti befecskendezéses.
hát hallod jó kérdés:D
azt honnan lehet tudni?
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #58 Dátum: 2012 Március, 13, 11:01:27 »

hát hallod jó kérdés:D
azt honnan lehet tudni?

Évjárat alapján hengerenkénti szerintem :)
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #59 Dátum: 2012 Március, 13, 11:04:08 »

Évjárat alapján hengerenkénti szerintem :)
S1-ből volt már hengerenkénti?
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #60 Dátum: 2012 Március, 13, 11:06:51 »

S1-ből volt már hengerenkénti?

Hát az enyém az s1 központi volt 93-as és haver volt 97-esébe hengerenkénti volt igaz kinti autó ,nem tudom lehet nem de ott a lista az alapján lehet csekkolni :) Mondjuk egy motor kód alapján tuti kiderülne, enyém KDX volt központival

az Ővé szerintem 1.4 TU3JP (KFX) 97 től gyárották 2001 ig ha minden igaz, szóval szerintem hengerenkénti de lehet reggel van még és rosszul emlékszem
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #61 Dátum: 2012 Március, 13, 12:31:45 »

detto, KDX es a motorom nekem is

Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #62 Dátum: 2012 Március, 14, 15:12:57 »

"örömmel" tudatom hogy 220 km után is csinálja az alapjáratom a fel le pörgést:S
most akkor ec-pec kimehetsz alapon vegyek bele alapjárati motort? vagy fojtószelep potit?
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #63 Dátum: 2012 Március, 14, 19:05:33 »

"örömmel" tudatom hogy 220 km után is csinálja az alapjáratom a fel le pörgést:S
most akkor ec-pec kimehetsz alapon vegyek bele alapjárati motort? vagy fojtószelep potit?
picit beleszólnék ha nem gond..(nem vagyok autószerelő, de tanulok autóelektronikát)
első kérdésem az volna, hogy pontosan mi is a bajod az alapjárattal?
csinálja ezt álló helyzetbe vagy csak menet közbe?
én a helyedbe elkezdeném kiméricskélni egyesével az elemeket, először a fojtó szelep potival kezdve és így tovább, de a lényeg, hogy addig nem vennék én alkatrészt még nem vagyok biztos benne, hogy rossz valami..
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #64 Dátum: 2012 Március, 15, 15:14:43 »

picit beleszólnék ha nem gond..(nem vagyok autószerelő, de tanulok autóelektronikát)
első kérdésem az volna, hogy pontosan mi is a bajod az alapjárattal?
csinálja ezt álló helyzetbe vagy csak menet közbe?
én a helyedbe elkezdeném kiméricskélni egyesével az elemeket, először a fojtó szelep potival kezdve és így tovább, de a lényeg, hogy addig nem vennék én alkatrészt még nem vagyok biztos benne, hogy rossz valami..

nem értek én a méréshez,amúgy ma szétkaptam mindent,fojtószelep potit is leszedtem megtisztitottam, minden olajos csatit letöröltem,de ugyanugy csinálja
az a bajom hogy állóhelyzetben is meg ha kereszteződéshez érve üresbe téve lepörög a moci nem jelentősen csak egy 200-300 fordulattal feljebb
volt hogy 2000 en pörgött hiába vettem ki üresbe....
gurultam vele és csak pörgött
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

pistike4ever

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 32
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 4.481
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997.03
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye = GÉGÉNY
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
  • //PISTIKE//
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #65 Dátum: 2012 Március, 15, 17:13:17 »

S1-ből volt már hengerenkénti?
Az enyém is az!
Naplózva
306 Grey Evolution® :: 1.6 8v SR Sport
... AND WHAT DRiVES YOU?

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #66 Dátum: 2012 Március, 15, 18:12:27 »

nem értek én a méréshez,amúgy ma szétkaptam mindent,fojtószelep potit is leszedtem megtisztitottam, minden olajos csatit letöröltem,de ugyanugy csinálja
az a bajom hogy állóhelyzetben is meg ha kereszteződéshez érve üresbe téve lepörög a moci nem jelentősen csak egy 200-300 fordulattal feljebb
volt hogy 2000 en pörgött hiába vettem ki üresbe....
gurultam vele és csak pörgött
valahogy egy voltmérővel rákellene nézned a fojtószelep potijára és megnézni mit mutat esetleg normál állapotba és amikor előjön a hiba... meg persze megnézheted, hogy ha forgatod picit lassan h mit mutat a műszer, bár ezt skóppal volna érdemes nézni.. tehát ha ezt megtudod mérni és mind két helyzetbe ugyan azt a feszültséget méred akkor elvileg nem az alapjárati motor hibás... amúgy szervos gondolom és lékondi is van benne? mert azok is mondják az ecunak, hogy most kéne nagyobb gáz mivel terhelni akarják a motort és lehet, hogy azon érintkezők kontaktosak, bár ez csak tipp meg azért 2000re nem biztos, hogy megemelné a fordulatot.. de szerintem az első hogy a potit mérd működés közbe és ird le mit tapasztaltál...
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #67 Dátum: 2012 Március, 16, 14:36:11 »

Az enyém is az!

Akkor jól tudtam :)) Mellesleg alapjárati motort tuti nem vennék újat még az "olcsóbb" alkatrészeket nem lesném át tüzetesebben.
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #68 Dátum: 2012 Március, 16, 17:30:36 »

Akkor jól tudtam :)) Mellesleg alapjárati motort tuti nem vennék újat még az "olcsóbb" alkatrészeket nem lesném át tüzetesebben.


nekem az új alapjárati motor rugó lenne,mert magnetti marelli,mint ahogy a fojtószelep poti is
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #69 Dátum: 2012 Március, 16, 19:09:35 »



nekem az új alapjárati motor rugó lenne,mert magnetti marelli,mint ahogy a fojtószelep poti is

Diagot neztel?ha igen mit dobot ki hibanak? Fura lenne nekem ha ilyen hamar feladta volna a harcot az alapjarati:)
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #70 Dátum: 2012 Március, 16, 19:35:17 »

Diagot neztel?ha igen mit dobot ki hibanak? Fura lenne nekem ha ilyen hamar feladta volna a harcot az alapjarati:)
Amikor diagolták nem volt hiba
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #71 Dátum: 2012 Március, 16, 21:07:36 »

"Kicseréltem a fojtószelep jeladót, meg ha már ott jártam kitisztítottam magát a pillangószelepet ( kívül-belül ). Nem volt vészes, de azért volt rajta kosz rendesen. Kontakt tisztítóval pár perc alatt megvan. Holnap tudom jobban tesztelni hatásos volt-e a művelet az alapjáratra."
végül megoldotta a problémádat a csere bellabali?
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #72 Dátum: 2012 Március, 16, 21:12:42 »

"Kicseréltem a fojtószelep jeladót, meg ha már ott jártam kitisztítottam magát a pillangószelepet ( kívül-belül ). Nem volt vészes, de azért volt rajta kosz rendesen. Kontakt tisztítóval pár perc alatt megvan. Holnap tudom jobban tesztelni hatásos volt-e a művelet az alapjáratra."
végül megoldotta a problémádat a csere bellabali?

nem sajna, talán egy fokkal jobb lett, de a hiba lényegében még fennáll...  :'(
Naplózva
Balázs

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #73 Dátum: 2012 Március, 19, 10:51:20 »

nem sajna, talán egy fokkal jobb lett, de a hiba lényegében még fennáll...  :'(
más gyújtó trafóval tudtad végül tesztelni?
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #74 Dátum: 2012 Március, 19, 15:39:24 »

üdv

én most lehet megtaláltam az alapjáratom hibáját.ahova a gázbowden befut,egy rugó ugye visszahuzza azt a kart amibe be van akasztva a bowden vége,nekem legalábbis tiszta olaj meg gela az a rugó, 1,4 es a kocsi kdx es,szerintetek csak kicsavarom és leveszem a rugót,és letisztitom?vagy valamire azért figyelni kell ott? köszi a választ,amúgy ha lehet bele venni akkor veszek egy új rugót
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #75 Dátum: 2012 Március, 19, 17:47:57 »

üdv

én most lehet megtaláltam az alapjáratom hibáját.ahova a gázbowden befut,egy rugó ugye visszahuzza azt a kart amibe be van akasztva a bowden vége,nekem legalábbis tiszta olaj meg gela az a rugó, 1,4 es a kocsi kdx es,szerintetek csak kicsavarom és leveszem a rugót,és letisztitom?vagy valamire azért figyelni kell ott? köszi a választ,amúgy ha lehet bele venni akkor veszek egy új rugót

jól öntsd nyakon kontakt tisztítóval, levétel nélkül is megoldja a gondot. De szerintem annak nem sok köze van az alapjárathoz, ha olajos. Az a rugó csak annyit tesz, hogy a pillangószelepedet ( vele együtt a gázpedált ) visszahúzza alapállásba. Pillangószelepet kitakarítottad már ?
Naplózva
Balázs

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #76 Dátum: 2012 Március, 19, 17:49:56 »

más gyújtó trafóval tudtad végül tesztelni?

gyújtó trafót nem próbáltam másikat, de elvileg annak nincs is baja, ha gondja lenne min. 2 henger nem menne...Esetleg egy gyertyakábel szettet még lehet nem ártana cserélnem.Az lehet rossz, mert néha néha torpan, a torpanáskor lehet pillanatnyi szikra szünet.
Naplózva
Balázs

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #77 Dátum: 2012 Március, 19, 18:37:31 »

jól öntsd nyakon kontakt tisztítóval, levétel nélkül is megoldja a gondot. De szerintem annak nem sok köze van az alapjárathoz, ha olajos. Az a rugó csak annyit tesz, hogy a pillangószelepedet ( vele együtt a gázpedált ) visszahúzza alapállásba. Pillangószelepet kitakarítottad már ?

az melyik? 1,4 es a kocsim,és én eddig csak a fojtószelep jeladót meg az alapjárati motort takaritottam ki
am az a rugó elég nehézkesen mozog,mintha elfáradt volna már,tuti gyári,és ezért gondoltam,mert ahogy mozgattam beállt a helyére és még tudtam rajta kézeel nyomi picit,vissza a kiindulkási pontra
képekkel levezethetnéd h kb merre keressem azt a pillangószelepet köszi
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #78 Dátum: 2012 Március, 19, 18:52:30 »

az melyik? 1,4 es a kocsim,és én eddig csak a fojtószelep jeladót meg az alapjárati motort takaritottam ki
am az a rugó elég nehézkesen mozog,mintha elfáradt volna már,tuti gyári,és ezért gondoltam,mert ahogy mozgattam beállt a helyére és még tudtam rajta kézeel nyomi picit,vissza a kiindulkási pontra
képekkel levezethetnéd h kb merre keressem azt a pillangószelepet köszi

amire a poti van felcsavarva ( másik oldalán ugye ez a koszos rugó,amiről beszéltél ), no ez a fém cucc, az a pillangószelep ( hivatalos nevén folytószelep )
3db imbusz fogja ( nálam legalább is ). Előtte leveszed a csatikat róla meg a légszűrő ház csatlakozását, a 3 csavart kicsavarod, bowdent kiakasztod, és már le is jön.Vigyázz a tömítésre alatta, nehogy elszakítsd, ki tudja milyen öreg. ha levetted jól kifújatod kontakt tisztitóval ( az marha jól oldja a cuccot ). Belül valószínű olajos lesz, aminek nem szabadna annak lennie. Pontosabban nem olyan gáz ha az, a lényeg, hogy ha a szelep csukott állapotban van, körülötte kellene egy minimális rés, ahol alapjáraton szív levegőt magának a verda. Mivel egy idő után a kartergázból az olajpárlat lerakódik rá és bele a kosz, elzárja. Ez is lehet alapjárati hiba forrás, de nem biztos, hogy megoldja a gondod. Mindenesetre nem árt, ha ki van takarítva időnként...
Naplózva
Balázs

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #79 Dátum: 2012 Március, 19, 18:57:52 »

Egy kis segítség, bár ez egy fabia, de a lényeg látszik itt is:

http://mulder82.atw.hu/fabia/fabia12HTP_fojtoszelep.html
Naplózva
Balázs

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #80 Dátum: 2012 Március, 20, 14:35:48 »

amire a poti van felcsavarva ( másik oldalán ugye ez a koszos rugó,amiről beszéltél ), no ez a fém cucc, az a pillangószelep ( hivatalos nevén folytószelep )
3db imbusz fogja ( nálam legalább is ). Előtte leveszed a csatikat róla meg a légszűrő ház csatlakozását, a 3 csavart kicsavarod, bowdent kiakasztod, és már le is jön.Vigyázz a tömítésre alatta, nehogy elszakítsd, ki tudja milyen öreg. ha levetted jól kifújatod kontakt tisztitóval ( az marha jól oldja a cuccot ). Belül valószínű olajos lesz, aminek nem szabadna annak lennie. Pontosabban nem olyan gáz ha az, a lényeg, hogy ha a szelep csukott állapotban van, körülötte kellene egy minimális rés, ahol alapjáraton szív levegőt magának a verda. Mivel egy idő után a kartergázból az olajpárlat lerakódik rá és bele a kosz, elzárja. Ez is lehet alapjárati hiba forrás, de nem biztos, hogy megoldja a gondod. Mindenesetre nem árt, ha ki van takarítva időnként...

áhháá,ja hülye vagyok mert amit én leszedtem az a fojtószelep jeladó,és amire az voilt rögzitve az a pillangószelep?na akkor neki is esek,remélem meg tudom csinálni köszi a segitséget,és majd beszámolok hogy mi lett a vége köszi
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #81 Dátum: 2012 Március, 20, 15:33:15 »

szétszedtem,de olyan tiszta a pillangó szelepem,hogy ha mégtisztább lenne akkor már új lenne,
viszont most mikor újratanitottam a rendszert mintha jobb lenne
itt egy kép ami nekem gyanús
mintha az a tömités nem stimmelne,lehet ilyet venni külön?mert lehet hogy az megoldaná a problémát

http://kephost.hu/share-DFA8_4F689518.html
http://kephost.hu/share-4BDD_4F689518.html
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Ryuk1976

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1999,07
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #82 Dátum: 2012 Március, 20, 16:20:02 »

Sziasztok!
Lenne egy régóta fennálló problémám.
1999.07-ik havi KFX-es motorkódú hengerenkénti injektoros sagem(SL96)vezérlővel megáldott 1,4-es masinám van.
Imádja az egész család:)sajnos van egy betegsége amivel már ha jól emlékszem a harmadik szerelő sem tudott mit kezdeni.
A gond a következő:Nehezen indul(általában minden harmadik indításra)ha beindult akkor is sokáig csak 4-500 alapjáratom van,bemelegedés után is instabil.Van,hogy leáll de előfordul,hogy 1300-1500 körül pörög.Állóhelyben és menet közben is produkálja:(
Lassan a motorvezérlőn és a főtengely jeladóján kívül minden le lett cserélve.De semmi sem segített.
"Diagra" nem vittem mert nincs ismerősöm.A szerelők állítólag mind elvitték de már nem emlékszem a kiolvasott hibakódokra.
Ha lehúzom a csatit az alapjárati motorról akkor pöccre indul és atom stabil az alapjárat csak egy kicsit magas(1000-1100 között).
Ha ti sem tudtok segíteni akkor feladom.:(
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #83 Dátum: 2012 Március, 21, 11:39:55 »

Erről ennyit,tegnap még jó volt,ma meg megint csinálja,lehet h mégiscsak tömités lesz?
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #84 Dátum: 2012 Március, 21, 12:12:24 »

Sziasztok!
Lenne egy régóta fennálló problémám.
1999.07-ik havi KFX-es motorkódú hengerenkénti injektoros sagem(SL96)vezérlővel megáldott 1,4-es masinám van.
Imádja az egész család:)sajnos van egy betegsége amivel már ha jól emlékszem a harmadik szerelő sem tudott mit kezdeni.
A gond a következő:Nehezen indul(általában minden harmadik indításra)ha beindult akkor is sokáig csak 4-500 alapjáratom van,bemelegedés után is instabil.Van,hogy leáll de előfordul,hogy 1300-1500 körül pörög.Állóhelyben és menet közben is produkálja:(
Lassan a motorvezérlőn és a főtengely jeladóján kívül minden le lett cserélve.De semmi sem segített.
"Diagra" nem vittem mert nincs ismerősöm.A szerelők állítólag mind elvitték de már nem emlékszem a kiolvasott hibakódokra.
Ha lehúzom a csatit az alapjárati motorról akkor pöccre indul és atom stabil az alapjárat csak egy kicsit magas(1000-1100 között).
Ha ti sem tudtok segíteni akkor feladom.:(

az alapjárati motor is volt cserélve, esetleg tisztítva?
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #85 Dátum: 2012 Március, 21, 14:27:07 »

Sziasztok!
Lenne egy régóta fennálló problémám.
1999.07-ik havi KFX-es motorkódú hengerenkénti injektoros sagem(SL96)vezérlővel megáldott 1,4-es masinám van.
Imádja az egész család:)sajnos van egy betegsége amivel már ha jól emlékszem a harmadik szerelő sem tudott mit kezdeni.
A gond a következő:Nehezen indul(általában minden harmadik indításra)ha beindult akkor is sokáig csak 4-500 alapjáratom van,bemelegedés után is instabil.Van,hogy leáll de előfordul,hogy 1300-1500 körül pörög.Állóhelyben és menet közben is produkálja:(
Lassan a motorvezérlőn és a főtengely jeladóján kívül minden le lett cserélve.De semmi sem segített.
"Diagra" nem vittem mert nincs ismerősöm.A szerelők állítólag mind elvitték de már nem emlékszem a kiolvasott hibakódokra.
Ha lehúzom a csatit az alapjárati motorról akkor pöccre indul és atom stabil az alapjárat csak egy kicsit magas(1000-1100 között).
Ha ti sem tudtok segíteni akkor feladom.:(

alapjárati mocit kellene kitakarítani, a főoldalon a tipppek-trükkök menüben van is rá leírásunk.
De ha nem megy vagy nem mersz nekifogni, egy adandó alkalommal szívesen segítek, Cegléden elég sűrűn járok.
Naplózva
Balázs

Ryuk1976

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1999,07
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #86 Dátum: 2012 Március, 21, 14:29:35 »

az alapjárati motor is volt cserélve, esetleg tisztítva?

Persze,először tisztítás volt az nem hozta meg a várt eredményt erre vettem egyet de sajnos így sem lett jó:(
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #87 Dátum: 2012 Március, 21, 14:30:53 »

Persze,először tisztítás volt az nem hozta meg a várt eredményt erre vettem egyet de sajnos így sem lett jó:(

esetleg folytószelep poti ?
Naplózva
Balázs

Ryuk1976

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1999,07
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #88 Dátum: 2012 Március, 21, 14:36:59 »

esetleg folytószelep poti ?

Cserélve:(
Amire még esetleg gondolni tudok az,hogy valahol a motortéri kötegben vezeték törés-szakadás lehet!?!?!
Ehhez viszont szükségem lenne egy hozzáértő-ráérős-olcsó(tudom általában ez a három dolog kizárja egymást de a remény az utolsó áldozat)villamossági szerelőre,aki átbogarássza a köteget.
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #89 Dátum: 2012 Március, 21, 14:38:37 »

Cserélve:(
Amire még esetleg gondolni tudok az,hogy valahol a motortéri kötegben vezeték törés-szakadás lehet!?!?!
Ehhez viszont szükségem lenne egy hozzáértő-ráérős-olcsó(tudom általában ez a három dolog kizárja egymást de a remény az utolsó áldozat)villamossági szerelőre,aki átbogarássza a köteget.

olyat sajnos nem tudok :)
map szenzort nézted?
Naplózva
Balázs

Ryuk1976

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1999,07
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #90 Dátum: 2012 Március, 21, 14:43:39 »

olyat sajnos nem tudok :)
map szenzort nézted?

Azt is cseréltem nem hozott változást.Az egyik helybéli szerelő azt mondta,hogy volt dolga egy 206-al hasonló tüneteket produkált és valami test vezeték volt a ludas ami a moci vezérlő és az alapjárati motor között vagy környékén van.
Lehet elviszem hozzá az a 10.000 környéke már nem oszt nem szoroz.
De ha az lesz biztos láttok egy atomvillanást mikor elszáll az agyam.
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #91 Dátum: 2012 Március, 21, 14:45:07 »

Cserélve:(
Amire még esetleg gondolni tudok az,hogy valahol a motortéri kötegben vezeték törés-szakadás lehet!?!?!
Ehhez viszont szükségem lenne egy hozzáértő-ráérős-olcsó(tudom általában ez a három dolog kizárja egymást de a remény az utolsó áldozat)villamossági szerelőre,aki átbogarássza a köteget.
Szerintem mindenképp kéne hibakódok olvastatni... úgy látom, hogy a te kocsid már obd-s esetleg élő adatokat nézni egyből kiderülne egy csomó minden esetleg mi lehet szakadt, mi rossz és mi ami tökéletes.. semmi értelme cserélgetni ezt azt.. de azt is megteheted, hogy a vezérlőn méred a bejövő és kimenő paramétereket.. szervizprogramba benne van a lábkiosztás és hol mit kellene mérned.. nekem ez a véleményem...
Naplózva

Ryuk1976

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1999,07
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #92 Dátum: 2012 Március, 21, 14:54:08 »

Szerintem mindenképp kéne hibakódok olvastatni... úgy látom, hogy a te kocsid már obd-s esetleg élő adatokat nézni egyből kiderülne egy csomó minden esetleg mi lehet szakadt, mi rossz és mi ami tökéletes.. semmi értelme cserélgetni ezt azt.. de azt is megteheted, hogy a vezérlőn méred a bejövő és kimenő paramétereket.. szervizprogramba benne van a lábkiosztás és hol mit kellene mérned.. nekem ez a véleményem...

Az a problémám ezzel,hogy akit én tudok az specializálódott dieselre és mikor elvittem hozzá és rákötöttük törölte a hibakódokat de fogalma sem volt arról,hogy PL:önadaptálódó e a rendszer vagy kell neki adaptáció és ehhez hasonlók. :'(
Ha tudnátok valakit Cegléden vagy környékén aki ért hozzá és van programja azt megköszönném.
Egyébként úgy határoztam, azzal büntetem a drágámat,hogy nyugodt maradok ;D
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #93 Dátum: 2012 Március, 21, 15:00:40 »

Az a problémám ezzel,hogy akit én tudok az specializálódott dieselre és mikor elvittem hozzá és rákötöttük törölte a hibakódokat de fogalma sem volt arról,hogy PL:önadaptálódó e a rendszer vagy kell neki adaptáció és ehhez hasonlók. :'(
Ha tudnátok valakit Cegléden vagy környékén aki ért hozzá és van programja azt megköszönném.
Egyébként úgy határoztam, azzal büntetem a drágámat,hogy nyugodt maradok ;D

Itt a klubbon keresd Robit ( rozsahelyir ), neki van gyári diagja! Budapesti
Naplózva
Balázs

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #94 Dátum: 2012 Március, 21, 15:13:24 »

Itt a klubbon keresd Robit ( rozsahelyir ), neki van gyári diagja! Budapesti

Robinál jobbat én sem tudok ajánlani, nekem is ök rakták rendbe az alapjáratomat.  :-!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #95 Dátum: 2012 Március, 21, 15:14:42 »

Azt is cseréltem nem hozott változást.Az egyik helybéli szerelő azt mondta,hogy volt dolga egy 206-al hasonló tüneteket produkált és valami test vezeték volt a ludas ami a moci vezérlő és az alapjárati motor között vagy környékén van.
Lehet elviszem hozzá az a 10.000 környéke már nem oszt nem szoroz.
De ha az lesz biztos láttok egy atomvillanást mikor elszáll az agyam.

Egyébként ez a testelés hiba nem hülyeség, okozhat ilyen tüneteket, nekem is nézték annó.
Naplózva

Ryuk1976

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1999,07
  • Kor: 35
  • Lakóhely: Cegléd
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #96 Dátum: 2012 Március, 21, 15:15:03 »

Robinál jobbat én sem tudok ajánlani, nekem is ök rakták rendbe az alapjáratomat.  :-!

Köszönöm mindenkinek.
Megkerestem Robit.
Remélem minél hamarabb sikerül összehozni valamit.
Naplózva

behinal

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 202
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002.05
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #97 Dátum: 2012 Március, 23, 08:47:49 »

Hí All!

Szerintetek mi lehet a gond ilyenkor: rendszertelenül előfordul, hogy elindulás után gázadásra torpan az autó. Ahogy észrevettem kb. 2000-es fordulat fölött szokott előfordulni. Ilyenkor le kell állítani a kocsit, majd újraindítás után (tiszta vindóz...) tökéletesen működik. Alapjárattal semmi gond, nem ingadozik. Persze ha fennáll a probléma, akkor sem mindig produkálja, ahogy észrevettem, inkább a kigyorsításoknál, tehát, ha folyamatosan "lassú tempóban" adagolom a gázt, nem csinálja. Kb. heti rendszerességgel fordul elő, de újraindítás után mindig megszűnik.

Köszi a válaszokat!
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 932
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1997.02
  • Kor: 33
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #98 Dátum: 2012 Március, 23, 08:58:31 »

Hí All!

Szerintetek mi lehet a gond ilyenkor: rendszertelenül előfordul, hogy elindulás után gázadásra torpan az autó. Ahogy észrevettem kb. 2000-es fordulat fölött szokott előfordulni. Ilyenkor le kell állítani a kocsit, majd újraindítás után (tiszta vindóz...) tökéletesen működik. Alapjárattal semmi gond, nem ingadozik. Persze ha fennáll a probléma, akkor sem mindig produkálja, ahogy észrevettem, inkább a kigyorsításoknál, tehát, ha folyamatosan "lassú tempóban" adagolom a gázt, nem csinálja. Kb. heti rendszerességgel fordul elő, de újraindítás után mindig megszűnik.

Köszi a válaszokat!

gyertyákat mikor cseréltél utoljára? esetleg gyújtáskábeleket?
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

behinal

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 202
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002.05
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #99 Dátum: 2012 Március, 23, 09:06:55 »

gyertyákat mikor cseréltél utoljára? esetleg gyújtáskábeleket?

Gyertyák másfél évesek, gyújtáskábel passz...
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 9   Fel
 


Az oldal 0.482 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.