Szerelés és Tuning > Szerelés és Tuning

Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák

<< < (2/86) > >>

parizs:

--- Idézetet írta: Sali - 2011 November, 14, 13:11:22 ---neked anno mi okozta, hogy aztán nem kellett a "szelepet" kicserélni végül?

--- ---

Nekem is volt ingadozás, leállás, ugrálás, de közel egy éves utánnajárással a problémák 99%-át sikerült megoldani.
Ebbe beletartozik, hogy szinte minden ki lett cserélve beleértve az alapjárati motor is, így csak a leállás maradt meg néha.
Ez nem függ össze a motorral, mert a vadonat újjal is csinálja néha.

marcusa:

--- Idézetet írta: parizs - 2011 November, 14, 12:49:16 ---Azt hiszem itt az ideje nyitni egy topikot ennek a témának is.

--- ---
Jó ötlet  :-!  _pug

Kala:

--- Idézetet írta: parizs - 2011 November, 14, 12:52:30 ---Az s1-2-es (93-99) 1.6-osoknál az alapjárati probléma sajnos elég gyakori, elsőként érdemes kiszedni az alapjárati motort (szelepet) és alaposan kipucolni féktisztítóval, majd visszarakni és újra tanítani. Ha így sem szűnik meg a probléma, lehet még más oka is, többek közt ha fals levegőt szív, az is okozhat alapjárati gondokat. A legvégső eset a csere, ha már semmi más nem segít, mert ugye horror ára van....

--- ---

Újra tanitani? ez mit takar?

parizs:

--- Idézetet írta: Kala - 2011 December, 12, 18:04:30 ---Újra tanitani? ez mit takar?

--- ---

Gyújtást ráadod (nem indítózol, csak gyújtás) 10mp padlógáz, gyujtást leveszed és kész.

tmz:

--- Idézetet írta: parizs - 2011 December, 12, 18:09:50 ---Gyújtást ráadod (nem indítózol, csak gyújtás) 10mp padlógáz, gyujtást leveszed és kész.

--- ---

ez csak 1.6nál működik? :o

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

[*] Előző oldal