Szerző Téma: AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk  (Megtekintve 204487 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nem elérhető Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 190
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2023 November, 28, 22:53:58
    • Peugeot Klub
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #400 Dátum: 2017 Június, 06, 10:13:58 »
KĂśszi a vĂĄlaszt!

MegprĂłbĂĄlkozom vele, de a fĂŠkpumpĂĄlĂĄsra tĂśrtĂŠnő reagĂĄlĂĄsa az alapjĂĄratnak nem  a rozsdĂĄsodĂĄs miatt lehet.

Szia!

Nem lehet, hogy valami a pedĂĄlok rĂśgzĂ­tĂŠsĂŠnĂŠl van Ăśsszeakadva?
Nekem a fĂŠk ĂŠs a kuplungnĂĄl volt gond: senki se ĂŠrtette, hogy miĂŠrt fĂŠkezek minden vĂĄltĂĄsnĂĄl.

Nem elérhető violino

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 182
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 28, 23:26:43
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #401 Dátum: 2017 Június, 09, 22:14:21 »
Szia!

Nem lehet, hogy valami a pedĂĄlok rĂśgzĂ­tĂŠsĂŠnĂŠl van Ăśsszeakadva?
Nekem a fĂŠk ĂŠs a kuplungnĂĄl volt gond: senki se ĂŠrtette, hogy miĂŠrt fĂŠkezek minden vĂĄltĂĄsnĂĄl.

Szia!

NĂĄlad mi okozta az ĂśsszeakadĂĄst? Hogy volt kapcsolatban a gĂĄzbovden a fĂŠkkel ĂŠs  a kuplunggal?

Nem elérhető Sannze

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 190
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 6
  • :2023 November, 28, 22:53:58
    • Peugeot Klub
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #402 Dátum: 2017 Június, 18, 21:58:51 »
Szia!

NĂĄlad mi okozta az ĂśsszeakadĂĄst? Hogy volt kapcsolatban a gĂĄzbovden a fĂŠkkel ĂŠs  a kuplunggal?

IgazĂĄbĂłl ahhoz a rĂŠszhez nem nyĂşltunk, csak ki lett cserĂŠlve a kuplung-bovden ĂŠs elmĂşlt.

Nem elérhető BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 124
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 24, 14:20:46
AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #403 Dátum: 2017 Szeptember, 04, 21:33:12 »
Szevasztok!
97' 1,4 Pugom van és az alapjárati motort szeretném cserélni,mert idegesítő az ingadozás!
MĂĄr 2 autĂłsboltban voltam,vagy 5 motort probĂĄltam de mind hiĂĄba,mert 4000 felugrot a fordulat!Esetleg valaki tudna segiteni hogy hol,ĂŠs milyet vegyek?
B32/01 Magnert Marelli VDO

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről


Nem elérhető dunaygergo

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 4
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Március, 22, 15:40:19
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #404 Dátum: 2017 Szeptember, 28, 12:54:56 »
Sziasztok!

Van egy 1.4-es '99-es 306-om, és az utóbbi időben azt tapasztaltam hogy alapjárat közben elég gyakran égéskimaradás van, nem egyenletes a járása. Az alapjárati fordulatszámot (~800 rpm bemelegedett motornál) tudja tartani rendesen, viszont nagyon minimálisan ugrál a fordulatszám (visszaesik) - nyilván az égéskimaradás miatt. További probléma, hogy ha elveszem a gázt (pl. váltás előtt) durrog, és ugyanezt csinálja néha motorfék-üzemben is a 2000 rpm körüli tartományban. A gázreakció teljesen rendben van, rész- és teljes terheléskor is szépen jár olyankor a motor és elég erő is van benne.
Valakinek van esetleg Ăśtlete hogy mi okozhatja ezt a jelensĂŠget? A MAP szenzor jelĂŠt az alapjĂĄrat szabĂĄlyozĂĄshoz felhasznĂĄlja az ECU? A lambda-szondĂĄt cserĂŠltem mĂĄr, vĂĄltozĂĄs nem tĂśrtĂŠnt.

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #405 Dátum: 2017 Szeptember, 28, 15:56:25 »
Sziasztok!

Van egy 1.4-es '99-es 306-om, és az utóbbi időben azt tapasztaltam hogy alapjárat közben elég gyakran égéskimaradás van, nem egyenletes a járása. Az alapjárati fordulatszámot (~800 rpm bemelegedett motornál) tudja tartani rendesen, viszont nagyon minimálisan ugrál a fordulatszám (visszaesik) - nyilván az égéskimaradás miatt. További probléma, hogy ha elveszem a gázt (pl. váltás előtt) durrog, és ugyanezt csinálja néha motorfék-üzemben is a 2000 rpm körüli tartományban. A gázreakció teljesen rendben van, rész- és teljes terheléskor is szépen jár olyankor a motor és elég erő is van benne.
Valakinek van esetleg Ăśtlete hogy mi okozhatja ezt a jelensĂŠget? A MAP szenzor jelĂŠt az alapjĂĄrat szabĂĄlyozĂĄshoz felhasznĂĄlja az ECU? A lambda-szondĂĄt cserĂŠltem mĂĄr, vĂĄltozĂĄs nem tĂśrtĂŠnt.

Szia

Nekem is voltak alapjárati problémák,de nem ilyen jelenséget produkált.Ingadozott alapjáraton,de menetközben nem volt vele baj.Ezt az Injektorok tömítésének hibája miatt csinálta.Csere után azzal nem volt gond,helyreállt rendesen.De hogy szebb legyen a dolog,az egyik injektor volt hogy beragadt...Így az nem nyitott,nem kapott anyagot az egyik henger és csinált érdekes dolgokat :-(
Van rĂłla video a youtubeon Peugeot 306 alapjĂĄrat problĂŠma nĂŠven.
Mind a 4 injektort kicserĂŠltem ĂŠs azĂłta nincs problĂŠma :-)
Az ECU ezeket figyeli alapjĂĄrat beĂĄllĂ­tĂĄsĂĄhoz:
-MAP szenzor -Víz hőmérséklet -Lambdaszonda érték és ha jól emlékszem akkor a folytószelep állás értékét.
RemĂŠlem sikerĂźl megoldani a problĂŠmĂĄt :-)

Ăźdv: KrisztiĂĄn

Nem elérhető lavi94

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2021 Január, 07, 16:15:15
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #406 Dátum: 2018 Január, 25, 21:32:14 »
Sziasztok!
1998 1.6 8V , NFZ Motronic 5.2 es rendszer
Nekem is bekĂśvetkezett az alapjĂĄrati gond. :D
ElĂśszĂśr csak menetkĂśzben kuplung kinyomĂĄsnĂĄl leĂĄllt.
Üzemmeleg motornál is a mutatón látszik az ingadozás.
MostanĂĄba beindulni is csak gĂĄzadĂĄssal szokott,ilyenkor ha beindul s elengedem a gĂĄzt akkor szinte vagy 500 as alapjĂĄrattal ketyeg mikĂśzben majd leĂĄll. AztĂĄn felpĂśrgetem s megjavul. Amiket leĂ­rtatok mindent megcsinĂĄltam.
Kábelhiba , test hiba leellenőriztem nincs sehol.
CserĂŠlve lett :
Lambdaszonda, vĂ­zgomba, alapjĂĄratszab., sebesĂŠg jeladĂł, fojtĂłszelep ĂĄllĂĄs ĂŠrz.,
Sehol nem szĂ­v falsot . vĂĄkumcsĂśvek rendben.
Map szenzor okozhatja ezt ? Mert mår a ECUn kívßl csak azt nem cserèltem.
Előre is köszönöm a segítséget!

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #407 Dátum: 2018 Január, 26, 17:30:49 »
Sziasztok!
1998 1.6 8V , NFZ Motronic 5.2 es rendszer
Nekem is bekĂśvetkezett az alapjĂĄrati gond. :D
ElĂśszĂśr csak menetkĂśzben kuplung kinyomĂĄsnĂĄl leĂĄllt.
Üzemmeleg motornál is a mutatón látszik az ingadozás.
MostanĂĄba beindulni is csak gĂĄzadĂĄssal szokott,ilyenkor ha beindul s elengedem a gĂĄzt akkor szinte vagy 500 as alapjĂĄrattal ketyeg mikĂśzben majd leĂĄll. AztĂĄn felpĂśrgetem s megjavul. Amiket leĂ­rtatok mindent megcsinĂĄltam.
Kábelhiba , test hiba leellenőriztem nincs sehol.
CserĂŠlve lett :
Lambdaszonda, vĂ­zgomba, alapjĂĄratszab., sebesĂŠg jeladĂł, fojtĂłszelep ĂĄllĂĄs ĂŠrz.,
Sehol nem szĂ­v falsot . vĂĄkumcsĂśvek rendben.
Map szenzor okozhatja ezt ? Mert mår a ECUn kívßl csak azt nem cserèltem.
Előre is köszönöm a segítséget!

Sajnos Sagem SL96 esetĂĄn ez relatĂ­ve gyakori.
Volt mĂĄr klubtag, akinek meg tudtĂĄk javĂ­tani, nem kellett ECU-t cserĂŠlnie.
Bár előfordulhat, hogy mára olyannyira leesett az ECU+immo+kulcsok ára, hogy olcsóbb botottat venni, mint javíttatni.

Nem elérhető lavi94

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2021 Január, 07, 16:15:15
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #408 Dátum: 2018 Január, 29, 21:48:50 »
Sajnos Sagem SL96 esetĂĄn ez relatĂ­ve gyakori.
Volt mĂĄr klubtag, akinek meg tudtĂĄk javĂ­tani, nem kellett ECU-t cserĂŠlnie.
Bár előfordulhat, hogy mára olyannyira leesett az ECU+immo+kulcsok ára, hogy olcsóbb botottat venni, mint javíttatni.
Akkor ezekből kĂśvetkeztetve nagy valĂłszĂ­nĹąsĂŠggel ECUt kell cserĂŠlnem. Esetleg nem tudod a klubtag nevĂŠt?  KĂśszĂśnĂśm a vĂĄlaszt.

Nem elérhető Palicz Gergő

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 12
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Március, 02, 22:10:20
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #409 Dátum: 2018 Március, 27, 19:49:25 »
Üdv mindenkinek!

Én még teljesen új vagyok az oldalon. de az autóm már megvan 5 éve. 1.4 benzin break. Lenne egy probléma vele. Mégpedig hogy télen de csak télen előjön nála hogy ha beindítom akkor az alapjárat felmegy az egekbe.(3000 környéke) volt lambda-szonda cserélve 4éve. a másik ami ehhez köthető hogy váltásnál leesik a fordulat 8-600ra. tudnátok ebben segíteni? Előre is köszönöm

Nem elérhető BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 124
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 24, 14:20:46
AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #410 Dátum: 2018 Március, 27, 19:55:58 »
Légszűrő csere volt?
AlapjĂĄrati motor tisztĂ­tĂĄs?

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről


Nem elérhető Palicz Gergő

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 12
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Március, 02, 22:10:20
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #411 Dátum: 2018 Március, 27, 20:01:58 »
alapjĂĄrati motor volt anno tisztĂ­tva. szĹąrő is. ma jĂśtt az Ăşj tikkje. menetkĂśzbe leĂĄll  :P

Nem elérhető BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 124
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 24, 14:20:46
AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #412 Dátum: 2018 Március, 27, 20:04:57 »
És a leállás váltásnál,mikor a kuplungot benyomod akkor csinálja?

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről


Nem elérhető Palicz Gergő

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 12
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Március, 02, 22:10:20
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #413 Dátum: 2018 Március, 27, 20:08:22 »
igen akkor ĂĄll le amikor kuplung van. leesik a fordulat ĂŠs annyi a vilĂĄgnak.

Nem elérhető BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 124
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 3
  • :2021 Október, 24, 14:20:46
AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #414 Dátum: 2018 Március, 27, 20:40:44 »
HĂĄt........
Map szenzor is lehet........
Meg esetleg valamelyik hőgomba.......
A hőgombát te is le tudod ellenőrizni!
Elinditod reggel az autót,és egyeséve lehúzod a hőgombárol a csatit!
1 van a hűtőn,és 2 a hengerfejnél a termoszttát körül!
AmelyiknĂŠl a magas alapjĂĄrat visszaĂĄll az kell kicserĂŠlni!
Ezt sem ĂĄrt ĂĄttanulmĂĄnyozni! http://cloud.tapatalk.com/s/5aba8ff126ae3/HELLA_Catalogue.pdf

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről


Nem elérhető Palicz Gergő

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 12
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2019 Március, 02, 22:10:20
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #415 Dátum: 2018 Március, 28, 10:42:59 »
KĂśsz a seĂ­tsĂŠget. na megnĂŠztem. a hĹątőnĂŠl volt valami utĂłlagos relĂŠ berakva de semmi nem volt rĂĄkĂśtve. mindez sorkapocsba megkĂśtve  :-\ szval leszedtem a relĂŠt. ĂŠs ĂşjrakĂśtĂśttem. de a hiba mĂŠg fent ĂĄll. ma mĂŠg tovĂĄbb keresem a hibĂĄt

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #416 Dátum: 2018 Május, 05, 19:29:04 »
Sziasztok!

Kéne egy kis (SOS) segítség... Még soha nem volt ilyen. Indítózás után az alapjárat felmegy 4000-re. Utána több próbálkozás után is ugyanennyi, néha felmegy 4500-ra is. Mi lehet a gond? Az alapjárati motor (VDO) kb. 1 éve lett cserélve. Lehetséges, hogy koszos lett ennyi idő alatt? Ezt kell kipucolni, ugye? WD40 jó rá? Az immobilizer lehet esetleg hibás?

Köszönöm előre is!

Nem elérhető zimurgy

  • ModerĂĄtor
  • KlubfĂźggő
  • ****
  • Hozzászólások: 3.576
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 337
  • :2024 Április, 18, 09:50:02
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #417 Dátum: 2018 Május, 07, 16:03:03 »
Sziasztok!

Kéne egy kis (SOS) segítség... Még soha nem volt ilyen. Indítózás után az alapjárat felmegy 4000-re. Utána több próbálkozás után is ugyanennyi, néha felmegy 4500-ra is. Mi lehet a gond? Az alapjárati motor (VDO) kb. 1 éve lett cserélve. Lehetséges, hogy koszos lett ennyi idő alatt? Ezt kell kipucolni, ugye? WD40 jó rá? Az immobilizer lehet esetleg hibás?

Köszönöm előre is!

Immot nem tudom elkĂŠpzelni hibaoknak.
TisztĂ­tani jobb a WD40-nĂŠl a fĂŠktisztĂ­tĂł.

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #418 Dátum: 2018 Május, 07, 20:42:40 »
Immot nem tudom elkĂŠpzelni hibaoknak.
TisztĂ­tani jobb a WD40-nĂŠl a fĂŠktisztĂ­tĂł.

Köszi a választ! Meglátjuk, szerdán megy az autó szervizbe... Szólni fogok, hogy féktisztítót használjanak, ha lehet. Fura tényleg, mert 1 éve lett cserélve az alapjárati motor, egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy ennyi idő alatt bekoszolódna. Nem is használjuk sokat az autót, és főleg autópályán megy. Na mindegy... Az immo (ill. az utólagos riasztó) különben tud érdekes meglepetéseket okozni, más típusnál legalábbis tapasztaltam fura elektromos anomáliákat.

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #419 Dátum: 2018 Május, 09, 23:18:06 »
Immot nem tudom elkĂŠpzelni hibaoknak.
TisztĂ­tani jobb a WD40-nĂŠl a fĂŠktisztĂ­tĂł.

Ma elvittem az autót szervizbe. Kiderült: "fennakadt" az alapjárat, az alapjárati motorral volt/van a gond. Semmi előjele nem volt az egésznek, abszolút vigyázok az autóra, minden törődést megkap. A durva az, hogy ez egy gyári VDO (made in Germany!), kb. 1 éve lett cserélve. No comment, ennyit erről. Megpiszkálták, ki sem kellett tisztítani, lehúzták róla a stekkert, most így jó, de persze ez csak átmeneti, nem végleges megoldás. Talán garanciás még, ki kell cserélni. Azért ez tanulságos szerintem, így bízzon az ember a gyári VDO-ban...

Nem elérhető juli98

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Május, 13, 15:09:36
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #420 Dátum: 2018 Május, 13, 15:09:37 »
hello mindenki, egy keressel ordulok hozzĂĄtok! van egy peugeot 106 1124 kobcentis 1999 evjaratu autom es kellene egy kep hozza ami tartalmazza a motor kapcsolasi rajzot, az autohoz nem kaptam javitasi konyvet es nem akarom eldobni vagy eladni se mert a szivemhez nott az auto, kerlek titeket segitsetek, elore is koszonom

Nem elérhető tibor

  • FĂŠrfiak
  • Kezdő
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 0
  • :2018 Június, 11, 21:28:15
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #421 Dátum: 2018 Június, 11, 00:22:16 »
Sziasztok! Már több hozzászólást is láttam a fórumon az alapjárati problémával kapcsolatban, viszont nem tudom, hogy mihez kezdjek. Bevallom nem értek sokat az autószereléshez, ezért kérem a segítségeteket. Hidegen az alapjárat vagy nincs vagy nagyon alacsonyan ingadozik, vagy le is áll és gázadással újra kell indítani. Melegen vagy 1400 vagy 1800 és 2000 között áll. Ráadásul, 2018.06.09-én Budapestről hazafelé az M0 autóúton több kilométeren keresztül elkezdett rángatózni 100-120 km/h között és csak akkor szűnt meg, ha több gázt adtam neki. Ha csökkent a sebesség, újra ezt csinálta. De mindezt csak akkor , ha tartani akartam a sebességet. Az autószerelő számítógépe szerint alapjárat szabályzó rendszer hiba. Ő szerinte alapjárati motor. Szerviz diagnosztika (Citroen, Zalaegerszegen nincs peugeot szerviz) szerint, szívócső nyomás érzékelő, amit ki is cseréltünk, de nem változott semmi. Mivel a hozzászólásokból ítélve, itt még nagyon sok minden lehetséges, ti mivel kezdenétek, ami szerintetek a legvalószínűbb? Várom a mielőbbi válaszotokat.
KĂśszĂśnettel, Tibor

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #422 Dátum: 2019 November, 17, 19:02:14 »
tSziasztok!

MostanĂĄban csinĂĄlja azt az autĂł, hogy hidegen beindĂ­tva a motort, felmegy a (hidegjĂĄrati) alapjĂĄrat kereken 1500 fordulat/percre, kb. 20-30 mĂĄsodpercig, utĂĄna visszamegy 1000 kĂśrĂźlire.

Ez ĂśsszefĂźggĂŠsben lehet a tĂŠli hideggel? NormĂĄlis ez egyĂĄltalĂĄn? Mennyi a normĂĄlis ĂŠrtĂŠke a hideg Ăźzemnek? Nem olyan 1200 kĂśrĂźl?

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #423 Dátum: 2019 November, 19, 14:52:44 »
tSziasztok!

MostanĂĄban csinĂĄlja azt az autĂł, hogy hidegen beindĂ­tva a motort, felmegy a (hidegjĂĄrati) alapjĂĄrat kereken 1500 fordulat/percre, kb. 20-30 mĂĄsodpercig, utĂĄna visszamegy 1000 kĂśrĂźlire.

Ez ĂśsszefĂźggĂŠsben lehet a tĂŠli hideggel? NormĂĄlis ez egyĂĄltalĂĄn? Mennyi a normĂĄlis ĂŠrtĂŠke a hideg Ăźzemnek? Nem olyan 1200 kĂśrĂźl?

Valaki esetleg?

Nem elérhető krisztian

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Hozzászólások: 306
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 29
  • :2024 Január, 29, 19:21:18
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #424 Dátum: 2019 November, 19, 17:10:57 »
Valaki esetleg?

Szia

Nekem rĂŠgebben csinĂĄlt hasonlĂłt,annyi kĂźlĂśnbsĂŠggel hogy kb 2000 fordulatig ment fel indĂ­tĂĄskor majd onnan ĂĄllt be 1200re.
Én akkor alapjĂĄrati motort ĂŠs MAP szenzort cserĂŠltem (nem ezĂŠrt a jelensĂŠg miatt,hanem azĂŠrt mert nĂŠha kuplung kinyomĂĄsra leĂĄllt a motor) azĂłta nem jelentkezett hasonlĂł.Érdemes megprĂłbĂĄlni a cserĂŠt vagy tisztĂ­tĂĄst hĂĄtha segĂ­t  ???

Ăźdv:KrisztiĂĄn

Nem elérhető Mersault

  • FĂŠrfiak
  • Tag
  • *
  • Hozzászólások: 296
  • NĂŠpszerĹąsĂŠg: 2
  • :2023 Április, 23, 10:17:34
Re:AlapjĂĄrati mĹąkĂśdĂŠssel kapcsolatos problĂŠmĂĄk
« Válasz #425 Dátum: 2019 November, 19, 17:21:23 »
Szia

Nekem rĂŠgebben csinĂĄlt hasonlĂłt,annyi kĂźlĂśnbsĂŠggel hogy kb 2000 fordulatig ment fel indĂ­tĂĄskor majd onnan ĂĄllt be 1200re.
Én akkor alapjĂĄrati motort ĂŠs MAP szenzort cserĂŠltem (nem ezĂŠrt a jelensĂŠg miatt,hanem azĂŠrt mert nĂŠha kuplung kinyomĂĄsra leĂĄllt a motor) azĂłta nem jelentkezett hasonlĂł.Érdemes megprĂłbĂĄlni a cserĂŠt vagy tisztĂ­tĂĄst hĂĄtha segĂ­t  ???

Ăźdv:KrisztiĂĄn

Szia KrisztiĂĄn!

KĂśszi a vĂĄlaszt. Fura, mert az alapjĂĄrati cserĂŠlve lett (VDO-ra), tisztĂ­tva is nemrĂŠg, nem hinnĂŠm. Az is lehet simĂĄn, hogy ez normĂĄlis jelensĂŠg, nem is tart sokĂĄig, csak kĂ­vĂĄncsi vagyok, mĂĄs is tapasztalt hasonlĂłt-e...

 


Google PageRank