Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Le

Szerző Téma: Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák  (Megtekintve 203769 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

WeeWee

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: Bordó
  • Évjárat: 1999,11
  • Kor: 15
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #300 Dátum: 2015 Február, 03, 10:12:21 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Az alapjárat ingadozással kezdődött alapjárati motor csere karburátor pucolás megtörtént így már csak idegen csinálja. (Jupi)
A problémámhogy hidegen tökéletesen indul majd 20 min után leállítom és az istenért sem akar beindulni kisgáz nem segít padlógáz olykor megoldja a problémát????
Ac pumpa 3 hónapja lett cserélve, ac pumpa relé kiiktatva (nem találok alkatrészt)
Hibának a relét és az alapjárati motor cserét írta (rutintalan nem autószerelő anyuka vagyok friss jogsival)

Előre is köszi
Naplózva

gyurlaci

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1993
  • Kor: 57
  • Lakóhely: Törökbálint
  • Motor: 1.4
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #301 Dátum: 2015 Február, 08, 18:10:52 »

Na nekem is kezdi a raplit az öregem.
Kezdődött azzal hogy néha menet közben nem akarta visszaejteni a fordulatszámot,csak ha kinyomott kuplunggal belerúgtam a gázpedálba.
A következő az lett hogy az alapjárat 1200-1500 között ingadozik és alacsony fordulatról gyorsításkor rángat.Indulni indul.Nekiálltam szétszedni ebben a zergeb***ó hidegben  de azután feladtam.Nekem semmi sem ott van ahol a topikban látható képek szerint lennie kellene.(93-as KDX motorkód)
Kapott egy kis felületi féktisztítós befújást de persze semmi változás.
Mindjárt írok privit Rozsahegyirnek ezen már csak ő tud segíteni vagy a piócás ember.
Úgy hogy most beröffentettem a kispókot, azon csak 4-2 henger van meg karbicsek.

 
Naplózva

Szabimeister

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 2.0 - 8V
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #302 Dátum: 2015 Február, 08, 23:19:54 »

Ha a kartergázból lecsapódó olaj, akkor annyit kell törődni vele, hogy néha kipucolod.
Legtöbbször ez okozza az alapjárati motor elkoszolódását.

Sziasztok, próbálok csatolni képet hátha abból egyértelműbben megítélhető az olaj mennyisége a szívócsőben(ez a mennyiség kb november vége óta jött össze):


Ez még normális vagy már érdemes lenne felkeresnem egy jó szervízt?
Naplózva

DodyG

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 9
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1999/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #303 Dátum: 2015 Február, 11, 02:39:37 »

Sziasztok!
Tudom, h nem kéne sokat írni, így igyexem röviden, és szmájlik nélkül... :)
Nekem is van valami probléma az autóval, ami NEM alapjárati, csak itt találtam ehhez kapcsolódóan tippeket...
1:
amikor olyan 30-40 fok körüli hőmérsékletet elér, olyat csinál, mint amikor 1-2 gyertya meghalt, vagyis köhög, és le akar állni.
2:
ha nem figyelek, akkor le is áll, és csak olyan kb 10 perc után indul be, akkor megy rendesen.
3:
ha figyelek, akkor is kell várni olyan kb 5 percet.
4:
alapjáraton, ha nem csinálok semmit, és üresben áll az autó, akkor simán megy.
5:
ha rálépek FINOMAN a gázra, akkor leáll, ha nem veszem el a lábam róla.
6:
ha NAGYON rálépek, akkor simán leáll, vagyis ha álló helyzetben van, semmit nem tudok csinálni,
6A:
ha menet közben csinálja, akkor "padlógázzal" elmegy, de szaggatottan jár a motor /tényleg mintha gyertyahibás lenne/.
6B:
amikor szaggat, utána-közben "füstölög" rendesen...
7:
időnként, mielőtt elkezd "baromkodni", ha üresben jár, fel-felugrik az alapjárat 1500 fölé is akár, amúgy olyan 1000-1100 körül van.

Amúgy teljesen normális, elégedett vagyok vele.
Ez a hiba zavaró, mert hajlamos lemeríteni az akksit, annyira beáll...
Régebben is volt HASONLÓ gond, bár ott és akkor EZ annyira nem volt feltűnő, mert kifigyeltem, h akkor szórakozott, amikor olyan hőmérsékletű lett, hogy éppen elkezdett elemelkedni a vízhőfokmérő a "pöcöktöl".
De ha ott leállt, akkor inkább ott kellett hagyni, mert csak nagyon nehezen indult el, viszont hiidegben, melegben, hidegen, melegen teljesen és tökéletesen működött.

 Bocs, ha valahol már meg lett volna írva a hibajavítás, de kb 2 hete gyúrom a dolgot, és előtte vagy 2 évig próbálkoztam, h hátha...
Azért írtam ma ide, mert miközben olyan leírást kerestem, h hol van a biztosítéktáblája /mert éppen nem műxik egyik első elektromos ablakemelőm sem/, kidobta ezt a linket, és gondoltam, hátha ... :)

 Előre is köszi BÁRMILYEN segítséget!
Van ismerős autószerelő, ő javította valamilyen szinten az előző felmelegedéses dolgot, a javaslata az, h ha lesz pénzem, akk érdemes kipróbálni egy használtas alapjárati /léptető??/motort, mert valszeg az a baj, de hátha nem... ;)

 Sziasztok, jó éjt! :)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #304 Dátum: 2015 Február, 11, 07:51:41 »

Sziasztok!
Tudom, h nem kéne sokat írni, így igyexem röviden, és szmájlik nélkül... :)
Nekem is van valami probléma az autóval, ami NEM alapjárati, csak itt találtam ehhez kapcsolódóan tippeket...
1:
amikor olyan 30-40 fok körüli hőmérsékletet elér, olyat csinál, mint amikor 1-2 gyertya meghalt, vagyis köhög, és le akar állni.
2:
ha nem figyelek, akkor le is áll, és csak olyan kb 10 perc után indul be, akkor megy rendesen.
3:
ha figyelek, akkor is kell várni olyan kb 5 percet.
4:
alapjáraton, ha nem csinálok semmit, és üresben áll az autó, akkor simán megy.
5:
ha rálépek FINOMAN a gázra, akkor leáll, ha nem veszem el a lábam róla.
6:
ha NAGYON rálépek, akkor simán leáll, vagyis ha álló helyzetben van, semmit nem tudok csinálni,
6A:
ha menet közben csinálja, akkor "padlógázzal" elmegy, de szaggatottan jár a motor /tényleg mintha gyertyahibás lenne/.
6B:
amikor szaggat, utána-közben "füstölög" rendesen...
7:
időnként, mielőtt elkezd "baromkodni", ha üresben jár, fel-felugrik az alapjárat 1500 fölé is akár, amúgy olyan 1000-1100 körül van.

Amúgy teljesen normális, elégedett vagyok vele.
Ez a hiba zavaró, mert hajlamos lemeríteni az akksit, annyira beáll...
Régebben is volt HASONLÓ gond, bár ott és akkor EZ annyira nem volt feltűnő, mert kifigyeltem, h akkor szórakozott, amikor olyan hőmérsékletű lett, hogy éppen elkezdett elemelkedni a vízhőfokmérő a "pöcöktöl".
De ha ott leállt, akkor inkább ott kellett hagyni, mert csak nagyon nehezen indult el, viszont hiidegben, melegben, hidegen, melegen teljesen és tökéletesen működött.

 Bocs, ha valahol már meg lett volna írva a hibajavítás, de kb 2 hete gyúrom a dolgot, és előtte vagy 2 évig próbálkoztam, h hátha...
Azért írtam ma ide, mert miközben olyan leírást kerestem, h hol van a biztosítéktáblája /mert éppen nem műxik egyik első elektromos ablakemelőm sem/, kidobta ezt a linket, és gondoltam, hátha ... :)

 Előre is köszi BÁRMILYEN segítséget!
Van ismerős autószerelő, ő javította valamilyen szinten az előző felmelegedéses dolgot, a javaslata az, h ha lesz pénzem, akk érdemes kipróbálni egy használtas alapjárati /léptető??/motort, mert valszeg az a baj, de hátha nem... ;)

 Sziasztok, jó éjt! :)

Szia!

Elsőnek én egy diagnosztikát csináltatnék az autón, hátha van hibakód.
Utánna könnyebb lenne elindulni a hibakeresésben.
Naplózva

DodyG

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 9
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1999/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #305 Dátum: 2015 Február, 11, 20:21:30 »

« Válasz #304 Dátum: Ma - 07:51:41 »
Szia, köszi, majd rajta leszek a dolgon!
Ha van valami, és nem tudják megcsinálni, akkor, remélem, nem gond, ha megint jövök sipnyogni! :)
Jó éjt! :)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #306 Dátum: 2015 Február, 11, 20:58:11 »

« Válasz #304 Dátum: Ma - 07:51:41 »
Szia, köszi, majd rajta leszek a dolgon!
Ha van valami, és nem tudják megcsinálni, akkor, remélem, nem gond, ha megint jövök sipnyogni! :)
Jó éjt! :)

Péntekenként szokott lenni klubtali a lurdyban.
Előfordulnak ott olyan emberek, akik sokmindent láttak már.  :-!
Naplózva

DodyG

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 9
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1999/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #307 Dátum: 2015 Február, 16, 11:13:22 »

Péntekenként szokott lenni klubtali a lurdyban.
Előfordulnak ott olyan emberek, akik sokmindent láttak már.  :-!

Szia, és köszi!

 Bocs, ma megint rájöttem valamire, és ne haragudjatok, de azt hiszem, nem butaság ide beírni, mert amikor valami új dologra jövök rá, talán mind segít majd a kocsi hibájának a felderitésében, viszont elfelejtem később, és amúgy is hátha valakinek tényleg hasnló problémája van-volt-lesz... ;)

 Íme a mai kalandom, hajnali minusz ezer fokban ugyanaz, mint fent, be akartam fordulni a főútról egy mellékebb :D útra, és a fordulás KÖZBEN kicist meghat, vagyis alig bírt elindulni,
ÁMDE!!!
alapjáraton hagyva, egyesben szépen bevitte az autót...

Tehát azt hiszem, mégiscsak az alapjárati valamivel van-lehet baj, mert mintha sok üzemanyagot kapna...

//Más:
megtaláltam közben a könyvet, és a biztosíték-táblát is, de a bizti jó, úgyhogy azt hiszem, nem kerülhető el majd az ajtó/k/ szétbontása az elektromos ablakemelő hiba miatt... :( //

Sziasztok, mindent köszi, és majd még jelentkezem!

Dody
:)
Naplózva

lordy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 26
  • Lakóhely: pest megye
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #308 Dátum: 2015 Február, 20, 08:06:41 »

Na nekem is kezdi a raplit az öregem.
Kezdődött azzal hogy néha menet közben nem akarta visszaejteni a fordulatszámot,csak ha kinyomott kuplunggal belerúgtam a gázpedálba.
A következő az lett hogy az alapjárat 1200-1500 között ingadozik és alacsony fordulatról gyorsításkor rángat.Indulni indul.Nekiálltam szétszedni ebben a zergeb***ó hidegben  de azután feladtam.Nekem semmi sem ott van ahol a topikban látható képek szerint lennie kellene.(93-as KDX motorkód)
Kapott egy kis felületi féktisztítós befújást de persze semmi változás.
Mindjárt írok privit Rozsahegyirnek ezen már csak ő tud segíteni vagy a piócás ember.
Úgy hogy most beröffentettem a kispókot, azon csak 4-2 henger van meg karbicsek.

 

nos. a probléma ugyan az. én beszereztem egy másik központi ijnyektort.  most viszont meg leál ez a rontás. mert úgy tűnik hogy nem kap elegendő naftát.  egyenlőre nem tudom hogy a rossz indító beálítás miatt vagy miért.  de az már elsőre feltűnt hogy a pillangószelep kisebb mint a régin volt.  majd megpróbálok képet is  csinálni.
Naplózva

Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 105
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1996,05
  • Lakóhely: Győr
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #309 Dátum: 2015 Február, 20, 18:16:36 »

Na nekem is kezdi a raplit az öregem.
Kezdődött azzal hogy néha menet közben nem akarta visszaejteni a fordulatszámot,csak ha kinyomott kuplunggal belerúgtam a gázpedálba.
A következő az lett hogy az alapjárat 1200-1500 között ingadozik és alacsony fordulatról gyorsításkor rángat.Indulni indul.Nekiálltam szétszedni ebben a zergeb***ó hidegben  de azután feladtam.Nekem semmi sem ott van ahol a topikban látható képek szerint lennie kellene.(93-as KDX motorkód)
Kapott egy kis felületi féktisztítós befújást de persze semmi változás.
Mindjárt írok privit Rozsahegyirnek ezen már csak ő tud segíteni vagy a piócás ember.
Úgy hogy most beröffentettem a kispókot, azon csak 4-2 henger van meg karbicsek.
 

Nálam is kezd ez a dolog kialakulni.
Nekem a kezdetek óta hasonló a dolog a fordulatszámmal. Azaz pl. váltás közben mindig  2-5mp-ig marad a fordulatszám, és csak utána esik vissza az alapjáratra.
itt jön az alapjárati probléma. leesik a fordulat 700 körülre, majd vissza 1200-1300 környékére. ezt eljátsza (hangulattól függően) 3-4-5-6x, majd beáll olyan 900 körüli alapjáratra (üzemmeleg a motornál).
Piros lámpánál állva a fordulatom 900-1000között folyamatosan ingadozik, és bizonyos időközönként "remeg" hozzá a kasztni is. Legalább van benne talpmasszázs :)

még teljes mértékben használható a kocsi, sosem fulladtam még le ezen probléma miatt. eleinte is észlalhatő volt ez az effekt, de mostanában egyre inkább -> több idő kell neki, mire beáll az alapjárat, stb...

kellene aggódnom, vagy el tudok még ezzel így közlekedni évekig? (mert engem annyira nem zavar :) )
Naplózva
1996 306 Roland Garros

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #310 Dátum: 2015 Február, 21, 00:21:44 »

Nálam is kezd ez a dolog kialakulni.
Nekem a kezdetek óta hasonló a dolog a fordulatszámmal. Azaz pl. váltás közben mindig  2-5mp-ig marad a fordulatszám, és csak utána esik vissza az alapjáratra.
itt jön az alapjárati probléma. leesik a fordulat 700 körülre, majd vissza 1200-1300 környékére. ezt eljátsza (hangulattól függően) 3-4-5-6x, majd beáll olyan 900 körüli alapjáratra (üzemmeleg a motornál).
Piros lámpánál állva a fordulatom 900-1000között folyamatosan ingadozik, és bizonyos időközönként "remeg" hozzá a kasztni is. Legalább van benne talpmasszázs :)

még teljes mértékben használható a kocsi, sosem fulladtam még le ezen probléma miatt. eleinte is észlalhatő volt ez az effekt, de mostanában egyre inkább -> több idő kell neki, mire beáll az alapjárat, stb...

kellene aggódnom, vagy el tudok még ezzel így közlekedni évekig? (mert engem annyira nem zavar :) )

Egy jó alapos alapjárati tisztítást meg kéne ejteni, attól a legtöbb tünet el szokott múlni.
Naplózva

lordy

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1994
  • Kor: 26
  • Lakóhely: pest megye
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #311 Dátum: 2015 Március, 25, 19:44:37 »

Ha már itten tartunk . nekem van tökéletesen münködő!! 4csatlakaozótüskés alapjárati motorom eladó. meg hozzá alkatrésznek bosh központi injektorvan benne használható dolog. de ezek közé nem sorolható a fujtószelepállásérzékelő.  ha valaki érdeklődik. a roky.man@freemail.hu címre irhat.  blingdriveingsmiley
Naplózva

DodyG

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 9
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 1999/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #312 Dátum: 2015 Március, 27, 01:27:16 »

Sziasztok!

 Mindenkinek mindent köszi! :)

Az autó "megjavult", hála egy szigethalmi "franciaautószerelőnek"! :)
A hibát nálam az egyik "gomba" okozta.
Odavittem egyik nap dél körül, mondtam, h várni kell, h lehűljön, és amikor elindítja, jelentkezni szokott, kb mindig. ;)
Másnap délután kész volt, a diagnosztika kimutatta, ha jól emléxem, a zöld vagy melyik gombát, azt hiszem, azt mondta, a motorvezérlő jeladó volt a bűnös.
Jelezte azt is, h észlelte a hibát, tehát "tudja, miről beszélek"... :D
Kicserélte, kipróbálta, én is kipróbáltam azóta párszor, és teljesen korrektül sikerült, hibamentes.

/ugyan nem ide tartozik, de egyben jelentem :D , ki lett cserélve a féltengely-szimering is, mert ott meg állítólag egy liter olaj csöpögött el, de ezt már más csinálta.
és szintén nem ide, de már csak az ablakemelő-hibám van, azt meg talán, amikor egyszer jó idő lesz, megnézem...
végülis mégiscsak itt-ott villanyász voltam, egy elektromos kapcsolás nem okozhat gondot! :) /

Mégegyszer mindenkinek mindent köszi, bocs az OFF-okért, további sok sikert és szerencsét, jó autót és sikeres szereléseket:

Dody
:)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #313 Dátum: 2015 Március, 27, 07:40:09 »

Sziasztok!

 Mindenkinek mindent köszi! :)

Az autó "megjavult", hála egy szigethalmi "franciaautószerelőnek"! :)
A hibát nálam az egyik "gomba" okozta.
Odavittem egyik nap dél körül, mondtam, h várni kell, h lehűljön, és amikor elindítja, jelentkezni szokott, kb mindig. ;)
Másnap délután kész volt, a diagnosztika kimutatta, ha jól emléxem, a zöld vagy melyik gombát, azt hiszem, azt mondta, a motorvezérlő jeladó volt a bűnös.
Jelezte azt is, h észlelte a hibát, tehát "tudja, miről beszélek"... :D
Kicserélte, kipróbálta, én is kipróbáltam azóta párszor, és teljesen korrektül sikerült, hibamentes.

/ugyan nem ide tartozik, de egyben jelentem :D , ki lett cserélve a féltengely-szimering is, mert ott meg állítólag egy liter olaj csöpögött el, de ezt már más csinálta.
és szintén nem ide, de már csak az ablakemelő-hibám van, azt meg talán, amikor egyszer jó idő lesz, megnézem...
végülis mégiscsak itt-ott villanyász voltam, egy elektromos kapcsolás nem okozhat gondot! :) /

Mégegyszer mindenkinek mindent köszi, bocs az OFF-okért, további sok sikert és szerencsét, jó autót és sikeres szereléseket:

Dody
:)

Na szuper, hogy megoldódott. Igen, a zöld hőgomba az ecu-nak adja a hőmérséklet jelet.  :-!
Naplózva

ttibi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Lakóhely: Győr
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #314 Dátum: 2015 Április, 21, 23:03:05 »

Nagy Ember vagy Uram! Köszönöm szépen a segítséget !!!  _pug
A fordulatszám alatti kis mutató az miŰ? én egy 16 os benzinest vette, de folyamatosan a minimumra mutat, sé nem tudom megfejteni a titkát...
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #315 Dátum: 2015 Április, 21, 23:31:16 »

A fordulatszám alatti kis mutató az miŰ? én egy 16 os benzinest vette, de folyamatosan a minimumra mutat, sé nem tudom megfejteni a titkát...

Ha erre gondolsz:



Akkor olajszint jelző.
Viszont, ha nem mozdul meg gyujtás ráadásakor, akkor rossz, vagy nincs bekötve, mert az óra nem a gyárija.
Naplózva

amcsi01

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1999
  • Kor: 16
  • Lakóhely: Dombóvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #316 Dátum: 2015 Június, 01, 21:15:14 »

Sziasztok
A segítségeteket kérném nem rég vettem egy 99 Es 14 Es szedánt az alapjárat hidegen jó de melegen fel megy 3000 ig és ingadozik ja és a légszűrőben olaj van a kettő össze függ egymással?? Egy szerelő azt mondta hogy az egész motort szét kell szedni és ez 130 ezerbe kerülne kB ez reális ár ??
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #317 Dátum: 2015 Június, 01, 22:23:41 »

Sziasztok
A segítségeteket kérném nem rég vettem egy 99 Es 14 Es szedánt az alapjárat hidegen jó de melegen fel megy 3000 ig és ingadozik ja és a légszűrőben olaj van a kettő össze függ egymással?? Egy szerelő azt mondta hogy az egész motort szét kell szedni és ez 130 ezerbe kerülne kB ez reális ár ??

Szia!

Az alapjárati ingadozásnak sok oka lehet, többek közt az általad említett karter olaj elkoszolja az alapjárati motort. Ki kellene alaposan pucolni.
Naplózva

Metzmi

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 105
  • Autó színe: zöld
  • Évjárat: 1996,05
  • Lakóhely: Győr
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #318 Dátum: 2015 Június, 02, 20:06:57 »

Sziasztok
A segítségeteket kérném nem rég vettem egy 99 Es 14 Es szedánt az alapjárat hidegen jó de melegen fel megy 3000 ig és ingadozik ja és a légszűrőben olaj van a kettő össze függ egymással?? Egy szerelő azt mondta hogy az egész motort szét kell szedni és ez 130 ezerbe kerülne kB ez reális ár ??

130e? :)
ha az egész motorodat az utolsó csavarig szétszedi, és az összerakás közben kicseréli az összes kopott alkatrészt, akkor végülis korrekt árat kaptál.
de egy alapjárati motor tisztításért... inkább keress egy másik szerelőt  ;D
Naplózva
1996 306 Roland Garros

lukacsnorbert

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 39
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 1997.07
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Diósjenő
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #319 Dátum: 2015 Augusztus, 25, 17:33:08 »

sziasztok!

Igazábol nem biztos hogy jo helyre írom a kínomat.
Olyan problémám van, hogy az alapjáratom ingadozik össze-vissza, mikor  milyen kedve van. Van amikor jo, de van amikor nincs is. Pl. piros lápánál állás 5mp és leáll. Az alapjárati motor takarítás után is. Gyertya új, trafo "új", gyujtó kábelek újak. Ráadásul még olyat is produkál, hogy alapjáraton csak olyn 3,5 henger megy. Fordulaton úgyérzem megy mind a négy, de viszont lomha vagy gyengébb mint volt. Szerintetek mi lehet a gond? Az alapjárat nagyon idegesít.

Válaszokat előre is köszi mindenkinek.
Naplózva

totocska

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 71
  • Autó színe: ezüst
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 19
  • Lakóhely: csákvár
  • Motor: 1.4
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #320 Dátum: 2015 Szeptember, 26, 10:50:32 »

sziasztok! segítséget kérnék.1.4 benzines 20éves motoromonKDX  az alapjárat énekel, normálból felmegy a fordulat majd vissza és újra ,és újra ...Nem sikerült még megfejteni mikor van ez a történés,van hogy hetekig nincs majd egyszercsak kezdődik bored .így műszaki (is) előtt igen kellemetlen ez a dolog.Olvasva a topikban üresjárati rendszer tisztítása (,?,) segíthetne.hogyan kellene ezt csinálnom?
üdv Totocska
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #321 Dátum: 2015 Szeptember, 26, 12:13:08 »

sziasztok! segítséget kérnék.1.4 benzines 20éves motoromonKDX  az alapjárat énekel, normálból felmegy a fordulat majd vissza és újra ,és újra ...Nem sikerült még megfejteni mikor van ez a történés,van hogy hetekig nincs majd egyszercsak kezdődik bored .így műszaki (is) előtt igen kellemetlen ez a dolog.Olvasva a topikban üresjárati rendszer tisztítása (,?,) segíthetne.hogyan kellene ezt csinálnom?
üdv Totocska

Szia!

Bekapcsoltam neked a főoldalon a Tippek trükkök menüt, ott le van írva.
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #322 Dátum: 2015 Október, 30, 08:54:36 »

Szep napot kivanok mindenkinek.
Rogton kezdenem is a lenyeggel:
tunetek: reggel, hideg idoben (-<0-10 C fok) ha inditom az autot, beindul rendesen, azonban az alapjaratom neha magatol is felkuszik a 2000-3000 intervallumba, es ha ezt nem is teszi egybol, amint elindulok es a gazra lepve felporgetem az emlitett fordulatszamig, ugy ott marad es hiaba veszem le a labam a gazpedalrol, a motor fordulata nem esik vissza szuk 1000re.  Ilyenkor egy ujrainditas neha segit, neha az sem eleg, es amig az uzemi meleg nem all be, addig csinalja az eszet. Osszefuggest csak ennyit tudtam megallapitani: hideg kulso homerseket, hideg motor.  Nyaron ilyen gondjaim nem voltak.  Bowden allapota ellenorizve, nem ott szorul.
Vegigolvastam ezt a topicot, ertem, hogy az alapjarati motor pucolasa sok gondot megoldott, de ott legtobbszor ingadozo, meg alacsony fordulatszam volt a problema tunete. Itt meg forditva, a fennakado 3000bol kellene lecsalogatni normal szintre az alapjaratot. Persze attol lehet, hogy nekem is ez a megoldas kell.
Hamarosan elszanom magam az alapjarati motorka kiszerelesere, pucolasara es azt is megvizsgalom akkor, hogy mennyire olajas, kormos, vagy mas kosz talalhato e a szivocsoben.
Kerem, ha valaki szembesult ezzel a tunetegyuttessel, es tudja ra a megoldast, irja meg nekem is. Koszonom elore is.
udv.
Naplózva

Nemo

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 827
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 2000,04
  • Kor: 27
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #323 Dátum: 2015 Október, 30, 19:46:42 »

Szep napot kivanok mindenkinek.
Rogton kezdenem is a lenyeggel:
tunetek: reggel, hideg idoben (-<0-10 C fok) ha inditom az autot, beindul rendesen, azonban az alapjaratom neha magatol is felkuszik a 2000-3000 intervallumba, es ha ezt nem is teszi egybol, amint elindulok es a gazra lepve felporgetem az emlitett fordulatszamig, ugy ott marad es hiaba veszem le a labam a gazpedalrol, a motor fordulata nem esik vissza szuk 1000re.  Ilyenkor egy ujrainditas neha segit, neha az sem eleg, es amig az uzemi meleg nem all be, addig csinalja az eszet. Osszefuggest csak ennyit tudtam megallapitani: hideg kulso homerseket, hideg motor.  Nyaron ilyen gondjaim nem voltak.  Bowden allapota ellenorizve, nem ott szorul.
Vegigolvastam ezt a topicot, ertem, hogy az alapjarati motor pucolasa sok gondot megoldott, de ott legtobbszor ingadozo, meg alacsony fordulatszam volt a problema tunete. Itt meg forditva, a fennakado 3000bol kellene lecsalogatni normal szintre az alapjaratot. Persze attol lehet, hogy nekem is ez a megoldas kell.
Hamarosan elszanom magam az alapjarati motorka kiszerelesere, pucolasara es azt is megvizsgalom akkor, hogy mennyire olajas, kormos, vagy mas kosz talalhato e a szivocsoben.
Kerem, ha valaki szembesult ezzel a tunetegyuttessel, es tudja ra a megoldast, irja meg nekem is. Koszonom elore is.
udv.

Szia!
Nekem is csinálta, hogy feljebb ment az alapjárat, tavaly a tisztítás segített. Idén viszont csinált olyat is h nem igen volt alapjárat úgyhogy cseréltem inkább.
Egyelőre jól muzsikál.
Nem megy se feljebb és nem is fullad.
A tisztítást érdemes megpróbálni, ha nem segít akkor csere.

ui: volt régebben egy hőgomba hibám, ami szintén okozott hasonló tüneteket, de ezt most inkább alapjárati motor hibának gondolnám...
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #324 Dátum: 2015 Október, 30, 23:06:21 »

Szep napot kivanok mindenkinek.
Rogton kezdenem is a lenyeggel:
tunetek: reggel, hideg idoben (-<0-10 C fok) ha inditom az autot, beindul rendesen, azonban az alapjaratom neha magatol is felkuszik a 2000-3000 intervallumba, es ha ezt nem is teszi egybol, amint elindulok es a gazra lepve felporgetem az emlitett fordulatszamig, ugy ott marad es hiaba veszem le a labam a gazpedalrol, a motor fordulata nem esik vissza szuk 1000re.  Ilyenkor egy ujrainditas neha segit, neha az sem eleg, es amig az uzemi meleg nem all be, addig csinalja az eszet. Osszefuggest csak ennyit tudtam megallapitani: hideg kulso homerseket, hideg motor.  Nyaron ilyen gondjaim nem voltak.  Bowden allapota ellenorizve, nem ott szorul.
Vegigolvastam ezt a topicot, ertem, hogy az alapjarati motor pucolasa sok gondot megoldott, de ott legtobbszor ingadozo, meg alacsony fordulatszam volt a problema tunete. Itt meg forditva, a fennakado 3000bol kellene lecsalogatni normal szintre az alapjaratot. Persze attol lehet, hogy nekem is ez a megoldas kell.
Hamarosan elszanom magam az alapjarati motorka kiszerelesere, pucolasara es azt is megvizsgalom akkor, hogy mennyire olajas, kormos, vagy mas kosz talalhato e a szivocsoben.
Kerem, ha valaki szembesult ezzel a tunetegyuttessel, es tudja ra a megoldast, irja meg nekem is. Koszonom elore is.
udv.

Szia!

Ha még sosem volt tisztítva, akkor lesz mit kipucolni.
Fontos, hogy a folytószelepházat is takarítsd ki rendesen.
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #325 Dátum: 2015 Október, 31, 01:07:55 »

[quote
[/quote]
 Köszönöm mindkettőtök válaszát.pucolás után jelzem, hogy megjavult e.
Üdv
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #326 Dátum: 2015 Október, 31, 08:18:55 »

[quote

 Köszönöm mindkettőtök válaszát.pucolás után jelzem, hogy megjavult e.
Üdv

Szerencsére az s3-as alapjárati motor már nem olyan drága, mint az s1-hez való.
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #327 Dátum: 2015 Október, 31, 08:49:16 »


Takarításhoz milyen szer ajánlott?
Utólagos  kenést igényel valamelyik mozgó rész, vagy ez inkább ártana.(wd40), s elég tiszta, de száraz? Köszönöm.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #328 Dátum: 2015 Október, 31, 10:25:31 »

Takarításhoz milyen szer ajánlott?
Utólagos  kenést igényel valamelyik mozgó rész, vagy ez inkább ártana.(wd40), s elég tiszta, de száraz? Köszönöm.

Folytószelep tisztító, vagy féktisztító.
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #329 Dátum: 2015 November, 13, 10:19:57 »

Szep napot mindenkinek. Nos, a hetvegen folytoszeleptisztitoval megpucoltam  mindent amit elerhettem: folytoszelepet, szelephazat, leptetomotort. Megelpo volt, mert az utobbi 3-4 evben tuti nem takaritottak oket es megsem tuntek tulsagosan koszosnak. Pici feketeseg a pillangoszelep elen, de a alapjaratszabalyzo motor meglepoen tiszta volt, konnyen spanolhato tengelyjel.
Csereltem legszurot is. Elso nekifutasbol ugy tunt, eredmenyes volt a beavatkozas, azonban amint ismet egy  huvosebb reggel kellett inditanom az autot, bar indult rendesen, de az alapjarat felkuszott a 3000re es terheles alatt leesett, de benyomott kuplung mellett,  alapjaraton ujra kezdte a kapaszkodast, mindezt az elso ujrainditasig.
A 10mpes betanitasos trukk is megvolt, nem segitett sajnos.
Mit javasoltok, meg mire gyanakodhatnek, hogy megszuntethessem ezt az idegesito problemat.

Folytószelep tisztító, vagy féktisztító.
Naplózva

Szabimeister

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 91
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 2.0 - 8V
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #330 Dátum: 2015 November, 23, 14:01:51 »

Szep napot mindenkinek. Nos, a hetvegen folytoszeleptisztitoval megpucoltam  mindent amit elerhettem: folytoszelepet, szelephazat, leptetomotort. Megelpo volt, mert az utobbi 3-4 evben tuti nem takaritottak oket es megsem tuntek tulsagosan koszosnak. Pici feketeseg a pillangoszelep elen, de a alapjaratszabalyzo motor meglepoen tiszta volt, konnyen spanolhato tengelyjel.
Csereltem legszurot is. Elso nekifutasbol ugy tunt, eredmenyes volt a beavatkozas, azonban amint ismet egy  huvosebb reggel kellett inditanom az autot, bar indult rendesen, de az alapjarat felkuszott a 3000re es terheles alatt leesett, de benyomott kuplung mellett,  alapjaraton ujra kezdte a kapaszkodast, mindezt az elso ujrainditasig.
A 10mpes betanitasos trukk is megvolt, nem segitett sajnos.
Mit javasoltok, meg mire gyanakodhatnek, hogy megszuntethessem ezt az idegesito problemat.


Szia!

Én is takarítgattam serényen, hasonló eredménnyel.
Vidd el szervízbe ahol foglalkoznak diagnosztikával. Én nekem is hasonló problémám volt. Kiderült valamelyik  hőmérsékleti jeladót kellett kicsit kitakarítani. 6000ft volt(egy órányi munkadíj) azóta tökéletes. Lehet ha otthon nekiállsz úgy is beletrafálhatsz.

Üdv,
Szabi
Naplózva

prokop

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 144
  • Autó színe: kek
  • Évjárat: 2001.01
  • Kor: 40
  • Lakóhely: Kolozsvár
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #331 Dátum: 2015 November, 23, 23:22:14 »

Igazad lehet...hasonló okra tippelek én is.
Köszönöm



Üdv,
Szabi
Naplózva

Zolibácsi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: világoskék metál
  • Évjárat: 1998/06
  • Kor: 38
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #332 Dátum: 2015 December, 13, 11:12:19 »

Sziasztok!

Végigolvastam ezt a topikot,mert nekem is elkezdett szarakodni az alapjárat úgy 2-3 hónapja.
Az történt hogy megjárattuk a kicsikét Innen Felső ausztriáig oda vissza, 5 nap alatt cirka 2000km,majdnem végig autópályán vagy hegyen le-föl.Szóval féluton elkezdte ezt a nem veszem le a fordulatszámot brüngőzök ezerrel és amikor felengedem a gázpedált elkezdett rángatni.(Autópályán észre se vettem,mert ott csak nyomja az ember a gázt,csak mikor megálltunk pihenni)
Elég idegesitő volt ez a dolog,főleg pesti dugóban hazafele majdnem fel is forrt,de miután hazajöttünk,kipucoltam a pillangószelep környékét,(jó retkes volt)+mindent amit itt is leirtatok,és a probléma akkor megszünt.azóta mentünk vele kb 1000km-ert és mostanáig nem jött elő.
Most ismét elkezdte hogy emelem a fordulatot és elfelejti visszavenni,de adhoc csinálja,nem számit hogy hideg vagy meleg a motor.Amúgy az autó mindig pöccre indul.

Ma még adok egy szétszerel kitakarít esélyt neki,remélem más gond nem lesz,én még mindig nagyon szeretem ezt az autót,cserben sose hagyott  :-!
Naplózva

Zolibácsi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 24
  • Autó színe: világoskék metál
  • Évjárat: 1998/06
  • Kor: 38
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #333 Dátum: 2015 December, 13, 15:18:27 »

Sziasztok!

Végigolvastam ezt a topikot,mert nekem is elkezdett szarakodni az alapjárat úgy 2-3 hónapja.
Az történt hogy megjárattuk a kicsikét Innen Felső ausztriáig oda vissza, 5 nap alatt cirka 2000km,majdnem végig autópályán vagy hegyen le-föl.Szóval féluton elkezdte ezt a nem veszem le a fordulatszámot brüngőzök ezerrel és amikor felengedem a gázpedált elkezdett rángatni.(Autópályán észre se vettem,mert ott csak nyomja az ember a gázt,csak mikor megálltunk pihenni)
Elég idegesitő volt ez a dolog,főleg pesti dugóban hazafele majdnem fel is forrt,de miután hazajöttünk,kipucoltam a pillangószelep környékét,(jó retkes volt)+mindent amit itt is leirtatok,és a probléma akkor megszünt.azóta mentünk vele kb 1000km-ert és mostanáig nem jött elő.
Most ismét elkezdte hogy emelem a fordulatot és elfelejti visszavenni,de adhoc csinálja,nem számit hogy hideg vagy meleg a motor.Amúgy az autó mindig pöccre indul.

Ma még adok egy szétszerel kitakarít esélyt neki,remélem más gond nem lesz,én még mindig nagyon szeretem ezt az autót,cserben sose hagyott  :-!

Update:

Ma kiszereltük az alapjárati mocit (az üresjárati szabályzó szelep megnevezés sokkal viccesebb :D) és konkrétan az olajos retektöl meg volt szorulva,nem csodálom hogy nem birt rendesen működni. Meg a helye is amit nemtudom hogy hivnak,elég rendesen koszos volt. Kipucol megmozgat visszarak betanit,azóta csodaszép alapjáratunk van megint.(le se állitom :D ) Remélem ezzel ez a gond letudva.  biggrin  _pug
Naplózva

gazdriver

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Budapest
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #334 Dátum: 2015 December, 29, 11:12:22 »

Sziasztok! Reggel hidegen csak nagyon nehezen indul be az autó. Mikor beindul össze-vissza jár a motor hengerek kimaradnak gázadásra lefullad mintha kevés benzint kapna. Ha hagyom bemelegedni utána már pöccre indul egyenletesen jár a hibát csak hidegen produkálja. 1,4 es tu3jp hengerenkénti befecskendezésű. Én hőmérséklet jeladóra gondolok. Valakinek volt már ehhez hasonló problémája?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #335 Dátum: 2015 December, 29, 21:31:31 »

Sziasztok! Reggel hidegen csak nagyon nehezen indul be az autó. Mikor beindul össze-vissza jár a motor hengerek kimaradnak gázadásra lefullad mintha kevés benzint kapna. Ha hagyom bemelegedni utána már pöccre indul egyenletesen jár a hibát csak hidegen produkálja. 1,4 es tu3jp hengerenkénti befecskendezésű. Én hőmérséklet jeladóra gondolok. Valakinek volt már ehhez hasonló problémája?

Szia!

Esetleg a lambdaszondát is érdemes lenne megnézni.
Naplózva

pythone

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 35
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Tiszakanyár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #336 Dátum: 2016 Január, 02, 17:16:26 »

Sziasztok!
Olyan problémám van,hogy az alapjáratom fent marad magas fordulaton. Kinyomott kuplungnál is bőg a motor... nem esik vissza vagy csak néha,de akkor sem sokáig. Ha üresben van is ugyan ez a tünet. Kicseréltük az alapjárati motort és mégis semmi. Nem az okozzza a problémát. A szerelő nem tudja megnézni diagnosztikával mert "96 os éjárat 1.4 benzines és állítólag nincs csatlakozó... Kérlek ha van tippetek mihamarabb jelezzétek! Köszönöm szépen előre is!  _pug
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #337 Dátum: 2016 Január, 02, 20:09:36 »

Sziasztok!
Olyan problémám van,hogy az alapjáratom fent marad magas fordulaton. Kinyomott kuplungnál is bőg a motor... nem esik vissza vagy csak néha,de akkor sem sokáig. Ha üresben van is ugyan ez a tünet. Kicseréltük az alapjárati motort és mégis semmi. Nem az okozzza a problémát. A szerelő nem tudja megnézni diagnosztikával mert "96 os éjárat 1.4 benzines és állítólag nincs csatlakozó... Kérlek ha van tippetek mihamarabb jelezzétek! Köszönöm szépen előre is!  _pug

Szia!

92 óta van a 306-okon diag csati.
Folytószelepházat, map szenzort is kipucoltátok?
Naplózva

pythone

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 35
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Tiszakanyár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #338 Dátum: 2016 Január, 02, 20:54:22 »

Szia!
Nem pucoltuk,mert a szerelőnek nem volt sok ideje vele foglalkozni az ünnepek alatt. Meg őszintén szólva nem is gondoltunk rá. Hol található a diag csatija?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #339 Dátum: 2016 Január, 02, 22:28:54 »

Szia!
Nem pucoltuk,mert a szerelőnek nem volt sok ideje vele foglalkozni az ünnepek alatt. Meg őszintén szólva nem is gondoltunk rá. Hol található a diag csatija?

A motortérben, az ECU dobozra rögzítve.
Naplózva

pythone

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 35
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Tiszakanyár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #340 Dátum: 2016 Január, 03, 09:32:10 »

A motortérben, az ECU dobozra rögzítve.
Köszönöm szépen,utána járok és jelzem mi volt a gond!  :-!
Naplózva

Andrew65

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Pilisvörösvár
  • Motor: 1.9D
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #341 Dátum: 2016 Január, 04, 11:30:07 »

Sziasztok !
 
1997. decemberi 1,9 XN diesel peugeot-om van.
Utóbbi időben, főként az első hidegindításnál nagyon nehezen indul, olyan, mintha nem kapna rendesen üzemanyagot, mintha lelevegősödne a rendszer.
( Izzítógyertyák - üzemanyagszűrő két hónapja volt cserélve, porcsúcsok jók. )
Jelenségek :
alacsony alapjárat, a motor dadog, lefullad, nem akar gyorsítani. Üzemi hőfok elérése után az alapjárat helyreáll, normálisan működik a motor, gyorsítás is. Viszont, ha leállítom, majd egy kis idő után újra indítok, újra nehezen indul, mintha nem akarná felvenni az üzemanyagot.
Az autót tavaly decemberben vettem meg, előző télen nem voltak ilyen problémák a hidegindításnál, ezért arra gondolok, hogy nem a hideg okozza ezt a jelenséget.   
 
Mi lehet a probléma ? Levegősödés ? Ha igen, akkor hogyan, hol tud lelevegősödni a rendszer, hogy lehet elhárítani ezt a hibát ?

Várok okos tippeket. Előre is köszi a segítséget.

Üdv ;  Andrew
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 124
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #342 Dátum: 2016 Január, 12, 17:32:19 »

Szevasztok!Légyszí segítsetek nekem!!! :-[ Alapjárat ingadozás hidegen és melegen egyaránt,egyenetlen motor járás,alacsony fordulaton nem rendesen húz az autó!Szóval amit csináltam-alapjárati motor pucolás,pillangószelep (folytószelepház) pucolása,mapszenzor csere,lamdaszonda csere,vízes és száraz jeladó cseréja a hengerfejbe a hőgombánál!Szóval már elfogyott az ötletem,és a pénzem is :-\ !!!!
esetleg van valakinek valami ötlete!Nem tudom hogy a kopogásérzékelő nem csinálhat ilyen jelenségeket ha rossz? ??? Ha valaki tud segítsen!!! 1997 1.4XN
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #343 Dátum: 2016 Január, 12, 18:19:21 »

Szevasztok!Légyszí segítsetek nekem!!! :-[ Alapjárat ingadozás hidegen és melegen egyaránt,egyenetlen motor járás,alacsony fordulaton nem rendesen húz az autó!Szóval amit csináltam-alapjárati motor pucolás,pillangószelep (folytószelepház) pucolása,mapszenzor csere,lamdaszonda csere,vízes és száraz jeladó cseréja a hengerfejbe a hőgombánál!Szóval már elfogyott az ötletem,és a pénzem is :-\ !!!!
esetleg van valakinek valami ötlete!Nem tudom hogy a kopogásérzékelő nem csinálhat ilyen jelenségeket ha rossz? ??? Ha valaki tud segítsen!!! 1997 1.4XN

Valahol meg kellene diagolni, ha még nem történt meg. Addíg csak találgatni lehet.
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 124
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #344 Dátum: 2016 Január, 12, 18:27:24 »

Valahol meg kellene diagolni, ha még nem történt meg. Addíg csak találgatni lehet.
Meglett!És csak a kopogásérzékelőt jelezte!De az csinálhat ilyen jelenségeket?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #345 Dátum: 2016 Január, 12, 23:13:38 »

Meglett!És csak a kopogásérzékelőt jelezte!De az csinálhat ilyen jelenségeket?

Motor teljesítmény csökkenés, többlet fogyasztás.
Naplózva

BANDITA1981

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 124
  • Autó színe: Fehér
  • Évjárat: 1997
  • Lakóhely: Bókaháza
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #346 Dátum: 2016 Január, 13, 05:58:35 »

Motor teljesítmény csökkenés, többlet fogyasztás.
Akkor kicserélem!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Naplózva

jocó vezér

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 97
  • Autó színe: Grafit metál
  • Évjárat: 2001
  • Lakóhely: Baja
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #348 Dátum: 2016 Január, 13, 13:14:51 »

Egy kis segítség:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/909434/HELLA_Catalogue.pdf

Ez nagy segítség amit most megosztottál.El is mentettem.Ez másnak is hasznos.
Naplózva

Asztra26

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Lakóhely: Szolnok
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #349 Dátum: 2016 Január, 13, 17:47:50 »

Szevasztok!Légyszí segítsetek nekem!!! :-[ Alapjárat ingadozás hidegen és melegen egyaránt,egyenetlen motor járás,alacsony fordulaton nem rendesen húz az autó!Szóval amit csináltam-alapjárati motor pucolás,pillangószelep (folytószelepház) pucolása,mapszenzor csere,lamdaszonda csere,vízes és száraz jeladó cseréja a hengerfejbe a hőgombánál!Szóval már elfogyott az ötletem,és a pénzem is :-\ !!!!
esetleg van valakinek valami ötlete!Nem tudom hogy a kopogásérzékelő nem csinálhat ilyen jelenségeket ha rossz? ??? Ha valaki tud segítsen!!! 1997 1.4XN
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Fel
 


Az oldal 0.415 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.