Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Le

Szerző Téma: Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák  (Megtekintve 204004 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #150 Dátum: 2012 Július, 24, 19:54:55 »

Üdv Klubbtársak!
Adott egy P306 1.4 KFX motorkodú 97-es autó. Az lenne a kérdésem, hogy melyik senzor ami a motor hőmérsékletét nézi? 7 senzor van benne, ahogy olvastam és ebből 1 ami az órának adja a hőfokjelzést, a másik pedig a motor hömérséklet jel adója lenne. Segítsetek már nekem ebben, hogy melyik az a senzor. A motor oldalán van egy zöld és egy kék senzor. Melyik melyik?
Előre is köszönöm,és várom a válaszokat! :-!

Szia!

Az elektromos topikban nemrég lett kitárgyalva Kapi által:

"Nah. a kéknek fix helye van mert az nem víztérben van. indulj ki abból h amelyik nem klímás annak a termosztátházon lévő hely van ledugózva.
A zöld adja az ecunak a jelet. Tehát annak olyan helyen kell lennie ami közvetlenül az égéstér mellett van.

A ventikapcsolónak meg olyan helyen kell lennie ahol nagy keresztmetszeten folyik a víz.

Arról az estről nem is beszélve hogy a termosztátház csak akkor melegszik át igazán ha a termosztát kinyit. Tehát ha ott lenne a zöld gomba akkor bemelegedési fázisban nem a valós vízhőmérsékletet mérné."

Ha van még kérdés evvel kapcsolatban, légyszi ott folytatódjon.
Köszi szépen.  :-!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #151 Dátum: 2012 Augusztus, 31, 10:46:41 »

Sziasztok!

Gondoltam megosztok némi tapasztalatot, néhány hete elkezdett megint leállogatni az alapjárat.
Nehezen indult elsőre hosszabb pihenő után és állás közben bólogatott az alapjárat meleg motornál.
Elkezdtünk nyomozni Marcusával és kicseréltük a trafót, mert olvastam, hogy lehet alapjárati hiba felelős.
Sajnos nem hozott eredményt, ezért hirtelen felindulásból gyertya és gyujtáskábelcserét is eszközöltünk,
amik alig egy éve voltak cserélve. Kiderült, hogy a vaterán vett 4500 Ft-os kábelkészlet szétolvadt és
több helyen kilátszott a vezeték....  bored (ennyit az olcsó alkatrészekről  whistle ).
Azóta mint a svájci óra. (mondjuk az időt még nem mutatja  ;D )
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #152 Dátum: 2012 Augusztus, 31, 12:43:03 »

Ügyesek vagytok:)
(Óracsere?:P)
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #153 Dátum: 2012 Szeptember, 06, 14:54:13 »

Az mitől lehet, hogy ha megy a klíma akkor általában nincs gond az alapjárattal, viszont amint kinyomom már ingadozik is.
Naplózva
Balázs

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #154 Dátum: 2012 Szeptember, 06, 18:32:44 »

Az mitől lehet, hogy ha megy a klíma akkor általában nincs gond az alapjárattal, viszont amint kinyomom már ingadozik is.

klíma miatt emelt alapjárat van amit az ecu vezérel ki.
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #155 Dátum: 2012 Szeptember, 06, 18:38:21 »

klíma miatt emelt alapjárat van amit az ecu vezérel ki.

magyarul klíma nélkül azért ingadozik, mert az ecu-ban valami nem a leg****ábban működik ! Pardon!
Naplózva
Balázs

Szett

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 10
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 221
  • Évjárat: 1993
  • Lakóhely: Dunaújváros
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #156 Dátum: 2012 Szeptember, 06, 20:14:23 »

magyarul klíma nélkül azért ingadozik, mert az ecu-ban valami nem a leg****ábban működik ! Pardon!
Az elektromosba írtam vissza neked.
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #157 Dátum: 2012 Szeptember, 06, 20:21:20 »

Az elektromosba írtam vissza neked.

ja igen azon átfutottam... köszi :)
Naplózva
Balázs

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #158 Dátum: 2012 Szeptember, 17, 23:23:46 »

Az alapjárat ingadozás és egyenetlenség az Sagem SL96 computer estén jellemző?
Ki van cserélve az alapjárati motor, de valami nem odavalóra, mert csak egy csavarral lehet fel rakni, a másik nem passzol.
Naplózva

babust

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 58
  • Autó színe: Meggypiros
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #159 Dátum: 2012 Szeptember, 20, 08:21:35 »

Meg tudja mondani valaki, hogy van-e az én autómban alapjárati motor?? És ha igen, akkor hol található? Mert a Tippek-trükkök részben központi befecskendezéses KDX-es motor van lefényképezve és az enyém egyáltalán nem így néz ki.
Naplózva
1998 - 1.4 XN - Sedan - KFX (TU3JP) - Sagem SL96

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #160 Dátum: 2012 Szeptember, 20, 14:00:07 »

Meg tudja mondani valaki, hogy van-e az én autómban alapjárati motor?? És ha igen, akkor hol található? Mert a Tippek-trükkök részben központi befecskendezéses KDX-es motor van lefényképezve és az enyém egyáltalán nem így néz ki.
Igen van. Fekete henger alakú a fojtószelepházban a tűzfal felöl.
Naplózva

fsanci

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 8
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 65
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 1998.04
  • Lakóhely: Buddhapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #161 Dátum: 2012 Szeptember, 20, 15:10:53 »

Meg tudja mondani valaki, hogy van-e az én autómban alapjárati motor?? És ha igen, akkor hol található? Mert a Tippek-trükkök részben központi befecskendezéses KDX-es motor van lefényképezve és az enyém egyáltalán nem így néz ki.
Igen van. Fekete henger alakú a fojtószelepházban a tűzfal felöl.
szegény! azt hittem már rég megválaszolta vki... pontosan, itt-e van-e:  :-! 2 csavar kiteker és az utastér felé kihúz. 1 gumi gyűrű van még rajt, ha jól emlékszem. én kiszedtem, kívülről megpucoltam, de ezt szétszedni már nem voltam hajlandó :-))
[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/9/20/a1_2012_9_20_io0cthacs6_tn.jpg]
Naplózva

babust

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 58
  • Autó színe: Meggypiros
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #162 Dátum: 2012 Szeptember, 21, 08:56:18 »

szegény! azt hittem már rég megválaszolta vki... pontosan, itt-e van-e:  :-! 2 csavar kiteker és az utastér felé kihúz. 1 gumi gyűrű van még rajt, ha jól emlékszem. én kiszedtem, kívülről megpucoltam, de ezt szétszedni már nem voltam hajlandó :-))
[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/9/20/a1_2012_9_20_io0cthacs6_tn.jpg]

Remek, köszönöm mindkettőtöknek a választ, nagyon klassz, hogy ilyen rendesek vagytok.
Naplózva
1998 - 1.4 XN - Sedan - KFX (TU3JP) - Sagem SL96

K.isti

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20
  • Autó színe: Piros
  • Évjárat: 1999.05
  • Kor: 48
  • Lakóhely: Szentes
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #163 Dátum: 2012 Szeptember, 21, 11:19:35 »

Remek, köszönöm mindkettőtöknek a választ, nagyon klassz, hogy ilyen rendesek vagytok.
Meg a pillangószelep házat sem ártana levenni és átmosni az én  autóm eléggé el volt hanyagolva mikor vettem
És tele volt ijen olajsár szerü anyaggal! Csak a tüzfaltól igazán bele se látsz ??? Én lekaptam abból is kijött egy csomó mocsok :-!
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #164 Dátum: 2012 Október, 05, 13:32:46 »

Szűnni nem akaró alapjárati problémával mit csináljak?
hidegen magas a fordulatom,viszont ha bemelegszik akkor meg semmi baja,
nem lehet hogy az ecu ban van valami geb@sz?
mintha valahol azt olvastam volna hogy a dusitást máshogy csinálja ilyenkor,viszont zöld gombát már cseréltem(ami elvileg a jelet küldi hogy hány fokos)
valaki valami ötlet?mert nagyon bosszant:S
minden volt már tisztitva
köszi
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Nemo

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 827
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 2000,04
  • Kor: 27
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #165 Dátum: 2012 Október, 05, 13:39:46 »

Szűnni nem akaró alapjárati problémával mit csináljak?
hidegen magas a fordulatom,viszont ha bemelegszik akkor meg semmi baja,
nem lehet hogy az ecu ban van valami geb@sz?
mintha valahol azt olvastam volna hogy a dusitást máshogy csinálja ilyenkor,viszont zöld gombát már cseréltem(ami elvileg a jelet küldi hogy hány fokos)
valaki valami ötlet?mert nagyon bosszant:S
minden volt már tisztitva
köszi

Mennyire magas a fordulat hidegen?
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #166 Dátum: 2012 Október, 05, 13:45:05 »

Mennyire magas a fordulat hidegen?

amikor inditok 1600 de leesik 1200 re se perc alatt,engem ez után aggaszt a dolog,hogy megyek vele,és beteszem üresbe és ugyanugy 1200 ra visszaugrik,egy éve nem volt ilyen baja
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Nemo

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 827
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 2000,04
  • Kor: 27
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #167 Dátum: 2012 Október, 05, 13:55:33 »

amikor inditok 1600 de leesik 1200 re se perc alatt,engem ez után aggaszt a dolog,hogy megyek vele,és beteszem üresbe és ugyanugy 1200 ra visszaugrik,egy éve nem volt ilyen baja

Hidegen nekem is 1000-1100 körül van, de mikor megyek hazafele megnézem pontosan.
1200 ahhoz képest picit magasabb csak...
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #168 Dátum: 2012 Október, 05, 14:06:27 »

Hidegen nekem is 1000-1100 körül van, de mikor megyek hazafele megnézem pontosan.
1200 ahhoz képest picit magasabb csak...
Nekem is 1000 felett van hidegen, 1100 talán nincs, de 1000 felett van, ha eléri a kb 80 fokot, akkor beáll 850-re.
Naplózva

Nemo

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 827
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 2000,04
  • Kor: 27
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #169 Dátum: 2012 Október, 05, 15:28:52 »

Nekem is 1000 felett van hidegen, 1100 talán nincs, de 1000 felett van, ha eléri a kb 80 fokot, akkor beáll 850-re.

Most picivel 1000 alatt volt, de emlékeim szerint 1000 felett is szokott lenni...
Illetve volt egy időszak amikor menet közben megemelkedett az alapjárat néha és
úgy maradt amíg újra nem indítottam a rendszert...
De az valszeg még a zöld gomba miatt volt.
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #170 Dátum: 2012 Október, 05, 15:32:27 »

amikor inditok 1600 de leesik 1200 re se perc alatt,engem ez után aggaszt a dolog,hogy megyek vele,és beteszem üresbe és ugyanugy 1200 ra visszaugrik,egy éve nem volt ilyen baja

Próbálj egy újratanítást:
- gyujtás (ne indítózz)
- 10 mp padlógáz
- gyujtás levesz
Naplózva

freemark

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 22
  • Autó színe: Vert Mayerling (green) MOSB
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Győr
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #171 Dátum: 2012 Október, 07, 11:18:23 »

Sziasztok!
Bár rég jelentkeztem, hál' Istennek ezidáig problémamentes volt az autó. Az utóbbi időben viszont rájár a rúd, ugyanis elszakadt menet közben a vezérműszíj, megütődtek a szelepek is stb stb.. Ezen már túl vagyunk, de most meg az alapjárat produkál érdekes dolgokat, kénye-kedve szerint van, hogy ingázik 1500-2000 között, de olyan is előfordul, hogy egyszerűen beáll 2000-re. Nem tudom, mi lehet a gond, kérem, aki tud segítsen néhány javaslattal. Köszönöm!
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #172 Dátum: 2012 Október, 07, 12:56:02 »

Sziasztok!
Bár rég jelentkeztem, hál' Istennek ezidáig problémamentes volt az autó. Az utóbbi időben viszont rájár a rúd, ugyanis elszakadt menet közben a vezérműszíj, megütődtek a szelepek is stb stb.. Ezen már túl vagyunk, de most meg az alapjárat produkál érdekes dolgokat, kénye-kedve szerint van, hogy ingázik 1500-2000 között, de olyan is előfordul, hogy egyszerűen beáll 2000-re. Nem tudom, mi lehet a gond, kérem, aki tud segítsen néhány javaslattal. Köszönöm!

Nekem akkor volt ilyen magas az alapjáratom, amikor a map szenzorra nem volt rendesen visszarakva a gumicső.
Naplózva

freemark

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 22
  • Autó színe: Vert Mayerling (green) MOSB
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Győr
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #173 Dátum: 2012 Október, 08, 13:06:01 »

Nekem akkor volt ilyen magas az alapjáratom, amikor a map szenzorra nem volt rendesen visszarakva a gumicső.

Áruld el, kérlek, hol taálom a map-ot! (S1 1.4)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #174 Dátum: 2012 Október, 08, 14:08:58 »

Áruld el, kérlek, hol taálom a map-ot! (S1 1.4)

Nekem a (szemből nézve) bal torony oldalán van:



Viszont 1.4-nél a servicebox szerint itt található:



5-ös alkatrész
Naplózva

freemark

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 22
  • Autó színe: Vert Mayerling (green) MOSB
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Győr
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #175 Dátum: 2012 Október, 08, 23:37:06 »

Köszönöm, én egész máshol kerestem, úgyhogy reggel meg is nézem, bár ma délután meg soha nem látott 8-900-as fordulaton forgott... Ráadásul elindult a ventilátor, ami úgy 2 hónapja meg sem nyekkent. A befúvás fokozatait nem lehet állítani, de klíma, hútés-fútés jó. Szétszedve azt tapasztaltam, hogy a fokozatválasztó tekerő belső fele, egy átlátszó fogaskerékszerű műanyag, beletört a panelbe  :-\
Naplózva

babust

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 2
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 58
  • Autó színe: Meggypiros
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Salgótarján
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #176 Dátum: 2012 Október, 09, 10:31:59 »

Meg a pillangószelep házat sem ártana levenni és átmosni az én  autóm eléggé el volt hanyagolva mikor vettem
És tele volt ijen olajsár szerü anyaggal! Csak a tüzfaltól igazán bele se látsz ??? Én lekaptam abból is kijött egy csomó mocsok :-!

Ki lett tisztítva az alapjárati motor. Alapjárat hála az égnek megjavult, most már egyenletes, nincsenek a 8-9 mp-kénti felpörgetések. Ki gondolta volna, hogy ilyen egyszerűen megoldható?? Köszönöm mindenkinek a segítséget!!
Naplózva
1998 - 1.4 XN - Sedan - KFX (TU3JP) - Sagem SL96

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #177 Dátum: 2012 Október, 13, 11:50:30 »

Segítségeteket kérném!! Olyan
probléma jött elő, hogy hidegen leáll,
megfullad a motor egy kis
gázpedálnyomás után. Mintha  a
gázadás után nem lenne alapjárat.
Hiába indítózok nem indul csak 3-4.- re kezd prüszkölni.  1 perc üzem után
már nem fullad le gázadásra, de
eléggé küzd még akkor is bizonytalan.
Üzem meleg motornál nincs ilyen
jelenség. Mi lehet gond? Valami
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #178 Dátum: 2012 Október, 13, 11:53:10 »

Segítségeteket kérném!! Olyan
probléma jött elő, hogy hidegen leáll,
megfullad a motor egy kis
gázpedálnyomás után. Mintha  a
gázadás után nem lenne alapjárat.
Hiába indítózok nem indul csak 3-4.- re kezd prüszkölni.  1 perc üzem után
már nem fullad le gázadásra, de
eléggé küzd még akkor is bizonytalan.
Üzem meleg motornál nincs ilyen
jelenség. Mi lehet gond? Valami

Ha rájöttél szólj, nekem is ez a gond mostanában...
Naplózva
Balázs

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #179 Dátum: 2012 Október, 13, 14:42:23 »

Ha rájöttél szólj, nekem is ez a gond mostanában...

Azt mondták cseréljek benzinszűrőt. Rég volt cserélve, de kétlem, hogy ez lenne a baj.
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #180 Dátum: 2012 Október, 13, 15:04:27 »

Azt mondták cseréljek benzinszűrőt. Rég volt cserélve, de kétlem, hogy ez lenne a baj.

megpróbálhatom, de nem olyan nagyon régen volt cserélve, ráadásul én gázzal járok, benzint nem sokat használok, tehát a benzinrendszer nem is igen van használva, vagy pont ez a baj ?
Naplózva
Balázs

gatterfighter1

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 720
  • Autó színe: EZÜST
  • Évjárat: 2001.07
  • Lakóhely: Bögöt
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #181 Dátum: 2012 Október, 14, 21:34:18 »

Szűnni nem akaró alapjárati problémával mit csináljak?
hidegen magas a fordulatom,viszont ha bemelegszik akkor meg semmi baja,
nem lehet hogy az ecu ban van valami geb@sz?
mintha valahol azt olvastam volna hogy a dusitást máshogy csinálja ilyenkor,viszont zöld gombát már cseréltem(ami elvileg a jelet küldi hogy hány fokos)
valaki valami ötlet?mert nagyon bosszant:S
minden volt már tisztitva
köszi

Szelephézagot állítottál a videóban nagyon zakatol...
Naplózva

gatterfighter1

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 720
  • Autó színe: EZÜST
  • Évjárat: 2001.07
  • Lakóhely: Bögöt
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #182 Dátum: 2012 Október, 14, 21:39:37 »

Segítségeteket kérném!! Olyan
probléma jött elő, hogy hidegen leáll,
megfullad a motor egy kis
gázpedálnyomás után. Mintha  a
gázadás után nem lenne alapjárat.
Hiába indítózok nem indul csak 3-4.- re kezd prüszkölni.  1 perc üzem után
már nem fullad le gázadásra, de
eléggé küzd még akkor is bizonytalan.
Üzem meleg motornál nincs ilyen
jelenség. Mi lehet gond? Valami

Nekem egyenletes az alapjáratom de érzem ,hogy jár az autó és idegesít közbe ránt egyet ami valószínűleg a billenés gátló miatt van ami megint eszkadt :(.
Mérd ki a vízhőfok jeladót vagy cseréld.
Naplózva

Dzsocci

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 19
  • Kor: 28
  • Lakóhely: Pécs
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #183 Dátum: 2012 Október, 23, 19:54:54 »

Szép Estét!

Olyan problémám van hogy melegen az autó fordulata alapjáraton felmegy 2000-3000 környékére, és nem megy vissza! Ha leállítom és ujraindítom, akkor ugyanez! Mi lehet az oka...eddig nem csinálta...
Naplózva

gatterfighter1

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 720
  • Autó színe: EZÜST
  • Évjárat: 2001.07
  • Lakóhely: Bögöt
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #184 Dátum: 2012 Október, 23, 22:36:58 »

Szép Estét!

Olyan problémám van hogy melegen az autó fordulata alapjáraton felmegy 2000-3000 környékére, és nem megy vissza! Ha leállítom és ujraindítom, akkor ugyanez! Mi lehet az oka...eddig nem csinálta...

Helló!

Fojtószelepházat főleg a a fojtószelep élét a tengelynél és az alapjárati motort pucold ki nekem segített vagy falsot szív valahol.
Naplózva

adammer

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #185 Dátum: 2012 November, 18, 20:58:00 »

Sziasztok!
Ma vettem egy 1.8-as 96-os cabriót, de az alapjáratával gondok vannak:
- hidegen jó volt olyan 1200 körüli,
- ahogy elindultunk és bemelegedett, üresben 1500-1700 között inog a fordulat,
- van hogy kis idő után beáll 1100-ra
- indítás után félmelegen 2200 majd vissza az 15001700as ingába.
Azt vettem észre hogy menet közben csak 70 fok felett van kicsvel a vízhőfok.
Amikor itthon 200 km után megálltam egy kicsit, akkor indításkor olyan 80at mutatott, és az alapjárat rendes volt 1000 alatt... De lehet hogy csak véletlen...
ez 200km tapasztalata amíg hazahoztuk, menet közben megy rendesen...
Azt mondta a fazon lapjárati motort tisztítsam, ha nem oké cseréljem, annak az árát el is engedte a kocsiból
Jó irány lehet ez az alapjárati motor tisztítás?
Merre találom az 1.8as gépen?
Köszi
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #186 Dátum: 2012 November, 18, 21:01:06 »

Sziasztok!
Ma vettem egy 1.8-as 96-os cabriót, de az alapjáratával gondok vannak:
- hidegen jó volt olyan 1200 körüli,
- ahogy elindultunk és bemelegedett, üresben 1500-1700 között inog a fordulat,
- van hogy kis idő után beáll 1100-ra
- indítás után félmelegen 2200 majd vissza az 15001700as ingába.
Azt vettem észre hogy menet közben csak 70 fok felett van kicsvel a vízhőfok.
Amikor itthon 200 km után megálltam egy kicsit, akkor indításkor olyan 80at mutatott, és az alapjárat rendes volt 1000 alatt... De lehet hogy csak véletlen...
ez 200km tapasztalata amíg hazahoztuk, menet közben megy rendesen...
Azt mondta a fazon lapjárati motort tisztítsam, ha nem oké cseréljem, annak az árát el is engedte a kocsiból
Jó irány lehet ez az alapjárati motor tisztítás?
Merre találom az 1.8as gépen?
Köszi

8V vagy 16V?
Naplózva
           
                                            

adammer

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #187 Dátum: 2012 November, 18, 21:10:10 »

jó kérdés :)
Elvileg 81 kw
Naplózva

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #188 Dátum: 2012 November, 18, 21:30:16 »

jó kérdés :)
Elvileg 81 kw

Mi a motorkód? Abból kiderül.
Vagy:
8V


16V
Naplózva
           
                                            

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #189 Dátum: 2012 November, 19, 08:50:33 »

Sziasztok!
Ma vettem egy 1.8-as 96-os cabriót, de az alapjáratával gondok vannak:
- hidegen jó volt olyan 1200 körüli,
- ahogy elindultunk és bemelegedett, üresben 1500-1700 között inog a fordulat,
- van hogy kis idő után beáll 1100-ra
- indítás után félmelegen 2200 majd vissza az 15001700as ingába.
Azt vettem észre hogy menet közben csak 70 fok felett van kicsvel a vízhőfok.
Amikor itthon 200 km után megálltam egy kicsit, akkor indításkor olyan 80at mutatott, és az alapjárat rendes volt 1000 alatt... De lehet hogy csak véletlen...
ez 200km tapasztalata amíg hazahoztuk, menet közben megy rendesen...
Azt mondta a fazon lapjárati motort tisztítsam, ha nem oké cseréljem, annak az árát el is engedte a kocsiból
Jó irány lehet ez az alapjárati motor tisztítás?
Merre találom az 1.8as gépen?
Köszi

Szia!

Üdv a klubban.  :-!
Nekem akkor volt ilyen magas alapjáratom, amikor a map szenzor nem jól kapcsolódott a gumicsővel.
Lehet megérné rádugni egy diagra a masinát, hátha árulkodik valamit.
Gyere ki az egyik talira (vagy mindre  ;D ) és ott meg lehetne nézni, nemutolsó sorban megcsodálnánk a verdát is.
Naplózva

adammer

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #190 Dátum: 2012 November, 19, 17:07:26 »

Helló!
Köszi :)

Nos:
A motorkód: LFZ (remélem ez kell) 74kw forgalmi szerint
a jelenségről csináltam egy videót: http://www.youtube.com/watch?v=DQ-Nw5yNBV0
Amikor felmegy 2000 fölé akkor én nyomom neki.
Szóval így ingázik.
A vége felé látszik hogy beáll rendesen, ez akkor van amikor elindul a hűtőventillátor, ez olyan 80 fok a műszerfai mérő szerint.
De eddig nem csináltam vele semmit, szóval iránymutatást szeretnék kérni, hogy mik azok a dolgok amik otthon ellenőrizhetők, nem vagyok nagyon amatőr, de diagnosztikám meg iylesmi nincs.
Szóval merre iinduljak

Köszi
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #191 Dátum: 2012 November, 19, 17:46:04 »

Helló!
Köszi :)

Nos:
A motorkód: LFZ (remélem ez kell) 74kw forgalmi szerint
a jelenségről csináltam egy videót: http://www.youtube.com/watch?v=DQ-Nw5yNBV0
Amikor felmegy 2000 fölé akkor én nyomom neki.
Szóval így ingázik.
A vége felé látszik hogy beáll rendesen, ez akkor van amikor elindul a hűtőventillátor, ez olyan 80 fok a műszerfai mérő szerint.
De eddig nem csináltam vele semmit, szóval iránymutatást szeretnék kérni, hogy mik azok a dolgok amik otthon ellenőrizhetők, nem vagyok nagyon amatőr, de diagnosztikám meg iylesmi nincs.
Szóval merre iinduljak

Köszi

Nekünk viszont van diag, szóval csak ki kell gurulnod valamelyik este a Lurdyba, amikor kint vagyunk.
Amint már írtam nálam akkor volt ilyen jelenség, mikor a map szenzor rossz értéket kapott.
Naplózva

adammer

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #192 Dátum: 2012 November, 19, 20:37:10 »

Nekünk viszont van diag, szóval csak ki kell gurulnod valamelyik este a Lurdyba, amikor kint vagyunk.
Amint már írtam nálam akkor volt ilyen jelenség, mikor a map szenzor rossz értéket kapott.
Értem, köszönöm! :)
És mikor lesz tali? :)

Látom annak van külön topik. Majd figyelem...
Naplózva

adammer

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: kék
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #193 Dátum: 2012 November, 22, 00:07:41 »

Nos a helyzet némileg normalizálódott, amit csináltam:
- A fojtószelep első felén van egy cucc (alapjárati motor?) két csavar tartja, és egy iylen kúpos dolog van benne, azt meg wd40eztem
- ha már lenn volt a fojtószelep belsejét is megpucoltam kicsit, egy kis lerakódás volt de nem durva, körömmel - ronnygal simán lejött
- a fojtószelep állás érzékelőt levettem megmozgattam, de nem tűnt hibásnak.
- a fojtószelephez ami jön nagy műanyag cső a csatlakozásnál meg van vagdosva (talán hogy könnyebben felmenjen a helyére?) ezt beszigszalagoztam egy rétegben, hátha ott szívott falsot.

van egy csatlakozó fehér ezen a környéken ami sehova nincs bedugva de a helyét se nagyon láttam, hogy hova lehetne bedugni.

most nincs alapjárat ingadozás, 1100tól lassan visszaereszkedik 900ra és minimális ingadozással tartja is.
kiderül ha használom még hogy megoldódott-e ezzel a dolog.

viszont a hűtővíz 70-72 foknál nem nagyon akar feljebb menni óra szerint, 80nál meg már bekapcsol a venti, és ha leállítom akkor is megy még kicsit... ez a hőfok jó így?
minél melegebb annál jobban beáll az alapjárat...
Naplózva

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #194 Dátum: 2012 November, 30, 22:23:59 »

http://www.ecutesting.com/peugeot_206__306_1_4_litre_ecu.html

jó eséllyel nekem is az ecu a hibás. Mi tévő legyek?
Naplózva

benocar

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1
  • Autó színe: piros
  • Évjárat: 2005 4
  • Kor: 8
  • Lakóhely: győr
  • Motor: 1.4
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #195 Dátum: 2013 Január, 16, 20:16:01 »

Sziasztok !


Peugeot 206  1,4 benzin  2005 körüli .Sem hidegen sem melegen nincs  alapjárat.Csak kis gáz adásával indul .Majd 2-3 gázfröccs  adva 3000 fordulat körül belép a léptető motor  innentől kezdve van alapjárat.Leállitva ujra ismételni kell ,kis gáz  majd 2-3 gázfröccs és minden rendben .A legközelebbi leállitásig stabil alapjárat van.Alapjáraton lehuzva a léptető motorrol a csatlakozot ,az előbbi procedura elhagyható .Kulcsforditásra indul.( léptető motor a meleg 850 fordulatos állásban maradt).Hidegen persze kevés az a rés amit biztosit ,de még mindig jobb mintha rá lenne dugva a kábel,mert akkor azonnal leáll.persze kis gázzal indit , 2-3 gázfröccs és minden rendben .1200 ról szépen csökken 850 ig az alapjárat.
-Léptető motor gyári ujra cserélve
-hibakód nincs
-Állitólag tanitani nem kell
-folytószelep ház kitisztitva
-motor felmelegitve meghajtva
-akku saru levéve
-teszterek ki-be járatják a léptető motort

Megköszönök minden tanácsot.

(ami érdekes ,hogy gáz nélküli inditáskor a müszerfal mutatoi visszafelé csapkodják az ütközöjüket,nem tudom jelenthet valamit)Nincs tapasztalatom 206-os inditásban.
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #196 Dátum: 2013 Január, 16, 20:20:28 »

Naplózva
Balázs

gatterfighter1

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 720
  • Autó színe: EZÜST
  • Évjárat: 2001.07
  • Lakóhely: Bögöt
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #197 Dátum: 2013 Január, 17, 19:25:45 »

Sziasztok !


Peugeot 206  1,4 benzin  2005 körüli .Sem hidegen sem melegen nincs  alapjárat.Csak kis gáz adásával indul .Majd 2-3 gázfröccs  adva 3000 fordulat körül belép a léptető motor  innentől kezdve van alapjárat.Leállitva ujra ismételni kell ,kis gáz  majd 2-3 gázfröccs és minden rendben .A legközelebbi leállitásig stabil alapjárat van.Alapjáraton lehuzva a léptető motorrol a csatlakozot ,az előbbi procedura elhagyható .Kulcsforditásra indul.( léptető motor a meleg 850 fordulatos állásban maradt).Hidegen persze kevés az a rés amit biztosit ,de még mindig jobb mintha rá lenne dugva a kábel,mert akkor azonnal leáll.persze kis gázzal indit , 2-3 gázfröccs és minden rendben .1200 ról szépen csökken 850 ig az alapjárat.
-Léptető motor gyári ujra cserélve
-hibakód nincs
-Állitólag tanitani nem kell
-folytószelep ház kitisztitva
-motor felmelegitve meghajtva
-akku saru levéve
-teszterek ki-be járatják a léptető motort

Megköszönök minden tanácsot.

(ami érdekes ,hogy gáz nélküli inditáskor a müszerfal mutatoi visszafelé csapkodják az ütközöjüket,nem tudom jelenthet valamit)Nincs tapasztalatom 206-os inditásban.

Test rendben van az autón akufesz?
Esetleg felső holtpont jeladó ? Arról megy a fordulatszám mérő is ...
Naplózva

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #198 Dátum: 2013 Január, 20, 22:46:23 »

mi ez az oldal ?
ECU javítással foglalkoznak. Van több ilyen cég. Sagem SL96 computer elég népszerű a szerelőknél...

Sziasztok !


Peugeot 206  1,4 benzin  2005 körüli .Sem hidegen sem melegen nincs  alapjárat.Csak kis gáz adásával indul .Majd 2-3 gázfröccs  adva 3000 fordulat körül belép a léptető motor  innentől kezdve van alapjárat.Leállitva ujra ismételni kell ,kis gáz  majd 2-3 gázfröccs és minden rendben .A legközelebbi leállitásig stabil alapjárat van.Alapjáraton lehuzva a léptető motorrol a csatlakozot ,az előbbi procedura elhagyható .Kulcsforditásra indul.( léptető motor a meleg 850 fordulatos állásban maradt).Hidegen persze kevés az a rés amit biztosit ,de még mindig jobb mintha rá lenne dugva a kábel,mert akkor azonnal leáll.persze kis gázzal indit , 2-3 gázfröccs és minden rendben .1200 ról szépen csökken 850 ig az alapjárat.
-Léptető motor gyári ujra cserélve
-hibakód nincs
-Állitólag tanitani nem kell
-folytószelep ház kitisztitva
-motor felmelegitve meghajtva
-akku saru levéve
-teszterek ki-be járatják a léptető motort

Megköszönök minden tanácsot.

(ami érdekes ,hogy gáz nélküli inditáskor a müszerfal mutatoi visszafelé csapkodják az ütközöjüket,nem tudom jelenthet valamit)Nincs tapasztalatom 206-os inditásban.

Nézd  a MAP szenzort! Ha alapjáraton lehúzod a csatit, le kell hogy álljon a moci, ha nem akkor az a tettes. Nálam produkált ilyet...
Naplózva

gatterfighter1

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 14
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 720
  • Autó színe: EZÜST
  • Évjárat: 2001.07
  • Lakóhely: Bögöt
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #199 Dátum: 2013 Január, 21, 16:18:21 »

ECU javítással foglalkoznak. Van több ilyen cég. Sagem SL96 computer elég népszerű a szerelőknél...

Nézd  a MAP szenzort! Ha alapjáraton lehúzod a csatit, le kell hogy álljon a moci, ha nem akkor az a tettes. Nálam produkált ilyet...


Szerintem nem kell leállni a a Map csak szabályzó értéket ad simán megy nélküle....

Legalábbis az enyém nem áll le:)
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Fel
 


Az oldal 0.44 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.