Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Le

Szerző Téma: Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák  (Megtekintve 203938 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #100 Dátum: 2012 Március, 23, 09:17:33 »

Gyertyák másfél évesek, gyújtáskábel passz...

Azért én a gyertyákra is ránéznék hogy minden rendbe van e velük illetve ahogy írták a gyújtáskábelre is
Naplózva

behinal

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 202
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002.05
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #101 Dátum: 2012 Március, 23, 09:19:57 »

Azért én a gyertyákra is ránéznék hogy minden rendbe van e velük illetve ahogy írták a gyújtáskábelre is

És ezek előidézhetik a hibát úgy, hogy újraindítás után tökéletesen működik?!
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #102 Dátum: 2012 Március, 23, 09:42:55 »

Azért én a gyertyákra is ránéznék hogy minden rendbe van e velük illetve ahogy írták a gyújtáskábelre is

én is tegnapelőtt cseréltem gyertyák és hát kicsit savas volt a teteje,szal majd kábelt is kell cserélnem,szóval lehet mind a kettő ludas
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #103 Dátum: 2012 Március, 23, 13:43:28 »

én is tegnapelőtt cseréltem gyertyák és hát kicsit savas volt a teteje,szal majd kábelt is kell cserélnem,szóval lehet mind a kettő ludas
na szóval neked még gyújtáselosztós a gyújtásod neki már sortrafó ja van azon nincs semmi gyújtókábel amit cserélni kéne.. max a gyertya lehet ludas.
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #104 Dátum: 2012 Március, 23, 14:46:43 »

És ezek előidézhetik a hibát úgy, hogy újraindítás után tökéletesen működik?!
nem neked gázos a kocsid? azzal nem lehet összefüggésben?
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

behinal

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 202
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002.05
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #105 Dátum: 2012 Március, 23, 18:58:58 »

nem neked gázos a kocsid? azzal nem lehet összefüggésben?

Jól emlékszel, nekem gázos. De előtte is csinálta, csak most jutott eszembe rákérdezni, hogy mitől lehet!  :-!
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #106 Dátum: 2012 Március, 25, 13:00:40 »

szétszedtem,de olyan tiszta a pillangó szelepem,hogy ha mégtisztább lenne akkor már új lenne,
viszont most mikor újratanitottam a rendszert mintha jobb lenne
itt egy kép ami nekem gyanús
mintha az a tömités nem stimmelne,lehet ilyet venni külön?mert lehet hogy az megoldaná a problémát

http://kephost.hu/share-DFA8_4F689518.html
http://kephost.hu/share-4BDD_4F689518.html

kdx mocinál csúnya lenne ha koszos lenne a pillangó!
központi injectoros így a pillangóhoz spricceli be a benzint ami tisztán tartja!
Naplózva

freemark

  • V.I.P
  • Kezdő
  • **
  • Népszerűség: 1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 22
  • Autó színe: Vert Mayerling (green) MOSB
  • Évjárat: 1995
  • Kor: 22
  • Lakóhely: Győr
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #107 Dátum: 2012 Május, 12, 23:25:38 »

Sziasztok!
Ezúton tisztelettel köszöntök minden kedves Klubtársat. A minap lettem gazdája egy 306-osnak, így gondoltam, csatlakozom hozzátok és megosztom a saját tapasztalataimat is. Az autó 1996.12. évjárat, 1.4-es motorral. Nem ismerem a kiviteleket még, de plüsskárpit, elektromos első ablakok, klíma, ködlámpa benne van.
Sajnos e rövid használat során is akadtak bosszúságaim, amelyek megoldásában a segítségeteket szeretném kérni. Félnapos hibamentes használat után egy indításnál az alapjárat kb. 4000 környékén mozgott, azt hittem felszállok.. úgy tudom tűszelepet kellene tisztítani de nem értek hozzá mi lehet a gond.. Másik fő probléma, hogy gyújtásnál a középső, akkumulátor-ikon nem világít, illetve indítás után az olajnyomás-mérő körüli narancssárga csík is elalszik. Feltételezem valami gond lehet az akksi körül vagy a generátorral. A motortérben elöl jobb oldalon van egy kisebb fekete doboz, amolyan biztosítékházféle, amin 4 csatlakozási lehetőség van elölről, viszont a bal szélső dugalj üres. A lámpatest előtt lóg egy vezeték barna csatival a végén amit nem tudom hova kellene dugni mert az előbb említett helyre nem passzol. Továbbá érdeklődnék, ismertek-e Győr környékén megbízható szakavatott szerelőt és bontót.
Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Márk
Naplózva

Vuvuzela

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 1998.12
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #108 Dátum: 2012 Május, 13, 16:24:42 »

A barna csati az valószinű a fényszoró mozgató motoré lessz.
Naplózva

bbrigi1

  • Nők
  • Kezdő
  • ***
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: mélykék
  • Évjárat: 1999.09
  • Kor: 34
  • Lakóhely: 2241 Sülysáp
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #109 Dátum: 2012 Június, 05, 21:00:12 »

Helló Varázslók!

A következő problémám lenne:
alapjáratot szeretnénk állítani a kocsin, de az állító csavart nem tudom csavarni, se jobbra, se balra. Milyen torx kulccsal essek neki, hogy meg tudjam mozdítani? Vagy esetleg van hozzá valami spéci cucc?
(A hiba egyébként az, hogy indítás után eltűnik az alapjáratom,  1-2 esetleg 4-5 nagyobb gázadásra és egy kis játratással orvosolható csak éppen bosszantó, mert az udvarról kiállás így fél óra  :( )

Köszike :)

Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #110 Dátum: 2012 Június, 05, 21:47:35 »

Helló Varázslók!

A következő problémám lenne:
alapjáratot szeretnénk állítani a kocsin, de az állító csavart nem tudom csavarni, se jobbra, se balra. Milyen torx kulccsal essek neki, hogy meg tudjam mozdítani? Vagy esetleg van hozzá valami spéci cucc?
(A hiba egyébként az, hogy indítás után eltűnik az alapjáratom,  1-2 esetleg 4-5 nagyobb gázadásra és egy kis játratással orvosolható csak éppen bosszantó, mert az udvarról kiállás így fél óra  :( )

Köszike :)
Szerintem nem lehet állítani alapjáraton! ütköző csavarra gondolsz?? mert ha igen ahoz nem szabad hozzányúlni!! De majd a többiek megmondják a frankót..Szerintem nem lehet állítani..
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #111 Dátum: 2012 Június, 06, 10:30:15 »

Helló Varázslók!

A következő problémám lenne:
alapjáratot szeretnénk állítani a kocsin, de az állító csavart nem tudom csavarni, se jobbra, se balra. Milyen torx kulccsal essek neki, hogy meg tudjam mozdítani? Vagy esetleg van hozzá valami spéci cucc?
(A hiba egyébként az, hogy indítás után eltűnik az alapjáratom,  1-2 esetleg 4-5 nagyobb gázadásra és egy kis játratással orvosolható csak éppen bosszantó, mert az udvarról kiállás így fél óra  :( )

Köszike :)
Szerintem nem lehet állítani alapjáraton! ütköző csavarra gondolsz?? mert ha igen ahoz nem szabad hozzányúlni!! De majd a többiek megmondják a frankót..Szerintem nem lehet állítani..
szerintem sem lehet így "manuálisan", jól mondja a kolléga. az alap állását be lehet valahogy állítani (gyújtáson gázpedált kell, nyomkodni, kulcsot tekergetni de ezt majd nálam okosabb le fogja írni) remélhetőleg az segít, ha nem akkor valsz ki kell pucolni az alapjárati motort...
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

Nemo

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 29
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 827
  • Autó színe: Zöld
  • Évjárat: 2000,04
  • Kor: 27
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #112 Dátum: 2012 Június, 06, 11:39:04 »

Helló Varázslók!

A következő problémám lenne:
alapjáratot szeretnénk állítani a kocsin, de az állító csavart nem tudom csavarni, se jobbra, se balra. Milyen torx kulccsal essek neki, hogy meg tudjam mozdítani? Vagy esetleg van hozzá valami spéci cucc?
(A hiba egyébként az, hogy indítás után eltűnik az alapjáratom,  1-2 esetleg 4-5 nagyobb gázadásra és egy kis játratással orvosolható csak éppen bosszantó, mert az udvarról kiállás így fél óra  :( )

Köszike :)

Szia!

Szerintem sem lehet állítani. Lehet segítene egy alapjárati motor tisztítás.
Vagy talán még lehet valamelyik hőgomba rossz...
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #113 Dátum: 2012 Június, 23, 22:26:24 »

Sziasztok.
Hátha valakinek van ötlete, ide is leírom a sztorit:)
1.6 8 szelep 12 éves az autó. Múlthéten egy viszonylag hosszabb út után dögmelegben leparkoltam egy fél órácskára napon. Mikor be akartam indítani beindult majd gyorsan rögtön le is fulladt. Mindezt legalább 7szer. Fújtunk bele egy kis hidegindítót és nehezen ugyan és sok gázzal elindult. Azóta semmi.
Ma, szintén dögmelegben, hosszabb út közben 3000 fordulatnál kuplung fék állóra relatív erős lassulással, kocsi lefullad majd pöccre indul. Ezt legalább 10szer. Kipucerbáltuk az alapjárati motort Marcusa és Párizs asszisztenciájával amit ismét köszönök, természetesen tesztkör alatt semmi probléma. Hazafele újabb 4szer szórakoztatta magát lefulladásokkal.
Szétszedtem itthon, még egy kör pucolás tesztkör, semmi baj. Végignéztem egy félidőt, le a kocsihoz (70 fokra hűlt kb) indítok beindul majd azonnal fullad. Ismét indítok kis gázzal beindul. Kitolatok, első kanyarba megfullad és be se indul csak teker az önindító. Gyújtás le kulcs ki (windows) vissza, beindul. Megyek megyek, egyszercsak 3asban olyan 2000-2500 között elkezd fulladozni, beránt az autó, motorvisszajelző gyullad. Kap egy kis gázt továbbmegy. Ismét fullad motorvisszajelző ki, ismét kap gázt megyünk tovább. Kuplung ki, alapjárat 1400 környékén, motor leállít. A következő 5x indítás leállításnál semmi baja az ég világon. Indul és alapjárat is normális.
Ötletek?
Nekem: AC, gyertya, gyujtókábel, trafó, alapjárati motor és jeladója, levegőprobléma, pillangó.
Köszi az ötleteket előre is
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #114 Dátum: 2012 Június, 23, 23:54:49 »

Sziasztok.
Hátha valakinek van ötlete, ide is leírom a sztorit:)
1.6 8 szelep 12 éves az autó. Múlthéten egy viszonylag hosszabb út után dögmelegben leparkoltam egy fél órácskára napon. Mikor be akartam indítani beindult majd gyorsan rögtön le is fulladt. Mindezt legalább 7szer. Fújtunk bele egy kis hidegindítót és nehezen ugyan és sok gázzal elindult. Azóta semmi.
Ma, szintén dögmelegben, hosszabb út közben 3000 fordulatnál kuplung fék állóra relatív erős lassulással, kocsi lefullad majd pöccre indul. Ezt legalább 10szer. Kipucerbáltuk az alapjárati motort Marcusa és Párizs asszisztenciájával amit ismét köszönök, természetesen tesztkör alatt semmi probléma. Hazafele újabb 4szer szórakoztatta magát lefulladásokkal.
Szétszedtem itthon, még egy kör pucolás tesztkör, semmi baj. Végignéztem egy félidőt, le a kocsihoz (70 fokra hűlt kb) indítok beindul majd azonnal fullad. Ismét indítok kis gázzal beindul. Kitolatok, első kanyarba megfullad és be se indul csak teker az önindító. Gyújtás le kulcs ki (windows) vissza, beindul. Megyek megyek, egyszercsak 3asban olyan 2000-2500 között elkezd fulladozni, beránt az autó, motorvisszajelző gyullad. Kap egy kis gázt továbbmegy. Ismét fullad motorvisszajelző ki, ismét kap gázt megyünk tovább. Kuplung ki, alapjárat 1400 környékén, motor leállít. A következő 5x indítás leállításnál semmi baja az ég világon. Indul és alapjárat is normális.
Ötletek?
Nekem: AC, gyertya, gyujtókábel, trafó, alapjárati motor és jeladója, levegőprobléma, pillangó.
Köszi az ötleteket előre is
Hibakódot lestetek?
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #115 Dátum: 2012 Június, 24, 00:14:32 »

Hibakódot lestetek?

Hétfőn tervben van a szerviz. Utálom ha nincs egyben a gép.
Ha tudok többet írok mindenképp.
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #116 Dátum: 2012 Június, 25, 08:54:11 »

Szamitogep szerint teljesen egeszseges a motor. Azt mondta a srac h ha ujra elojon akkor menjek es akkor megyunk egy kort es akkor tudnak merni h mibaja.
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #117 Dátum: 2012 Június, 27, 12:20:50 »

Sziasztok!
Tegnap feladta a harcot a 306, megsértődött a Klapka Kassák sarkán és unatkozott a szerelő érkezéséig. Benzin nem volt. Van egy utólagriasztóm a kocsiban, ami az AC pumpára is van kötve. Ezt kötötték ki és pöccre indult. Majd visszakötötték és ismét nem indult be. Kapok hivatalos szakvéleményt, számlát, és ha a következő 1 hétben nem adja ismét elő a problémát akkor kiköttetem a riasztót ott, ahol bekötötték, és a riasztó árával együtt a javítás összegét is visszakérem. Ha előjön, akkor minden bizonnyal AC pumpa lesz a hibás, mert benzin nem volt.
Mindenkinek köszönöm a segítséget:)
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #118 Dátum: 2012 Június, 27, 12:22:33 »

Sziasztok!
Tegnap feladta a harcot a 306, megsértődött a Klapka Kassák sarkán és unatkozott a szerelő érkezéséig. Benzin nem volt. Van egy utólagriasztóm a kocsiban, ami az AC pumpára is van kötve. Ezt kötötték ki és pöccre indult. Majd visszakötötték és ismét nem indult be. Kapok hivatalos szakvéleményt, számlát, és ha a következő 1 hétben nem adja ismét elő a problémát akkor kiköttetem a riasztót ott, ahol bekötötték, és a riasztó árával együtt a javítás összegét is visszakérem. Ha előjön, akkor minden bizonnyal AC pumpa lesz a hibás, mert benzin nem volt.
Mindenkinek köszönöm a segítséget:)
Na, szuper, hogy ennyivel megoldódott :)
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #119 Dátum: 2012 Június, 27, 12:29:23 »

Még nem tuti. Szerviz azt mondta, hogy 99% és  nagyon nagyon remélem hogy igazuk van. Ebben az esetben viszont lesz pénzem egy normális riasztóra mert addig élek visszaszerzem a bekötés + szervizdíjat, és beköttetek egy másik riasztót itt, ahol a hibát kijavították.
Mundjuk az nehezen fér a fejembe, hogy a fordulat miért pörgött 1500-2000 környékén, de 'mittomén' mire volt az a riasztó rákötögetve meg mit bírt megbolondítani az AC. Mindenesetre hétvégén nagytakarítás a motorban:) Azért az egyrészt nem árt, másrészt kedvem van nyakig fürdeni az olajban:P
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #120 Dátum: 2012 Június, 27, 20:08:54 »

Még nem tuti. Szerviz azt mondta, hogy 99% és  nagyon nagyon remélem hogy igazuk van. Ebben az esetben viszont lesz pénzem egy normális riasztóra mert addig élek visszaszerzem a bekötés + szervizdíjat, és beköttetek egy másik riasztót itt, ahol a hibát kijavították.
Mundjuk az nehezen fér a fejembe, hogy a fordulat miért pörgött 1500-2000 környékén, de 'mittomén' mire volt az a riasztó rákötögetve meg mit bírt megbolondítani az AC. Mindenesetre hétvégén nagytakarítás a motorban:) Azért az egyrészt nem árt, másrészt kedvem van nyakig fürdeni az olajban:P
Így érthető miért nem volt hibakód... Ha az AC leáll akkor elkezd csökkenni a nyomás, ami miatt egyre kevesebb benyát kap a motor ezért emelkedhet az alapjárat is. Vagy szerelésből adód hiba vagy a riasztó lenne rossz..
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #121 Dátum: 2012 Június, 27, 20:13:06 »

Egy rejtett fóliakapcsoló volt az ACra kötve. Az valahol elfáradt (3 hónap alatt). Vagy vezeték, vagy zárlatos vagy én nem tudom. Holnap hozom el, tesztelem hétvégén és ha semmi baja akkor kő kövön nem marad. Túlságosan szeretem az autót ahhoz, hogy ne legyek elmebeteg ha valaki miatt valami baja lesz  :angel:
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #122 Dátum: 2012 Június, 27, 21:40:41 »

Egy rejtett fóliakapcsoló volt az ACra kötve. Az valahol elfáradt (3 hónap alatt). Vagy vezeték, vagy zárlatos vagy én nem tudom. Holnap hozom el, tesztelem hétvégén és ha semmi baja akkor kő kövön nem marad. Túlságosan szeretem az autót ahhoz, hogy ne legyek elmebeteg ha valaki miatt valami baja lesz  :angel:
Tuti menni fog!! Nem lesz semmi baja..A pénzt meg jóhogy kérd vissza..ne hagyd magad..
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #123 Dátum: 2012 Június, 28, 10:51:50 »

Túl gyors támadás:)
AC pumpa volt a ludas. Most cserélik. Riasztó nélkül is kihalt a kis lelke. És ismét csak remélni tudom, hogy valóban az AC.
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #124 Dátum: 2012 Június, 28, 15:00:01 »

Újabb fejlemény. Találtak egy relét (az ac pumpa reléje) ami 17ezer forint és nagyon rossz állapotban van. Ez is okozhatja a problémát. Vagy az AC. Vagy mind2. Nem tetszik hogy egyre drágábbnak tűnik ez a dolog... És lassan megőrülök.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #125 Dátum: 2012 Június, 28, 15:09:24 »

Újabb fejlemény. Találtak egy relét (az ac pumpa reléje) ami 17ezer forint és nagyon rossz állapotban van. Ez is okozhatja a problémát. Vagy az AC. Vagy mind2. Nem tetszik hogy egyre drágábbnak tűnik ez a dolog... És lassan megőrülök.
Hol van ez a relé? Új AC-val nem kapod meg azt is?
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #126 Dátum: 2012 Június, 28, 15:50:39 »

Újabb fejlemény. Találtak egy relét (az ac pumpa reléje) ami 17ezer forint és nagyon rossz állapotban van. Ez is okozhatja a problémát. Vagy az AC. Vagy mind2. Nem tetszik hogy egyre drágábbnak tűnik ez a dolog... És lassan megőrülök.
Szerintem az a kettős relé lenne! De ha az halna be akkor se gyújtás, se befecskendezés nem lenne amit meg érezne a kocsi komputere és adna hibakódot!
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #127 Dátum: 2012 Június, 28, 15:52:03 »

Hol van ez a relé? Új AC-val nem kapod meg azt is?
Nem tudom. Nem láttam csak hívtak, és nem jár az új AChez. Nem tudom mi ez. De kezd nagyon idegesíteni, lassan le is szarom h mibaja meg mennyibe kerül (így fizetés környékén nagy a szám :) ) csak menne az autó.
atoxka ma nézték meg hibaolvasóval (komolyabbal mint multkor) lehet hogy az dobta ki. Nem tudok részleteket.

Hívtak, igen ez a kettős relé. Azt mondta a srác hogy az ac külső áramról dolgozik mint a bolond, ez a relé meg meg volt olvadva belül. A háza meg már púposodott. Remélem ez lesz a megoldás...
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #128 Dátum: 2012 Június, 28, 17:37:02 »

Nem tudom. Nem láttam csak hívtak, és nem jár az új AChez. Nem tudom mi ez. De kezd nagyon idegesíteni, lassan le is szarom h mibaja meg mennyibe kerül (így fizetés környékén nagy a szám :) ) csak menne az autó.
atoxka ma nézték meg hibaolvasóval (komolyabbal mint multkor) lehet hogy az dobta ki. Nem tudok részleteket.

Hívtak, igen ez a kettős relé. Azt mondta a srác hogy az ac külső áramról dolgozik mint a bolond, ez a relé meg meg volt olvadva belül. A háza meg már púposodott. Remélem ez lesz a megoldás...
Akkor már azt is kiköttöték... ha ráadtad a gyújtást akkor ment folyamatosan az AC vagy csak pár másodpercre???
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #129 Dátum: 2012 Június, 28, 17:43:18 »

Akkor már azt is kiköttöték... ha ráadtad a gyújtást akkor ment folyamatosan az AC vagy csak pár másodpercre???

Pár másodpercre. Mosthívtak, tesztkörön semmi baja nem volt a kocsinak, az ac ment külön áramról, visszatették. Most összerakják, holnap megyek érte és hétvégén teszt. ha megáll alattam folytatják. Ha nem akkor köszönöm szépen.
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #130 Dátum: 2012 Június, 28, 17:50:28 »

Na. Megvan a bűnös. A kettős relé szétégett. Plusz amikor ezt az autót összetörték, akkor a komputer oldaláról a kis műanyag fül letört, ami rögzítette a csati tetejét. Ez ki be mozgott és ezért hol volt hol nem volt ac pumpa, és ezért égett szét a kettős relé is, mert melegedett. Nem pontosan értem, holnap meg fog mindent mutatni, aki érti az lefordíthatná nekem érthetőbbre:)
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #131 Dátum: 2012 Június, 28, 18:41:45 »

Na. Megvan a bűnös. A kettős relé szétégett. Plusz amikor ezt az autót összetörték, akkor a komputer oldaláról a kis műanyag fül letört, ami rögzítette a csati tetejét. Ez ki be mozgott és ezért hol volt hol nem volt ac pumpa, és ezért égett szét a kettős relé is, mert melegedett. Nem pontosan értem, holnap meg fog mindent mutatni, aki érti az lefordíthatná nekem érthetőbbre:)
Nekem akkor se tiszta a dolog... ha az AC megáll a kettős relé miatt, abban a pillanatba be kell villannia a diag lámpának és hibakódot kell adni gyújtásra és befecskendezésre legalább! melegedése abból adódhatott, hogy a computertől érkező vezeték kontaktos lett volna és ki be kapcsolgatta a relét és a sok kapcsolgatás túlmelegitette??!! érdekes, hogy nem adott ki hibakódot a kocsi...
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #132 Dátum: 2012 Június, 28, 18:48:42 »

A hibakódnak utánanézek holnap. Lehet h amiatt is kezdték el nézni ezt a relét. Nem tudom. Nagyon remélem a végét a dolognak. Nekem logikus amit mond a srác csak nem tudom visszaadni. Szoftveres vagyok:P
Naplózva

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #133 Dátum: 2012 Június, 29, 11:46:31 »

Nem volt hibakód. Elhoztam a relét, amperszagú erősen, a két tekercs elzöldült és a burkolat is olvadt volt. De most semmi baja az ég világon. Teszt a hétvégén:) Boldog vagyok mint a kiskölök mikor visszakapja a játékát:)
Naplózva

atoxka

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 5
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 149
  • Autó színe: szürke
  • Évjárat: 2002
  • Lakóhely: Miskolc
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #134 Dátum: 2012 Június, 29, 13:44:41 »

Nem volt hibakód. Elhoztam a relét, amperszagú erősen, a két tekercs elzöldült és a burkolat is olvadt volt. De most semmi baja az ég világon. Teszt a hétvégén:) Boldog vagyok mint a kiskölök mikor visszakapja a játékát:)
végül mennyibe került??? amúgy komolyan nem birom felfogni miért nem volt hibakód:D
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #135 Dátum: 2012 Június, 29, 14:20:45 »

Nem volt hibakód. Elhoztam a relét, amperszagú erősen, a két tekercs elzöldült és a burkolat is olvadt volt. De most semmi baja az ég világon. Teszt a hétvégén:) Boldog vagyok mint a kiskölök mikor visszakapja a játékát:)

hol van ez a relé és hogy néz ki pontosan ? Fénykép esetleg ?
Mostanság nekem is csinál ilyesmit a verda...
köszke  _pug
Naplózva
Balázs

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #136 Dátum: 2012 Június, 29, 14:28:51 »

hol van ez a relé és hogy néz ki pontosan ? Fénykép esetleg ?
Mostanság nekem is csinál ilyesmit a verda...
köszke  _pug

A fékfolyadék tartály és az ecu között, az keskeny doboz oldalára szerelve.
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #137 Dátum: 2012 Június, 29, 16:09:18 »

A fékfolyadék tartály és az ecu között, az keskeny doboz oldalára szerelve.

ha jól gondolom megtaláltam, és nem a legjobb állapotban van
http://kephost.hu/share-7347_4FEDB6D5.html
http://kephost.hu/share-3205_4FEDB6D5.html
http://kephost.hu/share-90B4_4FEDB6D5.html

Naplózva
Balázs

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #138 Dátum: 2012 Június, 29, 18:21:30 »

Azaz. Vontatással, riasztó újrakötéssel alkatrésszel szereléssel mindennel együtt 31ezer.
Naplózva

bbrigi1

  • Nők
  • Kezdő
  • ***
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: mélykék
  • Évjárat: 1999.09
  • Kor: 34
  • Lakóhely: 2241 Sülysáp
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #139 Dátum: 2012 Július, 03, 22:05:00 »

Szerintem nem lehet állítani alapjáraton! ütköző csavarra gondolsz?? mert ha igen ahoz nem szabad hozzányúlni!! De majd a többiek megmondják a frankót..Szerintem nem lehet állítani..

Köszike, a csavart nem bántottuk :)
Naplózva

bbrigi1

  • Nők
  • Kezdő
  • ***
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: mélykék
  • Évjárat: 1999.09
  • Kor: 34
  • Lakóhely: 2241 Sülysáp
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #140 Dátum: 2012 Július, 03, 22:15:11 »

szerintem sem lehet így "manuálisan", jól mondja a kolléga. az alap állását be lehet valahogy állítani (gyújtáson gázpedált kell, nyomkodni, kulcsot tekergetni de ezt majd nálam okosabb le fogja írni) remélhetőleg az segít, ha nem akkor valsz ki kell pucolni az alapjárati motort...

Köszönöm, a motor tisztítás időszakosan megoldotta a problémát! :)
Naplózva

bbrigi1

  • Nők
  • Kezdő
  • ***
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: mélykék
  • Évjárat: 1999.09
  • Kor: 34
  • Lakóhely: 2241 Sülysáp
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #141 Dátum: 2012 Július, 03, 22:17:06 »

Szia!

Szerintem sem lehet állítani. Lehet segítene egy alapjárati motor tisztítás.
Vagy talán még lehet valamelyik hőgomba rossz...

Szia!

Köszönöm a segítséget, a tisztítás egy időre kisegített... :)
Naplózva

bbrigi1

  • Nők
  • Kezdő
  • ***
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: mélykék
  • Évjárat: 1999.09
  • Kor: 34
  • Lakóhely: 2241 Sülysáp
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #142 Dátum: 2012 Július, 03, 22:20:32 »

Helló Varázslók!

A következő problémám lenne:
alapjáratot szeretnénk állítani a kocsin, de az állító csavart nem tudom csavarni, se jobbra, se balra. Milyen torx kulccsal essek neki, hogy meg tudjam mozdítani? Vagy esetleg van hozzá valami spéci cucc?
(A hiba egyébként az, hogy indítás után eltűnik az alapjáratom,  1-2 esetleg 4-5 nagyobb gázadásra és egy kis játratással orvosolható csak éppen bosszantó, mert az udvarról kiállás így fél óra  :( )

Köszike :)

Mindenkinek köszönöm a segítséget!!!!!!
Doktor bácsi kipucolta az alapjárati motor, de azt mondta cserélni kéne....
Milyen áron lehet egy ilyen cuccot venni? Hol érdemes megvenni (bolt vagy bontó)?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #143 Dátum: 2012 Július, 03, 23:50:26 »

Mindenkinek köszönöm a segítséget!!!!!!
Doktor bácsi kipucolta az alapjárati motor, de azt mondta cserélni kéne....
Milyen áron lehet egy ilyen cuccot venni? Hol érdemes megvenni (bolt vagy bontó)?

Szia!

Az új ára kb. 15.000 Ft-tól kezdődik, és unix, bárdi alkatrész áruházakban is lehet kapni.
A bontott zsákbamacska, jól is és rosszul is járhatsz vele. Mivel ez típushiba a 306-oknál,
nagy valószínűséggel belefuthatsz megint egy rosszba és akkor ablakon kidobott pénz lenne egy bontott.
Naplózva

bbrigi1

  • Nők
  • Kezdő
  • ***
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 15
  • Autó színe: mélykék
  • Évjárat: 1999.09
  • Kor: 34
  • Lakóhely: 2241 Sülysáp
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #144 Dátum: 2012 Július, 04, 22:53:12 »

Szia!

Az új ára kb. 15.000 Ft-tól kezdődik, és unix, bárdi alkatrész áruházakban is lehet kapni.
A bontott zsákbamacska, jól is és rosszul is járhatsz vele. Mivel ez típushiba a 306-oknál,
nagy valószínűséggel belefuthatsz megint egy rosszba és akkor ablakon kidobott pénz lenne egy bontott.

Szia!
Köszönöm, akkor szétnézek a neten az alkatrész áruházakban.
 _pug
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #145 Dátum: 2012 Július, 22, 18:13:02 »

ÜDV
valakinek van sejtése hogy miért csinálja ezt a kocsim,1000-1200 nál megáll és utánna esik csak vissza alapjáratra

http://www.youtube.com/watch?v=RvBbH9A1F0o&feature=youtu.be

ma megnéztem a lambda-szonda csatiját,megtisztitottam, hőgombán is megtisztitottam a csatikat
régebben alapjárati motort is pucoltam
egy alapjárati motor csere megoldaná?vagy csak az is egy tipp és nem biztos h megjavul
csak mert nagyon zavar hogy néha akár fennt is marad 2000-en ha váltok sebességet

köszi
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Chebrain

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 3
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 240
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000/04
  • Kor: 23
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Cabrio
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #146 Dátum: 2012 Július, 23, 07:19:28 »

ÜDV
valakinek van sejtése hogy miért csinálja ezt a kocsim,1000-1200 nál megáll és utánna esik csak vissza alapjáratra

http://www.youtube.com/watch?v=RvBbH9A1F0o&feature=youtu.be

ma megnéztem a lambda-szonda csatiját,megtisztitottam, hőgombán is megtisztitottam a csatikat
régebben alapjárati motort is pucoltam
egy alapjárati motor csere megoldaná?vagy csak az is egy tipp és nem biztos h megjavul
csak mert nagyon zavar hogy néha akár fennt is marad 2000-en ha váltok sebességet

köszi

Nekem is picit megakad 1100-1200nál, fogalmam nincs. Nekem is tiszta az alapjárati motor.
Valakinek valami ötlet? Vagy normális?
Naplózva

benziner

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: -1
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 33
  • Autó színe: fehér
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 24
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #147 Dátum: 2012 Július, 24, 11:59:31 »

Sziasztok

Valakinek van valami tippje ezügyben: 2001. Break 1.6/98LE/benzin. Frisss indításnál pár percig zakatol alapjáraton és gáznál egyaránt. Futók, feszítők, szíjak 2 éve, szelepfedél tömítés 1 éve lettek cserélve. Azokat kizárnám. Üzemi hőmérsékleten elhalkul, de nem szűnik meg teljesen. Előfordulhat, hogy valamelyik szeleppel van a gebasz?
Köszi
Naplózva

momo12

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 1997
  • Kor: 15
  • Lakóhely: Felsőzsolca
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #148 Dátum: 2012 Július, 24, 18:39:41 »

Üdv Klubbtársak!
Adott egy P306 1.4 KFX motorkodú 97-es autó. Az lenne a kérdésem, hogy melyik senzor ami a motor hőmérsékletét nézi? 7 senzor van benne, ahogy olvastam és ebből 1 ami az órának adja a hőfokjelzést, a másik pedig a motor hömérséklet jel adója lenne. Segítsetek már nekem ebben, hogy melyik az a senzor. A motor oldalán van egy zöld és egy kék senzor. Melyik melyik?
Előre is köszönöm,és várom a válaszokat! :-!
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #149 Dátum: 2012 Július, 24, 18:47:08 »

Üdv Klubbtársak!
Adott egy P306 1.4 KFX motorkodú 97-es autó. Az lenne a kérdésem, hogy melyik senzor ami a motor hőmérsékletét nézi? 7 senzor van benne, ahogy olvastam és ebből 1 ami az órának adja a hőfokjelzést, a másik pedig a motor hömérséklet jel adója lenne. Segítsetek már nekem ebben, hogy melyik az a senzor. A motor oldalán van egy zöld és egy kék senzor. Melyik melyik?
Előre is köszönöm,és várom a válaszokat! :-!

elméletileg egy zöld adja az ECU-nak a jelet, 1.6nál a termosztátház alatt van, gondolom itt is kb
Naplózva
Balázs
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Fel
 


Az oldal 0.473 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.