Szerelés és Tuning > Szerelés és Tuning

Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák

(1/86) > >>

parizs:
Azt hiszem itt az ideje nyitni egy topikot ennek a témának is.

tmz:

--- Idézetet írta: parizs - 2011 November, 14, 12:49:16 ---Azt hiszem itt az ideje nyitni egy topikot ennek a témának is.

--- ---

Így van szerencsére nekem még nem kell igénybe venne a pucolós verzió tökéletes volt ;)

parizs:

--- Idézetet írta: deszi - 2011 November, 14, 12:28:36 ---1.6-8 szelep,az alapjárat elég magas,de válltzóan-1200-2500ig,és nem rendszeresen,próbálom figyelni,de kiszámíthatatlan.Előfordul hogy a megfelelőn forog,de csak az esetek 10%-ban.
 

--- ---

Az s1-2-es (93-99) 1.6-osoknál az alapjárati probléma sajnos elég gyakori, elsőként érdemes kiszedni az alapjárati motort (szelepet) és alaposan kipucolni féktisztítóval, majd visszarakni és újra tanítani. Ha így sem szűnik meg a probléma, lehet még más oka is, többek közt ha fals levegőt szív, az is okozhat alapjárati gondokat. A legvégső eset a csere, ha már semmi más nem segít, mert ugye horror ára van....

deszi:
Köszi!Megnézem mi a helyzet,és jelentkezem.

Sali:

--- Idézetet írta: parizs - 2011 November, 14, 12:52:30 ---Az s1-2-es (93-99) 1.6-osoknál az alapjárati probléma sajnos elég gyakori, elsőként érdemes kiszedni az alapjárati motort (szelepet) és alaposan kipucolni féktisztítóval, majd visszarakni és újra tanítani. Ha így sem szűnik meg a probléma, lehet még más oka is, többek közt ha fals levegőt szív, az is okozhat alapjárati gondokat. A legvégső eset a csere, ha már semmi más nem segít, mert ugye horror ára van....


--- ---
neked anno mi okozta, hogy aztán nem kellett a "szelepet" kicserélni végül?

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal