Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  
Oldalak: [1] 2 3 ... 9   Le

Szerző Téma: Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák  (Megtekintve 203773 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Dátum: 2011 November, 14, 12:49:16 »

Azt hiszem itt az ideje nyitni egy topikot ennek a témának is.
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #1 Dátum: 2011 November, 14, 12:51:10 »

Azt hiszem itt az ideje nyitni egy topikot ennek a témának is.

Így van szerencsére nekem még nem kell igénybe venne a pucolós verzió tökéletes volt ;)
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #2 Dátum: 2011 November, 14, 12:52:30 »

1.6-8 szelep,az alapjárat elég magas,de válltzóan-1200-2500ig,és nem rendszeresen,próbálom figyelni,de kiszámíthatatlan.Előfordul hogy a megfelelőn forog,de csak az esetek 10%-ban.
 

Az s1-2-es (93-99) 1.6-osoknál az alapjárati probléma sajnos elég gyakori, elsőként érdemes kiszedni az alapjárati motort (szelepet) és alaposan kipucolni féktisztítóval, majd visszarakni és újra tanítani. Ha így sem szűnik meg a probléma, lehet még más oka is, többek közt ha fals levegőt szív, az is okozhat alapjárati gondokat. A legvégső eset a csere, ha már semmi más nem segít, mert ugye horror ára van....
Naplózva

deszi

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 6
  • Autó színe: Méregzöld metál
  • Évjárat: 97 11
  • Kor: 14
  • Lakóhely: boconád
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #3 Dátum: 2011 November, 14, 13:05:25 »

Köszi!Megnézem mi a helyzet,és jelentkezem.
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #4 Dátum: 2011 November, 14, 13:11:22 »

Az s1-2-es (93-99) 1.6-osoknál az alapjárati probléma sajnos elég gyakori, elsőként érdemes kiszedni az alapjárati motort (szelepet) és alaposan kipucolni féktisztítóval, majd visszarakni és újra tanítani. Ha így sem szűnik meg a probléma, lehet még más oka is, többek közt ha fals levegőt szív, az is okozhat alapjárati gondokat. A legvégső eset a csere, ha már semmi más nem segít, mert ugye horror ára van....

neked anno mi okozta, hogy aztán nem kellett a "szelepet" kicserélni végül?
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #5 Dátum: 2011 November, 14, 13:35:35 »

neked anno mi okozta, hogy aztán nem kellett a "szelepet" kicserélni végül?

Nekem is volt ingadozás, leállás, ugrálás, de közel egy éves utánnajárással a problémák 99%-át sikerült megoldani.
Ebbe beletartozik, hogy szinte minden ki lett cserélve beleértve az alapjárati motor is, így csak a leállás maradt meg néha.
Ez nem függ össze a motorral, mert a vadonat újjal is csinálja néha.
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #6 Dátum: 2011 November, 14, 13:38:20 »

Azt hiszem itt az ideje nyitni egy topikot ennek a témának is.
Jó ötlet  :-!  _pug
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #7 Dátum: 2011 December, 12, 18:04:30 »

Az s1-2-es (93-99) 1.6-osoknál az alapjárati probléma sajnos elég gyakori, elsőként érdemes kiszedni az alapjárati motort (szelepet) és alaposan kipucolni féktisztítóval, majd visszarakni és újra tanítani. Ha így sem szűnik meg a probléma, lehet még más oka is, többek közt ha fals levegőt szív, az is okozhat alapjárati gondokat. A legvégső eset a csere, ha már semmi más nem segít, mert ugye horror ára van....

Újra tanitani? ez mit takar?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #8 Dátum: 2011 December, 12, 18:09:50 »

Újra tanitani? ez mit takar?

Gyújtást ráadod (nem indítózol, csak gyújtás) 10mp padlógáz, gyujtást leveszed és kész.
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #9 Dátum: 2011 December, 13, 08:54:11 »

Gyújtást ráadod (nem indítózol, csak gyújtás) 10mp padlógáz, gyujtást leveszed és kész.

ez csak 1.6nál működik? :o
Naplózva

Kala

  • V.I.P
  • Tag
  • **
  • Népszerűség: 22
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 226
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1994
  • Lakóhely: Nagyvárad
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #10 Dátum: 2011 December, 13, 09:52:18 »

Gyújtást ráadod (nem indítózol, csak gyújtás) 10mp padlógáz, gyujtást leveszed és kész.


Mindig tanul az ember vallamit  _pug
Naplózva

tmz

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.203
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 1999/8
  • Lakóhely: Csepel
  • Motor: Egyéb
  • Típus: Sedan
  • Jómunkásember
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #11 Dátum: 2011 December, 13, 10:15:07 »



Mindig tanul az ember vallamit  _pug

jaja ez nekem is új volt de most okosabb lettem :D
Naplózva

Zola614

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20
  • Autó színe: Metálzöld
  • Évjárat: 2001.03
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Nagykanizsa
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #12 Dátum: 2011 December, 27, 21:25:49 »

Sziasztok! 2.0 Hdi-m van és néha 1000-1200-as az alapjáratom. Mi okozhatja?
Naplózva

marcusa

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 151
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 3.889
  • Autó színe: Kék
  • Évjárat: 2000
  • Kor: 30
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: 5 ajts
  • 2.0 HDI
    • marcusa.atw.hu
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #13 Dátum: 2011 December, 27, 21:28:34 »

Sziasztok! 2.0 Hdi-m van és néha 1000-1200-as az alapjáratom. Mi okozhatja?
Csak hidegen, vagy melegen is előfordul?
Naplózva

Zola614

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20
  • Autó színe: Metálzöld
  • Évjárat: 2001.03
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Nagykanizsa
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #14 Dátum: 2011 December, 27, 21:43:35 »

Csak hidegen, vagy melegen is előfordul?
Hidegen és melegen is de nem mindig. Ha magas és leállítom rögtön indítom akkor jó egy darabig.
Naplózva

Zola614

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20
  • Autó színe: Metálzöld
  • Évjárat: 2001.03
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Nagykanizsa
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #15 Dátum: 2011 December, 28, 22:16:05 »

Ötlet nincs hogy mi lehet a baj?
Naplózva

Rozsahegyir

  • Adminisztrátor
  • Le sem lehet lőni
  • *****
  • Népszerűség: 343
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20.758
  • Autó színe: Ezüst
  • Évjárat: 2002/06
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #16 Dátum: 2011 December, 28, 22:39:03 »

Ötlet nincs hogy mi lehet a baj?

valami rossz.
nincs alapjárati motorod mert e gázos.
le kellene diagolni a műszeredet.
Naplózva

Zola614

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 20
  • Autó színe: Metálzöld
  • Évjárat: 2001.03
  • Kor: 26
  • Lakóhely: Nagykanizsa
  • Motor: 2.0HDI
  • Típus: Break
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #17 Dátum: 2011 December, 28, 22:40:36 »

valami rossz.
nincs alapjárati motorod mert e gázos.
le kellene diagolni a műszeredet.
Oké köszi a választ.
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #18 Dátum: 2011 December, 30, 19:54:12 »

Oké köszi a választ.

Diag nélkül nem lehet megmondani...
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

btomi87

  • Férfiak
  • Tag
  • *
  • Népszerűség: 4
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 118
  • Autó színe: Sötétkék
  • Évjárat: 1998
  • Kor: 25
  • Lakóhely: Székesfehérvár
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #19 Dátum: 2012 Január, 30, 03:49:13 »

Néha alapjáraton beremegteti a bódét. Folyamatosan kis rágatázás tapasztalható. Ez mitől lehet?
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #20 Dátum: 2012 Február, 22, 11:04:47 »

Kitakarítottam már azt is, sőt van pót alapjáratim is, és azzal is ezt csinálja, ráadásul a pótot már párizs is próbálta, és nála is működött.
más tipp ?

Nálam volt szívósor tömítés csere, lambdaszonda csere, komplett kuplung, kipufogó csere és új gyári alapjárati motor csere is.
Nekem is volt leállás és ingadozás is, de mostanra csak a leállás maradt meg kb fényévente 1x, ha melegszik a motor.
Gyanakodtam még a hőgombára is, mert nekem csak akkor csinálta, ha 80-90 fok között volt a vízhőfok, akkor igazítja
az alapjáratot normál értékre (800 körül).
Naplózva

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #21 Dátum: 2012 Február, 22, 11:11:41 »

Ezt egy Totalcar cikkből ollóztam ki:

"A motorral voltak hengerfejtömítés-problémák, de ezeket könnyű kiszűrni, például megnézve, hogy van-e a hűtővízben olaj. Betegeskedtek még a gyújtótrafók is, efféle hibákra az egyenetlen alapjárat figyelmeztet, és ilyen kornál már a kopott szelepszár-szimeringek is okozhatnak gondot."

Ez a gyujtórtafó dolog közrejátszhat az alapjáratnak?

http://totalcar.hu/tesztek/2009/11/12/egy_olcso_utolso_menetre_meg_jo_lesz/
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #22 Dátum: 2012 Február, 22, 11:46:05 »

Ezt egy Totalcar cikkből ollóztam ki:

"A motorral voltak hengerfejtömítés-problémák, de ezeket könnyű kiszűrni, például megnézve, hogy van-e a hűtővízben olaj. Betegeskedtek még a gyújtótrafók is, efféle hibákra az egyenetlen alapjárat figyelmeztet, és ilyen kornál már a kopott szelepszár-szimeringek is okozhatnak gondot."

Ez a gyujtórtafó dolog közrejátszhat az alapjáratnak?

http://totalcar.hu/tesztek/2009/11/12/egy_olcso_utolso_menetre_meg_jo_lesz/
szerintem igen!
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #23 Dátum: 2012 Február, 22, 13:36:45 »

szeszavtok

nekem meg pont hogy felugrik az alapjáratom mikor kitolom üresbe lámpánál,1100 1500 közé is ugrik néha,de csak hidegen,ha bemelegszik nincs gond
ma vettem gázbowdent,ki is cseréltem,ha még mindig csinálja akkor az alapjárati motor lesz cserés,igaz azt is pucoltam már ki egyszer kétszer,egy darabig jó is volt de megint csinálja
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #24 Dátum: 2012 Február, 22, 13:38:22 »

szeszavtok

nekem meg pont hogy felugrik az alapjáratom mikor kitolom üresbe lámpánál,1100 1500 közé is ugrik néha,de csak hidegen,ha bemelegszik nincs gond
ma vettem gázbowdent,ki is cseréltem,ha még mindig csinálja akkor az alapjárati motor lesz cserés,igaz azt is pucoltam már ki egyszer kétszer,egy darabig jó is volt de megint csinálja
a csere sajnos igen drága mulatság :(
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #25 Dátum: 2012 Február, 22, 13:42:05 »

a csere sajnos igen drága mulatság :(

alapjárati moci?:O
ne viccelj ,most voltam unixba egy darab 10-es:)
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #26 Dátum: 2012 Február, 22, 13:58:56 »

alapjárati moci?:O
ne viccelj ,most voltam unixba egy darab 10-es:)

Az s2/s3-é igen, de az s1 1.6-é 50-60.000,-
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #27 Dátum: 2012 Február, 22, 14:04:35 »

Az s2/s3-é igen, de az s1 1.6-é 50-60.000,-

S1 es kocsim van Magnetti marelli alapjárati motor az unix adatbázisban plusz nagybátáym 40% révén 10 pori,
nem vágom mi 60 ezer abban?
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #28 Dátum: 2012 Február, 22, 14:27:28 »

S1 es kocsim van Magnetti marelli alapjárati motor az unix adatbázisban plusz nagybátáym 40% révén 10 pori,
nem vágom mi 60 ezer abban?

Én a nyáron vettem az unixban, és 58.000 volt, mert nekem 1.6-os kell, a tiéd 1.4, nem?
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #29 Dátum: 2012 Február, 22, 14:43:27 »

alapjárati moci?:O
ne viccelj ,most voltam unixba egy darab 10-es:)
S1 es kocsim van Magnetti marelli alapjárati motor az unix adatbázisban plusz nagybátáym 40% révén 10 pori,
nem vágom mi 60 ezer abban?
a mi 1.6 -unkba bosch alapjárati motor van tudtommal. az viszont sajnos tényleg ilyen drága. Viszont jó hír másoknak, hogy a marelli meg ilyen "kedvező" áron megvehető ;)
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #30 Dátum: 2012 Február, 22, 14:48:22 »

a mi 1.6 -unkba bosch alapjárati motor van tudtommal. az viszont sajnos tényleg ilyen drága. Viszont jó hír másoknak, hogy a marelli meg ilyen "kedvező" áron megvehető ;)

igen 1,4 esem van
akkor bocsánat,nem szóltam, még jó hogy nem 1,6 os  akkor a mocim,megfeküdné a pénztárcámat egy csere:O
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #31 Dátum: 2012 Február, 23, 09:50:17 »

Mivel a szívósor tömítés nem oldotta meg a gondom, esetleg más ötlet ? Valahonnan valami csatit lehúzni pl és megnézni hogy viselkedik ? Ehhez abszolút nem értek, ezért kérdezem..
Naplózva
Balázs

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #32 Dátum: 2012 Február, 23, 10:45:07 »

Mivel a szívósor tömítés nem oldotta meg a gondom, esetleg más ötlet ? Valahonnan valami csatit lehúzni pl és megnézni hogy viselkedik ? Ehhez abszolút nem értek, ezért kérdezem..

Én átnézetném Robiékkal, ott van diag is meg tudják nézni mi lehet a gond.
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #33 Dátum: 2012 Február, 23, 10:52:54 »

Én átnézetném Robiékkal, ott van diag is meg tudják nézni mi lehet a gond.

Nézte már Robi, diaggal is, és azt irta csak, hogy befecskendezési probléma.
Ekkor mondta, hogy a szívósor tömitést cseréljem ki, ha nem akkor okoskodás.
Egyébként a generátorban a fesszabályzó okozhat alapjárati gondot ?Mert az biztos, hogy nem jó, mert vibrál az egész elektromos rendszerem. Vagy még a gyújtótrafóra is gondolok ( ugye néha tapasztalható torpanás... )
Egyébként a gyújtótrafó cseréhez kell szaktudás ?
Naplózva
Balázs

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #34 Dátum: 2012 Február, 23, 11:04:29 »

Nézte már Robi, diaggal is, és azt irta csak, hogy befecskendezési probléma.
Ekkor mondta, hogy a szívósor tömitést cseréljem ki, ha nem akkor okoskodás.
Egyébként a generátorban a fesszabályzó okozhat alapjárati gondot ?Mert az biztos, hogy nem jó, mert vibrál az egész elektromos rendszerem. Vagy még a gyújtótrafóra is gondolok ( ugye néha tapasztalható torpanás... )
Egyébként a gyújtótrafó cseréhez kell szaktudás ?

Leellenőrizted, hogy a csere után tuti nem szív-e fals levegőt?
Naplózva

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #35 Dátum: 2012 Február, 23, 11:08:44 »

Nézte már Robi, diaggal is, és azt irta csak, hogy befecskendezési probléma.
Ekkor mondta, hogy a szívósor tömitést cseréljem ki, ha nem akkor okoskodás.
Egyébként a generátorban a fesszabályzó okozhat alapjárati gondot ?Mert az biztos, hogy nem jó, mert vibrál az egész elektromos rendszerem. Vagy még a gyújtótrafóra is gondolok ( ugye néha tapasztalható torpanás... )
Egyébként a gyújtótrafó cseréhez kell szaktudás ?
gyújtótrafó ludas lehet mindkét dologban. elméletileg nem bonyolult a cseréje de Robival konzultálj előtte ;)
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

rshare

  • Férfiak
  • Kezdő
  • *
  • Népszerűség: 0
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 22
  • Autó színe: Szürke metál
  • Évjárat: 1999
  • Lakóhely: Bács-Kiskun
  • Motor: 1.4
  • Típus: Sedan
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #36 Dátum: 2012 Február, 23, 20:55:11 »

Sziasztok !

nekem is csinálj az 1.4-esem, de nem alapjárati motor miatt. Utánaolvasva, lehet vákumcső repedés vagy szívotorok tömítetlenség is. A kérdésem kedves fórumozók, ezek hol találhatóak, valaki fényképen be tudná karikázni légyszíves?:)
Naplózva

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #37 Dátum: 2012 Február, 28, 07:19:38 »

Valaki tőlem okosabb ( gyanítom itt van nem is egy  ;D ) adjon tippeket, hogy ami beleszól az alapjáratba kütyü, és le lehet ellenőrizni a megfelelő működését egy csati/cső bármi lehúzásával, azok mik pontosan ? Ezeket ugye én is le tudom ellenőrizni. Mikor jó egy kütyü, ha lehúzom a csatit ? Mit kell csinálnia ? Erre lennék kíváncsi...köszke előre is  _pug
Naplózva
Balázs

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #38 Dátum: 2012 Március, 07, 15:49:59 »

üdv

egy nagyon bosszantó problémám van az autómmal
mindig felpörög az alapjáratom,van hogy 2500 ig, és ott is marad,/néha csinálja csak/
gázbowden cserélve
alapjárati motort ki szoktam pucolni(de hallottam itt klubbon h mindenki megveszi az újat és nem is használ)
tippek? köszi

Az új motor megoldja a problémát, csak nagyon drága.  :-!
Azt érdemes utoljára hagyni, szívósor tömítés, kipuf rendszer rendberakás is segíthet.
Nekem akkor csinálta ezt, amikor nem volt rádugva a cső a map szenzorra.
Naplózva

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #39 Dátum: 2012 Március, 07, 16:31:38 »

Az új motor megoldja a problémát, csak nagyon drága.  :-!
Azt érdemes utoljára hagyni, szívósor tömítés, kipuf rendszer rendberakás is segíthet.
Nekem akkor csinálta ezt, amikor nem volt rádugva a cső a map szenzorra.

nekem nem drága,"csak" egy tizes,de ha nem az a baja akkor meg fölöslegesen vettem meg
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

parizs

  • Adminisztrátor
  • Klubfüggő
  • *****
  • Népszerűség: 200
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 2.135
  • Autó színe: sötétkék
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 5 ajtós
  • peugeot_boxer
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #40 Dátum: 2012 Március, 07, 16:33:21 »

nekem nem drága,"csak" egy tizes,de ha nem az a baja akkor meg fölöslegesen vettem meg

Én az 1.6-osra gondoltam, bocsi.
Naplózva

Kapi

  • Adminisztrátor
  • Tag
  • *****
  • Népszerűség: 71
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 878
  • Autó színe: Blazel Yellow
  • Évjárat: 1998
  • Lakóhely: Kalocsa
  • Motor: 2.0 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU10J4RS + KENT CAMS PT81 @ 264'
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #41 Dátum: 2012 Március, 07, 19:34:07 »

nekem nem drága,"csak" egy tizes,de ha nem az a baja akkor meg fölöslegesen vettem meg

Úgy hangzik mintha nálad is a folytószelep poti szarakodna!
Naplózva
306 Rallye + 1.6 XN

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #42 Dátum: 2012 Március, 08, 17:55:18 »

Úgy hangzik mintha nálad is a folytószelep poti szarakodna!

és azt hogy lehet orvosolni?mert bosszantó tud lenni...:/
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

Sali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 19
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.366
  • Autó színe: schwarz
  • Évjárat: 1996
  • Lakóhely: Budapest
  • Motor: 1.6 - 90LE
  • Típus: 3 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #43 Dátum: 2012 Március, 08, 18:41:08 »

és azt hogy lehet orvosolni?mert bosszantó tud lenni...:/
cserével :(
Naplózva
könnyű annak, akinek nem nehéz...

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #44 Dátum: 2012 Március, 09, 14:24:55 »

cserével :(

az oké.de mit kell kérnem boltba? fojtószelep potit?
és kb mennyi az annyi?
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #45 Dátum: 2012 Március, 09, 14:45:48 »

az oké.de mit kell kérnem boltba? fojtószelep potit?
és kb mennyi az annyi?

Folytószelep jeladó a neve, és attól függ hol veszed lehet húzós is...
Én most kaptam árajánlatot a ZS+U KFT-től, ha hallottál már róluk.

" Üdv,
 
Bosch gyártmány 15504Ft kedvezménesen.
Facet gyártmány 9016Ft kedvezményesen.
 
Köszönettel:Kis Sándor ZS+U KFT. "

aztán még jött pár percre rá:
"Üdv,
 
Találtam 3980ft-ért is. "

De még én sem rendeltem, nem tudom megmondani, nem félrenéztek-e valamit...
Naplózva
Balázs

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #46 Dátum: 2012 Március, 09, 14:49:05 »

Folytószelep jeladó a neve, és attól függ hol veszed lehet húzós is...
Én most kaptam árajánlatot a ZS+U KFT-től, ha hallottál már róluk.

" Üdv,
 
Bosch gyártmány 15504Ft kedvezménesen.
Facet gyártmány 9016Ft kedvezményesen.
 
Köszönettel:Kis Sándor ZS+U KFT. "

aztán még jött pár percre rá:
"Üdv,
 
Találtam 3980ft-ért is. "

De még én sem rendeltem, nem tudom megmondani, nem félrenéztek-e valamit...


és tuti ez a baja?vagy csak találgatás?
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #47 Dátum: 2012 Március, 09, 14:53:51 »


és tuti ez a baja?vagy csak találgatás?

találgatás. nekem sem biztos, hogy ez a baja. De van esély rá. végül is egy potméter gyakorlatilag.
Ahhoz tudnám hasonlítani, mint a régi tekerős hangerőállítós rádiók, csavartad és sercegett egy idő után, de végül is működött, csak nem tökéletesen. Egy idő után a poti kifárad. Bizom benne, hogy ennyi a baja...
Naplózva
Balázs

Peugeot9

  • Chef bácsi:)
  • Moderátor
  • Tag
  • ****
  • Népszerűség: 40
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 935
  • Autó színe: Fekete
  • Évjárat: 2001
  • Kor: 34
  • Lakóhely: Ják
  • Motor: 1.6 - 100LE
  • Típus: 3 ajts
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #48 Dátum: 2012 Március, 09, 14:58:46 »

találgatás. nekem sem biztos, hogy ez a baja. De van esély rá. végül is egy potméter gyakorlatilag.
Ahhoz tudnám hasonlítani, mint a régi tekerős hangerőállítós rádiók, csavartad és sercegett egy idő után, de végül is működött, csak nem tökéletesen. Egy idő után a poti kifárad. Bizom benne, hogy ennyi a baja...

ja csak ha erre költök,és nem ez a baja hanem más lenne,akkor inkább azt kellene megvenni,nincs vmi megoldás hogy kiolvassák belőle mi a baja?
Naplózva
Savanyú a szőlő,mondta az oroszlán és megette a szüretelőket:)

bellabali

  • V.I.P
  • Mániákus
  • **
  • Népszerűség: 26
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 1.537
  • Autó színe: Sötétszürke
  • Évjárat: 2006.03
  • Lakóhely: Tápiószentmárton
  • Motor: 1.4
  • Típus: 5 ajtós
Re:Alapjárati működéssel kapcsolatos problémák
« Válasz #49 Dátum: 2012 Március, 09, 15:10:56 »

ja csak ha erre költök,és nem ez a baja hanem más lenne,akkor inkább azt kellene megvenni,nincs vmi megoldás hogy kiolvassák belőle mi a baja?

robival kell beszélni, neki van diag-ja
de tul sokat az sem mutat ki, ezeknek még nem olyan fejlett a computere, mint az ujabbaknak.De egy próbát megér.
Naplózva
Balázs
Oldalak: [1] 2 3 ... 9   Fel
 


Az oldal 0.436 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.