Peugeot 306 Klub - Az Első Magyar Peugeot 306 Klub

Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Részletes kereső  

Szerző Téma: Bally - Xsara 1.8 16V VTS  (Megtekintve 18910 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Dátum: 2012 Március, 11, 22:59:56 »

Mint azt sokan már tudjátok, eladtam az S16-ot.
Sokféle kocsit néztem, élőben is, nemcsak a HaHu-n.
Ritka xar a felhozatal, ha konkrétabb az elképzelésed...
És akkor magukról a kocsikról még nem is szóltam...
Úgyhogy nagyon megörültem, mikor ezt a Xsarát találtam és beszéltem a tulajjal.
Szolnoki volt a gép, és el is mentem megnézni (másik Xsarával, stilszerűen :))
4k HUF-ból kijött az út...
Normális emberektől végül egy szerintem normális kocsit sikerült vennem.
Nem alkudtam az árból, csak kértem hozzá a téli és nyári kerekeket is, gumikkal.
Na meg hogy hozzák nekem fel... belementek, és így meg is vettem.
Az autó persze nem hibátlan, de ha csak ennyi baja lesz a következő 4 évben, össze is tehetem a kezem :)
Járt hozzá két kulcs, 2 riasztó kapcsoló, váltózár, csomagtérháló, CD váltó, gyári kormánytávos magnó, Remus hátsó dob... meg egy szinte 0-kmes felújított híd! És a vezérlést is cserélték novemberben...
A hibákat is könnyű volt összeírni
- riasztó nem működött (új elemek + smirgli - és már működnek)
- műszerfali izzókból 1-2 nem ég
- check engine (hibakiolvasás: hűtőközeg érzékelő nem jó)
- olajszint jeladó (Rob mondta meg, hogy miért nincs végállása)
- benzinszint jeladó elég pontatlan (de ez lehet, hogy konstrukciós dolog)
- cicereg a bal első kerék/fék (Rob csinálta meg, betét be volt rothadva - TNX!)
- bal első helyzetjelző nem ég (izzócsere)
- jobb első ködfény nem ég (izzócsere - TNX Rob!)
- bal első lengéscsillapító ereszti az olajat (Rob nézte)
- balos féltengely szimering cserés
- szervó kapcsoló O gyűrű szivárog
- valamiért a fényszórók magassága nem állítódik... egyik sem
- ülések kárpitja kicsit igénybevett
- első balos kartámasz levált valamelyest.
Hát ennyi.
Jövő héten hozok bele egy full bőr belsőt...
És majd képek is lesznek...
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #1 Dátum: 2012 Március, 13, 18:24:19 »

Ma végül a nevemre vettem a jövevényt.
Érdekes, hogy kb. 8 perc volt időpontra érkezve... semmi csekk vagy ilyesmi, kártyás fizetés... na és a non plus ultra: az okmányiroda / polgármesteri hivatal parkolója ingyenes!
Másik Xsara volt ampervadásznál, 3 kábel volt szakadt az ajtóátvezetőben...

Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #2 Dátum: 2012 Március, 14, 17:13:27 »

Megvettem a bőr belsőt. Szintén VTS-ből.
Oldallégzsákos, ülésfűtéses, szinte karcmentes.
Oldalkárpitokkal, mindennel... ja meg a szivargyújtós panel is, mert azon van az ülésfűtés kapcsolója.
És legközelebb, ha szídom errefelé az utakat, csak eszembe jut Gyermely, Tarján... jujj...
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #3 Dátum: 2012 Március, 15, 19:03:48 »

Ma megkűzdöttem a belső cseréjével.
Hol van a 306 egyszerűsége...
Majd' 5 órám ment rá.
Ugyanis az ővfeszítő kábelei át voltak forrasztva - tehát ülés ki, de vagy vágom a drótot, vagy in szitu szedem le az ővfeszítőket... na meg vissza is helyben. Brrrr.
Jah meg ez nem VTS belső... Exclusive csak. Nem annyira kagylók... sőt...
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #4 Dátum: 2012 Március, 27, 09:56:02 »

Tegnap egy jó kis kör végén megvettem a nyári felniket, amik Laser-ek lettek.
Csak 4 érintett személy volt az adásvételben :)
Holnap kerülnek föl, a régi Kumho-immal együtt.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #5 Dátum: 2012 Március, 28, 22:37:48 »

Laser-ek felkerültek a Xsara-ra, meg a Kumho-k is.
A felnik jól mennek a kocsihoz.
Viszont a 195/60R15 gumik jobban kitöltenék a nagy dobokat :-\
Majd máskor...
Addig is az első kép:



Viszont megnéztem a hátsó fékeim. Hát.. a tárcsák csereérettek...
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #6 Dátum: 2012 Június, 17, 12:23:34 »

Zimutól (TNX!) kaptam egy pug gyári magnót, mert az enyém nem látta a cd tárat.
Na ez megoldódott - 1:1 kompatibilis a kettő.
Kormánytáv is műxik vele.
Úrrá csak a világításon kell lenni, mert a zöldtől elüt a borostyán.
Addig is kicseréltem a két nyákot, na meg az LCD-t is, mert azok is ellentétesen működnek.
Tegnap meg jól rám ijesztett a műszerfal.
Sípolás, stop, (!) - gyakran, de csak rövid időkre.
Hazaérve megnéztem és konstatáltam, hogy a fékfolyadék elég alacsony szinten áll.
Utántöltöttem, ennyi volt a baja. Meg gondolom a fékek cseréje a küszöbön áll.
Már ami a hátsó traktust illeti.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #7 Dátum: 2012 Szeptember, 03, 09:46:39 »

I'm back :)
Nyár elmúlt, eseménytelenül, csak az első fékbetéteket kellett kicserélnem - szopás, hogy csak egyféle volt hozzá kapható, valami "Starline" - több is lett volna, csak a formájuk nem stimmelt :(
Lassan olajcsere, meg szerintem kormányösszekötő, a hátsó fékcsöveken látok öregedési jeleket valamint a hídtartó bakok szólnak, hogy lassan ideje cserélni őket.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #8 Dátum: 2012 Október, 29, 20:25:15 »

Elég unalmas kocsi ez :)
Reggel 3 broadside-olás után visszakanyarodtam haza, és lecseréltem a nyári szettet.
Még 1500 km az olajcseréig.
Fékcicergés megszűnt, de cserébe valami koppan, amit jobb hátulról hallok, de párom szerint a jobb első kerék felől jön. Furi, mert kutyacsontokat nemrég cseréltem. Elbaxtam volna?
A fehér még uncsibb... a nagy büdös semmi, mindez 19 hónap alatt (leszámítva a kezdeti dolgokat, amiket orvosolni kellett)...
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #9 Dátum: 2012 November, 02, 23:19:49 »

Ma kicsit rámhozta a frászt a VTS...
Kerestem a jobb első kerék felőli kopogás okát és gondoltam megnézem a torony(csapágy) tartó csavarokat. Az egyiket kézzel is tudtam tekerni... Gondoltam meghúzom.
Na ja.
Nem véletlen ment kézzel, ugyanis menet csak a csavaron volt.
Eszközök és anyagok hiányában addig túrtam a pincét, míg találtam egy csavart ami kicsit vastagabb és nem sokkal hosszabb. Találtam is 3 félét, egyet még a Civicemből, egyet az ülésekhez használtakból és egyet a bringám alkatrészei között.
Mondanom sem kell, az utóbbi lett jó. Kicsit elüt, mert ez imbuszos közepű, de most elég stabilan meg tudtam húzni. De nem hiszem, hogy ez volt az ok. Mivel a stabpálcát már cseréltem idén, valószínű az alsó talpas lesz. De azt itthon nem tudom kicserélni, nem férek a kocsi alá. Meg nem is tudom, 16 vagy 18 mm-es.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #10 Dátum: 2012 November, 10, 20:54:35 »

Ma kicseréltettem a gömbfejet. Nem ez volt a kopogás egyedüli oka. Kicsit tanácstalan vagyok, hogy mi lehet a gond.
- stabpálca cserélve
- gömbfej cserélve
- rugó nem törött
- a gólaylábtartó csavarjai megnézve (mondjuk az egyik gyanús)
- lengéscsillapító bemérve, 60%-os
...
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #11 Dátum: 2012 November, 16, 20:09:56 »

Látni és látszani kampány: rendszámtábla világítás két izzója rossz volt.
Kicseréltem, de, hogy hozzáférjek, le kellett venni a rendszámtáblát.
Persze a búrák eltörtek a füleknél, de pillanatragasztó + "sütés" megoldotta.
Az egyik nem világított továbbra sem, oxidálódott volt a csati. Pucolás után ez is OK.
A rendszámtábla keret rögzítő csavarjai persze nem akartak visszamenni, nem fogtak semmit, kettő másikat kellett bányászni.
2 izzó miatt...
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #12 Dátum: 2012 November, 20, 14:54:45 »

Tegnap (végülis, éjfél előtt pár perccel) kicserélődtek a lengéscsillapítók, toronyszilentek meg a toronycsapágyak (Köszi Rob, Nemo!)
Ugyan a P szilent meg a trapézszilent még cserés, de lényegesen kevesebb kopogás jön a kerék felől.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #13 Dátum: 2012 November, 30, 16:27:07 »

Rászántam pár órát az aknában, hogy megnézzem, mi a helyzet a megmaradt "kopogással", olajfolyással.
Hm.
Kormánymű szervóduggatyúja kotyog kicsit, és picit könnyes.
És hát a hengerfejtömítés alól jön az olaj, ahogy sejtettem - de ehhez most nincs kedvem...
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #14 Dátum: 2012 December, 06, 20:39:24 »

Ma továbbgondoltam ezt a kopogás dolgot.
Az is lehet, hogy a stabrúd szilentjei szólnak.
Nem tudok alámenni, ellenőrizni :(
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #15 Dátum: 2012 December, 11, 18:04:14 »

Ma szívtam is, meg nem is.
SB-ből kinéztem az alkatrészt, meg is rendeltem (19mm belső átmérővel hozta VIN alapján az SB az "alagútszilentet").
Megjött és ma nekiestem a műtétnek.
A bal(!) oldallal kezdtem (mert ehhez nem kell varázsolni a garázsban, igaz, hogy a jobb oldal kopogott). Viszonylag gyorsan lejött. Összemértem az újjal. Nem stimmelt a méret.
Szitkozódás, telefonálás, csütörtökre megjön a cseredarab, 20mm.
OK, visszarakom a régit. Gondoltam :)
Mert ahogy lejött, na úgy vissza nem akart menni.
Zsír, olaj, WD40 - végül siker.
Vissza minden a helyére, majd folyt köv. Mentem a dolgomra, és azt vettem észre, hogy hm, nem kopog semmi... próbáltam direkt előcsalni a hangot (eddig ez nem volt nehéz... :(), de nem, nem akar koppanni... erről nem tudok mit gondolni... ötlet?
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #16 Dátum: 2012 December, 13, 11:38:49 »

Nos akkor, hivatalos: no more kopogás :)
Hogy a szilentek voltak-e a ludasak, vagy valahol, valamilyen csavar nem volt eléggé meghúzva: nem tudom.
Mindenesetre szilentcsere + szétszedés-összerakás eredményeképpen nincs több kopogás. Mármint ez a fajta :D
To do list:
- HF olajfolyás megszüntetése
- hátsó féktárcsa + fékbetét csere
- talán egy virtuális CD tárat még megérdemel... :)
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #17 Dátum: 2013 Február, 17, 11:36:06 »

Egy újabb bejegyzés.
Mostanság 2-3 napi váltásban használom hol a fehéret, hol a feketét.
Nincs egy év köztük, egyik 112 LE, másik 109, egyik I-es, másik II-es...
De két nagyon más autó.
A fekete sokkal emberibb - ez még békebeli XU :D
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #18 Dátum: 2013 December, 31, 00:14:44 »

Most aztán tényleg rég jártam erre...
Október óta nem Veresen dolgozom, hanem Bicskén - és továbbra is gödöllői vagyok.
Magyarán napi 2x99 km-t (vagy 2x1 órát) megyek a Xsarával.
Persze nem a "zabálós" 1.8-al, hanem az 1.6 16V-vel.
5.7 liter a fogyi, ami azért erősen elfogadható.
Úgyhogy lényegében a TU lett az enyém.
Idei termés (1.6 16V):
- balos ablakemelő műanyag vezetője eltört
- az olajleeresztő csavar örökös menetet kapott
- megrepedt a tűzfalra menő vízcső csonkja
- kinyíródott mindkét féltengely
- irányjelző kapcsoló önálló életre kapott
- letörtem a második ülésdöntő kart is...
Eközben a VTS:
- kormányátvezető kábel meghalt
- akksi kakukk
Nem is akarok más izgalmakat - ennyi még manage-elhető volt :)
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #19 Dátum: 2014 Január, 02, 12:20:11 »

Ülést Xsara I-hez persze találok, de II-eshez? Nem... Illetve nem Coupe-hoz... :-(
Az oldallégzsáknak más a kábelezése, II-esen van egy testkábel még... így nem merek I-est berakni.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #20 Dátum: 2014 Január, 09, 20:16:56 »

A minap az M1-en gyorsításkor meg-megtorpant a II-es.
Vettem MAP tisztítóót és szépen kipucoltam a MAP szenzort és a pillangót.
Torpanás megszűnt és az időközben előjött CEL is kialudt.
Egy kis öröm ebben a ködös időben :-)
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #21 Dátum: 2014 Január, 11, 13:30:21 »

Ma gondoltam, ha olyan jó lett a II-esen elvégzett tisztítás, nekieshetnék az I-esnek is.
Haha.
Ezen a MAP... benzinhíd le, pillangó le, sok-sok kábel le, szívósor le... na és akkor már hozzá is lehet férni.
Na nem.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #22 Dátum: 2014 Január, 15, 20:04:44 »

VTS levizsgázott - KPM vizsgaállomáson, tehát vagy jó minden, vagy nem voltak elég alaposak :-D
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #23 Dátum: 2014 Január, 18, 12:42:13 »

Tegnap nekiestem a fehérnek, hogy megtaláljam pár zörgés okát a hátsó traktusnál.
Pótkereket is levettem - legnagyobb meglepetésemre a csavar nem volt berohadva, pedig 4 éve nem piszkáltam...
Ülések csavarjai nem voltak meghúzva, az emelő zörgött, a támlának szabad mozgása volt...
Majd ma kiderül, megyek Pestre - és hát az utak ott majd kihozzák, hogy sikerrel jártam-e :)
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #24 Dátum: 2014 Február, 20, 12:18:52 »

Tegnap jártam Kakasdon, Andoréknál.
Lett egy felújított hidam a fehér alatt... az előző élt 189264 km-t.
A hídtest még jó volt szerencsére, így "csak" 78e ft volt - egy bak is elment.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #25 Dátum: 2014 Március, 02, 13:21:42 »

Találtam üléseket mindkét Xsarába. A VTS-é még várat magára (igaz, fórumtárs? :))
De a fehérbe addig is már elkezdtem berakni egy másik szettet.
A légzsák + feszítő bekötés kicsit mókás, mert úgy néz ki, hogy bár a két érpár megkülönböztethető, páron belül már nem annyira.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #26 Dátum: 2014 Március, 10, 22:51:14 »

Mindkét gép levizsgázott... szép kis elő-tavasz... :)
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #27 Dátum: 2015 Január, 02, 01:11:21 »

Még mindig megy, mindkettő.
A II-esbe már 230e km tekeredett bele, hiába, napi ~200 km nem kevés. Viszont ez Waze-en is meglátszik :-)
Pár nyűg volt, pl. trafósor és hűtő csere. Na meg kiégett az egyetlen helyzetjelzőm :-D
Viszont le kell venni a lököst és kivenni a pilácsokat, hogy ki tudjam cserélni. Vagy el kell vinnem valami nőgyógyászhoz...
I-es még csak 196e-nél jár. Ott lambdát kéne cserélni - de ez nem éppen egyszerű 14 év után.
Egy tűzkarika is megadta magát, és a csere ugyan sima volt, mégis maradt utórengés. A kipuf most bever vagy a bölcsőbe, vagy az alvázba :-(
Itt még rá kéne néznem az antenna erősítőjére, kezdenek xarok lenni az adók a rádión.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #28 Dátum: 2015 Január, 22, 20:10:13 »

Fehér:
232e km, tegnap lettek cserélve a stabpálcák, alsó talpasok és a lengőkar hátsó szilentjei.
Robi örömére ezek még a gyáriak voltak. Csavarokkal együtt...
Nameg első betétek + tárcsák.
Levezetésként pedig a termosztát.
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #29 Dátum: 2015 Február, 06, 23:25:20 »

Ma a fehér (Xsara II) újra két chevronnal bír a hűtőmaszkon!
Nem semmi, hogy 2 év alatt sikerült csak találnom olyan hűtőmaszkot, amin az embléma hiánytalanul megvan....
És kb. aranyárban van, mikor van.
Az, hogy a szín is stimmeljen, sci-fi...
De így tisztább, szárazabb az érzés :-D
Lassan a fedcomp is feléled, reményeim szerint már csak a bajuszkapcsoló van hátra a lapozó gombbal és vége!
Megvan a küszöbvédő is... az új fényszórók is... már csak 1-2 dolog és kész.
Tehát eladom XD
Naplózva
           
                                            

Bally

  • V.I.P
  • Családtag
  • **
  • Népszerűség: 186
  • Nem elérhető Nem elérhető
  • Hozzászólások: 5.599
  • Autó színe: Noir Onyx
  • Évjárat: 2000
  • Lakóhely: Gödöllö
  • Motor: 1.8 - 16V
  • Típus: 3 ajtós
  • XU7JP4(RS Wannabe)
    • Taglap
Re:Bally - Xsara 1.8 16V VTS
« Válasz #30 Dátum: 2015 Április, 19, 20:47:22 »

Fehérke közben szépen csendben belecsúszott a 2. vezérlés-cserébe. Azaz 1-2e km és aktuális.
Persze a fedcomp dolog még nem jött össze, nem csak egy bajuszkapcsoló hiányzik, még egy vezetéket is kispóroltak a BSI és a kapcsoló között.
Remélem csak ennyi.
Ja meg teljes futómű felújítás. Még kell: alagút szilent, kormányösszekötő és a hídtartók. A kopogás őrjít meg 1x....
Naplózva
           
                                            
 


Az oldal 0.324 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.